Wie oh Wie
quote:als die vraag is beantwoordt kan iemand me dan ook vertellen waar de tenen voor zijn die hebben eigenlijk ook geen functie?
Op maandag 16 februari 2004 10:57 schreef harlingen.f2o.org het volgende:
nee dat niet maar min vraag was: waar zijn ze voor. (behalve dan ze te piercen)
quote:Speak for yourself.
Op maandag 16 februari 2004 10:57 schreef Deetch het volgende:
Mensen hebben ook een staartbotje maar geen staart
quote:om ombouw-operaties makkelijker te maken
Op maandag 16 februari 2004 10:57 schreef harlingen.f2o.org het volgende:
nee dat niet maar min vraag was: waar zijn ze voor. (behalve dan ze te piercen)
(het antwoord is hierboven al gegeven)
quote:tenen hebben wel degelijk een functie....die zijn om je balans te vergroten....snij ze maar eens af en kijk dan of je nog zo makkelijk loopt
Op maandag 16 februari 2004 11:00 schreef stame het volgende:[..]
als die vraag is beantwoordt kan iemand me dan ook vertellen waar de tenen voor zijn die hebben eigenlijk ook geen functie?
quote:Probeer jij je evenwicht maar eens te bewaren zonder tenen.
als die vraag is beantwoordt kan iemand me dan ook vertellen waar de tenen voor zijn die hebben eigenlijk ook geen functie?
*bijt*
Om dezelfde reden waarom er 20 verschillende soorten papegaaien zijn. God heeft kennelijk geen flikker te doen.
quote:Precies
Op maandag 16 februari 2004 11:02 schreef Abbadon het volgende:[..]
tenen hebben wel degelijk een functie....die zijn om je balans te vergroten....snij ze maar eens af en kijk dan of je nog zo makkelijk loopt
quote:waarom hebben we dan geen klompjuh bij elkaar maar 5 apart aan elke voet. waarom zitten ze los is daar ook een reden voor?
Op maandag 16 februari 2004 11:02 schreef Abbadon het volgende:[..]
tenen hebben wel degelijk een functie....die zijn om je balans te vergroten....snij ze maar eens af en kijk dan of je nog zo makkelijk loopt
quote:Ik ook niet, daarom ben ik dit topic begonnen (wat wel aanslaat heb ik in de gaten)
Op maandag 16 februari 2004 11:04 schreef Pikkebaas het volgende:
Simpel,Om dezelfde reden waarom er 20 verschillende soorten papegaaien zijn. God heeft kennelijk geen flikker te doen.
quote:omdat we vroeger apen waren en die tenen als vingers gebruikten....de kans is redelijk dat die 5 lose tenen met een paar 100.000 jaar weggeëvolueerd zijn
Op maandag 16 februari 2004 11:04 schreef stame het volgende:waarom hebben we dan geen klompjuh bij elkaar maar 5 apart aan elke voet. waarom zitten ze los is daar ook een reden voor?
Enneh, het is ook leuk als ermee gespeeld wordt.
quote:ik geloof niet dat we vroeger apen waren, majah...
Op maandag 16 februari 2004 11:07 schreef Abbadon het volgende:[..]
omdat we vroeger apen waren en die tenen als vingers gebruikten....de kans is redelijk dat die 5 lose tenen met een paar 100.000 jaar weggeëvolueerd zijn
quote:Wat ik kan beamen.
Op maandag 16 februari 2004 11:11 schreef Lucille het volgende:
In het beginstadium van de embryonale ontwikkeling worden zowel de mannelijke als de vrouwelijke geslachtsorganen ontwikkeld. Tepels bij mannen zijn dus een overblijfsel uit deze fase.
quote:wat je gelooft of niet verandert weinig aan de waarheid
Op maandag 16 februari 2004 11:09 schreef stame het volgende:ik geloof niet dat we vroeger apen waren, majah...
laten we het dan maarop houden dat GOD het mooi vond of gewoon nix te doen had.
quote:jij bent vroeger ook embryo geweest?
Op maandag 16 februari 2004 11:13 schreef Quasar_de_Duif het volgende:[..]
Wat ik kan beamen.
quote:in de vroege status van ontwikkeling van de mens dus in die buik van zijn moeder. Hebben ze ook 2 geslachten aan de hand van het XY of XX chromosoom wordt er bepaald wat verder groeit en wat verdwijnt... Die tepels zaten er al en blijven er maar ontwikkelen zich niet verder...
Op maandag 16 februari 2004 10:53 schreef harlingen.f2o.org het volgende:
Mijn vriendin en ik vroegen ons af "Waarom hebben mannen Tepels"
Er kan geen melk doorheen en verder nut hebben ze niet.Wie oh Wie
heb je nu je antwoord ?
--edit
verdomme het is al geplaatst
Er is nog een topic van mij over dat onderwerp.
Als je zoekt op "Gevoelige Tepels" kom je 'm vast tegen ;-)
waarom zijn bij "ons mannen" de schaamlippen aan elkaar gegroeid en is onze "clit" enorm groot en hol?
quote:Hell yeah
quote:Soort fysiotherapie.. Moest op een grote strandbal staan en dan mijn evenwicht bewaren en meer van die grappen.
Op donderdag 19 februari 2004 14:10 schreef harlingen.f2o.org het volgende:
wasda Boboat theraphie??
Wat me nu pas opvalt, is dat er op google helemaal geen nederlandse, alleen maar duitse links komen. Wordt het niet meer gedaan hier? Misschien een fysiotherapeut(e), of een ergotherapeut(e) die daariets meer ovr kan zeggen?
edit-
spelfoutje.. moet bobath therapie zijn..
Google
[Dit bericht is gewijzigd door knokkels op 19-02-2004 14:25]
quote:Ik zou zeggen "begin zelf een site en zet die op google".
Op donderdag 19 februari 2004 14:14 schreef knokkels het volgende:[..]
Soort fysiotherapie.. Moest op een grote strandbal staan en dan mijn evenwicht bewaren en meer van die grappen.
Wat me nu pas opvalt, is dat er op google helemaal geen nederlandse, alleen maar duitse links komen. Wordt het niet meer gedaan hier? Misschien een fysiotherapeut(e), of een ergotherapeut(e) die daariets meer ovr kan zeggen?
quote:na de correctie van mijn spellingsfoutje, bleken er meer sites over te bestaan..
Op donderdag 19 februari 2004 14:17 schreef harlingen.f2o.org het volgende:[..]
Ik zou zeggen "begin zelf een site en zet die op google".
En het is voor mij toch gauw al een goeie 20, 22 jaar geleden schat ik zo..
De mens is zijn oponeerbare grote teen echter verloren om rechtop lopen makkelijker zo niet mogelijk te maken. In principe kun je met drie tenen af. Mutatie van de voet zal echter alleen gebeuren als daar evolutionaire voordelen aanzitten. Het hebben van drie of vijf tenen is op geen enkele manier voordelig voor de huidige mens. Het ontwerp zal daarom niet veranderen. Mensen worden wel steeds langer en zwaarder. Dat betekend dat de voet, als schokdemper voor de rug, wel aan mutatie onderhevig KAN zijn. Het is niet onmogelijk dat mensen met meer veerkracht minder rugklachten krijgen en dus uiteindelijk gezonder zijn (de drijfveer achter evolutie).
Zo ook tepels. Het niet hebben van tepels is geen winst. Het wel hebben is geen verlies. Op dat moment kun je dus beter wel tepels hebben als niet.
quote:Die volg ik even niet, waar ligt het evolutionaire voordeel dan in mijn geval?
Op donderdag 19 februari 2004 14:28 schreef stigchel het volgende:
In principe kun je met drie tenen af. Mutatie van de voet zal echter alleen gebeuren als daar evolutionaire voordelen aanzitten.
En ja je kan het wel met 3 tenen af.. Maar je zal toch echt therapie moeten hebben, om dat mogelijk te maken.
quote:ik ben toch niet de enige vent die daar ook een dikke erogene zone heeft zitten?? wel degelijk nut dus! (al geldt dat misschien alleen voor mij
Op maandag 16 februari 2004 10:53 schreef harlingen.f2o.org het volgende:
Er kan geen melk doorheen en verder nut hebben ze niet.
Je ziet het ook bij de geslachtsdelen, de ballen zijn aan elkaar gegroeide schaamlippen(te zien aan de naad die eroverheen loopt) en een penis is een uitgegroeide klit.
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 19:23 schreef erodome het volgende:
Omdat alle mensen als vrouwen beginnen...Je ziet het ook bij de geslachtsdelen, de ballen zijn aan elkaar gegroeide schaamlippen(te zien aan de naad die eroverheen loopt) en een penis is een uitgegroeide klit.
ik ben goeoeoeoeoed
Jammer voor je dat het al bewezen is dan..quote:Op maandag 16 februari 2004 11:09 schreef stame het volgende:
Op maandag 16 februari 2004 11:07 schreef Abbadon het volgende:
ik geloof niet dat we vroeger apen waren, majah...
laten we het dan maarop houden dat GOD het mooi vond of gewoon nix te doen had.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |