abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17234517
Ik ben nu op zoek naar een kamer in amsterdam, eigenlijk wil ik kopen!

Daarom wil ik graag wat meningen van de mensen hier met betrekking tot de wijken in amsterdam. Criminaliteit, veiligheid enzovoorst...

Ga elkaar niet afbekken op elkaars mening aub.

Ik ga namelijk werken in Diemen zuid... nu zijn er 2 joekels van appartementencomplexen in het noordelijke deel van Amsterdam Zuid Oost
Gouden Leeuw en Groenhoven... er staat hier echter zoveel leeg dat ik het toch niet helemaal vertrouw.

Geuzenveld ... ook daar een leuk appartement gezien... hoe is die buurt ? en Bos en Lommert ??

ook meningen over andere wijken zijn welkom... wat huren betrefd maakt het me niet veel uit... als ik echter ga kopen wil ik de auto bij de deur.... dus buiten de ring ...

ieder probleem is een nieuwe kans, een nieuwe uitdaging
pi_17234718
Nou noem je wel een paar wijken

Geuzenveld en de hoogbouw in de bijlmer. Waarom dacht je zelf dat daar veel leeg stond?

pi_17234740
Bos en Lommer = Turkenbuurt, Geuzenvel mix van allochtonen
pi_17234776
quote:
Op maandag 16 februari 2004 20:40 schreef dazzle123 het volgende:
Nou noem je wel een paar wijken

Geuzenveld en de hoogbouw in de bijlmer. Waarom dacht je zelf dat daar veel leeg stond?

sja... ik had al een donker bruin.... bijna zwart vermoeden.... maarja alleen daar is het betaalbaar
pi_17234849
Persoonlijk ben ik geen fan van Zuid oost, Geuzeveld, Osdorp, Bos en Lommer, Slotervaart en de Mercatorbuurt.

vooral in de Mercatorbuurt zit je tussen de 'mannen' cafés.
Ik ken een paar mensen uit zuid oost en die zeggen dat het onztettend crimineel is ( ik ben er dan ook maar 3 keer geweest).

Watergraafsmeer heeft wel wat maar ik vind het ook niet 'wauw'.

Oud west ( waar ik nu woon) is perfect qua ligging ( 5 min fietsen en je bent op de Dam, 15 min fietsen en je bent op Sloterdijk, overal dichtbij dus, goed OV en criminaliteit valt reuze mee).
Alleen parkeren is een probleem, met vergunning en er is bijna nooit plek.

Noord ( Nieuwendam) is ook een leuke buurt om te wonen, meestal grote huizen, groot en leuk winkelcentrum en met 7 min ben je op CS ( met de bus). criminaliteit valt echt reuze mee.

Diemen Zuid is saai ( althans, wat ik ervaan weet, kom er niet zo vaak).
En Geuzeveld is ook vrij rustig maar er zijn een hele hoop van die irritante hangjongeren en criminele alloctoontjes.

Over Bos en Lommer ( edit) , tis echt niet dat ik alles over 1 kam scheer maar daar moet je echt een goed woordje Turks kunnen wil je de wat oudere bewoners verstaan. 90% van wat daar woont komt uit turkije, 9% Marokko en 1% is Nederlands.

Je kan volgens mij beter geen huis of app. in A'dam kopen maar net erbuiten, is meestal goedkoper ook. ( en je hebt een groter huis met evt een Tuin. Denk aan Purmerend en zo)

[Dit bericht is gewijzigd door Andoire op 16-02-2004 20:45]

Что было, то прошло..
pi_17234853
quote:
Op maandag 16 februari 2004 20:41 schreef xychix het volgende:

[..]

sja... ik had al een donker bruin.... bijna zwart vermoeden.... maarja alleen daar is het betaalbaar

Tsja.....

Maar eh kan je in Diemen niks vinden?

pi_17234875
Woon zelf op de grens van "Slotervaart-Overtoomseveld" en "de Baarsjes", bevalt uitstekend.
Like any young kid, I dreamed of world domination.
  maandag 16 februari 2004 @ 20:46:54 #8
84188 missvondutch
www.kissesfromholland.com
pi_17235006
logeer regelmatig in oud west ; en bevalt goed ..ik zou daar best willen wonen !
miss von dutch sells von dutch (authentic ! ) in de webstore van kissesfromholland.com
pi_17235015
quote:
Op maandag 16 februari 2004 20:43 schreef Andoire het volgende:

Je kan volgens mij beter geen huis of app. in A'dam kopen maar net erbuiten, is meestal goedkoper ook. ( en je hebt een groter huis met evt een Tuin. Denk aan Purmerend en zo)

En dan iedere dag in de file staan zeker. En het hangt ervan af hoe oud je bent als je relatief jong bent kan je beter niet in van die dorpjes gaan wonen.

Zuid Oost is overigens niet in zijn geheel crimineel. Je hebt ook duurdere buurten. Je hebt Nellestein wat vrij duur is. Je hebt reigersbos/gein wat iets minder duur is maar nog wel goede woningen. En je hebt de bijlmer wat een behoorlijk getto is.

Mercatorplein woont mijn oom in een koopwoning en dat is zeker geen slechte buurt. Maar het is ook onbetaalbaar of je moet een huurwoning nemen maar dan zijn het weer van die halve krotten.

maandag 16 februari 2004 @ 20:50:53 #10
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_17235199
Heb jarenlang in Hoofddorppleinbuurt gewoond. Altijd tevreden gewoond.
Rand OudZuid/Overstoomseveld, vlak bij lijn 1 en 2/centrum/ Vondelpark/ringA10 en Metro cq.ringlijn.
Aanbod van appartementen ruim genoeg, voor 180000 moet je een behoorlijk app. kunnen kopen daaro.
180000 is wel veel geld natuurlijk maar voor een fatsoenlijke buurt in Adam ben je wel zoiets kwijt.

[Dit bericht is gewijzigd door Hyperdude op 16-02-2004 21:23]

How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_17235237
quote:
Op maandag 16 februari 2004 20:47 schreef dazzle123 het volgende:

[..]

En dan iedere dag in de file staan zeker. En het hangt ervan af hoe oud je bent als je relatief jong bent kan je beter niet in van die dorpjes gaan wonen.

Zuid Oost is overigens niet in zijn geheel crimineel. Je hebt ook duurdere buurten. Je hebt Nellestein wat vrij duur is. Je hebt reigersbos/gein wat iets minder duur is maar nog wel goede woningen. En je hebt de bijlmer wat een behoorlijk getto is.

Mercatorplein woont mijn oom in een koopwoning en dat is zeker geen slechte buurt. Maar het is ook onbetaalbaar of je moet een huurwoning nemen maar dan zijn het weer van die halve krotten.

In de stad zelf sta je ook in de file ...
Daarbij, Connexxion bussen rijden allemaal redelijk op tijd tussen A'dam CS en Prumerend, Monnikkendam etc.
En daar wonen ook volop jonge mensen...

En je oom zal dan wel een leuke koopwoning hebben in de Mercatorbuurt, ik woon er om de hoek en schoonfamilie woont in de Mercatorstraat dus ik kom daar denk ik nét ietsjes vaker dan jij..

Loop er maar eens een middagje rond en vertel daarna wat voor volk je er zo al tegenkomt.. En de huurhuizen vallen best mee, alleen de buurt zelf vind ik pers. echt minder.

Что было, то прошло..
pi_17236222
quote:
Op maandag 16 februari 2004 20:51 schreef Andoire het volgende:

[..]

Loop er maar eens een middagje rond en vertel daarna wat voor volk je er zo al tegenkomt.. En de huurhuizen vallen best mee, alleen de buurt zelf vind ik pers. echt minder.

Mijn zus woont in de van spilbergenstraat. Ik kom er regelmatig Geweldige levendige buurt. Het is dat de woningen niet geweldig zijn maar anders zou ik er graag wonen. En ik heb nooit last van de mensen daar. Zowiezo niet in Amsterdam.

En iedere dag op en neer naar die boerengehuchten in Noord Holland? Mij niet gezien. Ik heb 20 jaar in zo'n gehucht gewoont en dat was 20 jaar te lang.

maandag 16 februari 2004 @ 21:19:04 #13
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_17236460
Oud Zuid of Rivierenbuurt (waar ik woon).
Beiden superwijken.
Ik heb al een boek.
pi_17236493
quote:
Op maandag 16 februari 2004 21:12 schreef dazzle123 het volgende:

[..]

Mijn zus woont in de van spilbergenstraat. Ik kom er regelmatig Geweldige levendige buurt. Het is dat de woningen niet geweldig zijn maar anders zou ik er graag wonen. En ik heb nooit last van de mensen daar. Zowiezo niet in Amsterdam.

En iedere dag op en neer naar die boerengehuchten in Noord Holland? Mij niet gezien. Ik heb 20 jaar in zo'n gehucht gewoont en dat was 20 jaar te lang.

En ik woon al 12 jaar in Amsterdam, 6 jaar in de Jordaan, 4 jaar Noord en 2 jaar oud west en ik vind de Mercatorbuurt geen leuke Amsterdammers hebben.

Maar goed, ieder zijn meug , als jij de Mercator buurt leuk vindt, moet je helemaal zelf bepalen natuurlijk

Btw, die huizen zijn niet allemaal zo verrot, gewoon goed zoeken

Что было, то прошло..
  maandag 16 februari 2004 @ 21:21:23 #15
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_17236556
Ik zou zeggen: Diemen zelf, Watergraafsmeer, Oost of Centrum.
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_17239830
IJburg is natuurlijk wel in de buurt
pi_17240175
Heb zelf in Oost gewoond en het beviel me daar prima. Dicht bij het centrum en de metro is ook erg handig. Maar wat ook ok is, is De Pijp, Watergraafsmeer, Rivierenbuurt, Oud-West, Centrum, KNSM-, Java-eiland en de andere eilanden (weet niet hoe ze allemaal heten, hoor). Maar je auto kwijtraken, gaat in de meeste gevallen denk ik niet zo makkelijk.
pi_17240298
Purmerend is geen dorp
Het is een kwartiertje met de bus naar CS, maargoed ik zou er niet willen wonen hoor, er is echt niks te doen en er zijn geen kamers te vinden..
  maandag 16 februari 2004 @ 22:48:30 #19
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_17240350
Ik woon nu op het Bickerseiland. Ligt naast Prinseneiland. Vlakbij het CS. Bevalt prrrrrima!
the speed of sound is defined by the distance from door to computer divided by the time interval needed to close the media player and pull up your pants when your mom shouts "OH MY GOD WHAT ARE YOU DOING"
  maandag 16 februari 2004 @ 22:49:36 #20
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_17240394
Ik zeg: centrum.

Woon je bij mij in de buurt.

En dat is okay.

Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  maandag 16 februari 2004 @ 22:49:54 #21
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_17240406
quote:
Op maandag 16 februari 2004 22:49 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik zeg: centrum.

Woon je bij mij in de buurt.

En dat is okay.

Ik agree
the speed of sound is defined by the distance from door to computer divided by the time interval needed to close the media player and pull up your pants when your mom shouts "OH MY GOD WHAT ARE YOU DOING"
pi_17240450
quote:
Op maandag 16 februari 2004 20:34 schreef xychix het volgende:
Ik ben nu op zoek naar een kamer in amsterdam, eigenlijk wil ik kopen!

Daarom wil ik graag wat meningen van de mensen hier met betrekking tot de wijken in amsterdam. Criminaliteit, veiligheid enzovoorst...

Ga elkaar niet afbekken op elkaars mening aub.

Ik ga namelijk werken in Diemen zuid... nu zijn er 2 joekels van appartementencomplexen in het noordelijke deel van Amsterdam Zuid Oost
Gouden Leeuw en Groenhoven... er staat hier echter zoveel leeg dat ik het toch niet helemaal vertrouw.

Geuzenveld ... ook daar een leuk appartement gezien... hoe is die buurt ? en Bos en Lommert ??

ook meningen over andere wijken zijn welkom... wat huren betrefd maakt het me niet veel uit... als ik echter ga kopen wil ik de auto bij de deur.... dus buiten de ring ...

Ik adviseer U Ouderkerk a/d Amstel.
Niets baeten sal. Nogh caers nogh bril. Als den uyl niet sien en wil.
pi_17243023
quote:
Op maandag 16 februari 2004 22:50 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:

[..]

Ik adviseer U Ouderkerk a/d Amstel.

Zeker weten. Duivendrecht (gemeente Ouderkerk a/d Amstel) zit ingeklemd tussen A'dam en A'dam ZO en is gewoon een rustige en (dare i say it?) autochtone dorpje, volgens mij de op 1 na beste wijk (na Oud Zuid) en 15 minuten met de metro vanaf het Centraal Station.

btw het oude Centrum zelf is ook fantastisch wonen als je van de drukte houdt, de brallende, dronken Engelse toeristen en schreeuwende junks midden in de nacht maar dat is een ander verhaal.

pi_17246586
Ik ben sinds 2 weekjes Amsterdam uit,en woonde hiervoor in Oost.
Op de Zeeburgerdijk om precies tezijn.

Nu valt deze straat reuze mee qua criminele zooi,maar vlak erachter ligt het java plein met alle problemen van dien.

Als je het niet erg vind om als enige Nederlander buiten telopen,
is dit wel een mooie buurt voor je.

Verder vind ik het maar 1 grote pleuris zooi hoor.
Overal troep op de grond,mensen zonder respect vor anderen,buren die geen Nederlands lullen en ga zo maar door

Maarja,ieder zn ding nietwaar.

pi_17246606
De bijlmer natuurlijk. Ugh.
Op zaterdag 5 maart 2005 19:55
Moet je je voorstellen dat zo'n beetje een kwart van de criminelen 'Jezus' zou heten. Werkelijk een schande voor je religie :D.
pi_17246631
Ik was laatst met een vriend ind e rosse buurt waar die een tattoo liet zetten, ik zou daar savonds iig niet graag komen
  dinsdag 17 februari 2004 @ 08:12:48 #27
262 Re
Kiss & Swallow
pi_17246760
IJburg oftewel De Eilanden (Sporenburg), daar woon ik nu (studiootje huren?, ik heb er wel een beschikbaar vanaf april). Ik kan hier nog gewoon lekker met de voordeur s'nachts open, kinderen spelen op straat en 10 minuutjes vanaf centraal station.

Ik ga trouwens verhuizen naar hartje centrum, maar dat is een ander verhaal

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 17 februari 2004 @ 08:14:09 #28
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_17246768
Zuid-Oost en eigenlijk al die wijken met voornamelijk moslims dus Geuzenveld/Bos&Lommer etc daar zou ik niet willen wonen.

Oud-Zuid en het Centrum zijn wel aardig, bepaalde buurten van Oost en Noord zijn ook erg oke.

"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  dinsdag 17 februari 2004 @ 09:40:32 #29
34813 Jerommeke.nl
Jorasho.nl zul je bedoelen.
pi_17247747
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 08:14 schreef HarigeKerel het volgende:
Oud-Zuid en het Centrum zijn wel aardig, bepaalde buurten van Oost en Noord zijn ook erg oke.
houdt er dan wel rekening mee dat elke 3 maanden je straat voor 2 maanden open ligt
pi_17248507
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 09:40 schreef Jerommeke.nl het volgende:

[..]

houdt er dan wel rekening mee dat elke 3 maanden je straat voor 2 maanden open ligt

hmm... had ik me nieuwe auto dus moeten verhogen ipv. verlagen.

Eigenlijk blijf ik wel zoekende naar een plekje buiten de ring... die nellestein wijk is misschien wel handig.

Het is namelijk lullig als je net een splinternieuwe auto hebt (ik heb m nog niet eens want het kenteken is nog niet binnen) en je kunt m niet meenemen.

maargoed... een mooi plekkie binnen de ring en ik laat die auto wel thuis staan of ik koop n keer een pakeerbox... die blijven toch maar in waarde oplopen!!

dinsdag 17 februari 2004 @ 12:27:49 #31
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_17251455
Ik heb 10 jaar in de Mercatorbuurt gewoond, en de buurt vind ik ontzettend verbeterd. Misschien als je er voor het eerst komt dat je wat vreemd om je heen kijkt, maar ik vind het een gezellige buurt waar je tenminste nog wat volk op straat aantreft. Als ik er wat had kunnen kopen had ik het gedaan, maar het aanbod is erg klein en (daardoor) duur.
Auto voor de deur is wat lastiger in deze buurt en OV-verbinding met Diemen is ook niet ideaal.

Ik woon nu sinds kort in een nieuwbouwcomplex in Geuzenveld-Slotermeer. Eigen parkeerplek voor de deur, vlak bij metro/trein en A10 en met de fiets en de tram zit je in no-time in het centrum. De buurt is minder levendig dan b.v. De Baarsjes of de Pijp.
OV-verbinding met Diemen-zuid is met de metro prima, en als er geen files zijn (bv. 's nachts ) ben je er met de auto ook zo.

Zuid-oost zijn niet alleen flats. Er zijn er aardig wat gesloopt de laatste jaren en daar is nieuwbouw (laagbouw) voor gekomen. Die woningen zijn vrij populair.
Ten oosten van de G-buurt ligt ook nog laagbouw in een soort hofjes, maar deze zijn in de jaren 70 gebouwd. Het groen enzo is daardoor een stuk volwassener. Parkeerplaats voor de deur en/of in je garage. Daar staan nu ook wat huizen te koop zag ik dit weekeinde.

Ik zou zelf niet zo graag in de Indische buurt willen wonen, die heb ik toch wel hard achteruit zien hollen de laatste jaren.
De Pijp vind ik ontzettend leuk, maar vind daar maar eens wat betaalbaars, en je auto parkeren is een ramp (behalve op zondag op de Cuyp)

En dat vind ik wel weer even voldoende, kan moeilijk de complete stad gaan recenseren.

[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_17257312
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 10:17 schreef xychix het volgende:

[..]

hmm... had ik me nieuwe auto dus moeten verhogen ipv. verlagen.

Eigenlijk blijf ik wel zoekende naar een plekje buiten de ring... die nellestein wijk is misschien wel handig.

Zoek eens op Vesteda op internet als je in Nellestijn een woning wilt. Die verhuren en beheren daar de woningen. En ik zou een betaalde parkeerplek nemen in een garage. Kost je iets van 15 euro per maand maar je hebt geen last meer van ingeslagen autoruiten. De woningen varieren van 3 tot 6 kamerwonigen. En volgens mij van iets van 400 euro tot rond de 800 euro. Het ligt pal naast de A9 , de bijlmer ligt aan de andere kant. De eindhalte van lijn 53 is voor de deur. En er ligt een park met de gaasperplas er naast.
  dinsdag 17 februari 2004 @ 16:09:38 #33
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_17257500
Groeten uit Tuindorp Oostzaan
Lekker rustig, weinig criminaliteit, weinig hangjeugd.

Genoeg voorzieningen in de omgeving, binnen een kwartiertje op CS

Burnt to the core but not broken
pi_17257942
Diemen Zuid heeft de afgelopen 2 jaar behoorlijk last van criminaliteit uit Zuid Oost. Dus om nou te zeggen dat je daar geen criminaliteit hebt...

Het is maar wat je gewend bent. Ik heb in de Baarsjes gewoond (nabij Mercatorplein) en dat was toen een mindere buurt dan nu. Vond het toen leuk en nu nog steeds.

Heb ook in de Bijlmer gewoond en hoewel het niet allemaal even te gekkie is worden die verhalen nogal eens overtrokken. Juist de hoogbouw buurten zijn er qua criminaliteit op vooruit gegaan waar in een middelbouw wijk als Gein de laatste jaren alles wordt gejat dat los en vast zit.

Ik zou zelf de westelijke tuinsteden mijden. Saaie boel, redelijk crimineel.

Watergraafsmeer is top.

Rivierenbuurt vind ik persoonlijk nogal saai en grauw.

Baarsjes is leuk. Oost is ook leuk.

Groenhoven en Gouden Leeuw zijn prima appartementen en beide flats hebben camera beveiliging en over het algemeen weinig last van criminaliteit. Ga er eens kijken.

Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_17260037
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 08:12 schreef Re het volgende:
IJburg oftewel De Eilanden (Sporenburg), daar woon ik nu (studiootje huren?, ik heb er wel een beschikbaar vanaf april). Ik kan hier nog gewoon lekker met de voordeur s'nachts open, kinderen spelen op straat en 10 minuutjes vanaf centraal station.

Ik ga trouwens verhuizen naar hartje centrum, maar dat is een ander verhaal

ik ben zo brutaal geweest je te mailen op je adres uit je fok profiel
pi_17260810
Woon mijn hele leven al in oost, dapperbuurt. Vind het een leuke buurt. Dichtbij centrum. Alles is ook verder in de buurt, zoals de markt. Je bent binnen 10 minuten op Rembrantplein, Leidsplein en bij CS.
Watergraafsmeer vind ik wat saaier, maar is te doen. Waar de Meer vroeger was, zijn ook hele mooie woningen gekomen. INdische en Transvaalbuurt zijn wat minder, maar vooral in INdische Buurt zijn hele mooie koopwoningen erbij gekomen.

West trekt mij helemaal niet. Maar Westerpark en Oud-West zijn wel dicht bij centrum. Ken die buurten verder ook niet.

De Bijlmerflats vind ik niks. Maar de rest van zuidoost is denk ik wel ok. Mijn grootouders wonen in Reigersbos, en daar valt de criminaliteit wel mee. Ook gewone, schone huizen.

pi_17260972
Woon zelf is oost en bevalt prima. Alle winkels, tram en metro om de hoek
  dinsdag 17 februari 2004 @ 18:04:15 #38
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_17261182
quote:
Op maandag 16 februari 2004 21:19 schreef Andoire het volgende:

[..]

En ik woon al 12 jaar in Amsterdam, 6 jaar in de Jordaan, 4 jaar Noord en 2 jaar oud west en ik vind de Mercatorbuurt geen leuke Amsterdammers hebben.

Logisch, er wonen geen A'dammers.
Onder bepaalde moslims heeft de droom van een triomf van de islam zorgelijke vormen aangenomen. De droom is verworden tot een hysterisch verlangen naar bloedige strijd, een Armageddon, waarin Amerika en Europa het onderspit moeten gaan delven.
pi_17261233
Oud-West .
pi_17261280
Degene die Duivendrecht zei is niet goed wijs. Veel saaier en deprimerender dan Duivendrecht kun je het nooit krijgen volgens mij
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  dinsdag 17 februari 2004 @ 18:07:56 #41
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_17261297
Ik heb een vriendin in de Rivierenbuurt gehad, die wijk viel best mee. Makkelijke afslag via RAI, grote apparatementen in een welhaast Haagsche Berlagestijl. Was best leuk... voor A'damse begrippen. .
Onder bepaalde moslims heeft de droom van een triomf van de islam zorgelijke vormen aangenomen. De droom is verworden tot een hysterisch verlangen naar bloedige strijd, een Armageddon, waarin Amerika en Europa het onderspit moeten gaan delven.
  dinsdag 17 februari 2004 @ 18:09:25 #42
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_17261349
Oud-west en oud-zuid, de pijp, rivierenbuurt en centrum dat noem ik a-locaties. Buiten de ring kan je net zo goed naar een dorp of stad in de buurt imho.
In de toekomst komt er een hoop bij achter het olympischstadion en daar verder in de buurt.
One good thing about music. When it hits you feel no pain.
pi_17261926
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 18:04 schreef Robert_Jensen het volgende:

[..]

Meer dan in het centrum, of die andere yuppen locaties als de pijp, rivierenbuurt etc.....
  dinsdag 17 februari 2004 @ 18:37:51 #44
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_17262235
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 18:28 schreef dazzle123 het volgende:

[..]

Meer dan in het centrum, of die andere yuppen locaties als de pijp, rivierenbuurt etc.....

Ja nou het A'damse accent spreken ze allemaal daar ja
pi_17262410
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 18:37 schreef Robert_Jensen het volgende:

[..]

Ja nou het A'damse accent spreken ze allemaal daar ja

In Zuid zeker. Plat aardappels zeker.
  woensdag 18 februari 2004 @ 00:16:52 #46
262 Re
Kiss & Swallow
pi_17273852
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 17:29 schreef xychix het volgende:

[..]

ik ben zo brutaal geweest je te mailen op je adres uit je fok profiel

en antwoord
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 18 februari 2004 @ 02:35:06 #47
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_17275917
quote:

[..]

Jawel hoor , ik woon daar
Ik ben inmiddels overleden
pi_17276146
uhm waar jij die flats ziet zou ik niet gaan wonen..ik woon zelf in zuid-oost (buurt die Gein heet) is nog wel okay maar die flats zijn echt nix..en sowieso is West nix...
pi_17277651
Liever niet:
Diemen, Noord, Zuid Oost, Osdorp (dan kan ik net zo goed in Halfweg blijven qua afstand van 't centrum).

Wel:
West, Centrum, Zuid, Oost.

Krekker is de bom!
pi_17281271
quote:

[..]

Wat zijn voor jouw dan Amsterdammers?? Iedereen die in Amsterdam geboren is, is voor mij vanzelfsprekend een Amsterdammer. En volgens mij zijn er in mercatorbuurt zat mensen die in Amsterdam zijn geboren. Maar 'echte' Amsterdammers, die wonen volgens mij meer in noord, denk ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')