abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17347911
Oooo! Bagger mag niet!

Nee, duh! Daarom ook dit topic! Iemand stelde mij namelijk net de geniale vraag wat is bagger . Van Dale zegt het volgende ;

bag·ger (de ~, ~s)
1 modder
2 tropische zuigvis

bag·ge·raar (de ~ (m.), ~s)
1 iem. die zich met baggerwerk bezighoudt

-----> mod·der (de ~ (m.))
1 mengsel van aarde, vuil met water => bagger, blubber, derrie, prut, slib, slijk, slik, slobber, smurrie

Kortom, bagger is niet goed. .

Ik weet niet wie van Dale is en ik snap echt niet wat modder met het onterechte slotje op mijn mooie topic te maken heeft!

Nou bagger is dus nietstoevoegende troep. Dus stel, ik lees een topic en ik denk 'goh, wat een niets toevoegende troep' dan gooi ik er een slotje op, zo simpel is het. .

Wat boeit mij het wat jij denkt als jij mijn geniale topic leest, kutmod .

Nou, als jullie lieve users even wat langer nadenken eer jullie een topic openen, kan dat een slotje en/of note schelen. Heb je een heel leuk plaatje of een leuke link, is daar een centraal topic voor, dus open niet voor elke leuke link/afbeelding een topic. En ja, de search is stuk, maar ik ben helderziend en kan dat topic heel snel terugvinden, ik heb hem zojuist zelfs gekickt, omdat er steeds meer topics komen met in de OP alleen een plaatje of link.

Jamaar... Nu weet ik nog niet wat bagger is!

Nee klopt. . Bagger is namelijk heel persoonlijk. Maar omdat mensen ONZIN voor je leven steeds vaker verwarren met Bagger er rustig op los, toch even dit topic. Kijk anders eens naar de TTT-topics en al jouw topics met een slot er op en zoek de verschillen. Een leuk topic spoort users aan om mee te doen en trekt veel lurkers die erg moeten lachen/huilen/nadenken. Een baggertopic trekt vaak alleen maar users aan die stom reageren of met een smilie (bijvoorbeeld de beruchte ) .

Ja, dat kan wel zo wezen, maar toen ik een topic opende ging die meteen op slot en een topic van iemand anders ging pas na 5 archieven op slot!

Zoals ik al eerder schreef, bagger is heel persoonlijk. Stel, er wordt een baggertopic geopend met enige potentie in de OP/TT, dan gaat deze niet meteen op slot. Wordt er toch alleen maar in gebaggerd, gaat deze alsnog op slot. En open je een topic met een kansloze TT/OP, ga ik niet wachten of er misschien users gaan posten die er wél een leuk topic van kunnen maken.

Ja, okay, fijn en nu?

Nou, zoals jullie weten is FOK! helemaal nieuw en draait het nog niet helemaal naar behoren. Doet FOK! het eindelijk, belast de server dan niet met jouw baggertopics en denk goed na eer je een topic opent..want misschien is FOK! daarna wel weer down voor werkzaamheden en dan heb je de tijd die je had gestoken in het openen van een baggertopic, beter kunnen gebruiken voor het openen van een leuk topic.

Tering wat een lange OP!

Ja, ik weet dat jullie niet aan veel lettertjes gewend zijn, maar lees het toch eens door.

Verbeter ONZ begin bij jezelf en besteed een beetje aandacht aan het openen van een topic!

Enne.. mocht je iets tegenkomen wat geen bagger is, sterker nog wat geniaal is, er kunnen nog altijd topics aangedragen worden voor de TTT in het feedback-topic.

. .
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
  † In Memoriam † woensdag 25 februari 2004 @ 04:49:40 #2
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_17347914
Dat was mijn vraag he
defineer bagger
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
pi_17347915
Uhuh . Is het nu duidelijk?
Echte liefde!
  † In Memoriam † woensdag 25 februari 2004 @ 04:51:11 #4
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_17347918
ja hoor
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
pi_17347938
Bagger verwijderd. . Lees de OP dan ook! .
Echte liefde!
pi_17347945
tvp + bookmarked
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_17347948
Ik voel me niet gewaardeerd

<edit>of is dit een insomaniac inlik topic?</edit>
pi_17347949
Goed idee
bagger is kut!
minder bagger!
Bier!
pi_17347955
Bagger / modder

mag deze bagger blijven staan ter illustratie?

-edit- Nee. .

[ Bericht 49% gewijzigd door Insomaniac op 25-02-2004 05:13:19 ]
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  woensdag 25 februari 2004 @ 05:12:06 #10
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_17347962
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_17347964
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 05:12 schreef Dagonet het volgende:
Het Fok!Woordenboek deel 2

. .
Echte liefde!
pi_17347966
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 05:05 schreef Gizmo1711 het volgende:
Ik voel me niet gewaardeerd

<edit>of is dit een insomaniac inlik topic?</edit>
Je zou ook gewoon de OP kunnen lezen. .
Echte liefde!
pi_17347967
Insomaniac is liev

*gizmo1711 hoopt dat z'n post blijft staan
pi_17347971
wat een baggertopic

[edit] oh nee goed topic hoor Inso

ik had al niet zo'n beste first impression bij insomniac
pi_17347976
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 05:14 schreef Zenith4ever het volgende:
wat een baggertopic

[edit] oh nee goed topic hoor Inso

ik had al niet zo'n beste first impression bij insomAniac
.
Echte liefde!
pi_17347977
Sorry ik had de OP niet goed gelezen... (hij was ook zo lang.)
Maar waarom open je dit topic dan... (ok je wil niet dat er gebaggert word, maar lok je dat hier niet juist mee uit ?)
Me is nieuwsgierig...
pi_17347981
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 05:17 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

.
Ik houd mijn mond verder wel
Ik ben net wakker enzo

Je hebt gelijk, en ik wens je veel succes met de strijd tegen bagger
pi_17347982
op slot en sticky?
pi_17347985
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 05:18 schreef Gizmo1711 het volgende:
Sorry ik had de OP niet goed gelezen... (hij was ook zo lang.)
Maar waarom open je dit topic dan... (ok je wil niet dat er gebaggert word, maar lok je dat hier niet juist mee uit ?)
Me is nieuwsgierig...
Ik wil dat iedereen de OP even goed leest en een moment stil staat bij zijn/haar TO-gedrag. Je kan commentaar leveren op mijn OP of mijn defenitie van bagger en daarnaast kan je hier aangeven dat je bekeerd bent en voortaan alleen nog maar leuke topics gaat openen. .
Echte liefde!
pi_17347987
Ik ga nu slapen (ja echt deze keer)! Als hier morgen een leuke discussie is ontstaan, blijft het een normaal topic, staat er niets boeiends, delete ik alle posts en gaat hij idd op slot en sticky. . .
Echte liefde!
pi_17347988
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 05:22 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

Ik wil dat iedereen de OP even goed leest en een moment stil staat bij zijn/haar TO-gedrag. Je kan commentaar leveren op mijn OP of mijn defenitie van bagger en daarnaast kan je hier aangeven dat je bekeerd bent en voortaan alleen nog maar leuke topics gaat openen. .
Het is toch het onzin subforum hier ?
pi_17347991
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 05:24 schreef Gizmo1711 het volgende:

[..]

Het is toch het onzin subforum hier ?
Ook in onzin mag je wel eens nadenken. Anders lees je het stukje over onzin voor je leven en bagger er rustig op los nog eens. . En daarnaast hoef je hier niet verplicht te posten hoor. .
Echte liefde!
pi_17347994
Ok dan weet ik dat...
Als modje weet ik wel hoe ik fatsoenlijk moet posten, maar dan word ergens anders de verlijding groot..
pi_17347996
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 05:27 schreef Gizmo1711 het volgende:
Ok dan weet ik dat...
Als modje weet ik wel hoe ik fatsoenlijk moet posten, maar dan word ergens anders de verlijding groot..
Dit is nog steeds ONZ hoor, nog steeds de plaats waar je al je onzinnige gedachtes kwijt kan. Maardat betekent niet dat elk topic complete bull is.

verlEIding .
Echte liefde!
pi_17348000
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 05:29 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

Dit is nog steeds ONZ hoor, nog steeds de plaats waar je al je onzinnige gedachtes kwijt kan. Maardat betekent niet dat elk topic complete bull is.

verlEIding .
Sorry ik ben niet helemaal nuchter meer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')