Vragen, opmerkingen en lofuitingen aan dit geweldige programma kun je hier kwijt.
Het is misschien niet het snelste programma, maar je vind er echt alles wat je maar kan bedenken en je weet zeker dat je geen fake shit binnen krijgt. Op dit moment heb ik bijvoorbeeld dit lopen:
Mijn favo programma op de comp. Staat 24/7 aan
En als je hem zo lang hebt aanstaan valt het met de snelheid ook wel mee:
Ik weet niet of het de officiele site is, maar hier staat wel errug veel:
-edit-
URL naar vorig topic toegevoegd
[Dit bericht is gewijzigd door Lucille op 10-02-2004 19:01]
quote:http://www.emule-project.net
Op dinsdag 10 februari 2004 16:27 schreef Hare het volgende:
........
http://http://www.emule-project.net
quote:ik heb dan comfort en je zou een fair-use-policy hebben maar heb wel een datalimiet van 20 GB
Op dinsdag 10 februari 2004 16:48 schreef Aurelium het volgende:
snik... ik durf niks meer te download door planet. Die flikkers hebben nieuwe datalimits ingesteld en als ze echt die datalimit naleven zoals op hun website staat dan gaat me dat ongeveer 150 euro per maand kosten aan boete10 gig datalimit, elke GB daarboven kost je 5 euro.
(planet adsl standard)
Zit voor februarie al op 13 gb en zag dat gisteren op de website voor planet dus ik ga eff wachten of ze over die 3 GB gaan klagen.
dat zou me namelijk ook al 15 euro kosten.... toch weer bijna een avond stappen
maar aangezien ik nu al op 20 GB zit an de afgelopen maanden ook al dik er overheen zit (+/- 50 GB download) zal dit wel allemaal meevallen.
quote:Jij hebt fair use policy... ik moet meteen dokken als ik er over heen ga
Op dinsdag 10 februari 2004 18:45 schreef Maxximus het volgende:[..]
ik heb dan comfort en je zou een fair-use-policy hebben maar heb wel een datalimiet van 20 GB
maar aangezien ik nu al op 20 GB zit an de afgelopen maanden ook al dik er overheen zit (+/- 50 GB download) zal dit wel allemaal meevallen.
quote:hiero
Op dinsdag 10 februari 2004 16:59 schreef HostiMeister het volgende:
Heb net emule gedownload. maar alle servers 'appear dead' hoe kam ik dan aan andere servers ofzo...?
Ff klikken op degene die je wilt, zorgen dat je emule hebt lopen en alles gaat volledig automatisch
quote:Had ik idd ook problemen mee. Ik gebruik de kad client ook helemaal niet. Nog steeds gewoon de vertrouwde, oude manier.
Op dinsdag 10 februari 2004 16:57 schreef Williampie het volgende:
ik gebruik ook de emule kad versie, die 'normale' versies lopen steeds vast hier :/ deze werkt wel prima
quote:Klopt, de servers die standaard in Emule zitten zijn gaar.. Moet je even een nieuwe server.met inladen.. Even in emule aangeven:
Heb net emule gedownload. maar alle servers 'appear dead' hoe kam ik dan aan andere servers ofzo...?
http://2z4u.de/rqayrwdg/max/server.met
en hij download een lijst met altijd werkende servers in Duitsland..
Edit- servers i.p.v. seervers voor mensen zonder dikke vingers.. Shit, Hare was me net voor..
quote:Hehe
Op dinsdag 10 februari 2004 19:13 schreef neo2000 het volgende:[..]
Klopt, de servers die standaard in Emule zitten zijn gaar.. Moet je even een nieuwe server.met inladen.. Even in emule aangeven:
http://2z4u.de/rqayrwdg/max/server.met
en hij download een lijst met altijd werkende servers in Duitsland..
Edit- servers i.p.v. seervers voor mensen zonder dikke vingers..
Shit, Hare was me net voor..
quote:Zorgt die mod er alleen voor dat je minder hoeft te uploaden of ook dat je sneller download?
Op dinsdag 10 februari 2004 19:48 schreef s0k het volgende:
Emule v0.40f.25-LSD14f modded bij RVB. Heerlijk modje
Zit nu te downloaden met 70kb/s, en 4kb/s upload, op een ratio van 1:6.64
quote:Wat bedoel je dan met gerichter uploaden?
Op dinsdag 10 februari 2004 20:58 schreef s0k het volgende:
Die mod zorgt ervoor dat ik gerichter upload, en daardoor sneller download
quote:Dank je Lucille, was het ff vergeten
Op dinsdag 10 februari 2004 16:27 schreef Hare het volgende:
Vervolg op deel 1
[Centraal] Emule-edit-
URL naar vorig topic toegevoegd
Gebruiker, u heeft deze mail ontvangen omdat u geregistreerd gebruiker bent op het officiele eMule board http://www.emule-project.net>
Dit is de eerste nieuwsbrief en we sturen deze niet met regelmaat maar alleen bij uitzonderlijke situaties. Deze reden dat wij u deze brief sturen is om het volgende probleem onder uw aandacht te brengen:
Een duitse patent advocaat heeft eMule laten registreren op naam van een telefoon maatschappij en probeert nu de grote eMule gerelateerde websites over te nemen of plat te leggen.
Aangezien veel van onze developers en ook webmasters in duitsland wonen zien wij dit als een serieuze bedreiging voor de gemeenschap en de ontwikkeling. We hebben dan ook besloten om samen te werken met de eerste banaderde grote website www.emule.de en gaan naar de rechtzaak met als doel dit patent ongedaan te maken.
Maar als non-profit project hebben wij uw steun nodig om dit te bereiken. Breng een bezoek aan www.freemule.net voor meer achtergrond informatie, nieuws en manieren om ons te helpen.
Het eMule Team www.emule-project.net
Overigens ben ik nu bezig met Bassie en Adriaan (Verzonken Stad, de huilende professor en dat op DVD!!)
Meer info: www.releases4u.nl en www.svcdplaza.com
Ik wil gewoon een eMule-versie waarmee ik zo snel mogelijk kan downloaden en zo weinig mogelijk hoeft uploaden. En dat is dan die mod?
quote:En wij willen mensen zoals jij niet op het edonkey netwerk.
Op donderdag 12 februari 2004 17:25 schreef Knoxville1985 het volgende:
Ik wil gewoon een eMule-versie waarmee ik zo snel mogelijk kan downloaden en zo weinig mogelijk hoeft uploaden. En dat is dan die mod?
quote:Nieuwe serverless netwerk van eMule, zoiets als overnet dus
Op donderdag 12 februari 2004 17:37 schreef Knoxville1985 het volgende:
En wat is Kademlia?
quote:helemaal geen
Op donderdag 12 februari 2004 21:10 schreef Black_Jack het volgende:
Vraagje: hoe 'clean' is eMule eigenlijk (adware enzo)?
quote:hoelang heb je emule dan al.. en hij staat dan zeker gewoon de hele dag aan...
Op dinsdag 10 februari 2004 19:48 schreef s0k het volgende:
Emule v0.40f.25-LSD14f modded bij RVB. Heerlijk modje
Zit nu te downloaden met 70kb/s, en 4kb/s upload, op een ratio van 1:6.64
quote:Tuurlijk laat je emule de hele dag/nacht aanstaan, anders wil het niet echt opschieten. Pas na 6 uur ofzo begin je overal echt door die wachtrijen te komen en knallen de files razend snel naar binnen.
Op donderdag 12 februari 2004 23:45 schreef TimmyAsd het volgende:[..]
hoelang heb je emule dan al.. en hij staat dan zeker gewoon de hele dag aan...
quote:Neuh maakt niet echt uit, je krijgt binnen no time allemaal users van andere servers enzo door.
Op zondag 15 februari 2004 18:18 schreef TimmyAsd het volgende:
maakt het qua credits krijgen etc.. (en dus sneller downloaden ) uit op welke server je zit?? Of is het handig om steeds op dezelfde server te zitten (bijv steeds razorback of byte devils.)
iemand enig idee wat ik moet doen??
Ik kreeg een mooie waarschuwing van mijn provider over het sharen van dingen die niet mogen.
quote:Planet moedigd het juist aan
Op maandag 16 februari 2004 19:03 schreef schvvmert het volgende:
E-mule wordt in de gaten gehouden.Ik kreeg een mooie waarschuwing van mijn provider over het sharen van dingen die niet mogen.
In de Planet Download (is een mailtje waar vaak links in staan naar download progs zoals eMule), daar hebben ze een betere policy dan bij Fok!
quote:Een lowid betekent dat jij niet direct bereikbaar bent om files vanaf te downloaden. Hierdoor mis je veel zooi om te downloaden omdat je nu niet kan downloaden van iemand die ook een low id heeft. Om een high id te krijgen moet je hier ff kijken: http://www.dutchemulefaq.tk/
Op donderdag 12 februari 2004 20:57 schreef tijgermans het volgende:
Het log schermpje geeft vaak de melding dat ik een lowid heb, waardoor ik op die servers niet kan inloggen. Heeft iemand een idee wat dit is, en wat ik er aan kan doen?
quote:ff DA uitschakelen
Op maandag 16 februari 2004 18:55 schreef TimmyAsd het volgende:
hij zegt dat ik een te oude versie heb 0.27c, ik moet hem upgraden, naar 0.30e, wil ik dat doen (via download accelerator), zegt ie dat het bestand eigenlijk een html bestand is, en dan lukt het dus niet..iemand enig idee wat ik moet doen??
verander de poort dan ook in het programma
lama als ie iets meer heb gedownload komt ie auto bij shares te staanquote:Op vrijdag 27 februari 2004 16:57 schreef michelz het volgende:
ik heb wel eens gelezen dat je files die je aan het downloaden bent kan sharen en zo snel door de wachtrij komt maar die incomplete bestanden heetten toch part..... enzo dan kan je die toch niet sharen? ofwel? wie kan dit uitleggen?
Als je dat idd vroeg snap ik ook totaal niet waarom je bericht werd geedit, op de vorige pagina staan nog twee links naar sites met goede serversquote:Op vrijdag 27 februari 2004 19:29 schreef Toryu het volgende:
waarom wordt mn bericht geedit?
ik vroeg of iemand goeie servers wist omdat het niet opschiet bij mij
De connection instellingen zijn heel presoonlijk, en verschillen per gebruiker/lokatie/verbinding. Ik zou zeker even een kijkje nemen op www.dutchemulefaq.tk, daar staat er het een en ander over uitgelegd, en een aantal voorbeeldenquote:Op zaterdag 28 februari 2004 16:16 schreef Toryu het volgende:
Ik heb geen flauw idee hoe ik het connection-gedeelte moet instellen bij emule. Ik heb het standaard kabelpakket van @home, van ongeveer 45 euri/maand. Ik had al gelezen dan ik "connections" kon testen bij speedtest.nl
het zou goed kunnen dat ik bij speedtest ook de rest van die dingen kan zien maar ik vind het allemaal nogal verwarrend met dat kbit/kbyte.
Heeft er iemand meer dit kabelpakket? en zo ja, hoe heb jij het ingesteld.
bvd
Ik weet niet of het mogelijk is hoor, maar misschien hebben ze de poorten van afstand weer dichtgegooid en zul je ze weer ff open moeten zettenquote:Op maandag 15 maart 2004 12:03 schreef Da_Koen het volgende:
Hallo,
Emule werke altijd redelijk hier met kabel internet van @home. Maar nu heeft @home de uploadsnelheid omhoog gegooid en nu wordt internet super traag als ik eMule aanzet en ook krijgt eMule de upload niet boven de 5kb/s
Iemand een idee waar het aan kan liggen?
wat voor verbinding heb je?quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:54 schreef StickUpKid het volgende:
Ik heb nu een tijdje E-mule en t staat ook 24/7 aan. Maar ik krijg mun files maar met max 15 kb/s binnen! Graag rijtje met tips hoe ik dit ken verbeteren!
Mijn hoogste: 142,34 kb/squote:Op dinsdag 6 april 2004 13:32 schreef n0.G3n het volgende:
[..]
wat voor verbinding heb je?
bv. Ik heb Chello classic (350kb down/ 48kb up)
Ik up constant met 36kb/s, als ik ga gamen met 25kb/s. Omdat emule met een up:down ratio werkt download ik ongeveer evenveel als dat ik upM'n hoogste download piek = 105kb/s
Man! Dat wil ik ook! Ik heb ook chello, zonder data limiet.quote:Op dinsdag 6 april 2004 13:55 schreef Hare het volgende:
[..]
Mijn hoogste: 142,34 kb/s![]()
220 kb/s constant met Bittorentquote:Op dinsdag 6 april 2004 13:55 schreef Hare het volgende:
[..]
Mijn hoogste: 142,34 kb/s![]()
Hoe krijg je dat voor mekaar met bittorent?quote:Op dinsdag 6 april 2004 14:33 schreef NewLife het volgende:
[..]
220 kb/s constant met Bittorent![]()
Gebruik emule tegenwoordig eigenlijk alleen nog maar voor de wat vagere muziekalbums.
Das heel mooi die snelheid, maar met bittorent heb je niet hetzelfde aanbod als met emulequote:Op dinsdag 6 april 2004 14:33 schreef NewLife het volgende:
[..]
220 kb/s constant met Bittorent![]()
Gebruik emule tegenwoordig eigenlijk alleen nog maar voor de wat vagere muziekalbums.
Even zorgen dat je firewall uitgeschakeld staat (en dan doel ik op 't ding van XP...), zodat je 'n High ID krijgt...quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:54 schreef StickUpKid het volgende:
Ik heb nu een tijdje E-mule en t staat ook 24/7 aan. Maar ik krijg mun files maar met max 15 kb/s binnen! Graag rijtje met tips hoe ik dit ken verbeteren!
Geen idee hoe ik dat voor mekaar krijg, k heb gewoon een hele range poorten open gezetquote:Op dinsdag 6 april 2004 14:44 schreef StickUpKid het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor mekaar met bittorent?
Ze hebben alleen niet alles daaro, is jammer. Of zijn er nog alternatieven naast Suprnova?
en waarom pakt ie de onderliggende folders niet? Ik mot elke folder apart aanvinken.quote:Op woensdag 7 april 2004 09:46 schreef RobinhoX het volgende:
hoe kan je spul die je al op je pc heb staan in je shared folder bij emule zetten........het is toch zo dat hoe meer je shared hoe sneller je download?
bij mij pakt ie ze gewoon hoor... dus kweenie wat ur prob is..quote:Op woensdag 7 april 2004 10:37 schreef StickUpKid het volgende:
[..]
en waarom pakt ie de onderliggende folders niet? Ik mot elke folder apart aanvinken.
Funky!quote:Op woensdag 7 april 2004 10:46 schreef mschol het volgende:
[..]
bij mij pakt ie ze gewoon hoor... dus kweenie wat ur prob is..
Pobeer eens control clickquote:Op woensdag 7 april 2004 10:37 schreef StickUpKid het volgende:
[..]
en waarom pakt ie de onderliggende folders niet? Ik mot elke folder apart aanvinken.
nee het is hoe meer je uploap hoe sneller je download.quote:Op woensdag 7 april 2004 09:46 schreef RobinhoX het volgende:
hoe kan je spul die je al op je pc heb staan in je shared folder bij emule zetten........het is toch zo dat hoe meer je shared hoe sneller je download?
vast wel... Maar 't hangt meer af van je keuze van bestanden (qua populariteit), dunkt me...quote:Op zondag 2 mei 2004 00:32 schreef TimmyAsd het volgende:
maakt het qua snelheid downloaden wat uit welke versie je hebt van emule?
In principe niet. Het systeem blijft hetzelfde alleen zijn er bugfixes gemaakt. Maar daardoor is het des te verstandiger om te blijven updaten!quote:Op zondag 2 mei 2004 00:32 schreef TimmyAsd het volgende:
maakt het qua snelheid downloaden wat uit welke versie je hebt van emule?
kredits hou je en hoe je moet updaten dan moet je gewoon de exe file van de nieuwe versie in de map zetten van eMule. (Alleen de exe file anders raak je dus je credits kwijt).quote:Op zondag 2 mei 2004 00:35 schreef TimmyAsd het volgende:
vraagje, hoe update je het, en verlies ik dan ook mijn credits?
quote:Op zondag 2 mei 2004 00:39 schreef TimmyAsd het volgende:
en net waren jullie zo snel met je antwoord![]()
de bron dus?quote:Op zondag 2 mei 2004 00:39 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
kredits hou je en hoe je moet updaten dan moet je gewoon de exe file van de nieuwe versie in de map zetten van eMule. (Alleen de exe file anders raak je dus je credits kwijt).
gewoon de nieuwe versie downloaden en installeren...quote:Op zondag 2 mei 2004 00:35 schreef TimmyAsd het volgende:
vraagje, hoe update je het, en verlies ik dan ook mijn credits?
jij bent tenminste duidelijkquote:Op zondag 2 mei 2004 00:44 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
gewoon de nieuwe versie downloaden en installeren...
'k heb geen idee of je je credits verliest, eigenlijk... maar 'k heb daar eigenlijk niets van gemerkt...
Zo moeilijk is het toch niet om ALLEEN de .exe file te vervangen?quote:Op zondag 2 mei 2004 00:44 schreef TimmyAsd het volgende:
GODVER.. nou is het helemaal verklooit!
Jah dan raak je dus je credits kwijt...quote:Op zondag 2 mei 2004 00:44 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
jij bent tenminste duidelijk![]()
Ah daar heb je t alquote:Op zondag 2 mei 2004 00:44 schreef TimmyAsd het volgende:
GODVER.. nou is het helemaal verklooit!
hoezo raak je dan je credits kwijt?quote:Op zondag 2 mei 2004 00:45 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Jah dan raak je dus je credits kwijt...
Je credits staan in een of ander bestandje in de eMule dir. Ik weet ff snel niet welke. Maar ik heb weleens dat bestandje met een hoge creditswaarde bij een vriend geinstalleerd en die kreeg toen evenveel credits als ik hadquote:Op zondag 2 mei 2004 00:50 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
hoezo raak je dan je credits kwijt?
Je credits staan toch niet op je eigen PC? (want dan zou je ze zelf zonder problemen kunnen opwaarderen als bij kazaa)
Is het nou gelukt?quote:Op zondag 2 mei 2004 00:54 schreef TimmyAsd het volgende:
nu nog die servers terugvinden..
keb 0.42 maar gewoon gedownload..quote:Op zondag 2 mei 2004 00:55 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Is het nou gelukt?
Waar kan je zien hoeveel credits je hebt?quote:Op zondag 2 mei 2004 00:52 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Je credits staan in een of ander bestandje in de eMule dir. Ik weet ff snel niet welke. Maar ik heb weleens dat bestandje met een hoge creditswaarde bij een vriend geinstalleerd en die kreeg toen evenveel credits als ik had. Het is dus niet PC gebonden.
In je 'log' staat bovenaan;quote:Op zondag 2 mei 2004 00:58 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Waar kan je zien hoeveel credits je hebt?
(bedoel je trouwens clients.met?)
quote:2-5-2004 1:00:29: Kredietbestand geladen, 20623 bekende gebruikers, 891 gebruikers verwijderd (niet gezien sinds 5 maanden)
ja... dat "kredietbestand" bevat de credits die andere gebruikers bij jou hebben...quote:Op zondag 2 mei 2004 01:02 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
In je 'log' staat bovenaan;
[..]
Ja daar vroeg je toch ook om?quote:Op zondag 2 mei 2004 01:05 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
ja... dat "kredietbestand" bevat de credits die andere gebruikers bij jou hebben...
Heb je helemaal geen servers meer?quote:Op zondag 2 mei 2004 01:05 schreef TimmyAsd het volgende:
maar nu nog die servers..
die gebruik ik ook, maar had er altijd veel meer...quote:Op zondag 2 mei 2004 01:08 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Heb je helemaal geen servers meer?
'k gebruik zelf razorback2... En die zat bij de serverlijst die ik kreeg na de eerste keer inloggen met de huidige versie... ('k heb na jaren van edonke200/emule-gebruik een halfjaar geen emule gebruikt wegens de hoeveelheid klachten van de andere internetgebruikers in dit huis, heb één versieupgrade achter de rug)
ik denk dat 'ie vroeg om het aantal credits dat hij zelf nog had... Of de andere gebruikers hem nog wel zouden herkennen als de eigenaar van die credits...quote:Op zondag 2 mei 2004 01:06 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Ja daar vroeg je toch ook om?
Als je die andere toch niet gebruikt, boeit 't toch niet?quote:Op zondag 2 mei 2004 01:09 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
die gebruik ik ook, maar had er altijd veel meer...
Das je Gebruikers ID?...quote:Op zondag 2 mei 2004 01:14 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
ik denk dat 'ie vroeg om het aantal credits dat hij zelf nog had... Of de andere gebruikers hem nog wel zouden herkennen als de eigenaar van die credits...
Als jij uploadt krijg je credits bij de gebruiker die van jou downloadt. Als jij daarna van hem wil gaan downloaden, word je voorgeschoven in zijn queue... "voor wat, hoort wat"-verhaal. Die credits staan dus bij die gebruiker(s) op zijn (hun) computer(s)...
Als je na een versie-upgrade niet meer herkenbaar bent als degene waarvan de gebruiker heeft kunnen downloaden, word je ook niet voorgeschoven in zijn queue en da's dus een (klein) verlies in de downloadsnelheid.
Ik dacht dat 't zat aan je secure user authentication...quote:Op zondag 2 mei 2004 01:20 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Das je Gebruikers ID?...
Die zit vast aan je IP adres.
Wat ik hoorde was dat hij evenveel credits had als ik, hoe het verder afliep weet ik nietquote:Op zondag 2 mei 2004 11:12 schreef Hare het volgende:
Ik vraag me trouwens wel af of het gewoon maar kan, je config file aan iemand anders geven zoals hier wordt gezegt.
Dan zijn er twee mensen die precies dezelfde config hebben, volgens mij is dat heel makkelijk te achterhalen en doen ze er misschien iets aan ofzo. Want anders zou er toch vast wel iemand zijn die al zo veel credits heeft opgebouwd en ook nog eens online heeft gezet
Je Config file, preferences.ini kan je prima meegeven aan iemand anders. Al zijn eMule instellingen zijn dan precies het zelfde als bij jou, maar verder schiet je er niet veel mee op.quote:Op zondag 2 mei 2004 11:12 schreef Hare het volgende:
Ik vraag me trouwens wel af of het gewoon maar kan, je config file aan iemand anders geven zoals hier wordt gezegt.
Dan zijn er twee mensen die precies dezelfde config hebben, volgens mij is dat heel makkelijk te achterhalen en doen ze er misschien iets aan ofzo. Want anders zou er toch vast wel iemand zijn die al zo veel credits heeft opgebouwd en ook nog eens online heeft gezet
Tja het was in de begintijd van eMule toen we het een keer probeerdenquote:Op zondag 2 mei 2004 13:44 schreef Zoefff het volgende:
[..]
Je Config file, preferences.ini kan je prima meegeven aan iemand anders. Al zijn eMule instellingen zijn dan precies het zelfde als bij jou, maar verder schiet je er niet veel mee op.
Je bestand waar je userhash in staat, preferences.dat kan je níet ongestraft aan iemand meegeven.
Als je dit namelijk doet, dan heb je allebei dezelfde userhash, en dus allebei dezelfde credits. Klinkt leuk, en er werd (helaas) ook misbruik van gemaakt, maar gelukkig kan dat nu niet meer vanwege secure user identification.
Als je nu dus allebei dezelfde preferences.dat, en dus userhash hebt, dan word je bij vrijwel alle clients geband.
Lees ook hier meer over secure user identification.
Ik wou net zeggen.quote:Op zondag 2 mei 2004 14:17 schreef Zoefff het volgende:
Tsja, ik ben blij dat er nu een goede beveiliging tegen is.
Meeprofiteren van andermans credit is natuurlijk een no-go
Vervang Emule.exe (van plus) door Emule.exe (van de normale). Ik weet niet zeker of dit werkt bij plus/gewone versie. Dit werkt iig wel bij een gewone update.quote:Op maandag 3 mei 2004 12:04 schreef RobinhoX het volgende:
ik heb nu emule plus, maar ik wil nu weer de normale emule.....
als ik plus verwijder en de normale installeer gaan dan mijn credits verloren?
Ze bestaan wel..... Alleen zitten vaak vol met virussen, en je verdient geen credits dus downloaden gaat lekker traagquote:Op zondag 2 mei 2004 23:04 schreef Hare het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen.
En het mooie van het programma is dat het volgens mij nog door niemand is gekraakt en niemand dus kan downloaden zonder up te loaden
Heb je misschien een firewall aanstaan?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 13:25 schreef TimmyAsd het volgende:
poorten opengezet van mij router.. lukt het nog niet om een high id te krijgen..
beetje vervelend om telkens de kabel erin en eruit te trekken alsa ik wil downloaden..
wat kan het probleem zijn?
ook al uitgezet.. helpt nietsquote:Op dinsdag 4 mei 2004 14:38 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Heb je misschien een firewall aanstaan?
Dan download ie steeds een beschadigd stukje bestandquote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:41 schreef Disorder het volgende:
Ik ben een bestand aan het downloaden met Emule. Elke keer als hij bijna klaar is (nog zo'n 500 kb), springt ie weer een stukje terug, en moet ie ineens weer zo'n 4 mb downloaden. Dit gaat nu al ongeveer een dag zo door. Wat kan ik hier aan doen?
Dat probleem heb ik ook gehad, het lost zich vanzelf op, gewoon (veel) geduld hebben.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:41 schreef Disorder het volgende:
Ik ben een bestand aan het downloaden met Emule. Elke keer als hij bijna klaar is (nog zo'n 500 kb), springt ie weer een stukje terug, en moet ie ineens weer zo'n 4 mb downloaden. Dit gaat nu al ongeveer een dag zo door. Wat kan ik hier aan doen?
daar hem/haar toe te voegen als vriend??quote:Op donderdag 13 mei 2004 17:53 schreef RobinhoX het volgende:
hoe geef je iemand een friendupload?
Door hem toe te voegen aan je friendslist, en hem vervolgens een friend slot te geven:quote:Op donderdag 13 mei 2004 17:53 schreef RobinhoX het volgende:
hoe geef je iemand een friendupload?
Ja, dit heb ik ook regelmatig met een aantal bestanden (dus niet allemaal)..het downloaden gaat allemaal perfect tot het laatste bestanddeel, dat blijft corrupt.quote:Op maandag 17 mei 2004 21:51 schreef BdR het volgende:
vaag.. bij het downloaden krijg ik extreem veel corrupted parts, hij download heel veel en opvallend snelle transfer, maar het komt niet op completed. Vooral muziek bestanden, bijv. 1 muziek bestand is nu meest extreme geval:
Size = 4.63MB
Downloaded = 514MB
Completed = 868KBhebben meer mensen dat? ik heb versie 0.42e toch maar ff updated ofzo
Poortje open zetten zodat je High id user wordquote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:55 schreef Nizzle1982 het volgende:
Peepzz..
Net eMule maar weer es ff ge-installed. En nou gaat het downloaden egt té langzaam voor woorden.. De upload daar-in-tegen staat de hele tijd met een snelheid van rond 80 k/b te pruttelen.. Iemand een idee waar dit aan licht???![]()
LMAOquote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:57 schreef Nizzle1982 het volgende:
En waar zet ik dat poortje open Tynus.. ????
Bel anders ff lam-lul.. je zit toch weer niks te doen op je werk
Nou..??????quote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:03 schreef Marty26 het volgende:
[..]
LMAO![]()
Ja ik bel je zo wel ff![]()
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:43 schreef Nizzle1982 het volgende:
[..]
Nou..??????![]()
![]()
Ben je net pas begonnen met het programma? Heeft hetgeen je wilt downloaden genoeg sources? Download je wel meerdere files in één keer? Heb je High id?quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:10 schreef _GdR_ het volgende:
waarom is mijn download zo moederneuckend laag.
5kb/s ist hoogste,
bij de slager om de hoek......quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:16 schreef Nizzle1982 het volgende:
High ID.. waar te verkrijgen???![]()
![]()
Nee dat is een router instelling. als je voortaan je mob aanzet kan ik je bereikenquote:Op woensdag 9 juni 2004 15:45 schreef Nizzle1982 het volgende:
Moet toch ook in eMule zelf in te stellen zijn.. Had eerder nooit problemen met lage down. Gewoon geinstaleerd en knallen maar.. Is toch ook een beetje vaag dat mijn upload wel als een trein loopt..![]()
![]()
Enn als je geen router heb dan is het niet op te lossen???????quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:13 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Nee dat is een router instelling. als je voortaan je mob aanzet kan ik je bereiken
1: ja ben nu zo'n 6uur onlinequote:Op woensdag 9 juni 2004 14:38 schreef Hare het volgende:
[..]
1:Ben je net pas begonnen met het programma?
2:Heeft hetgeen je wilt downloaden genoeg sources?
3:Download je wel meerdere files in één keer?
4:Heb je High id?
1. eMule werkt volgens een principe dat je eerst moet sharen voor je een beetje kan downloaden. Als je veel hebt geshared verdien je veel credits en dat zorgt ervoor dat je snel in de que omhoog schiet. Dus sneller downloaden. Je gebruikt het pas 6 uur dus je hebt nog geen credits.quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:46 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
1: ja ben nu zo'n 6uur online
2: ja tenminste er staat 21(1) (snelheid is nu 7.5 kb/s)
3: neen want ik denk dan gaat het nog langzamer.
4: ben net begonnen dus zal wel niet. en waar kan ik het checken?
btw ik upload het bestand wat ik aan het downen ben 6x (!!!!!!) per upload ga ik stukken harder dan dat ik kan downen)
idiote software...
Verbetering van 4.quote:Op woensdag 9 juni 2004 18:17 schreef Hare het volgende:
4. High Id kun je checken in het server gedeelte of bij het tekentje rechtsonderin. High id krijg je door, zoals al vaker gezegt, geen firewall of dat soort zooi te hebben.
da's dus niet de bedoeling, want dan hou je geen upload-bandbreedte over voor de overhead die het downloaden vergt.quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:54 schreef Nizzle1982 het volgende:
Men Upload loopt de hele tijd maximaal te knallen..
Geloof me.. dat is echt niet het probleem.. Heb eerder ook wel momenten gehad dat mijn upload rond de 50 k zat en mijn down. rond de 100k. Maar mijn down. gaat nu met maximaal 20k/n, terwijl ik soms met meer dan 500 k/b van web-servers down.quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:06 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
da's dus niet de bedoeling, want dan hou je geen upload-bandbreedte over voor de overhead die het downloaden vergt.
je moet zoveel mogelijk uploaden, maar natuurlijk niet zóveel dat je verbinding dichtslibt
'k heb dat eigenlijk alleen als ik van de server gemieterd ben, of als een groot deel van m'n downloadlijst bestaat uit niet-populaire bestanden.quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:10 schreef Nizzle1982 het volgende:
[..]
Geloof me.. dat is echt niet het probleem.. Heb eerder ook wel momenten gehad dat mijn upload rond de 50 k zat en mijn down. rond de 100k. Maar mijn down. gaat nu met maximaal 20k/n, terwijl ik soms met meer dan 500 k/b van web-servers down.
nu zie ik utquote:Op woensdag 9 juni 2004 22:19 schreef B_BOY het volgende:
ik heb uitgezocht hoe mijn serverlist te updaten maar hij doet ut gewoon simpelweg niet. ik klik op ad to e-mule dan krijg je heel ff zo snel een schermpje dat hij hem gaat adden bij e-mule. maar uiteindelijk staan er niet meer servers in als van te voren.
De Ping is 0 msquote:Op woensdag 9 juni 2004 22:20 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
'k heb dat eigenlijk alleen als ik van de server gemieterd ben, of als een groot deel van m'n downloadlijst bestaat uit niet-populaire bestanden.
Als geen van deze dingen van toepassing zijn, kan je nog even kijken of je een acceptabele verbinding hebt met de server (met name de ping) Dat scheelt best in de uitwisseling ermee.
run je zelf een server?quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:27 schreef Nizzle1982 het volgende:
[..]
De Ping is 0 ms
wachten tot je van meer mensen kan downloaden??quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:00 schreef Nizzle1982 het volgende:
En wat als er wél "Hoge ID" staat en het nog zo langzaam als dikke bagger gaat dan???![]()
Nope.. momenteel niet.. Maar heb ook wel tijden gehad dat ik wel een server vanaf men iegen PC had aan staan en Emle ook gewoon "normaal" zijn werk deed//quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:36 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
run je zelf een server?
Die ID's hebben toch enkel iets mee te maken of je er een firewall tussen hebt staan/porten niet geopend zijn?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:43 schreef _GdR_ het volgende:
oke zie hier de "hack/bug" voor een high ID
install Emule. zorg dat er een bestand in je transfers staat.
laat die ff lopen tot zo'n 100 mb.
uninstall emule. start pc opnieuw op install emule en zie hier een HighID.
wazig
dit is echt de zoveelste onzinnige opmerking die ik hier lees (en als dit een grap was is het een kutgrap) , dus mag ik ff dit zeggen:quote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:43 schreef _GdR_ het volgende:
wazig
LOL als het zou werken maar aangezien ik heioer emule op aparte partitie heb staan en mij OS regelmatig opniewu installeeer is zo'n situatie al voor gekomen dus kan ik 1 ding zeggen:quote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:43 schreef _GdR_ het volgende:
wazig
hoi huiliequote:Op zaterdag 12 juni 2004 01:36 schreef NooTgeval het volgende:
[..]
dit is echt de zoveelste onzinnige opmerking die ik hier lees (en als dit een grap was is het een kutgrap) , dus mag ik ff dit zeggen:
1) mensen, lees in godsnaam alsjeblieft de helpfile van emule
2) als je geen verstand hebt van emule, hou alsjeblieft je bek dicht en bekijk verder punt 1 nog eens
en als je na het lezen van die helpfile er nog niet uitkomt ben je wat mij betreft hier best welkom
Ik heb er 4001quote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:39 schreef Tha_T het volgende:
Als je 150 wachtende hebt om up te loaden. Ben je dan goed of net slecht bezig?
ik zit nu op 1.01 down om 1 upquote:Op zondag 20 juni 2004 09:16 schreef Tha_T het volgende:
Nog 1 vraagje: Wat is jullie UL:DL ratio mijne is nl. 2.17:1 en nou wil ik even weten of dat gemiddeld is
quote:Op maandag 19 juli 2004 06:23 schreef Drugshond het volgende:
Cumulative UL:DL Ratio : 1: 9,95
Cumulative Uploaded Data 12,37 GB
Cumulative Downloaded Data : 123,05 GB
Ghe ghe ghe...quote:strak...
Ff je router goed instellen.....quote:Op maandag 19 juli 2004 09:43 schreef yootje het volgende:
Ik krijg telkens een lowid.
En geduld hebben, lees ik overal, want op den duur zou het downloaden sneller moeten gaan omdat je credits opbouwt oid?quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:38 schreef mschol het volgende:
wachten tot je van meer mensen kan downloaden??
en 24/7 aan hebben wil ook wel helpen..
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 19:29 schreef TimmyAsd het volgende:
Kheb het met Emule opgegeven. Al maanden vaak dag en nacht aan, alles opengegooit, high id. En als ik mazzel heb een max. downloadrate van 30 kb/s..
Bij Mirc gaatie minstens 6 keer zo snel..
Ik zit inmiddels weer op 5 kb/sec. Dus als iemand wel weet wat ik allemaal fout doe, help alsjeblieft!quote:Op vrijdag 30 juli 2004 21:51 schreef Hare het volgende:
Snap ik echt niet hoor. Ik weet niet wat jullie allemaal fout doen, maar ik zit vandaag alweer op 9 Gb dataverkeer alleen door eMule. En daarvan is 7 Gb voor de download
ai...quote:Op zondag 1 augustus 2004 20:49 schreef Reddiablo het volgende:
deze sessie weer hetzelfde verhaal
upload: 55.7 mb
dowbload: 347 kb
Ken je hem als 'preview' openmaken ?! = Recovery mode.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:30 schreef BrauN het volgende:
Ik ben met eMule een .rar file aan het downloaden, dat doet er echter verder niet toe.. De download is 100% finished, er hoeft dus geen data meer binnengehaald te worden. Het balkje is al groen, dus kun je normaal 'Clear completed files' doen, maar nu niet...
Hij is groen, maar het blijft onmogelijk om 'm te clearen, en dus ook onmogelijk om het bestand te openen, iemand enig idee wat ik er aan kan doen?
meestal heb je 10.0.0.138 en niet die van jou, want namelijk word er meestal een alcatel modem meegegeven als je een router bestelt bij je adsl/kabel en die hebben die poorten.quote:Op zondag 1 augustus 2004 21:39 schreef mschol het volgende:
ga naar het adres van je router (meestal 192.168.1.1)
en zoek daar even naar ports of forwarding oid...
Het kan zijn dat je downloadde van iemand die op dezelfde wijkcentrale aangesloten zit. Dan loopt het amper langs een ISP en is de verbinding amper gelimiteerd.quote:Op vrijdag 10 september 2004 10:01 schreef evil_cupido het volgende:
Hoi, ik zit hier thuis en haal net een bestand van emule van 700 mb binnen. Binnen enkele minuten was het binnen. hoe kan dit?
Heb een 2.2 mbits verbinding
dat probleem heb ik dus ook. Hij geeft bij snelheid iets van 15 kb aan maar hij is met 10 minuutjes binnen. En het bestand werkt natuurlijk niet. En nee, het is niet van iemand in de buurt, want mn DU meter geeft ook gewoon 15 kb aan. Het gebeurd me trouwens maar met 1 bestand, andere bestanden komen wel gewoon binnen zoals het hoort.quote:Op vrijdag 10 september 2004 10:01 schreef evil_cupido het volgende:
Hoi, ik zit hier thuis en haal net een bestand van emule van 700 mb binnen. Binnen enkele minuten was het binnen. hoe kan dit?
Heb een 2.2 mbits verbinding
Heb je wel genoeg bronnen?quote:Op zondag 12 september 2004 18:43 schreef Afwezig het volgende:
Stomme vraag, m'n downloads blijven maar op 'waiting' staan. M'n uploads lopen wel netjesIemand enig idee hoe dit komt? Thnx
www.shareconnector.com is er bijvoorbeeld eentje. Of zoek voor meer eens op 'ED2K links'.quote:Op maandag 13 september 2004 10:06 schreef Sport_Life het volgende:
Zeg ik heb eMule lange tijd gebruikt en het draaide ook wel redelijk, maar ik ben gestopt toen al die websites met links weggingen. Mijn vraag is of die er inmiddels weer zijn en waar.
Rechtsonder staat een soort wereldbolletje, een groen pijltje wil een highID zeggen, een gele stelt een lowID voor en rood betekent dat je niet verbonden bent met het netwerk..quote:Op donderdag 16 september 2004 15:10 schreef Afwezig het volgende:
Waar kan ik nou zien of ik een low of high id heb?
Aight .. het kwartje is gevallen. High id dus .. Bedanktquote:Op donderdag 16 september 2004 15:28 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Rechtsonder staat een soort wereldbolletje, een groen pijltje wil een highID zeggen, een gele stelt een lowID voor en rood betekent dat je niet verbonden bent met het netwerk..
quote:Op vrijdag 17 september 2004 23:25 schreef Koos Voos het volgende:
Na eMule uitgebreid te hebben getest ben ik over gestapt op shareaza.. kan ook aftappen van het eDonkey netwerk en is veel gebruiksviendelijker en sneller. (www.shareaza.com)
![]()
ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op maandag 20 september 2004 21:19 schreef STORMSEEKER het volgende:
Wat bepaalt hoeveel zoekresultaten er worden weergegeven?
En vooral: hoe krijg je het hoger?
Iemand een idee?
Je krijgt maximaal 300 zoekresultaten. Dat kun je misschien wel hoger instellen in de config.quote:Op maandag 20 september 2004 21:19 schreef STORMSEEKER het volgende:
Wat bepaalt hoeveel zoekresultaten er worden weergegeven?
En vooral: hoe krijg je het hoger?
Iemand een idee?
bij mij is het 300 max...quote:Op dinsdag 21 september 2004 01:05 schreef STORMSEEKER het volgende:
Bij mij geeft hij max. 200 hits (soms 199 ?! )
Nergens in de config staat dat getal of iets dat er naar verwijst...
Dus de vraag blijft.
emule wil voor dat hij kan previewen een stukje aan het begin & eind hebben hoe je dit kan omzeilen geen idee..quote:Op maandag 27 september 2004 20:29 schreef PM-girl het volgende:
vraagje, kom er bij search niet uit en google ook niet.
mijn preview werkt niet (is grijs). hoe kan ik dat laten werken, zodat ik al eerder een nummer kan beluisteren?
ik heb versie 0.42g
Kan je niet omzeilenquote:Op maandag 27 september 2004 21:39 schreef mschol het volgende:
[..]
emule wil voor dat hij kan previewen een stukje aan het begin & eind hebben hoe je dit kan omzeilen geen idee..
ik ben er ook naar op zoek maar dan voor films (mpeg/avi)
Ik doe alles op fileheaven.orgquote:Op maandag 27 september 2004 21:42 schreef Sport_Life het volgende:
hebbe jullie nog sites waar ik links kan vinden voor eMule?
Releases4u.com, erg goede site, met een heel forum waar bijna dagelijks nieuwe releases op worden gepost.quote:Op maandag 27 september 2004 21:42 schreef Sport_Life het volgende:
hebbe jullie nog sites waar ik links kan vinden voor eMule?
Sorry dat ik je tegenspreek, maar dit is volgens mij klinklare onzin.quote:Op vrijdag 10 september 2004 10:03 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Het kan zijn dat je downloadde van iemand die op dezelfde wijkcentrale aangesloten zit. Dan loopt het amper langs een ISP en is de verbinding amper gelimiteerd.
Ik weet uit de praktijk, mijn buurman en ik hebben dezelfde ISP, en zelfs onze IP-nummers volgen elkaar op. Als ik iets naar hem stuur gaat dat toch echt op LAN-snelheidquote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:47 schreef SolidArt het volgende:
[..]
Sorry dat ik je tegenspreek, maar dit is volgens mij klinklare onzin.
Mogen en kunnen is een compleet ander fenomeenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:53 schreef SolidArt het volgende:
Dat zou nooit mogen. @ quietguy
Huh?! Welke ISP hebbie dan?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:57 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Mogen en kunnen is een compleet ander fenomeenOf het mag weet ik niet, het is nu eenmaal écht zo. Bij een traceroute zit er trouwens ook geen gateway tussen, behalve m'n routers
XS4ALL, ik zie er overigens nu wél 1 gateway tussen zitten:quote:Op woensdag 13 oktober 2004 16:00 schreef SolidArt het volgende:
[..]
Huh?! Welke ISP hebbie dan?
er moet wel een gate way tussen zitten anders sla je de centale over en dat lijkt me echt stug...quote:Op woensdag 13 oktober 2004 16:14 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
XS4ALL, ik zie er overigens nu wél 1 gateway tussen zitten:
[afbeelding]
Maar dat is anders geweest
Hmm, geen idee. Zit net bij mij ff te checken, maar kan er bij mij niks van vinden...quote:Op maandag 18 oktober 2004 12:06 schreef mschol het volgende:
er viel mij iets op en ik wilde graag weten of jullie weten wat het betekend..
ik ben een bestand aan het downloaden en in de kolom status staat on Queue*
waar staat dat sterretje voor???
Volgens mij is het gewoon allemaal goed wat ie heeft ingesteld hoor. 2000 sources en 3000 connections is ook veels te veel. Neemt veel te veel bandbreedte in beslag en is helemaal nergens voor over. Sneller zal het er toch niet doorgaan.quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:23 schreef Drugshond het volgende:
Zet je hardlimit op 2000 sources en je max connections op 3000.
Het vinkje Autoconnect on Startup mag ook aan.
Wellicht is het ook slim om hem op een andere (niet default poort te laten connecten).
TCP = 6000, UDP (disabled) = 6500
En bij Extended settings .. Max New connections/5 sec = 1000
Niet helemaal waar, je credits worden sneller opgebouwd (hoewel het effect marginal is).quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:30 schreef Hare het volgende:
Volgens mij is het gewoon allemaal goed wat ie heeft ingesteld hoor. 2000 sources en 3000 connections is ook veels te veel. Neemt veel te veel bandbreedte in beslag en is helemaal nergens voor over. Sneller zal het er toch niet doorgaan.
Je credits worden opgebouwd naar de hoeveelheid data die je upload. Dus je kan wel 500000 connecties open zetten, je zult toch op een gegeven moment aan je bandbreedte zitten en niet meer kunnen uploaden.quote:Op dinsdag 9 november 2004 21:09 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Niet helemaal waar, je credits worden sneller opgebouwd (hoewel het effect marginal is).
Voor het probleem : Zet je firewall open voor de desbetreffende app... zowel server als client connecties accepteren.
Soms heeft het ook te maken met het type firewall.... ZoneLabs gaat prima, met SyGate worden de meeste connecties geblocked. Zet wel je Windows private firewall uit als je XP gebruikt.
quote:Connection Limit
o Max Connections
This is the maximum allowed number of TCP/IP and UDP connections.
Connections are only opened if there is data transfer in progress, for search and queue requests or Client to Client Source Exchange.
Altering this value is normally not necessary, except on Windows 98/ME, then don't set this value any higher than 100.
quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:23 schreef Drugshond het volgende:
Zet je hardlimit op 2000 sources en je max connections op 3000.
Het vinkje Autoconnect on Startup mag ook aan.
Wellicht is het ook slim om hem op een andere (niet default poort te laten connecten).
TCP = 6000, UDP (disabled) = 6500
En bij Extended settings .. Max New connections/5 sec = 1000
Je kunt 2 dingen doen: of gewoon alle poorten open zetten (sommige vinden dit een beetje link, maar goed) of de poorten die nodig zijn voor eMule open zetten.quote:Op donderdag 11 november 2004 09:28 schreef TETSU het volgende:
Bedankt voor alle reacties.
Maar helaas het werkt nog steeds niet.
Nu heb ik een idee waar ik wat aanpassingen moet maken, maar ik heb geen flauw idee welke.
Ik heb zojuist eens ingelogd op onze sweex wireless router en daar moet ik volgens mij het een en ander aanpassen bij het NAT - Virtual server.
Kan iemand mij vertellen wat ik hier precies in moet vullen.
Tetsu.
Nb. ik heb niets kunnen vinden op dutchemulefaq.tk
Weer een happy gebruiker erbijquote:Op donderdag 16 december 2004 18:54 schreef Bunker het volgende:
Ik gebruik E-mule nu ook een paar dagen en echt: RESPECT!
Wat een goed programma!
Nu heb ik 1 vraagje voor mensen die het al langer gebruiken en dus al meer credits hebben opgebouwd dan ik:
Hoe lang duurt het nu nog voor jullie om een film binnen te halen van bijv. 700MB en met welke snelheid gaat dat dan?
Alvast bedankt!!
Je kunt het iig niet van jezelf bekijken, wel van anderen. Dubbelklik dan op een user in eMule, dan staat onderaan Score. Die 3 getallen daaronder zeggen wat over de hoeveelheid die die user heeft ge-upload. Wat het verder precies allemaal betekent weet ik ook niet.quote:Op zaterdag 18 december 2004 01:07 schreef RichardQuest het volgende:
Ik krijg een lege pagina...
Daar heb je meteen het minpunt van emule te pakken. Ik heb al heel erg veel van emule gedownload, maar boven de 50 kb/s kom ik zéér zelden uit. Mijn verbinding kan 750 kb/s halen, maar dat zit er dus niet in. Dat komt vooral omdat iedereen zelf kan bepalen hoe snel er van zijn/haar eigen computer gedownload kan worden ... en dat is dus meestal erg laag. Het minimum bij mij is 11 kb/s. Dat wordt dan ook nog verdeeld onder 5 users, dus die downloaden van mij per persoon op ongeveer 2 kb/s . Dat is dus heel vaak het geval. Je moet dus al van veel mensen tegelijk downloaden om een klein beetje acceptabele snelheid te krijgen.quote:Op donderdag 16 december 2004 18:54 schreef Bunker het volgende:
Hoe lang duurt het nu nog voor jullie om een film binnen te halen van bijv. 700MB en met welke snelheid gaat dat dan?
liht eraan:quote:Op zaterdag 25 december 2004 23:54 schreef Buffel het volgende:
Nu al sinds 1 week gaan de downloads via emule bezonder traag (haal nauwelijks 3k nog) Nog meer mensen hiervan last of / en is er iets mis met emule?
Ook dat is nog zéér traag natuurlijk. Boven de 100 kb kom je eigenlijk maar heel zelden. En Op 200 kb/s of nog sneller al helemaal niet. Geduld hebben dus en de computer aan laten staan. Ze werken met credits. Hoe meer er van jou gedownload wordt hoe meer credits je krijgt. Ik geloof dat je de credits weer kwijt bent zodra je afsluit, dus constant aan laten staan is de gouden tip.quote:Op zondag 26 december 2004 00:13 schreef mschol het volgende:
[..]
liht eraan:
ben nu bezig met battle royale, die gaat super traag...
maar als ik wat p0rn binnen sleep wil hij wel op de +30 kb/sec lopen...
Dat wat hier boven staat is onzin.quote:Op zondag 26 december 2004 00:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ook dat is nog zéér traag natuurlijk. Boven de 100 kb kom je eigenlijk maar heel zelden. En Op 200 kb/s of nog sneller al helemaal niet. Geduld hebben dus en de computer aan laten staan. Ze werken met credits. Hoe meer er van jou gedownload wordt hoe meer credits je krijgt. Ik geloof dat je de credits weer kwijt bent zodra je afsluit, dus constant aan laten staan is de gouden tip.
Je bedoelt dat het laatste deel van mijn message onzin is neem ik aan? Maar dat zou kunnen. Het is mij verteld dat je credits iedere keer als je onlogt weer moet opbouwen, maar dat is dus niet zo. Dat is maar goed ook danquote:Op zondag 26 december 2004 01:15 schreef Thorical het volgende:
Dat wat hier boven staat is onzin.
Emule is inderdaad een "goudmijntje", maar je moet wel geduld hebben. Op KaZaa had ik destijds audio files binnen 1 minuut binnen. Met emule red je dat eigenlijk zelden of nooit. Dan heb ik het dus nog niet eens over films.quote:Op zondag 26 december 2004 01:32 schreef dribbel79 het volgende:
Verder werkt e-mule geweldig, vooral als je gebruikerscommentaren ziet bij files, je weet gelijk of het clean is wat je binnenhaalt..
Misschien is de bestandsnaam van het 2e deel iets anders dan het 1e? Of heb je maar 1 deel binnengehaald misschien en mis je nog een tweede en eventueel volgende delen?quote:Op zondag 26 december 2004 01:32 schreef dribbel79 het volgende:
ik heb alleen een .rar file binnengehaald die niet uitgepakt kan worden. Krijg een melding met split files etc.
[afbeelding]
Verder werkt e-mule geweldig, vooral als je gebruikerscommentaren ziet bij files, je weet gelijk of het clean is wat je binnenhaalt..
Ik zie net dat dat er letterlijk staat....quote:Op zondag 26 december 2004 01:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Of heb je maar 1 deel binnengehaald misschien en mis je nog een tweede en eventueel volgende delen?
Vreemd, maar ik ben bang dat het bestand corrupt is, zoals er staat. Je kunt het verder ook niet uitpakken zeker?quote:Op zondag 26 december 2004 01:50 schreef dribbel79 het volgende:
Naam .rar file: The.History.Of.Hardcore.DJ.Dano.Edition.Releases4u.com.by.GaBBeR.part1
Naam map waarin ie uitpakt: The.History.Of.Hardcore.DJ.Dano.Edition.COMPLETE.2004.PAL.DVDR-HCMF
In die map zit weer een .rar bestand, bij uitpakken hiervan zegt ie:
! C:\Program Files\eMule\Incoming\The.History.Of.Hardcore.DJ.Dano.Edition.Releases4u.com.by.GaBBeR.part1.rar: CRC failed in The.History.Of.Hardcore.DJ.Dano.Edition.COMPLETE.2004.PAL.DVDR-HCMF\The.History.Of.Hardcore.DJ.Dano.Edition.COMPLETE.2004.PAL.DVDR-HCMF.ISO. The file is corrupt
jah, 's logisch
En dat is nog ingepakt ook. Misschien 2 CD's met alleen mp3-bestanden, die je dus niet met je huis-tuin-en-keuken CD-speler kunt afspelen.quote:Op zondag 26 december 2004 01:56 schreef dribbel79 het volgende:
Nope, Esel-search levert me nog 5 delen op trouwens, kom je op 1,2 Gig voor een audio dubbel CD![]()
quote:Naam map waarin ie uitpakt: The.History.Of.Hardcore.DJ.Dano.Edition.COMPLETE.2004.PAL.DVDR-HCMF
Geen probleem.quote:Op zondag 26 december 2004 02:16 schreef dribbel79 het volgende:
You eagle eyed Toet you...thnx....familie van Sandra de korfbalster Toet btw??
de credits ben je NIET| kwijt als je afsluit maar wel als je je config folder verwijderdt, daar staat namelijk je ID in en credits worden gekoppeld aan een bepaald ID..quote:Op zondag 26 december 2004 00:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ook dat is nog zéér traag natuurlijk. Boven de 100 kb kom je eigenlijk maar heel zelden. En Op 200 kb/s of nog sneller al helemaal niet. Geduld hebben dus en de computer aan laten staan. Ze werken met credits. Hoe meer er van jou gedownload wordt hoe meer credits je krijgt. Ik geloof dat je de credits weer kwijt bent zodra je afsluit, dus constant aan laten staan is de gouden tip.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |