America's Army 2.0 Special Forces
Korte Nederlands uitleg:
Lang Amerikaans pr-praatje:
Minimale Systeem Eisen:
*NVIDIA(r) nForce(tm) or other motherboards/soundcards containing the Dolby(r) Digital Interactive Content Encoder required for Dolby Digital audio
Willekeurige Screenshots:
Downloads:
Patch 2.0 > 2.0.0a
Full Clients
Patches
Directe Link Full 2.0.0a
The KeyBindings.ini file. If you have modified your KeyBindings.ini file, you will need to restore it to its original state before you run the 1.x -> 2.0/2.0.0a patch. Download the default version found here and replace your existing KeyBindings.ini file.
AA Manual (.pdf)
AA Quickstart (.pdf)
Punkbuster home ( Hier is de download sectie van Pbweb.exe voor problemen met conecten op servers van AA)
Extra links:
AA FAQ Windows
AA Manual (Acrobat 6.)
SF Hospital Tactics
Officiële Website
Officiële Forum
AAO Tracker + Forum
The All Seeing Eye, kortweg ASE, is een game server-browser en werkt vaak sneller en gemakkelijker dan de ingame server-browser van AA zelf. Vooral
de buddylist is handig voor 't joinen van servers waarop andere Fok!ers zitten als je de naam of IP niet weet.
[FOK!]Leden:
Usermade Filmpjes:
Gemaakt via Fraps, waarna DivX gecomprimeerd met bijv.VirtualDub.
Fillipe:
We hebben een eigen [FOK!] server!
We hebben eindelijk onze eigen [FOK!] server!
Momenteel wordt er nog druk getest om "hem" zo goed mogelijk te laten draaien.
Dit alles hebben we te danken aan "[FOK!]DragonToad" !
De server draait onder naam [FOK!] Test Server, en is meestal te vinden op Bridge Crossing of Sandstorm.
Hoe vind ik servers?
Je kan de zoekfunctie van AA zelf gebruiken bij "deployment". Maar er zijn programma's voor windows die deze functie sneller en makkelijker vervullen.
Één van de bekenste is The All Seeying Eye (ASE), en is hier te vinden.
Het voordeel hiervan is dat er een zogenaamde "buddy-list" is, waar je mede Fok!ers in kan zetten om snel uit te vinden op welke server ze zich bevinden. (Deze functie zit ook op de website van AA0-tracker, als je je daar aangemeldt hebt.)
XFire een nieuw soort ASE.
Een programma zoals ASE, aangeraden door de makers van AA. Helaas alleen nog in de beta versie.
Korte Engelse uitleg:
Ultimate Arena, Inc. has announced that the beta version of Xfire is now available for public beta.
Xfire tracks when and where your buddies are playing AA, allowing you to join them in just a click of your mouse. Xfire also supports in-game Instant Messaging.
Download the free beta version of Xfire at www.xfire.com.
Bron: Officiele AA Site
Handmatig via IP server joinen?
Als je een server niet kan vinden die gepost is, maar diegene heeft wel het IPnummer van die server achter gelaten doe dan het volgende:
~ open [Vul dan hier het betreffende IP adres in van de server] en dan Enter.
Loading map error? Net gejoined en terugkick naar menu?
Check eerst of je punkbuster uberhaupt wel aanhebt staan, rechts onderin bij
deployment moet je "Punkbuster Enable" aanvinken.
Nog steeds die error?
Dan moet je punkbuster handmatig updaten! En dat doe je als volgt:
Ga naar dit adres.
En download daar hun pbweb.exe. Vervolgens moet je die .exe in je PB directory van je AA map zetten BV:
c:\America's Army Operations\System\Pb oid, en vervolgens run je het programma en klaar!
Geen passwordmailtje na aanmaken account?
Gebruik Forgotten Password en binnen enkele minuten heb je een passwordmailtje
AAOTracker FOK!:
Vanaf 19-12-2003, zijn we geregistreerd in de AAO tracker als FOK! clan. Dus als iedereen in z'n tracker panel FOK! wil selecteren als zijn of haar clan, graag!
Het is sowieso leuk om je te melden @ AAO tracker ivm je statistieken, honor, roe, kills, map tracker e.d.
Betreffende Site
Het wachtwoord voor de clan verkrijg je door middel van een mailtje te sturen naar flipjesonneveldt@hotmail.com
Wat is er gaande in deze topics?
Allereerst gaat het natuurlijk over America's Army; discussies, vragen, tips, klachten en complimentjes.
Alles kan en mag, maar uiteraard geen cheats.
Mensen die met andere Fok! Forummers America's Army willen spelen kunnen bijvoorbeeld ook hier hun server-adres posten waar ze op dat moment op spelen,
om een groter aantal mensen aan te spreken te bereiken om ook online te komen spelen dan bijv. via MSN/ICQ.
Verder zijn deze topics het thuisfront van de enige echte [FOK!] America's Army clan,
waarover hieronder meer! (De leukste/vrijblijvendste en compleet Nederlandse AA clan overigens)
Lid worden?
Nieuwe leden zijn welkom! De enige 'verplichting' is eigenlijk dat je een Fok!ker bent of wordt. Verder een kwestie van even jezelf in dit topic melden, je nick veranderen op http://login.americasarmy.com (inloggen met dezelfde gegevens die je in AA gebruikt, kom je vanzelf de instellingen tegen) en je bent officieel [FOK!] clanlid, hooah!
Het is wel een vereiste dat je regelmatig op het Fok! forum post. Mensen die zich aanmelden en vervolgens niet meer van zich laten horen zullen helaas worden verwijderd als lid van de clan.
Nog iets wat men moet weten?
Het honor-gehalte in de clan varieert lekker, schaam je niet om je aan te melden als je pas begonnen bent en de standaard 10 honor nog hebt bijvoorbeeld!
De clan is opgericht op zondag 16-11-2003 in America's Army Deeltje 3, vandaar dat de volgende dingen nog ontbreken:
Coordinatie?
Het plan is om één avond in de week met z'n allen te knallen, deze dient nog duidelijk vastgesteld te worden.
Buiten die avond om spelen er natuurlijk de hele week door ook veel FOK!kers samen, ook dat wordt allemaal kortgesloten via de Centrale America's Army topics. Dus voel je vrij om ook gewoon de geposte server te joinen!
Spelen jullie ook Clanwars?
Op dit moment zijn we hier nog niet echt mee bezig. Maar als iemand ermee wilt beginnen, ga gerust je gang. En de rest zal dan ook joinen.
[FOK!]Fillipe is hiervoor het aanspreek punt op dit moment.
Voorgaande FOK! America's Army Delen:
America's Army
America's Army deel 2
America's Army Deeltje 3.
America's Army Deel 4 ...
[FOK!] America's Army Deel 5.
[FOK!] America's Army Deel 6.
[FOK!] America's Army Deel 7.
[FOK!] America's Army -deeltje 8!-
[FOK!] America's Army Deel 9.
[FOK!] America's Army deel 10(!!)
[FOK!] America's Army Deel 11.
[FOK!] America's Army Deel 12.
[FOK!] Americas Army deel 13
[FOK!] America's Army Deel 14.
[FOK!] America's Army Deel 15
[FOK!] America's Army Deel 16
America's Army Deel 17.
[FOK!] America's Army Deel 18
[FOK!] America's Army Deel 19
[FOK!]America's Army Deel 20
[FOK!]America's Army Deel 21
[FOK!] America's Army Deel 22
[FOK!] America's Army Deel 23
[FOK!] America's Army Deel 24
[Dit bericht is gewijzigd door Flex82 op 13-02-2004 16:29]
quote:I know, had het gewoon vergeten. Dat krijg je met alcohol....
Op donderdag 12 februari 2004 23:06 schreef Fillipe het volgende:
[ img ] url van plaatje [/ img]Maar dan zonder spaties en it will do the trick
quote:Haal alsjeblieft dat 2de plaatje weg vanaf boven, die past gewoon niet en die ene met die paarse skin ook, echt lelijk
Op donderdag 12 februari 2004 23:07 schreef Flex82 het volgende:[..]
I know, had het gewoon vergeten. Dat krijg je met alcohol....
Sorry just my 50 cents.
quote:At your service! Zo goed?
Op donderdag 12 februari 2004 23:10 schreef Fillipe het volgende:[..]
Haal alsjeblieft dat 2de plaatje weg vanaf boven, die past gewoon niet en die ene met die paarse skin ook, echt lelijk
Sorry just my 50 cents.
quote:ohja, doe dan!
Op donderdag 12 februari 2004 23:13 schreef Fillipe het volgende:
Ja noem eens een Scar server! Oja
quote:Graag, je bent altijd welkom
Op donderdag 12 februari 2004 23:19 schreef Atreidez het volgende:
Leuk om te zien dat er eindelijk eens iets serieus Fok!'s is ontstaan op t FPS gebied. AA altijd al installed gehad maar niet vaak gedaan omdat ik niet echt contact had met andere AA spelers.. Ik kom binnenkort eens buurten
[Dit bericht is gewijzigd door Eitjes op 13-02-2004 00:06]
quote:Gaap. Dat klopt nooit bij ASE.
Op donderdag 12 februari 2004 23:24 schreef gelly het volgende:
533 ms, voel eens aan je voorhoofd.
quote:130
Op donderdag 12 februari 2004 23:24 schreef gelly het volgende:
533 ms, voel eens aan je voorhoofd.
plaatje staat namelijk bij mij thuis op de server. en als ik te veel bezoekers krijg gaan rijst mijn ping de pan uit
[edit] was ik die lelijke paarse skin? ik vind groen niet echt handig werken om de een of andere reden... paars ziet er niet uit, maar is wel duidelijk (imo)
[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door zzzzzzzzzzzz op 12-02-2004 23:32]
quote:Dat was geen probleem geweest. Heb mijn eigen webspace, maar een van de mensen hier hield niet van jouw paarse uiterlijk en ik moest hem wissen.
Op donderdag 12 februari 2004 23:28 schreef zzzzzzzzzzzz het volgende:
plaatje van mij mag je wel gebruiken... (maar als je wil wel graag even zelf ergens hosten, als dat een probleem is laat het maar horen, dan is er wel wat te regelen.)plaatje staat namelijk bij mij thuis op de server. en als ik te veel bezoekers krijg gaan rijst mijn ping de pan uit
Dus uiteindelijk hoefde het niet tnx, iig.
quote:Klopt, maar misschien wilt iemand in een PSP bui ff een andere (mooiere
Op donderdag 12 februari 2004 23:10 schreef Fillipe het volgende:[..]
Haal alsjeblieft dat 2de plaatje weg vanaf boven, die past gewoon niet.
Sorry just my 50 cents.
quote:Sorry, NooB heaven, zet jij maar 1tje neer.
E059, SCAR
[Dit bericht is gewijzigd door Flex82 op 13-02-2004 00:23]
Emc
quote:Ok, ff roken en dan kom ik. Pak Def.
Op vrijdag 13 februari 2004 00:07 schreef Flex82 het volgende:
E059, SCAREn die [HAF] figuren in de vorige server schoten iedereen in 1 x dood. Was niet leuk meer.
Zelfs als zat je met 3 man op 3 verschillende plekken dan ging je bijna tegelijk dood. Net alsof ze precies wisten waar ze moesten schieten steeds. Erg vervelend.
quote:Zet jij maar 1tje neer, deze was niks.
Op vrijdag 13 februari 2004 00:10 schreef Eitjes het volgende:[..]
Ok, ff roken en dan kom ik. Pak Def.
quote:Done, ik hoop dat ik je nick goed heb (had jij je aangemeldt dan?
Op vrijdag 13 februari 2004 00:46 schreef hornage het volgende:
Mag ik ook nog in de OP bij member komen te staan. Ik zou beloven dat ik online beter mijn best ga doen
Iemand nog tips welke map ik kan doen om te oefenen, die dus niet te moeilijk is?
quote:coming
Op vrijdag 13 februari 2004 00:48 schreef Fillipe het volgende:
US Army E065 , SCAR
quote:CSAR = Combat Search And Rescue
Op donderdag 12 februari 2004 23:13 schreef Fillipe het volgende:
Ja noem eens een ScarCSAR server! Oja
Vette n00b, CSAR fout spellen met je l33t 45-honor juh!!
quote:Okay, Okay,
Op vrijdag 13 februari 2004 01:15 schreef ROG het volgende:
Oh en het is [FOK!]_ROGGEL i.p.v. [FOK!]ROGGEL hé! Stelletje prutsers, 't staat al 5 OP's fout ofzo! y&^%!%$!!!!! Moet ik jullie groene aarsjes weer eens 0wn3n voordat jullie weer eens respect krijgen! Hé maggots! Now act like you've got a pair!! Move out, move out!!
roggel, je mag me bij jouw OP eruit laten
frag-ze
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 03:15 schreef miereneuker het volgende:
10 topics verder met ondertussen een mooi sterretje achter m'n nick ben ik C&C generals gaan spelen en ben ik eigenlijk gestopt met AAroggel, je mag me bij jouw OP eruit laten
frag-ze
Generals. Leuk spel. Maar wel met de kutste netcode allertijden.
quote:
10 topics verder met ondertussen een mooi sterretje achter m'n nick ben ik C&C generals gaan spelen en ben ik eigenlijk gestopt met AAroggel, je mag me bij jouw OP eruit laten
frag-ze
Schade Schade! Maar ik denk dat je straks- als er weer nieuwe updates e.d komen toch wel weer terugkomt bij AA
Zoek me maar op via tracker
[Dit bericht is gewijzigd door Fillipe op 13-02-2004 11:51]
quote:Sinds ik de OP heb gemaakt zal ik je eruit halen. Veel plezier met CC Generals (speel ik ook nog wel eens
frag-ze
quote:Done.
Op vrijdag 13 februari 2004 11:36 schreef zzzzzzzzzzzz het volgende:
Ik sta er ook niet bij in de OP zie ik net...[FOK!]edkoster
Ik wel! Zie tracker.
Kut Error! Ging goed trouwens
[Dit bericht is gewijzigd door Fillipe op 13-02-2004 13:21]
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 14:16 schreef Merson het volgende:
Hoi allemaal!
quote:Hmm, dat is een klein uurtje Hospital spelen. Vanavond Honor 50! Woopie!
Experience 137766
Honor 49
Experience Required For Next Level 2234
[Dit bericht is gewijzigd door Fillipe op 13-02-2004 15:18]
op zich wel leuke map (en veel punten te behalen ) maar ik had een probleempje..
Ik word er regelmatig uit gegooid... Ik kan eerst een poosje spelen, en dan komt er in blauwe letters LOADING.... te staan en ben ik weer terug in het hoofdmenu...
Komt dit omdat mijn computer het niet aan kan of heef thet een andere oorzaak?
quote:De rest is te vinden op http://www.americasarmy.com/intel/fullstory.php?i=1056
CGW NAMES AA:SFAS BEST TACTICAL SIM 2003Posted: 2004-02-05 - by Bacchus
Raphael Liberatore, of Computing Gaming World magazine, names Americas Army: Special Forces the best tactical sim... maybe of all time!
Liberatore said, As a result, Americas Army is now one of the best, if not the best tactical sim to grace a computer. The addition of new maps, weapons and character models make it stand out against similar games...
Persoonlijk vind ik het bull, AA is best tactical te noemen, maar de beste tactical sim, dan denk ik eerder aan games zoals Rainbow Six o.i.d.
AA is een fijne en realistische, online teambased tactical fps.
Nu ik het zo typ is het eigenlijke verschil tussen sim en realistische fps in theorie klein.. maar toch, AA vind ik niet de beste tactical sim als je games zoals Rainbow Six op de markt hebt.
Jullie meningen?
quote:Kán een map rotating server zijn, die zijn sloom met het laden van de volgende map.
Op vrijdag 13 februari 2004 15:48 schreef zzzzzzzzzzzz het volgende:
humz ik heb net even hospital gespeeld...op zich wel leuke map (en veel punten te behalen
) maar ik had een probleempje..
Ik word er regelmatig uit gegooid... Ik kan eerst een poosje spelen, en dan komt er in blauwe letters LOADING.... te staan en ben ik weer terug in het hoofdmenu...
Óf een PB update probleem? Óf een admin die je kickt.
quote:Nee als je pc het niet aankan of je hebt een echte error, dan springt die naar je desktop/bureaublad toe en dan staat der een tekstje van Unkown Label Error oid.
Op vrijdag 13 februari 2004 15:48 schreef zzzzzzzzzzzz het volgende:
humz ik heb net even hospital gespeeld...op zich wel leuke map (en veel punten te behalen
) maar ik had een probleempje..
Dit kan door meerdere dingen komen namelijk:
1. Server gaat plat, iedereen disconnected.
2. Roe maar dan kom je in de gevangenis
3. Als je connect naar een server waar 20 mensen op kunnen en er zitten al 19 mensen in, en jij connect met die server voor de laatste plek dan kan iemand je net voor zijn, waardoor jij gekicked wordt omdat de server dan vol zit, 20/20.
4. PB kick, even updaten.
5. Of gekicked door een admin.
quote:Mijn nick is gewoon [FOK!]hornage. Ik sta in de OP ook al in de tracker, maar nog niet in het gewone lijstje
Op vrijdag 13 februari 2004 00:54 schreef Flex82 het volgende:[..]
Done, ik hoop dat ik je nick goed heb (had jij je aangemeldt dan?
)
quote:Oh, sorry sorry,
Op vrijdag 13 februari 2004 16:22 schreef hornage het volgende:[..]
Mijn nick is gewoon [FOK!]hornage. Ik sta in de OP ook al in de tracker, maar nog niet in het gewone lijstje
Mijn oprechte excuses voor mijn onberekende misser. Ik heb het al opgelost.....
quote:dan zal het de server wel zijn... pb heb ik net geupdate en net had ik het weer...
Op vrijdag 13 februari 2004 15:57 schreef Fillipe het volgende:[..]
Nee als je pc het niet aankan of je hebt een echte error, dan springt die naar je desktop/bureaublad toe en dan staat der een tekstje van Unkown Label Error oid.
Dit kan door meerdere dingen komen namelijk:
1. Server gaat plat, iedereen disconnected.
2. Roe maar dan kom je in de gevangenis
3. Als je connect naar een server waar 20 mensen op kunnen en er zitten al 19 mensen in, en jij connect met die server voor de laatste plek dan kan iemand je net voor zijn, waardoor jij gekicked wordt omdat de server dan vol zit, 20/20.
4. PB kick, even updaten.
5. Of gekicked door een admin.
zou het ook een mijn connectie met de server kunnen liggen??
Ik loop van Exterior naar Secondary, maak ondertussen een TK en maak daar bij Secondary 3 kills met super veel geluk, omdat ik mn Global Message nog had aanstaan zei ik iets in de trant van w00t wat een geluk. Beginnen ze me opeens te kicken. Dus ik vragen waarom. Gelukkig stopten ze met kicken en gingen ze me vertellen waarom. Had gewoon mn buurjongen ook met {DBC} voor zn naam zitten verkondigen dat ik aan t cheaten was...
Vindt hij grappig...
En ik heb m aangemeld bij AAOtracker, want hij zegt altijd dat hij owned enzo, en net ook weer dat hij beter was dan mij. En ik had een FR van 1,5 en hij maar van 1.
Ik had ook wat meer ROE.
Edit: Ik speel dus gewoon fair zonder cheats.
quote:Beter idee. Verander et in [FOK!]ROGGEL op www.americasarmy.com.
Op vrijdag 13 februari 2004 01:15 schreef ROG het volgende:
Oh en het is [FOK!]_ROGGEL i.p.v. [FOK!]ROGGEL hé! Stelletje prutsers, 't staat al 5 OP's fout ofzo! y&^%!%$!!!!! Moet ik jullie groene aarsjes weer eens 0wn3n voordat jullie weer eens respect krijgen! Hé maggots! Now act like you've got a pair!! Move out, move out!!
Die underscore staat echt onwijs lelijk
quote:Operation Flashpoint is de beste. Vraag me af of een spel nog realistischer kan worden dan dat. En hey, Op Flash is nog leuk ook.
Op vrijdag 13 februari 2004 15:51 schreef ROG het volgende:
AA vind ik niet de beste tactical sim als je games zoals Rainbow Six op de markt hebt.
Jullie meningen?
quote:Dat is toch normaal zo midden in de nacht?
Op zaterdag 14 februari 2004 04:56 schreef Eitjes het volgende:
AA topics beginnen een beetje te "sterven".
Ik ging gister spelen en toen had ik een vervelende rotbug. Ik had een stukje gesprint daarna gooide ik een granaat. Liep weer een stukje, pakte weer een granaat, cookte die en gooide m weg. Althans dat was de bedoeling. Toen maakte ik wel een kill met mn granaat, maar ik kon mn geweer niet selecteren, omdat ik nog steeds een Live Grenade in mn hand had...
Nog 7 minuten.
Nog maar 5 minuten.
En al die tijd heb ik niks kunnen doen. Ik heb de hele tijd geGlobal Messaged dat ze alles konden draaien, maar dat geloofden ze niet...
quote:Euhm ik kijk net naar de wapens van de opfor op de officiele AA site, en toen kwam ik dit wapen tegen.
Primary Weapon: AK74 & RPK Rifle
Fire Modes: semi/3-round burst
Effective Range: 550 m
Reload Time: 4.9 seconds
Rate of Fire: 800 rpm
Ammo: 5.56 mm ball
Magazine Capacity: 30 rounds
Weight: 8.79 lbs. (loaded)
Maar ligt het aan mij want ik zweer dat ik toch nooit dit wapen heb gezien laat staan dat ik ermee heb geschoten
Dus is deze verwerkt in de nieuwe update van April oid ?
Ik heb trouwens me nick aangepast maar ik kan geen games vinden. Heb het mappen van porten nog niet helemaal door
quote:Ja, je kan nadat je de Special Forces (SF) training hebt afgerond ook je eigen wapen modden
Op zaterdag 14 februari 2004 16:39 schreef Atreidez het volgende:
Gaaf wapenHeb vorige week nog allemaal kalashnikovs gezien in het legermuseum in Delft. Speciale tentoonstelling met bijna alle types die ooit gemaakt en gemodificeerd zijn.
Ik heb trouwens me nick aangepast maar ik kan geen games vinden. Heb het mappen van porten nog niet helemaal door
Maar kan je geen servers vinden om naar te connecten ? Heb je wel alle basis trainingen afgerond? Want na de verplichte trainingen kan je pas online spelen.
Of is iedereen de maatschappelijke verplichting genaamd valentijnsdag aan het vieren?
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 19:41 schreef Flex82 het volgende:
Zijn er nog mensen hier?Of is iedereen de maatschappelijke verplichting genaamd valentijnsdag aan het vieren?
Ik ben er! Ik heb wel een kaartje gehad, maar er stond geen naam op dus kan ik haar ook niet bedanken.
Jij wil natuurlijk AA spelen?
Sinds wanneer is valentijnsdag een maatschappelijke verplichting
quote:Even 10 min. mijn pizza opeten
Op zaterdag 14 februari 2004 19:43 schreef Merson het volgende:[..]
Ik ben er! Ik heb wel een kaartje gehad, maar er stond geen naam op dus kan ik haar ook niet bedanken.
![]()
Jij wil natuurlijk AA spelen?Sinds wanneer is valentijnsdag een maatschappelijke verplichting
En valentijn is altijd al een maatschappelijke verplichting geweest. Ik ga niet op één dag wachten om de liefde te vieren/verklaren aan mijn vriendin. Zoals ze je graag willen doen geloven. En zoals duizenden denken dat het zo hoort.
Maar je hebt natuurlijk wel een idee van wie die kaart komt lijkt me
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 19:48 schreef Flex82 het volgende:
En valentijn is altijd al een maatschappelijke verplichting geweest. Ik ga niet op één dag wachten om de liefde te vieren/verklaren aan mijn vriendin. Zoals ze je graag willen doen geloven. En zoals duizenden denken dat het zo hoort.
Ik doe zo ook wel mee
Official W018, IC
[Dit bericht is gewijzigd door Flex82 op 14-02-2004 20:01]
quote:Ik heb alles behalve de Special Forces training gehad. Ik heb nu al 2 keer naar iedereen geluisterd, toen in de klas gezeten, maar op gegeven moment houd die vent op en zit ik daar alleen nog maar
Op zaterdag 14 februari 2004 16:44 schreef Fillipe het volgende:
Ja, je kan nadat je de Special Forces (SF) training hebt afgerond ook je eigen wapen modden.
Maar kan je geen servers vinden om naar te connecten ? Heb je wel alle basis trainingen afgerond? Want na de verplichte trainingen kan je pas online spelen.
quote:Je krijgt na zijn verhaal de kans om die posters aan de muren te bekijken. Dit duurt een paart minuten. Ik moest eerst ook nog ff nadenken wat er nou gebeurde. MAar je moet gewoon ff w8en totdat die vent zegt dat het goed is.
Op zaterdag 14 februari 2004 19:59 schreef Atreidez het volgende:[..]
Ik heb alles behalve de Special Forces training gehad. Ik heb nu al 2 keer naar iedereen geluisterd, toen in de klas gezeten, maar op gegeven moment houd die vent op en zit ik daar alleen nog maar
Dan zegt hij op een gegeven moment dat je moet gaan zitten en dan begint de toets.
quote:Ja dan ligt er een papier voor je of een "test" hoe je het maar wilt noemen. Dan kijk je ernaar en druk je op E volgens mij of je kan met je muis de bladzijde omslaan.
Op zaterdag 14 februari 2004 19:59 schreef Atreidez het volgende:[..]
Ik heb alles behalve de Special Forces training gehad. Ik heb nu al 2 keer naar iedereen geluisterd, toen in de klas gezeten, maar op gegeven moment houd die vent op en zit ik daar alleen nog maar
Dan kan je de test maken
quote:Ja idd, ik had een papier voor me, maar kon er niets mee doen
Op zaterdag 14 februari 2004 20:01 schreef Fillipe het volgende:
Ja dan ligt er een papier voor je of een "test" hoe je het maar wilt noemen. Dan kijk je ernaar en druk je op E volgens mij of je kan met je muis de bladzijde omslaan.Dan kan je de test maken
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 20:44 schreef Flex82 het volgende:
owjaaaaa, ff 1/2 uurtje spelen op IC en hoppa! 21 honor
quote:Waarom ging je ineens weg? Of heb ik iets gemist?
Op zaterdag 14 februari 2004 20:55 schreef Eitjes het volgende:[..]
quote:Moest eventjes roken.
Op zaterdag 14 februari 2004 20:56 schreef Flex82 het volgende:
Waarom ging je ineens weg? Of heb ik iets gemist?
quote:Jazeker, I'm on fire vanavond! (op AA dan
Op zaterdag 14 februari 2004 20:59 schreef Eitjes het volgende:[..]
Moest eventjes roken.
Straks weer een nieuw potje. Ging best lekker.
Ik ben afgehaakt tijdens de training. Vertel me ff in 2 zinnen waarom ik toch moet doorzetten, of geef me een link naar een soort walktrough: ik wordt he-le-maal gek van die K-training
quote:Gratis en veel gespeelde promotionele online-only tactical teambased FPS van het Amerikaanse leger, draaiende op de nieuwe Unreal engine met een compleet team van fulltime developers aan het werk, plusminus komende 3 jaar nog talloze updates d.m.v. flinke investering Amerikaanse leger.
Op zaterdag 14 februari 2004 21:05 schreef manny het volgende:
heren,Ik ben afgehaakt tijdens de training. Vertel me ff in 2 zinnen waarom ik toch moet doorzetten, of geef me een link naar een soort walktrough: ik wordt he-le-maal gek van die K-training
(je hoeft ook niet alle trainingen te halen om te spelen. De basics zijn genoeg en je kan eventueel ook de parachutesprongen doen. Anders kan je een bepaalde missie niet doen)
quote:Probeer even naar die gast toe te lopen... Dan zegt ie misschien wel wat. Of anders even naar de dingen aan de muur kijken, is zowiezo handig...
Op zaterdag 14 februari 2004 20:15 schreef Atreidez het volgende:[..]
Ja idd, ik had een papier voor me, maar kon er niets mee doen
Ga t nog wel een keer proberen. Maar dan nog, kon volgens mij eerst wel games vinden, en nu niet. Maar ik ga die verv. voor ASE ook even downloaden.
En ik heb net weer ff redelijk succesvol IC zitten doen
Ben wat leuke dingen tegengekomen. Ten eerste een erg dodelijke plek (waar ik ook bij lig )
En ik zag ineens toen ik bezig was dat er een vreemde bug was. Er hing een kwart wapen in de lucht
Heel apart
[Dit bericht is gewijzigd door Flex82 op 14-02-2004 22:52]
quote:LOL!
Op zaterdag 14 februari 2004 22:31 schreef Flex82 het volgende:
He eggy, grote sigaretten heb jij
quote:haha:)
Op zaterdag 14 februari 2004 22:31 schreef Flex82 het volgende:
He eggy, grote sigaretten heb jij
Ik kijk ff CSI, daarna een potje en daarna film kijken
Ik word schijtziek van al die ***** die, ondanks dat je zegt waar je de RPG heen gaat schieten, toch nog die kant op rennen
quote:Je moet gewoon niet schieten met een RPG als je niet zeker weet dat er geen teammaten van je rondlopen. Zo simpel is het.
Op zaterdag 14 februari 2004 22:55 schreef VoodooChild het volgende:
Ze moeten een nieuwe regel instellen voor tks...als er niet minimaal binnen 2 seconden voor de tk ge-report is, dan wordt de tk'er niet gekicked
Ik word schijtziek van al die ***** die, ondanks dat je zegt waar je de RPG heen gaat schieten, toch nog die kant op rennen
pff, stomme egoistische sukkels. Denken echt dat de wereld van hun is ofzo.
Maaruh, IC'tje?
quote:E018, IC , 14/28
Op zaterdag 14 februari 2004 23:31 schreef Mister_T het volgende:
Flexie plaats jij ff server?
[Dit bericht is gewijzigd door Flex82 op 14-02-2004 23:51]
quote:On my way Sir!
Op zaterdag 14 februari 2004 23:33 schreef Flex82 het volgende:[..]
E018, IC , 14/28
quote:Hey, Shouf Shouf Habibi anyone?
Op zaterdag 14 februari 2004 23:32 schreef Flex82 het volgende:
omg, wat wordt ik ziek van die stomme amerikanen die zeggen dat dit HUN spel is.
Mensen eigenen zich de hele tijd dingen toe die niet helemaal van hun zijn. Of waar ze tenminste echt nog helemaal niets voor hebben gedaan of trots op hoeven te zijn.
quote:Ik stop Flexie, wat een Noob-Team zeg
Op zaterdag 14 februari 2004 23:33 schreef Flex82 het volgende:[..]
E018, IC , 14/28
quote:Film niet gezien nog.
Op zaterdag 14 februari 2004 23:35 schreef Beluga het volgende:[..]
Hey, Shouf Shouf Habibi anyone?
Mensen eigenen zich de hele tijd dingen toe die niet helemaal van hun zijn. Of waar ze tenminste echt nog helemaal niets voor hebben gedaan of trots op hoeven te zijn.
En Mister_T: idd, wat een n00b-team, zelfs ik was beter, en ik had een van de laagste honorrates.
Weet je wat de kleine Star-wars midget dan te zeggen heeft tegen die lui? :
(ik heb het niet getyped by the way)
[Dit bericht is gewijzigd door Flex82 op 15-02-2004 00:04]
quote:Je snapt het niet helemaal denk ik...het is heel gewoon dat je report als de persoon met de RPG * ik dus * een teammessage stuurt met het volgende verzoek: "PLEASE REPORT IN, IM ABOUT TO FIRE THE RPG".
Op zaterdag 14 februari 2004 22:57 schreef gelly het volgende:[..]
Je moet gewoon niet schieten met een RPG als je niet zeker weet dat er geen teammaten van je rondlopen. Zo simpel is het.
Ik snap niet wat daar nou zo moeilijk aan is...kost je slechts 1 seconden ...dus zo simpel is dat blijkbaar niet
Sorry sorry, ik ging ff wat drinken met een paar vrienden. Dus daarom was ik er niet.
Maar ik erger me niet eens ozveel aan die Amerikanen die dat roepen, maar 10000x meer aan spawnspammers. Vreselijk. Als ze je raken dan roepen ze HOOAH! / OWNED! enzo.. Dan vraag je vriendelijk of ze willen stoppen en dan krijg je een votekick.
quote:Ik kniel netjes en message dan altijd een keer of twee 'Take cover!' voordat ik de RPG afvuur, als ik dan iemand toast met de vlam van de achterkant is het pech.
Op zaterdag 14 februari 2004 22:57 schreef gelly het volgende:[..]
Je moet gewoon niet schieten met een RPG als je niet zeker weet dat er geen teammaten van je rondlopen. Zo simpel is het.
quote:dat heb ik ook wel eens dat ik iemand toast omdat ie vlak achter me gaat zitten!! die lui begrijpen het niet echt.
Op zondag 15 februari 2004 06:42 schreef ROG het volgende:[..]
Ik kniel netjes en message dan altijd een keer of twee 'Take cover!' voordat ik de RPG afvuur, als ik dan iemand toast met de vlam van de achterkant is het pech.
quote:Misschien heeft ie een aimbot die niet helemaal goed werkt
Op zondag 15 februari 2004 18:50 schreef rattaplan het volgende:
ik heb nu al tig teamkills gehad met de rocketlauncher, omdat er iemand achter mij kruipt! Wordt een beetje doodmoe van die mensen die het spel niet begrijpen.
Edit : Ik ga ff een dik uurtje AA spelen. Heerlijk gegeten, een lange nek langs me en een hand die in topconditie is.
quote:http://aaotracker.4players.de/usertracker.php?userid=21336
Op zondag 15 februari 2004 19:42 schreef rattaplan het volgende:
eitjes meld je anders ff aan op tracker, dan weten we waar je speelt!
Ik flip van de "cheaters" op Sandstorm, echt niet meer leuk. :/
quote:ff / voor de jpg weghalen en een puntje neerzetten
Op zondag 15 februari 2004 20:14 schreef VoodooChild het volgende:
Ik ben de RPG-master![]()
quote:
Op zondag 15 februari 2004 20:15 schreef Eitjes het volgende:[..]
ff / voor de jpg weghalen en een puntje neerzetten
quote:16 maar ??
Op zondag 15 februari 2004 20:16 schreef Eitjes het volgende:
Mijn god.. 16 kills
Bitch.
quote:
Op zondag 15 februari 2004 21:37 schreef Fillipe het volgende:
I'm back.
En Clio, da's geen RPG he. Desondanks erg netjes.
quote:wat is een rpg dan
Op maandag 16 februari 2004 00:56 schreef Eitjes het volgende:[..]
En Clio, da's geen RPG he. Desondanks erg netjes.
quote:Jeweetwel, die bazooka.
Op maandag 16 februari 2004 01:20 schreef ClioSporT het volgende:[..]
wat is een rpg dan
Check de score van de VIP :
quote:SF maps zijn nou eenmaal de leukste met de beste wapens. En tja, dat het snel gaat met de punten is een leuke bijkomstigheid
Op maandag 16 februari 2004 12:42 schreef Mister_T het volgende:
Trouwens ik ben erachter hoe jullie zo hard gan met jullie honor
Jullie spelen allemaal SF Hospital of SF Sand Storm
Misschien moet je ook maar eens SF missies gaan spelen .
-edit-
Waar ik me wel aan stoor, zijn de lage honors die "meeliften" met de meer ervaren spelers. Zeg maar spelers die na 7 rondes 0 kills hebben maar wel het volledige aantal punten krijgen .
[Dit bericht is gewijzigd door VoodooChild op 16-02-2004 13:34]
quote:Fok! is ook voor de lol hoor, het zal mij iig weinig boeien, die fragrate.
Op maandag 16 februari 2004 13:25 schreef VoodooChild het volgende:[..]
SF maps zijn nou eenmaal de leukste met de beste wapens. En tja, dat het snel gaat met de punten is een leuke bijkomstigheid
Overigens moet ik wel zeggen dat ik de indruk heb dat niemand van de FOK! clan aan "honor-farming" doet
. De fragrate van sommigen bevestigd dat ook
.
Misschien moet je ook maar eens SF missies gaan spelen
.
quote:Helemaal mee eens
Op maandag 16 februari 2004 13:31 schreef Flex82 het volgende:[..]
Fok! is ook voor de lol hoor, het zal mij iig weinig boeien, die fragrate.
Ik doe AA alleen omdat ik het wel leuk vind.
Ik ga toch echt niet bepaalde maps de hele tijd doen om mijn fr omhoog te halen.
Zo geweldig is het spel nou ook weer niet.
quote:De SF maps en Weapons Cache zijn de enige die ik leuk vind. Alle andere speel ik eigenlijk nooit. Gisteren heb ik wel een aantal rondjes River Basin en HQ Raid gedaan, maar die halen het * naar mijn mening * qua speelplezier lang niet bij de SF maps. Hetzelfde gaat eigenlijk ook op voor Bridge Crossing, MP, Pipeline, CT, IC en MK. Ik heb ze wel gespeeld, maar al snel weer aan de kant geschoven
Op maandag 16 februari 2004 13:31 schreef Flex82 het volgende:[..]
Fok! is ook voor de lol hoor, het zal mij iig weinig boeien, die fragrate.
Ik doe AA alleen omdat ik het wel leuk vind.
Ik ga toch echt niet bepaalde maps de hele tijd doen om mijn fr omhoog te halen.
Zo geweldig is het spel nou ook weer niet.
-edit-
Ze zouden van alle maps SF slots moeten maken. Dat zou het spel een stuk aantrekkelijker maken * voor mij dan *. En er mogen wat mij betreft ook wel weer eens nieuwe mods en equip. komen. Een soort zender dat je ergens kunt plaatsen en daarmee OpFor kunt afluisteren en lokaliseren zou wel heel cool zijn.
[Dit bericht is gewijzigd door VoodooChild op 16-02-2004 13:54]
quote:Er komt een zo'n role, heb ik een klein half jaartje terug gelezen; iemand die al het radioverkeer van OpFor op kan pikken.
Op maandag 16 februari 2004 13:40 schreef VoodooChild het volgende:
En er mogen wat mij betreft ook wel weer eens nieuwe mods en equip. komen. Een soort zender dat je ergens kunt plaatsen en daarmee OpFor kunt afluisteren en lokaliseren zou wel heel cool zijn.
edit:
quote:Staat nu gewoon al in de Features sectie van de AA site.. te weten http://www.americasarmy.com/intel/features.php
Realistic roles Including Weapons Specialist (18B), Intelligence (18F), Engineer (18C), Communications (18E) and Combat Medic (18D).
wtf is dat freaky??? xss, zijn wij niet goed genoeg voor je, wat?
quote:Hehe, tof. Freaky heeft zijn eigen clan opgericht. Succes Freaky, kill de Fokkers!
Op maandag 16 februari 2004 18:46 schreef Fronsertje het volgende:
lekker dan, de 1ste overloper is gesignaleerd.....
wtf is dat freaky??? xss, zijn wij niet goed genoeg voor je, wat?
edit: er bestaat overigens ook een {XSS} en/of -={XSS}=- clan, Xtreme Sharp Shooters, te vinden op http://aaotracker.4players.de/clanprofile.php?clanid=4940 (lol btw, een lid daar heeft 22 lost honor!!).
En Freaky's eigen clan, Xtreme Strike Squad, is te vinden op http://aaotracker.4players.de/clanprofile.php?clanid=8809
[Dit bericht is gewijzigd door ROG op 16-02-2004 19:30]
Ik kan geen games vinden maar wel connecten Heb al de porten opengezet die noodzakelijk waren voor AA, maar die ingame internet search naar Andromeda gaat niet goed.
quote:Nee! En ik weet t nog steeds niet...
Op zaterdag 14 februari 2004 19:48 schreef Flex82 het volgende:[..]
Maar je hebt natuurlijk wel een idee van wie die kaart komt lijkt me
Ik ben bang dat ik weer verslaafd aan t raken ben... Ik heb vandaag al ongeveer 3,5 uur gespeeld...
quote:Ik speel niet maar ik heb wel.. *tromgeroffel* http://aaotracker.4players.de/serverlist.php
Op maandag 16 februari 2004 19:30 schreef Atreidez het volgende:
Hebben jullie een ip van waar jullie nu spelen?
Edit: we hebben 08freaky en webfreaky even voor de record
quote:Ja, dat weet ik zeker. Kijk maar bij zijn "username changed" stats
Op maandag 16 februari 2004 19:47 schreef Fillipe het volgende:
Weet je zeker dat dat "onze" freaky isWant hij was vanmiddag nog online via onze tracker.
http://aaotracker.4players.de/otherstuff.php?action=usernamehistory&userid=111429
Hmf, *slaat zichzelf*
quote:was online als buddy met andere tag.... 08freaky btw..
Op maandag 16 februari 2004 19:47 schreef Fillipe het volgende:
Weet je zeker dat dat "onze" freaky isWant hij was vanmiddag nog online via onze tracker.
Edit: we hebben 08freaky en webfreaky even voor de record
jammer maar veel plezier met de clan freaky
Maar veel slecht speelplezier met je nieuwe clan
[Dit bericht is gewijzigd door Flex82 op 16-02-2004 21:42]
quote:Is Webfreaky dan ook weg???
Op maandag 16 februari 2004 21:05 schreef Flex82 het volgende:
Slecht freaky, je had op zijn minst wel ff gedag kunnen zeggen.
Maar veel slecht speelplezier met je nieuwe clan
(en btw: webfreaky moet dus uit de volgende OP
)
quote:Nééééé, die is er nog.
Op maandag 16 februari 2004 21:41 schreef Sambal_HOT het volgende:[..]
Is Webfreaky dan ook weg???
quote:No prob Rahl, ik speel zelf ook al een week niet meer, heb er weinig zin in gewoon heheh. Succes met de zaken en tot snel frags.
Op maandag 16 februari 2004 21:54 schreef Rahl het volgende:
Jongens, ik heb niet veel tijd gehad om te AA'en de afgelopen weken, door problemen van vrienden vooral, en die zijn nog niet over, dus verwacht mij nog maar niet op de servers.
Ik denk, ik zeg het even
disclaimer: wel paar biertjes achter de kiezen
[Dit bericht is gewijzigd door Fillipe op 17-02-2004 01:05]
quote:Laat maar, is niet zo verstandgi .
Op dinsdag 17 februari 2004 00:56 schreef Fillipe het volgende:
Iemand fraggendisclaimer: wel paar biertjes achter de kiezen
quote:Jawel! Ik heb hetzelfde probleem! Dus fraggen aap!
Op dinsdag 17 februari 2004 01:04 schreef Fillipe het volgende:
Laat maar, is niet zo verstandgi .
*verkapte terugvindpost*
toch niet ...bedtijd hier, morgen weer verder killen
[Dit bericht is gewijzigd door Fronsertje op 17-02-2004 02:41]
quote:Oki
Op dinsdag 17 februari 2004 02:32 schreef Fronsertje het volgende:
ite squad .....come join
toch niet ...bedtijd hier, morgen weer verder killen
quote:?
Op dinsdag 17 februari 2004 12:09 schreef Fillipe het volgende:
quote:O ik heb hoofdpijn
Op dinsdag 17 februari 2004 13:40 schreef Fronsertje het volgende:[..]
?
Tis verder niets persoonlijks
quote:Verrader, deserteur, overloper, ik hoop dat je veel verliest.
Op dinsdag 17 februari 2004 14:16 schreef ThA_DeViL het volgende:
sorry jongens, maar ik doe hem met iemand uit mijn klas, en die naam is ook nog niet zeker.Tis verder niets persoonlijks
(zolang je mij maar niet neerschiet.)
[Dit bericht is gewijzigd door Flex82 op 17-02-2004 14:56]
quote:
There's a new screenshot from a gamescene in AA:SF where we can see the new stryker model.
The soldier infront of the vehicle is aiming with a weapon, which looks like a M4 with M203 and Acog 4x-Visier.
It's possible that the Stryker Brigade will get those weaponmods too.
Stryker.
[Dit bericht is gewijzigd door Eitjes op 17-02-2004 15:51]
quote:He Freak, van mij mag jij ook alles regelen voor [FOK!] als het je daar om gaat. Ik denk niet dat flip er veel problemen mee heeft. Hou dan wel in gedachte dat [FOK!] vrijblijvend is en niet te serieus. Clanwars daar doen we zo aan mee, maar aangezien de meeste members luie studenten zijn hebben we niet zoveel zin om dat allemaal te regelen. Ik weet trouwens niet of iemand er bezwaar op heeft???
Op dinsdag 17 februari 2004 14:16 schreef ThA_DeViL het volgende:
sorry jongens, maar ik doe hem met iemand uit mijn klas, en die naam is ook nog niet zeker.Tis verder niets persoonlijks
quote:NICE!!!
Op dinsdag 17 februari 2004 15:51 schreef Eitjes het volgende:[..]
Stryker.
FF BTW:
Ik heb trouwens liever dat ze al die bugs uit het spel halen dan dat ze weer met nieuwe mappen komen!!! Deze versie heeft zoveel bugs ik wordt er helemaal gek van(ook al is bij mij daar niet veel voor nodig )
Ach ja het enige wat ik kan doen is hopen...........
[Dit bericht is gewijzigd door Sambal_HOT op 17-02-2004 17:28]
quote:Maakt mij niet uit, maar gaat hij alleen weg omdat hij hier niet de baas mag spelen? Beejte min....
Op dinsdag 17 februari 2004 17:24 schreef Sambal_HOT het volgende:[..]
He Freak, van mij mag jij ook alles regelen voor [FOK!] als het je daar om gaat. Ik denk niet dat flip er veel problemen mee heeft. Hou dan wel in gedachte dat [FOK!] vrijblijvend is en niet te serieus. Clanwars daar doen we zo aan mee, maar aangezien de meeste members luie studenten zijn hebben we niet zoveel zin om dat allemaal te regelen. Ik weet trouwens niet of iemand er bezwaar op heeft???
quote:He Flex dat weet ik ook niet!!! Ik kan alleen niet zoveel anders verzinnen.... Of hij vindt ons te slecht????
Op dinsdag 17 februari 2004 17:26 schreef Flex82 het volgende:[..]
Maakt mij niet uit, maar gaat hij alleen weg omdat hij hier niet de baas mag spelen? Beejte min....
quote:Freaky gaat toch weg omdat ie met een klasgenootje een clan gaat starten?
Op dinsdag 17 februari 2004 17:31 schreef Sambal_HOT het volgende:[..]
He Flex dat weet ik ook niet!!! Ik kan alleen niet zoveel anders verzinnen.... Of hij vindt ons te slecht????
Ik weet het niet, trouwens zoveel maakt het me ook weer niet uit hoor. Maar ach als iemand echt actief dingen wil regelen...... Ik hou hem niet tegen zeg maar.
Beetje bizar verhaal.
Veel plezier met je clan Freaky en veel succes
"especially, since your interests dont conflict with ours"
maar als flippie binnenkort wat fruit gaat kopen en hij wordt neergeschoten dan weet ik je te vinden
En idd, ik heb ook liever dat de bugs eerst verdwijnen. Maarja, als dat gebeurt dan zijn er toch weer zeikerds die het stom vinden dat er geen nieuwe map bij is. Keuzes, keuzes.
Top 3 van mijn favoriete bugs!
1. Niet kunnen schieten. (vooral op Sandstorm)
2. Geen geweer
3. Niet kunnen rennen, niet kunnen reloaden, vast zitten op Sandstorm omdat er veel troep op de grond ligt... Ach, ik kan beter een top 50 maken.
Top 3 iritaties ;
1. RPK is veeeeeel te sterk en veeeel te makkelijk "te sturen". SAW daarintegen is een ramp, die voelt wel echt aan.
2. Mensen die spawnnaden, vreselijk.
3. Mensen votekicken omdat ze er lang over doen of per ongeluk iemand tk'en. Terwijl het niet eens zijn schuld is.
Zo!
Behalve de op Hospital veel voorkomende Unkown Label Error
quote:ik heb zo vaak de niet-kunnen-schieten bug, de niet-kunnen-rennen bug, de niet-kunnen naden bug en de niet-kunnen-richten bug(maar dat ligt meer aan mij
Op dinsdag 17 februari 2004 18:15 schreef Fillipe het volgende:
Ik heb echt nog maar een keer last gehad van de niet-kunnen-schieten bug, voorderest echt geen problemen.Behalve de op Hospital veel voorkomende Unkown Label Error
name -> date:time:server
[Dit bericht is gewijzigd door on_the_mike op 17-02-2004 19:23]
En jullie ook nog veel speelplezier
quote:Ik ben voor, iemand die eventueel mee zou willen fraggen op een nader te bepalen map/datum e.d ?
Ik ben nog niet zo lang geleden m'n eigen NL clan begonnen...de Dutch FIghting
Forces. Ik zou je graag willen uitdagen voor een war...je kunt me mailen op
(privacy) of via de site www.dutchfightingforces.tk contact
opnemen...Ik hoop snel van je te horen
MZZLS Marten A.K.A. [DFF]Psycho
http://www.dutchfightingforces.tk/
quote:sure
Op dinsdag 17 februari 2004 19:33 schreef Fillipe het volgende:
Zojuist een mailtje ontvangen:
[..]Ik ben voor, iemand die eventueel mee zou willen fraggen op een nader te bepalen map/datum e.d ?
quote:altijd wel gezellig!!! ben ik wel bij(eh als ik kan dan....)
Op dinsdag 17 februari 2004 19:33 schreef Fillipe het volgende:
Zojuist een mailtje ontvangen:
[..]Ik ben voor, iemand die eventueel mee zou willen fraggen op een nader te bepalen map/datum e.d ?
Wow, die gast maakt een toffe server browser zeg. Ben benieuwd, ziet er nu al tof uit.
quote:Zeker mooi gedaan.
Op dinsdag 17 februari 2004 19:52 schreef Eitjes het volgende:
http://forum.americasarmy.com/viewtopic.php?t=24922Wow, die gast maakt een toffe server browser zeg. Ben benieuwd, ziet er nu al tof uit.
quote:Dat ziet er zeker goed uit!!!
http://forum.americasarmy.com/viewtopic.php?t=24922Wow, die gast maakt een toffe server browser zeg. Ben benieuwd, ziet er nu al tof uit.
quote:.
Hij veranderd volgens mij ook vaak van naam... Als ik t goed heb (en t de hele tijd dezelfde persoon is) heeft hij al 4 verschillende namen binnen -[DSF]- gehad...
Wel mooi inderdaad.
Maar, ik zie elke keer dat als ik Aaotacker bezoek wel mensen spelen. Waarom posten jullie eigenlijk de server niet op fok? Ik krijg een beetje het idee dat de clan aan het uitsterven is. (mijn visie, fik me maar af hoor).
Ik heb ook nog geen servers kunnen vinden met fraggende fokkers, heb wel kunnen connecten via ~ open <ipadres>
quote:Joh, heb ik het vorige topic ook al gezegd.
Op woensdag 18 februari 2004 03:50 schreef Eitjes het volgende:
Honor 51, woopie.Maar, ik zie elke keer dat als ik Aaotacker bezoek wel mensen spelen. Waarom posten jullie eigenlijk de server niet op fok? Ik krijg een beetje het idee dat de clan aan het uitsterven is. (mijn visie, fik me maar af hoor).
Niemand post haast meer. Dan valt het nut van een clan ook een beetje weg he?
quote:Euhm ik zie jou ook (haast) nooit een server posten dus begin er is zelf mee zou ik zeggen, hier word ik een beetje
Op woensdag 18 februari 2004 12:28 schreef Flex82 het volgende:[..]
Joh, heb ik het vorige topic ook al gezegd.
Niemand post haast meer. Dan valt het nut van een clan ook een beetje weg he?
Fok is geen 24/7 clan die elke 5 seconden zitten te fraggen, nee Fok is gewoon gezellig en leuk om mee te spelen. Geen gezeik over regeltjes e.d gewoon af en toe lekker met z'n allen knallen. En dat is tot nu toe altijd goed gegaan.
En het nut van de tracker is ook om je teammates op te zoeken!En dat doe ik nog dagelijks, en ik merk dat anderen dat ook doen.
Dus als er hier niet meer zoveel gepost word geeft dat echt geen reeel beeld weer over de activity van onze clan.
En nu fraggen stelletje zeikerd
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 13:46 schreef Fillipe het volgende:En nu fraggen stelletje zeikerds
quote:Toch maar niet, ik wil er niet nog meer stalkers bij hebben
Op woensdag 18 februari 2004 12:53 schreef Merson het volgende:
Elkaar toevoegen bij MSN en dan in de naam de server zetten waar je zit.
Nee, even serieus. Ik heb die FOK! tag gewoon voor de lol. Soms zoek ik via tracker wel eens FOK!ers op, maar meestal ga ik gewoon lekker fraggen en dan zie ik wel. Als we echt dingen gaan afspreken dan schieten we ons doel een beetje voorbij...dan hoeft het van mij waarschijnlijk ook niet meer...
quote:Okay, goed. Dan heb ik het idee verkeerd begrepen blijkbaar. Dan doen we het zo.
Op woensdag 18 februari 2004 13:46 schreef Fillipe het volgende:[..]
Euhm ik zie jou ook (haast) nooit een server posten dus begin er is zelf mee zou ik zeggen, hier word ik een beetje
van.
Fok is geen 24/7 clan die elke 5 seconden zitten te fraggen, nee Fok is gewoon gezellig en leuk om mee te spelen. Geen gezeik over regeltjes e.d gewoon af en toe lekker met z'n allen knallen. En dat is tot nu toe altijd goed gegaan.
En het nut van de tracker is ook om je teammates op te zoeken!En dat doe ik nog dagelijks, en ik merk dat anderen dat ook doen.
Dus als er hier niet meer zoveel gepost word geeft dat echt geen reeel beeld weer over de activity van onze clan.
En nu fraggen stelletje zeikerd
No more words from me.
[Dit bericht is gewijzigd door Flex82 op 18-02-2004 17:33]
quote:achja tis net als autorijden, ook al ben je zelf supergoed, je mot toch rekening houden met al die minder begaafden op de weg
Op woensdag 18 februari 2004 17:28 schreef rotskibo het volgende:
Ik speel de laatste tijd alleen maar SF Hospital maar ik word gek van die ROE, schiet je bij escort het raam doormidden loopt er weer zo'n n00b voor en hoppa, zit je weer in de gevangenis. Of je gooit een nade en je teammate rent er achter aan alsof hij een hond is en die grenade zijn stok.
quote:Dat is me ook al vaker gebeurd ja. Dan moet je of om dat raam heen lopen of je moet er helemaal tegenaan gaan staan en dan pas schieten.
Op woensdag 18 februari 2004 17:28 schreef rotskibo het volgende:
Ik speel de laatste tijd alleen maar SF Hospital maar ik word gek van die ROE, schiet je bij escort het raam doormidden loopt er weer zo'n n00b voor en hoppa, zit je weer in de gevangenis. Of je gooit een nade en je teammate rent er achter aan alsof hij een hond is en die grenade zijn stok.
Maar goed AA blijft een topspelleke
quote:Ik frag ook precies goed met m'n gemodde wapen in hospital zo af en toe
Op woensdag 18 februari 2004 19:01 schreef Hammerbee het volgende:
Pas was er iemand die vuurde een rpg raket af midden in het ziekenhuis. Hij had alleen extreem veel geluk want voor het zelfde geld kill je 3 civilians ofzo.
Ps ik ben liever Escort bij Hospital aangezien ik daar veel meer bruikbare spots ken ipv Ambush.
quote:Als ik ambush ben kijk ik altijd naar de deur in de operatiekamer. Als die open staat is hij meestal naar buiten. Dan ren ik daar als een gek door en met een beetje geluk heeft de vip geen cover en kan ik hem zo neerknallen bij de entrance. Als die deur dicht is ga ik meestal binnen ergens zoeken.
Op woensdag 18 februari 2004 19:16 schreef Fillipe het volgende:[..]
Ik frag ook precies goed met m'n gemodde wapen in hospital zo af en toe
. Gaat prima tot nu toe, alleen ik haat het wanneer die ******* 203 niet afgaat
, zo irritant is dat.
Ps ik ben liever Escort bij Hospital aangezien ik daar veel meer bruikbare spots ken ipv Ambush.
quote:lol ik zou het niet moeten zeggen maar als ik vip ben rush ik naar buiten maar doe wel netjes de deur achter me dicht
Op woensdag 18 februari 2004 19:18 schreef Hammerbee het volgende:[..]
Als ik ambush ben kijk ik altijd naar de deur in de operatiekamer. Als die open staat is hij meestal naar buiten. Dan ren ik daar als een gek door en met een beetje geluk heeft de vip geen cover en kan ik hem zo neerknallen bij de entrance. Als die deur dicht is ga ik meestal binnen ergens zoeken.
quote:oh-hoh!!! stout hoor
Op woensdag 18 februari 2004 19:24 schreef Fronsertje het volgende:[..]
lol ik zou het niet moeten zeggen maar als ik vip ben rush ik naar buiten maar doe wel netjes de deur achter me dicht
quote:stout?....eerder verwarrend voor ambush, vaak klopt de blindnading timing bij hospital underpass dan ook niet meer
Op woensdag 18 februari 2004 19:26 schreef Flex82 het volgende:[..]
oh-hoh!!! stout hoor
![]()
![]()
quote:Ach dat zijn we wel gewend van je
Op woensdag 18 februari 2004 20:03 schreef Flex82 het volgende:
Ik doe het anders, ik sterf gewoon....
note: geintje hoor flexxie
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 20:04 schreef Fillipe het volgende:[..]
Ach dat zijn we wel gewend van je
![]()
note: geintje hoor flexxie
zoek me maar op als je wil meedoen (als er uberhaupt al iemand is)
ben waarschijnlijk tot een uur of een á half 2 aan het spelen...
quote:Jezus, jij bent goed.111 kills
Op donderdag 19 februari 2004 18:24 schreef Hammerbee het volgende:
Net waren we echt goed bezig op hospital, meer dan 4000 punten met escort. http://aaotracker.4players.de/usertracker.php?userid=772 zat in mijn team die gast is echt zo goed
Edit : Hmm, Peck. Peck heeft een toffe server. Hospital lag free. Yay!
[Dit bericht is gewijzigd door Eitjes op 19-02-2004 18:31]
quote:Ik had er 71, dat ben ik niet
Op donderdag 19 februari 2004 18:28 schreef Eitjes het volgende:[..]
Jezus, jij bent goed.
111 kills
quote:Shit. Ik moet echt beter gaan lezen. Schaammode aan.
Op donderdag 19 februari 2004 18:30 schreef Hammerbee het volgende:
Ik had er 71, dat ben ik nietMaar het ging me om hoe hij speelt. Eerst gooit die smoke, 2 seconden later een granaat helemaal naar links en dan loopt ie als een gek een gebouw binnen. Dat gaat me net iets te snel
quote:in 2:30 is dat best te doen, en die gast speelt maar 2 maps, dan kan iedereen zo goed worden
Op donderdag 19 februari 2004 18:28 schreef Eitjes het volgende:[..]
Jezus, jij bent goed.111 kills
Edit : Hmm, Peck. Peck heeft een toffe server. Hospital lag free. Yay!
quote:Hmmja, dat is ook wel weer zo.
Op donderdag 19 februari 2004 19:11 schreef Kuijpie het volgende:[..]
in 2:30 is dat best te doen, en die gast speelt maar 2 maps, dan kan iedereen zo goed worden
quote:Hmmm... nog niet.. *stille hint*
Op donderdag 19 februari 2004 22:38 schreef Flex82 het volgende:
Hallooowww mensachtigen.Zijn we nog ergens bezig?
Laggie
http://aaotracker.4players.de/usertracker.php?userid=21336 kijk hier maar flex.
Woehoe! Up n running, en klaar om nieuwe AA topics te hosten.quote:Op maandag 23 februari 2004 08:18 schreef Fillipe het volgende:
Hey, hoe is het hier?
Even wennen aan het nieuwe design hier hoor.
De site is in aanbouwquote:Op woensdag 25 februari 2004 11:36 schreef Marty26 het volgende:
He mensen,
Zat laatst nog met een FOK! meneer in de server best lache.
Check ff onze clan site. http://www.vrijkansloos.nl
Ik ben:
[Player]04 59Honor (bijjna 60 nog 300 punten)
En heeft fok ook een site trouwens?? de clan dan he.
Hey dat was ik volgens mijquote:Op woensdag 25 februari 2004 11:36 schreef Marty26 het volgende:
He mensen,
Zat laatst nog met een FOK! meneer in de server best lache.
Check ff onze clan site. http://www.vrijkansloos.nl
Ik ben:
[Player]04 59Honor (bijjna 60 nog 300 punten)
En heeft fok ook een site trouwens?? de clan dan he.
Ik ben binnenkort ook weer van de partij!!!quote:Op woensdag 25 februari 2004 12:14 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Hey dat was ik volgens mij
Jij was met Player 06 op Hospital ala Escort. Ging toen wel erg goed moet k zeggen.
Say hello to my little friendquote:Op donderdag 26 februari 2004 12:00 schreef Fillipe het volgende:
Damn Clio, jij bent echt de uberspeler van Sandstorm met een RPK'tje of niet?
Woeiquote:Op donderdag 26 februari 2004 12:09 schreef Fillipe het volgende:
Beluga > Meester op Bridge Crossing
Ja dat snipen van je stond me dus nog bijquote:Op donderdag 26 februari 2004 12:42 schreef Beluga het volgende:
[..]
Woeieven melden dat ik die map niet own, maar alleen beetje kan snipen, geld ook voor IC en RT en ownage sniper op hospital (alleen die kut RPG's
)
Daarnaast vind ik MOUT McKenna erg leuk
68 honor met 2 kills, aaaaaahquote:Op donderdag 26 februari 2004 12:19 schreef Fillipe het volgende:
Damn iets heeft onderstaande screen beetje kut gecomprimeerd maar goed 700 nog wat score
[afbeelding]
quote:Op donderdag 26 februari 2004 12:09 schreef Fillipe het volgende:
Even opsommen:
- Lijstje -
Merson > Heerser op pipeline!
Zo even uit mijn hoofd gedaan, volgens mij klopt het ongeveer wel.De rest v/d leden mensen geeen ideee.
Ja?quote:Op donderdag 26 februari 2004 21:44 schreef Flex82 het volgende:
Hospital sucks.
Als je ze weet mag je ze ff doorpasen. Ik probeer het zelf ook al tijden (de enige training die ik nog niet gehaald hebquote:Op donderdag 26 februari 2004 23:35 schreef BazP het volgende:
Dit spel is echt Geniaal. ik ben alleen nog niet zo goed: ik wil eerst ff die 36 halen bij die trainig....
Maar dat is toch nog vrij pittig, iemand nog tips?
Ja. Suffe shit. :/quote:Op donderdag 26 februari 2004 22:39 schreef Hammerbee het volgende:
Egghead werd ik gekicked net voor mijn ping? Op de PECK server was dat. ([FOK!]Winter) Maar die was ook te hoog, mijn broertje zit te kloten
Nee.quote:Op donderdag 26 februari 2004 22:48 schreef Fillipe het volgende:
Haha Egghead en Flex gingen weg omdat ik ze ownde op Hospital net
Ja. Je moet op je adem letten (valt me trouwens op dat het alleen écht moet in de training), je sights constant in beeld houden (dus ingezoomd blijven) en niet meer dan 1 kogel per target afvuren. Mis, jammer, wachten op de volgende. Hopelijk heb je hier iets aan!quote:Op donderdag 26 februari 2004 23:35 schreef BazP het volgende:
Dit spel is echt Geniaal. ik ben alleen nog niet zo goed: ik wil eerst ff die 36 halen bij die trainig....
Probeer niet precies in het midden te schieten, want je hebt altijd een afwijking.quote:Op donderdag 26 februari 2004 23:35 schreef BazP het volgende:
Ik snap 1 ding niet van die evilhack. Je ziet steeds meerdere crosshairs. Ik dacht altijd dat je crosshair automatisch gericht werd ofzo? Wat is het nut dan van zo’n hack als je alsnog zelf moet richtenquote:Op donderdag 26 februari 2004 19:27 schreef Eitjes het volgende:
http://www.dow-sniper.net/
Hehe, tof, die cheater filmpjes. Zoek op het forum en u zal onze cheater ook vinden.
Het verschil is dat je dan wel meteen een mooie headshot hebt met 1 kogel.quote:Op donderdag 26 februari 2004 23:50 schreef VoodooChild het volgende:
[..]
Ik snap 1 ding niet van die evilhack. Je ziet steeds meerdere crosshairs. Ik dacht altijd dat je crosshair automatisch gericht werd ofzo? Wat is het nut dan van zo’n hack als je alsnog zelf moet richten![]()
OK ik zal het morgenochtend weer een keer proberen, maar waarom maar een keer op een target?quote:Op donderdag 26 februari 2004 23:49 schreef Eitjes het volgende:
[..]
Ja. Je moet op je adem letten (valt me trouwens op dat het alleen écht moet in de training), je sights constant in beeld houden (dus ingezoomd blijven) en niet meer dan 1 kogel per target afvuren. Mis, jammer, wachten op de volgende. Hopelijk heb je hier iets aan!
OK dan Rog is ook weer terug!!! Sambal heeft het ook druk met van alles!!! Sambal wil wel spelen, maar er komt steeds iets tussen. Dit weekend ben ik er niet, want Sambal is op jacht...quote:Op vrijdag 27 februari 2004 03:39 schreef ROG het volgende:
Gelly weg??
Ik ga dit weekend weer spelen, was weer te druk met anderen zaken.
Hooah! En wat is Fok! moeilijk lelijk zeg, ik zou zelfs mijn hond er nog vanaf trappen! Varkensschijt kleurtje dit! *knor knor*!
Oe chickies scoren?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 10:18 schreef Sambal_HOT het volgende:
[..]
OK dan Rog is ook weer terug!!! Sambal heeft het ook druk met van alles!!! Sambal wil wel spelen, maar er komt steeds iets tussen. Dit weekend ben ik er niet, want Sambal is op jacht...
wat een prachtig plaatjequote:Op vrijdag 27 februari 2004 15:03 schreef Fillipe het volgende:
Okay vond hem zelf ook al niet zo super, deze iets beter?
[afbeelding]
Ik zag je even in Hospital, maar je ging er al snel weer uitquote:Op vrijdag 27 februari 2004 18:12 schreef rattaplan het volgende:
am i the only one?
Dat wil ik ook wel eens wetenquote:Op zaterdag 28 februari 2004 14:40 schreef rotskibo het volgende:
kan iemand ff uitleggen wat spawn naden is??
ik speel ook alleen maar SF Hospital nu, kom soms wel fokkers tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |