yep, Jef altijd in 't zwart... en Robert ALTIJD in 't grijs!!! Hoe origineel...quote:Op woensdag 25 februari 2004 21:26 schreef gimme.shelter het volgende:
... Jef de Brombeer, in zijn altijd en echt ALTIJD aanwezige 3-d pak!! Zelfs op ut strand loopt ie nog in zun 3-deetje. ...
Volgens mij niet hoor. Hanny had 'n obsessie voor Frits, heb haar nooit met 'n andere vent gezien.... of ik heb ff niet opgelet natuurlijk!quote:Op woensdag 25 februari 2004 21:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
Of dat de vriendin van Daniel Daniel was weet ik niet.
Nee joh! Daniel heeft o.a. nog een relatie gehad met Suzanne.quote:Op woensdag 25 februari 2004 22:07 schreef _bigmac_ het volgende:
Daniel Daniel was toch homo ??>
Robert altijd in het grijs...je hebt gelijk!! Of in spijkerbroek, iig is Robert de oudste maar wel de "vlottere" van de twee. Kan iemand zich hier op dit forum uberhaupt herinneren dat Jef iets anders heeft gdragen dan zijn zwarte 3deetje??quote:Op woensdag 25 februari 2004 21:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
yep, Jef altijd in 't zwart... en Robert ALTIJD in 't grijs!!! Hoe origineel...![]()
[..]
Volgens mij niet hoor. Hanny had 'n obsessie voor Frits, heb haar nooit met 'n andere vent gezien.... of ik heb ff niet opgelet natuurlijk!![]()
Daniel Daniel is in het echt wel homo.quote:Op woensdag 25 februari 2004 22:07 schreef _bigmac_ het volgende:
Daniel Daniel was toch homo ??>
Dat was de bedoelingquote:Op woensdag 25 februari 2004 21:26 schreef R_ON het volgende:
Net als Janine en de ex van Ludo....dat sloeg echt helemaal nergens op natuurlijk!
DOH! Ik weet dat ook welquote:Op woensdag 25 februari 2004 22:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat was de bedoelingTjonge jonge als je nooit gtst volgt ga dan ook niet discusseren!! Het is misschien hier ook wel 1000x gezegd!! Ludo is ooit verliefd geworden op Jeanine omdat Jeanine als twee druppels water op Sofia lijkt/leek!!! Dat was vanaf het begin van Ludo!! Zelfs in het begin van de Ludo tijd zag je foto's van Sofia die door Jeanine/Caroline gemaakt zijn!! Snappie
quote:Op woensdag 25 februari 2004 20:26 schreef DaMart het volgende:
Wat aardig. Barbara gaf de koffer van Pascalle aan Anouk
Ok daar ben ik het totaal met je mee eens. Maar jah, heb dat eenmaal geaccepteerd toen opeens stukjes lieten zien van Engelen (ben wel christelijk maar je gaat het niet op die manier op de tv in een soap laten zien) en zo toen Jef een hartaanval kreeg. Vaag gewoon. Maar goed. Je moet dat helaas accepteren.quote:Op woensdag 25 februari 2004 23:47 schreef R_ON het volgende:
[..]
DOH! Ik weet dat ook wel![]()
Maar daarom vind ik het nog wel een belachelijke verhaallijn! Het is TO-TAAL niet realistisch. Mensen die als 2 druppels op elkaar lijken...Yeah right! Tenzij het een tweeling is, anders is het gewoon CRAP!
Kijk, bij een soap moet je bepaalde dingen gewoon 'slikken', zoals het feit dat 1 personage meer leed meemaakt in z'n leven dan 10 'normale' mensen, maar dat hele Janine/ex-gedoe ging mij echt te ver.
Het was TE nep. Onmogelijk. GTST is geen SF-serie.
LOLquote:Op woensdag 25 februari 2004 20:55 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Goed Gemutst, Slecht Gemutst
Ben benieuwd wanneer ze weer een homo of travestiet in gaan zetten? Die zitten er nu toch niet in? Alleen Isabella, Charlie en Yasmin zijn bi, maar dat is niet echt bijzonder te noemen.quote:Op woensdag 25 februari 2004 21:26 schreef R_ON het volgende:
Zelfs een blinde zag nog dat Meta een travestiet was.
En die vermomming van die doorgedraaide was ook al zo doorzichtig. Ik zag bijna meteen dat het die hoer was.
Net als Janine en de ex van Ludo....dat sloeg echt helemaal nergens op natuurlijk!
Wie had Frits ook alweer vermoord? Dat was toch zijn secretaresse?
DaMart beweert dat het de vriendin van Daniel Daniel was. Duidelijkheid graag!
Ski vakantie?quote:Op woensdag 25 februari 2004 22:19 schreef gimme.shelter het volgende:
[..]
Robert altijd in het grijs...je hebt gelijk!! Of in spijkerbroek, iig is Robert de oudste maar wel de "vlottere" van de twee. Kan iemand zich hier op dit forum uberhaupt herinneren dat Jef iets anders heeft gdragen dan zijn zwarte 3deetje??
En Frans Bauer die een gastrolletje als kabouter meespeelde...hahahhhaahhaquote:Op woensdag 25 februari 2004 23:40 schreef Dizer het volgende:
Pittige Tijden!!
Wat een leuke tijd was dat!! Carlo was zoooo goed gewoon!! Echt!! En inderdaad, wanneer Irene Llllllllaaaaura nadeed was helemaal
Ludo was echt gaaf!! Die een verhouding had met Jessica!! Hahahaha!! Was echt grappig!!
David (op zn engels)quote:Op woensdag 25 februari 2004 22:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ex-Man..hoe heet ie ook al weer.. Michael of zo iets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |