Hey Z!!quote:Op maandag 23 februari 2004 22:40 schreef Z het volgende:
Ik kan het vorige deel niet vinden... Als iemand dat wel kan, post dan even het linkje, dan kunnen we doortellen in de topic titel, en de vorige delen posten!
En ik heb een paar uur geleden al geantwoord. A Hard Day's Nightquote:Op maandag 23 februari 2004 23:11 schreef bukgeit het volgende:
Openstaande vraag van belsen:
In welke film maakte Phil Collins zijn acteerdebuut?
fout antwoord: Buster
later toegevoegde tip: het was in 1964
Ik denk dat je ziek wordt, jongen! Pers lekker een sinaasappeltje uit, neem een warme douche en kruip lekker onder wol. En vooral niet nadenken over de fok!frustraties!!quote:Op maandag 23 februari 2004 23:07 schreef Mark het volgende:
Ik tril en heb het koud, en dan toch zweten. Hebben jullie dat ook?
Aaaah... dan ging deel CXLVII direct daarna niet alleen op slot, maar verdween het ook meteen. Helemaal niet gezien dus.quote:Op maandag 23 februari 2004 23:18 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
En ik heb een paar uur geleden al geantwoord. A Hard Day's Nightfok!
Bij mijn weten is TheSilentEnigma aan de beurt. Ben eigenlijk wel benieuwd welke band het nu was, waar ik Stone Temple Pilots gokte.....quote:Op dinsdag 24 februari 2004 01:15 schreef againstthegrain het volgende:
Lekker rommeltje hier
Staat er nog een vraag open of is de beurt aan TheSilentEnigma?
Bimmel's bulderende Bookmark:quote:Op maandag 23 februari 2004 22:40 schreef Z het volgende:
Ik kan het vorige deel niet vinden... Als iemand dat wel kan, post dan even het linkje, dan kunnen we doortellen in de topic titel, en de vorige delen posten!
Ook goedemorgen bukgeitquote:Op dinsdag 24 februari 2004 08:46 schreef bukgeit het volgende:
Lucifer
Ha Bimmel.quote:Op dinsdag 24 februari 2004 08:48 schreef Bimmel het volgende:
[..]
Ook goedemorgen bukgeit
Je kan ook bookmarken hé !quote:Op dinsdag 24 februari 2004 08:51 schreef dolle_hond het volgende:
tvp ik deze maar eens, voor als mijn actieve topics in de lucht komen
quote:Op dinsdag 24 februari 2004 08:55 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Ha Bimmel.
Welke rockster bekende onlangs aan de dood te zijn ontsnapt in 1988?
wat hij zeiquote:Op dinsdag 24 februari 2004 08:51 schreef dolle_hond het volgende:
tvp ik deze maar eens, voor als mijn actieve topics in de lucht komen
die ontsnapte elke aflevering aan de doodquote:Op dinsdag 24 februari 2004 09:30 schreef Z het volgende:
David Hasselhoff?
Deze rockster miste het vliegtuig dat boven Lockerbie ontplofte omdat zijn vrouw te veel tijd nodig voor het inpakken van de koffers.quote:Op dinsdag 24 februari 2004 09:33 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
die ontsnapte elke aflevering aan de dood
Had iets met zijn bijdrage aan de val van de Berlijnse muur te maken denk ik, en hij maakte natuurlijk fantastische muziekquote:Op dinsdag 24 februari 2004 09:33 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
die ontsnapte elke aflevering aan de dood
O ja, wie was dat ook alweer....?quote:Op dinsdag 24 februari 2004 09:41 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Deze rockster miste het vliegtuig dat boven Lockerbie ontplofte omdat zijn vrouw te veel tijd nodig voor het inpakken van de koffers.
Pas geleden ergens gezien ja. Maar wie was dat ook alweerquote:Op dinsdag 24 februari 2004 09:41 schreef bukgeit het volgende:
Deze rockster miste het vliegtuig dat boven Lockerbie ontplofte omdat zijn vrouw te veel tijd nodig voor het inpakken van de koffers.
Het kwartje is met behulp van Google gevallen.....quote:Op dinsdag 24 februari 2004 09:41 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Inderdaad Mark.quote:Op woensdag 25 februari 2004 07:55 schreef Mark het volgende:
Was dat niet Johnny Rotten?
Dan is het met Johnny Rotten een stuk beter afgelopen.quote:Op woensdag 25 februari 2004 09:18 schreef Mark het volgende:
Wie woonde (volgens het liedje) met zijn vrouw en vijf kinderen in een hutje aan de rand van de stad?
Tip: het was in South-Dakota
Inderdaad, zeker als je de rest van het lied kentquote:Op woensdag 25 februari 2004 09:33 schreef bukgeit het volgende:
Dan is het met Johnny Rotten een stuk beter afgelopen.
BeeGees met "South Dakota Morning" ??quote:Op woensdag 25 februari 2004 09:18 schreef Mark het volgende:
Wie woonde (volgens het liedje) met zijn vrouw en vijf kinderen in een hutje aan de rand van de stad?
Tip: het was in South-Dakota
quote:Op woensdag 25 februari 2004 09:49 schreef Bimmel het volgende:
BeeGees met "South Dakota Morning" ??
Bimmel heeft indirect al het antwoord gegeven. Het ging om Hollis Brown.quote:Op woensdag 25 februari 2004 11:05 schreef bartrid het volgende:
bob dylan of zo??
Bimmel is wel zo eerlijk om dat te zeggen en hij zou nooit zomaar een link naar het antwoord geven, dus kun je hem het punt wel geven. Denk ik.quote:Op woensdag 25 februari 2004 11:08 schreef Mark het volgende:
Waarom geeft Bimmel niet gewoon het antwoord (of was het opgezocht?), nu kom ik in gewetensnood
Oeps....x-skuze mequote:Op woensdag 25 februari 2004 11:08 schreef Mark het volgende:
Waarom geeft Bimmel niet gewoon het antwoord (of was het opgezocht?), nu kom ik in gewetensnood
De clue van een oud nummer deed 't 'm.quote:Op woensdag 25 februari 2004 11:13 schreef Z het volgende:
Dit lijkt idd opgezocht! Bimmel verklaar u nader!
Koel.quote:Op woensdag 25 februari 2004 11:26 schreef Bimmel het volgende:
[..]
Oeps....x-skuze me
[..]
De clue van een oud nummer deed 't 'm.
Ik wist het antwoord maar heb bevestigd met opzoeken![]()
Had wellicht gewoon antwoord moeten geven ipv de link naar het antwoord, maar het geluidsfragment leek me leuk.
Sorry voor de verwarring en ik zal het nooooooit meer doen![]()
Jij bedoeld deze :quote:Op woensdag 25 februari 2004 12:19 schreef ranja het volgende:
Nee dat nummer wat ik bedoel is van zo'n balladzanger... maar wie ook weer...
Andere Nederlandse benaming voor "dronken" is.......quote:Op woensdag 25 februari 2004 12:59 schreef Mark het volgende:
Drunk?
Juistem...quote:Op woensdag 25 februari 2004 13:03 schreef UIO_AMS het volgende:
lam dus
die bedoel ik inderdaad!quote:Op woensdag 25 februari 2004 12:32 schreef Bimmel het volgende:
[..]
Jij bedoeld deze :
[afbeelding]
maar dat is 'm niet...ik zoek een andere artiestuitvoerende
Damn...Bobby Vee !!quote:Op woensdag 25 februari 2004 13:35 schreef ranja het volgende:
[..]
die bedoel ik inderdaad!
overigens kon ik plaatje 2 niet zienplaatje 1 van de titel bedoelde ik (night dus)
quote:Op woensdag 25 februari 2004 14:26 schreef Mark het volgende:
In de tussentijd speelt Marvin Suggs een stukje op zijn Muppaphone
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 25 februari 2004 14:41 schreef Bimmel het volgende:
Huub Hangop van "Ik wil ook zo'n broek met van die zakken aan de zij" ?
Duh!quote:Op woensdag 25 februari 2004 14:55 schreef Mark het volgende:
Dinosaur Jr.
quote:Op woensdag 25 februari 2004 15:06 schreef Berkery het volgende:
Help![]()
quote:Op woensdag 25 februari 2004 15:16 schreef Berkery het volgende:
Unchained Melody
quote:Op woensdag 25 februari 2004 15:23 schreef ranja het volgende:
Carter USM
Wat isquote:Feb. 25, 1963....Vee Jay Records, the small Chicago-based label, releases the firstrecord in the U.S.,
backed with
Inspite of being a smash in the U.K., just about nobody notices it in America.
http://www.greytuesday.org/ lijkt me goed, maar dat mag Bukgeit bepalen.quote:Op woensdag 25 februari 2004 20:45 schreef Mark het volgende:
Mark combineert wat dingetjes: Beatles, Grey tuesday, Ruby Tuesday....
Heeft het te maken met die remix? Een of andere DJ heeft (illegaal) het white album gemixt met een black album (dacht van een hiphop of electro-artiest). Schijnt een collector's item te worden/zijn....
Heb er van de week iets over gelezen in de krant. Maar naam van die DJ of van wie dat black album is?
Blijft lastig schrijven, volgens AMG is het 1 nquote:Op woensdag 25 februari 2004 21:05 schreef Berkery het volgende:
Phil Lynnott
Ik heb zijn naam volgens mij al eens opgezocht maar ik leer het nooitquote:Op woensdag 25 februari 2004 21:08 schreef Mark het volgende:
[..]
Blijft lastig schrijven, volgens AMG is het 1 n
Styles - Pop-Rap, Club/Dance, House, Dance-Popquote:Op woensdag 25 februari 2004 21:28 schreef Mark het volgende:
Maar verder gaan er nog geen belletjes rinkelen. Stijl?
Oei, vrouwen onder elkaarquote:Op woensdag 25 februari 2004 21:29 schreef TheSilentEnigma het volgende:
vanaf een afstandje is 't net Michael Jackson
Hopelijk raadt nu iemand 'tquote:Self-styled U.K. pop-rap diva(born Alison Clarkson) began her music career as a teenager, singing in the rap trio the She-Rockers, the duo Hit 'N' Run, and studying sound engineering at school. Originally dubbed
because of her resemblance to [......], the half-Malaysian, half-Scottish singer became
when lawyers representing
objected to her use of the name.
quote:Op woensdag 25 februari 2004 21:53 schreef Mark het volgende:
Ah, Betty Boo!
Queen is goed, nu die eerste nog... Iemand?quote:Op woensdag 25 februari 2004 22:10 schreef Berkery het volgende:
1. geen idee
2. Queen - Bohemian Rhapsody
gaat nutot morgen
Volgens mij die andere dooie Beatle met My Sweet Lord. Werd opnieuw een hit na zijn dood.quote:Op woensdag 25 februari 2004 23:19 schreef ranja het volgende:
John Lennon - Give peace a chance misschien?
Inderdaad: George Harrison!quote:Op woensdag 25 februari 2004 23:43 schreef bukgeit het volgende:
Volgens mij die andere dooie Beatle met My Sweet Lord. Werd opnieuw een hit na zijn dood.
Volgorde klopt, geen zandquote:Op donderdag 26 februari 2004 00:41 schreef ranja het volgende:
is dat zand? en is de volgorde goed?
laat ik voor de gein Hole - Garbage man eens zeggen
Ik vond de mixen nou niet echt bijzonder...ziequote:Op woensdag 25 februari 2004 23:43 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Volgens mij die andere dooie Beatle met My Sweet Lord. Werd opnieuw een hit na zijn dood.
En hier is het Grey Tuesday verhaal:
Websites across the globe have joined together to protest at music industry attempts to prevent the spread or release of Danger Mouse's 'Grey Album'.
Goh grappig dat dat het eerste is dat je opvalt Sintquote:Op donderdag 26 februari 2004 10:05 schreef desintbestaat het volgende:
mompel wat is er veranderd aan de signatures?
Vind het vervelender dat de mail-adressen niet zichtbaar zijn. Hoe moet je nu een vraag overdragen?quote:Op donderdag 26 februari 2004 10:11 schreef Bimmel het volgende:
Goh grappig dat dat het eerste is dat je opvalt Sint
Maar volgens mij doet de ouderwetse ubb code het niet in de huidige sigs.... (no shit Sherlock) en moet je het met html doen (ofzo)
Het is het enige wat er niet goed uitziet, dus zo raar is dat toch niet?quote:Op donderdag 26 februari 2004 10:11 schreef Bimmel het volgende:
[..]
Goh grappig dat dat het eerste is dat je opvalt Sint
Maar volgens mij doet de ouderwetse ubb code het niet in de huidige sigs.... (no shit Sherlock) en moet je het met html doen (ofzo)
Halleluja... hoe de hell weet je ze allemaal?quote:1.Michel De Hey
2.Ronald Molendijk
3.Dimitri From Paris
4.Junior Sanchez
5.Carl Cox
6.DJ Jean
7.Paul Van Dyk
sommige zijn niet zo moelijk, Junior Sanchez heb ik een site over gemaakt www.damongoloids.fr.stquote:Op donderdag 26 februari 2004 10:49 schreef washandje het volgende:
[..]
Halleluja... hoe de hell weet je ze allemaal?
Idemquote:Op donderdag 26 februari 2004 10:42 schreef Z het volgende:
6 = DJ Jean, de rest ken ik niet...
Helemaal correct, bravoquote:Op donderdag 26 februari 2004 10:47 schreef le_knightclub_soda het volgende:
1.Michel De Hey
2.Ronald Molendijk
3.Dimitri From Paris
4.Junior Sanchez
5.Carl Cox
6.DJ Jean
7.Paul Van Dyk
quote:okay nog een vraagje in de dance hoek
welk bekend nummer wordt gesampled in Buffalo Bunch - Take It To The Streets?
luister hier een stukje van de BB track: http://freshouse.free.fr/(...)/div>Ik heb geen idee maar t klinkt wel lekker
Who knew?
een mp3 misschien wel?quote:Op donderdag 26 februari 2004 11:01 schreef Z het volgende:
Helaas kan ik het hier niet beluisteren...
het gaat niet om dance maar over een samplequote:Op donderdag 26 februari 2004 11:09 schreef Mark het volgende:
Dance is mijn achilleshiel, ik doe geen moeite
Ah dat maakt het een stuk makkelijker!quote:Op donderdag 26 februari 2004 11:13 schreef le_knightclub_soda het volgende:
nee het is een nummer van een zanger met krullen, eind jaren 70
Wilde gok:quote:Op donderdag 26 februari 2004 11:13 schreef le_knightclub_soda het volgende:
nee het is een nummer van een zanger met krullen, eind jaren 70
mhm en nu nog z'n grote hit erbij, voor het puntjequote:Op donderdag 26 februari 2004 11:15 schreef bukgeit het volgende:
Leo Sayer? Puur op de krullen
jup! zal ff een link zoeken naar het gesamplede stukje ter vergelijkingquote:Op donderdag 26 februari 2004 11:20 schreef Mark het volgende:
Of You make me feel like dancing?
Geinig...die kan ik dan ook niet beluisteren ....quote:Op donderdag 26 februari 2004 11:24 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
jup! zal ff een link zoeken naar het gesamplede stukje ter vergelijking
maar in ieder geval
Mark +1
Gilbert O'Sullivanquote:Op donderdag 26 februari 2004 11:32 schreef Mark het volgende:
ROFLOL! Puur gebaseerd op zijn krullen, en nog goed ook!![]()
[afbeelding]
Wie is deze verwante ziel?
quote:Op donderdag 26 februari 2004 11:35 schreef onkjoe het volgende:
Gilbert O'Sullivan
gewoon ff winamp installeren op je werk, wie valt dat nou opquote:Op donderdag 26 februari 2004 11:27 schreef Bimmel het volgende:
[..]
Geinig...die kan ik dan ook niet beluisteren ....![]()
Ik heb wel winamp, kan wel mp3's van schijf beluisteren. Maar ik kan ze niet downloaden/openen/opslaan vanaf een url.quote:Op donderdag 26 februari 2004 11:43 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
gewoon ff winamp installeren op je werk, wie valt dat nou op
Ik heb mazzel dat ik Netscape af en toe nodig heb, en dus op de comp op mijn werk heb staan, en die kan langs de proxy... Anders was er voor mij ook weinig te beluisteren...quote:Op donderdag 26 februari 2004 11:43 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
gewoon ff winamp installeren op je werk, wie valt dat nou op, voor de mensen die het willen vergelijken dus nog ff
http://www.freewebs.com/wantedtrax/lsymmfld.mp3
ik laat 't wel ff op de server staan dus geinteresseerden kunnen thuis ook nog wel ff checkenquote:Op donderdag 26 februari 2004 11:52 schreef Z het volgende:
[..]
Ik heb mazzel dat ik Netscape af en toe nodig heb, en dus op de comp op mijn werk heb staan, en die kan langs de proxy... Anders was er voor mij ook weinig te beluisteren...
Koel! Thnx.quote:Op donderdag 26 februari 2004 11:53 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
ik laat 't wel ff op de server staan dus geinteresseerden kunnen thuis ook nog wel ff checken
mijn eerste pic try out. niet echt een succes.quote:Op donderdag 26 februari 2004 11:51 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
[..]
The Eagles
Dat ik ze niet heb?quote:Op donderdag 26 februari 2004 12:01 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
Wat hebben Close to me van The Carpenters en Wannebe van de Spice Girls gemeen?
Zijn hun eerste nummer 1 hitsquote:Op donderdag 26 februari 2004 12:01 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
Wat hebben Close to me van The Carpenters en Wannebe van de Spice Girls gemeen?
Hmmz er zijn dus nog meer overeenkomsten...quote:Op donderdag 26 februari 2004 12:05 schreef Mark het volgende:
[..]
Zijn hun eerste nummer 1 hits
De overeenkomst heeft niets te maken met hitlijsten.quote:Op donderdag 26 februari 2004 12:09 schreef Mark het volgende:
Kwamen binnen op 1?
Scherp!quote:Op donderdag 26 februari 2004 12:13 schreef Berkery het volgende:
De overeenkomst is dat de titels niet kloppen, het is Close to you en Wannabe![]()
sughtquote:Op donderdag 26 februari 2004 12:13 schreef Berkery het volgende:
De overeenkomst is dat de titels niet kloppen, het is Close to you en Wannabe![]()
Euhm even ging hindquote:Op donderdag 26 februari 2004 12:42 schreef Mark het volgende:
Tijd voor een [afbeelding]
Mm, da's zo'n miljard keer per topic. Knap dat ik ze tot nu toe wist te ontlopenquote:Op donderdag 26 februari 2004 13:13 schreef Z het volgende:
Voor de 120471204719-ste keer trouwens.
Dat was mijn tweede suggestiequote:Op donderdag 26 februari 2004 13:32 schreef Berkery het volgende:
Camper van Beethoven - Take the skinheads bowling
Mooi!quote:Op donderdag 26 februari 2004 13:32 schreef Mark het volgende:
Camper van Beethoven - Edward Norton bowlt als een meisje?
Leuk gevonden, maar nee, ik zoek niet de UDSquote:Op donderdag 26 februari 2004 13:49 schreef RoofingBurner het volgende:
Urban Dance Squad - Niet bekend met het repertoire.
Die zocht ikquote:Op donderdag 26 februari 2004 13:50 schreef Mark het volgende:
Vast een nummer van World Party, Ship of Fools
alleen de titels tochquote:Op donderdag 26 februari 2004 14:08 schreef Bimmel het volgende:
Je wil dus eigenlijk 9 verschillende bandsartiesten in drie categorien per nummer iteratief vermeld zien, begrijp ik het zo goed ?
quote:Op donderdag 26 februari 2004 14:14 schreef Bimmel het volgende:
Wendy (waar is Lisa ?)
MArtika ('s Kitchen)quote:Op donderdag 26 februari 2004 14:16 schreef Mark het volgende:
Tip: ze zong over haar keuken....
Martikaquote:Op donderdag 26 februari 2004 14:16 schreef Bimmel het volgende:
MArtika Kitchen
Love thy will be done was door Prince geschreven geloof ik...quote:Op donderdag 26 februari 2004 14:17 schreef Berkery het volgende:
Martika![]()
geen idee wat ze met Prince had/heeft, overigens
En de schaampunten gaan naar Ranja !!quote:Op donderdag 26 februari 2004 14:20 schreef ranja het volgende:
dat zal Pe Daalemmer we zijn dan?
of heeft-ie nog met anderen gezongen?
Welke band gaat dit over en welke titel isquote:In Marchwill be released on vinyl. It will be a very special 12”: besides the version featured on our cd
, it will also have a couple of remixes on it.
spread the idea and because of this enthusiasm, now there are 5 different remixes that will be featured on the 12” made by: RA-X, Lady Aida, Rude 66, David Gilmour Girls and Thrasher.
Oh oh, zo'n last van herten in mijn tuin ??quote:spread the idea and because of this enthusiasm, now there are 5 different remixes that will be featured on the 12” made by: RA-X, Lady Aida, Rude 66, David Gilmour Girls and Thrasher
Durfde er al niet meer om te vragen......quote:Op donderdag 26 februari 2004 15:38 schreef belsen het volgende:
The Silent Enigma heeft nog een punt van mij tegoed voor A hard days night!
[afbeelding]
quote:Op donderdag 26 februari 2004 16:06 schreef Berkery het volgende:
Dus, we zoeken een nummer van een band, welke in maart ook op vinyl uitkomt, maar dan inclusief 5 remixen door remixers waar ik nog nooit van gehoord heb, en het betreft een cover.
En en en en..... ???quote:Op donderdag 26 februari 2004 14:49 schreef Berkery het volgende:
Is het een nederlandse band?
quote:O. den Beste, ex-leraar Duits zei:
"Ach wat! Dat misselijke gejammer over het lage aanzien dat de leraar zou genieten ..... Onzin! Goethe zei het al: Das beste was du wissen kannst, darfst du den Buben doch nicht sagen"
quote:Op donderdag 26 februari 2004 16:38 schreef Bimmel het volgende:
Speciaal voor Berkery:
[..]
Ik heb weinig gemist in 2½ uur, zie ikquote:Op donderdag 26 februari 2004 14:37 schreef ranja het volgende:
Welke band gaat dit over en welke titel is?
One In A Million?quote:Op donderdag 26 februari 2004 16:36 schreef ranja het volgende:
[..]
bovendien komt er een clip van die grotendeels beelden van Club lek (3voor12) zal bevatten.
quote:Op donderdag 26 februari 2004 17:21 schreef Mark het volgende:
Net leek dit topic nog 11 pagina's te tellen. Zijn ze aan het schuiven met het aantal posts per pagina ofzo?![]()
En ik zie er 6! Dus toch!quote:Op donderdag 26 februari 2004 17:34 schreef Z het volgende:
Ik heb er nu 11... De topics lopen iig door tot 300 posts.
Nog steeds zo dat je trilt en het koud en warm hebt en zo?quote:Op donderdag 26 februari 2004 17:28 schreef Mark het volgende:
Ja, ik weet dat het raar klinkt, maar ik zag straks echt 11 pagina's. Hij zat toen ook tegen zijn oude max aan
Nee, dat was alleen toen Fok uit de lucht wasquote:Op donderdag 26 februari 2004 17:42 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Nog steeds zo dat je trilt en het koud en warm hebt en zo?
het record staat op 48 uur geoof ikquote:Op donderdag 26 februari 2004 17:40 schreef Mark het volgende:
On topic: de vraag van ranja staat nu al 3 uur uit......
Sinds de verbouwing is Fok! ook lang zo leuk niet meer...quote:Op donderdag 26 februari 2004 20:17 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Sinds de 'verbouwing' ligt dit topic wel enorm op z'n gat........
The Riplets - Love Special Delivery Boy?quote:Op donderdag 26 februari 2004 14:37 schreef ranja het volgende:
[..]
Welke band gaat dit over en welke titel is?
half goedquote:Op donderdag 26 februari 2004 21:56 schreef bukgeit het volgende:
[..]
The Riplets - Love Special Delivery Boy?
Rock 'n Roll Beat dan? Hun eerste, lijkt me sterkquote:Op donderdag 26 februari 2004 22:05 schreef ranja het volgende:
[..]
half goed
Oh ja shit, ranja vraagt naar een nummer, niet naar een LPquote:Op donderdag 26 februari 2004 22:12 schreef belsen het volgende:
Randy?
Het was al gokken maar het wordt alleen maar erger: Gino?quote:Op donderdag 26 februari 2004 22:21 schreef ranja het volgende:
[..]
nee...
Dan Hey Mickey!quote:Op donderdag 26 februari 2004 22:21 schreef ranja het volgende:
[..]
nee...
Ja!quote:Op donderdag 26 februari 2004 22:25 schreef belsen het volgende:
[..]
Dan Hey Mickey!
Hijs opgelost!quote:Op donderdag 26 februari 2004 22:26 schreef ranja het volgende:
[..]
Ja!
Belsen +1
Maak de volgende tekst af...quote:Op donderdag 26 februari 2004 22:26 schreef ranja het volgende:
[..]
Ja!
Belsen +1
Dat was de andere cover op Love special delivery boy...quote:Op donderdag 26 februari 2004 22:28 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Hijs opgelost!
quote:Op donderdag 26 februari 2004 22:32 schreef bukgeit het volgende:
...he doesn't,
He's the families pride and joy
He's mommies little golden boy
ze gezien?
Niet omhoohoog!quote:Op donderdag 26 februari 2004 22:49 schreef ranja het volgende:
hm is er niet zo'n bandje met een nummer in de naam? 540 ofzo? 5 meter 40?
beetje afronden naar beneequote:Op donderdag 26 februari 2004 22:57 schreef ranja het volgende:
4.20
washandje +1quote:Op donderdag 26 februari 2004 22:58 schreef washandje het volgende:
4 meter
denk te realistisch... 4 mannen kunnen nooit 4 meter lang zijn.quote:Op donderdag 26 februari 2004 23:00 schreef bukgeit het volgende:
ranja en cryptiek...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |