Dat is idd nog eens een lelijke opgepompte spuitlip zegquote:Op zondag 15 februari 2004 11:15 schreef josje-1956 het volgende:
en wat dachten jullie van onze eigen vanessa.
[afbeelding]
[afbeelding]
ze was voor haar behandeling toch een stuk mooier.
Ik vind Linda de Mol ook helemaal niet meer op Linda de Mol lijkenquote:Op woensdag 29 september 2004 10:13 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hier was ze nog niet gebotoxt. Tegenwoordig lachen haar ogen niet meer mee. Jammer.
Voor:
[afbeelding]
Na:
[afbeelding]
OMGquote:Op woensdag 29 september 2004 10:45 schreef SEMTEX het volgende:
...
Ik ken "het" niet, en ik WIL het ook niet kennen.quote:Op dinsdag 28 september 2004 21:15 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Laatst bij Jensen op de radioquote:Op vrijdag 13 februari 2004 12:03 schreef deepthroat het volgende:
...
MIJN OGEN! Wat doe je!quote:Op woensdag 29 september 2004 15:09 schreef cinnamongirl het volgende:
Uit mijn oude topic plastic surgery gone bad:
[afbeelding]
dat is dus weer Amanda Lepore....
En ontstoken schaamlippen al helemaal niet, check die Amanda lepore picquote:Op woensdag 29 september 2004 14:58 schreef milagro het volgende:
schaamlippen daar waar je mond had moeten zitten is nooit leuk
quote:Op woensdag 29 september 2004 15:09 schreef cinnamongirl het volgende:
[afbeelding]
Had ik eigenlijk nooit verwacht, dat ze blauwe lenzen droeg. Het staat haar wel.quote:Op woensdag 29 september 2004 13:29 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
Verrek, ze zijn echt nep!
Zozo, die poppen van tegenwoordig zijn steeds realistischerquote:Op dinsdag 28 september 2004 21:15 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Er is niets aan haar gezicht gedaan ze is gewoon ouder geworden.quote:Op woensdag 29 september 2004 14:46 schreef Sasandra het volgende:
[..]
Hier schrik ik echt van. Die neus maakte haar juist anders, leuker. Met die nieuwe neus ziet ze er meteen veel meer uit als een actrice die in een b-serie mee kan doen. Als duizenden andere Amerikaanse actrices, dus. Eeuwig zonde.
Ik schrik me kapot: die lippenquote:Op woensdag 29 september 2004 15:09 schreef cinnamongirl het volgende:
[afbeelding]
Ik denk dat ze zonder plastische chirurgie veel mooier verouderd zou zijn.quote:
Idd. Ik vraag me af of die mensen na een paar jaar toch niet gaan denken: 'Had ik nou tóch maar niet..." Maar ja, dan is het te laatquote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:27 schreef Tinkepink het volgende:
Ik denk dat ze zonder plastische chirurgie veel mooier verouderd zou zijn.
Jezus..gruwel...wat is die eng, brrrr...quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:11 schreef Spindizzy het volgende:
Michael Douglas zal het een rotzorg zijn dat mensen hem vlak na een facelift zien
[afbeelding][afbeelding]
quote:Op woensdag 6 april 2005 11:39 schreef Spindizzy het volgende:
Zal het de bedoeling geweest zijn dat ze op een paard gaat lijken uiteindelijk?
[afbeelding]
http://www.awfulplasticsurgery.com/archives/marg_bad_collagen.jpgquote:Op donderdag 7 april 2005 20:54 schreef Catootje het volgende:
kruisjes van csi mevrouw en jordan...maar die jordan heb ik al in me hoofd...(csi mevrouw..die rooie toch niet..??????)
Catherine Willows gespeeld door Marg Helgenberg ofzow iets was hetquote:Op donderdag 7 april 2005 21:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
http://www.awfulplasticsurgery.com/archives/marg_bad_collagen.jpg
Nee, die blonde.
Catherine ofzo heet ze
Tjezus zeg, als ik daar een foto van zie denk ik eigenlijk dat het gefotsoept is, als ik dat in irl zou zien zou ik denken dat hij/zij/het gegrimeert is, maar het zou niet bij me opkomen dat iemand dat echt met zichzelf heeft laten doen, permanent....quote:Op woensdag 29 september 2004 15:09 schreef cinnamongirl het volgende:
[afbeelding]
jup...ze zag er wel goed uit..quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:07 schreef Catootje het volgende:
iik vind die csi mevrouw rood..maaaaaaar wat zoooonde!! Ze had zo'n zacht gezicht en nu is ze...zo.
Ze was zo leuk.......quote:Op vrijdag 13 februari 2004 12:15 schreef milagro het volgende:
Meg Ryan heeft d'r kop ook zo vernacheld
[afbeelding]
omfg , als je daarnaast wakker wordtquote:Op maandag 18 april 2005 23:36 schreef YuckFou het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Donatella Versace![]()
Verrek, het spook heeft een naam!quote:Op maandag 18 april 2005 23:36 schreef YuckFou het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Donatella Versace![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonde.. ze had juist wat toen ze nog haar eigen neus erop had zitten. Nu is het er eentje van de velen..quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:06 schreef Spindizzy het volgende:
Jennifer Grey uit Dirty Dancing:
[afbeelding]
quote:It appears that Natalie Portman has made a trip to the doctor. Her formerly perfect nose seems to have smaller nostrils. Even someone who's gotten most of their roles because of their appearance can be insecure.
of van die coke afblijfenquote:Op dinsdag 19 april 2005 06:17 schreef postinggirl het volgende:
Volgens mij is die niet door plastische chirurgie verspookt, maar moet ze gewoon haar bordje eens een keer leeg eten.
Op die 2de lijktie op dat jochie van home alone, maar dan wat ouwerquote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:58 schreef SEMTEX het volgende:
Kennen we haar nog?
d'Arcy Wretzky
[afbeelding]
Nu:
[afbeelding]
Heb je wel eens gezien hoe mooi die was voor ze die lippen zo liet opspuitenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:25 schreef SEMTEX het volgende:
En meeeer!
Collageenverslaafde Lisa Rinna
[afbeelding]
[afbeelding]
Tis een vrouwquote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:17 schreef -XX- het volgende:
[..]
Op die 2de lijktie op dat jochie van home alone, maar dan wat ouwer![]()
Als je gewoon de zon vermijdt en dan dus ook nooit, maar dan ook echt nooit gaat zonnen en naar de zonnebank gaat, blijft je huid al veel langer strak. .quote:
WTF WTF WTF WTF WTFWTFWTFquote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:32 schreef SEMTEX het volgende:Lil' Kim.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nou, ik denk dat het gewoon heel simpel is: je hebt dure plastische chirurgen en die zijn goed. En als je een B-sterretje bent en je hebt wat minder geld, ga je naar die amateur-aborteur uit Mexico die tevens je cellulitis kan verwijderen en je lipjes kan opspuiten en dan krijg je dus dit soort misvormde luiquote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:39 schreef Kipman het volgende:
Ach, bij die vrouwen in Hollywood kan ik het best begrijpen. Iedereen weet dat hoe ouder je wordt, hoe minder kans op werk. Dus grijpen ze naar de plastische chirurgie om toch maar werk te krijgen. Jammer dat ze niet beseffen dat het of (meestal) gewoon mis kan gaan of op langere termijn het er stukken erger uitziet dan normaal oud worden.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:17 schreef Suko het volgende:
Voor een paar jaar terug volgde ik enigszins B&B maar wegens de enorme snelheid (not) van die soap ben ik daarmee opgehouden. Gisteren zag ik in RTL Boulevard Hunter Tylo (ooit een mooie vrouw) in een een of andere prijsuitreiking, my god!
http://www.cbs.com/daytim(...)on/images/101_13.jpg
http://www.cbs.com/daytim(...)et/images/101_27.jpg
Dood en doodzonde!![]()
Wat heeft die voor natuurverschijnsel op haar borstkast groeien? Of is dat ook nepquote:http://www.cbs.com/daytime/specials/emmys_2005/redcarpet/images/101_27.jpg
Die linker, David Gest (ex-echtgenoot van Liza Minelli), heeft ook al talloze operaties ondergaan. Er is weinig menselijks meer overquote:
quote:
OMG, dat is echt erg.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:17 schreef Suko het volgende:
Voor een paar jaar terug volgde ik enigszins B&B maar wegens de enorme snelheid (not) van die soap ben ik daarmee opgehouden. Gisteren zag ik in RTL Boulevard Hunter Tylo (ooit een mooie vrouw) in een een of andere prijsuitreiking, my god!
http://www.cbs.com/daytim(...)on/images/101_13.jpg
http://www.cbs.com/daytim(...)et/images/101_27.jpg
Dood en doodzonde!![]()
Eeuwig zonde dit, echt waar.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:28 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Heb je wel eens gezien hoe mooi die was voor ze die lippen zo liet opspuiten
[afbeelding]
Precies, die dunnere lippen maken er een apart gezichtje van.quote:Op woensdag 25 mei 2005 00:24 schreef Jane het volgende:
Wat een topic!![]()
Bij sommigen denk je echt "nou, dan valt Marijke Helwegen toch nog mee". En dat wil wat zeggen!
![]()
Wat een spoken zeg.
Van Meg Ryan vind ik het trouwens ook echt doodzonde. Die had nou echt een grappig koppie, zelfs als er wat rimpels in waren gekomen. Er is gewoon niks meer van over.
AAAAHHH!!!!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:25 schreef SEMTEX het volgende:
Jocelyne Wildenstein (a.k.a. catwoman)
[afbeelding]
Kennelijk is het in die 'kringen' heel gewoon jezelf zo te verminken dat je bijna opvalt als je nog niets hebt laten doen. Het gekke is dat ik niemand van die freaks in echt goeie kwaliteits-films/shows heb gezien, alleen in wat soaps. Dat wil toch wat zeggen. Bovendien zullen ze wel geen echte vrienden hebben en/of liefhebbende partners, anders hadden die dat wel afgeraden, dat lijkt mij tenminste, triest hoor.quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:01 schreef Poison-Ivy het volgende:
WAAROM willen al die vrouwen nou toch zo graag die lippen opblazen???????????
Dat ziet er echt niet uit. [afbeelding]
Als je volle lippen hebt van jezelf...prachtig......zo niet, ook mooi.........maar ga ze NIET opspuiten GATVER, wat is dat toch??? [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |