quote:Dan is het goed
Op woensdag 18 februari 2004 00:19 schreef RichardQuest het volgende:[..]
Don't worry.....echt niet
quote:Ik doe niet aan spelletjes
Op woensdag 18 februari 2004 00:22 schreef Sidekick het volgende:[..]
Laten we een spelletje doen. Ik speel Elmyra, en jij een lief konijntje.
quote:
Eerdmans slaat doorIn het TV-programma Buitenhof van afgelopen zondag 15 februari verkondigde LPF-kamerlid Eerdmans dat er een verbod moet komen op alle religieuze uitingen bij ambtenaren. Hij probeert het te verkopen als hoofddoekjesverbod, maar is feitelijk een ondermijning van de Nederlandse cultuur.
Eerdmans zet bij zijn poging de hoofddoekjes te verbieden direct alle rechten van de Nederlanders bij het grof vuil, door ook keppeltjes en kruisjes te verbieden. Nieuw Rechts vindt dat in de grondwet moet worden opgenomen dat de joods-christelijke en klassiek-humanistische tradities het fundament zijn van onze cultuur en daarmee van onze staatsinstellingen. Een samenleving met honderd verschillende opvattingen van goed en kwaad is immers onwerkbaar.
Alleen uitingen die strijdig zijn met de Nederlandse cultuur worden verboden in alle publieke ruimte: ambtenaren, wettelijke macht, openbare gebouwen en op straat. Dit zou in de praktijk tot gevolg hebben dat, anders dan Eerdmans wil, niet alle religieuze symbolen verboden hoeven te worden.
Cultuurrelativisme zoals de LPF dat voorstaat, is het verraden van onze Nederlandse cultuur. Nieuw Rechts gaat juist uit van de eigen cultuur als fundament voor het Nederland van de toekomst.
P.s. Voor de critici die zeggen dat het niet te handhaven is; de politie treedt ook op bij het roken van een sigaret op straat, dus het dragen van een hoofddoek is ook te verbieden
http://www.nieuwrechts.nl/rechtsom/12.html
quote:Ze willen ambtenaren verbieden
Alleen uitingen die strijdig zijn met de Nederlandse cultuur worden verboden in alle publieke ruimte: ambtenaren, wettelijke macht, openbare gebouwen.......
quote:Duh, die zijn links.
Op woensdag 18 februari 2004 00:25 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Ze willen ambtenaren verbieden
net zoals de media, rechters, kunstenaars, allochtonen en uitkeringstrekkers.
quote:De spijkers kwamen van links
Op woensdag 18 februari 2004 00:29 schreef Sidekick het volgende:[..]
Duh, die zijn links.
net zoals de media, rechters, kunstenaars, allochtonen en uitkeringstrekkers.
quote:Sinds wanneer is een ambtenaar een publieke ruimte, hij of zij heeft er hoogtens een of meerdere
Op woensdag 18 februari 2004 00:31 schreef Sidekick het volgende:
Serieus: lees het nog eens, er is niets mis met die zin. Het is een opsomming van alle publieke ruimtes.
quote:Nee hoor, het is een opsomming van uitingen die verboden moeten worden...
Op woensdag 18 februari 2004 00:31 schreef Sidekick het volgende:
Serieus: lees het nog eens, er is niets mis met die zin. Het is een opsomming van alle publieke ruimtes.
quote:Zijn we eindelijk op volle sterkte?
Op woensdag 18 februari 2004 00:32 schreef du_ke het volgende:
Links meldt zich.
quote:Dat zou ik ook zeggen als ik een allochtoon was.
Op woensdag 18 februari 2004 00:13 schreef Tuana het volgende:[..]
Hey! Niet alle allochtonen zijn kut! Ik ben heel
lief
quote:Die komen net na de Moslims.
Op woensdag 18 februari 2004 00:14 schreef RichardQuest het volgende:[..]
Antillanen
quote:Ik lees die via het linkse medium internet, dus ik weet niet of dit wel echt zo bedoeld is.
Op woensdag 18 februari 2004 00:34 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Nee hoor, het is een opsomming van uitingen die verboden moeten worden...
quote:Hoe later op de avond hoe schoner het volk.
Op woensdag 18 februari 2004 00:36 schreef Sidekick het volgende:[..]
Zijn we eindelijk op volle sterkte?
quote:Meteen weer je linkse kraakpandvriendjes erbij halen om mijn gedegen mening tot op het bot proberen te vernaggelen
Op woensdag 18 februari 2004 00:14 schreef Sidekick het volgende:[..]
Op een heel erg
linkse
manier gaan we je nu in een werkkamp stoppen.
quote:Idd. De rechtse kleuters moeten vroeg op bed. Die zijn lui.
Op woensdag 18 februari 2004 00:38 schreef du_ke het volgende:[..]
Hoe later op de avond hoe schoner het volk.
quote:Dat zou nog eens nieuwe politiek zijn! Rob Oudkerk, eat your heart out!
'Koninginnen' solliciteren naar wethouderschap
Rotterdam - Achttien prostituees van de Keileweg willen graag de weggestuurde wethouder veiligheid en volksgezondheid R. de Faria (Leefbaar Rotterdam) opvolgen. In een sollicitatiebrief laten de hoeren, die als zanggroep bekend staan als de Koninginnen van de Nacht en optreden met de columniste Carrie, weten zichzelf geknipt te vinden voor deze post op het Rotterdamse stadhuis.Want de politiek in deze stad, schrijven zij, is enkel een kwestie van 'ouwehoeren, verneuken en naaien en genaaid worden'. Beloftes van onderdak, opvang en vervangend werk die de gemeente aan de prostituees heeft gedaan, zijn tot nu toe niet nagekomen. ,,We mogen niet eens het geld houden dat met de optredens van de Koninginnen van de Nacht verdienen. Zelfs dat beetje wordt nog gekort op onze uitkering. Waarmee u ons willens en wetens terugdrijft naar de Keileweg.''
Een baan op het stadhuis die achttien mensen moeten delen is ideaal voor prostituees, staat in de brief. ,,De Koninginnen hebben nog avond- en nachtwerk ernaast. Dat Rob Oudkerk niet meer naar de hoeren gaat, betekent niet dat de rest van Nederland ineens ook zijn gulp dichthoudt.''
De brief behoort tot de zeventig reacties op een advertentie waarin Leefbaar Rotterdam wethoudersdkandidaten opriep zich te melden. Vijfenzestig daarvan zijn serieus, de rest is afkomstig van 'mussen die denken dat ze adelaars zijn', zegt Leefbaar-fractievoorzitter R. Sørensen. Behalve de Koninginnen van de Nacht, rekent hij tot die laatste categorie ook de solicitatie van zijn voormalig partijgenoot H. Maronier.
Sørensen verwacht binnen een maand een definitieve keuze te hebben gemaakt uit de serieuze kandidaten. Daaronder zijn volgens hem gegadigden met grote bestuurlijke ervaring: wethouders, directeuren van grote bedrijven, leden van Raden van Bestuur van grote bedrijven en instellingen. Er zou ook een aantal Bekende Nederlanders naar de wethouderspost hebben gesolliciteerd. Sørensen wil geen namen noemen. De brieven komen uit heel Nederland.
De nieuwe Leefbaar-wethouder zal zich onder meer gaan bezighouden met het oplossen van de problemen van de ; vaak drugsverslaafde ; Keileweg-hoeren. Volgens Sørensen horen sommige van hen in een psychiatrische inrichting thuis. Anders valt volgens hem niet te begrijpen waarom zij zich jarenlang voor een paar euro hebben laten misbruiken.
bron
[Dit bericht is gewijzigd door Kozzmic op 18-02-2004 00:41]
quote:Vuile communist met je één volk één mening idee
Op woensdag 18 februari 2004 00:38 schreef du_ke het volgende:[..]
Hoe later op de avond hoe schoner het volk.
quote:Wat een complete nonsens schrijf je hier. Ik heb namelijk geen vrienden.
Op woensdag 18 februari 2004 00:38 schreef Ype het volgende:[..]
Meteen weer je linkse kraakpandvriendjes erbij halen om mijn gedegen mening tot op het bot proberen te vernaggelen
Ga een boom knuffelen, vieze uitkeringstrekker.
quote:* RichardQuest scheeuwt wederom
Now all the criminals in their coats and their ties
Are free to drink martinis and watch the sun rise
While Rubin sits like Buddha in a ten-foot cell
An innocent man in a living hell.
That's the story of the Hurricane,
But it won't be over till they clear his name
And give him back the time he's done.
Put in a prison cell, but one time he could-a been
The champion of the world.
quote:Alleen wanneer dat volk moreel superieur is.
Op woensdag 18 februari 2004 00:41 schreef Ype het volgende:[..]
Vuile communist met je één volk één mening idee
quote:Ach, vrienden, kameraden, hoe je het ook wilt noemen, jullie zijn allemaal één pot nat!
Op woensdag 18 februari 2004 00:41 schreef Sidekick het volgende:[..]
Wat een complete nonsens schrijf je hier. Ik heb namelijk geen vrienden.
quote:Een maand. Wat een bureaucratie zit er achter die keuze zeg.
Op woensdag 18 februari 2004 00:41 schreef Kozzmic het volgende:
Wat anders dan maar, wellicht krijgt Rotterdam een aantal deeltijdwethouders...
[..]Dat zou nog eens nieuwe politiek zijn! Rob Oudkerk, eat your heart out!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |