* -Marjo- too...quote:Op donderdag 21 september 2006 16:55 schreef IedeK. het volgende:
* IedeK. is verliefd op I Don't Feel Like Dancing![]()
Ik doe meequote:Op donderdag 21 september 2006 16:55 schreef IedeK. het volgende:
* IedeK. is verliefd op I Don't Feel Like Dancing![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 18:25 schreef hesselmid het volgende:
Haha, ik had m'n cd thuis laten liggen, zegt m'n vader net: "Wat een wereldplaat"
Niet dus!quote:
Het is 22:57quote:
Ik weet het.quote:
quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:58 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik weet het.
Alleen op de website van MTV staat ook dat ze nu een uur lang Keane gaan uitzenden.
Ik heb 'Laura' bij toeval ontdekt en dacht meteen; wat een heerlijk nummertje!quote:Op woensdag 11 februari 2004 15:43 schreef Rosnesda het volgende:
ik heb the Scissor Sisters juist niet leren kennen door hun Floyd-ripoff, maar door 'Laura'. Beluister dat liedje eens.
De clip is mooi. Misschien wel mooier dan het nummer.quote:Op donderdag 16 november 2006 16:23 schreef Cybart het volgende:
Jammer dat ze Land Of A Thousand Words als nieuwe single uitbrengen....
vind ik niet het sterkste nummer van Ta-Dah...
Ik dacht dat MTV een James Bond film aan het uitzenden was toen ik de clip zagquote:Op donderdag 16 november 2006 16:56 schreef dwerg het volgende:
De clip is mooi. Misschien wel mooier dan het nummer.
sommige nummers doen mij denken aan het bandje Mud van vroeger (Tiger feet?)quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:02 schreef Arcee het volgende:
Ik ben er eindelijk uit waar Don't Feel Like Dancing me aan doet denken. Niet aan Long Train Running van de Doobie Brothers, maar aan Listen to the Music.
waarom zijn die concerten altijd zo ver weg?quote:Op woensdag 29 november 2006 08:17 schreef Liejannuh het volgende:
Op 22 april staan ze in de HMH in Amsterdam!!
Kaartjes kosten 29 euro (ex servicekosten natuurlijk)!
Tof!
Raadpleeg de officiele site van de Scissor Sisters eens?quote:Op zaterdag 2 december 2006 10:49 schreef Hapertje het volgende:
Biggest concern... gaat de 22e april nog wel door?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |