RHCP zijn nog steedsquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:48 schreef Zander het volgende:
Luisteraars over muziek downloaden:
- Als je naar MTV Cribs kijkt, dan zie je dat die artiesten mijn geld helemaal niet nodig hebben.
- Ik zou wel originele cds kopen als er een redelijke prijs voor werd gevraagd, 3 euro of zo.
- Op cds staat tegenwoordig toch maar 1 goed nummer
- Ze verdienen toch meer aan touren
Over bijv. Metallica of RHCP:
- Ja, ze zijn wel wat softer geworden, maar ja.. ze worden ook een dagje ouder, he?
quote:[b]Op dinsdag 10 augustus 2004 12:49 schreef Nepthys het volgende:
"Are you having a good time?"
yyyyyyyyeeeeaaaahhhh
"I can't hear you, I said ARE YOU HAVING A GOOD TIME?
YYYYYYYEEEEAAAAHHHHH
Jah, en "hij is zo gewoon gebleven".quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 15:05 schreef Dukhlovi het volgende:
* Frans Bauer is zo'n aardige jongen
is die eerste over mike pattonquote:Op donderdag 8 september 2005 13:17 schreef Bosbeetle het volgende:
" hij gebruikt zn stem echt als een instrument "
" Ze evenaren bijna [legendarisch album] "
Net zoals iedereen bij het concert van Nirvana is geweest, terwijl er maar 60 man wasquote:Op zondag 8 augustus 2004 20:17 schreef manny het volgende:
- ik ben bij het eerste concert van Prince in Paradiso geweest
haha ik ben nogsteeds naar een nederlandse review van hem op zoek zonder het woordquote:Op donderdag 8 september 2005 13:53 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
is die eerste over mike patton![]()
succes met je zoektochtquote:Op vrijdag 9 september 2005 10:34 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
haha ik ben nogsteeds naar een nederlandse review van hem op zoek zonder het woord
"stemkunstenaar"
Franz Ferdinandquote:Op donderdag 8 september 2005 14:28 schreef Flibble het volgende:
Wij zijn nog steeds dezelfde jongens uit (...), de mensen om ons heen veranderen juist.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |