Nou had ik het daar toevallig vorige week nog over met een kennis die daar een huis heeft en crime schijnt daar enorm toe te nemen de laatste paar jaar.quote:Op maandag 28 juni 2004 20:43 schreef KonnieKipke het volgende:
* HarigeKerel zweert nu bij Amstelveen.
Slotervaart / Overtoomse Veldquote:Op maandag 28 juni 2004 20:55 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Nou had ik het daar toevallig vorige week nog over met een kennis die daar een huis heeft en crime schijnt daar enorm toe te nemen de laatste paar jaar.
Nee, Landsmeer is waar ik heen wil als het financieel eens mee gaat zitten![]()
Na zes jaar daar naar school gaan sprak ik soms zonder het te beseffen murksquote:Op maandag 28 juni 2004 21:31 schreef TimmyAsd het volgende:
Slotervaart / Overtoomse Veld
Ik wel..quote:Op maandag 28 juni 2004 21:33 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Na zes jaar daar naar school gaan sprak ik soms zonder het te beseffen murks![]()
Nee, daar wonen doe ik liever niet (meer)![]()
ondertussen zou je willen dat je zoveel geld had om in het centrum te wonen..quote:Op dinsdag 29 juni 2004 08:00 schreef Sakura het volgende:
Wijken waar je in amsterdam niet wilt wonen?
Nou, simpel, alle wijken die binnen de ring A10 vallen en alle wijken die binnen een rand van 20Km liggen buiten de ring A10.
In al die wijken wil je nog niet dood liggen, wil je zelfs je konijn nog niet begraven hebben.
Allemaal stuk voor stuk de grootste tering wijken die je maar kan verzinnen.
Wat voor een teringzooi ook, aan de Haagse Schilderswijk kunnen ze toch niet tippen.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 08:00 schreef Sakura het volgende:
Nou, simpel, alle wijken die binnen de ring A10 vallen en alle wijken die binnen een rand van 20Km liggen buiten de ring A10.
In al die wijken wil je nog niet dood liggen, wil je zelfs je konijn nog niet begraven hebben.
Westerpark, leuke buurtquote:Op woensdag 30 juni 2004 23:23 schreef Stiemie het volgende:
Wij hebben net een huis gekocht in de ecowijk in Westerpark, tegenover de westergasfabriek. Lijkt me een erg leuke buurt en zit vlakbij het centrum. Wel een nadeel, dit stukje van de buurt is autovrij...
True, ik heb heel lang gezocht in Buitenveldert en Oud Zuid, maar met 8 jaar woonduur, werd ik nog steeds nr 14. Nu woon ik in Aveen en het is top!quote:Op zondag 4 juli 2004 23:51 schreef Famous_Rose het volgende:
Geuzenveld, bos & lommer, Zuid oost (=bijlmer) is allemaal 3 x kut. Wijken waar je prettig kan wonen is A'dam Oud Zuid, Amsterdam Buitenveldert, Amsterdam Centrum, de pijp en Amstelveen...
Niet oordelen voordat je er hebt gewoond...quote:Op zondag 4 juli 2004 23:51 schreef Famous_Rose het volgende:
Geuzenveld, bos & lommer, Zuid oost (=bijlmer) is allemaal 3 x kut. Wijken waar je prettig kan wonen is A'dam Oud Zuid, Amsterdam Buitenveldert, Amsterdam Centrum, de pijp en Amstelveen...
Zoals wat?quote:Op maandag 5 juli 2004 12:48 schreef jd1982 het volgende:
Doe mij maar een lekker buitenwijkje...
Ja precies, de Herengracht is echt een tering-wijk,quote:Op dinsdag 29 juni 2004 08:00 schreef Sakura het volgende:
Gelukkig weet je waar je over praatquote:Op zondag 4 juli 2004 23:51 schreef Famous_Rose het volgende:
Zuid oost (=bijlmer)
Ik woon er nu een half jaar, en zit er prima!quote:Op maandag 28 juni 2004 21:31 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Slotervaart / Overtoomse Veld
De bijlmer/ZO zou eigelijk bij Diemen gaan horen, ware het niet dat de gemeente Diemen daar niet echt zin in had (goh).quote:Op zondag 4 juli 2004 23:47 schreef Willy84 het volgende:
Ik woon in de Rivierenbuurt. En als ik bijvoorbeeld naar de Arena fiets. Dan kom ik door een andere gemeente heen (Duivendrecht) Ik vind het heel apart dat ZO eigenlijk een soort eiland is. Weet iemand hoe dat gekomen is ? En waarom Duivendrecht niet bij Adam is gevoegd oid. Het is toch net Amsterdam.
ja de rivierenbuurt is eigelijk best ok tot prima okquote:Op maandag 7 mei 2007 22:14 schreef kevin85 het volgende:
Rivierenbuurt zeer ok?![]()
Ik vind het wel meevallen eigenlijk, niet zo'n geweldig leuke buurt..
De pijp is leuker denk ik!
* Woont in de jordaan![]()
He buurman,quote:Op dinsdag 17 februari 2004 07:36 schreef Vaag22 het volgende:
Ik ben sinds 2 weekjes Amsterdam uit,en woonde hiervoor in Oost.
Op de Zeeburgerdijk om precies tezijn.
Nu valt deze straat reuze mee qua criminele zooi,maar vlak erachter ligt het java plein met alle problemen van dien.
Als je het niet erg vind om als enige Nederlander buiten telopen,
is dit wel een mooie buurt voor je.
Verder vind ik het maar 1 grote pleuris zooi hoor.
Overal troep op de grond,mensen zonder respect vor anderen,buren die geen Nederlands lullen en ga zo maar door
Maarja,ieder zn ding nietwaar.
Onderhuur hier, en ik deel 't appartement samen met iemandquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:31 schreef godigita het volgende:
Jullie boffen maar als ik het zo lees, Oud West, Jordaan, en het Centrum zowieso. Ik heb een goede baan, maar ik kan een beetje appartement/etage daar echt niet betalen. Maar ja, ik wil ook niet op 40 m2 wonen. Dus, hoe doen jullie dat allemaal? Hoeveel ruimte hebben jullie? Ik woon nu in Slotervaart, sommige stukken zijn echt deprimerend, maar ik woon in een leuk deel vind ik. Ben zo in de stad. Heb ook in Diemen gewoond, best ok, maar boring. Ook in Zeeburg, dat was super, en in Sloterdijk, wat op zich ook nog wel te doen is.
heb er ook tijdelijk gewoondquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:05 schreef godigita het volgende:
Ja, megaduur daar aan het water idd. Ik woonde er tijdelijk
Kakkerlakken,tamelijk zuiverquote:Op woensdag 10 maart 2004 22:34 schreef KonnieKipke het volgende:
zitten toch overal kakkerlakken tegenwoordig. Maar goed, rivierenbuurt is nog tamelijk zuiver.. Net als oud-zuid en buitenveldert.
Ik heb geluk gehad dat ik mijn appartement 11 jaar geleden in De Pijp heb gekocht. Was toen geen gewilde buurt! Zit nu op 8 hoog met megamooi balkon en uitzicht op het Rijksmuseum. Oppervlakte is 125 vierkante meter (4 kamers). Heeft indertijd (omgerekend) 209.000 euri gekost...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:31 schreef godigita het volgende:
Jullie boffen maar als ik het zo lees, Oud West, Jordaan, en het Centrum zowieso. Ik heb een goede baan, maar ik kan een beetje appartement/etage daar echt niet betalen. Maar ja, ik wil ook niet op 40 m2 wonen. Dus, hoe doen jullie dat allemaal? Hoeveel ruimte hebben jullie? Ik woon nu in Slotervaart, sommige stukken zijn echt deprimerend, maar ik woon in een leuk deel vind ik. Ben zo in de stad. Heb ook in Diemen gewoond, best ok, maar boring. Ook in Zeeburg, dat was super, en in Sloterdijk, wat op zich ook nog wel te doen is.
Dat ligt in De Rivierenbuurt en is een van de mooiste/beste straten van Amsterdam! Echt helemaal super, mag ik je feliciteren??quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:22 schreef Fides het volgende:
Hoe heet de wijk waar de Roerstraat in ligt en is het wat?
Nou, daar ben ik 18 jaar geleden geboren en mijn ouders hadden daar 2 etages, maar hebben die na een aantal jaar verkocht voor minder dan 200.000 gulden toen. Ik hoorde wel dat het inmiddels omgerekend meer dan/rond de miljoen gulden waard zou zijn.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:26 schreef gimme.shelter het volgende:
[..]
Dat ligt in De Rivierenbuurt en is een van de mooiste/beste straten van Amsterdam! Echt helemaal super, mag ik je feliciteren??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |