abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16981251
Ik ben vreemdgegaan en ik weet niet waarom, het lijkt alsof ik momenteel in een nachtmerrie zit. Wachten, ik wacht totdat ik wakker wordt en blijkt dat ik gewoon lekker naast mijn vriendin lig. Echter weet ik ook wel dat dat nu niet het geval is.

Mijn vriendin en ik zijn bijna 21 maanden samen, altijd veel plezier gehad, we waren veel samen en we hadden samen ook al aardig wat meegemaakt. Niet alleen samen, maar ook apart hadden we de nodige, nare, ervaringen opgedaan.

Een tijd terug sprak ik iemand die ik ken via MSN weer eens, we hadden elkaar lang niet gezien en ze wilde wat afspreken, dus zijn we gisteravond naar de film gegaan. Mijn vriendin maakte zich hier zorgen over en ik heb haar verteld dat dat nergens voor nodig was, dat was ook niet zo. Ik was niets van plan, ik wilde niets.. niets dan gewoon een filmpje pakken en daarna weer lekker naast mn vriendin gaan liggen.

Het pakte alleen anders uit, waarom en hoe snap ik nog steeds niet. Het was alsof ik mezelf helemaal verloor, dat ik voor een kleine 5 minuten iemand anders was.. langer dan dat duurde het namelijk niet. De film was afgelopen, die was leuk geweest. Daarna zijn we naar mijn huis gegaan om wat te gaan drinken, nog steeds zonder enige intenties.. We wilden gewoon een bijtje bijpraten, over die tijd dat we elkaar niet gezien hadden.

Er was nog steeds niets aan de hand en we waren een beetje t.v aan het kijken, een half uur later waren we een beetje aan het grappen maken en doen, toen begon het. Ik dacht er niet bij na.

Ik heb gedaan wat ik nooit wilde doen, ik heb degene van wie ik het meest houd ontzettend gekwetst. Ik heb haar vertrouwen beschaamd. Zij vertrouwde mij, iets wat ze ook altijd heeft kunnen doen, zonder meer. Maar nu, nu is het allemaal aan diggelen. Ik heb het kapot gemaakt. Ik ben iets of iemand geworden waarvan ik nooit gedacht had dat dat zou kunnen, iemand die vreemd is gegaan.

Vies, ik voel me er zo vies bij, hoe heb ik dit in godsnaam kunnen doen?! Het enige dat ik wilde was samen blijven met mijn vriendin, nog lang... heel lang. Waarom doe ik dan dit? Ik weet het niet. Is het vanwege alles dat er gebeurd is? Niet zozeer in mijn relatie, daar kan ik niets over zeggen. Maar thuis, de problemen die er zijn geweest? Ik weet het niet, het klinkt slechts als een zwak excuus. Terwijl er helemaal geen excuus is.

Hoe kan je hier nou een excuus voor maken? Niet mogelijk! Het is gewoon stom geweest, ontzettend fout. En waarvoor? Ik weet het niet, ik heb het niet gedaan omdat het me leuk leek, of misschien spannend. Het gebeurde en ik weet niet waarom, alsof ik er zelf niet bij was.

Ik heb mijn vriendin zo'n pijn gedaan hiermee, ik weet niet of het ooit nog goedkomt, ik hoop van wel. Alles heb ik er voor over! Ze is hier vandaag nog geweest om met mijn ouders te praten, in eerste instantie wilde zij me niet zien maar toch is ze nog boven gekomen naar mij.

We konden er rustig over praten en samen huilen. We hebben nog geknuffeld en ze heeft me verteld dat ze niet weet of het nog goed kan komen. Dat kan ik haar niet kwalijk nemen, want hoe kan ik van haar nou verlangen dat ze mij vertrouwd terwijl ik mezelf nu niet eens meer vertrouw?! Dat kan niet.

Toch hoop ik, de sterke meid die ze is, dat ze nog energie, wil en liefde over heeft om met mij door te gaan. Geen nieuwe start, misschien een schone lei. Het mooiste vond ik nog dat ze me vertelde dat ze me zou missen, ik haar ook. Daarop antwoorde ik dat het niet voor lang hoeft het zijn, ze wist het nog niet, voor hoe lang. Ik ook niet. Daarna vertelde ze mij: "Wel goed je best doen he!". Zeker weten, niets anders dan dat, niets anders.

pi_16981388
Tsja het enige wat ik hierop kan zeggen weet je al

Je bent een sukkel.

Ik hoop voor je dat het nog goedkomt maar wat een stomme actie van je

pi_16981425
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 21:06 schreef erikh het volgende:
Je bent een sukkel.
Ja zeg dat wel.. wie vertelt zoiets nou
  zaterdag 7 februari 2004 @ 21:08:38 #4
83791 White_Wolf
The devil made me do it
pi_16981444
Vreemdgaan.
"For the thing I greatly feared has come upon me. And what I dreaded has happened to me. I am not at ease, nor am I quiet; I have no rest, for trouble comes." Job 3:25,26
pi_16981448
Tjah.., wat is vreemdgaan..
pi_16981491
ow en reacties over hoe fout vreemdgaan is, worden niét op prijs gesteld!!
pi_16981518
Euh...ik denk zelf wel dat je het antwoord weet....anders moet je maar 1 van de duizenden topics over vreemdgaan maar er eens op nalezen...

Ik heb er ook eentje geopend over "Waarom mensen vreemdgaan in een relatie"

Dan snap je het misschien wel wat je moet doen en waarom...

enne maak je borst maar nat voor wat flinke kritiek

Moet je die kleur zien, hoorapparaat-beige !
pi_16981522
Ik ben met die ander naar bed geweest, een totaliteit van een minuut of 5. Ik kan er gewoon echt niet over uit.

Dit is niet hoe ik ben, dit is ook niet hoe ik wil zijn en toch is het gebeurd, walgelijk.

zaterdag 7 februari 2004 @ 21:11:03 #9
22497 Bioslock
we hope that you choke
pi_16981530
Vreemdgaan is een goede zaak. Namelijk: door meer verschillende soorten spuug uit te wisselen krijg je een hogere weerstand.
pi_16981545
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 21:10 schreef wollem het volgende:
Ik ben met die ander naar bed geweest, een totaliteit van een minuut of 5. Ik kan er gewoon echt niet over uit.

Dit is niet hoe ik ben, dit is ook niet hoe ik wil zijn en toch is het gebeurd, walgelijk.

5 minuten..??? hoe kan je dat doen...?? zo snel......
pi_16981547
quote:

Dan hou jij het ook niet lang vol.
  zaterdag 7 februari 2004 @ 21:11:50 #12
47781 Jorikjet
Brother from another mother
pi_16981552
print deze lap tekst van je uit en geef die aan je vriendin.
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
pi_16981557
quote:

5 minuten vreemdgaan? Da's ook niet lang
Moet je die kleur zien, hoorapparaat-beige !
pi_16981566
Sukkel sukkel sukkel,
laat dat ten eerste niet weer gebeuren als je van haar houdt.
Ten tweede heeft ze tijd nodig, en je zult heel wat moeten doen om haar vertrouwen weer te winnen....
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
  zaterdag 7 februari 2004 @ 21:12:24 #15
79071 Bette
Something beautiful...
pi_16981573
Bij het idee alleen al dat mijn vriend dit zou doen...
Ik zou hem nooit meer kunnen vertrouwen denk ik...
Let's pretend we never met...
pi_16981577
edit: niet interessant, post dan niet!

[Dit bericht is gewijzigd door Frenkie op 07-02-2004 21:13]

pi_16981590
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 21:11 schreef hassanjassan het volgende:

[..]

dan had ie inderdaad beter een goede wip kunnen maken..

maar vraag aan Wollem, wat wil je nou van ons horen???

FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 7 februari 2004 @ 21:13:02 #18
862 Arcee
Look closer
pi_16981598
quote:
Ik ben met die ander naar bed geweest, een totaliteit van een minuut of 5.
Dit wordt niet op prijs gesteld, zegt Frenkie net.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zaterdag 7 februari 2004 @ 21:13:06 #19
83791 White_Wolf
The devil made me do it
pi_16981602
quote:

Heeft je vriendin jullie betrapt of heb je het eerlijk opgebiecht? In het laatste geval kan ze misschien nog je eerlijkheid waarderen en door het te vertellen zal ze misschien inzien dat je er echt spijt van hebt.

Suc7!

[Dit bericht is gewijzigd door White_Wolf op 07-02-2004 21:13]

"For the thing I greatly feared has come upon me. And what I dreaded has happened to me. I am not at ease, nor am I quiet; I have no rest, for trouble comes." Job 3:25,26
pi_16981609
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 21:11 schreef Bioslock het volgende:
Vreemdgaan is een goede zaak. Namelijk: door meer verschillende soorten spuug uit te wisselen krijg je een hogere weerstand.
Jij spoort gewoon niet
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
  zaterdag 7 februari 2004 @ 21:13:34 #21
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_16981615
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 21:11 schreef hassanjassan het volgende:

[..]

precies, waar praten we dus eigenlijk over?
Niks aan de hand lijkt me
.
pi_16981619
Geheel terecht dat je je zo klote voel... en ik hoop dat je je nog beroerder gaat voelen..

Tevens hoop ik dat het niet meer goed komt tussen jou en je vriendin, want zij verdient veel beter dan zo'n loser als jij.

Wat een onwijze sukkel ben jij zeg...

I will rule the universe and you all gonna die !!!!!!
  zaterdag 7 februari 2004 @ 21:14:39 #23
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_16981652
HAHAHA aansteller, huilebalk

oh eh, misschien heb ik niet goed gelezen, maar heb je d'r nou geneukt?

/edit oh ja dus

[Dit bericht is gewijzigd door Lemmeb op 07-02-2004 21:15]

Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_16981675
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 21:11 schreef Frenkie het volgende:

[..]

5 minuten..??? hoe kan je dat doen...?? zo snel......

Precies, als je het dan toch doet, geniet er dan een beetje van..
Big dick.
pi_16981676
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 21:13 schreef Arcee het volgende:
Dit wordt niet op prijs gesteld, zegt Frenkie net.
Arcee
pi_16981693
De eerlijkheid gebied me wel enkele aanmerkingen te geven.
In eerste instantie is het volgens mij fout om iets te doen waar je vriendin op voorhand al wantrouwen in heeft. Dit wil niet zeggen dat ze altijd mag kiezen maar blijkbaar had ze hier een raar gevoel bij.

Daarbovenop, een film in de bios IS LEUK, maar om dit al te doen met iemand die je een eind niet hebt gezien EN ook van het andere geslacht??? Een biertje drinken of gaan bowlen???

Na een filmpje NAAR HUIS gaaan met iemand waarmee je niets fout bedoelt? Alweer fout volgens mij, dan ga je om de hoek een biertje pakken alweer.

Sorry maar deze zaken vallen me gewoon op, ik bedoel hier zeker niet mee dat je van plan was je vriendin te kwetsen of wat dan ook, maar misschien moet je het verder zoeken. Misschien is dit gewoon een teken vanwege je hart of hersenen dat je even wat anders wil??? Dat je je vriendin niet kwijt wil, begrijp ik wel, maar misschien moet het gewoon even. Geef elkaar even ruimte en maak voor jezelf uit waar je aan toe bent. Een lange volwassene relatie, of heb je nood aan wat anders.

Ik vind het wel TOP dat je zo eerlijk was van in het begin. Daar zal je vriendin wel respect voor hebben (niet onmiddelijk uiteraard, maar als ze er over nadenkt komt dit wel). Erg moedig

Alleszins ik wens je sterkte, want zelfs al komt het nog goed, het zal een harde periode worden voor jullie beiden...

Nobody deserves your tears, those who actually do will never make you cry!!!
  zaterdag 7 februari 2004 @ 21:16:28 #27
82603 Olivier_B_Bommel
Als je begrijpt wat ik bedoel.
pi_16981705
[Offtopic] vreemdgaan is met je goede been uit het verkeerde bed stappen... [/offtopic]

Ik zou er alles aan doen wat er te doen valt, om het nog goed te maken, en als zij nee zegt, haar keuze respecteren.. Helaas..

Overvaller: "Geef me je geld !"
Pompbediende: "Ik dacht het niet!"
Overvaller: "Oh, nou, doe me dan maar een pakje kauwgum."
  zaterdag 7 februari 2004 @ 21:16:51 #28
83791 White_Wolf
The devil made me do it
pi_16981717
Eigenlijk snap ik het niet.. Je vriendin ligt boven in bed en jij gaat beneden liggen neuken met een ander en dan ook nog maar 5 minuten. Ga dan naar boven en pak je viendin ofzo.
  zaterdag 7 februari 2004 @ 21:17:55 #29
26098 Notorious
100% pure hatred
pi_16981746
Dumb ass!!!

Als je niks gezegd had dan had je geen problemen!

pi_16981772
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 21:16 schreef White_Wolf het volgende:
Eigenlijk snap ik het niet.. Je vriendin ligt boven in bed en jij gaat beneden liggen neuken met een ander en dan ook nog maar 5 minuten. Ga dan naar boven en pak je viendin ofzo.
hij was bij de dame thuis denk ik
  zaterdag 7 februari 2004 @ 21:18:55 #31
83791 White_Wolf
The devil made me do it
pi_16981781
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 21:17 schreef Notorious het volgende:
Dumb ass!!!

Gewetensproblemen.
  zaterdag 7 februari 2004 @ 21:19:57 #32
26098 Notorious
100% pure hatred
pi_16981812
quote:
Gewetensproblemen.
De problemen als je het verteld zijn nog groter!

Bovendien je kan jezelf altijd wijsmaken dat het niet gebeurd is!

pi_16981820
quote:
Dumb ass!!!

Fatal atraction
  zaterdag 7 februari 2004 @ 21:20:19 #34
42307 Darknezz
Mercedes 250D Powerrrrr
pi_16981824
quote:
Dumb ass!!!

Als je ECHT van iemand houdt, hou je dit niet geheim, dat lukt je gewoon niet....
Mercedes 250D, automaat
  zaterdag 7 februari 2004 @ 21:20:39 #35
68154 blackbully
olie doet wonderen op vuur
pi_16981836
Je bent en blijft toch gewoon een mens, en mensen maken nou eenmaal fouten. Ik vindt het goed van je meen ik echt. het is natuurlijk heel stom van je wat je hebt gedaan. maar uit je reactie blijkt dat je er spijt van hebt, nog erger je voelt je ronduit kloten door wat je hebt gedaan. je hebt er spijt van. maar je hebt wel de ballen om het tegen je vriendin te vertellen.(kunnen de meeste niet zeggen).

ik ben trots op je. ik hoop voor je dat het weer goed komt.
als je een goede relatie met je vriendin had dan komt het vast wel weer goed. ze zou dan vast wel uit je gedrag merken dat je het echt niet zo bedoeld hebt en dat je er spijt van hebt. je hebt haar pijn gedaan maar je zelf niet minder. jij bent de gene die hier mee moet leven. leven met de gedachte dat je je zelf niet in de hand hebt dat je geen controle hebt over jezelf. over je emoties, en je daden.
ik hoop voor je dat ze je vergeeft. (die kans is redelijk aanwezig. aangezien je hebt laten blijken dat het je iets doed, en het niet luchtig opvat.)

het is bijna valentijn dus verzin iets liefs voor haar. ookal zou het niet meer goed komen. probeer het tenminste.

sterkte.

[quote]Op donderdag 13 juli 2006 23:00 schreef freud het volgende:
Mijn stem voor FA heb je! Beetje rellen is goed. Viva la revolucion!
[/quote]
pi_16981867
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 21:15 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Arcee

Niet interessant.
  zaterdag 7 februari 2004 @ 21:21:37 #37
6670 Mace
Profesioneel platzak
pi_16981868
quote:
tja als je t doet, moet je t goed doen....(sufferd)
Yeah Baby..Yeah
  zaterdag 7 februari 2004 @ 21:21:57 #38
26098 Notorious
100% pure hatred
pi_16981877
quote:
Als je ECHT van iemand houdt, hou je dit niet geheim, dat lukt je gewoon niet....
Als je echt van iemand houdt, dan ga je sowieso niet vreemd, en dan zou je al helemaal niet zo dom zijn om het te gaan vertellen en daarmee je relatie op het spel te zetten!
  zaterdag 7 februari 2004 @ 21:21:58 #39
22497 Bioslock
we hope that you choke
pi_16981880
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 21:13 schreef vdo28 het volgende:

[..]

Jij spoort gewoon niet

Hmm?
  zaterdag 7 februari 2004 @ 21:22:32 #40
42307 Darknezz
Mercedes 250D Powerrrrr
pi_16981905
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 21:21 schreef Notorious het volgende:

[..]

Als je echt van iemand houdt, dan ga je sowieso niet vreemd, en dan zou je al helemaal niet zo dom zijn om het te gaan vertellen en daarmee je relatie op het spel te zetten!

Das ook weer waar
Mercedes 250D, automaat
  zaterdag 7 februari 2004 @ 21:22:53 #41
83791 White_Wolf
The devil made me do it
pi_16981915
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 21:18 schreef Bulls-Ass het volgende:

[..]

hij was bij de dame thuis denk ik

Nee, kijk maar:
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 schreef wollem:

[..]
Daarna zijn we naar mijn huis gegaan om wat te gaan drinken, nog steeds zonder enige intenties..

pi_16981923
flauwe reactie krijg je altijd in dit soort topics.
Ik denk dat een heleboel mensen vreemd gaan, gewoon omdat het spannend is.
Misschien mis je de spanning of misschien ben je gewoon nieuwsgierig omdat je het nog in je hebt..
Wel dapper dat je het verteld hebt..
sterkte
Live young die fast
  zaterdag 7 februari 2004 @ 21:25:10 #43
83791 White_Wolf
The devil made me do it
pi_16981987
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 21:23 schreef TheBoogieMan het volgende:
flauwe reactie krijg je altijd in dit soort topics.
Is te verwachten he als je zo onvolwassen bent om een relatie op het spel te zetten en dat voor maar 5 minuten fun..
pi_16981995
De vraag is ook of die kennis van jou het serieus meende of niet want anders moet je het daar ook nog even gaan aanhoren
  zaterdag 7 februari 2004 @ 21:26:13 #45
22497 Bioslock
we hope that you choke
pi_16982019
Vreemdgaan is voor coole mensen.
pi_16982041
quote:
Dumb ass!!!

Als ze er zelf achter kwam, was het nog erger. Vertel et dan gewoon eerlijk denk ik zelf dan.

Neemt niet weg dat vreemdgaan dom is en dat je jezelf wel heel erg verlaagt t.o.v je vriendin. Ik wens je nog succes en ik hoop dat jullie er beiden toch nog positief uitkomen.

[Dit bericht is gewijzigd door MelvinB op 07-02-2004 21:27]

]I[ Melvin ]|[
pi_16982049
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 21:21 schreef Notorious het volgende:

[..]

Tja, je kan het ook niet vertellen en het lekker laten gaan rotten zodat het je relatie toch indirect wel vergalt...

Het niet vertellen is laf, als je stoer genoeg bent om vreemd te gaan moet je ook maar stoer genoeg zijn om met je billen bloot te gaan en op de blaren kunnen zitten...

Je moet de consequentie's van je daden onder ogen durven te zien....

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  zaterdag 7 februari 2004 @ 21:27:32 #48
26098 Notorious
100% pure hatred
pi_16982060
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 21:26 schreef Bioslock het volgende:
Vreemdgaan is voor coole mensen.
Vreemdgaan is voor mensen die geen serieuze relatie hebben...
pi_16982082
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 21:25 schreef White_Wolf het volgende:

[..]

Is te verwachten he als je zo onvolwassen bent om een relatie op het spel te zetten en dat voor maar 5 minuten fun..

Ik kan het me ook niet voorstellen.
Een relatie van ongeveer 950.000 minuten op het spel zetten voor 5 minuten geilheid |:{
Niets tegen de TS maar wel tegen overspel sorry. Ik begrijp het gewoon niet. Ga naar huis en bespring desnoods je eigen vriendin maar goed ...
pi_16982096
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 21:25 schreef Bulls-Ass het volgende:
De vraag is ook of die kennis van jou het serieus meende of niet want anders moet je het daar ook nog even gaan aanhoren
dat is wel zijn laatste zorg denk ik

Verder denk ik wel dat je zelf goed in ziet hoe fout dit is:
Je verteld het direct en durft het ook nog eens hier te posten met alle gevolgen van dien.
NIet dat ik het goed praat, maar getuigt iig nog een beetje van karakter

Tja, als je vriendin zich hier over heen kan zetten en jij ook, dan zal je een heel sterke relatie overhouden denk ik.
Gaat zij nu ook vreemd en wordt het een wedstrijdje, geef ik je weinig kans...

zaterdag 7 februari 2004 @ 21:28:57 #51
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_16982098
Vreemdgaan is een sport.

Ik wou dat ik er goed in was.

Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  zaterdag 7 februari 2004 @ 21:29:09 #52
22497 Bioslock
we hope that you choke
pi_16982107
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 21:27 schreef Notorious het volgende:

[..]

Vreemdgaan is voor mensen die geen serieuze relatie hebben...

Serieuze relatie. Gut. Zijn we al 42 met een tussenwoning, golden retreiver en een lease volvo?
  zaterdag 7 februari 2004 @ 21:29:36 #53
22497 Bioslock
we hope that you choke
pi_16982126
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 21:28 schreef Lemmeb het volgende:
Vreemdgaan is een sport.

Ik wou dat ik er goed in was.

Ik ben heer en meester.
pi_16982183
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 21:29 schreef Bioslock het volgende:

[..]

Ik ben heer en meester.

nou gefeliciteerd
  zaterdag 7 februari 2004 @ 21:32:24 #55
37444 SMOOGY
Ja ik wel..(ook doordeweeks)
pi_16982231
hoezo heb je het haar eigenlijk verteld???
beetje dom he...
als je denk van wel..?? dan wat of.?
  zaterdag 7 februari 2004 @ 21:34:08 #56
26098 Notorious
100% pure hatred
pi_16982287
quote:
Serieuze relatie. Gut. Zijn we al 42 met een tussenwoning, golden retreiver en een lease volvo?
Niemand wilt je, dus zeik niet.
quote:
Als ze er zelf achter kwam, was het nog erger. Vertel et dan gewoon eerlijk denk ik zelf dan.
Ontkennen!!!!
quote:
Tja, je kan het ook niet vertellen en het lekker laten gaan rotten zodat het je relatie toch indirect wel vergalt...
Het niet vertellen is laf, als je stoer genoeg bent om vreemd te gaan moet je ook maar stoer genoeg zijn om met je billen bloot te gaan en op de blaren kunnen zitten...

Je moet de consequentie's van je daden onder ogen durven te zien....

Ik denk dat het erger gaat lopen rotten als je het verteld en je wordt gedumpt. Als je het verteld of niet het is allebei laf, want omdat je het verteld maakt praat het niet goed dat je toch vreemd bent gegaan.
pi_16982296
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 21:13 schreef SoNoS het volgende:
Geheel terecht dat je je zo klote voel... en ik hoop dat je je nog beroerder gaat voelen..

Tevens hoop ik dat het niet meer goed komt tussen jou en je vriendin, want zij verdient veel beter dan zo'n loser als jij.

Wat een onwijze sukkel ben jij zeg...

Wat ben jij onmenselijk zeg. Ik walg meer van jou dan Wollem die vreemd is gegaan. Het is wel vreselijk zwak om vreemd te gaan maar om hem op zo'n genadeloze manier onderuit te halen is nog veel zwakker.

Veel sterkte Wollem en ik hoop echt voor je dat het weer goedkomt en jullie op een eerlijke manier weer verder met elkaar kunnen.

pi_16982350
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 21:34 schreef NvM het volgende:

[..]

Wat ben jij onmenselijk zeg. Ik walg meer van jou dan Wollem die vreemd is gegaan. Het is wel vreselijk zwak om vreemd te gaan maar om hem op zo'n genadeloze manier onderuit te halen is nog veel zwakker.

Veel sterkte Wollem en ik hoop echt voor je dat het weer goedkomt en jullie op een eerlijke manier weer verder met elkaar kunnen.

misschien is Sonos zelf ook slachtoffer geweest van een overspel in haar of zijn relatie? Heb je er dan meer begrip voor ?
pi_16982503
Errare Humanum Est...

Gun het tijd... Garanties heb je niet, maar laat het even bezinken allebei.

Good luck anyway, dude.

pi_16982528
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 21:20 schreef Darknezz het volgende:

[..]

idd das wel kuttig he
046
Dank aan Yeahinho
pi_16982583
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 21:34 schreef Notorious het volgende:

Ik denk dat het erger gaat lopen rotten als je het verteld en je wordt gedumpt. Als je het verteld of niet het is allebei laf, want omdat je het verteld maakt praat het niet goed dat je toch vreemd bent gegaan.

Als je het verteld dan geef je iig iemand de keuze, als je het niet verteld dan gaat het rotten....

Als het goed is dan voel je je rot omdat je vreemd bent gegaan, naar alle waarschijnlijkheid is het feit dat je je rot voelt wel op te merken aan je gedrag.

Vrouw vraagt wat is er aan de hand, dan lekker ontkennen dat er wat aan de hand is en de gedachtegang van de vrouw slaat op hol, want ze weet dondersgoed dat er wat aan de hand is, maar omdat jij het niet verteld zal het wel iets afschuwelijks zijn...

Dat gaat zweren en rotten en ondermijnd de relatie voor eeuwig.

Daarbij als je het niet verteld en je komt er mee weg, wat zegt dat dan over jou?
Dat je een goede leugenaar bent?
Wil je echt naar jezelf kijken en tegen jezelf zeggen, ik ben igg een goede leugenaar, kan je dan echt goed met jezelf leven?
Is dat waar je op het eind van je leven op terug wil kijken, ik was iig een goede leugenaar???

En word de grens om nogmaals vreemd te gaan niet vager als je het niet verteld, je hebt toch al wat op je kerfstok en komt er blijkbaar mee weg, wat houdt je dan tegen om het niet nogmaals te doen?
Je kan je gevoelens niet kwijt bij je partner, gevoelens waar je als het goed is wel mee zit, hoe snel lig je dan weer in de armen van een ander waar je wel je gevoelens kwijt kan, niet omdat je partner er niet voor je is, maar omdat je zelf een web van leugens hebt gesponnen?

Zonder eerlijkheid is er geen relatie in mijn ogen, dus zodra er leugens tussen mensen leven kan het alleen maar bergafwaards gaan vind ik....

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  zaterdag 7 februari 2004 @ 21:43:49 #62
80797 hoi_mensen
ben weg voor altijd
pi_16982607
gewoon zeggen
ben weg voor altijd
pi_16982698
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 21:36 schreef Bulls-Ass het volgende:

[..]

misschien is Sonos zelf ook slachtoffer geweest van een overspel in haar of zijn relatie? Heb je er dan meer begrip voor ?

Heeft Sonos dan geen begrip voor hem? Ook al heeft ze het meegemaakt, dan maakt Sonos niet tot de gene om zo keihard over Wollem te oordelen, dat is aan de vriendin.

En als Sonos zoiets heeft meegemaakt is het misschien niet goed om zich er over uit te laten...

pi_16982766
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 21:08 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Als je het niet vertelt ben je pas een ongelofelijke ***
pi_16982822
quote:
Toch hoop ik, de sterke meid die ze is, dat ze nog energie, wil en liefde over heeft om met mij door te gaan.
Ik hoop van niet, ze verdient beter, toch?
pi_16982957
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 21:48 schreef Oesie het volgende:

[..]

Als je het niet vertelt ben je pas een ongelofelijke ***

Dat gaat echt aan je vreten hoor als je dingen niet vertelt. Uiteindelijk heb je alleen jezelf er mee.
pi_16983023
Een keer zoenen met een meid kan in een opwelling nog gebeuren, maar met je nuchtere kop in bed duiken met een ander, dat doe je bewust en is niet okay. Dronken ook niet overigens.

Ik hoop dat ze je niet meer terugneemt, want zoiets verdient dat meisje niet.

zaterdag 7 februari 2004 @ 22:00:00 #68
26098 Notorious
100% pure hatred
pi_16983138
quote:
Vrouw vraagt wat is er aan de hand, dan lekker ontkennen dat er wat aan de hand is en de gedachtegang van de vrouw slaat op hol, want ze weet dondersgoed dat er wat aan de hand is, maar omdat jij het niet verteld zal het wel iets afschuwelijks zijn...
Niet iedereen heeft daar last van!
pi_16983143
TS : wanneer heb je het je vriendin vertelt?
Heb je haar ondertussen nog gehoord of is er een soort "pauze" ingelast?
  zaterdag 7 februari 2004 @ 22:02:05 #70
26098 Notorious
100% pure hatred
pi_16983209
quote:
Heb je haar ondertussen nog gehoord of is er een soort "pauze" ingelast?
Trouwens als je in de beroemde "pauzes" in een relatie met een ander rommelt is dat toch geen vreemdgaan??
pi_16983320
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 22:02 schreef Notorious het volgende:

[..]

Trouwens als je in de beroemde "pauzes" in een relatie met een ander rommelt is dat toch geen vreemdgaan??

Ligt eraan of je daarna nog verder wil of niet samen

Officieel is het geen vreemdgaan, maar uit ervaring van andere die zo'n pauze hebben gehad is het alles behalve verstandig om in die pauze een lekker hapje te nemen

Oei oei oei

zaterdag 7 februari 2004 @ 22:07:26 #72
26098 Notorious
100% pure hatred
pi_16983395
Ok want ik vroeg me dat af nadat ik een aflevering van Friends had gezien, omdat Rachel kwaad werd op Ross omdat hij een ander zoende. But they were on a break!!! En voor mij gevoel is pauze pauze en dan heb je niks met elkaar anders moet je geen pauze of wat dan ook nemen.
pi_16983403
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 22:02 schreef Notorious het volgende:

[..]

Ik had het vooral op de beslissing van zijn meissie. Heeft ze een break toegeroepen om erover na te denken of probeert ze het samen op te lossen:?
pi_16983432
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 22:07 schreef Notorious het volgende:
Ok want ik vroeg me dat af nadat ik een aflevering van Friends had gezien, omdat Rachel kwaad werd op Ross omdat hij een ander zoende. But they were on a break!!! En voor mij gevoel is pauze pauze en dan heb je niks met elkaar anders moet je geen pauze of wat dan ook nemen.
nou in friends was het anders wel extreem gezien hij de avond van de break al aan het snoepen was. Erug veel verdriet had ie niet echt toch???
  zaterdag 7 februari 2004 @ 22:09:37 #75
26098 Notorious
100% pure hatred
pi_16983471
Ze hadden toch een pauze hij was gekwetst en zocht troost bij een ander. Ik vind dat geen big deal moet je maar geen break nemen.
pi_16983535
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 22:08 schreef Bulls-Ass het volgende:

[..]

nou in friends was het anders wel extreem gezien hij de avond van de break al aan het snoepen was. Erug veel verdriet had ie niet echt toch???

Of juist heel veel verdriet dat hij op die manier probeerde te vergeten een beetje...

Persoonlijk vind ik dat je in een break niet moet zeuren, ik geloof zowiezo niet in breaks, maar goed...

zaterdag 7 februari 2004 @ 23:02:49 #77
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_16985052
Eigen schuld enzo.
Er niet bij nadenken is geen exuus, als je zoveel van je vriendin hield als je in de OP claimt was je niet vreemdgegaan.
Bij tweakers zitten er constant 20 kutnerds hun vinger blauw te hengsten aan de F5 knop, om vervolgens alleen maar binnen 30 seconden "deze vraag is ooit al gesteld, UTFS, slotje" te kunnen antwoorden... - Creativemind
pi_16986383
Het verbaast mij zeer dat er hier mensen reageren met reacties als:
"het is dom als je het zegt"
"vreemdgaan is goed"

e.d

Vreemdgaan is walgelijk, zeker weten. Vooral als je het niet vertelt. Wanneer je een fout hebt begaan moet je ook een flink persoon wezen en je fout en consequenties onder ogen zien.

5 minuten, idd kort he? Waarom? Zoals ik al vertelde, ik had het gevoel alsof ik heel iemand anders was, alsof ik er zelf niet bij was. Dat gevoel was snel over, vandaar dat ik ook gestopt ben. Ik ben niet zo, zo wil ik ook nooit worden, als ik het al niet geworden ben.

Neemt niet weg, dat het natuurlijk erg dom is om te zeggen dat ik dan maar langer door had moeten gaan, natuurlijk niet!

Mijn vriendin en ik wonen overigens niet samen, die was ergens anders.

Ik weet iig dat ik een erg grote fout heb gemaakt, 1 waarvan ik dacht dat ik 'em nooit zou maken. Mijn vriendin weet dat ik een fout heb gemaakt. Ik boet daarvoor en dat zal ook nog wel lang zo blijven. Het neemt niet weg dat ik van mijn vriendin houd en zij van mij, dat ik haar pijn voel en ik die van haar.

Dit topic heb ik ook niet gestart om medelijden te krijgen oid, puur om het van me af te schrijven en mijn ervaring te delen, hopend dat zoiets nooit meer gebeurt. Daarmee bedoel ik niet bij mij, maar bij anderen.

Op het moment weet ik even niet zo goed wat ik nu nog kan zeggen, schrijven.

Wij hebben afgesproken dat mijn vriendin even lekker de tijd voor zichzelf krijg, maar dat ik wel mag mailen, sms'en oid. Liever niet bellen zei ze. Ik ga haar morgen een brief schrijven, waarin ik mijn gevoelens verwoord, maar ook die van haar. Ik begrijp wel hoe zij zich voelt en ik wil dat dat duidelijk is, aan haar.

Ik geloof dat zij en ik sterk genoeg zijn om eruit te komen. Misschien verdient ze beter dan ik, een ander. Ik weet het niet, ik ben altijd goed geweest voor haar en zij voor mij. Waar dit dan ook vandaan is gekomen, is mij een raadsel. Maar het is wel gebeurd.

Aan mij is het nu om te proberen er nog wat van te maken, ik verwacht niets en ik verlang niets, maar hopen kan ik altijd.

pi_16986412
ja boeie
wat is nou je probleem
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
  zaterdag 7 februari 2004 @ 23:44:37 #80
26098 Notorious
100% pure hatred
pi_16986496
quote:
Vreemdgaan is walgelijk, zeker weten. Vooral als je het niet vertelt.
Of je het verteld of niet het is even erg!
pi_16986686
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 23:44 schreef Notorious het volgende:
Of je het verteld of niet het is even erg!
De daad is even erg, maar om er nou ook nog over te gaan liegen...
  zaterdag 7 februari 2004 @ 23:51:32 #82
74671 h_vreman
true Junglist
pi_16986743
Dat je het d'r hebt verteld. Is het enige positieve man. Betuigt van een ernstig schuldgevoel.
Ik oordeel niet over je.

Tijd en wachten.
Ik hoop dat je d'r wereld niet kompleet verziekt hebt.

En God zag dat Breakcore lauw was........waar is JUNGLE mensen! |
Doom |
  zaterdag 7 februari 2004 @ 23:51:54 #83
26098 Notorious
100% pure hatred
pi_16986757
Verzwijgen en liegen zijn 2 verschillende dingen.
pi_16986788
TS, sterkte. Ik vind je erg oprecht overkomen en het is wel zo eerlijk dat je je vriendin hebt verteld wat je hebt gedaan.

Gun je vriendin wat tijd om alles te verwerken, ga niet pushen en proberen je liefde te bewijzen, dat kan juist averrechts werken.

pi_16990874
Hey Wollem,

IIG erg goed dat je het verteld hebt, je hebt de ballen om achter je (ietwat onnadenkende) acties te staan. Neemt niet weg dat je nu in een kut situatie zit. Niet alleen doe je je eigen vriendin veel pijn, jezelf nog meer. Het gevoel dat je jezelf verraden hebt is erg aanwezig denk ik zo.

In principe zou je nu twee dingen kunnen doen:

Optie 1:

Stel ze wil je terug, en jij bent dolblij hierom. Ik denk niet dat je dan nog een goede relatie met haar kan hebben aangezien je 1 van de basisfundamenten van een relatie heb aangetast: het blinde vertrouwen. Zoals je zelf al aangaf; hoe gaat ze jou nou in godsnaam ooit nog vertrouwen?

Je zegt zelf dat je niet zo bent en dat het niet de bedoeling was, maar lets face it, je hebt het gedaan, en je kan zelf ook niet de garantie geven dat het niet weer gebeurt (een wolf die een schaap heeft aangevallen zal er meer aanvallen....of zoiets ) en die garantie kan je dus ook niet aan je vriendin kunnen geven in mijn optiek. Wat gebeurt er: Zij gaat zelf achterdochtig worden om ieder klein dingetje / leugentje voor eigen bestwil. En dat wil je niet. Dus krijg je er ruzie om. En die ruzie gaan op een gegeven moment gewoon helemaal nergens meer om, maar maken wel je relatie kapot En dan hebben jullie beiden een k*tgevoel....

Optie 2:

Je verbreekt de relatie en gaat als goede vrienden uit elkaar (in hoeverre dat nu mogelijk is kan ik niet beoordelen...) en voor jullie beiden kunnen jullie het afsluiten, maar brengt natuurlijk ontzettend veel verdriet met zich mee (niet te vergeten eventuele complicaties in de vriendschap, lees: JALOERSHEID)

Welke van de twee opties goed is, moet je voor jezelf denk ik bepalen (mocht je mijn nederig advies volgen). Wel moet je je terdege beseffen:

Je bent je relatie zoals je die kende voor het vreemdgaan kwijt. Dat komt niet meer terug. Je zult, mocht zij nog door willen gaan, een verandering in je relatie hebben...

Anyway good luck gozer, tis kut allemaal ( beetje auto-biografisch geschreven...)

Hoop dat je wat aan me advies had, zo niet: veel succes in het vinden van een oplossing!

pi_16990920
hahaha maar 5 minuten?
Was dat de zonde nu waard?
5 minuten?
echt intens triest?
tsssssss wat slap sorry hoor
maak er dan uren van..ofzo
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_16990929
Persoonlijk vind ik vreemdgaan niet meer goed te praten.
  zondag 8 februari 2004 @ 02:54:57 #88
71115 Rnej
I walk the line
pi_16990956
quote:

[..]

nah.. of je vertelt het en het kan goedkomen, of je zegt nix en hebt de rest van je relatie (of je leven) last van je geweten...

last van je geweten hebben is voor mij geen optie.. maja. .daarentegen zou ik nooit vreemdgaan

zondag 8 februari 2004 @ 03:10:19 #89
52513 whosvegas
The Trickster
pi_16991209
Wat zeik je nou, neuken met zooi
Are you nuts??
pi_16991231
vreemdgaan is een matige streek
je weet niet hoeveel je iemand pijn kan doen en je kan een stukje van die persoon voor altijd kapot maken, dat is jammer.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  zondag 8 februari 2004 @ 05:10:38 #91
12208 SoNoS
Vaoclan 92
pi_16992010
Wat ben jij sneu zeg.. je probeert het nog een beetje goed te maken door te roepen dan je heel fout bent.. Dat je het nooit meer zou doen..

Nou geloof me, als when you are once a cheater, you are always a cheater..

In mijn ogen ben je gewoon een minne lul, zonder karakter en zonder respect voor je medemens...

Ik heb het idee dat je niet alleen een type bent die vreemdgaat, maar dat je nog meer foute dingen doet... puur alleen maar uit eigenbelang...

Ik kots op mensen als jou, terwijl je zelfs dat niet eens waard ben..

I will rule the universe and you all gonna die !!!!!!
pi_16992026
quote:
Op zondag 8 februari 2004 05:10 schreef SoNoS het volgende:
Wat ben jij sneu zeg.. je probeert het nog een beetje goed te maken door te roepen dan je heel fout bent.. Dat je het nooit meer zou doen..

In mijn ogen ben je gewoon een minne lul, zonder karakter en zonder respect voor je medemens...

Ik heb het idee dat je niet alleen een type bent die vreemdgaat, maar dat je nog meer foute dingen doet... puur alleen maar uit eigenbelang...

EO Jongerendag

Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_16992060
quote:
Op zondag 8 februari 2004 05:10 schreef SoNoS het volgende:
Ik probeer niets goed te praten, dat kan niet. Iets als dit kan je niet goed praten, ik schrijf wat ik voel en wat er gebeurd is. Het is de waarheid, hoe hard deze ook is.
quote:
Dat ben ik helemaal niet met je eens, we hoeven het hier ook niet eens om te worden hoor.
quote:
Een persoon zonder karakter zou het lef niet gehad hebben om dit aan te kaarten, verder verbaas ik me er trouwens over dat jij het allemaal zo goed denkt te weten, terwijl je niets van mij of mijn vriendin weet.
quote:
Dat idee kan je hebben, het is echter wel een verkeerd idee. Waar haal je dit toch vandaan? Nog nooit heb ik fout gedaan, altijd mijn best gedaan om alles goed te doen... en dingen uit eigenbelang doen, dingen als dit.. nooit gebeurd, het zal ook nooit gebeuren. Ik heb juist altijd dingen gedaan, die niet uit eigenbelang waren.
quote:
Dat mag, maar vertel me eens, mensen als ik? Jij generaliseert behoorlijk veel vind ik.

Ik heb iig slaap- en eetproblemen, noem het maar op. Verdiend hoor..
Ik werd een ruim uur geleden en toen heb ik een lange brief geschreven, ik heb daarin zo goed mogelijk mijn gevoelens verwoord en deze bij mijn vriendin op de bus gedaan.

De toekomst zal uitwijzen wat er gaat gebeuren. Alleen heb ik nog nooit ergens zo hard voor willen vechten als voor dit.

Ik hoop zeer dat de relatie gered kan worden, ik geef daarvoor alles op als dat moet, zal zoveel mogelijk proberen om ervoor te zorgen dat mijn vriendin zich geen zorgen hoeft te maken over van alles en nog wat. Dit heeft ze hiervoor ook nooit hoeven doen. Leugentjes om eigen bestwil zijn er trouwens nooit geweest en die zullen er ook nooit komen.

zondag 8 februari 2004 @ 07:23:50 #94
26098 Notorious
100% pure hatred
pi_16992293
quote:
Op zondag 8 februari 2004 05:15 schreef TheWilliedockSaints het volgende:

EO Jongerendag

pi_16992348
I was an atheist until I realized I was God
  zondag 8 februari 2004 @ 08:06:07 #96
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_16992398
quote:
Op zondag 8 februari 2004 07:50 schreef kastanova het volgende:
[afbeelding]
Pure evil.
And so I throw the windows wide /
And call to you across the sky
Lissabon!
pi_16992639

Het hoge woord is er trouwens uit. Ik ga mijn vriendin dalijk ophalen om lekker te knuffelen, wandelen en te praten. We gaan verder met elkaar.

pi_16992659
quote:
Op zondag 8 februari 2004 09:02 schreef wollem het volgende:

Het hoge woord is er trouwens uit. Ik ga mijn vriendin dalijk ophalen om lekker te knuffelen, wandelen en te praten. We gaan verder met elkaar.

Wat ben je toch ook een kleffe homo hé .
Kijkend naar de reden van je vreemdgaan wil je alleen maar neuken, dus lul aub niet als een wijf over knuffelen, wandelen en praten.
Leest ze mee ofzo, kneus?
pi_16992668
quote:

Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  zondag 8 februari 2004 @ 09:11:30 #100
70743 Miss_Nexhil
*Something new has begun*
pi_16992701
quote:

Heel veel sterkte ermee. Ga er vooral niet vanuit dat ze je meteen weer vertrouwt. Ga ook niet té overdreven lief doen e.d. Dat vertrouwen moet weer groeien, dat kan je iemand niet opdringen.

Ik vind het knap van haar dat ze je kan vergeven, ik weet niet of ik in die situatie hetzelfde had gekund. En zeker niet zo snel.

En hier nog even over :

quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 23:41 schreef wollem het volgende:
Ik ga haar morgen een brief schrijven, waarin ik mijn gevoelens verwoord, maar ook die van haar. Ik begrijp wel hoe zij zich voelt en ik wil dat dat duidelijk is, aan haar.
Dát zou ik dan weer niet doen, haar gevoelens verwoorden. Laat haar dat zelf doen ! Ze is een mens met eigen gedachtes, gevoelens en eigen woorden. Persoonlijk vind ik het ontzettend vervelend als mensen erop hameren dat ze wéten hoe ik me voel. Ieder mens is anders en laat haar zelf vertellen wat in haar omgaat, doe géén aannames.
  zondag 8 februari 2004 @ 09:23:20 #101
78918 SeLang
Black swans matter
pi_16992792
quote:
Je bent een sukkel.
Inderdaad.
Je had beter je kop erover kunnen houden tegenover je vriendin. Je had natuurlijk niet vreemd moeten gaan, maar gegeven dat dat al gebeurd is had je beter de schade kunnen beperken. Eerlijkheid is in dit soort gevallen niet altijd de beste optie.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_16992798
Zo was het ook niet bedoeld hoor, wat die gevoelens van haar betreft.
Ik heb wel een brief geschreven en daar was ze blij mee.

Een kleffe homo ben ik trouwens niet, ze leest ook niet mee.. en wat ik net vertel, wat we dalijk gaan doen.. is een voorstel van haar.

zondag 8 februari 2004 @ 09:24:51 #103
70743 Miss_Nexhil
*Something new has begun*
pi_16992807
quote:
Op zondag 8 februari 2004 09:24 schreef wollem het volgende:
Zo was het ook niet bedoeld hoor, wat die gevoelens van haar betreft.
Ik heb wel een brief geschreven en daar was ze blij mee.
Dan heb ik je verkeerd begrepen. Ik wou je er toch even op wijzen .

Veel plezier en succes dan maar .

pi_16992810
quote:
Op zondag 8 februari 2004 09:05 schreef kastanova het volgende:

[..]

Wat ben je toch ook een kleffe homo hé .
Kijkend naar de reden van je vreemdgaan wil je alleen maar neuken, dus lul aub niet als een wijf over knuffelen, wandelen en praten.
Leest ze mee ofzo, kneus?

Trouwens, ben jij een homofoob ofzo? Ben jij bang om je gevoelens te uiten? Ben je bang dat je dan gelijk op een "wijf" lijkt? Zielig hoor.

En ik wil niet alleen maar neuken hoor, we denken niet allemaal zoals jij.

pi_16992820
quote:
Op zondag 8 februari 2004 09:24 schreef Miss_Nexhil het volgende:

[..]

Dan heb ik je verkeerd begrepen. Ik wou je er toch even op wijzen .

Veel plezier en succes dan maar .

Is ook alleen maar erg lief van je

Je kon het trouwens niet verkeerd begrijpen want ik heb het gewoon verkeerd neergezet. Dankjewel

zondag 8 februari 2004 @ 09:32:15 #106
7457 Chilly_Willy
Coitus ergo sum...
pi_16992856
quote:
Op zondag 8 februari 2004 09:25 schreef wollem het volgende:

[..]

Trouwens, ben jij een homofoob ofzo? Ben jij bang om je gevoelens te uiten? Ben je bang dat je dan gelijk op een "wijf" lijkt? Zielig hoor.

Idd. Macho's met een vrouwelijke kant = metrosexueel.
God gave man a penis and a brain, and enough blood to operate one at a time.
pi_16993529

Na dit topic doorgelezen te hebben ben ik blij dat het nu de goede kant op gaat. Je hebt een fout gemaakt, maar gaat daar in mijn ogen erg goed mee om! Hoop dat het gewoon weer goed komt tussen jullie.

Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
pi_16993541
wollem, volgens mij ben je best lief, ik hoop voor je dat het goed komt.
pi_16993660
Ik begrijp die 5 minuten alleen nog niet Heb je nou alleen gezoend met die andere meid Want meer kan ik echt niet in 5 minuten.

Maar het komt denk ik wel goed, maak er geen drama van. Een klein beetje in perspectief zetten is niet verkeerd. Vreemdgaan is nooit goed te praten, maar jij hebt wèl het lef gehad het te vertellen. En nu zul je samen verder moeten en dan niet op de relatietherapietoer, maar gewoon samen. En dan maar kijken of er nog vertrouwen is want als dat er niet meer is is je relatie zo goed als over.

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_16993753
Respect dat je het verteld hebt, ook het enige juiste wat je kunt doen, anders stuur je toch alleen maar af op een relatie breuk. Voor de rest niet heel het topic door gelezen, omdat ik het toch een hoop comments vond

Veel succes en nou geen domme dingen meer doen

zondag 8 februari 2004 @ 11:29:18 #111
59611 hace_x
Burgerman met 2 kids
pi_16993935
Die 5 minuten worden wel steeds interessanter wollem:
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 23:41 schreef wollem het volgende:

5 minuten, idd kort he? Waarom? Zoals ik al vertelde, ik had het gevoel alsof ik heel iemand anders was, alsof ik er zelf niet bij was. Dat gevoel was snel over, vandaar dat ik ook gestopt ben.

Dus je hebt 'm er wel in gehad, maar je bent niet gekomen?

Wat een held! Zeker aan je vriendin vertellen dat zal echt helpen!

-- Hace_x
mijn weblog | Fotoboek
pi_16994616
Ik blijf het wel sterk vinden. Het enige dat hier zowat bewezen is, is dat zijn vriendin ERG veel van hem houdt. Hem zo snel kunnen vergeven. Ik dacht dat ie een week niets van 'r zou horen ofzo, maar neen komt wel goed.

Ik stel me wel nog steeds de vraag bij de onschuldigheid met alle respect. Je gaat toch niet met iemand die je een heel eind niet hebt gezien naar de film EN dan naar huis? Dan VRAAG je toch om die "situatie" waar je per ongeluk uit de kleren gaat?

Nou ja goed, ik hoop dat ie bij deze voor zichzelf weet dat zij de ware is, en dat is geen nood meer zal hebben aan een willekeurige wip.

Suc6, want volgens mij gaat hier nog een aardig woordje over gerept worden.

om dan nog te zwijgen over het feit dat je je al mag voorbereiden op een hele periode droog staan

pi_16994685
quote:
Op zondag 8 februari 2004 12:09 schreef Bulls-Ass het volgende:
Ik stel me wel nog steeds de vraag bij de onschuldigheid met alle respect. Je gaat toch niet met iemand die je een heel eind niet hebt gezien naar de film EN dan naar huis? Dan VRAAG je toch om die "situatie" waar je per ongeluk uit de kleren gaat?
Dat slaat dus echt nergens op. Kijk, dat jij zo redeneert: prima, maar ik slaap zelfs regelmatig bij mensen van het andere geslacht en heb nog nimmer de behoefte gehad daar maar eens lekker mee vreemd te gaan. Dus je vraagt niet om zo'n situatie als je met een ander mee naar huis gaat.

Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten. Zo was het gezegde toch?

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_16994805
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 21:01 schreef wollem het volgende:

Een tijd terug sprak ik iemand die ik ken via MSN weer eens, we hadden elkaar lang niet gezien en ze wilde wat afspreken, dus zijn we gisteravond naar de film gegaan. Mijn vriendin maakte zich hier zorgen over en ik heb haar verteld dat dat nergens voor nodig was, dat was ook niet zo. Ik was niets van plan, ik wilde niets.. niets dan gewoon een filmpje pakken en daarna weer lekker naast mn vriendin gaan liggen.

Tenzij ze altijd jaloers is, merkte ze hier toch wel een vuiltje aan de lucht.

Mooie uitdrukking Isabeau

zondag 8 februari 2004 @ 12:31:41 #115
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_16995083
quote:
Op zondag 8 februari 2004 12:19 schreef Bulls-Ass het volgende:

[..]

Tenzij ze altijd jaloers is, merkte ze hier toch wel een vuiltje aan de lucht.

Mooie uitdrukking Isabeau

Heel veel mensen denken dat het jaloersigheid is als hun partner liever niet heeft dat ze hun ex of 'een oude vriendin' weer willen zien. Deze vreemdgaan-actie van Wollem is dan ook precies waar die zogenaamde jaloerse mensen bang voor zijn. Het lijkt me heel erg om mee te maken.
Proud Powerpauper
pi_16995121
quote:
Op zondag 8 februari 2004 12:31 schreef Nuek het volgende:

Heel veel mensen denken dat het jaloersigheid is als hun partner liever niet heeft dat ze hun ex of 'een oude vriendin' weer willen zien. Deze vreemdgaan-actie van Wollem is dan ook precies waar die zogenaamde jaloerse mensen bang voor zijn. Het lijkt me heel erg om mee te maken.

En wat misschien nog wel het meest funest voor hun relatie is, is dat haar angst bewaarheid werd
  zondag 8 februari 2004 @ 12:43:18 #117
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_16995382
quote:
Op zondag 8 februari 2004 12:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En wat misschien nog wel het meest funest voor hun relatie is, is dat haar angst bewaarheid werd

Exact. Daarom denk ik dat deze relatie niet meer gaat worden wat het geweest is en haar eventuele volgende relatie wordt niet wat het had kunnen worden.... (als zij is zoals de meeste mensen zijn).
Proud Powerpauper
pi_16995673
quote:
Op zondag 8 februari 2004 12:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Om maar niet te spreken over het vertrouwen wat vernield is en vervangen door achterdocht.

Persoonlijk zou ik Wollem aan de straat zetten als ik de desbetreffende partner was.

Wat er ook gebeurd altijd blijven lachen. :P
pi_17000162
quote:

Mooi zo.
  zondag 8 februari 2004 @ 15:41:49 #120
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_17001353
lol als ik een vriendin had en die zou vreemdgaan dan had ik je op de straat gezet, maakt geen fuck uit of ;t nou 5 minuten is (wat ik onvoorstelbaar vind)

ten eerste waarom ga je dan ook alleen met zo'n iemand naar de bios enzo, dan vraag je d'r al bijna om, ga dan n's op stap en ga dan ff praten.
je brengt jezelf in die positie, gellukig voor je dat je een ontzettend lieve meid hebt, neem ik dan maar aan,
als je weer zoeist doet dan is het naar mijn mening wachten tot dat je 't weer doet

zondag 8 februari 2004 @ 15:48:35 #121
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_17001550
quote:
Op zondag 8 februari 2004 15:41 schreef Grimm het volgende:
lol als ik een vriendin had en die zou vreemdgaan dan had ik je op de straat gezet, maakt geen fuck uit of ;t nou 5 minuten is (wat ik onvoorstelbaar vind)

ten eerste waarom ga je dan ook alleen met zo'n iemand naar de bios enzo, dan vraag je d'r al bijna om, ga dan n's op stap en ga dan ff praten.
je brengt jezelf in die positie, gellukig voor je dat je een ontzettend lieve meid hebt, neem ik dan maar aan,
als je weer zoeist doet dan is het naar mijn mening wachten tot dat je 't weer doet

Denk dat je met dergelijke levensopvatting ook niet echt snel aan een vriendin zult geraken....damn! denk na man!

sterkte aan TS, goed gehandeld na "foutje"

ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
  zondag 8 februari 2004 @ 16:13:47 #122
84212 eleana
Saitei...
pi_17002267
Ik vind het juist goed dat je het verteld hebt.Eerlijkheid is de basis van elke relatie.Dat vreemdgaan was niet eerlijk nee,maar mensen maken fouten en jij probeert iniedergeval je fouten te bespreken,in plaats van mooi weer te spelen.Als mijn vriend,of ik vreemd zou gaan en daar hebben we het al heel vaak samen over gehad,vinden we het altijd het belangrijkste er eerlijk over te zijn
Ik snap trouwens echt niet hoe je dat allemaal hebt gedaan,in 5 minuten.Je trok zeg maar opeens je broek naar beneden,deed "het" en je was klaar??
Maargoed,ik hoop voor je dat het nog goed komt,al zal er wel heel wat tijd overheen gaan..Veel sterkte...
...Baita
pi_17002374
quote:

en nou niet meer doen anders komt heel fok je schoppen
  zondag 8 februari 2004 @ 17:25:48 #124
64307 Untouchables
Kun je weven, weef dan mee
pi_17004221
quote:
Wat wilde je dan met die ene meid doen??
Sorry, maar zulke opmerkingen kan je verwachten en je staat wat dat punt betreft niet bepaald sterk, dus die "verdediging" had je beter kunnen laten.

Anyway, je heb mazzel dat je meid je nog terugwilt, maar ik denk dat ze er nog best wel eens op terug kan komen. Een grote reden dat ze je terugneemt is denk ik gewoon dat ze het idee dat ze jou kwijt was (toen je dus vreemd gegaan was), zo erg vond en daarom zoiets had van, ik moet em houden hoe dan ook.

Pas later, als het een beetje bezonken is en ze rationeel begint na te denken over de situatie, kan ze wel eens beseffen dat je wel heel erg erg fout bezig bent geweest.

Je klinkt inderdaad niet als een beroerde gozer, dus wat dat betreft wens ik je wel succes en damn....jij moet voor de 14e echt n gruwelijke bos bloemen kopen.

pi_17004701
quote:

Ik ben niet bang om mijn gevoelens te uiten, integendeel, ik heb m'n hart op de tong en kom zelfs vrijwel iedere week in de probleme vanwege het uiten van mijn gevoelens.
Dat (vooral) mannen het er echter een traditie van maken om eerst iets totaal debiels en egoistisch te doen om het vervolgens goed te maken met 1 of ander slijmpraatje vind ik een beetje hypocriet.
Qua monogamie ben ik ook een bokkelul, maar ik kom er voor uit, lul er niet omheen en ga het zéker niet goed proberen te maken door m'n excuses aan te bieden.
Heel simpel: Als er ten tijde van het vreemdgaan geen stemmetje in je hoofd was dat je tegenhield, dan is er simpelweg iets mis met de relatie en kun je er toch beter mee kappen.
Dat is in ieder geval beter dan het opnieuw te proberen d.m.v. het goedmaken met een etentje, bloemetje, gedicht en/of slijmpraatje waarvan je zelf als je er goed bij nadenkt toch wel realiseert dat het rijnste bullshit is.
En als er íets is wat gigantisch afbraak doet aan je karakter, dan is het wel jezelf voor de gek houden omdat je niet alleen wilt zijn.
Oh, ter afsluiting, qua sex ben ik redelijk verzadigd, dus neuken is leuk, maar ik zoek het niet op..
Dat jij echter een avondje naar de film gaat, vervolgens met haar naar huis vertrekt en dan ook nog met haar in bed beland, je pik erin hangt en dán pas tot het besef komt dat het toch eigenlijk niet goed is wat je doet, dat toont al aan dat ten eerste, WIJ, en ten tweede jij jezelf totaal niet meer serieus kunt nemen door te zeggen dat het jou niet om het neuken ging.
Je bent heus niet plotseling al je kleren kwijt, waarna je even een dutje gaat doen op bed en zij vervolgens per ongeluk met haar kut op jouw pik valt.
Er gaan verschillende stadia vooraf aan neuken en dat jij je toen geen énkele keer bedacht dat het fout was, maar het wel deed toen je eenmaal bezig was gaat er bij mij niet in.
Ik ken het mannelijke geslacht in zoverre, dat ze als ze eenmaal naakt met een meid in bed liggen en in jouw geval zelfs al bezig zijn, ze dán niet plotseling gaan bedenken wat de gevolgen zijn om er dan direct mee te kappen.
Dus geef het nu maar toe knul, je was geil, wilde wel een keer weer wat anders, neukte dat mokkel helemaal suf en tijdens dat deprimerende en confronterende gevoel vlak nadat je orgasmengevoelens wegebden bedacht je je pas dat je de lul was en besloot je met een dergelijke zielig verhaal te komen om je er nog een klein beetje uit te redden.
Dan nemen wij je weer serieus i.p.v. je als een zielig hypocrietje dat uitvlucht op uitvlucht stapelt te zien en kun jij jezelf weer recht in de spiegel aankijken.
Ik heb gesproken, Uch .
  zondag 8 februari 2004 @ 17:57:24 #126
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_17005116
quote:
Op zondag 8 februari 2004 15:48 schreef DaBuzzzzz het volgende:

[..]

Denk dat je met dergelijke levensopvatting ook niet echt snel aan een vriendin zult geraken....damn! denk na man!

sterkte aan TS, goed gehandeld na "foutje"

lol kun je iets specifieker zijn? welke levensopvatting?
  zondag 8 februari 2004 @ 18:21:42 #127
9566 Midioot
Gecertificeerd verslaafd
pi_17005715
quote:

Hevig kunne kwatsu is een gave
  zondag 8 februari 2004 @ 18:38:36 #128
64307 Untouchables
Kun je weven, weef dan mee
pi_17006136
quote:
Op zondag 8 februari 2004 17:42 schreef kastanova het volgende:

[..]

Ik ben niet bang om mijn gevoelens te uiten, integendeel, ik heb m'n hart op de tong en kom zelfs vrijwel iedere week in de probleme vanwege het uiten van mijn gevoelens.
Dat (vooral) mannen het er echter een traditie van maken om eerst iets totaal debiels en egoistisch te doen om het vervolgens goed te maken met 1 of ander slijmpraatje vind ik een beetje hypocriet.
Qua monogamie ben ik ook een bokkelul, maar ik kom er voor uit, lul er niet omheen en ga het zéker niet goed proberen te maken door m'n excuses aan te bieden.
Heel simpel: Als er ten tijde van het vreemdgaan geen stemmetje in je hoofd was dat je tegenhield, dan is er simpelweg iets mis met de relatie en kun je er toch beter mee kappen.
Dat is in ieder geval beter dan het opnieuw te proberen d.m.v. het goedmaken met een etentje, bloemetje, gedicht en/of slijmpraatje waarvan je zelf als je er goed bij nadenkt toch wel realiseert dat het rijnste bullshit is.
En als er íets is wat gigantisch afbraak doet aan je karakter, dan is het wel jezelf voor de gek houden omdat je niet alleen wilt zijn.
Oh, ter afsluiting, qua sex ben ik redelijk verzadigd, dus neuken is leuk, maar ik zoek het niet op..
Dat jij echter een avondje naar de film gaat, vervolgens met haar naar huis vertrekt en dan ook nog met haar in bed beland, je pik erin hangt en dán pas tot het besef komt dat het toch eigenlijk niet goed is wat je doet, dat toont al aan dat ten eerste, WIJ, en ten tweede jij jezelf totaal niet meer serieus kunt nemen door te zeggen dat het jou niet om het neuken ging.
Je bent heus niet plotseling al je kleren kwijt, waarna je even een dutje gaat doen op bed en zij vervolgens per ongeluk met haar kut op jouw pik valt.
Er gaan verschillende stadia vooraf aan neuken en dat jij je toen geen énkele keer bedacht dat het fout was, maar het wel deed toen je eenmaal bezig was gaat er bij mij niet in.
Ik ken het mannelijke geslacht in zoverre, dat ze als ze eenmaal naakt met een meid in bed liggen en in jouw geval zelfs al bezig zijn, ze dán niet plotseling gaan bedenken wat de gevolgen zijn om er dan direct mee te kappen.
Dus geef het nu maar toe knul, je was geil, wilde wel een keer weer wat anders, neukte dat mokkel helemaal suf en tijdens dat deprimerende en confronterende gevoel vlak nadat je orgasmengevoelens wegebden bedacht je je pas dat je de lul was en besloot je met een dergelijke zielig verhaal te komen om je er nog een klein beetje uit te redden.
Dan nemen wij je weer serieus i.p.v. je als een zielig hypocrietje dat uitvlucht op uitvlucht stapelt te zien en kun jij jezelf weer recht in de spiegel aankijken.
Ik heb gesproken, Uch .

Mooi gezegd en ik ben het er eerlijk gezegd wel voor een groot deel mee eens
pi_17007951
Ja ongelooflijke sukkel man.
Is het enigste wat ik tegen de topicstarter te zeggen heb.
Of je neukt dat meisje en kijkt niet naar je vriendin om, of je blijft gewoon met je poten van andere meiden af zodat je niet dit soort trieste topics hoeft te openen.
Duf konijn.
pi_17010376
Valt me op dat hier nog een behoorlijk aantal mensen zeggen dat het stom was om het op te biechten. Bij deze wens ik dan ook sterkte aan de mensen die een relatie met diegene krijgen. Liegen is toch wel zeer kwalijk lijkt me.

Vreemdgaan, dagelijks fenomeen als je ziet hoeveel er over geschreven wordt (internet, forums, bladen). Allemaal te verklaren: aangeboren voortplantingsdrang. Geilheid dus. Daarom is het niet terecht dat hier mensen de topicstarter uitmaken voor loser en dergelijke.

Krampachtige gedoe allemaal.

pi_17010523
quote:
Op zondag 8 februari 2004 20:52 schreef metalbazzz het volgende:
Valt me op dat hier nog een behoorlijk aantal mensen zeggen dat het stom was om het op te biechten. Bij deze wens ik dan ook sterkte aan de mensen die een relatie met diegene krijgen. Liegen is toch wel zeer kwalijk lijkt me.

Vreemdgaan, dagelijks fenomeen als je ziet hoeveel er over geschreven wordt (internet, forums, bladen). Allemaal te verklaren: aangeboren voortplantingsdrang. Geilheid dus. Daarom is het niet terecht dat hier mensen de topicstarter uitmaken voor loser en dergelijke.

Krampachtige gedoe allemaal.

Oww dus het is ook een aangeboren krampachtige drang om jankend en piepend aandacht te trekken met iets wat dom is ?

Spijt me zeer hoor maar dan nog blijft het een achterlijke actie en ook al biecht hij het op, het hele vreemdgaan is erger dan liegen.

Wat er ook gebeurd altijd blijven lachen. :P
  zondag 8 februari 2004 @ 21:02:12 #132
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_17010635
quote:
Op zondag 8 februari 2004 17:42 schreef kastanova het volgende:

[..]

- heel verhaal -
Ik heb gesproken, Uch .

Kan het hier volkomen mee eens zijn.

Die bullshit over "per ongeluk" vreemdgaan en daar ook nog eens tig excuses voor verzinnen omdat het "echt niet de bedoeling was" slaan natuurlijk helemaal nergens op.

zondag 8 februari 2004 @ 21:06:02 #133
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_17010737
quote:

-knip-

Wat mooi van jouw vriendin dat ze je een kans lijkt te willen geven.

Wanneer je vreemdgaan meer een 'mechanische' daad was en de betreffende juffrouw niet je koppie op hol heeft gebracht maak je volgens mij nog een redelijke kans ook. Ikzelf ben van mening dat het als een blok vallen voor een ander dodelijker is voor je relatie dan het daadwerkelijke vreemdgaan.

Natuurlijk behoeft het geen betoog dat het twee kwaaien zijn hè. Liefst helemaal niet natuurlijk.

Jawohl Herr Kaloin!
pi_17011117
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 21:08 schreef White_Wolf het volgende:
Vreemdgaan.
how right you are...
I'm dead Pete. Dead people don't like company. (Johnny Quid)
pi_17024299
quote:
Op zondag 8 februari 2004 17:42 schreef kastanova het volgende:(...)

Ik heb gesproken, Uch .

Oh mijn hemel. Ik ben het een keer met kasta eens
Goed gesproken en heel erg waar! Ik kan nog steeds niets met "maar 5 minuten". Dan heb je haar of alleen gezoend en maak je van een mug een olifant of je hebt gelogen over die 5 minuten.

En je vriendin wil je terug omdat ze verschrikkelijk van je houdt en je niet wil laten gaan, bang voor nog meer pijn. Ze denkt dat ze het wel aankan en dat jullie hier samen uit kunnen komen. En ik hoop het ook voor haar dat dat lukt; maar uit ervaring weet ik dat er niets zo moeilijk is als vertrouwen terugwinnen. Ze is beter af zonder je, maar dat beseft ze niet. Ik vind haar dapper en stom tegelijk en voor haar hoop ik dat alles goed komt en dat dit inderdaad je enige stomme fout was in jullie relatie.

pi_17024725
quote:
Op maandag 9 februari 2004 12:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh mijn hemel. Ik ben het een keer met kasta eens
Goed gesproken en heel erg waar! Ik kan nog steeds niets met "maar 5 minuten". Dan heb je haar of alleen gezoend en maak je van een mug een olifant of je hebt gelogen over die 5 minuten.

En je vriendin wil je terug omdat ze verschrikkelijk van je houdt en je niet wil laten gaan, bang voor nog meer pijn. Ze denkt dat ze het wel aankan en dat jullie hier samen uit kunnen komen. En ik hoop het ook voor haar dat dat lukt; maar uit ervaring weet ik dat er niets zo moeilijk is als vertrouwen terugwinnen. Ze is beter af zonder je, maar dat beseft ze niet. Ik vind haar dapper en stom tegelijk en voor haar hoop ik dat alles goed komt en dat dit inderdaad je enige stomme fout was in jullie relatie.

Ik ben het ook volledig met hem eens.
Het feit dat zijn vriendin zo snel al denkt hem te kunnen vergeven (heeft er maar 1 nacht over gedaan) betekent idd dat ze zich heeft ingebeeld wat het leven zou zijn zonder hem en is beginnen paniekeren. Vandaar dat ze perse verder wil, maar zoals iemand al eerder zei, dat gaat niet blijven duren.

Er gaat ooit een situatie zijn, hoogst waarschijnlijk een intieme situatie en dan gaat het haperen want ze gaat zich dan realiseren dat de TS dit met een andere meid heeft gedaan. Dit gaat voor wrijvingen zorgen en dan vooral in haar geest en vanaf dat punt als er niet hard voor gewerkt wordt gaat het bergafwaarts gaan.

De TS denkt mazzel te hebben, dat ze hem vergeeft, maar hij zou zichzelf wel eens kunnen tegen het lijf lopen.

Ik wens vooral je vriendin veel suc6 want ze gaat volgens mij vele slapeloze nachten en huilbuien tegemoet omwille van jouw 5 minuten egoisme en orgasme

pi_17024913
Toen ik je verhaal las..dacht ik meteen dat je met vreemdgaan, zoenen bedoelde..doordat je zo blijft doordrammen over dat je het gevoel had dat je er zelf niet bij was,het plotseling gebeurde, voor 5 minuten..

Nou met haar naar bed gaan, gebeurt echt niet zo snel als met iemand zoenen (beide even kwalijk vind ik..maargoed)..
Ik snap echt niet hoe je al die tijd dat je met haar samen was op je bed, niet hebt kunnen denken..wat doe ik? om er dan meteen een eind aan te maken..
Maar jij ging gewoon door, je moest je dood schamen, je verdient je vriendin helemaal niet

Als jullie er samen doorheen kunnen komen heb je geluk, en zou ik maar gauw maken dat je het nooit meer verkloot..
maar als je vriendin slim is gaat ze verder zonder jou.

Loving Nohr
  maandag 9 februari 2004 @ 12:51:56 #138
63432 Petra76
no, but...yeah, but...
pi_17025246
Waarom ga je uberhaupt met een vrijgezelle vrouwelijke kennis van internet op stap, terwijl je vriendin er bezwaar tegen heeft?? Ik zou me er ook niet prettig bij voelen als mijn vriend dat zou doen.
pi_17025482
quote:
Op maandag 9 februari 2004 12:51 schreef Petra76 het volgende:
Waarom ga je uberhaupt met een vrijgezelle vrouwelijke kennis van internet op stap, terwijl je vriendin er bezwaar tegen heeft?? Ik zou me er ook niet prettig bij voelen als mijn vriend dat zou doen.
Ik zou me ook niet prettig voelen als mijn vriend er bezwaar tegen zou hebben. Maar ik zou me niet prettig voelen over het gedrag van mijn vriend Ik mag toch wel zelf weten met wie ik uit ga en wanneer en wat ik doe.
pi_17025503
quote:
Op maandag 9 februari 2004 13:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik zou me ook niet prettig voelen als mijn vriend er bezwaar tegen zou hebben. Maar ik zou me niet prettig voelen over het gedrag van mijn vriend Ik mag toch wel zelf weten met wie ik uit ga en wanneer en wat ik doe.

emancipatie, it is a bitch

[Dit bericht is gewijzigd door Bulls-Ass op 09-02-2004 13:06]

pi_17025591
Je koos er met je volle verstand voor om met vuur te gaan spelen en nu draag je de consequenties. Jij riskeert dus zelf je relatie en als die over is heb je pech en dan doe je het volgende keer hopelijk anders. En anders ook. Als je wist hoe het voelt als je partner vreemdgaat dan had je het wel gelaten, dus ga nu maar op je bek. Dat geeft niet, zo leer je het af voor de volgende keer.
Maar daarnaast was de verleiding groot en ben je maar een gezonde hengst en is het gebeurd. Trek er je lering uit enne wees vanaf nu maar lief voor je vriendin.
  maandag 9 februari 2004 @ 13:07:29 #142
60526 joeplemmens
Music For Freaks
pi_17025647
simpel: Zeg het haar als je eerlijk verder wilt met haar..... houd wel rekening met evt. concequenties....

hehe edit: je bent ten minste eerlijk geweest
De goede weg is meestal niet de makkelijkste.

[Dit bericht is gewijzigd door joeplemmens op 09-02-2004 13:45]

"A brain is like a parachute, it only functions when it's open" FRANK ZAPPA
pi_17025788
quote:
Op maandag 9 februari 2004 13:07 schreef joeplemmens het volgende:
simpel: Zeg het haar als je eerlijk verder wilt met haar..... houd wel rekening met evt. concequenties....
Je hebt vast alleen de titel van het topic gelezen
  maandag 9 februari 2004 @ 13:42:26 #144
60526 joeplemmens
Music For Freaks
pi_17026505
quote:
Op maandag 9 februari 2004 13:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je hebt vast alleen de titel van het topic gelezen

Eigenlijk heel vlugtig. Ik begrijp uit je reply dat ik de booschap niet helemaal heb ontvangen ik zal nog eens de topic nalezen (en nu dan helemaal)
"A brain is like a parachute, it only functions when it's open" FRANK ZAPPA
pi_17026602
blijkbaar vind je dr toch niet zo geweldig. anders ga je ook niet vreemd.
pi_17026673
Jezus er wordt wel erg dramatisch over gedaan. Als het echt een goede relatie is dan gaat het niet over door 5 min. vreemdgaan. De meesten hier zijn wel erg bezitterig en jaloers en weinig vergevingsgezind.
Edit: -- Signature verwijderd door Forum Admin, niet terugplaatsen --
  maandag 9 februari 2004 @ 13:51:28 #147
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_17026746
quote:
Op maandag 9 februari 2004 13:49 schreef Realforze het volgende:
Als het echt een goede relatie is dan gaat het niet over door 5 min. vreemdgaan.
Als het echt een goede relatie is waar je voor wilt gaan, dan zet je dat niet op het spel door vijf minuten je pik in een ander te hangen...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_17028126
quote:
Op maandag 9 februari 2004 13:49 schreef Realforze het volgende:
Jezus er wordt wel erg dramatisch over gedaan. Als het echt een goede relatie is dan gaat het niet over door 5 min. vreemdgaan. De meesten hier zijn wel erg bezitterig en jaloers en weinig vergevingsgezind.
pi_17028242
Dit is zo ontzettend fucking lame van je. Ik hoop dat je nu je vriendin mag Suc6 iig
En toch! Blijf je maar klikken!
  maandag 9 februari 2004 @ 15:33:53 #150
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_17029686
Het leukste is nog dat je haar een "get a dick for free-card" hebt gegeven...

En nu maar lekker bang zijn wanneer ze die gaat innen... en let op, zeker weten dat ze dat doet

stommeling

Drop you like an ill, bad habit
pi_17029812
quote:
Op maandag 9 februari 2004 15:33 schreef pmponer het volgende:

En nu maar lekker bang zijn wanneer ze die gaat innen... en let op, zeker weten dat ze dat doet

Pssst. Niet iedereen is zoals jij Shocking, huh.
  maandag 9 februari 2004 @ 15:50:05 #152
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_17030162
quote:
Op maandag 9 februari 2004 15:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Pssst. Niet iedereen is zoals jij Shocking, huh.

Mag ik niet ff plagen
en ik zou in eerste instantie al niet vreemd zijn gegaan
Drop you like an ill, bad habit
pi_17032212
quote:
Game on! .
pi_17032279
Edit: Reacties over hoe stom het is worden dus ge-edit

[Dit bericht is gewijzigd door zwaaibaai op 09-02-2004 17:08]

met papier maché kun je alles maken!
  maandag 9 februari 2004 @ 18:25:17 #155
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_17034494
quote:

Het hoge woord is er trouwens uit.

Mount Everest?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_17035386
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 21:13 schreef Yankee het volgende:

[..]

precies, waar praten we dus eigenlijk over?
Niks aan de hand lijkt me

Pcies, wat niet weet wat niet deert....een man moet nu eenmaal neuken, dat zit in zijn genen, da's knokken tegen natuurgeweld, dat win je nooit. Maar dan ook niet mekkeren als je wijf een keertje niet thuis komt....
pi_17036486
quote:
Ik ben vreemdgegaan en ik weet niet waarom, het lijkt alsof ik momenteel in een nachtmerrie zit. Wachten, ik wacht totdat ik wakker wordt en blijkt dat ik gewoon lekker naast mijn vriendin lig. Echter weet ik ook wel dat dat nu niet het geval is.

Mijn vriendin en ik zijn bijna 21 maanden samen, altijd veel plezier gehad, we waren veel samen en we hadden samen ook al aardig wat meegemaakt. Niet alleen samen, maar ook apart hadden we de nodige, nare, ervaringen opgedaan.

Het pakte alleen anders uit, waarom en hoe snap ik nog steeds niet. Het was alsof ik mezelf helemaal verloor, dat ik voor een kleine 5 minuten iemand anders was.. langer dan dat duurde het namelijk niet. De film was afgelopen, die was leuk geweest. Daarna zijn we naar mijn huis gegaan om wat te gaan drinken, nog steeds zonder enige intenties.. We wilden gewoon een bijtje bijpraten, over die tijd dat we elkaar niet gezien hadden.

Er was nog steeds niets aan de hand en we waren een beetje t.v aan het kijken, een half uur later waren we een beetje aan het grappen maken en doen, toen begon het. Ik dacht er niet bij na.

Ik heb gedaan wat ik nooit wilde doen, ik heb degene van wie ik het meest houd ontzettend gekwetst. Ik heb haar vertrouwen beschaamd. Zij vertrouwde mij, iets wat ze ook altijd heeft kunnen doen, zonder meer. Maar nu, nu is het allemaal aan diggelen. Ik heb het kapot gemaakt. Ik ben iets of iemand geworden waarvan ik nooit gedacht had dat dat zou kunnen, iemand die vreemd is gegaan.

Vies, ik voel me er zo vies bij, hoe heb ik dit in godsnaam kunnen doen?! Het enige dat ik wilde was samen blijven met mijn vriendin, nog lang... heel lang. Waarom doe ik dan dit? Ik weet het niet. Is het vanwege alles dat er gebeurd is? Niet zozeer in mijn relatie, daar kan ik niets over zeggen. Maar thuis, de problemen die er zijn geweest? Ik weet het niet, het klinkt slechts als een zwak excuus. Terwijl er helemaal geen excuus is.

Hoe kan je hier nou een excuus voor maken? Niet mogelijk! Het is gewoon stom geweest, ontzettend fout. En waarvoor? Ik weet het niet, ik heb het niet gedaan omdat het me leuk leek, of misschien spannend. Het gebeurde en ik weet niet waarom, alsof ik er zelf niet bij was.

Ik heb mijn vriendin zo'n pijn gedaan hiermee, ik weet niet of het ooit nog goedkomt, ik hoop van wel. Alles heb ik er voor over! Ze is hier vandaag nog geweest om met mijn ouders te praten, in eerste instantie wilde zij me niet zien maar toch is ze nog boven gekomen naar mij.

We konden er rustig over praten en samen huilen. We hebben nog geknuffeld en ze heeft me verteld dat ze niet weet of het nog goed kan komen. Dat kan ik haar niet kwalijk nemen, want hoe kan ik van haar nou verlangen dat ze mij vertrouwd terwijl ik mezelf nu niet eens meer vertrouw?! Dat kan niet.

Toch hoop ik, de sterke meid die ze is, dat ze nog energie, wil en liefde over heeft om met mij door te gaan. Geen nieuwe start, misschien een schone lei. Het mooiste vond ik nog dat ze me vertelde dat ze me zou missen, ik haar ook. Daarop antwoorde ik dat het niet voor lang hoeft het zijn, ze wist het nog niet, voor hoe lang. Ik ook niet. Daarna vertelde ze mij: "Wel goed je best doen he!". Zeker weten, niets anders dan dat, niets anders.

kun je jezelf wel zielig praten maar het is eerder zielig voor je vriendin die er denk ik het meeste verdriet van heeft.maar probeer het uit te leggen zou ik zeggen waarom je er spijt van hebt en zeg dat je teveel gedronken had ofzo.
  maandag 9 februari 2004 @ 19:58:46 #158
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_17037056
Welkom in de echte wereld. Doe niet zo dramatisch man, je bent een keer vreemdgegaan, big deal. Miljoenen gingen je voor.
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
pi_17037121
lekker weinig ruggegraat dus

sukkel!

pi_17043219
quote:
Ik ben vreemdgegaan en ik weet niet waarom,Ik was niets van plan, ik wilde niets.. niets dan gewoon een filmpje pakken en daarna weer lekker naast mn vriendin gaan liggen.Het pakte alleen anders uit, waarom en hoe snap ik nog steeds niet. Het was alsof ik mezelf helemaal verloor, Daarna zijn we naar mijn huis gegaan om wat te gaan drinken, nog steeds zonder enige intenties.. gewoon een bijtje bijpraten,Er was nog steeds niets aan de hand en we waren een beetje t.v aan het kijken, een half uur later waren we een beetje aan het grappen maken en doen, toen begon het. Ik dacht er niet bij na.
Ik heb gedaan wat ik nooit wilde doenIk ben iets of iemand geworden waarvan ik nooit gedacht had dat dat zou kunnen, iemand die vreemd is gegaan.Vies, ik voel me er zo vies bij, hoe heb ik dit in godsnaam kunnen doen?!

Ik weet het niet, het klinkt slechts als een zwak excuus.

Vind je het erg als ik dat met je eens ben? Mooi.
Jusqu'ici tout va bien...
  dinsdag 10 februari 2004 @ 01:29:22 #161
82888 bofneger
Jeux de Boules
pi_17048047
quote:

Leuk topic! Goede kwaliteitsreacties ook

BTW ga je haar ook lekker knuffelen als ze wat wraak neemt? En heb je alweer contact gehad met je msn-chick? Wat dacht je trouwens van een sensuele pas a trois, met je vriendin in het midden? Even wat tips uit de hoge hoed...

Ull de llebre.
Fynproewers waardeer die ouer Tempranillo-wyne wat in eikevate bewaar word.
  dinsdag 10 februari 2004 @ 01:41:45 #162
76143 Forumschorem
Het schorem van Fok!forum
pi_17048186
Als ik je vriendin was, had ik je toch zo'n rotschop gegeven... Uit het raam van 4 hoog welteverstaan.
weg
pi_17051168
TS, hoe gaat het nu? Hoe is jullie afspraak verlopen?
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
pi_17054657
Wat een dom wijf.
pi_17054995
tja... ik vind t eigenlijk wel ergens normaal dat je een keer een slippertje maakt. Het is niet het beste wat je kunt doen, maar je bent en blijft ook maar een persoon. Ik heb zelf ook wel eens een slippertje gemaakt, en het heeft me mijn relatie gekost. Ik hoop dat jullie er samen nog uit kunnen komen.

Ik vind wel dat er erg hard gereageerd wordt hier, het lijkt wel een perfect world zo! Of is het meer een makkelijk gemoraliseer?

Nou TS neem de volgende keer eerst de consequenties van je daden door, voordat je handelt!

succes

pi_17055192
quote:

Ik begrijp best hoe zoiets tot stand kan komen, dat je jezelf helemaal verliest en het lijkt of je iemand anders bent of iets in die richting... en dat is dan dus vette pech dat zij in de buurt was en al een oogje op je had. Wel dom hoor, hoe kan je nou in godsnaam naar bed gaan met iemand... zoenen, ok, maar naar bed gaan? Op het moment dat je, je broek losmaakt denk je niet van : shit, mn vriendin, wat doe ik?
Delivered without an information leaflet
pi_17055277
quote:
Op zondag 8 februari 2004 09:23 schreef SeLang het volgende:

[..]

Inderdaad.
Je had beter je kop erover kunnen houden tegenover je vriendin. Je had natuurlijk niet vreemd moeten gaan, maar gegeven dat dat al gebeurd is had je beter de schade kunnen beperken. Eerlijkheid is in dit soort gevallen niet altijd de beste optie.

Ben jij gek ofzo? Je moet het meteen vertellen!!!!! Anders verpest je, je kansen op een verder bestaan mét hem/haar! Daar kan je écht niet over gaan liegen... sowieso moet je al nooit liegen
  dinsdag 10 februari 2004 @ 12:20:11 #168
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_17055329
quote:

[..]

wat een reactie joh...

ontopic. tja, dat is wel een beetje vervelend als je jezelf niet meer kan vertrouwen. En dan heb ik t niet eens over wat je je meisje hebt aangedaan. Maar ja, ik ben op t moment ook niet helemaal heilig, dus ik ga je niet zitten veroordelen.

Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_17055412
quote:

stommeling

Haha Dat zou erg kinderachtig zijn, maar ze heeft er inderdaad nu het volle recht op...
Ik word écht héél erg misselijk van al die mensen hier die zeggen dat verzwijgen iets anders is dan liegen en dat je erover had moeten liegen. NOOIT LIEGEN! Al die oneerlijke mensen op de wereld, word er een beetje onpasselijk van! Ben ik dan één van de weinige mensen op de wereld die het wél meteen eerlijk op zou biechten? Overigens maakt het, het al wel íets minder erg als hij het gewoon uit zichzelf eerlijk verteld en vooral niet liegt! Dat geeft wel aan dat hij een enorm schuldgevoel heeft, als je het verzwijgt niet.
  dinsdag 10 februari 2004 @ 12:35:20 #170
16082 Wytze
...Confidential
pi_17055711
Is het de bedoeling dat je vriendin dit leest ofzo ?
"Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
  dinsdag 10 februari 2004 @ 12:35:32 #171
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_17055715
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 12:31 schreef milagro het volgende:
Vreemdgaan komt nog al eens voor bij borderliners, iemand daar ervaring mee, die combinatie?
Zijn we in een recalcitrante bui, vandaag?
Of is dat ook een BL-tic?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_17055921
quote:
-knip-
Verwacht maar niet dat het nog goed komt want ze zal je nooit meer volledig vertrouwen en altijd angst hebben dat je het weer zult doen, dus ja jammer voor succes
oops ohh my ...
pi_17056199
quote:
Tsja het enige wat ik hierop kan zeggen weet je al

Je bent een sukkel.

Ik hoop voor je dat het nog goedkomt maar wat een stomme actie van je

pi_17057184
Opruimslot, borderline bespreken kan in isa's topic
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_17057482
En weer open en on-topic verder
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_17061191
Iedereen maakt fouten, alleen zijn die niet altijd goed te praten, wel een mooi verwoord verhaal.
Lambo of Rekt
  dinsdag 10 februari 2004 @ 16:09:37 #177
80797 hoi_mensen
ben weg voor altijd
pi_17061967
moet je maar niet vreemdgaan
ben weg voor altijd
pi_17062509
Regel 1: laat nooit je partner in de steek!

[Dit bericht is gewijzigd door RdP op 10-02-2004 16:31]

[b]Fuck Off, ######## ##### #####![/b]
  dinsdag 10 februari 2004 @ 21:45:16 #179
73188 Iceflake
Mowpheus! Suri Thing!
pi_17072158
Ja...ongelooflijke DOPE die je bent hoe zou je je voelen als zij vreemd zou gaan?

Maar ja een vriend van legde me uit waarom hij vreemd ging:

Als je elke dag kip eet, heb je ooit een keer trek in spare ribs

Nou in ieder geval succes met je relatie

Love's like crapping your pants: everyone around you notices, but only you have that warm feeling inside
pi_17073912
Diep van binnen was je gewoon niet gelukkig met je vriendin..anders kan je echt niet zomaar vreemdgaan..
Bij men ex ben ik 2x vreemd gegaan..maarja bij nader inzien kwam dat dus echt doordat ik niet genoeg van haar hield..

Bij men huidige vriendin WIL ik gewoon niet vreemdgaan..we hebben er goed over gepraat zelfs dat we elkaar dat nooit aan zullen doen.
We hebben er verder ook geen behoefte aan, er is niemand leukers, we zijn gewoon supergelukkig met elkaar

Ik denk dus eerlijk gezegd dat jij dat niet had met je vriendin...anders duik je echt niet zonder er bewust van te zijn met een ander in bed..
Daar zijn geen excuses voor.

[Dit bericht is gewijzigd door back2earth op 10-02-2004 22:42]

Loving Nohr
  dinsdag 10 februari 2004 @ 23:44:53 #181
59611 hace_x
Burgerman met 2 kids
pi_17075913
Ik wil trouwens nog wel even weten waarom die MSN-chick (niet je vriendin dus ) jou zover heeft gekregen. Het is ook haar fout want zij wist toch ook dat je al een vriendin had? It take's two to tango!

En hoe is de relatie tussen je vriendin en die MSN-chick?

tip: Neem de beide dames gezellig mee op een gezamenlijk kopje koffie om het uit te praten.

Go Jerry! Go Jerry!

-- Hace_x
mijn weblog | Fotoboek
pi_17080976
wie zijn poeperd brand moet op de blaren zitten
i want to fly to the northernsun!!
  woensdag 11 februari 2004 @ 10:17:01 #183
16082 Wytze
...Confidential
pi_17081054
Ik vind je verhaal eerder overkomen als een spijtbrief naar je vriendin
"Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
pi_17153138
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 21:45 schreef Iceflake het volgende:
Ja...ongelooflijke DOPE die je bent hoe zou je je voelen als zij vreemd zou gaan?

Maar ja een vriend van legde me uit waarom hij vreemd ging:

Als je elke dag kip eet, heb je ooit een keer trek in spare ribs

Nou in ieder geval succes met je relatie

Helemaal mee eens. Komisch uitgedrukt, maar als je vreemd zou gaan dan zit je relatie al niet goed.
Iedereen moet ergens in geloven, ik geloof dat ik nog iets te drinken neem
  zondag 15 februari 2004 @ 14:54:22 #185
78693 Hanzel_lane
Made by cerror
pi_17195400
debiel! vreemdgaan doe je niet, slotje
Op vrijdag 30 juli 2004 13:25 schreef Houzer het volgende:
Hanzel is zo'n knuffelnewbie O+
  zondag 15 februari 2004 @ 14:59:15 #186
46511 Linz
held der helden
pi_17195518
quote:

Het lijkt me een vrij bewuste actie van jouw kant, ik snap je redenering echt niet. Eigenlijk ben je best wel een erg persoon op deze manier.
"Als Davids over het veld scheert, doen de huismoeders in een omtrek van honderd kilometer in doodsangst de ramen dicht."
  zondag 15 februari 2004 @ 15:49:09 #187
78693 Hanzel_lane
Made by cerror
pi_17196738
quote:
Op zondag 15 februari 2004 14:59 schreef Linz het volgende:

[..]

Het lijkt me een vrij bewuste actie van jouw kant, ik snap je redenering echt niet. Eigenlijk ben je best wel een erg persoon op deze manier.

pi_17201798
Thousands of people believe in god and nobody ever saw him, Thousands of people saw UFO's and nobody believes in them
pi_17201870
quote:
...Een tijd terug sprak ik iemand die ik ken via MSN weer eens, we hadden elkaar lang niet gezien en ze wilde wat afspreken, dus zijn we gisteravond naar de film gegaan. Mijn vriendin maakte zich hier zorgen over en ik heb haar verteld dat dat nergens voor nodig was, dat was ook niet zo. Ik was niets van plan, ik wilde niets.. niets dan gewoon een filmpje pakken en daarna weer lekker naast mn vriendin gaan liggen.
...
Debiel...
pi_17202025
Ach je bent vast nog jong, anders was het over 3 jaar wel uitgegaan
pi_17202065
quote:
Op zondag 15 februari 2004 19:09 schreef mbbelgie het volgende:

[..]

Debiel...

Idd, dat soort dingen kun je beter niet doen met een redelijk onbekend persoon
  maandag 16 februari 2004 @ 17:34:31 #192
78693 Hanzel_lane
Made by cerror
pi_17228570
Ik denk dat de TS ff alleen gelaten wil worden, omdat het waarschijnlijk uit is met zn vriendin en hem dat natuurlijk erg veel pijn doet...debiel, waarom zouden we eigenlijk medelijden met je moeten hebben, voor je vriendin ist veel erger maare..kan je eindelijk je cu2-status weer veranderen in: "Ben vrijgezel!!!, Br33z4h 4-evah enzo"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')