quote:hahahhahahaha oke lullig beetje sletterige actie
Op zondag 15 februari 2004 23:08 schreef Murray het volgende:
Ha, leuk een valentijnskaartje.
Zo dat lucht op!
quote:En wat zegt dat over jou?
Op zondag 15 februari 2004 23:30 schreef MissyMirjaM het volgende:
omdat het een achterlijk zelfingenomen op sex belust zwijn is
quote:
Op zondag 15 februari 2004 23:25 schreef Radiohoofdje het volgende:
omdat ik erachter ben gekomen dat er veel leukere mannen vrouwen zijn dan hij haar!ik ben hem hen nu dankbaar!
quote:over mij niks
Op zondag 15 februari 2004 23:31 schreef Moist het volgende:[..]
En wat zegt dat over jou?
quote:Ik ook. Verder is mijn ex Belg. Dat verklaart misschien. Bij jou ook?
Op zondag 15 februari 2004 23:07 schreef ParanoidEv het volgende:
Omdat ie zij ontzettend dom bezig is geweest, m'n gevoel lekker heeft misbruikt, en nu nog dom bezig is en zelf ook niet meer weet wat ie zij wil blijkbaar.
En mij heeft verwaarloosd
quote:Een ingebrabanderde limbo. Nee dus.
Op zondag 15 februari 2004 23:39 schreef YottaBrain het volgende:[..]
Ik ook. Verder is mijn ex Belg. Dat verklaart misschien. Bij jou ook?
- een gat in haar hand had
- totaal geen verantwoordelijkheidsgevoel had
- geen rekening met mij hield
- mijn leven wilde bepalen
- geen eigen beslissingen kon nemen
- heel afhankelijk was
- ons sex leven aan de grote klok hing
- niet wist wat ze zelf precies wilde
- constant haar problemen moest opruimen
- geen aandacht aan mij schonk wanneer ik haar nodig had
- onze problemen besprak met haar beste vriendinnen ipv met mij
- geen hoogte van haar kon krijgen
- onberekenbaar was
Krijg de kans niet om haar te missen
quote:Same for me
Op maandag 16 februari 2004 18:49 schreef Henkmanz het volgende:
Omdat ze onze relatie van 13 maanden in 2 weken aan de kant pleurt en met de grootste loser van het noordelijk halfrond neemt en ik daar torenhoog boven sta!
Opzouten met die handel!
quote:Het is haast achterlijk dat ik me om haar kut zou voelen nu zeg... als het nou niet zo was was het anders, maar goed.
Op maandag 16 februari 2004 19:12 schreef miendobbelsteen het volgende:[..]
Same for me
Opzouten met die handel!
[20 uur later ] Weet het nog niet... Ik mis haar wel...
[Dit bericht is gewijzigd door tommytheman op 16-02-2004 21:14]
- Hij het uitgemaakt heeft
- Hij de volgende dag jankend op de stoep stond en me terug wilde (ik heb dat ook nog gedaan )
- Het 4 maanden later toch weer uitging
- We in die totaal 8 maanden niet verder gingen dan zoenen
- Hij me smste toen ik op vakantie was dat ie me terugwilde, om me vervolgens de volgende dag te smsen dat als het zo lang duurde dat het dan al niet meer hoefde Mijn batterij was leeg dus ik las beide smsjes pas een week later.
- Hij me vanaf dat moment negeerde
- Het een arrogante klootzak is die denk dat ie heel wat is
VIEZE GORE VUILE KLOOTZAK!!!!
en daarnaast heb ik nu al ruim een jaar een nieuwe vriend... en dies wel liev
Hij was me ook net even voor met het uitmaken, ik had zoiets van: oke doei !
Dit geldt alleen voor mn laatste ex, de eerste mis k nog steeds
quote:allesomvattend en de beste reden tot nu toe.
Op dinsdag 17 februari 2004 21:15 schreef Leanne het volgende:
omdat het m'n ex is...
Damn dat voor iets van 3 weken en een jaar terug.....
1 nachtje over slapen is ondertussen 5 maanden geworden...quote:Op dinsdag 17 februari 2004 19:27 schreef Lisariya het volgende:
Heerlijk zo'n topic. Mag ik er nog even een nachtje over slapen om de beste bewoordingen te vinden voor mijn ex?! Is echt wel nodig hehe!
Als ik bovenstaande zo lees wel ja, you sicko!quote:Op maandag 26 juli 2004 14:03 schreef inXs het volgende:
snap nog steeds niet dat ik daar uberhaubt iets mee gehad heb... Zieke geest die ik ben..
add:quote:Op zondag 15 februari 2004 23:46 schreef robbedoes het volgende:
Omdat ze:
- heel afhankelijk was
- onberekenbaar was
quote:Op maandag 26 juli 2004 23:45 schreef waks het volgende:
omdat ie lelijk is!![]()
odmat ie viool speelt
omdat ie achteraf gezien voor geen METER bij mij past
omdat ie sociaal gestoord is
omdat ik het veeeeeeel eerder uit had moeten maken
(en ik hoop voor hem niet dat ie dit leest...)
quote:Op woensdag 18 februari 2004 00:07 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
Omdat het niet klikte, bij mij moet het dubbelklikken!
Das wel erg vreemd om over jezelf te zeggen. Ben je zo slecht voor haar geweest?quote:Op woensdag 28 juli 2004 00:50 schreef JoeyT het volgende:
Omdat ze een beter vriendje verdient dan ik
My Gow.. leer je moerstaal eens!quote:Op woensdag 28 juli 2004 11:46 schreef Zeverzak het volgende:
Omdat ze alleen maar oog had voor d'r eigen
hoe kun je nou ook met iemand die jij lelijk vindt een relatie beginnenquote:Op maandag 26 juli 2004 23:45 schreef waks het volgende:
omdat ie lelijk is!![]()
odmat ie viool speelt
omdat ie achteraf gezien voor geen METER bij mij past
omdat ie sociaal gestoord is
omdat ik het veeeeeeel eerder uit had moeten maken
(en ik hoop voor hem niet dat ie dit leest...)
[off-topic]quote:Op woensdag 28 juli 2004 12:22 schreef Vivi het volgende:
[..]
My Gow.. leer je moerstaal eens!
Hij jou intellectueel niet kon bijbenen??quote:Op woensdag 28 juli 2004 13:35 schreef Soraya20 het volgende:
- Omdat hij mij intellectueel niet kon bijbenen.
- Omdat hij zijn handjes niet kon thuis houden.
- Omdat ik 2 en een half jaar van mijn leven aan hem vergalt heb.
- Omdat ik nu een hekel aan hem heb.
- Omdat hij mij alle narigheid van de wereld heeft bezorgt.
- Omdat hij ontrouw was.
quote:Op woensdag 28 juli 2004 13:35 schreef Soraya20 het volgende:
- Omdat hij ontrouw was.
Er is er altijd wel 1 die het ziet als vijandigheid, of iets erg slechts. Dus tja, dan heb je beide wel aan het schelden natuurlijk.quote:Op woensdag 28 juli 2004 23:40 schreef heckler het volgende:
Soms vraag ik me af hoezo mensen niet zoals vrienden uit elkaar kunnen gaan?
Je hebt iets de ander kunnen leren kennen op een andere gebied, dat het dan niet lukt, kun je alleen maar concluderen als je het hebt geprobeerd, maar dat neemt niet weg dat jullie ooit verliefd waren en tijdelijk iets moois gedeeld hebben, tenzij de ander je vertrouwen misbruikt heeft![]()
Omdat je ook vaak uit elkaar gaat, omdat blijkt dat jullie elkaar helemaal niet liggen. En gewone vrienden moeten elkaar ook liggen.. En je weet misschien ook teveel van elkaar...quote:Op woensdag 28 juli 2004 23:40 schreef heckler het volgende:
Soms vraag ik me af hoezo mensen niet zoals vrienden uit elkaar kunnen gaan?
Je hebt iets de ander kunnen leren kennen op een andere gebied, dat het dan niet lukt, kun je alleen maar concluderen als je het hebt geprobeerd, maar dat neemt niet weg dat jullie ooit verliefd waren en tijdelijk iets moois gedeeld hebben, tenzij de ander je vertrouwen misbruikt heeft![]()
Gewoon realistisch. Ben niet slecht geweest in de zin van slecht behandelen, meer in de zin van weinig aand8 geven etc. Kweet van mezelf dat ik leuk korte termijn vriendje ben, maar nog niet serieus genoeg voor lange termijn...quote:Op woensdag 28 juli 2004 00:51 schreef sterre1981 het volgende:
[..]
Das wel erg vreemd om over jezelf te zeggen. Ben je zo slecht voor haar geweest?
Weet je het echt zeker, dat je hem niet mist?quote:Op donderdag 29 juli 2004 12:27 schreef Salmonella het volgende:
Omdat hij ervoor koos terug te gaan naar die kuthoer, voor een zieke relatie vol ruzie..
IK MIS 'M NIET!
Zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten...quote:Op donderdag 29 juli 2004 11:44 schreef UncleFunk het volgende:
Omdat ze vreselijk jaloers en bezitterig was.
Omdat ze anderhalve week na mij al lag te wippen met een ander, nadat ze "totaal kapot" was van de breuk tussen ons (ik maakte 't uit).
En dat vreet aan je!!quote:Op donderdag 29 juli 2004 11:44 schreef UncleFunk het volgende:
Omdat ze anderhalve week na mij al lag te wippen met een ander, nadat ze "totaal kapot" was van de breuk tussen ons (ik maakte 't uit).
In mijn geval niet gelukkig. De verklaring was in ieder geval duidelijk: het was slechts toneelspel.quote:Op donderdag 29 juli 2004 13:22 schreef Zeverzak het volgende:
[..]
En dat vreet aan je!!![]()
Zo erg?!quote:Op donderdag 29 juli 2004 15:50 schreef MooNLiGhT84 het volgende:
omdat ik nu geen oorpijn van dat geschreeuw krijg.
Die laatste, daar heb ik soms ook een beetje last van, maar dat ebt nog wel weg...quote:Op donderdag 29 juli 2004 11:39 schreef Tranceptor het volgende:
Ik mis haar niet omdat ik weet dat we niet bij elkaar pasten en dat het zo voor beiden veel beter is.
Ik mis haar niet omdat ze mij ook heeft laten zien hoe weinig ze van me begreep toen het uit was
Ik mis haar niet omdat haar leven een geheel ander doel/instelling heeft dan dat van mij.
Ik mis haar niet omdat ze heel veel dingen niet eens wilde begrijpen
ik mis de beste sex tot nu toe wel
Hoe lang is het al over?quote:Op donderdag 29 juli 2004 17:50 schreef Mukie het volgende:
[..]
Die laatste, daar heb ik soms ook een beetje last van, maar dat ebt nog wel weg...
hoop ik dan
Idem... Een maandje of 4.quote:Op donderdag 29 juli 2004 17:54 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Hoe lang is het al over?
Bij mij een dikke 4 maanden, maar ik heb behoorlijk wat sexpartners gehad, maar dat was ECHT GOED. Ik kan er wat dat betreft ook alleen maar op achteruit gaan .... voor mn gevoel..
Mnjaquote:Op woensdag 28 juli 2004 13:30 schreef leonieke het volgende:
Omdat hij nog altijd niets heeft gedaan met zijn leven in die 14 maand dat we nu uit elkaar zijn en ik me nu tenminste weer goed in mijn vel voel sinds ik iemand anders heb leren kennen. Hij was gewoon niet diegene die ik zocht, maar dat besefte ik toen nog niet.
God ja, het is eigenlijk gewoon een loseren ik ben hardstikke blij dat ik die stap heb gezet om hem te laten vallen. Mijn leven valt eindelijk op zijn plooi en nu heb ik tenminste een toekomstperspectief (wat ik niet had bij iemand van 30 jaar die niet wou werken en enkel weed wou smoren)
Hij beroerde je poes niet?quote:Op donderdag 29 juli 2004 23:21 schreef Kore het volgende:
Ik mis hem totaal niet omdat hij het leven van mijn kat onmogelijk maakte
Het feit dat ik al 5 maanden niet heb gereageerd, maakt denk ik wel duidelijk dat ik ECHT niet meer aan hem denk!quote:Op maandag 26 juli 2004 13:27 schreef Patch het volgende:
[..]
1 nachtje over slapen is ondertussen 5 maanden geworden...
WE ZIJN BENIEUWD !!!
Je weet nog wie het is ook.. Mocht je hem nog eens tegenkomen, niet lief doenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:42 schreef SEMTEX het volgende:
Whahahaha way to go Evie
Wat een lul!!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:35 schreef ParanoidEv het volgende:
..knip..
Zo te lezen zit-ie meer binnen dan-ie buiten komt, dus daar hoef ik niet bang voor te zijnquote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:44 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Je weet nog wie het is ook.. Mocht je hem nog eens tegenkomen, niet lief doen
wat is dat toch met jullie vrouwen dat je bij zo'n iemand kan blijven..quote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:35 schreef ParanoidEv het volgende:
Omdat ie liever naar z'n pc dan naar mij keek.
Omdat ie liever computerde en gelijk ging slapen dan mij nog even te knuffelen of zelfs even seks te hebben.
Omdat ie bijna niet at en daarmee ook vaak vergat dat ik ook honger kan krijgen als ik een dag geen eten krijg.
Omdat ik zelfs bij een vriend van hem een boterham heb gegeten daarom.
Omdat ik ieder weekend 32 euro aan treinreizen uitgaf en er niets voor terugkreeg.
Omdat ik de enige was die ooit cadeautjes heeft gekocht, en nooit een bedankje heb gehad ervoor.
Omdat ie m'n 17e verjaardag was vergeten, me zelfs op het station heeft laten staan terwijl ik geen geld had voor de bus en de weg niet wist naar z'n huis, en dat ie me vervolgens de hele nacht huilend op bed heeft laten zitten.
Omdat hij mijn gehuil niet hoorde als we samen in bed lagen.
Omdat ie een kleine pik heeft.
Omdat ie blijkbaar stiekem al 6 jaar iemand anders leuker vond, en dat woog zwaarder.
Omdat ie daar stiekem uit eigen beweging mee heeft afgesproken en dat arme meisje hoop heeft gegeven terwijl wij nog veel problemen hadden.
Omdat ie vaak wilde slapen en als ik kwam zn deur dan op slot had en ik halve dagen verplicht bij zn vrienden moest wezen.
Omdat ik z'n hele kamer schoonmaakte en er nog geen bedankje afkon.
En dan heb ik vast nog niet eens alles.
STERF, VUILE HOND!
zo dat lucht op..
Het was eigenlijk een wratje , maar dat hoeft niet iedereen te weten.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:55 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 18:10 schreef fratsman het volgende:
[..]
Het was eigenlijk een wratje , maar dat hoeft niet iedereen te weten.
DUIDELIJK borderline, ja ik heb er ervaring mee zeg maar je krijgt (levens lang)quote:Op zondag 15 februari 2004 23:46 schreef robbedoes het volgende:
Omdat ze:
- heel afhankelijk was
- onberekenbaar was
Tuurlijk houd je 'desontdanks' van die iemand anders was je er niet bij gebleven he..quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:06 schreef Bemiddelaar het volgende:
en kom niet met die onzin dat je desondanks toch van m hield![]()
nou als dat houden van is, dan vraag ik me af wat dat voor betekenis voor jou heeftquote:Op zondag 8 augustus 2004 22:44 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Tuurlijk houd je 'desontdanks' van die iemand anders was je er niet bij gebleven he..
Maar het ging van kwaad tot erger, ik zat er zo in vast dat ik ging denken dat het normaal was en mijn schuld was.
Goed, oordeel maar over hoe ik nu ben, daar ben je vrij inquote:Op maandag 9 augustus 2004 01:36 schreef Bemiddelaar het volgende:
[..]
nou als dat houden van is, dan vraag ik me af wat dat voor betekenis voor jou heeft![]()
ik heb alleen maar geoordeeld over hoe je relatie toen was. verder ken ik je niet, dus kan dr moeilijk over oordelen. Maar hoop voor je dat t je niet nog een x overkomt!quote:Op maandag 9 augustus 2004 10:41 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Goed, oordeel maar over hoe ik nu ben, daar ben je vrij in
Ah ok gelukkig, houden van is nu inderdaad compleet anders. Ikzelf gelukkig ookquote:Op maandag 9 augustus 2004 17:27 schreef Bemiddelaar het volgende:
[..]
ik heb alleen maar geoordeeld over hoe je relatie toen was. verder ken ik je niet, dus kan dr moeilijk over oordelen. Maar hoop voor je dat t je niet nog een x overkomt!
omdat je probeert de relatie te redden door allebei je best te doenquote:Op maandag 9 augustus 2004 01:36 schreef Bemiddelaar het volgende:
[..]
nou als dat houden van is, dan vraag ik me af wat dat voor betekenis voor jou heeft![]()
zal nooit snappen dat mensen het zo ver kunnen laten komen in dat soort kutrelaties![]()
als je al moet proberen je relatie te "redden" dan is het toch al uitstel van executie lijkt me...quote:Op maandag 9 augustus 2004 17:44 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
omdat je probeert de relatie te redden door allebei je best te doen
Daarom kan dat soms wel ff een half jaar duren
Rot dan op uit dit topic.quote:Op donderdag 29 juli 2004 17:52 schreef denise-d het volgende:
ik mis hem wel
LOL !quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:43 schreef fratsman het volgende:
-Omdat ze eigenlijk gewoon heel lelijk is
* mattttPUNTnl weet waar eef over praat en is daarom blij dat ze nu een verbetering heeft gevonden..quote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:35 schreef ParanoidEv het volgende:
Omdat ie liever naar z'n pc dan naar mij keek.
Omdat ie liever computerde en gelijk ging slapen dan mij nog even te knuffelen of zelfs even seks te hebben.
Omdat ie bijna niet at en daarmee ook vaak vergat dat ik ook honger kan krijgen als ik een dag geen eten krijg.
Omdat ik zelfs bij een vriend van hem een boterham heb gegeten daarom.
Omdat ik ieder weekend 32 euro aan treinreizen uitgaf en er niets voor terugkreeg.
Omdat ik de enige was die ooit cadeautjes heeft gekocht, en nooit een bedankje heb gehad ervoor.
Omdat ie m'n 17e verjaardag was vergeten, me zelfs op het station heeft laten staan terwijl ik geen geld had voor de bus en de weg niet wist naar z'n huis, en dat ie me vervolgens de hele nacht huilend op bed heeft laten zitten.
Omdat hij mijn gehuil niet hoorde als we samen in bed lagen.
Omdat ie een kleine pik heeft.
Omdat ie blijkbaar stiekem al 6 jaar iemand anders leuker vond, en dat woog zwaarder.
Omdat ie daar stiekem uit eigen beweging mee heeft afgesproken en dat arme meisje hoop heeft gegeven terwijl wij nog veel problemen hadden.
Omdat ie vaak wilde slapen en als ik kwam zn deur dan op slot had en ik halve dagen verplicht bij zn vrienden moest wezen.
Omdat ik z'n hele kamer schoonmaakte en er nog geen bedankje afkon.
En dan heb ik vast nog niet eens alles.
STERF, VUILE HOND!
zo dat lucht op..
Sjah, wees blij dat je hem nooit ZO goed hebt leren kennen dan.. Ik wil hem ook nooit meer spreken, mocht ik hem nog tegen komen en ik ben iets agressief heeft meneer ook een groot probleem (ik win toch wel, je weet z'n postuur)quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:56 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
* ParanoidEv weet waar eef over praat en is daarom blij dat ze nu een verbetering heeft gevonden..
Al had ik nooit gedacht dat hij op sommige punten zo diep kon zakken hoor
ik mis m nog steeds niet... vind m nog steeds een klootzak... en heb nog steeds een liever vriendjequote:Op dinsdag 17 februari 2004 17:37 schreef Yuki het volgende:
omdat ie gewoon een eikel is...
VIEZE GORE VUILE KLOOTZAK!!!!
en daarnaast heb ik nu al ruim een jaar een nieuwe vriend... en dies wel liev
Het laatste irriteert je duidelijk meer dan de 1e 2 nadelen!quote:Op woensdag 28 juli 2004 00:32 schreef Alsgeenander het volgende:
Omdat hij veeeel te veel aan seks denkt, nooit doet wat hij zegt en hij een nieuwe vriendin heeft ..![]()
Dit is natuurlijk het allermooiste!quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 13:26 schreef TheWizz het volgende:
Omdat ik een kei lief vriendinnetje heb en mijn ex een lief vriendje. En we nog steeds goed contact met elkaar hebben.
Ja dat is het.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 13:08 schreef syrek het volgende:
@ Sessy >> is in iedergeval een enorme ego booster
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:20 schreef Twin1983 het volgende:
en ik haat haar zo intens diep dat ik ervan in de lach schiet met een soort gevoel van ultieme woede..
ik haat haar echt zo vreselijk extreem erg.. ik zou haar echt op pijnlijke manieren willen zien sterven.
maargoed lang verhaal...
Nounounou...quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 21:14 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
is geedit.
Het laat ze blijkbaar niet koud, maar het houden van is veranderd in een soort alles verterende woede blijkbaar....quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:16 schreef Moonah het volgende:
Als iemand je koud laat wens je die toch niet van dergelijke absurde/ziekelijke dingen toe?
Nou ik heb het getroffen hoor, me ex en der vriend zitten hier..quote:Op woensdag 18 augustus 2004 00:27 schreef TC03 het volgende:
Waarom zitten er op Fok nooit van de hier beschreven exen?
Ik ken iemand die helemaal aan dat profiel voldoet, misschien dezelfde?quote:Op zondag 29 augustus 2004 22:22 schreef Blokhut het volgende:
Wat een geniaal topic!
* Ze de algemene ontwikkeling van een stoeptegel heeft, wat tot nogal wat irritatie mijnerzijds leidde.
* Ze denkt dat ze altijd gelijk heeft.
* Ze psychisch niet helemaal in orde is.
* Haar moeder ook erg vervelend is.
* Ze nogal ongenuanceerde uitspraken heeft gedaan.
* Ze altijd leuk gevonden wil worden door alles en iedereen.
quote:Op maandag 30 augustus 2004 01:20 schreef SadKingBilly het volgende:
Omdat ze constant vreemdging en daar dan over loog
Omdat ze haar familie tegen me heeft opgezet met leugens
Omdat ze mijn vrienden vertelde dat ik haar verkracht en bedreigd had
Omdat ze op mijn zak teerde en overal rondvertelde dat ze nooit iets van me kreeg
(in 3 jaar tijd 40.000 gulden uitgeven aan niets anders dan leuke dingen lijkt me nou niet echt "nooit iets"..)
Omdat ze zogenaamd zo kapot was toen het uitging maar de volgende dag al met een ander neukte
Omdat ze hém vertelde dat ik hem en haar van kant zou willen maken
Omdat ze ooit eens vroeg om wat naaktfotoos van haar te maken en later vertelde dat ik haar daartoe gedwongen had
Omdat ze hem tegen mij uitspeelde toen ze hem na een maand zat was
Omdat ze met het vriendje daarop ging liggen naaien waar ze wist dat ik het zou zien (moest ik iedere dag langs)
Omdat ze haar ouders verteld heeft dat ik haar zusje zou vermoorden als ze het uit zou maken
Omdat ze een manipulerende arrogante egoïstische biach is met een dikke reet (toen nog niet hoor)
Omdat ze nooit beseft heeft hoeveel ik voor haar gedaan heb
Omdat het haar geen bal interesseerde dat ze mij smerig pijn deed door en public met een willekeurige jongen te zoenen in het café waar ik altijd kwam (en dat zeker een keer of tien)
Het enige dat ik nog wel es aan haar gemist heb is haar nymfomanie en haar voorliefde voor pijpen.
Overigens heb ik veel van die foto's nog steeds (en de negatieven) en weet ze dat zij en haar familie me beter met rust kunnen laten als ze die niet graag terug ziet op internet of op a3 formaat in de wijk van haar ouders...
Heb jij dezelfde ex als ik?quote:Op zondag 29 augustus 2004 22:22 schreef Blokhut het volgende:
* Ze de algemene ontwikkeling van een stoeptegel heeft, wat tot nogal wat irritatie mijnerzijds leidde.
quote:Op maandag 30 augustus 2004 01:20 schreef SadKingBilly het volgende:
Het enige dat ik nog wel es aan haar gemist heb is haar nymfomanie en haar voorliefde voor pijpen.
Dat kon die van mij ook prima, alleen jammer dat een collega van haar dat ook heeft mogen ervaren... Maar goed, die kwam er (gelukkig voor hem) ook vrij snel achter dat je met een zeurend pijpsletje geen duurzame relatie kunt beginnen. Ik vraag me nog wel eens af hoe die twee nu samenwerkenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 10:25 schreef Tranceptor het volgende:
Dat mis ik nou ook wel eens, ze was echt beestachtig goed gewoon...
Die van mij ging niet vreemd (voor zover ik weet hequote:Op dinsdag 31 augustus 2004 10:29 schreef Plonz het volgende:
[..]
Dat kon die van mij ook prima, alleen jammer dat een collega van haar dat ook heeft mogen ervaren... Maar goed, die kwam er (gelukkig voor hem) ook vrij snel achter dat je met een zeurend pijpsletje geen duurzame relatie kunt beginnen. Ik vraag me nog wel eens af hoe die twee nu samenwerken![]()
dat is dan ook meteen de reden dat veel mannen lange tijd bij een foute partner blijvenquote:Op maandag 30 augustus 2004 01:20 schreef SadKingBilly het volgende:
Maar die relatie was absoluut niet gewoon! Krijg nog regelmatig de vraag wat ik toen in godsnaam dacht, kan er nog steeds geen antwoord op gevenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:30 schreef Sessy het volgende:
A.A., de man is een gewoonheidsdier.
Je was er zelf toch wel bij neem ik aan? Dan zal het ook wel een beetje aan jezelf liggen nietwaar?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:35 schreef A.A. het volgende:
[..]
Maar die relatie was absoluut niet gewoon! Krijg nog regelmatig de vraag wat ik toen in godsnaam dacht, kan er nog steeds geen antwoord op geven
Dat is helemaal waar en idd ook de goeie smiley, dat zal ik nooit ontkennen, nooit gedaan ook. Gelukkig kan ik er achteraf wel om lachenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 19:15 schreef Annastacia het volgende:
[..]
Je was er zelf toch wel bij neem ik aan? Dan zal het ook wel een beetje aan jezelf liggen nietwaar?![]()
Waar was ik aan gewend dan? De situatie voor de relatie of tijdens de relatie? Ik volg het niet helemaal?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:19 schreef Sessy het volgende:
Nee ik bedoel, de man wordt door de macht der gewoonte in bedwang gehouden.
Als hij eenmaal gewend is aan iets, dan zit hij daarmee en wil hij het niet veranderen zelfs als het slecht voor hem is.
Niet alleen mannen hoor. Eigenlijk is de mens als geheel zo, een enkele uitzondering daargelaten.
Je hebt géén idee..quote:SadKingBilly je klinkt gelukkig wel alsof je d'r overheen bent nou?
Hebben wij dezelfde exquote:Op zondag 29 augustus 2004 22:22 schreef Blokhut het volgende:
Goftedomme, ze is een nog grotere slet dan ik dacht als ik dat zo lees van iedereen.quote:Op vrijdag 3 september 2004 13:29 schreef leonard_jaag het volgende:
[..]
Hebben wij dezelfde ex![]()
Volgens mij heb ik d'r ook op gelegen.quote:Op vrijdag 3 september 2004 13:29 schreef leonard_jaag het volgende:
[..]
Hebben wij dezelfde ex![]()
quote:Op woensdag 22 september 2004 15:42 schreef mystery1980 het volgende:
omdat hij een relatie begon met zijn nichtje
omdat hij in mijn huis met haar neukte
Ik heb het erger meegemaaktquote:Op donderdag 30 september 2004 19:12 schreef Daklem het volgende:
Omdat die domme koe het zonodig via SMS uit wou maken!
HOW LOW CAN YOU GO!
Das nog eens een verstandige reactie.quote:Op donderdag 30 september 2004 19:31 schreef Blinky het volgende:
Omdat het zo goed is.
Laat me raden... Hij heeft t uitgemaaktquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 16:23 schreef rena het volgende:
Omdat hij:
* een egoist is, en vooral in bed![]()
* niet geinteresseerd is in hoe anderen zich voelen
* zielige vriendjes heeft, waar hij steeds meer op begint te lijken.
* omdat hij na 2 weken alweer een nieuwe vriendin had
* dom is
* over de kleinste dingen kon zeiken
* vond zichzelf geweldig, en ik kon nooit wat goed doen bij hem. ALTIJD commentaar.
* al onze ruzies doorlulde aan zijn zusje, die dan ook nog eens ging zeiken.
* altijd uit wilde, hij wilde nooit eens een filmpje kijken ofzo.
* tegen me loog
* hij gaf me cd-bonnen voor mijn verjaardag
Ik ben nu zo blij dat ik hem niet meer hoef te zienZulke figuren hoef ik niet meer in mijn leven *oh drama
*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |