quote:Op dinsdag 5 februari 2008 03:08 schreef ericajax het volgende:
He's a fucking HERO![]()
OHOHOHOHO SJOONNNNIEEEEEEE
quote:Oh Johnny
Oh Johnny, zing een liedje voor mij alleen;
Oh Johnny; want voor mij ben je nummer één!
Zing een lied, met een lach en een traan;
In je stem klinkt de hele Jordaan.
Oh oh oh Johnny, zing een liedje voor mij alleen;
Oh Johnny, want voor mij ben je nummer éen!
Zing een lied, met een lach en een traan;
In je stem, klinkt de hele Jordaan
quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:13 schreef koningdavid het volgende:
Van mij mag hij in de basis volgend seizoen bij ajax.
Wat is er mis met EK's en WK's? Keihard bier drinken in de kroeg op een doordeweekse dag is toch altijd goed, zeker met voetbal op een paar schermen.quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:22 schreef Jasza het volgende:
De enige reden dat ik het EK misschien ga kijken is dat hij meedoet.
Tsja dat wel maar om nou te zeggen dat ik sta te springen voor het NL elftal en iedereen verkleedquote:Op woensdag 6 februari 2008 23:32 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Wat is er mis met EK's en WK's? Keihard bier drinken in de kroeg op een doordeweekse dag is toch altijd goed, zeker met voetbal op een paar schermen.
Dat was hij al een tijdjequote:Op woensdag 6 februari 2008 23:45 schreef Cyberia18 het volgende:
SjonnieSpeelde vandaag een meer dan verdienstelijke partij (evenals alle andere spelers).
Hij mag van mij ook wel in de basis staan ja. In mijn ogen de beste centrale verdediger die we hebben.
Juistquote:Op woensdag 6 februari 2008 23:32 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Wat is er mis met EK's en WK's? Keihard bier drinken in de kroeg op een doordeweekse dag is toch altijd goed, zeker met voetbal op een paar schermen.
Een aanvallende middenvelder goal. Geplaatst, goed de hoek gezocht perfect!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
+2.
Prachtige goals. De tweede schoot ie vooral erg beheerst in hoor
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |