waar is de search?quote:Op zondag 14 maart 2004 14:28 zei Slarioux het volgende:
Internet Cache leeggooien. Zie de search.
Slarioux is liefquote:Op zondag 14 maart 2004 18:31 schreef Rodie83 het volgende:
Fijn Slarioux, dat mn topic weer eens dicht gooit. Als je nou nog eens keer je ogen open doet en mn topicvraag nog een keer doorleest kom je erachter dat deze vraag NIET aan bod komt in het linkje wat je in je slotje-post hebt gezet. Bedankt
én rechtvaardigquote:Op zondag 14 maart 2004 18:31 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Slarioux is lief.
Jij hebt geen IEquote:Op zondag 14 maart 2004 18:31 schreef Rodie83 het volgende:
Fijn Slarioux, dat mn topic weer eens dicht gooit. Als je nou nog eens keer je ogen open doet en mn topicvraag nog een keer doorleest kom je erachter dat deze vraag NIET aan bod komt in het linkje wat je in je slotje-post hebt gezet. Bedankt
Nou en? Het punt is duidelijk, jezus. Doe anders zelf eens wat.quote:Op zondag 14 maart 2004 18:31 schreef Rodie83 het volgende:
Sorry hoor maar niet zo miepen. Slarioux heeft heel mooi een linkje geplaatst naar een topic waar exact dezelfde vraag staat. Als ik dan de search er bij pak kom ik op deze linkjes:quote:Op zondag 14 maart 2004 18:31 schreef Rodie83 het volgende:
Wat valt hierover dan te melden in een FAQ, behalve dat de kabeltjes van een ander type zijn en er verloopstekkers voor zijn als je moederbord het niet standaard heeft?quote:Op maandag 15 maart 2004 10:36 schreef Corona1972 het volgende:
Ik heb f een vraag over de faq,is het mogelijk dat de moderators hier een aanvulling maken over het onderwerp S-ATA,en dan vooral in begrijpelijke taal.Ikzelf wil vandaag een extra schijf kopen,maar ik kan niet echt topics vinden die begrijpelijk zijn voor een leek op dit gebied.
Dat bedoel ik niet,al zou het schematisch er wel bij mogen staanquote:Op maandag 15 maart 2004 11:38 schreef Lucille het volgende:
[..]
Wat valt hierover dan te melden in een FAQ, behalve dat de kabeltjes van een ander type zijn en er verloopstekkers voor zijn als je moederbord het niet standaard heeft?
Ik denk dat deze zaken beter tot hun recht komen in een normaal topic dan in een FAQ. Ik zie deze vragen ook nauwelijks voorbij komen, dus ik vraag me af om er wel een hele handleiding moet komen.quote:Op maandag 15 maart 2004 14:19 schreef Corona1972 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet,al zou het schematisch er wel bij mogen staan.
Ik bedoel bv een faq over s-ata schijven en dan de verschillende raid configuraties,en wat daar de voor- en nadelen van zijn.
Daar heb je gelijk in,maar s-ata is de toekomst.je ziet nu dat steeds meer pc's met s-ata schijven worden uitgerust.En niet lullig bedoeld,maar ik zie wel tig topics over routers,terwijl daar wel een faq over is,terwijl op zich dat een stuk simpeler is dan raid en s-ata.Misschien is het dan eventueel mogelijk om in de toekomst een kleine faq te maken over s-ata en raid configs,die ook nog eens te begrijpen zijn.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 09:40 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ik denk dat deze zaken beter tot hun recht komen in een normaal topic dan in een FAQ. Ik zie deze vragen ook nauwelijks voorbij komen, dus ik vraag me af om er wel een hele handleiding moet komen.
Het stond er maarliefst 2 seconden, zijkerd.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:11 schreef Tijn het volgende:
"Zei" als in de verleden tijd van "zeggen" is met een korte ei, Slar. Ik ben geen meisje ofzo.
Spammertquote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:25 schreef Slarioux het volgende:
http://www.quietguy.nl/foksearch/
Ik zal is kijken of ik wat leuks kan doen met over een HTTP server....quote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:51 schreef NiteSpeed het volgende:
3 dingen.
1. In de FAQ iets over temperaturen van CPU's en koeling.
2. In de FAQ iets over de basis van een FTP Server opzetten.
3. In de FAQ iets over de basis van een HTTP Server opzetten.
Eventjes de basis lijkt mij zelf voldoende. Maar het blijft aan de modjes of het erin komt natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:23 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik zal is kijken of ik wat leuks kan doen met over een HTTP server....
Wil je alleen sites of ook PHP en MySQL?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |