Of hij is allang dood en in gemystificeerde vorm doet ie ook wat Bush van hem nodig heeft?quote:Op zondag 5 december 2004 14:34 schreef killerkef het volgende:
bin laden wordt nooit gevonden... bush heeft een vijand nodig voor z'n war on terror
Precies, zolang ze geen ander geschikte kandidaat(Patsy) gevonden hebben zal hij niet "gevonden" worden. Hij zal en moet iemand aan kunnen wijzen als Bush en zijn gang weer wat smerigs plannen. Misschien dat Abu Musab al-Zarqawi een geschikte opvolger is.quote:Op zondag 5 december 2004 14:34 schreef killerkef het volgende:
bin laden wordt nooit gevonden... bush heeft een vijand nodig voor z'n war on terror
Osama Bin Laden is slim , Hele wereld zoekt hem en hij kan zich goed verstoppenquote:Op zondag 5 december 2004 14:24 schreef Dos37 het volgende:
Hoe doet ie het toch
ze kunnen vanalles maar heb kunnen ze niet vinden
Ben jij naar hem op zoek dan?quote:Op zondag 5 december 2004 15:14 schreef Meki het volgende:
Osama Bin Laden is slim , Hele wereld zoekt hem en hij kan zich goed verstoppen
hoe doet ie dat
als ik hem tegenkom dan ga ik uiteraard wel voor die 25 miljoen $ dat lijkt me duidelijkquote:
Hij heeft waarschijnlijk zijn muts afgezet en een bril op. Of zo.quote:Op zondag 5 december 2004 15:14 schreef Meki het volgende:
[..]
Osama Bin Laden is slim , Hele wereld zoekt hem en hij kan zich goed verstoppen
hoe doet ie dat
Moet je ff in Amsterdam West checken, daar loopt 'ie vast wel rondquote:Op zondag 5 december 2004 15:51 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
als ik hem tegenkom dan ga ik uiteraard wel voor die 25 miljoen $ dat lijkt me duidelijkmaar denk niet dat ik hem hier zal treffen.
![]()
Het nieuwsbericht zou in Osama wordt vermoedelijk vannacht gepakt. ook niet misstaan.quote:Op zondag 5 december 2004 15:45 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Dit topic dreigt op deze manier nog een klassiektopic te worden.
Vergeet deze niet: Bin Laden als 'rat in de val' ?quote:Op zondag 5 december 2004 17:20 schreef Sidekick het volgende:
Het nieuwsbericht zou in Osama wordt vermoedelijk vannacht gepakt. ook niet misstaan.
Ja maar daar hebben we tegenwoordig de al even obscure, onvindbare en "is hij dood of leeft hij" Abu Musab al-Zarqawi voor.quote:Op zondag 5 december 2004 14:34 schreef killerkef het volgende:
wanneer is het op TV ? *** grijpt zak chips vastquote:Op maandag 6 december 2004 00:37 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ja maar daar hebben we tegenwoordig de al even obscure, onvindbare en "is hij dood of leeft hij" Abu Musab al-Zarqawi voor.
En we weten zeker dat hij in Fallujah zit dus is het een kwestie van tijd voor we hem pakken. Al moeten we de hele stad platgooien.
Dat is nu al bijna een maand aan de gang. Wel opletten hé! Ze hebben hem nog niet maar er staat niet veel meer overeind in Fallujah dus lang zal het niet meer duren.quote:Op maandag 6 december 2004 00:41 schreef GewoneMan het volgende:
wanneer is het op TV ? *** grijpt zak chips vast***

quote:hoe maak je dat andere icoon met 1 traantje ¿¿¿ eerder stond die gewoon tussen de icons nu niet meer
quote:Op maandag 6 december 2004 00:53 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Dat is nu al bijna een maand aan de gang. Wel opletten hé! Ze hebben hem nog niet maar er staat niet veel meer overeind in Fallujah dus lang zal het niet meer duren. [afbeelding]
[..]
en het idee wordt bevestigd met amerikaanse slimme praktijken in irak, guantanamo, afghanistan, palestina ect..!quote:Op woensdag 22 december 2004 16:53 schreef pro_jeex het volgende:
Ze pakken alleen maar de middelmoot op. Mythische topfiguren zoals eerder genoemde moslim broeders hebben zowel de fundamentalistische Moslims als de Fundi's in de VS nodig. Die worden echt niet gepakt. Ze zijn niet meer het werkelijke gevaar, ze fungeren als symbool. Enerzijds als het symbool van het kwaad (voor de Yankees) en anderzijds voor de Moslims als voorbeeld. Al-Qaida is klaar met haar missie. Ze hebben een idee/concept gevestigd, een idee die nu allerlei andere organisaties nadoen. Ze spiegelen zich aan Al-Qaida. Dus de organisatie is niks meer, maar het gaat om die nieuwe groepen. Ook doden ze Usama (wordt ie wel een martelaar overigens, dus men zal hem eerder oppakken en berechten), dan maakt het niet uit. Je kunt mensen doden, maar het idee leeft voort.
Volgens Arafat kon het soms wel een tijdje durenquote:Op woensdag 22 december 2004 20:58 schreef Toffe_Ellende het volgende:
hoe lang kun je iemand omsingelen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |