Vrouwen zeggen vaak dat mannen hun niet begrijpen, maar omgekeerd is het ook zo. De meeste mannen (ben er zelf een
![]()
) zijn erg direct en duidelijk met hun acties en woorden. Je zegt dat tijdens carnaval jullie hebben zitten friemelen, hij je heeft voorgesteld aan je vrienden etc. Probeer er niet teveel achter te zoeken van wat ie nou ermee probeert aan te geven enzo, het lijkt me duidelijk dat ie je best wel wil, of in ieder geval nog aardig wat gevoelens heeft voor je. Waar vrouwen nogal vaak tegenstrijdige signalen afgeven (alle tekenen geven van 'ik wil je' en dan zeggen dat ze 'vrienden' willen zijn enzo), zijn mannen in de meeste gevallen zo niet. Lijkt het erop dat ie je leuk vind, wil ie waarschijnlijk wel wat.
Ik zou gewoon als ik jou was de stap wagen en gewoon op een directe, duidelijke manier (wat wij mannen begrijpen
![]()
) duidelijk aan hen maken wat je gevoelens zijn en vragen wat hij voor je voelt. Zeg gewoon zoiets als 'Ik hou nog steeds van je en wil weer een relatie... Denk jij er ook zo over' en probeer het niet te verhullen in vage dubbelzinnige zinnen en acties.
Of hij daadwerkelijk iets voelt kan ik natuurlijk niet zeggen, maar het lijkt er wel op. En als je iets wilt, moet je gewoon een poging wagen. Oftewel het alombekende 'Een nee heb je, een ja kun je krijgen'
Veel succes!