quote:Absoluut niet zelfs: mooiste club van Engeland!
Op dinsdag 17 februari 2004 19:27 schreef methodmich het volgende:
Ik hoor berichten over Kezman en Newcastle en die schijnen redelijk hardnekkig te zijn... Lijkt me op zich niet eens zo'n gekke optie voor hem.
quote:Van Bommel heeft vanwege zijn doelpunt tegen Engeland daar wel wat respect.
Op woensdag 18 februari 2004 12:29 schreef hoi_mensen het volgende:[..]
jaloers
van bommel heeft het vaker internationaal laten afweten,en daarna weer ook laten zien dat hij het wel kan.
hij speelt wisselvallig,maar als hij betere spelers om zich heen heeft dan kan hij ook beter functionerenen er zijn clubs ( Arsenal en Chelsea onderanderen )
die hem wilde kopen,maar PSV vroeg zich teveel geld
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 12:41 schreef BobRooney het volgende:
Van Persie naar Barcelonabron: www.voetbal.nl
quote:En vervolgens in Engeland bij een club belanden waar ze geen Europees voetbal spelen?
Op woensdag 18 februari 2004 09:22 schreef dealahz het volgende:
Waarom zou Cocu in vredesnaam naar Psv gaan?Wat moet je daar nou?
Die gaat gewoon lekker naar Engeland ofzo, bv de Spurs weet ik veel wat.
quote:bovendien heeft hij aangegeven zijn carriere wel PSV af te willen sluiten.
Op woensdag 18 februari 2004 13:23 schreef DivineJester het volgende:[..]
En vervolgens in Engeland bij een club belanden waar ze geen Europees voetbal spelen?
Bij PSV heeft ie elk jaar een reėle kans op de CL en anders de UefaCup. Voor de centen hoeft ie niet meer te voetballen,en iemand met zijn kwaliteiten staat bij elke nederlandse club gewoon in de basis.
quote:Mooie club. Ze spelen eigenlijk ieder jaar Europees, fantastisch stadion en een redelijk vermogende club. Lijkt me een goede keuze
Op dinsdag 17 februari 2004 19:27 schreef methodmich het volgende:
Ik hoor berichten over Kezman en Newcastle en die schijnen redelijk hardnekkig te zijn... Lijkt me op zich niet eens zo'n gekke optie voor hem.
De geruchten over Stam blijven maar komen, nu weer dat het nog allerminst zeker is of het Milan wordt, er wordt zelfs gesteld dat de kans nu weer vrij groot zou zijn dat ie bij lazio blijft tot 2005.
O en Jankulovski loopt te flirten met Juve, ik vind Juve wel een type club voor hem, en hij is een speler op een positie en met eigenschappen die Juve wel goed kan gebruiken.
quote:Shearer wordt al oud
Op woensdag 18 februari 2004 13:28 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Mooie club. Ze spelen eigenlijk ieder jaar Europees, fantastisch stadion en een redelijk vermogende club. Lijkt me een goede keuze
quote:Newcastle heeft ook al interesse in di Vaio getoond, maar Juve wil hem liever niet laten gaan.
Op woensdag 18 februari 2004 13:43 schreef twi het volgende:[..]
Shearer wordt al oud
1+1=2 en kunnen we Van Bommel en/of Kezman daar ook wel bij noemen
quote:Cocu gaat naar PSV, die gaat niet meer op z'n 32e naar een of andere schijtclub, die wil afbouwen bij z'n eigen cluppie.
Op woensdag 18 februari 2004 09:22 schreef dealahz het volgende:
Kezman heeft al een paar jaar een grote bek, maar die gaat echt niet naar een topclub.Barca zou wel kunnen, maar dat is dan ook een tobclub.Hetzelfde voor van Bommel al jaren een grote bek en nog steeds gewoon bij psv.Voor psv is het een goede speler, maar in Europa heeft hij echt niets te zoeken.Kezman is gewoon een goede en snelle spits, die op zich welk bij een topclub zou kunnen spelen, al moet hij dan nog wel veel leren, getuige zijn optredens in Europa.
Waarom zou Cocu in vredesnaam naar Psv gaan?Wat moet je daar nou?
Die gaat gewoon lekker naar Engeland ofzo, bv de Spurs weet ik veel wat.
Die Brazliaan gaat ook echt niet naar psv als Milan intresse heeft.
Daar komt bij dat hij op de flank speelt en Stam(als hij naar milan gaat) in het centrum komt met Nesta.En misschien gaat Nesta wel naar Real.Al denk ik dat niet.
quote:Ook in Corradi, toch?
Op woensdag 18 februari 2004 13:47 schreef DIGGER het volgende:[..]
Newcastle heeft ook al interesse in di Vaio getoond, maar Juve wil hem liever niet laten gaan.
quote:beetje voorbarig, dit stond op psv netwerk
Op woensdag 18 februari 2004 15:37 schreef Reddiablo het volgende:
"According to Bild, Bayern Munchen want Hiddink to replace Hitzfeld next season."
1+1=2 en kunnen we Van Bommel en/of Kezman daar ook wel bij noemen
quote:
16/2/2004 - Hiddink genoemd bij Bayern Munchen
(Van onze verslaggever RvW)BRON: Sport1.de
De naam van Guus Hiddink blijft rondzingen bij clubs waar gespeculeerd wordt over een nieuwe coach. Volgens Sport1 van DSF zou Guus Hiddink een belangrijke kandidaat zijn om Ottmar Hitzfeld te vervangen. Maar zijn naam is niet de enige die genoemd wordt. Zo noemt de zender ook Felix Magath (VfB Stuttgart), Klaus Augenthaler (Bayer Leverkusen), Arsene Wenger (Arsenal), Sven-Göran Eriksson en Giovanni Trapattoni.
Hiddink hoopt overigens op zeer korte termijn rond te komen met PSV nu er gesprekken zijn gepland met de RvC. Mochten die niet succesvol zijn dat is de Beierse club wellicht een mogelijkheid voor hem
quote:En verloren door zijn uitlatingen over Leeds destijds..
Op woensdag 18 februari 2004 13:15 schreef Reddiablo het volgende:[..]
Van Bommel heeft vanwege zijn doelpunt tegen Engeland daar wel wat respect.
Overigens is dat geldverhaal een beetje onjuist, Arsenal koos Gilberto, die duurder was dan Bommel was geweest en Chelsea zag ook af van hem.
Guus staat al tijden op de lijst bij Bayern, wie weet gaat ie dit keer wel.
Kan me herinneren dat zo'n beetje iedere Engelse club achter hem aan zat.. ManU, M'brough, Charlton...
quote:Het is ook gewoon een speler die in Engeland thuis hoort.
Op woensdag 18 februari 2004 18:54 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Gaat Chelsea's Gudjohnsen nog ergens naartoe?Kan me herinneren dat zo'n beetje iedere Engelse club achter hem aan zat.. ManU, M'brough, Charlton...
Zit bij Espanyol, maar mag na de trainerswisseling nog maar zelden opdraven.quote:Op donderdag 19 februari 2004 20:58 schreef Toolmannetje het volgende:
Zit Kevin Bobson in Spanje?? Ik kan me herrineren dat aan het begin van het seizoen niemand hem nog wilde hebben. Zeker na uitgekotst te zijn bij ajax (was dat niet dat vehaal dat ze niet bij haarlem wilde spelen?) en nac
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |