Done...quote:Op woensdag 25 februari 2004 21:58 schreef balkonhek het volgende:
Kan die topic ({relatie]Vriendin geen zin meer in sex deel 3 ) weer open??
Dit werd weg-gedit... het is niet echt eens commentaar op haar functioneren eigenlijk?quote:Ik weet dat je pissig bent vanwege die opmerking van gisteren avond... het was wederzijds op dat moment. De volgende morgen... na 7 uur slaap dus, kijk ik weer anders tegenaan, mijn excuses voor mijn nogal erg emotioneele reacties... daarbij komt dat afgezien van een paar vorm en spelfoutjes (die ik overigens ook in het Nederlands maak) erg correct Amerikaans gebruik heb, dat het topic gesloten werd omdat het volgens jou niet goed Engels was en dat ik het netjes in het Nederlands mocht overdoen schoot me in het verkeerde keelgat. Het gaat niet om de taal maar het gaat om de inhoud..... en veel mensen op fok! weten dat ik niet in Nederland woon. Mijn keuze om het in het engels te doen is voortgevloeid uit 2 feiten : mensen kunnen Engels in Nederland en zo niet dan kunnen ze nu de samenvatting lezen... en het feit dat ik dit niet expliciet voor fok heb geschreven. Dit stuk is niet geschreven om medelijden te wekken maar om te zien ofdat meer mensen in deze situatie zitten? En daar evt tips van te krijgen. Helaas word dit nogal bot afgedaan met een "We hebben het wel gelezen en vinden het rot voor je...." erg jammer had meer van een mod verwacht op R&P! Bovendien zijn de vragen over de grote lijn al beantwoord in het Engelse stuk.
zijn reaktie was offtopic...daarom is het weggehaald.quote:Op donderdag 26 februari 2004 23:27 schreef linsjuh het volgende:
ik kan mij voorstellen dat vampier het vervelend vind dat zijn topic werd gesloten en dat daarnaast zijn reactie word weg-gedit. Ik vind zijn reactie geenszinds onredelijk.
In nederland mag je verwachten dat de meeste mensen de tekst die hij heeft geschreven kunnen lezen en begrijpen. Dan gaat het niet om elk woord maar de strekking en de hoofdlijn van de tekst zijn in ieder geval wel duidelijk voor 99% van de mensen. Ik vind dan ook dat een stuk tekst in het Amerikaans of in het Engels geschreven gewoon gedoogd kan worden.
Gooi je ook een topic opslot wat in het Nederlands is en vol met 'spel en taalfouten' zit maar wel recht uit het hart komt?quote:spel en taalfouten
Met enig aandringen van............ jaquote:.....en ik heb zelf besloten om hem weer open te gooien......
Hoe kom je erbij?quote:Op donderdag 26 februari 2004 23:35 schreef Vampier het volgende:
[..]
Gooi je ook een topic opslot wat in het Nederlands is en vol met 'spel en taalfouten' zit maar wel recht uit het hart komt?
Ik heb het door een aantal mensen laten lezen (Amerikanen) deze zeiden allemaal dat het netjes gescrheven was en dat dit tot het niveau behoord waarop ze zitten.
Mijn aanwezigheid in R&P zul je niet meer hebben.
[..]
Met enig aandringen van............ ja
Topic is 5 min dichtgeweest....heb mijn fout hersteld en hem weer open gegooid.quote:Op donderdag 26 februari 2004 23:50 schreef Tristessa het volgende:
Ik vind het argument 'ik heb hem maar dichtgegooid omdat ik bang was voor gezeik over de spel- en taalfouten' een beetje raar.
Voor zover ik heb kunnen zien zitten er helemaal niet veel spel- en stijlfouten in. Misschien ben je deze manier van Engels niet gewend omdat het Amerikaans Engels en geen Brits Engels is en daar kan nogal behoorlijk wat verschil in zitten qua schrijfstijl, woordgebruik en dergelijke. Maar dat maakt het geschreven stuk niets als een stuk wat mensen niet kunnen begrijpen.
Ok. Excuses voor mijn reactie dan.quote:Op donderdag 26 februari 2004 23:55 schreef cos-micV het volgende:
[..]
Topic is 5 min dichtgeweest....heb mijn fout hersteld en hem weer open gegooid.
Ik probeer juist een niet negatieve weg in te slaan, en inderdaad bedankt voor het openen... maar ik reageerde alleen op wat je zei mbt het op slot gooien van het topic.quote:Op donderdag 26 februari 2004 23:51 schreef cos-micV het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij?
En ja als je hier alleen maar komt om ruzie met mij te trappen dan kun je beter wegblijven...
Ik heb je hierboven een reaktie gegeven en daar wals je gewoon overheen...
fok @penstaartje vampier.netquote:Op vrijdag 27 februari 2004 00:05 schreef zwaaibaai het volgende:
en vampier heeft een mailtje voor de uitleg.
Edit: hij heeft geen mail want zijn email adres is onbereikbaar
donequote:Op vrijdag 27 februari 2004 00:14 schreef Vampier het volgende:
[..]
fok @penstaartje vampier.net
dat msn.com address doet het inderdaad niet... daar msn ik alleen op af en toe.
replied...quote:Op vrijdag 27 februari 2004 00:16 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
done
ja hoor, donequote:Op maandag 1 maart 2004 10:08 schreef togt het volgende:
Mag de titel van dit topic gewijzigd worden:
ex: he got me so confused!!
Vrij vertaald staat hier ongeveer: Hij heeft mijn zeug gefriemeld
MAg er misschien 'so confused' van worden gemaakt?
donequote:Op maandag 1 maart 2004 15:09 schreef Dovenwereld het volgende:
MariekeP MariekeP - zondag 29 februari 2004 @ 19:39
troetelbeertje
niet leuk...... ...
Bang om te sterven
is gebeurdquote:Op maandag 1 maart 2004 15:09 schreef Dovenwereld het volgende:
MariekeP MariekeP - zondag 29 februari 2004 @ 19:39
niet leuk...... ...
Bang om te sterven
Ben niet gek ...quote:Op maandag 1 maart 2004 17:14 schreef Brighteyes het volgende:
Kittig dingetje, die cos-micV![]()
Sorry, kon het niet laten![]()
We hebben hier een centraaltopic voor.... Zelfmoord [deel 2]quote:Op dinsdag 2 maart 2004 11:04 schreef speedy78 het volgende:
waarom is mijn topic gesloten cosmicV ik weet me geen raad. waarom denk je dat ik er een topic over open????
als ik het in dat topic had willen zetten had ik dat wel gedaan. kanie weer open??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |