Vooral mbt Anouk ben ik heel benieuwd hoe zij er uitzag voor het gesleutel.
quote:en ook niet aan gesleuteld.
Op vrijdag 13 februari 2004 03:05 schreef deepthroat het volgende:
anouk?! maar die is toch nog helemaal niet zo oud
quote:Nee.
Op vrijdag 13 februari 2004 03:05 schreef deepthroat het volgende:
anouk?! maar die is toch nog helemaal niet zo oud
Maar het is (imo) duidelijk te zien dat er eea niet klopt aan haar gezicht, in die zin, ze is niet zo geboren vermoed ik.
Soms is ze wel mooi, maar van het vooraanzicht is ze wat vreemd.
quote:Dat is nogal stellig?
Op vrijdag 13 februari 2004 03:06 schreef milagro het volgende:en ook niet aan gesleuteld.
Heb je jeugdfoto's van haar ergens gezien? (ik wil ze graag zien, bvd indien je ze hebt)
quote:dat is make up, Cosma
Op vrijdag 13 februari 2004 03:08 schreef Cosma-Shiva het volgende:[..]
Nee.
Maar het is (imo) duidelijk te zien dat er eea niet klopt aan haar gezicht, in die zin, ze is niet zo geboren vermoed ik.
Soms is ze wel mooi, maar van het vooraanzicht is ze wat vreemd.
quote:Wanneer je haar gezicht van alle kanten bekijkt kun je zien aan de trekken van haar gezicht dat de neus niet klopt, ik twijfel ook aan de wangen en lippen, een erg vreemd geheel.
Op vrijdag 13 februari 2004 03:10 schreef milagro het volgende:dat is make up, Cosma
ze is witter gemaakt en d'r neus aan de zijkant donkerder opdat ie smaller lijkt..voor het zombie effect
quote:die kan jij vast wel zelf vinden.
Op vrijdag 13 februari 2004 03:10 schreef Cosma-Shiva het volgende:[..]
Dat is nogal stellig?
Heb je jeugdfoto's van haar ergens gezien? (ik wil ze graag zien, bvd indien je ze hebt)
Heb haar jaaaaaaaaaaaaaaren geleden zien optreden hier in een kroegje lang voordat ze bekend was en ze zag er toen net zo uit als nu, wat dunner en ja jonger..maar ze heeft absoluut geen nose job of wat dan ook gehad.
quote:Whatever, Cosma
Op vrijdag 13 februari 2004 03:11 schreef Cosma-Shiva het volgende:[..]
Wanneer je haar gezicht van alle kanten bekijkt kun je zien aan de trekken van haar gezicht dat de neus niet klopt, ik twijfel ook aan de wangen en lippen, een erg vreemd geheel.
quote:Thanks
Op vrijdag 13 februari 2004 03:14 schreef milagro het volgende:[..]
Whatever, Cosma
voor jou:
quote:Ik denk dat ze onder handen is genomen alvorens ze is losgelaten op het publiek (zij het in kroegjes of on stage), imo uiteraard.
Op vrijdag 13 februari 2004 03:12 schreef milagro het volgende:Heb haar jaaaaaaaaaaaaaaren geleden zien optreden hier in een kroegje lang voordat ze bekend was en ze zag er toen net zo uit als nu, wat dunner en ja jonger..maar ze heeft absoluut geen nose job of wat dan ook gehad.
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 03:32 schreef Cosma-Shiva het volgende:[..]
Ik denk dat ze onder handen is genomen alvorens ze is losgelaten op het publiek (zij het in kroegjes of on stage), imo uiteraard.
Deze is beter
Before After
Dit is overigens NIET Anouk
quote:wat is dat mens toch oneindig lelijk/afstotelijk/eng/misvormd/onnatuurlijk zeg, niet te geloven.
Op vrijdag 13 februari 2004 03:36 schreef milagro het volgende:
Deze is beterBefore [afbeelding] After [afbeelding]
ik heb wel eens gelezen dat ze op een kat wilde lijken, haar lievelingsdier, maar het lijkt meer op een nijlpaard.
quote:He hoe kom jij aan mijn foto!?!?!
Op vrijdag 13 februari 2004 03:36 schreef milagro het volgende:[..]
toen was ze 17 of zo
Deze is beter
Before [afbeelding] After [afbeelding]
quote:stallone komt dus echt uit een trailerpark
Op vrijdag 13 februari 2004 12:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
Die moeder van Sylvester Stallone: Jacqueline.
en, op 76 jarige leeftijd kun je je tegenwoordig ook nog voordoen alsof je 20 bent:
[Dit bericht is gewijzigd door deepthroat op 13-02-2004 12:10]
Ik vond haar ook zo eng toen ze afgelopen week bij Ruby Wax was.
Ik zag ook een keer een foto van d'r in zwempak. Gezicht enzo helemaal rimpelloos, maar dan echt van die oma-armen. Hangende vellen, diepe rimpels. Bah.
quote:Ze heet overigens Jocelyn Wildenstein, voor de geinteresseerden onder ons. Haar man is van haar gescheiden omdat ie vond dat ze te ver was gegaan
Op vrijdag 13 februari 2004 11:59 schreef deepthroat het volgende:[..]
wat is dat mens toch oneindig lelijk/afstotelijk/eng/misvormd/onnatuurlijk zeg, niet te geloven.
ik heb wel eens gelezen dat ze op een kat wilde lijken, haar lievelingsdier, maar het lijkt meer op een nijlpaard.
http://www.slumdance.com/blogs/brian_flemming/archives/000631.html
quote:Dat vind ik echt eeuwig zonde, zij waarschijnlijk eeuwige jeugd.
Op vrijdag 13 februari 2004 12:15 schreef milagro het volgende:
Meg Ryan heeft d'r kop ook zo vernacheld
Ook Melanie Griffith schijnt maar niet te snappen dat genoeg écht genoeg is.
Ja en mevrouw banderas.. Wat een spook!!! Ze is echt zo lelijk!
quote:Ach, hoe heet dat blonde vrouwtje ook alweer die bekend staat om haar eeuwige jeugd...denk denk...Goldie Hawn!!
Op vrijdag 13 februari 2004 12:25 schreef Copycat het volgende:[..]
Dat vind ik echt eeuwig zonde, zij waarschijnlijk eeuwige jeugd.
Maar juist onder het mom 'Plastic makes Perfect' is al het jeugdige uit haar gezicht verdwenen.Ook Melanie Griffith schijnt maar niet te snappen dat genoeg écht genoeg is.
Ik altijd maar denken, hoe doen ze dat toch..wist ik veel dat er zoiets als botox was
Same voor Madonna.
En dan maar bij Oprah lullen over "blessed with good genes" "healthy lifestyle" "drinking 4 liters of mineral water a day" ..yeah right!
quote:Maar Madonna ziet er tegenwoordig uit als een berg opgewarmde stront
Op vrijdag 13 februari 2004 12:35 schreef milagro het volgende:
Same voor Madonna.En dan maar bij Oprah lullen over "blessed with good genes" "healthy lifestyle" "drinking 4 liters of mineral water a day" ..yeah right!
quote:Opgepompte lippen, een uitdrukkingsloos Botoxhoofd. Ik snap niet dat ze zelf niet inzien dat het er in plaats van jeugdig enkel treurig uitziet.
Op vrijdag 13 februari 2004 12:28 schreef DarkElf het volgende:
Meg Ryan ook al? Eewig zonde, was zo'n leuke vrouw.Ja en mevrouw banderas..
Wat een spook!!! Ze is echt zo lelijk!
quote:oh zij ook al aan het sleutelen geslagen?
Op vrijdag 13 februari 2004 12:36 schreef Spindizzy het volgende:[..]
Maar Madonna ziet er tegenwoordig uit als een berg opgewarmde stront
jaja ik mis altijd alles
quote:OMG! hoe kun je zoiets nu mooi vinden? als ik 'm op straat zou tegenkomen zou ik denken dat ie nieuwjaar in volendam heeft gevierd.
Op vrijdag 13 februari 2004 12:26 schreef Spyder het volgende:
David Gest stepped into the public eye when he married Liza Minella. Since then, he's left many people wishing he'd step out of it. The facelifts, eye lifts and other assorted nips and tucks haven't stopped time. David doesn't realize this, he probably sees a 25 year old when he looks in the mirror. Someone get him a reality check! Like Bruce Jenner, he exists in a zone best described as 'not quite human'.
quote:dat dacht ik ook... vreselijk, facelift, wenkbrauwlift, laseren, botox , en dan dit resultaat
Op vrijdag 13 februari 2004 13:05 schreef deepthroat het volgende:[..]
OMG! hoe kun je zoiets nu mooi vinden? als ik 'm op straat zou tegenkomen zou ik denken dat ie nieuwjaar in volendam heeft gevierd.
Een facelift maakt je veelal niet echt jaaaaaaaren jonger, aan de ogen, de blik (niet de rimpels dus) blijf je zien dat je met een ouder iemand van doen hebt.
Laatst bij Extreme Makeovers zag je een dame van 46 die eruit zag als 76, zo'n oude huid.
Die zag er na tig ingrepen ongelofelijk goed uit, een goeduitziende vrouw van rond de 40.
blijkbaar dus niet want lijkt me toch niet dat dit soort mensen beknibbelen op hun uitgaven.
lekkere chirurgen natuurlijk ook die maar door en door opereren
quote:snap ik snap ik zoals ik al zei ik ben naief
Op vrijdag 13 februari 2004 13:58 schreef milagro het volgende:
Kaching kaching!!
quote:Idd die ziet er nu ook erg vertieft uit.
En maar volhouden dat ze niks heeft laten doen
quote:Ik dacht eerst dat dit een grap was..
Op vrijdag 13 februari 2004 13:05 schreef deepthroat het volgende:[..]
OMG! hoe kun je zoiets nu mooi vinden? als ik 'm op straat zou tegenkomen zou ik denken dat ie nieuwjaar in volendam heeft gevierd.
Gut, die kerel ziet er niet uit!!!
quote:Zij en haar man, het duo kwek en kwak...
Op zondag 15 februari 2004 11:15 schreef josje-1956 het volgende:
en wat dachten jullie van onze eigen vanessa.
[afbeelding]ze was voor haar behandeling toch een stuk mooier.
En nu. Valt nog mee, maar dit is een screenshot uit een film, dus alles is zo goed mogelijk gemake-upt
"I do have big tits. Always had 'em--pushed 'em up, whacked 'em around. Why not make fun of 'em? I've made a fortune with 'em."
quote:Volgens mij probeert ze op The Joker te lijken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |