* -Marjo- too...quote:Op donderdag 21 september 2006 16:55 schreef IedeK. het volgende:
* IedeK. is verliefd op I Don't Feel Like Dancing![]()
Ik doe meequote:Op donderdag 21 september 2006 16:55 schreef IedeK. het volgende:
* IedeK. is verliefd op I Don't Feel Like Dancing![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 18:25 schreef hesselmid het volgende:
Haha, ik had m'n cd thuis laten liggen, zegt m'n vader net: "Wat een wereldplaat"
Niet dus!quote:
Het is 22:57quote:
Ik weet het.quote:
quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:58 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik weet het.
Alleen op de website van MTV staat ook dat ze nu een uur lang Keane gaan uitzenden.
Ik heb 'Laura' bij toeval ontdekt en dacht meteen; wat een heerlijk nummertje!quote:Op woensdag 11 februari 2004 15:43 schreef Rosnesda het volgende:
ik heb the Scissor Sisters juist niet leren kennen door hun Floyd-ripoff, maar door 'Laura'. Beluister dat liedje eens.
De clip is mooi. Misschien wel mooier dan het nummer.quote:Op donderdag 16 november 2006 16:23 schreef Cybart het volgende:
Jammer dat ze Land Of A Thousand Words als nieuwe single uitbrengen....
vind ik niet het sterkste nummer van Ta-Dah...
Ik dacht dat MTV een James Bond film aan het uitzenden was toen ik de clip zagquote:Op donderdag 16 november 2006 16:56 schreef dwerg het volgende:
De clip is mooi. Misschien wel mooier dan het nummer.
sommige nummers doen mij denken aan het bandje Mud van vroeger (Tiger feet?)quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:02 schreef Arcee het volgende:
Ik ben er eindelijk uit waar Don't Feel Like Dancing me aan doet denken. Niet aan Long Train Running van de Doobie Brothers, maar aan Listen to the Music.
waarom zijn die concerten altijd zo ver weg?quote:Op woensdag 29 november 2006 08:17 schreef Liejannuh het volgende:
Op 22 april staan ze in de HMH in Amsterdam!!
Kaartjes kosten 29 euro (ex servicekosten natuurlijk)!
Tof!
Raadpleeg de officiele site van de Scissor Sisters eens?quote:Op zaterdag 2 december 2006 10:49 schreef Hapertje het volgende:
Biggest concern... gaat de 22e april nog wel door?
Thanx voor de tip.quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:13 schreef Cybart het volgende:
Vanavond zijn ze te gast bij de Sinterklaasaflevering van Paul de Leeuw!!!!!
Even onder zijn tabberd kijken waarschijnlijkquote:Op zaterdag 2 december 2006 19:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Komen ze dan ook bij Sinterklaas?
Ja, laat ze het nou ook weer niet te gay makenquote:Op zaterdag 2 december 2006 21:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Jake in pak niet eens in een hotpants ofzo
Kan je er niet ff een megauploadurletje van maken?quote:
Vind je?quote:Op maandag 25 september 2006 19:08 schreef SCH het volgende:
Het album is echt geweldig.
Ieder nummer is weer een juweeltje. Opzwepende disco, mooie ingetogen zang en heerlijke banjo's.
Songfestivalmuziek maar dan van kwaliteit
Kut dan moet ik werkenquote:Op maandag 4 december 2006 17:26 schreef Liejannuh het volgende:
Voorverkoop begint morgen om 10.00 uur.
Wat een tof sinterklaaskadootje!
quote:Op maandag 4 december 2006 17:26 schreef Liejannuh het volgende:
Voorverkoop begint morgen om 10.00 uur.
Wat een tof sinterklaaskadootje!
Is goed te doen in de HMH hoor.quote:Op dinsdag 5 december 2006 10:11 schreef mariel18 het volgende:
Zijn allemaal staanplaatsen: dan twijfel ik toch wat als oudere moeder uit het oosten des lands
Nee hoor, het loopt achterin wat op, daar kan je altijd prima terecht met goed uitzicht en sta je toch niet zo ver weg.quote:Op dinsdag 5 december 2006 10:24 schreef mariel18 het volgende:
[..]
Ofwel je hoeft niet uren van te voren aan te komen om toch wat te zien?
Dank! Dan toch maar kaartjes gekocht!quote:Op dinsdag 5 december 2006 10:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor, het loopt achterin wat op, daar kan je altijd prima terecht met goed uitzicht en sta je toch niet zo ver weg.
Het is gister aangekondigd..quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:01 schreef HuubTuub het volgende:
heeft ook kaartjes!!!!!!!
![]()
Ook een raar moment om zo maar spontaan te beginnen met de verkoop.
Maar ik zit niet 24 uur per dag achter de computer op de ticketservicesite... en ik kreeg ook geen Ticket-meldig.quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het is gister aangekondigd..
Staan wel een paar goede nummers opquote:Op dinsdag 5 december 2006 21:55 schreef MaJo het volgende:
Ik ken nog steeds alleen maar I don't feel like dancingHoe is de rest van het album? Vergelijkbaar qua nummers of totaal anders? I don't feel like dancing blijft geweldig
Oh ja, jij bent m'n faghag die avond he?quote:
Nope..ik kan nog bestellen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:15 schreef Asclepius het volgende:
Is het nou uitverkocht???? ticketservice doet raar....
Laura is van het eerste album. Het eerste album is wat ongelikter zeg maar, ook wat vunziger. Al vind ik op beide toppertjes staan. Ik ben ze meer gaan waarderen sinds het tweede album.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:00 schreef MaJo het volgende:
Zit nu op youtube een beetje te luisteren. Nu naar Laura, dat is van het oude album als ik het goed heb begrepen? Klinkt lekkerMisschien eerst het eerste album aanschaffen of is het nieuwe album beter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |