Je zou ook gewoon de OP kunnen lezen.quote:Op woensdag 25 februari 2004 05:05 schreef Gizmo1711 het volgende:
Ik voel me niet gewaardeerd
<edit>of is dit een insomaniac inlik topic?</edit>
quote:Op woensdag 25 februari 2004 05:14 schreef Zenith4ever het volgende:
wat een baggertopic
[edit] oh nee goed topic hoor Inso
ik had al niet zo'n beste first impression bij insomAniac
Ik houd mijn mond verder welquote:Op woensdag 25 februari 2004 05:17 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
.
Ik wil dat iedereen de OP even goed leest en een moment stil staat bij zijn/haar TO-gedrag. Je kan commentaar leveren op mijn OP of mijn defenitie van bagger en daarnaast kan je hier aangeven dat je bekeerd bent en voortaan alleen nog maar leuke topics gaat openen.quote:Op woensdag 25 februari 2004 05:18 schreef Gizmo1711 het volgende:
Sorry ik had de OP niet goed gelezen... (hij was ook zo lang.)
Maar waarom open je dit topic dan... (ok je wil niet dat er gebaggert word, maar lok je dat hier niet juist mee uit ?)
Me is nieuwsgierig...
Het is toch het onzin subforum hier ?quote:Op woensdag 25 februari 2004 05:22 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik wil dat iedereen de OP even goed leest en een moment stil staat bij zijn/haar TO-gedrag. Je kan commentaar leveren op mijn OP of mijn defenitie van bagger en daarnaast kan je hier aangeven dat je bekeerd bent en voortaan alleen nog maar leuke topics gaat openen..
Ook in onzin mag je wel eens nadenken. Anders lees je het stukje over onzin voor je leven en bagger er rustig op los nog eens.quote:Op woensdag 25 februari 2004 05:24 schreef Gizmo1711 het volgende:
[..]
Het is toch het onzin subforum hier ?
Dit is nog steeds ONZ hoor, nog steeds de plaats waar je al je onzinnige gedachtes kwijt kan. Maardat betekent niet dat elk topic complete bull is.quote:Op woensdag 25 februari 2004 05:27 schreef Gizmo1711 het volgende:
Ok dan weet ik dat...
Als modje weet ik wel hoe ik fatsoenlijk moet posten, maar dan word ergens anders de verlijding groot..
Sorry ik ben niet helemaal nuchter meerquote:Op woensdag 25 februari 2004 05:29 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dit is nog steeds ONZ hoor, nog steeds de plaats waar je al je onzinnige gedachtes kwijt kan. Maardat betekent niet dat elk topic complete bull is.
verlEIding.
Die reactie laat maar weer eens zien dat jij een paar dingen verkeerd hebt zitten in je perceptie van goeie topics tegenover die van jouquote:Op woensdag 25 februari 2004 10:44 schreef woutabest het volgende:
BAGGER!!!
Oy, je moet er wel rekening mee houden dat sommige gebruikers juist wel betutteld moeten worden.quote:Op woensdag 25 februari 2004 11:38 schreef Maanvis het volgende:
Pff inso, je hebt wel gelijk. Maar alsjeBLIEFT! doe niet zo betuttelend!!!
Jezus zeg!
Osdorp Posse en Teletekstquote:Op woensdag 25 februari 2004 11:00 schreef El_Bartos het volgende:
wat wil OP en TTT zeggen ???
Er zijn er zelfs die dat willen!quote:Op woensdag 25 februari 2004 12:02 schreef jogy het volgende:
[..]
Oy, je moet er wel rekening mee houden dat sommige gebruikers juist wel betutteld moeten worden.
Als je een leeftijdsgrens op dit forum zet is dat probleem ook opgelost!quote:Op woensdag 25 februari 2004 12:02 schreef jogy het volgende:
[..]
Oy, je moet er wel rekening mee houden dat sommige gebruikers juist wel betutteld moeten worden.
Ik ben voor, open jij een Feedbacktopic?quote:Op woensdag 25 februari 2004 12:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als je een leeftijdsgrens op dit forum zet is dat probleem ook opgelost!
Ow, en alles van kennisnet blokkeren, wil ook werken
Goed plan! Alles onder de 25 wegwezen, stel ik voor.quote:Op woensdag 25 februari 2004 12:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als je een leeftijdsgrens op dit forum zet is dat probleem ook opgelost!
Ow, en alles van kennisnet blokkeren, wil ook werken
quote:Op woensdag 25 februari 2004 11:38 schreef Maanvis het volgende:
Pff inso, je hebt wel gelijk. Maar alsjeBLIEFT! doe niet zo betuttelend!!!
Jezus zeg!
Lees dit topic eens goed en de FAQ.quote:Op woensdag 25 februari 2004 14:02 schreef El_Bartos het volgende:
waarom worden mij topics verwijderd??
Neem nu die van 50 cent, snap niet waarom die nu weg is
*Ziet met deze opmerking een verband tussen mijn eerdere opmerking en een opmerking van jogy.quote:Op woensdag 25 februari 2004 13:42 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
. Het is nog steeds OvjL Maanvis.
Jij wel ja. En daarom gaan jou topics ook zo vaak op slot.quote:Op woensdag 25 februari 2004 14:11 schreef woutabest het volgende:
[..]
*Ziet met deze opmerking een verband tussen mijn eerdere opmerking en een opmerking van jogy.
Je hebt de OP dus niet goed begrepen en je kan je ook gewoon inlezen.quote:Op woensdag 25 februari 2004 14:24 schreef pfaf het volgende:
Dus als ik het goed begrijp worden topics die jij niet begrijpt dichtgegooid?
k Heb je nog niet eerder zien posten, maar k hoop dat je een beetje goed gevoel voor humor hebt, als heel ONZ daar vana hangt![]()
Als ik het goed lees, kan jij na 10 posts al bepalen of een topic leuk wordtquote:Op woensdag 25 februari 2004 14:26 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Je hebt de OP dus niet goed begrepen en je kan je ook gewoon inlezen.
Dan lees je het niet goedquote:Op woensdag 25 februari 2004 14:28 schreef pfaf het volgende:
[..]
Als ik het goed lees, kan jij na 10 posts al bepalen of een topic leuk wordt
tuurlijk welquote:Op woensdag 25 februari 2004 16:51 schreef jogy het volgende:
[..]
Dan lees je het niet goed.
nee nuttig. voor de veranderingquote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:18 schreef Maanvis het volgende:
K-U-T-K-I-C-K
Hey, ga jij gauw je sarcasme-tags eens uit het vet halen?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:58 schreef jogy het volgende:
[..]
nee nuttig. voor de verandering.
Ik was bloederig serieus, okay ?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hey, ga jij gauw je sarcasme-tags eens uit het vet halen?
ok ok okquote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:07 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik was bloederig serieus, okay ?.
In de bagger? Ik denk dat dat een averechts effect heeft.quote:Op maandag 12 juli 2004 01:00 schreef Briefcase het volgende:
hoi, kan je hier ook je sokken laten drogen ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |