Mogen en kunnen is een compleet ander fenomeenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:53 schreef SolidArt het volgende:
Dat zou nooit mogen. @ quietguy
Huh?! Welke ISP hebbie dan?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:57 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Mogen en kunnen is een compleet ander fenomeenOf het mag weet ik niet, het is nu eenmaal écht zo. Bij een traceroute zit er trouwens ook geen gateway tussen, behalve m'n routers
XS4ALL, ik zie er overigens nu wél 1 gateway tussen zitten:quote:Op woensdag 13 oktober 2004 16:00 schreef SolidArt het volgende:
[..]
Huh?! Welke ISP hebbie dan?
er moet wel een gate way tussen zitten anders sla je de centale over en dat lijkt me echt stug...quote:Op woensdag 13 oktober 2004 16:14 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
XS4ALL, ik zie er overigens nu wél 1 gateway tussen zitten:
[afbeelding]
Maar dat is anders geweest
Hmm, geen idee. Zit net bij mij ff te checken, maar kan er bij mij niks van vinden...quote:Op maandag 18 oktober 2004 12:06 schreef mschol het volgende:
er viel mij iets op en ik wilde graag weten of jullie weten wat het betekend..
ik ben een bestand aan het downloaden en in de kolom status staat on Queue*
waar staat dat sterretje voor???
Volgens mij is het gewoon allemaal goed wat ie heeft ingesteld hoor. 2000 sources en 3000 connections is ook veels te veel. Neemt veel te veel bandbreedte in beslag en is helemaal nergens voor over. Sneller zal het er toch niet doorgaan.quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:23 schreef Drugshond het volgende:
Zet je hardlimit op 2000 sources en je max connections op 3000.
Het vinkje Autoconnect on Startup mag ook aan.
Wellicht is het ook slim om hem op een andere (niet default poort te laten connecten).
TCP = 6000, UDP (disabled) = 6500
En bij Extended settings .. Max New connections/5 sec = 1000
Niet helemaal waar, je credits worden sneller opgebouwd (hoewel het effect marginal is).quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:30 schreef Hare het volgende:
Volgens mij is het gewoon allemaal goed wat ie heeft ingesteld hoor. 2000 sources en 3000 connections is ook veels te veel. Neemt veel te veel bandbreedte in beslag en is helemaal nergens voor over. Sneller zal het er toch niet doorgaan.
Je credits worden opgebouwd naar de hoeveelheid data die je upload. Dus je kan wel 500000 connecties open zetten, je zult toch op een gegeven moment aan je bandbreedte zitten en niet meer kunnen uploaden.quote:Op dinsdag 9 november 2004 21:09 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Niet helemaal waar, je credits worden sneller opgebouwd (hoewel het effect marginal is).
Voor het probleem : Zet je firewall open voor de desbetreffende app... zowel server als client connecties accepteren.
Soms heeft het ook te maken met het type firewall.... ZoneLabs gaat prima, met SyGate worden de meeste connecties geblocked. Zet wel je Windows private firewall uit als je XP gebruikt.
quote:Connection Limit
o Max Connections
This is the maximum allowed number of TCP/IP and UDP connections.
Connections are only opened if there is data transfer in progress, for search and queue requests or Client to Client Source Exchange.
Altering this value is normally not necessary, except on Windows 98/ME, then don't set this value any higher than 100.
quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:23 schreef Drugshond het volgende:
Zet je hardlimit op 2000 sources en je max connections op 3000.
Het vinkje Autoconnect on Startup mag ook aan.
Wellicht is het ook slim om hem op een andere (niet default poort te laten connecten).
TCP = 6000, UDP (disabled) = 6500
En bij Extended settings .. Max New connections/5 sec = 1000
Je kunt 2 dingen doen: of gewoon alle poorten open zetten (sommige vinden dit een beetje link, maar goed) of de poorten die nodig zijn voor eMule open zetten.quote:Op donderdag 11 november 2004 09:28 schreef TETSU het volgende:
Bedankt voor alle reacties.
Maar helaas het werkt nog steeds niet.
Nu heb ik een idee waar ik wat aanpassingen moet maken, maar ik heb geen flauw idee welke.
Ik heb zojuist eens ingelogd op onze sweex wireless router en daar moet ik volgens mij het een en ander aanpassen bij het NAT - Virtual server.
Kan iemand mij vertellen wat ik hier precies in moet vullen.
Tetsu.
Nb. ik heb niets kunnen vinden op dutchemulefaq.tk
Weer een happy gebruiker erbijquote:Op donderdag 16 december 2004 18:54 schreef Bunker het volgende:
Ik gebruik E-mule nu ook een paar dagen en echt: RESPECT!
Wat een goed programma!
Nu heb ik 1 vraagje voor mensen die het al langer gebruiken en dus al meer credits hebben opgebouwd dan ik:
Hoe lang duurt het nu nog voor jullie om een film binnen te halen van bijv. 700MB en met welke snelheid gaat dat dan?
Alvast bedankt!!
Je kunt het iig niet van jezelf bekijken, wel van anderen. Dubbelklik dan op een user in eMule, dan staat onderaan Score. Die 3 getallen daaronder zeggen wat over de hoeveelheid die die user heeft ge-upload. Wat het verder precies allemaal betekent weet ik ook niet.quote:Op zaterdag 18 december 2004 01:07 schreef RichardQuest het volgende:
Ik krijg een lege pagina...
Daar heb je meteen het minpunt van emule te pakken. Ik heb al heel erg veel van emule gedownload, maar boven de 50 kb/s kom ik zéér zelden uit. Mijn verbinding kan 750 kb/s halen, maar dat zit er dus niet in. Dat komt vooral omdat iedereen zelf kan bepalen hoe snel er van zijn/haar eigen computer gedownload kan worden ... en dat is dus meestal erg laag. Het minimum bij mij is 11 kb/s. Dat wordt dan ook nog verdeeld onder 5 users, dus die downloaden van mij per persoon op ongeveer 2 kb/s . Dat is dus heel vaak het geval. Je moet dus al van veel mensen tegelijk downloaden om een klein beetje acceptabele snelheid te krijgen.quote:Op donderdag 16 december 2004 18:54 schreef Bunker het volgende:
Hoe lang duurt het nu nog voor jullie om een film binnen te halen van bijv. 700MB en met welke snelheid gaat dat dan?
liht eraan:quote:Op zaterdag 25 december 2004 23:54 schreef Buffel het volgende:
Nu al sinds 1 week gaan de downloads via emule bezonder traag (haal nauwelijks 3k nog) Nog meer mensen hiervan last of / en is er iets mis met emule?
Ook dat is nog zéér traag natuurlijk. Boven de 100 kb kom je eigenlijk maar heel zelden. En Op 200 kb/s of nog sneller al helemaal niet. Geduld hebben dus en de computer aan laten staan. Ze werken met credits. Hoe meer er van jou gedownload wordt hoe meer credits je krijgt. Ik geloof dat je de credits weer kwijt bent zodra je afsluit, dus constant aan laten staan is de gouden tip.quote:Op zondag 26 december 2004 00:13 schreef mschol het volgende:
[..]
liht eraan:
ben nu bezig met battle royale, die gaat super traag...
maar als ik wat p0rn binnen sleep wil hij wel op de +30 kb/sec lopen...
Dat wat hier boven staat is onzin.quote:Op zondag 26 december 2004 00:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ook dat is nog zéér traag natuurlijk. Boven de 100 kb kom je eigenlijk maar heel zelden. En Op 200 kb/s of nog sneller al helemaal niet. Geduld hebben dus en de computer aan laten staan. Ze werken met credits. Hoe meer er van jou gedownload wordt hoe meer credits je krijgt. Ik geloof dat je de credits weer kwijt bent zodra je afsluit, dus constant aan laten staan is de gouden tip.
Je bedoelt dat het laatste deel van mijn message onzin is neem ik aan? Maar dat zou kunnen. Het is mij verteld dat je credits iedere keer als je onlogt weer moet opbouwen, maar dat is dus niet zo. Dat is maar goed ook danquote:Op zondag 26 december 2004 01:15 schreef Thorical het volgende:
Dat wat hier boven staat is onzin.
Emule is inderdaad een "goudmijntje", maar je moet wel geduld hebben. Op KaZaa had ik destijds audio files binnen 1 minuut binnen. Met emule red je dat eigenlijk zelden of nooit. Dan heb ik het dus nog niet eens over films.quote:Op zondag 26 december 2004 01:32 schreef dribbel79 het volgende:
Verder werkt e-mule geweldig, vooral als je gebruikerscommentaren ziet bij files, je weet gelijk of het clean is wat je binnenhaalt..
Misschien is de bestandsnaam van het 2e deel iets anders dan het 1e? Of heb je maar 1 deel binnengehaald misschien en mis je nog een tweede en eventueel volgende delen?quote:Op zondag 26 december 2004 01:32 schreef dribbel79 het volgende:
ik heb alleen een .rar file binnengehaald die niet uitgepakt kan worden. Krijg een melding met split files etc.
[afbeelding]
Verder werkt e-mule geweldig, vooral als je gebruikerscommentaren ziet bij files, je weet gelijk of het clean is wat je binnenhaalt..
Ik zie net dat dat er letterlijk staat....quote:Op zondag 26 december 2004 01:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Of heb je maar 1 deel binnengehaald misschien en mis je nog een tweede en eventueel volgende delen?
Vreemd, maar ik ben bang dat het bestand corrupt is, zoals er staat. Je kunt het verder ook niet uitpakken zeker?quote:Op zondag 26 december 2004 01:50 schreef dribbel79 het volgende:
Naam .rar file: The.History.Of.Hardcore.DJ.Dano.Edition.Releases4u.com.by.GaBBeR.part1
Naam map waarin ie uitpakt: The.History.Of.Hardcore.DJ.Dano.Edition.COMPLETE.2004.PAL.DVDR-HCMF
In die map zit weer een .rar bestand, bij uitpakken hiervan zegt ie:
! C:\Program Files\eMule\Incoming\The.History.Of.Hardcore.DJ.Dano.Edition.Releases4u.com.by.GaBBeR.part1.rar: CRC failed in The.History.Of.Hardcore.DJ.Dano.Edition.COMPLETE.2004.PAL.DVDR-HCMF\The.History.Of.Hardcore.DJ.Dano.Edition.COMPLETE.2004.PAL.DVDR-HCMF.ISO. The file is corrupt
jah, 's logisch
En dat is nog ingepakt ook. Misschien 2 CD's met alleen mp3-bestanden, die je dus niet met je huis-tuin-en-keuken CD-speler kunt afspelen.quote:Op zondag 26 december 2004 01:56 schreef dribbel79 het volgende:
Nope, Esel-search levert me nog 5 delen op trouwens, kom je op 1,2 Gig voor een audio dubbel CD![]()
quote:Naam map waarin ie uitpakt: The.History.Of.Hardcore.DJ.Dano.Edition.COMPLETE.2004.PAL.DVDR-HCMF
Geen probleem.quote:Op zondag 26 december 2004 02:16 schreef dribbel79 het volgende:
You eagle eyed Toet you...thnx....familie van Sandra de korfbalster Toet btw??
de credits ben je NIET| kwijt als je afsluit maar wel als je je config folder verwijderdt, daar staat namelijk je ID in en credits worden gekoppeld aan een bepaald ID..quote:Op zondag 26 december 2004 00:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ook dat is nog zéér traag natuurlijk. Boven de 100 kb kom je eigenlijk maar heel zelden. En Op 200 kb/s of nog sneller al helemaal niet. Geduld hebben dus en de computer aan laten staan. Ze werken met credits. Hoe meer er van jou gedownload wordt hoe meer credits je krijgt. Ik geloof dat je de credits weer kwijt bent zodra je afsluit, dus constant aan laten staan is de gouden tip.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |