quote:Verbonden zielen?
Hij staat te wachten en ziet haar dichterbij komen. Haar lange golvende haren zijn net niet golvend genoeg om hem zeeziek te maken. Nochtans het gevoel in zijn maag is daar niet ver vanaf. Hij stelt zich dat verliefde gevoel altijd voor als dansende elfjes die in zijn buikholte wonen. Als die kriebels opkomen dan beginnen ze rond te vliegen en raken met de puntjes van hun vleugeltjes zijn maagwand aan. Alsof ze willen zeggen: "Hey die daar, die is wat voor jouw!" En vandaag is het een immens feest daar binnen!
Hij schrikt wakker uit zijn overpijnzing als ze hem een kus geeft ter begroeting. Nog net ziet hij de glinstering in haar ogen als ze hem mee sleurt.
Zij heeft gereserveerd bij dat leuke restaurant waar ze voor het eerst met elkaar zijn uit gaan eten. Ze kenden mekaar toen al een tijdje, maar van liefde was nog geen sprake. Na dat etentje had hij haar meegenomen naar die kale plek in het bos die uitkijkt over de verlichte stad. Meer hoef ik julie daar niet over te vertellen.
Het eten wordt geserveerd en smakelijk verorbert. Mede door de wijn wordt het steeds gezelliger. Zij excuseert zich even en staat op. Als ze geen zicht meer op hem kan hebben graait hij naar het doosje in zijn jas. Hij wil haar trouwen! Die elfjes hebben nog nooit zo een feest gehouden.
Niet veel later komt ze terug met haar handen op haar rug, zoals ze zo vaak placht te doen. Een beetje speels glimlacht ze hem vol tegemoet. Hij staat recht om haar stoel...
Maar ze trekt hem naar de kleine dansvloer en na het lied zoent ze hem vol passie. Een beetje verdwaast voelt hij metaal tegen zijn tanden. “Sinds wanneer heb jij een tongpiercing?”, wil hij nog vragen. Haar wijsvinger legt hem echter het zwijgen op waarna ze vraagt: "Trouw je met me?"
Hier plakken.quote:Op dinsdag 24 februari 2004 05:24 schreef Tha_BlonT het volgende:
Ik heb mijn verhaaltje ingestuurd naar de ncrv, aangezien ik op die site zag dat het per mail naar hun toe ging. Is dat nog oke, of moet ik hem hier ook nog plakken?
van http://info.omroep.nl/ncrv/quote:Radioprogramma NachtLicht organiseert in samenwerking met FOK! een verhalenwedstrijd met als thema De Liefde. Stroomt uw hart over van liefde? Is het misschien gebroken en gebutst door de liefde? Vertrouw uw verhaal toe aan het papier en stuur het naar NachtLicht. (Note de email link met het nachtlicht email van ncrv) De weekwinnaar hoort zijn of haar verhaal terug in de uitzending van NachtLicht. Op 30 augustus 2004 wordt bekend wie Het LiefdesVerhaal 2004 heeft geschreven.
Zeg, trek jij nou maar eerst eens de broekriem aan van je kinderpantalon, voordat je commentaar gaat leveren. En vergeet vooral niet bij de bar mitswa je handen thuis te houden.quote:Op donderdag 26 februari 2004 21:28 schreef beeer het volgende:
"Blij" is eigenlijk wel een ietwat te eufemistisch "synoniem" voor euforisch, vind je niet zodiakk? Ik zou toch nog even op zoek gaan naar een wat meer analogere term..
Het spijt me, die van jou is niet interessant genoeg en veel te cliché om af te zeiken. Misschien een volgende keer beter!quote:Op donderdag 26 februari 2004 23:32 schreef SwithleR het volgende:
lol.. beeer ik ben blij dat je de mijne niet afzeikt
niet dat dat een uitdaging zou zijn
quote:Op donderdag 26 februari 2004 22:56 schreef beeer het volgende:
Edit twee: "gulden route", natuurlijk. Grmbl.. Wij spreken niet voor niets van champignons in plaats van paddestoelen. Bah.
Ik tel wel vijf pogingen van Beeer, anders. En vrij geslaagde ook nog.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 10:01 schreef SwithleR het volgende:
Beeer
het is makkelijk iemand anders zijn of haar werk af te kraken. helaas dat je zelf geen poging durft te ondernemen...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |