Dat is idd nog eens een lelijke opgepompte spuitlip zegquote:Op zondag 15 februari 2004 11:15 schreef josje-1956 het volgende:
en wat dachten jullie van onze eigen vanessa.
[afbeelding]
[afbeelding]
ze was voor haar behandeling toch een stuk mooier.
Ik vind Linda de Mol ook helemaal niet meer op Linda de Mol lijkenquote:Op woensdag 29 september 2004 10:13 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hier was ze nog niet gebotoxt. Tegenwoordig lachen haar ogen niet meer mee. Jammer.
Voor:
[afbeelding]
Na:
[afbeelding]
OMGquote:Op woensdag 29 september 2004 10:45 schreef SEMTEX het volgende:
...
Ik ken "het" niet, en ik WIL het ook niet kennen.quote:Op dinsdag 28 september 2004 21:15 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Laatst bij Jensen op de radioquote:Op vrijdag 13 februari 2004 12:03 schreef deepthroat het volgende:
...
MIJN OGEN! Wat doe je!quote:Op woensdag 29 september 2004 15:09 schreef cinnamongirl het volgende:
Uit mijn oude topic plastic surgery gone bad:
[afbeelding]
dat is dus weer Amanda Lepore....
En ontstoken schaamlippen al helemaal niet, check die Amanda lepore picquote:Op woensdag 29 september 2004 14:58 schreef milagro het volgende:
schaamlippen daar waar je mond had moeten zitten is nooit leuk
quote:Op woensdag 29 september 2004 15:09 schreef cinnamongirl het volgende:
[afbeelding]
Had ik eigenlijk nooit verwacht, dat ze blauwe lenzen droeg. Het staat haar wel.quote:Op woensdag 29 september 2004 13:29 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
Verrek, ze zijn echt nep!
Zozo, die poppen van tegenwoordig zijn steeds realistischerquote:Op dinsdag 28 september 2004 21:15 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Er is niets aan haar gezicht gedaan ze is gewoon ouder geworden.quote:Op woensdag 29 september 2004 14:46 schreef Sasandra het volgende:
[..]
Hier schrik ik echt van. Die neus maakte haar juist anders, leuker. Met die nieuwe neus ziet ze er meteen veel meer uit als een actrice die in een b-serie mee kan doen. Als duizenden andere Amerikaanse actrices, dus. Eeuwig zonde.
Ik schrik me kapot: die lippenquote:Op woensdag 29 september 2004 15:09 schreef cinnamongirl het volgende:
[afbeelding]
Ik denk dat ze zonder plastische chirurgie veel mooier verouderd zou zijn.quote:
Idd. Ik vraag me af of die mensen na een paar jaar toch niet gaan denken: 'Had ik nou tóch maar niet..." Maar ja, dan is het te laatquote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:27 schreef Tinkepink het volgende:
Ik denk dat ze zonder plastische chirurgie veel mooier verouderd zou zijn.
Jezus..gruwel...wat is die eng, brrrr...quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:11 schreef Spindizzy het volgende:
Michael Douglas zal het een rotzorg zijn dat mensen hem vlak na een facelift zien
[afbeelding][afbeelding]
quote:Op woensdag 6 april 2005 11:39 schreef Spindizzy het volgende:
Zal het de bedoeling geweest zijn dat ze op een paard gaat lijken uiteindelijk?
[afbeelding]
http://www.awfulplasticsurgery.com/archives/marg_bad_collagen.jpgquote:Op donderdag 7 april 2005 20:54 schreef Catootje het volgende:
kruisjes van csi mevrouw en jordan...maar die jordan heb ik al in me hoofd...(csi mevrouw..die rooie toch niet..??????)
Catherine Willows gespeeld door Marg Helgenberg ofzow iets was hetquote:Op donderdag 7 april 2005 21:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
http://www.awfulplasticsurgery.com/archives/marg_bad_collagen.jpg
Nee, die blonde.
Catherine ofzo heet ze
Tjezus zeg, als ik daar een foto van zie denk ik eigenlijk dat het gefotsoept is, als ik dat in irl zou zien zou ik denken dat hij/zij/het gegrimeert is, maar het zou niet bij me opkomen dat iemand dat echt met zichzelf heeft laten doen, permanent....quote:Op woensdag 29 september 2004 15:09 schreef cinnamongirl het volgende:
[afbeelding]
jup...ze zag er wel goed uit..quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:07 schreef Catootje het volgende:
iik vind die csi mevrouw rood..maaaaaaar wat zoooonde!! Ze had zo'n zacht gezicht en nu is ze...zo.
Ze was zo leuk.......quote:Op vrijdag 13 februari 2004 12:15 schreef milagro het volgende:
Meg Ryan heeft d'r kop ook zo vernacheld
[afbeelding]
omfg , als je daarnaast wakker wordtquote:Op maandag 18 april 2005 23:36 schreef YuckFou het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Donatella Versace![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |