abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17363424
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 21:58 schreef balkonhek het volgende:
Kan die topic ({relatie]Vriendin geen zin meer in sex deel 3 ) weer open??
Done...
pi_17384394
cos-micV gooit een topic opslot omdat het Engels was, na aanspreken Yvonne ging het weer open... echter ze steek haar commentaar richting my niet onder stoelen of banken. Ik dacht... ok slecht begin van communicaties met een nieuwe mod... echter zie ik dat ze dit soort gedrag regelmatig tentoonstelt door het hele forum onderdeel:

ik schreef dit :
quote:
Ik weet dat je pissig bent vanwege die opmerking van gisteren avond... het was wederzijds op dat moment. De volgende morgen... na 7 uur slaap dus, kijk ik weer anders tegenaan, mijn excuses voor mijn nogal erg emotioneele reacties... daarbij komt dat afgezien van een paar vorm en spelfoutjes (die ik overigens ook in het Nederlands maak) erg correct Amerikaans gebruik heb, dat het topic gesloten werd omdat het volgens jou niet goed Engels was en dat ik het netjes in het Nederlands mocht overdoen schoot me in het verkeerde keelgat. Het gaat niet om de taal maar het gaat om de inhoud..... en veel mensen op fok! weten dat ik niet in Nederland woon. Mijn keuze om het in het engels te doen is voortgevloeid uit 2 feiten : mensen kunnen Engels in Nederland en zo niet dan kunnen ze nu de samenvatting lezen... en het feit dat ik dit niet expliciet voor fok heb geschreven. Dit stuk is niet geschreven om medelijden te wekken maar om te zien ofdat meer mensen in deze situatie zitten? En daar evt tips van te krijgen. Helaas word dit nogal bot afgedaan met een "We hebben het wel gelezen en vinden het rot voor je...." erg jammer had meer van een mod verwacht op R&P! Bovendien zijn de vragen over de grote lijn al beantwoord in het Engelse stuk.
Dit werd weg-gedit... het is niet echt eens commentaar op haar functioneren eigenlijk?

Kunnen jullie daar iemand anders neerzetten dan een simpel geval zonder enig gevoel voor de medemens?

[ Bericht 1% gewijzigd door Vampier op 26-02-2004 23:16:45 ]
Free people own guns! Slaves do not!
  donderdag 26 februari 2004 @ 23:27:29 #153
40066 linsjuh
linsjuh is lief !!!!
pi_17384815
ik kan mij voorstellen dat vampier het vervelend vind dat zijn topic werd gesloten en dat daarnaast zijn reactie word weg-gedit. Ik vind zijn reactie geenszinds onredelijk.
In nederland mag je verwachten dat de meeste mensen de tekst die hij heeft geschreven kunnen lezen en begrijpen. Dan gaat het niet om elk woord maar de strekking en de hoofdlijn van de tekst zijn in ieder geval wel duidelijk voor 99% van de mensen. Ik vind dan ook dat een stuk tekst in het Amerikaans of in het Engels geschreven gewoon gedoogd kan worden.

uNf!~
pi_17384859
Ik heb gezegd dat ik het rot voor je vind...en dat meen ik ook...
Het was echt geen reaktie op jouw reaktie van vanochtend....zo kinderachtig ben ik niet.
Je mag mijn reaktie bot vinden...maar het feit dat ik een R&P mod ben wil nog niet zeggen dat ik op alles een passend antwoord weet..
Jij hebt het van je afgeschreven ...en ik heb je mijn medeleven gegeven.
Ik zag ook dat je verder geen reaktie's meer kreeg...daarom gaf ik je de tip om de dames die je een paar vragen stelden een antwoord te geven...zodat het topic bleef lopen.
Je topic heb ik in eerste instantie dichtgegooid omdat ik bang was dat er gezeik zou komen over de spel en taalfouten.....en ik heb zelf besloten om hem weer open te gooien......
pi_17384945
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 23:27 schreef linsjuh het volgende:
ik kan mij voorstellen dat vampier het vervelend vind dat zijn topic werd gesloten en dat daarnaast zijn reactie word weg-gedit. Ik vind zijn reactie geenszinds onredelijk.
In nederland mag je verwachten dat de meeste mensen de tekst die hij heeft geschreven kunnen lezen en begrijpen. Dan gaat het niet om elk woord maar de strekking en de hoofdlijn van de tekst zijn in ieder geval wel duidelijk voor 99% van de mensen. Ik vind dan ook dat een stuk tekst in het Amerikaans of in het Engels geschreven gewoon gedoogd kan worden.
zijn reaktie was offtopic...daarom is het weggehaald.
pi_17384995
quote:
spel en taalfouten
Gooi je ook een topic opslot wat in het Nederlands is en vol met 'spel en taalfouten' zit maar wel recht uit het hart komt?

Ik heb het door een aantal mensen laten lezen (Amerikanen) deze zeiden allemaal dat het netjes gescrheven was en dat dit tot het niveau behoord waarop ze zitten.

Mijn aanwezigheid in R&P zul je niet meer hebben.
quote:
.....en ik heb zelf besloten om hem weer open te gooien......
Met enig aandringen van............ ja
pi_17385292
Ik vind het argument 'ik heb hem maar dichtgegooid omdat ik bang was voor gezeik over de spel- en taalfouten' een beetje raar.

Voor zover ik heb kunnen zien zitten er helemaal niet veel spel- en stijlfouten in. Misschien ben je deze manier van Engels niet gewend omdat het Amerikaans Engels en geen Brits Engels is en daar kan nogal behoorlijk wat verschil in zitten qua schrijfstijl, woordgebruik en dergelijke. Maar dat maakt het geschreven stuk niets als een stuk wat mensen niet kunnen begrijpen.
pi_17385305
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 23:35 schreef Vampier het volgende:

[..]

Gooi je ook een topic opslot wat in het Nederlands is en vol met 'spel en taalfouten' zit maar wel recht uit het hart komt?

Ik heb het door een aantal mensen laten lezen (Amerikanen) deze zeiden allemaal dat het netjes gescrheven was en dat dit tot het niveau behoord waarop ze zitten.

Mijn aanwezigheid in R&P zul je niet meer hebben.
[..]

Met enig aandringen van............ ja
Hoe kom je erbij?
En ja als je hier alleen maar komt om ruzie met mij te trappen dan kun je beter wegblijven...
Ik heb je hierboven een reaktie gegeven en daar wals je gewoon overheen...
pi_17385399
Wat wil je nou Vampier? Je topic is open, Geloof het of niet, cosmicV is net een mensch, en die kan zich ook vergissen. Hou eens op met dat gedram
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_17385405
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 23:50 schreef Tristessa het volgende:
Ik vind het argument 'ik heb hem maar dichtgegooid omdat ik bang was voor gezeik over de spel- en taalfouten' een beetje raar.

Voor zover ik heb kunnen zien zitten er helemaal niet veel spel- en stijlfouten in. Misschien ben je deze manier van Engels niet gewend omdat het Amerikaans Engels en geen Brits Engels is en daar kan nogal behoorlijk wat verschil in zitten qua schrijfstijl, woordgebruik en dergelijke. Maar dat maakt het geschreven stuk niets als een stuk wat mensen niet kunnen begrijpen.
Topic is 5 min dichtgeweest....heb mijn fout hersteld en hem weer open gegooid.
pi_17385464
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 23:55 schreef cos-micV het volgende:

[..]

Topic is 5 min dichtgeweest....heb mijn fout hersteld en hem weer open gegooid.
Ok. Excuses voor mijn reactie dan.
pi_17385592
en vampier heeft een mailtje voor de uitleg.

Edit: hij heeft geen mail want zijn email adres is onbereikbaar
burgerweeshuis
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_17385740
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 23:51 schreef cos-micV het volgende:

[..]

Hoe kom je erbij?
En ja als je hier alleen maar komt om ruzie met mij te trappen dan kun je beter wegblijven...
Ik heb je hierboven een reaktie gegeven en daar wals je gewoon overheen...
Ik probeer juist een niet negatieve weg in te slaan, en inderdaad bedankt voor het openen... maar ik reageerde alleen op wat je zei mbt het op slot gooien van het topic.

Voor de rest zullen we dit nu maar laten rusten want er zijn al teveel woorden aan vies gemaakt.... live goes on.
pi_17385800
quote:
Op vrijdag 27 februari 2004 00:05 schreef zwaaibaai het volgende:
en vampier heeft een mailtje voor de uitleg.

Edit: hij heeft geen mail want zijn email adres is onbereikbaar
fok @penstaartje vampier.net

dat msn.com address doet het inderdaad niet... daar msn ik alleen op af en toe.
pi_17385833
quote:
Op vrijdag 27 februari 2004 00:14 schreef Vampier het volgende:

[..]

fok @penstaartje vampier.net

dat msn.com address doet het inderdaad niet... daar msn ik alleen op af en toe.
done
burgerweeshuis
pi_17386364
quote:
Op vrijdag 27 februari 2004 00:16 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

done
replied...
pi_17440518
Mag de titel van dit topic gewijzigd worden:
ex: he got me sow confussed!!

Vrij vertaald staat hier ongeveer: Hij heeft mijn zeug gefriemeld
MAg er misschien 'so confused' van worden gemaakt?
ZERO tolerance wat betreft off-topic posts. Kom maar . . kom maar kom maar kom maar . . . .. . .
pi_17440802
quote:
Op maandag 1 maart 2004 10:08 schreef togt het volgende:
Mag de titel van dit topic gewijzigd worden:
ex: he got me so confused!!

Vrij vertaald staat hier ongeveer: Hij heeft mijn zeug gefriemeld
MAg er misschien 'so confused' van worden gemaakt?
ja hoor, done
burgerweeshuis
  maandag 1 maart 2004 @ 15:09:43 #169
26417 Dovenwereld
Ingenieur Informatica
pi_17443582
MariekeP MariekeP - zondag 29 februari 2004 @ 19:39
troetelbeertje

Pure aanstellerij. We gaan allemaal dood. Slotjuh!

niet leuk...... ...
Bang om te sterven
pi_17443930
quote:
Op maandag 1 maart 2004 15:09 schreef Dovenwereld het volgende:
troetelbeertje

niet leuk...... ...
Bang om te sterven
done
burgerweeshuis
pi_17443945
quote:
Op maandag 1 maart 2004 15:09 schreef Dovenwereld het volgende:

niet leuk...... ...
Bang om te sterven
is gebeurd
burgerweeshuis
  maandag 1 maart 2004 @ 17:14:14 #172
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_17445775
Kittig dingetje, die cos-micV

Sorry, kon het niet laten
pi_17445895
quote:
Op maandag 1 maart 2004 17:14 schreef Brighteyes het volgende:
Kittig dingetje, die cos-micV

Sorry, kon het niet laten
Ben niet gek ...
pi_17458404
waarom is mijn topic gesloten cosmicV ik weet me geen raad. waarom denk je dat ik er een topic over open????
als ik het in dat topic had willen zetten had ik dat wel gedaan. kanie weer open??
pi_17458568
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 11:04 schreef speedy78 het volgende:
waarom is mijn topic gesloten cosmicV ik weet me geen raad. waarom denk je dat ik er een topic over open????
als ik het in dat topic had willen zetten had ik dat wel gedaan. kanie weer open??
We hebben hier een centraaltopic voor.... Zelfmoord [deel 2]
Er worden zoveel topics geopend die over zelfmoord gaan.
Ik begrijp dat je radeloos bent...maar als ik hem voor jou weer opengooi...dan moet ik het voor anderen ook doen...
Quote je openingspost in de centrale en ga daar verder.

Sterkte.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')