DarkElf, wat voor alternatief kun je het beste gebruiken voor de tonijn? De salade lijkt me erg lekker, alleen lusten wij allebei geen tonijn (helemaal geen vis..).quote:Op zondag 3 juli 2005 14:07 schreef DarkElf het volgende:
gisteren gemaakt en gegeten, was erg lekker
Spaanse rijstsalade
quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:23 schreef Ferdi81 het volgende:
de zomer komt er weer aan, dus iemand nog goeie tips om lekkere sla te maken ?
zelf gebruik ik eigenlijk altijd de standaard ingredienten :
- komkommer
- tomaat
- dressing...
Hij is weer open, dressingtopic kan naast het salade topicquote:Op donderdag 23 februari 2006 10:22 schreef MaLo het volgende:
Omdat mijn "Zelfgemaakte Saladedressings" topic gesloten is, ga ik hier maar verder lezen.
wel beetje veel handel uit blik...... blikvoer is naar mijn meningquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:38 schreef Bluezz het volgende:
Ik vond een supermakkelijke voor het voorjaar/zomer :
1 blikje asperges
1 klein blikje mais
1 klein blikje doperwten
1 blikje ananas
kleine of halve krop ijsbergsla
1 enkele kipfilet (gerookt)
3 stengels bleekselderij
1 rode ui
1 plak kaas van 1/2 cm. dik om blokjes te maken.
Sla wassen en in reepjes snijden.
Ananas, mais en de doperwten goed uit laten lekken.
Bleekselderij wassen en stukjes snijden. Rode ui schoonmaken en snipperen.
Kip in stukjes snijden.
Snijd de asperges in stukjes van 2 cm.
Meng dit met de mais en doperwten.
Snijd de kaas en ananas in blokjes en roer dit samen met de bleekselderij en de ui bij de asperges. Voeg daarna de sla en de kip toe en maak het op smaak met een slasaus.
[afbeelding]
inderdaad je kan het beter gewoon bliksalade noemenquote:Op vrijdag 7 april 2006 06:41 schreef NIels25 het volgende:
[..]
wel beetje veel handel uit blik...... blikvoer is naar mijn mening![]()
quote:Op vrijdag 7 april 2006 06:41 schreef NIels25 het volgende:
wel beetje veel handel uit blik...... blikvoer is naar mijn mening![]()
Kom op jongens smaken verschillen en daarom zijn kotssmilies niet echt op hun plaatsquote:Op vrijdag 7 april 2006 15:50 schreef _BassFace_ het volgende:
inderdaad je kan het beter gewoon bliksalade noemenEen salade moet eerst en vooral supervers zijn vind ik persoonlijk, anders is ie toch niet lekker fris ?
Euh, ik vermoed dat je bedoelt zo uit de zoutoplossing? Groene olijven zo van de boom zijn echt niet te eten.quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:40 schreef W1ZZ het volgende:
Olive cunzati (Siciliaanse olijvensalade)
groene ongemarineerde olijven
Ja dat bedoel ik idd, maar als je ze op de markt koopt zijn ze vaak gemarineerd in olie, kruiden en knoflook. Die moet je dus niet hebben maar de pot die er naast staatquote:Op zaterdag 8 april 2006 22:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Euh, ik vermoed dat je bedoelt zo uit de zoutoplossing? Groene olijven zo van de boom zijn echt niet te eten.
Dat kan hier :quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:07 schreef Strolie75 het volgende:
Mogen we ook dressings posten of is daar een ander topic voor?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |