abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 maart 2004 @ 14:46:52 #176
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_17574514
Carboni is 38 of 39 en wordt in april 1 jaartje ouder.. Dus leeftijd zegt niet veel. Roberto Carlos is volgens mij 31 en die loopt ook nog altijd heel hard. Dus verdedigers kunnen wel op hoge leeftijd mee
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_17575557
quote:
Op maandag 8 maart 2004 14:38 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Ach, hij is ook pas 32.
Daarom een mooi moment op zich voor Juve om te verkopen, nu vangen ze er naar verluidt nog een miljoentje of 5, 6 voor (en zo goed is ie dit seizoen nu ook weer niet bezig)
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  maandag 8 maart 2004 @ 15:32:07 #178
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_17575609
Plus Juve wil graag van hem af (evenals van Ferrara en Montero). In de belangstelling staat Ferrari, Bonera en, jaja, Hofland.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_17580466
Is Moretti nog eigendom van Juventus eigenlijk? Was ooit een talent.

Verder is Gerets volgens ARD Text zo goed als rond met Hannover 96 en is Barcelona dicht bij het aantrekken van Trezeguet.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 8 maart 2004 @ 22:01:34 #180
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_17585513
Feyenoord is geintresseerd in Duits International Benjamin Lauth van 1860 München.

crosspost. .
The Most Incredible, Baby
  dinsdag 9 maart 2004 @ 12:56:52 #181
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_17595378
Behalve Lauth is Feyenoord dus ook geintresseerd in Freier van Bochum, en ik hoorde ook dat Feyenoord Birindelli wilt halen. .
pi_17595509
het lijkt me dat die 3 onhaalbaar zijn, maar ok
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
  dinsdag 9 maart 2004 @ 13:21:10 #183
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_17595980
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 13:02 schreef ChAoZ het volgende:
het lijkt me dat die 3 onhaalbaar zijn, maar ok
Birindelli wel lijkt me, maar Freier en Lauth zouden zo nog maar eens kunnen.

Ik had ook niet verwacht dat Escude en Grygera echt naar Ajaks zouden komen.
  dinsdag 9 maart 2004 @ 13:21:51 #184
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_17595998
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 13:21 schreef RedGuy het volgende:

[..]

Birindelli wel lijkt me, maar Freier en Lauth zouden zo nog maar eens kunnen.

Ik had ook niet verwacht dat Escude en Grygera echt naar Ajaks zouden komen.
Duitsers in Nederland.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_17604943
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 12:56 schreef RedGuy het volgende:
Behalve Lauth is Feyenoord dus ook geintresseerd in Freier van Bochum, en ik hoorde ook dat Feyenoord Birindelli wilt halen. .
Paul Freier is zo goed als rond met Werder Bremen en kan ook nog naar Dortmund eventueel.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 10 maart 2004 @ 09:59:18 #186
83628 BZ
aka Baza
pi_17616719
Barcelona is in de markt om Henrik Larsson komend seizoen in te lijven. Sandro Rossell, vice-voorzitter van Barça, liet in de Schotse pers weten dat de Catalanen 'zeer gecharmeerd zijn van Henrik', maar dat 'de zomer moet uitwijzen wat er gaat gebeuren.'
Larsson zelf lijkt wel oren te hebben naar een Spaans vervolg van zijn carrière. De 32-jarige Zweed is bezig aan zijn laatste contractjaar bij Celtic en wil op niveau bewijzen dat hij ook buiten Schotland kan presteren en scoren.

Op Larssons cv en referenties zal het in ieder geval niet afketsen. De voormalige Feyenoorder scoorde voor Celtic 165 keer in 210 competitieduels en brak record na record bij The Bhoys.

'Henke zou een grote versterking zijn voor Barcelona. Hij maakt de ploeg sterker en is vaak beslissend', prees de Zweedse ex-Barça verdediger Patrik Anderson zijn landgenoot.

Ook Celtic-manager Martin O'Neill is vol lof. 'Hij kan zich aanpassen aan elk systeem en voor hem is voetbal een teamsport. Hij hoeft niet zo nodig in het centrum van de belangstelling te staan.' Over Larssons leeftijd hoeft Barcelona zich evenmin zorgen te maken. 'Hij kan nog zeker twee of drie jaar mee op topniveau', meent Giovanni van Bronckhorst.

Larsson kan donderdag op Parkhead in het UEFA Cupduel met Barcelona reclame voor zichzelf maken. Extra gebrand op een goede persoonlijke prestatie is hij echter niet. 'Het enige dat voor voor mij telt, is met Celtic donderdag te winnen. Meer niet.'

Bron:vi.nl
pi_17620934
Wat geruchten uit Italie:

- Vieri en Montella ruil tussen Inter en Roma
- Mancini van Lazio naar Inter als trainer
- Del Neri dan van Chievo naar Lazio als trainer
- Francelino da Silva Matuzalem van Brescia naar Inter
- Cesar en Fiore van Lazio naar Inter (achter Mancini aan)

Het is iig duidelijk dat er bij Lazio (ivm de financien) en Inter (ivm de resultaten) veel zal veranderen komende zomer, want deze 2 clubs bepalen al maanden veruit de meeste geruchten.
pi_17622883
In vi staat iets van dat Koeman van Bommel wel kan gebruiken.
Dat zou me toch een stunt zijn !!.
  woensdag 10 maart 2004 @ 15:07:06 #189
46511 Linz
held der helden
pi_17623240
Dat kwam ter sprake tijdens voetbal insite laatst, maar Harry van Raaij ontkrachtte dat.
"Als Davids over het veld scheert, doen de huismoeders in een omtrek van honderd kilometer in doodsangst de ramen dicht."
pi_17623553
Is Matuzalem nog eigendom van Parma?
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 10 maart 2004 @ 22:08:57 #191
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_17633291
De Belgische reserve doelman van Sparta Brian Vanderbussche verruilt Sparta voor SC Heerenveen.
Een jonge lange keeper die vorig seizoen bij afwezigheid van Kooiman (verhuurd aan PSV) een stabiele indruk maakte.
Jammer, ik moet nog 2 jaar naar die verlopen ***-Kooiman aankijken. Wat een ***-keeper vind ik dat!
pi_17641966
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 22:08 schreef Stpan het volgende:
De Belgische reserve doelman van Sparta Brian Vanderbussche verruilt Sparta voor SC Heerenveen.
Een jonge lange keeper die vorig seizoen bij afwezigheid van Kooiman (verhuurd aan PSV) een stabiele indruk maakte.
Jammer, ik moet nog 2 jaar naar die verlopen ***-Kooiman aankijken. Wat een ***-keeper vind ik dat!
Vonk gaat volgend seizoen weg, dus ze hebben geen vertrouwen in die Waterman?

(knikkervriendje van mn huisgenoot dus ik hou m in de gaten...)
pi_17642861
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 15:21 schreef methodmich het volgende:
Is Matuzalem nog eigendom van Parma?
Ik dacht het niet, volgens mij is ie van Brescia.

Hij heb hiervoor o.a. bij Napoli en Piacenza gebald.
  donderdag 11 maart 2004 @ 13:31:11 #194
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_17642876
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 22:08 schreef Stpan het volgende:
Mwa er zijn veel slechtere hoor.... en tegen NEC heeft hij jullie toch de halve finale bezorgd.
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
pi_17642881
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 09:59 schreef BZ het volgende:
Barcelona is in de markt om Henrik Larsson komend seizoen in te lijven.
Ze proberen alleen maar voor mekaar te krijgen dat Larsson niet 100% bij de wedstrijd zal zijn onderling, want de rest lijtk me volkomen kul.
  donderdag 11 maart 2004 @ 13:36:35 #196
46898 Marla_Singer
Zachte G... Dikke L
pi_17642975
De Haan verruilt Friesland voor Jong Oranje

11/3/2004 11:31

Foppe de Haan gaat aan de slag bij de KNVB. De huidige trainer van SC Heerenveen is vanaf komende zomer de nieuwe bondscoach van Jong Oranje. Hij moet proberen om met dit Nederlands Elftal deelname af te dwingen aan de Olympische Spelen van 2008 in China.
De Haan is bezig aan zijn laatste maanden als coach van SC Heerenveen, waar hij al vanaf 1985 in dienst is en sinds oktober 1992 als hoofdtrainer actief is. Komende zomer zwaait hij af bij de Friese club, waar hij volgens plan nog minstens een jaar als adviseur aan verbonden zou blijven.

De zestigjarige coach kwam met de KNVB een contract voor vier jaar overeen, dat ingaat vanaf 1 juli 2004. Hij krijgt niet alleen de verantwoordelijkheid over Jong Oranje, maar ook zal hij de technische coördiantie van de nationale jeugdteams vanaf zeventien jaar op zich gaan nemen.

De Haan wacht niet alleen de uitdaging om met Jong Oranje kwalificatie voor de spelen van Peking af te dwingen. Met Oranje onder-21 moet hij proberen zich te kwalificeren voor het Europees kampioenschap voor spelers onder-21, dat in de zomer van 2006 op het programma staat. De Haan volgt bij Jong Oranje Cor Pot op, die sinds september 2003 als interim-coach werkzaam is.

'De KNVB is uitermate content met de komst van Foppe de Haan, die zijn sporen in het betaald voetbal ruim heeft verdiend', verklaart KNVB-directeur Henk Kesler. 'Met hem hopen we ons eindelijk eens te plaatsen voor de Olympische Spelen. We zullen er voor zorgen dat dit team de komende jaren de benodigde aandacht gaat krijgen.'

Via de website van SC Heerenveen laat voorzitter Riemer van der Velde weten 'er trots op te zijn dat Foppe een zeer belangrijke functie bij de KNVB gaat vervullen'. Dat was voor de Friese club reden om De Haan gedeeltelijk af te staan aan de voetbalbond.

Ook wel opvallend, ben benieuwd hoe hij het daar gaat doen... Is toch iets heel anders als jaren bij dezelfde club coachen...
Vrouwen zijn net stoelen, als je er niet op zit staan ze in de weg...
pi_17643024
Da's geen gerucht maar een feit, daarvoor is er het bevestigde transfers topic
  donderdag 11 maart 2004 @ 14:01:31 #198
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_17643517
quote:
Op donderdag 11 maart 2004 13:31 schreef Mindlight het volgende:

[..]

Mwa er zijn veel slechtere hoor.... en tegen NEC heeft hij jullie toch de halve finale bezorgd.
1 tegen 1 vind ik hem sterk, en dat zijn juist de momenten dat een keeper zich kan onderscheiden. Maar hoge ballen, uittrappen, dat is echt dramatisch. Beetje Seaman-idee.
En de halve finale bezorgt, ik wil dat graag nuanceren. NEC-ers schoten slecht in, en Kooiman had de hoeken al doorgekregen van Dennis de Nooijer.
  donderdag 11 maart 2004 @ 14:07:17 #199
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_17643676
Hmm tsja dat is idd wel waar ja, maar blijft het feit dat ik hem een goeie keeper vind, en uittrappen e.d. daarvoor zie ik eigenlijk te weinig van sparta om daar een uitspraak over te doen.
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
pi_17644452
Twente wil Boutahar van RKC als opvolger van Ramzi...
bron: http://www.fctwente.net
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')