ONM - Kijken jullie wel uit Lizzy & Joost?
ONM deel 2 ~Sid Vicious~
ONM deel 3 ~Arthur and his evil family~
ONM Deel 4 ~27 Juni 2003:Clash of the Titans~
ONM Deel 5 ~Aafke:Nog altijd ONM's Leading Lady~
ONM Deel 6: ~Joyce: Partycrasher met een Alterego~
ONM Deel 7 ~Margot, we zullen je missen~
ONM Deel 8 ~ Serge: Nu Slechter Dan Ooit~
ONM Deel 9 ~Daan: Meesterkok met foute vrienden~
ONM Deel 10 ~Lizzy & Joost: jong geluk verstoord?~
ONM Deel 11 ~ Hugo en zijn vreemde fantasieën
ONM Deel 12 ~Ellen: van alcoholist tot duffe doos~
ONM Deel ~ 13: Ellen: zijn de geruchten waar?
ONM Deel 14 - Niels en de lunatic babe
ONM Deel 15: ~Claire:Nog Altijd ONM's Bitchy Babe~
ONM deel 16: 2000 keer en still going strong!!
Floor is zwanger geraakt op een feestje en onder dwang van haar ouders wou ze zich laten aborteren. Ariël heeft haar echter omgepraat en heeft ze besloten om het kind te houden. Echter, hierdoor werd ze wel het huis uitgezet en ze woont daarom nu tijdelijk in de Engel. Ze wil samen met Ariël een tehuis voor tienermoeders oprichten. Ze krijgen hulp van oa. Aafke, Bram en ook Duuk wil een helpende hand toesteken. Floor past vaak op Doris, het dochtertje van Bram en Ellen en stiekem heeft zij wel een oogje op Bram.
Links:
quote:he getsie, gaat die troel met dr accentje nou een grote rol krijgen? Geef dan inderdaad maar liever Frida terug.
Op donderdag 12 februari 2004 00:03 schreef Svensational het volgende:
En Lieve gaat solliciteren in het Beatrix
quote:dan is Tara wel flink de weg kwijt zeg.....ze vond die Carlo toch zo kansloos?
Op woensdag 11 februari 2004 23:43 schreef Svensational het volgende:
Volgende week belanden Tara en Carlo bij elkaar in bed, maar wie ligt daar te wachten? Onze lieve KimmetjeDus het huwelijk gaat niet door
quote:wat
Op donderdag 12 februari 2004 14:33 schreef Basic het volgende:
hahahha geweldig
quote:Ik vind dat Vlaamse accentje wel sexy. Maar wat zou lieve Lieve daar gaan doen? Een verpleegster, die zelf medicamenten gebruikt, worden? Joosts baantje op de postkamer inpikken? Neurotische Lisette achter de balie vervangen?
Op donderdag 12 februari 2004 12:44 schreef Wup het volgende:he getsie, gaat die troel met dr accentje nou een grote rol krijgen? Geef dan inderdaad maar liever Frida terug.
quote:Ze was toch verpleegkundige ofzo voordat ze depri werd...
Op donderdag 12 februari 2004 15:30 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Ik vind dat Vlaamse accentje wel sexy. Maar wat zou lieve Lieve daar gaan doen? Een verpleegster, die zelf medicamenten gebruikt, worden? Joosts baantje op de postkamer inpikken? Neurotische Lisette achter de balie vervangen?
quote:Echt waar? Ow, ik had heb het nog niet zoveel gehoord, maar Niels ging ook al zo maf meebabbelen steeds. Ik vond dr ook niet zo vlot enzo, en veel te lief, maar ik heb eigenlijk ook nog niet zoveel van dr gezien.
Op donderdag 12 februari 2004 15:30 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik vind dat Vlaamse accentje wel sexy. Maar wat zou lieve Lieve daar gaan doen? Een verpleegster, die zelf medicamenten gebruikt, worden? Joosts baantje op de postkamer inpikken? Neurotische Lisette achter de balie vervangen?
Lisette vervangen is uiteraard uit den boze, ze zal wel concurrentie worden voor Claire ofzo?
Hoofdverpleegkundige was ze volgens Niels maar dat soort dingen veranderen toch steeds als het beter in het verhaaltje past, of Niels liegt de boel weer eens bij elkaar.
Nou ja, Frida is gewoon leuker....
quote:Als ze gaat sollicteren vertelt ze niet van haar ziekte, want ze vraagt zich af of verzwijgen hetzelde is als liegen.
Op donderdag 12 februari 2004 15:40 schreef Wup het volgende:[..]
Echt waar? Ow, ik had heb het nog niet zoveel gehoord, maar Niels ging ook al zo maf meebabbelen steeds. Ik vond dr ook niet zo vlot enzo, en veel te lief, maar ik heb eigenlijk ook nog niet zoveel van dr gezien.
Lisette vervangen is uiteraard uit den boze, ze zal wel concurrentie worden voor Claire ofzo?
Hoofdverpleegkundige was ze volgens Niels maar dat soort dingen veranderen toch steeds als het beter in het verhaaltje past, of Niels liegt de boel weer eens bij elkaar.Nou ja, Frida is gewoon leuker....
quote:Cursus liegen kan ze zo bij Niels halen....
Op donderdag 12 februari 2004 16:06 schreef Svensational het volgende:
Als ze gaat sollicteren vertelt ze niet van haar ziekte, want ze vraagt zich af of verzwijgen hetzelde is als liegen.
quote:Van mij mag ze terug naar waar ze vandaan komt...
Op donderdag 12 februari 2004 16:10 schreef Wup het volgende:Cursus liegen kan ze zo bij Niels halen....
Maar hoe kan ze dat verzwijgen, waar heb je de afgelopen 4 jaar uitgehangen? ... uhm... zwijg.......
Lieve gaat in het Bea werken, en Claire verteld aan Arthur dat Lieve een intressant verleden heeft. Kreng!!!
Wordt leuk volgende week.....
quote:ow wat sneu voor Ariel....
Op donderdag 12 februari 2004 16:33 schreef soapie het volgende:
Woensdag staat de vriend van die Evelien op de stoep en Ariel is daar niet blij mee. Das dan vast die verkrachter.
quote:Claire is niks kreng
Lieve gaat in het Bea werken, en Claire verteld aan Arthur dat Lieve een intressant verleden heeft. Kreng!!!Wordt leuk volgende week.....
quote:Inderdaad weg met Lieve, een leuke vent voor Joyce en Frida terug voor Renee. Iedereen blij!!!!!
Op donderdag 12 februari 2004 16:43 schreef Wup het volgende:
Claire is niks kreng
maar Claire is dus wel op de hoogte van het verleden van Lieve
en blijkbaar gaat dat baantje gewoon door, beetje vreemd natuurlijk maar goed, ik weet niet hoor of ik nou wel zo op die Lieve zit te wachten.
Er mag wel weer eens een leuke vent opduiken ergens.
Oh ja ik wil Victor en Gina ook nog steeds terug!!!!!
quote:Die is ook al een ouwe knar van 45 jaar ...
Op donderdag 12 februari 2004 19:07 schreef soapie het volgende:
Ik vind Joyce er trouwens deze week niet uitzien. Alsof ze zo uit de manege komt. Met die afschuwelijke paardrijbroek en -laarzen.
quote:Belgen praten allemaal zo..
Op donderdag 12 februari 2004 19:31 schreef Vaatdoek het volgende:
Ik irriteer me mateloos aan dat accent van dieLieve
En dan gaat Niels ook nog zo walgelijk met haar meelullen.
Ik zou zeggen: lieve terug naar t gesticht en niels praat weer es normaal
Grappige oneliner van Tuur.
Lieve moet hoognodig eens naar een fatsoenlijke haarknipper.
quote:Lieve moet hoognodig VERDWIJNEN!!!!!!
Op donderdag 12 februari 2004 20:11 schreef weet_ik_veel het volgende:Lieve moet hoognodig eens naar een fatsoenlijke haarknipper.
quote:Dat was mij ook opgevallen ja, heel apart!!
Op donderdag 12 februari 2004 20:20 schreef Svensational het volgende:
Ik vind Niels wel wonderbaarlijk snel hersteld. Vorige week lag ie nog in coma, en nou dartelt ie al weer vrolijk rond in het ziekenhuis.
quote:Hij liegt toch over alles. Misschien ook wel over die coma?
Op donderdag 12 februari 2004 20:20 schreef Svensational het volgende:
Ik vind Niels wel wonderbaarlijk snel hersteld. Vorige week lag ie nog in coma, en nou dartelt ie al weer vrolijk rond in het ziekenhuis.
quote:Hij was nog geen seconde bij of hij kon alweer fatsoenlijk gezellig praten en rechtop zitten, en binnen een uur was 'ie thuis, toch? Maar ja, Hugo is z'n arts, en die ziet hem toch liever dood dan levend, dus die stuurt hem rustig naar huis...
Op donderdag 12 februari 2004 20:29 schreef soapie het volgende:[..]
Dat was mij ook opgevallen ja, heel apart!!
ik heb het weer niet gezien, maar meldt zich nou de al eerste anti-Floor aanhanger? Niet zo vreemd dat ze zich als klein kind gedraagt, dat is toch?
quote:Ik vind dat de anti-floors een ban moeten krijgen!!!!!!
Op donderdag 12 februari 2004 22:38 schreef Wup het volgende:
hihi Lieve verschijnt in beeld en we beginnen hier massaal om Frida te jammeren.......ik heb het weer niet gezien, maar meldt zich nou de al eerste anti-Floor aanhanger? Niet zo vreemd dat ze zich als klein kind gedraagt, dat is ze toch?
quote:Hij was net een seconde uit coma en maakte een grapje over dat ie niet meer wist wie ie was. Volgens mij denk je niet aan zoiets als je uit coma komt.
Op donderdag 12 februari 2004 21:39 schreef Leonoor het volgende:[..]
Hij was nog geen seconde bij of hij kon alweer fatsoenlijk gezellig praten en rechtop zitten, en binnen een uur was 'ie thuis, toch? Maar ja, Hugo is z'n arts, en die ziet hem toch liever dood dan levend, dus die stuurt hem rustig naar huis...
En wie is evelien?
quote:Evelien is de hartsvriendin van Ariël en zij neemt waarschijnlijk de verkrachter van Ariël mee
Op donderdag 12 februari 2004 22:48 schreef du_ke het volgende:
Straks pedo scenes met Floor en Bram.
En wie is evelien?
quote:aha, nog een Texelse schapenfokster dus.
Op donderdag 12 februari 2004 22:50 schreef Svensational het volgende:
Evelien is de hartsvriendin van Ariël en zij neemt waarschijnlijk de verkrachter van Ariël mee
quote:Vast niet, waarschijnlijk ook vet en lelijk
Op donderdag 12 februari 2004 22:53 schreef Wup het volgende:[..]
aha, nog een Texelse schapenfokster dus.
is ze leuk?
quote:Handige zet van die knul trouwens, hij weet toch dat Ariel hem had aangegeven voor verkrachting?
Op donderdag 12 februari 2004 22:50 schreef Svensational het volgende:
Evelien is de hartsvriendin van Ariël en zij neemt waarschijnlijk de verkrachter van Ariël mee
quote:De vriendin die Ariël nu heeft is ook niet dik en lelijk
Op donderdag 12 februari 2004 22:54 schreef du_ke het volgende:[..]
Vast niet, waarschijnlijk ook vet en lelijk
.
quote:En een schapenfokker, als die verkrachter meekomt.
Op donderdag 12 februari 2004 22:53 schreef Wup het volgende:aha, nog een Texelse schapenfokster dus.
(Ja Babette21, dit is een kutopmerking)
quote:Nee.
Op vrijdag 13 februari 2004 00:37 schreef Wup het volgende:
maar hebben jullie haar nou gezien of niet?
quote:Wie beoeld je? Evelien? Die komt pas volgend week
Op vrijdag 13 februari 2004 00:37 schreef Wup het volgende:
maar hebben jullie haar nou gezien of niet?
quote:oeps, sorry, beetje stom van me, het staat er uitgebreid.
Op vrijdag 13 februari 2004 00:49 schreef Svensational het volgende:
Wie beoeld je? Evelien? Die komt pas volgend week
quote:PEDO
Op donderdag 12 februari 2004 22:45 schreef Svensational het volgende:[..]
Ik vind dat de anti-floors een ban moeten krijgen!!!!!!
quote:Ik ben 18, Floor 17, dus van een pedo kun je bij mij nog niet echt spreken. Ik weet niet hoe oud jij bent?
Op vrijdag 13 februari 2004 01:47 schreef Basic het volgende:[..]
PEDO
quote:Te oud voor Floor hehe maar dat kind was toch 12 dat zei Ellen toch ?? of uhhhh ze ziet er in iedergeval wel 12 uit
Op vrijdag 13 februari 2004 01:52 schreef Svensational het volgende:[..]
Ik ben 18, Floor 17, dus van een pedo kun je bij mij nog niet echt spreken. Ik weet niet hoe oud jij bent?
quote:En als je 81 bent en Floor is 17 en je geilt op haar, is het nog steeds niet ongezond. Als je dat met 81 nog kunt .....
Op vrijdag 13 februari 2004 01:52 schreef Svensational het volgende:
Ik ben 18, Floor 17, dus van een pedo kun je bij mij nog niet echt spreken. Ik weet niet hoe oud jij bent?
quote:Maar dat van bram vind je wel erg
Op vrijdag 13 februari 2004 02:20 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
En als je 81 bent en Floor is 17 en je geilt op haar, is het nog steeds niet ongezond. Als je dat met 81 nog kunt .....
Wacht gewoon nog een jaartje, want dan is Floor 18 en dan is het allemaal heel normaal ...
quote:Bram IS erg!
Op vrijdag 13 februari 2004 11:33 schreef Wup het volgende:
ik word nou toch wat nieuwsgierig, wat spookt Bram dan uit met dat kind?
quote:ja dat roep ik ook al tijden, maar wat spookt ie nou uit met dat onschuldige meiske?
Op vrijdag 13 februari 2004 16:20 schreef weet_ik_veel het volgende:
Bram IS erg!
quote:Niks..zij vindt hem leuk..wat hij van haar vindt is niet echt op te maken, al zal hij niet zoveel van haar vinden aangezien hij haar gisteren de deur wees toen ze nog even wou blijven..
Op vrijdag 13 februari 2004 16:29 schreef Wup het volgende:[..]
ja dat roep ik ook al tijden, maar wat spookt ie nou uit met dat onschuldige meiske?
quote:dank u.
Op vrijdag 13 februari 2004 17:36 schreef Ambrosius het volgende:
Niks..zij vindt hem leuk..wat hij van haar vindt is niet echt op te maken, al zal hij niet zoveel van haar vinden aangezien hij haar gisteren de deur wees toen ze nog even wou blijven..
quote:Hij moet Kim gewoon dumpen, anders krijg je van die Milan-Charlie (GTST) problemen, en Carlo moet gewoon voor Tara gaan, die bitch moet is hard aangepakt worden.
Op vrijdag 13 februari 2004 20:18 schreef Ambrosius het volgende:
Carlo is weer slim bezig...Tara speelt wel een gemeen spelletje
Tara begreep ik niet, ik kan me in nog geen 100 jaar voorstellen dat ze iets in die Carlo ziet.
wat zag Aafke er hopeloos uit?
Ellen was lief......
quote:Renée moet hoognodig een Luciel-achtige aan zich kunnen binden. Eigenlijk moet Luciel sowieso terugkomen. Niks mis mee.
Op vrijdag 13 februari 2004 20:53 schreef Wup het volgende:
en Renee is ook vage roddeltroel geworden : "Lisette zegt het, dus het is waar.........".
quote:goed plan. Dan moeten we dat achterlijke verhaal dat Daan dr zoon is maar even vergeten, die is nou toch weg, en Luciel weer gewoon leuk terug.
Op vrijdag 13 februari 2004 21:40 schreef weet_ik_veel het volgende:
Renée moet hoognodig een Luciel-achtige aan zich kunnen binden. Eigenlijk moet Luciel sowieso terugkomen. Niks mis mee.
quote:Wat heeft de relatie Daan - Luciel er mee te maken?
Op vrijdag 13 februari 2004 21:48 schreef Wup het volgende:
goed plan. Dan moeten we dat achterlijke verhaal dat Daan dr zoon is maar even vergeten, die is nou toch weg, en Luciel weer gewoon leuk terug.
quote:Ja, toen was ze de Nederlandse JR Ewing ...
Op vrijdag 13 februari 2004 21:54 schreef Wup het volgende:
ik vond dat zo een tenenkrommende verhaallijn....
ik knapte toen nogal op haar personage af.
(ze was sowieso veel beter als Dian in GTST ..........)
quote:Ik vind die Lieve wel leuk eigenlijk
Op vrijdag 13 februari 2004 20:41 schreef Wup het volgende:
wat een afknapper.
is het de eerste aflevering die ik zie deze week, krijg ik een complete Lieve show voorgeschoteld. Ik heb nu echt al helemaal genoeg van dat mens, weg ermee, afvoeren, onmiddellijk.Tara begreep ik niet, ik kan me in nog geen 100 jaar voorstellen dat ze iets in die Carlo ziet.
wat zag Aafke er hopeloos uit?
Ellen was lief......
quote:maar..... dat is toch juist foute boel, als ze een lunatic beloven wil ik een lunatic te zien krijgen ook. En niet een Jut die Niels ook maar meteen tot Jul degradeert.
Op vrijdag 13 februari 2004 22:35 schreef Svensational het volgende:
Ik vind die Lieve wel leuk eigenlijkLang niet zo lunatic als ik had gedacht!
quote:Wacht maar eens tot lieve Lieve haar pillekes vergeet te slikken en ze helemaal uitflipt. Dan kan Niels nog een paar klappen op z'n bakkes fleert. En Claire ook. Een lunatic babe kent haar eigen krachten niet.
Op vrijdag 13 februari 2004 22:41 schreef Wup het volgende:
maar..... dat is toch juist foute boel, als ze een lunatic beloven wil ik een lunatic te zien krijgen ook. En niet een Jut die Niels ook maar meteen tot Jul degradeert.
Hoe ze daar met die boekjes in bed lagen... getver........
quote:nou laten we het maar hopen dan, maar ik wil er niet te lang op moeten wachten ook. Claire slaan is natuurlijk vreselijk verboden. Laat ze iemand anders maar afrossen. Duuk ofzo, die vind toch altijd alles best
Op vrijdag 13 februari 2004 23:10 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wacht maar eens tot lieve Lieve haar pillekes vergeet te slikken en ze helemaal uitflipt. Dan kan Niels nog een paar klappen op z'n bakkes fleert. En Claire ook. Een lunatic babe kent haar eigen krachten niet.
quote:Om het in de stijl van Lebbis te zeggen: Claire moet ook eentje d'r op krijgen getieft.
Op vrijdag 13 februari 2004 23:22 schreef Wup het volgende:
Claire slaan is natuurlijk vreselijk verboden.
Wat ik me afvraag is waarom in Godsnaam Hidde Maad de serie uit moet. Hij is echt super als Arthur van Walsum. Hij is absoluut mijn favoriete karakter in de serie.
Ik heb zo het gevoel dat Bram iets met Floor gaat krijgen...
Maar Niels moet wel kappuh met zijn Belgische gelul, slaat nergens op dat ie alleen 'n accent heeft als ie met haar praat, en verder niet... Ohja en over die snelle genezing: ook 'n beetje maf dat ie geen kale kop had na dat gevroet in zijn schedel...
quote:Niels moet eens kappen met dat 'Bloemeke'
Op zaterdag 14 februari 2004 16:23 schreef babette21 het volgende:Maar Niels moet wel kappuh met zijn Belgische gelul, slaat nergens op dat ie alleen 'n accent heeft als ie met haar praat, en verder niet... Ohja en over die snelle genezing: ook 'n beetje maf dat ie geen kale kop had na dat gevroet in zijn schedel...
quote:Dat had ik nou met Carlo.....die vond ik wel de voordeel van de twijfel verdienen. Floor ook trouwens, ik vind het wel een grappig meisje maar ik heb haar deze week nog niet gezien met dr Bram gedoe. Iemand die iets in Bram ziet daar is per definitie iets niet helemaal goed mee natuurlijk. Had Ariel dat niet ook ooit? Dat begreep ik ook al niet toen. Bram is echt de saaiste vent in soapland.
Op zaterdag 14 februari 2004 16:23 schreef babette21 het volgende:
ik vind Floor niet bijzonder en Lieve al helemaal niet. Maar vind ze ook niet zó irritant dat ze meteen wegmoeten. Oftewel: kgeef ze nog 'n kansje
quote:Mja ik versta hem toch al zo moeilijk altijd, gaat ie nog experminenteren met een accentje ook.
Maar Niels moet wel kappuh met zijn Belgische gelul, slaat nergens op dat ie alleen 'n accent heeft als ie met haar praat, en verder niet... Ohja en over die snelle genezing: ook 'n beetje maf dat ie geen kale kop had na dat gevroet in zijn schedel...
quote:dat verstond ik dus ook al niet........
Op zaterdag 14 februari 2004 16:53 schreef soapie het volgende:
Niels moet eens kappen met dat 'Bloemeke'![]()
![]()
quote:Ik dus ook niet!
Op zaterdag 14 februari 2004 17:14 schreef Wup het volgende:[..]
dat verstond ik dus ook al niet........
quote:Jullie moeten eens wat meer naar de VRTN kijken. Dan leren jullie tenminste fatsoenlijk Vlaams.
Op zaterdag 14 februari 2004 17:39 schreef Basic het volgende:
Ik dus ook niet!
quote:Dat wil helemaal niet woon toch in Nederland
Op zaterdag 14 februari 2004 18:09 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Jullie moeten eens wat meer naar de VRTN kijken. Dan leren jullie tenminste fatsoenlijk Vlaams.
quote:Je zou de cultuur van de Vlamingen best wat meer mogen waarderen en tolereren.
Op zaterdag 14 februari 2004 18:37 schreef Basic het volgende:Dat wil helemaal niet woon toch in Nederland
quote:Ik kan het allemaal goed volgen dat Bels, maar dat zal wel komen omdat ik 5 km van de Belgische grens woon
Op zaterdag 14 februari 2004 17:14 schreef Wup het volgende:[..]
dat verstond ik dus ook al niet........
quote:Wie zegt dat ik het niet doe
Op zaterdag 14 februari 2004 18:57 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Je zou de cultuur van de Vlamingen best wat meer mogen waarderen en tolereren.
quote:Ikke, want anders zodde gij Lieve begrèpe en verstoan, zulle.
Op zaterdag 14 februari 2004 19:05 schreef Basic het volgende:Wie zegt dat ik het niet doe
quote:Ik laat iedereen in ze waarden, maar dat heeft niks te maken of ik ze wel of niet versta ik versta een turk ook niet als die turks praat
Op zaterdag 14 februari 2004 19:25 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Ikke, want anders zodde gij Lieve begrèpe en verstoan, zulle.
quote:Bijna.
Op zondag 15 februari 2004 19:54 schreef ChatGirl het volgende:
volgens mij 17
ik vond het trouwens maar een tam weekje.
beetje te saai eigenlijk.
en veel te weinig te lachen, met uitzondering van Bettina uiteraard weer.
Ik hoop op een flink conflict tussen Joyce-Aafke en Renee op korte termijn over de Engel versus Beatrix. Ik vond Renee zowaar wel stoer tegen die twee.
En die Ingrid mag nu wel weer ophouden met haar moeilijke gedoe om niks steeds.
En Kim kan nu ook snel afgevoerd met dr gezeur en haar wilde verrassingen.....
quote:Ja, ze is bij mij van harte welkom.
Op zondag 15 februari 2004 20:07 schreef Wup het volgende:
En Kim kan nu ook snel afgevoerd met dr gezeur en haar wilde verrassingen.....
quote:Week 7.
Op zondag 15 februari 2004 22:56 schreef Basic het volgende:
Ben benieuwd wat voor week we nu krijgen
quote:ja waar blijven je verhaaltjes......
Op zondag 15 februari 2004 22:57 schreef weet_ik_veel het volgende:
Week 7.
quote:Sop het zelf eens op!
Op zondag 15 februari 2004 23:00 schreef Wup het volgende:
ja waar blijven je verhaaltjes......
quote:nee nee, dat is jou taak hier.......
Op zondag 15 februari 2004 23:15 schreef weet_ik_veel het volgende:
Sop het zelf eens op!![]()
quote:Mijn taak hier is anderen de zeik lauw maken.
Op zondag 15 februari 2004 23:16 schreef Wup het volgende:
nee nee, dat is jou taak hier.......
quote:en dat ja...
Op zondag 15 februari 2004 23:17 schreef weet_ik_veel het volgende:
Mijn taak hier is anderen de zeik lauw maken.![]()
Maandag 16 februari
Carlo beleeft een spannende avond met Tara en eindigt in haar bed. Hij schrikt zich dood wanneer hij merkt dat zijn verloofde Kim op hem ligt te wachten in zijn bed. Kyra geniet samen met haar vrienden van een afscheidsontbijt. Nog even en dan is ze weer herenigd met Daan in Kroatië. JP is niet tevreden over de houding van Aafke over De Engel. Ariel krijgt haar hartsvriendin te logeren, maar het lijkt erop dat ze Ariel niet puur voor de gezelligheid een bezoekje brengt.
Dinsdag 17 februari
Claire maakt een afwezige indruk op Ellen. Ellen vraagt haar een tijdje te logeren. Radeloze Kim kan wel een borrel van JP gebruiken. Kyra is zeer gelukkig wanneer ze Daan treft in het druk bezochte restaurant in Kroatië. Richter gaat op sollicitatie in het Beatrix Ziekenhuis. Ze vraagt zich af of het verzwijgen van informatie net zo erg is als liegen? Evelien, de vriendin van Ariel, krijgt raadselachtige telefoontjes.
Woensdag 18 februari
Ariel is onaangenaam verrast wanneer de vriend van Evelien op de stoep staat. Claire laat bij Arthur doorschemeren dat de net aangenomen zuster Lieve een interessante achtergrond heeft. Bram en Floor besluiten om samen het plan voor de zwangere tienermeiden voor te leggen aan Bettina. Jarige zuster Ingrid krijgt cadeaus van Arthur waar ze niet op zit te wachten. Bettina grijpt in en laat Arthur naar haar kamer komen.
Donderdag 19 februari
Wanneer JP een huilende Kim aan de telefoon heeft, probeert hij Carlo te overtuigen van het feit dat Daan in dezelfde situatie heeft gezeten met Kyra. Tara steekt haar verdrietige broer Hugo een hart onder de riem gedurende een diner. Tijdens een heftige discussie tussen Bettina, Arthur en Ingrid komt Lisette binnengestormd met een akelige mededeling. Kyra krijgt in Kroatië een telefoontje van Hugo waardoor ze in verwarring wordt gebracht.
Vrijdag 20 februari
Lizzy is heel benieuwd naar de reacties op het artikel dat ze heeft geschreven voor een autoblad. Aafke vist bij Koen naar informatie over de komende hoorzitting betreffende de uitbreidingen van het Beatrix en het voortbestaan van De Engel. Joost merkt dat vriendschappen in een ziekenhuis van korte duur kunnen zijn. Lieve heeft haar eerste werkdag in het ziekenhuis en een confrontatie met Claire blijft niet uit.
quote:'t Is dat je een vrouw bent.
Op zondag 15 februari 2004 23:29 schreef Wup het volgende:
dank je wel. Zie je nou wel dat je lief kan doen.
Joost was kewl met de kaart voor die oude vrouw. Ving hij ook nog ff ¤ 50, - euro.
Ik hoop dat Kim Carlo morgen fiks op zijn bakkes slaat! Heeft die schuinsmarcheerder wel verdiend.
quote:Ik vond het weer zo een oninteressante aflevering.
Op maandag 16 februari 2004 20:10 schreef weet_ik_veel het volgende:
Die Evelien heeft ook wat lang tussen de schapen geleefd ...Joost was kewl met de kaart voor die oude vrouw. Ving hij ook nog ff ¤ 50, - euro.
Ik hoop dat Kim Carlo morgen fiks op zijn bakkes slaat! Heeft die schuinsmarcheerder wel verdiend.
quote:Ik had haar wel bij het behang gepakt!
Op maandag 16 februari 2004 20:13 schreef Wup het volgende:Ik had dat kind echt ter plekke achter het behang geplakt.
quote:Nepvertrek???? Ik hoop dat ze echt opsodeflikkert. Nutteloos personage.
Op maandag 16 februari 2004 20:14 schreef Wup het volgende:
al dat gedoe rondom dat nep-vertrek van Kyra vind ik ook volkomen overbodig.
quote:ja dat kunnen we nou wel willen, maar die kans schat ik niet al te hoog in. Als ze hiermee echt uit de serie verdwijnt dan vergeef ik ze al dat gedoe uiteraard met alle plezier
Op maandag 16 februari 2004 20:22 schreef weet_ik_veel het volgende:
Nepvertrek???? Ik hoop dat ze echt opsodeflikkert. Nutteloos personage.
quote:alhier de schapenmeisjes:
Op maandag 16 februari 2004 20:10 schreef weet_ik_veel het volgende:
Die Evelien heeft ook wat lang tussen de schapen geleefd ...
en wie er zowaar ook een keertje in beeld mocht:
quote:Ik vrees dat Kyra over een paar weken weer terugkomt, omdat Daan weer zonodig met een ander mokkel de lambada horizontaal moest dansen. Een bemande missie naar Saturnus is de enige oplossing om haar kwijt te raken.
Op maandag 16 februari 2004 20:26 schreef Wup het volgende:
ja dat kunnen we nou wel willen, maar die kans schat ik niet al te hoog in. Als ze hiermee echt uit de serie verdwijnt dan vergeef ik ze al dat gedoe uiteraard met alle plezier
quote:Ik denk ook dat ze binnen de kortste keren weer terug is om haar studie toch af te maken.
Op maandag 16 februari 2004 20:46 schreef weet_ik_veel het volgende:Ik vrees dat Kyra over een paar weken weer terugkomt, omdat Daan weer zonodig met een ander mokkel de lambada horizontaal moest dansen. Een bemande missie naar Saturnus is de enige oplossing om haar kwijt te raken.
quote:Ik zie haar deze week alweer tussen de verhaaltjes voorbij komen.......
Op maandag 16 februari 2004 20:46 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik vrees dat Kyra over een paar weken weer terugkomt, omdat Daan weer zonodig met een ander mokkel de lambada horizontaal moest dansen. Een bemande missie naar Saturnus is de enige oplossing om haar kwijt te raken.
quote:mja en zich op Huugje te storten........
Op maandag 16 februari 2004 20:49 schreef soapie het volgende:
Ik denk ook dat ze binnen de kortste keren weer terug is om haar studie toch af te maken.
quote:Huug wil zijn vleesspeer smeren en smeekt Kyra om terug te komen.
Op maandag 16 februari 2004 20:50 schreef Wup het volgende:Ik zie haar deze week alweer tussen de verhaaltjes voorbij komen.......
quote:tsja, zal het Kyra personage daar even van opknappen......
Op maandag 16 februari 2004 20:53 schreef weet_ik_veel het volgende:
Huug wil zijn vleesspeer smeren en smeekt Kyra om terug te komen.
Dennis Overeem speelt in ShoufShouf Habibi, als Erik.
quote:Mooi zo, heeft hij alvast een ander baantje
Op maandag 16 februari 2004 21:34 schreef ChatGirl het volgende:
speaking of which:
Dennis Overeem speelt in ShoufShouf Habibi, als Erik.
quote:Inderdaad
Op maandag 16 februari 2004 20:14 schreef Wup het volgende:
al dat gedoe rondom dat nep-vertrek van Kyra vind ik ook volkomen overbodig.
Die Gyman of hoe je het ook speld groeit trouwens wel als kool
quote:Hij is zo gegroeid dat hij niet meer op de aftiteling past
Op maandag 16 februari 2004 21:52 schreef pberends het volgende:Die Gyman of hoe je het ook speld groeit trouwens wel als kool
quote:Hij is al bijna zo groot dat hij zelfstandig kan gaan wonen. Dan kan dat inmiddels overbodig personage ook weg. Er hangen te veel overbodige figuren rond: Renée, Gyman, Dobrellen (Doris en de rest), Ariel, Carlo, Kyra.
Op maandag 16 februari 2004 22:01 schreef Iwan1976 het volgende:
Hij is zo gegroeid dat hij niet meer op de aftiteling past
Renee: "We gaan misschien verhuizen en dan komen we vlak bij je school te wonen, dan hoef ik je niet meer te brengen."
Gyman: "Kan ik dan ook voetballen op dat schoolplein?"
Hij blijft gewoon op dezelfde school zitten dus, beetje domme vraag van Gyman. En volgens mij zei Renee toen ze terug uit Afrika kwam dat hij naar de brugklas ging, waarom zou ze hem dan in hemelsnaam nog naar school brengen
quote:hihi, wat vals.
Op maandag 16 februari 2004 22:01 schreef Iwan1976 het volgende:
Hij is zo gegroeid dat hij niet meer op de aftiteling past
quote:carriere move moet kunnen toch
Op maandag 16 februari 2004 23:27 schreef weet_ik_veel het volgende:
De figuranten van ONM bestaan uit recyclebaar materiaal. De wethouder met wie Aafke zat te praten, was een paar jaren geleden de impressario van Bento.
quote:Sommigen moeten gewoon moven, zonder carrière.
Op maandag 16 februari 2004 23:47 schreef Wup het volgende:
carriere move moet kunnen toch
quote:ja je hebt er al een aantal genoemd toch.....
Op maandag 16 februari 2004 23:52 schreef weet_ik_veel het volgende:
Sommigen moeten gewoon moven, zonder carrière.
quote:Basic is tenminste nog positief........
Op maandag 16 februari 2004 23:57 schreef Basic het volgende:
Was wel weer een leuke aflevering
quote:Kim kwam langs in het ziekenhuis en bleef maar kwebbelen tegen Carlo over het aanstaande huwelijk. Carlog reageerde de hele tijd heel bot en toen vroeg Kim wat ie nou eigenlijk wou.Carlo: "Ik wil helemaal niet met je trouwen!"
Op dinsdag 17 februari 2004 10:11 schreef carola het volgende:
Wat was de cliffhanger? Ik heb het gisteren gemist...
quote:Hij heeft haar eerst gepaald, dus dat hoeft hij al niet meer te doen.
Op dinsdag 17 februari 2004 14:35 schreef Vaatdoek het volgende:
Als ik Carlo was wist ik het wel, ik zou Kim met haar burgerlijke maniertjes en gezeik buiten de deur zetten en Tara gaan palen
quote:Nog 19 minuten, bedoel je!
Op dinsdag 17 februari 2004 18:41 schreef Basic het volgende:
Ben benieuwd naar zometeen nog 45 min
Grappig dat Joost geen 50 euro meer kreeg. Morgen is er vast en zeker geen post van Roland voor mevr. Philip.
Huize Couwenberg is straks aardig leeg..
Claire zal 'het geheim' van Lieve wel in het openbaar brengen..
quote:Zijn kunstgebit? 't Is mij niet opgevallen.
Op dinsdag 17 februari 2004 20:40 schreef Chara het volgende:
Wat viel er uit Niels zijn mond toen hij met Lieve zat te kussen![]()
of ben ik de enige die dat gezien heeft
quote:Ik zag het ook
quote:Ja ik heb het ook gezien
quote:nah, hoe krijgt ie het voor elkaar,
Op dinsdag 17 februari 2004 20:54 schreef raarvogeltje het volgende:
Ik zag het ookHij zoent met consumptie, hij wisselt gewoon zijn speeksel uit...
Of als 'ie echt een lieve jongen wordt gaat hij Roland nu opsporen
quote:Of een vriend van 'm, die zich als Roland voordoet, optrommelen.
Op dinsdag 17 februari 2004 22:18 schreef Leonoor het volgende:
Of als 'ie echt een lieve jongen wordt gaat hij Roland nu opsporen
Kyra is volgende week al weer in Nederland, waarschijnlijk heeft het met Hugo te maken.
****NEWSFLASH****NEWSFLASH****NEWSFLASH****NEWSFLASH****NEWSFLASH****NEWSFLASH****
quote:uhm... dat hadden we gisteren al geconstateerd.....
Op dinsdag 17 februari 2004 23:16 schreef Svensational het volgende:
Kyra is volgende week al weer in Nederland, waarschijnlijk heeft het met Hugo te maken.
quote:****NEWSFLASH****NEWSFLASH****NEWSFLASH****NEWSFLASH****NEWSFLASH****NEWSFLASH****
Op dinsdag 17 februari 2004 23:16 schreef Svensational het volgende:
****NEWSFLASH****NEWSFLASH****NEWSFLASH****NEWSFLASH****NEWSFLASH****NEWSFLASH****Kyra is volgende week al weer in Nederland, waarschijnlijk heeft het met Hugo te maken.
****NEWSFLASH****NEWSFLASH****NEWSFLASH****NEWSFLASH****NEWSFLASH****NEWSFLASH****
Kut kut kut kut kut kut kut kut!
Tot zover dit extra bericht!
quote:Hoe wisten jullie dat gister al dan? De gidsen liggen vandaag pas in de winkel
Op dinsdag 17 februari 2004 23:21 schreef Wup het volgende:[..]
uhm... dat hadden we gisteren al geconstateerd.....
en we werden er niks blij van......
quote:zoiets stond al in de verhaaltjes van weet_ik_veel voor deze week.
Op dinsdag 17 februari 2004 23:58 schreef Svensational het volgende:
Hoe wisten jullie dat gister al dan? De gidsen liggen vandaag pas in de winkel
quote:Hehe , heb ik het toch goed voorspeld
Op dinsdag 16 september 2003 18:36 schreef Svensational het volgende:
Ik denk dat Tara wat gaat krijgen met Carlo Breidenbach, die een dezer dagen zal verschijnen
En dit zie ik eigenlijk niet gebeuren:
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 16:05 schreef Markie-Mark het volgende:
Het zou me niks verbazen als ze Renee in de toekomst aan Tara koppelen. Zou de verhaallijn wel goed doen
quote:Ze was weer net zo onhandig als in de tijd dat ze in het ziekenhuis begon. Ze struikelde steeds en liet alles uit de handen vallen.
Op woensdag 18 februari 2004 01:09 schreef Basic het volgende:
Je zag aan Kyra al vandaag dat ze het niet echt leuk vond dat horeca werk hehe
quote:Laten we hopen dat die vrees in een fobie omslaat. Dan sodeflikkert ze op. Wat een zouteloos overbodig karakter. "Nadenken verboden" is haar devies.
Op woensdag 18 februari 2004 15:19 schreef Basic het volgende:
Camara vrees..........
Raar gedoe rondom dat contract, alsof liegen over je CV de normaalste zaak van de wereld is....
jammer ook, ik wil die Lieve echt zo snel mogelijk zien vertrekken, ik heb echt een hekel aan dat mens. Dat haar maar iets heel vreselijks mag overkomen....
Enne, wat gaat Joyce nou doen?
en hoezo en waarom?
quote:Ik begrijp ook niet waar dat ineens vandaan komt.
Op woensdag 18 februari 2004 20:06 schreef Wup het volgende:Enne, wat gaat Joyce nou doen?
en hoezo en waarom?
quote:ik vind Ariel wel leuk eigenlijk.
Op woensdag 18 februari 2004 20:53 schreef soapie het volgende:
Nu die verkrachter is opgepakt kan Ariel weer rustig terug naar Texel!!!![]()
![]()
quote:vind haar de laatste tijd ook wel oké!
Op woensdag 18 februari 2004 20:58 schreef Wup het volgende:
ik vind Ariel wel leuk eigenlijk.
Joyce Duuk Hoelang nog?
(volgende week wordt ie zijn hotel uitgeschopt en gaat ie bij haar logeren, goeie aanleiding lijkt me zo!)
quote:Heeft hij de rekening dan niet betaald?
Op woensdag 18 februari 2004 21:53 schreef babette21 het volgende:Joyce
Duuk Hoelang nog?
(volgende week wordt ie zijn hotel uitgeschopt en gaat ie bij haar logeren, goeie aanleiding lijkt me zo!)
quote:Maar dat is het nou juist, Joyce neemt 2 maanden verlof om op reis te gaan om 'over het leven na te denken' of zoiets vaags.....
Op woensdag 18 februari 2004 21:53 schreef babette21 het volgende:
JoyceDuuk Hoelang nog?
quote:gaat ie met d'r mee, krijgen ze onderweg ruzie, komt zij alleen weer terug en is Duuk meteen uit de serie... hij staat tenslotte op de Zwarte Lijst...
Op woensdag 18 februari 2004 22:05 schreef Wup het volgende:
Maar dat is het nou juist, Joyce neemt 2 maanden verlof om op reis te gaan om 'over het leven na te denken' of zoiets vaags.....
quote:nou, nou, beetje meer spectakel dan hoor.
Op woensdag 18 februari 2004 22:49 schreef babette21 het volgende:
gaat ie met d'r mee, krijgen ze onderweg ruzie, komt zij alleen weer terug en is Duuk meteen uit de serie... hij staat tenslotte op de Zwarte Lijst...
quote:Welnee, kan nooit. Die Ingrid is een aanstelster.
Op woensdag 18 februari 2004 23:07 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik vind het een strakke actie van Bettina om Tuur zo voor het blok te zetten. 't Is altijd leuk om te zien hoe tante Betje iemand in de houdgreep heeft. Ik denk dan ook dat de sexuele intimidatie Tuurs Waterloo wordt. En ik gun 't 'm zo van ganser harte!
quote:Kon ik idd ook niet helemaal volgen... vage actie...
Op woensdag 18 februari 2004 23:01 schreef Svensational het volgende:
Wat ik me afvraag, waarom in de aflevering van gister JP heel stiekem de telefoon aan Joost geeft, terwijl het voor Evelien was![]()
quote:Mee eens, durft 'm niet eens recht in z'n bek te zeggen dat ie op moet rotten... maar wél leuk om te zien hoe hij iedereen hierdoor tegen zich krijgt
Op woensdag 18 februari 2004 23:11 schreef Wup het volgende:
Welnee, kan nooit. Die Ingrid is een aanstelster.
quote:Ze is er inderdaad ook wel zelf schuld aan, maar als zij een getuige, die beweert Tuurs intimidaties te hebben gehoord, kan optrommelen hangt Tuur. En dan gaat misschien ook de beerput van de dood van de patiënt in Amerika open. Tante Betje zal haar mond dan niet meer dichthouden. Zij heeft immers niks meer te verliezen. Haar schandaal met het geld dat ze voor Serge sjoepte is toch al lang bekend.
Op woensdag 18 februari 2004 23:11 schreef Wup het volgende:
Welnee, kan nooit. Die Ingrid is een aanstelster.
quote:Jawel, dat heeft ze een week ofzo geleden direct in Tuurs gezicht gezegd. Ze zei toen, face to face, dat ze niks meer met hem te maken wilde hebben.
Op woensdag 18 februari 2004 23:16 schreef babette21 het volgende:Mee eens, durft 'm niet eens recht in z'n bek te zeggen dat ie op moet rotten... maar wél leuk om te zien hoe hij iedereen hierdoor tegen zich krijgt
quote:Ik herinner me dat Bettina nog meer geld achterover had gedrukt om mee te speculeren?
Op donderdag 19 februari 2004 00:27 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ze is er inderdaad ook wel zelf schuld aan, maar als zij een getuige, die beweert Tuurs intimidaties te hebben gehoord, kan optrommelen hangt Tuur. En dan gaat misschien ook de beerput van de dood van de patiënt in Amerika open. Tante Betje zal haar mond dan niet meer dichthouden. Zij heeft immers niks meer te verliezen. Haar schandaal met het geld dat ze voor Serge sjoepte is toch al lang bekend.
kan Serge niet uit zijn grafje herrijzen..........
nog steeds het hoogtepunt van dit hele seizoen [ tot nu toe zet ik er maar hoopvol achter....]
quote:Dat was haar eigen slijk der aarde.
Op donderdag 19 februari 2004 00:37 schreef Wup het volgende:Ik herinner me dat Bettina nog meer geld achterover had gedrukt om mee te speculeren?
quote:goede vraag ja, waarom moet Duuk dat hotel uit?
Op woensdag 18 februari 2004 22:00 schreef weet_ik_veel het volgende:
Heeft hij de rekening dan niet betaald?
quote:Ik heb net eventjes de band teruggespoeld. In de koffiekamer van het ziekenhuis zei hij zoiets als "Jaja, ik betaal wel tegen het einde van de week" (ik weet het niet meer letterlijk). Mij schiet ook te binnen hoe dat kan komen. Duuk heeft immers ook een kapitaal in het project van Serge gestoken. Ik denk dat Duuk blut is.
Op donderdag 19 februari 2004 01:19 schreef Wup het volgende:goede vraag ja, waarom moet Duuk dat hotel uit?
quote:Het wordt hoog tijd dat jullie ook alle afleveringen gaan tapen. Je ziet en hoort bij het terugkijken veel meer details.
Op donderdag 19 februari 2004 02:10 schreef Basic het volgende:
Ik heb hem gemist vandaag maar ben er weer helamaal bij![]()
dank u
quote:jij bent ook 24 hrs op he hehehe
Op donderdag 19 februari 2004 02:35 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Het wordt hoog tijd dat jullie ook alle afleveringen gaan tapen. Je ziet en hoort bij het terugkijken veel meer details.
quote:Ik mis inderdaad ook al de helft als ik het wel zie, dat hele koffiekamerverhaal is volledig langs me heen gegaan.
Op donderdag 19 februari 2004 02:35 schreef weet_ik_veel het volgende:
Het wordt hoog tijd dat jullie ook alle afleveringen gaan tapen. Je ziet en hoort bij het terugkijken veel meer details.
quote:Ja, maar wat doe je als een lul met een vliegtuig tegen een toren knalt en alle zenders de programmering wijzigen?
Op donderdag 19 februari 2004 02:40 schreef Wup het volgende:
Ik gebruik de zondagjes voor alles wat ik gemist heb.
quote:96, Waarvan tape 0 op standard play en tape 1 t/m 10 (helaas) op long play. Ik heb alle afleveringen vanaf de laatste week van mei '99 (vanwege de cliffhanger [tape 0], want Veronica herhaalde destijds niet altijd de laatste week van een seizoen- voor een nieuw seizoen begon) t/m heden ....
zeg, hoeveel videobandjes heb jij staan?
Tape 11 t/m heden heb ik op standard play opgenomen.
quote:Hoezo verslaafd?
Op donderdag 19 februari 2004 02:35 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Ik wacht wel tot er een medium wordt uitgevonden dat het mogelijk maakt om alle afleveringen op een datadrager te zetten... of totdat het mogelijk wordt om ze 'on demand' via het internet te bekijken.
Alles opnemen op videobanden is gekkenwerk. En dan heb ik het nog niet eens gehad over de beperkte levensduur van de videoband.
quote:Volgende week pas
Op donderdag 19 februari 2004 10:06 schreef Markie-Mark het volgende:
Woont Duuk nu al bij Joyce of gebeurt dat pas volgende week?
quote:Ik vind het hoogtepunt van die seizoen de gastrol van Tatjana. Dat was echt de leukste verhaallijn allertijden
Op donderdag 19 februari 2004 00:37 schreef Wup het volgende:
nog steeds het hoogtepunt van dit hele seizoen [ tot nu toe zet ik er maar hoopvol achter....]
quote:Dat geld heeft Daan weer teruggestort. Tja, details he
Op donderdag 19 februari 2004 02:08 schreef weet_ik_veel het volgende:
Duuk heeft immers ook een kapitaal in het project van Serge gestoken. Ik denk dat Duuk blut is.
quote:Mischien komt hij binnenkort weer op vrije voeten wegens gebrek aan bewijs. En ben er niet rouwig om, die verkrachter was een beroerd acteur.
Op donderdag 19 februari 2004 10:19 schreef Markie-Mark het volgende:
En waar sloeg die "verhaallijn"op met die verkrachter van Ariel, die vent werd gisteren toch al opgepakt? Dat is toch geen verhaallijn meer iets wat drie afleveringen duurt.
quote:neuh, dat was een of andere vage scharrel, ik weet verder ook niet, misschien volgt daar nog wat meer over, anders was het gewoon vreemdsoortige decorvulling in de Engel.
Op donderdag 19 februari 2004 09:57 schreef carola het volgende:
Zag een paar dagen geleden Duuk zoenen in de Engel... was dat met joyce... kon dat niet zien toen en nu hebben jullie het over DuukJoyce!! Wanneer is deze liefde tot stand gekomen, heb ik echt even gemist...
Duuk & Joyce daar wordt al zo lang op aan gestuurd. Maar dan is het weer net niet....
quote:Klopt ja, daar was hij nog zo blij over.....
Op donderdag 19 februari 2004 10:17 schreef Svensational het volgende:
Dat geld heeft Daan weer teruggestort. Tja, details he
misschien heeft Duuk dan wel enorme gokschulden, of andere duistere zaakjes. Van mij mag het, er mag best weer eens wat gevaarlijkers gaan gebeuren.
quote:Er zijn sowieso veel te veel van die korte onzinverhaallijntjes die nergens over gaan.
Op donderdag 19 februari 2004 10:15 schreef Svensational het volgende:
Ik vind het hoogtepunt van die seizoen de gastrol van Tatjana. Dat was echt de leukste verhaallijn allertijden
quote:Nee, Daan heeft alleen maar Bettina's geld teruggestort.
Op donderdag 19 februari 2004 10:17 schreef Svensational het volgende:
Dat geld heeft Daan weer teruggestort. Tja, details he
quote:nee, Duuk had ook zijn centjes terug.
Op donderdag 19 februari 2004 16:02 schreef weet_ik_veel het volgende:
Nee, Daan heeft alleen maar Bettina's geld teruggestort.
quote:Ehhh .... toch het tapeje nog maar eens terugspoelen, geloof ik ...
Op donderdag 19 februari 2004 16:08 schreef Wup het volgende:
nee, Duuk had ook zijn centjes terug.
quote:Ik durf niet te zeggen wanneer het was maar hij vertelde het aan Kyra in het Beatrix....
Op donderdag 19 februari 2004 16:11 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ehhh .... toch het tapeje nog maar eens terugspoelen, geloof ik ...
quote:Daar staat mij ook iets van bij, maar precies weet ik het ook niet meer!!!
Op donderdag 19 februari 2004 16:25 schreef Wup het volgende:Ik durf niet te zeggen wanneer het was maar hij vertelde het aan Kyra in het Beatrix....
quote:Nee, nog tien minuten ....
Op donderdag 19 februari 2004 19:06 schreef Basic het volgende:
24 min nog
quote:Het beste Rebecca
Op donderdag 19 februari 2004 21:04 schreef babette21 het volgende:
Jajaja Kimmetje in gedumpt!! Finally... Nou meid, het beste hoor. hasta la vista, tot in de pruimentijd!!
quote:Dat komt wel goed. Ze is al hier.
Op donderdag 19 februari 2004 22:11 schreef Basic het volgende:Het beste Rebecca
quote:ach jee is Kimmetje exit?
Op donderdag 19 februari 2004 21:04 schreef babette21 het volgende:
Jajaja Kimmetje in gedumpt!! Finally... Nou meid, het beste hoor. hasta la vista, tot in de pruimentijd!!
quote:Lieve Kyra kan opzouten ....
Op donderdag 19 februari 2004 22:19 schreef Wup het volgende:[..]
ach jee is Kimmetje exit?
nou ja, ze heeft haar uitzet tenminste al bijelkaar.
weet_ik_veel, kun je Lieve en Kyra ook nog onderdak bieden?
Die had ik willen plaatsen, maar toen ging de zooi nog langzaam.quote:Op maandag 23 februari 2004 00:19 schreef Svensational het volgende:
Yeah, het forum doet et weer![]()
Eerste post in SHO?
ja Joost was wel liefquote:Op maandag 23 februari 2004 12:01 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik vond het wel zielig voor Joost dat die ouwe vrouw onverwacht overleed. Ook goed van hem dat ie dat geld teruggaf, past helemaal niet bij zn karakter om dat geld te houden.
Dat valt in zoverre te betreuren dat die trut van een Lieve dan niet heel snel de serie wordt uitgespeeld. Ik heb echt een enorme hekel aan dat mens met die afschuwelijke grijns op dr smoel 24 uur per dag.quote:En Claire die door het ziekenhuis heen schreeuwt dat Niels verantwoordelijk is voor de dood van die patientdat komt echt niet meer goed tussen die twee nu.
Alsof iemand daarop zit te wachten.....quote:Op maandag 23 februari 2004 20:06 schreef Wup het volgende:
oh my God, blijft me dan niks bespaard...
Lieve in dr stoeipakje, wat een drama.
Ja dat was toch een ouwe vent???quote:die schouwarts is ook wel heel snel van gedaante verwisseld.
Victor heeft 'm stiekem een gezichtsveranderende operatie gegeven, net als bij Pim.quote:Op maandag 23 februari 2004 20:47 schreef soapie het volgende:
Ja dat was toch een ouwe vent???![]()
![]()
of ook een stoeipakje kopen.........quote:Op maandag 23 februari 2004 23:31 schreef weet_ik_veel het volgende:
Of misschien gaat Joyce in NY eens nadenken over hoe ze de Engel kan redden?
Is dat op haar leeftijd nog ethisch verantwoord?quote:Op maandag 23 februari 2004 23:34 schreef Wup het volgende:
of ook een stoeipakje kopen.........
Ik mis dequote:Op maandag 23 februari 2004 23:45 schreef Svensational het volgende:
Oh, wacht. De nieuwe topics welAlleen de topiocs die in RLS stonden doen het niet.
En er is een nieuwe smiley![]()
![]()
heb je nog verhaaltjes?quote:Op dinsdag 24 februari 2004 00:00 schreef weet_ik_veel het volgende:
Het schijnt dat Hugo en Kyra iets met elkaar gaan krijgen. Als ik het goed begrijp worden ze op heterdaad betrapt.
Ja. Hier komen ze: http://www.rtl.nl/soaps/onderwegnaarmorgen/februari2004.xmlquote:Op dinsdag 24 februari 2004 00:03 schreef Wup het volgende:
heb je nog verhaaltjes?
Hoezo niet?quote:Op dinsdag 24 februari 2004 00:06 schreef Wup het volgende:
ik heb het niet zo op die site, maar goed.
mn popupblocker is daar iets te enthousiast.quote:Op dinsdag 24 februari 2004 00:07 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hoezo niet?
dusse... jij bent er gewoon beter in.quote:Donderdag 26 februari
Ingrid’s man Tom is binnengebracht met ernstige hartproblemen. Uitgerekend Arthur, zijn concurrent in de liefde, is zijn behandeld arts.
Mijn vrouw is inderdaad dik tevreden.quote:Op dinsdag 24 februari 2004 00:10 schreef Wup het volgende:
dusse... jij bent er gewoon beter in.
Er moeten niet zoveel fouten worden gemaakt ....quote:Op woensdag 25 februari 2004 14:17 schreef Basic het volgende:
hahha je moet niet zo goed opletten weet ik veel anders is het niet meer leuk
Ja, Floortje heeft helemaal the hots voor Bram.quote:Op woensdag 25 februari 2004 17:12 schreef pberends het volgende:
Tijd niet geweest hier. Maar die Floor is zeker verliefd op Brammertje
Sorry maar het klinkt alsof het een terugblik is van vorige week of zie ik het verkeerdquote:Op woensdag 25 februari 2004 18:58 schreef weet_ik_veel het volgende:
Vooruitblikje:
Woensdag 25 februari
Claire treft Hugo en Kyra op een voor hun ongelukkig moment. Woedend trekt Claire haar conclusies. JP heeft een emotioneel beroep gedaan op de gemeenteraadcommissie om de Engel als café te behouden. Arthur heeft een beslissing genomen in het conflict tussen Niels en Claire. Hij schorst Claire voor onbepaalde tijd. Carlo probeert afstand van Tara te houden omdat hij geen zin meer heeft in alleen maar een geheime seksuele relatie.
Donderdag 26 februari
Het management van Hotel Waalberg maakt Duuk duidelijk dat ze een probleem met hem hebben. Dit blijkt niet het enige probleem te zijn dat Duuk heeft. Ingrid’s man Tom is binnengebracht met ernstige hartproblemen. Uitgerekend Arthur, zijn concurrent in de liefde, is zijn behandeld arts. Claires egocentrisme brengt haar en Bram op voet van oorlog.
Vrijdag 27 februari
Alle betrokkenen wachten in spanning op het besluit van de gemeenteraad over het voortbestaan van de Engel. Lizzy trekt het onverantwoordelijke gedrag van Joost niet meer. Ze eist dat hij verandert, anders vertrekt ze. Duuk vraagt Joyce of hij wellicht een nachtje bij haar mag logeren. Dit leidt tot het nodige rumoer de volgende ochtend aan de ontbijttafel.
Bram is lekkerrrrrrrrrrrrrrr.quote:Op woensdag 25 februari 2004 19:43 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wat funny dat Claire Floor doorheeft, maar ja ... zij heeft de nodige ervaring ....
Bram is een nutteloos, nietszeggend, zouteloos karakter. Laat die boer zich door Claire wegjagen! Pfff! Ik ging desnoods boven op de meid ziiten, zo van: "Och, ik zag niet dat jij hier ook nog rondhuppelde ..." Was ik zo mee klaar ....quote:Op woensdag 25 februari 2004 20:03 schreef pberends het volgende:
Bram is lekkerrrrrrrrrrrrrrr.
helemaal mee eensquote:Op woensdag 25 februari 2004 20:14 schreef Markie-Mark het volgende:
Claire is echt briljant [...]
ONM zonder Claire is echt niks
Hij noemde haar vorige week ook al slettebakje. Vond ik ook al zo grappig.quote:Arthur is ook briljant hoe ie Claire gisteren die sloerie noemde, echt eeuwig zonde dat ie eruitgaat
Het heeft al heel wat jaren geduurd eer we er achter kwamen dat hij Jean Paul heet. Toen JP jaren geleden met maagklachten naar het ziekenhuis moest, werd hij ook als "JP" omgeroepen.quote:Op woensdag 25 februari 2004 21:57 schreef babette21 het volgende:
Viel het jullie gister ook op dat ze bijna in de knoop kwamen te zitten met JP's achternaam (die hij dus niet heeft!!) Tijdens die rechtzitting of wat het ook was: "en dan komt nu aan het woord, een medewerker van De Engel, JP eh, JP eh..." JP: "Ja, dat ben ik!!"![]()
stiekem zat ik natuurlijk op 't puntje van m'n stoel, dacht: nu wordt het mysterie opgelost!!! maar helaas....
Wat heeft tara nou weer misdaan?quote:Op woensdag 25 februari 2004 23:04 schreef weet_ik_veel het volgende:
Tara en Claire zouden samen een bedrijf kunnen gaan leiden: een hoerenkot.
Same here, ik dacht ook, nu komt het hoge woord eruit, maar helaas. JP was trouwens fantastisch tijdens de hoorzittingquote:Op woensdag 25 februari 2004 21:57 schreef babette21 het volgende:
Viel het jullie gister ook op dat ze bijna in de knoop kwamen te zitten met JP's achternaam (die hij dus niet heeft!!) Tijdens die rechtzitting of wat het ook was: "en dan komt nu aan het woord, een medewerker van De Engel, JP eh, JP eh..." JP: "Ja, dat ben ik!!"![]()
stiekem zat ik natuurlijk op 't puntje van m'n stoel, dacht: nu wordt het mysterie opgelost!!! maar helaas....
Nou .... Carlo van Kim afpakken ... dat is hoerengedrag.quote:Op woensdag 25 februari 2004 23:17 schreef Wup het volgende:
Wat heeft tara nou weer misdaan?
Nee ik vinden dat nietquote:Op woensdag 25 februari 2004 23:04 schreef weet_ik_veel het volgende:
Vinden jij ook dat JP eens dringend naar de haarknipper moet?
Man, leer toch eens quoten!quote:Op woensdag 25 februari 2004 23:57 schreef Svensational het volgende:
Nee ik vinden dat niet![]()
Ja, de kots-smiley staat nu wel in het overzichtquote:Op donderdag 26 februari 2004 00:04 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Man, leer toch eens quoten!![]()
![]()
Ga jij je bandje nou maar terugspoelen.quote:Op donderdag 26 februari 2004 00:10 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zo! En nu moet Aafke die Koen Oplichthart nog dumpen.
Ik heb het idee dat Daan Duuks geld helemaal niet heeft teruggegeven. Hoe zou het anders komen dat Ome Duuk op zwart zaad zit en uit De Waalberg wordt geflikkerd? Hij heeft het geld toch niet opgevreten, opgezopen of verhoerd? Hoewel ... hij bekte vandaag een lekker snolletje ...
Ik heb nog niet alles gezien, inderdaad ...quote:Op donderdag 26 februari 2004 00:13 schreef Wup het volgende:
Ga jij je bandje nou maar terugspoelen.
ow...quote:Op woensdag 25 februari 2004 23:54 schreef weet_ik_veel het volgende:
Nou .... Carlo van Kim afpakken ... dat is hoerengedrag.
En nou niet meer naar de baas happen! Potverdulleme, zou Wim Sonneveld zeggen ...quote:Op donderdag 26 februari 2004 00:13 schreef Wup het volgende:
Ga jij je bandje nou maar terugspoelen.
oeps sorry, en je had nog wel verhaaltjes neergezet.......quote:Op donderdag 26 februari 2004 00:20 schreef weet_ik_veel het volgende:
En nou niet meer naar de baas happen! Potverdulleme, zou Wim Sonneveld zeggen ...
Die Arthur heeft inderdaad dikke humor, en goed acteur ook. Claire roeleert inderdaad, nog ff en ze steekt het Beatrix in de fik.quote:Op woensdag 25 februari 2004 20:14 schreef Markie-Mark het volgende:
Claire is echt briljant, hoe ze echt iedereen tegen zich in het harnas werkt: Arthur, Hugo, Lieve, Niels, Kyra, Bram. En dan hoe ze uitvalt tegen Hugo over dat ie met dat kind heeft liggen krikken
ONM zonder Claire is echt niks
Arthur is ook briljant hoe ie Claire gisteren die sloerie noemde, echt eeuwig zonde dat ie eruitgaat
Wat is er nou weer mis met Koen?quote:Op donderdag 26 februari 2004 00:18 schreef weet_ik_veel het volgende:
Heeft Aafke die lul dan al gedumpt?
Maar wel grappig als lokaas.quote:Op woensdag 25 februari 2004 20:50 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Bram is een nutteloos, nietszeggend, zouteloos karakter.
Ja, JP weten de makers altijd goed uit te buiten.quote:Op woensdag 25 februari 2004 21:57 schreef babette21 het volgende:
Jaaaaaa, de kinderafdeling omdat Bram onlief deed.....quote:Op donderdag 26 februari 2004 00:23 schreef pberends het volgende:
Die Arthur heeft inderdaad dikke humor, en goed acteur ook. Claire roeleert inderdaad, nog ff en ze steekt het Beatrix in de fik.
Nou terecht, Kim is echt verschrikkelijk. Kim kan wel met Bram trouwen.quote:Op woensdag 25 februari 2004 23:54 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Nou .... Carlo van Kim afpakken ... dat is hoerengedrag.
Dan toch wel tijdens een romantisch diner met kaarsen, want zo zette de 't Seepaert in de hens. Met alle kerels die Claire nog gaat hebben kan ze de hele stad op die manier affakkelen.quote:Op donderdag 26 februari 2004 00:23 schreef pberends het volgende:
Claire roeleert inderdaad, nog ff en ze steekt het Beatrix in de fik.
En dan emigreren naar ver ver weg om nooit meer terug te komen.quote:Op donderdag 26 februari 2004 00:26 schreef pberends het volgende:
Nou terecht, Kim is echt verschrikkelijk. Kim kan wel met Bram trouwen.
LOLquote:Op donderdag 26 februari 2004 00:27 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dan toch wel tijdens een romantisch diner met kaarsen, want zo zette de 't Seepaert in de hens. Met alle kerels die Claire nog gaat hebben kan ze de hele stad op die manier affakkelen.
- En toch heb ik ergens een beetje medelijden van Clairetje: 'k Motter maar eens gaan troosten. Kom ik ook aan mijn trekken, hahahahahaha.
Die Carlo en Tara krijgen zeker een haat-liefde verhouding heb ik zo het idee.quote:Op donderdag 26 februari 2004 00:28 schreef Wup het volgende:
[..]
En dan emigreren naar ver ver weg om nooit meer terug te komen.
Ik weet het niet meer precies, had Hugo dat niet gedaan toen?quote:Op donderdag 26 februari 2004 00:27 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dan toch wel tijdens een romantisch diner met kaarsen, want zo zette de 't Seepaert in de hens. Met alle kerels die Claire nog gaat hebben kan ze de hele stad op die manier affakkelen.
Jij hebt Kim toch al?quote:En toch heb ik ergens een beetje medelijden van Clairetje: 'k Motter maar eens gaan troosten. Kom ik ook aan mijn trekken, hahahahahaha.
Nou als er dan toch een brandje gestookt gaat worden mag Lieve wel mee op die brandstapel.quote:Op donderdag 26 februari 2004 00:29 schreef pberends het volgende:
Ben benieuwd wat er verder met Lieve's karakter gaat gebeuren. Ze zal wel vreemd gaan:'(
Ik denk dat Lizzy en Claire bi met elkaar worden, allebei dezelfde afzeik-karakters, heerlijkquote:Op donderdag 26 februari 2004 00:33 schreef Wup het volgende:
[..]
Nou als er dan toch een brandje gestookt gaat worden mag Lieve wel mee op die brandstapel.
Vremd gaan? Nou ja zeg, daar zullen ze nogal voor in de rij gaan staan zeg .......
Misschien Claire om Niels terug te pakkenquote:Op donderdag 26 februari 2004 00:33 schreef Wup het volgende:
[..]
Nou als er dan toch een brandje gestookt gaat worden mag Lieve wel mee op die brandstapel.
Vremd gaan? Nou ja zeg, daar zullen ze nogal voor in de rij gaan staan zeg .......
Dan komen de mannelijke kijkers tenminste royaal aan hun trekken!quote:Op donderdag 26 februari 2004 00:36 schreef pberends het volgende:
Ik denk dat Lizzy en Claire bi met elkaar worden, allebei dezelfde afzeik-karakters, heerlijk
Evelien staat weer op stal.quote:Op donderdag 26 februari 2004 00:41 schreef pberends het volgende:
Ik vind die paarden uit texel nog steeds
Ze mag ook doordraairen en spartelend afgevoerd in een dwangbuisje, maar dan wel snel graag. Ik heb meer dan genoeg gezien van dat mens.quote:Op donderdag 26 februari 2004 00:29 schreef pberends het volgende:
Bent benieuwd wat er verder met Lieve's karakter gaat gebeuren. Ze zal wel vreemd gaan![]()
![]()
Gelukkig, wat een saai nietzeggend karakter. Het zoveelste meisje dat zich zwanger heeft laten verkrachten, ik word daar een beetje moe van.quote:Op donderdag 26 februari 2004 00:41 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Evelien staat weer op stal.
quote:Op donderdag 26 februari 2004 00:36 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik zet eens ff een paar figuren op een rijtje:
1. Ariel![]()
2. Bram![]()
2.5. DoEllen:Mogen blijven, mits zonder Bram
3. JP / Joyce :![]()
3.5 Aafke
4. Renée / Kyra :![]()
5. Floor:maar toch
![]()
6. Lizzy : 9~![]()
7. Hugo:![]()
![]()
8. Carlo:![]()
![]()
9. Tara:![]()
10. Joost:![]()
11. Lieve:
12. Niels:![]()
Ik vind Ariel helemaal goed tegenwoordig.quote:Op donderdag 26 februari 2004 00:41 schreef pberends het volgende:
Ik vind die paarden uit texel nog steeds
Ik stoor me eigenijk mateloos aan dat Belgische accent, ik bedoel integreer en praat Nederlands ofzo.quote:Op donderdag 26 februari 2004 00:42 schreef Wup het volgende:
[..]
Ze mag ook doordraairen en spartelend afgevoerd in een dwangbuisje, maar dan wel snel graag. Ik heb meer dan genoeg gezien van dat mens.
Wattum was dat mens ook al zwanger?quote:Op donderdag 26 februari 2004 00:42 schreef pberends het volgende:
Gelukkig, wat een saai nietzeggend karakter. Het zoveelste meisje dat zich zwanger heeft laten verkrachten, ik word daar een beetje moe van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |