abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 december 2004 @ 11:42:05 #251
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_24155593
quote:
Op woensdag 22 december 2004 21:55 schreef HarigeKerel het volgende:

[..]

Volgens Arafat kon het soms wel een tijdje duren
-
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  Moderator donderdag 23 december 2004 @ 12:05:07 #252
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_24156034
quote:
Op woensdag 22 december 2004 17:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Dit toont wel hoe zwak de VS eigenlijk wel niet zijn Ze zoeken al jaren 1 persoon, en tevergeefs

och naar Ratko Mladic is bijna de hele wereld op zoek.

het is nu eenmaal niet zo eenvoudig om een enkel iemand op te sporen voor het zelfde geld zit hij net als Saddam al jarenlang in 1 of ander rattenhol met een deksel erop ... zie hem dan maar is te vinden
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_24164908
als er zo n hoge prijs op je hoofd staat wordt het wel moeilijk om je schuilplaats geheim te houden.
pi_24169962
tenzij je je in een gebied begeeft waarvan de mensen je zien als een bevrijder, een god, een profeet en een man die hen zal bevrijden van de imperialsische honden die Amerikanen worden genoemd
пусть всегда будет солнце
pi_24175838
quote:
Op donderdag 23 december 2004 23:27 schreef MoChe het volgende:
tenzij je je in een gebied begeeft waarvan de mensen je zien als een bevrijder, een god, een profeet en een man die hen zal bevrijden van de imperialsische honden die Amerikanen worden genoemd
A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
pi_24176201
quote:
Op donderdag 23 december 2004 19:52 schreef Toffe_Ellende het volgende:
als er zo n hoge prijs op je hoofd staat wordt het wel moeilijk om je schuilplaats geheim te houden.
Niet iedereen in die regio (het berglandschap tussen Afghanistan en Pakistan waar Osama zich waarschijnlijk schuilhoudt) is een voorstander van Bin Landen en co. Maar de Pashtun (de stammen daar) hebben een zeer strikte erecode waar ze zich aan moeten houden, de Pashtunwali. Een aspect van deze code is de nanawateh.

Die regel betekent dat iedereen die een Pashtun om onderdak vraagt, dat zal krijgen. De gastheer zal goed voor zijn gast zorgen en deze verdedigen als het nodig is. Er is zelfs een dorp dat Osama's mensen onderdak gaf, en ze vervolgens van alles hadden beroofd en de mannen het dorp uit hadden gejaagd. Een schending van de nanawateh dus.Een tijdje later kwamen andere stammen langs en hebben het complete dorp afgebrand omdat ze regel hadden geschonden. Het schenden van die regels is een schande voor jezelf, je familie en je stam voor vele generaties.

Oftewel, Osama kan daar niet alleen vrij rondlopen omdat hij daar vrienden heeft zitten. De Pasthun zullen onderdak verlenen aan wie het maar vraagt, van Amerikaan tot Osama.

Voor wie nog meer hierover wil lezen raad ik de National Geographic van December te kopen, daar staat een goed artikel in waar ik deze infomatie vandaan heb.
pi_24176246
dan wordt het hoog tijd dat enkele leden van de CIA daar onderdak vragen.
  Moderator zaterdag 25 december 2004 @ 17:44:25 #258
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_24203590
quote:
Op donderdag 23 december 2004 19:52 schreef Toffe_Ellende het volgende:
de arrestatie van Ratko Mladic levert je 5 miljoen dollar op.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')