quote:Dat doet mij denken aan een uitspraak van een figuur van een altijd onbekend gebleven Nederlands bandje. Die riep eind '80 toen house/techno niet opkwamen zetten, zoiets van:
Op donderdag 10 juli 2003 01:32 schreef Zander het volgende:[..]
Deze kan ook zo in het 'cliche-rijtje', ja. Heb je de rest van dit topic eigenlijk al gelezen?
"Je kunt beter je kop in een meterkast steken dan naar die house troep luisteren"
![]()
Ik geloof niet dat er veel mensen naar 'm geluisterd hebben
quote:Ja
Op donderdag 10 juli 2003 01:32 schreef Zander het volgende:[..]
Deze kan ook zo in het 'cliche-rijtje', ja. Heb je de rest van dit topic eigenlijk al gelezen?
quote:Iknie, dus vergeef me als die dubbel is
Op donderdag 10 juli 2003 01:32 schreef Zander het volgende:
Heb je de rest van dit topic eigenlijk al gelezen?
"je kunt ze niet in een hokje plaatsen"
En nog zes versies met covers in andere kleuren.quote:Op zondag 8 augustus 2004 17:00 schreef Zander het volgende:
"Onze nieuwe cd verschijnt in vier versies: de jewelcase-uitgave, het digipack, de jewelcase met bonus-DVD en de Japanse persing met bonustrack. Spaar ze allemaal!".
"echte dj's draaien met vinyl", maar die is vast al eens genoemd.quote:Op zondag 8 augustus 2004 17:56 schreef Deelat het volgende:
quotes van andere dj's die ik tegengekomen ben:
'ik draai liever de dub mix, veel cooler'
'een echt goede dj draait maar 1 stijl'
'ohja die plaat had ik al heel lang geleden op white label, draai 'm tegenwoordig niet meer'
'volgens mij heb ik die plaat ook, weet ik niet zeker' <yeah right, dat weet je vast niet![]()
IDM ook.quote:Op zondag 8 augustus 2004 18:45 schreef Zander het volgende:
Recensies van een willekeurige 'post-rock'-band bevatten altijd een of meer van de volgende termen:
- "breed uitgesponnen"
- "soundscapes"
- "muzikaal landschap"
- "klanktapijt"
quote:Op zondag 8 augustus 2004 18:58 schreef Seborik het volgende:
[..]
IDM ook.
Haha, net zoals je Juan Atkins of Derrick May niet kunt noemen in een artikel zonder het woord "technopionier" te gebruiken.quote:Op zondag 8 augustus 2004 19:23 schreef zodiakk het volgende:
- "De Detroitinvloed is duidelijk te horen"
- "De funk-legende [vul hier een willekeurige zwarte muzikant uit Detroit of Chicago in]"
"Technopionier".quote:Op zondag 8 augustus 2004 19:32 schreef Zander het volgende:
Haha, net zoals je Juan Atkins of Derrick May niet kunt noemen in een artikel zonder het woord "technopionier" te gebruiken.
Oh ja, in een IDM-recensie hoort natuurlijk ook een verplichte verwijzing naar Stockhausen of Cage, ook al heeft de muziek er eigenlijk weinig mee te maken.
"We willen gewoon goeie muziek maken"quote:Op zondag 8 augustus 2004 19:37 schreef teknomist het volgende:
Vanuit de artiestenkamp: "Wij zijn niet in een hokje in te delen".
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |