Maar goed, mijn vraag is dus:
Als je reeds een relatie hebt, waarom gaan mensen dan toch vreemd?
Waarom zou je uberhaupt nog vreemdgaan? Je hebt toch alles in "handbereik"?
Is het het spannende, het onbekende? De jacht is leuker dan de vangst?
voor de jongens:
Als het voor de seks is, je hebt toch een meid thuis zitten die vaker seks willen dan de gemiddelde dame in de disco oid.
Voor de meisjes:
ALs het voor de seks is, je hebt toch een hunk thuis zitten, die ALTIJD wel wil?
Ik denk dus gewoon dat de relatie vanaf het begin niet goed zat enzo, niet goed genoeg gezocht etc....
Mensen veranderen zegt men wel eens, maar mensen veranderen echt niet zo makkelijk, of zelfs helemaal niet...ik denk dat meer de lust gesproken had en veel minder het verstand.
your thoughts?
quote:Liefde is ook heel erg simpel, mensen maken het zichzelf alleen maar zelf erg gecompliceerd.
Op woensdag 19 november 2003 01:40 schreef Spandexus het volgende:
Wel erg simpel gedacht
Het is toch alleen maar elkaar respecteren en elkaars karakter goed kunnen aanvoelen en daarop in kunnen spelen. oftewel een balans vinden tussen elkaar, synergie creeeren om maar een buzz-woord te gebruiken
quote:Ja en dat vind ik dus jammer. En dat soort mensen zie ik dus maar al te vaak enzo....daarom heb ik zelf vet veel nagedacht hierover voor ik uberhaupt een relatie begon.
Op woensdag 19 november 2003 01:41 schreef thabit het volgende:
Veel mensen beginnen een relatie om een relatie te hebben, zonder voor hun gevoel overtuigd te zijn dat de ander absoluut de enige ter wereld is met wie ze een relatie zouden willen. Die mensen gaan snel vreemd (lichamelijk dan wel geestelijk dan wel allebei).
het spannender is
je meisje echt niet altijd zin heeft
maar ook niet altijd zin heeft in uitdagingen
je zo'n standaard stel wordt
het gras van de buur(vrouw) geiler is
je wel eens meer wilt proeven dan iedere dag een boterham met pindakaas
deze persoon er gewoon veel geiler uitzeit
de persoon veel leuker is
interessanter etc.
sorry... ik heb echter ook het idee dat je dan bij de persoon in kwestie blijft omdat je iets begint wat je niet zo maar opzei gooit; maar toch doen velen het zo... (ik dus niet, have been there )
quote:Perfect verwoord.
Op woensdag 19 november 2003 01:39 schreef Peewee het volgende:
* Omdat het gras bij de 'buren' altijd groener lijkt dan dat bij jou thuis
Maar over het algemeen is het achteraf een kouwe kermis
quote:Mensen veranderen misschien niet gemakkelijk maar hoe goed je iemand kent veranderd wel. Dus dan is die persoon in jouw ogen veranderd.
...
Mensen veranderen zegt men wel eens, maar mensen veranderen echt niet zo makkelijk, of zelfs helemaal niet...ik denk dat meer de lust gesproken had en veel minder het verstand.
...
Waarom vreemdgaan? Wel, als t een perfecte relatie zou zijn, zou t waarschijnlijk niet gebeuren. Maar wie heeft die?!
En verder, mss
het avontuur op zich of
'verandering van spijs doet eten'zegt men wel eens, is mss ook hier van toepassing of
De magie van het moment?
Vaak is er ook alcohol oid in het spel, hetgeen het proces aanjaagt.
En inderdaad, vaak durf je jezelf 's morgens niet meer in de spiegel aan te kijken, maar soms....
Zijn er trouwens cijfers wie het meeste vreemdgaat? mannen of vrouwen?
quote:Niet in mijn bezit in ieder geval, maar als we mogen gokken, dan zeg ik ...
Op woensdag 19 november 2003 04:52 schreef Uiruru het volgende:
Vrouwen kicken op aandacht van mannen.
Sommige vrouwen zijn er zelfs aan verslaafd... maar zoveel mogelijk mannen scoren.Zijn er trouwens cijfers wie het meeste vreemdgaat? mannen of vrouwen?
quote:Ik hoop het ook ...
Op woensdag 19 november 2003 05:02 schreef Uiruru het volgende:
Ik durf er veel geld op in te zetten dat vrouwen vaker vreemdgaan.
quote:Wat zij zegt
Op woensdag 19 november 2003 06:42 schreef poebeertjuh het volgende:
Ik denk dat je vreemdgaat als je je partner op dat moment niet leuk genoeg vindt.
quote:Wat hij zegt!
Op woensdag 19 november 2003 01:39 schreef Peewee het volgende:
* Omdat het gras bij de 'buren' altijd groener lijkt dan dat bij jou thuis
Maar over het algemeen is het achteraf een kouwe kermis
quote:Ik ben idd wel eens vreemdgegaan omdat ik teleurgesteld was in de ander
Op woensdag 19 november 2003 08:42 schreef SEMTEX het volgende:
Mannen/jongens gaan meestal vreemd tijdens hun relatie omdat ze geen volledige bevrediging in die relatie vinden of omdat hun huidige partner iets tekort komt, wat ze vervolgens bij een ander zoeken.
quote:Jai k ben dan dus blijkbaar eentje van jouw laatste categorie.
Op woensdag 19 november 2003 02:00 schreef Mini_rulez het volgende:
Wat een vraag... Hoe kun je die nou beantwoorden? Voor de mensen die het doen is het niet meer dan logisch dat je die behoefte voelt, en mensen die genoeg hebben aan hun eigen partner zullen het nooit kunnen begrijpen.
Voor mij is het dus echt helemaal niet logisch. Als je effe logisch kijkt, dan lijkt het wel alsof mensen uit jouw 1e cat. vreemdgaan in een relatie hebben ingebouwd als standaard optie?
En terwijl je weet dat het gewoon fout is en dan toch als standaar meeleveren in een verkering oid?
uitleg iemand?
quote:dus eigenlijk zijn die mensen een stuk minder ontwikkeld dan anderen...misschien minder mens, maar meer dier?
Op woensdag 19 november 2003 02:40 schreef E2-E4 het volgende:
Het is de natuur.
Biologisch gezien, willen mannen zoveel mogelijk vrouwen zwanger maken, om voor nageslacht te zorgen..
Vrouwen doen er alles aan om zwanger te worden, om zo voor nageslacht te zorgen.
Mensen zijn een van de weinige diersoorten, die verstandelijk afspraken kunnen maken, om elkaar trouw te blijven. Helaas kan niet iedereen die afspraken volhouden (gebrek aan ruggegraat). Vaak zie je dat als het even slecht gaat in de relatie, dit soort afspraken niet worden nageleefd. Slaaf van de geslachtsdrift, noem ik het maar.
zou misschien wel kunnen want mensen zijn zo verschillend....
quote:http://www.telegraaf.nl/krant/vrouw/teksten/vrouw.reportages.liegensex.html
Op woensdag 19 november 2003 04:52 schreef Uiruru het volgende:
Vrouwen kicken op aandacht van mannen.
Sommige vrouwen zijn er zelfs aan verslaafd... maar zoveel mogelijk mannen scoren.Zijn er trouwens cijfers wie het meeste vreemdgaat? mannen of vrouwen?
Er wordt wat afgelogen tussen de lakens: over het orgasme, intimiteit en vreemdgaan. Of over het aantal bedpartners, zo blijkt uit recent Amerikaans onderzoek. Zowel mannen als vrouwen liegen over het aantal mensen waar ze mee naar bed zijn geweest. En vooral vrouwen kunnen er wat van...
quote:Volgens het artikel wat ik postte:
Op woensdag 19 november 2003 05:02 schreef Uiruru het volgende:
Ik durf er veel geld op in te zetten dat vrouwen vaker vreemdgaan.
cijfers uit 1991 laten zien dat ongeveer 10 procent van de vrouwen en 15 procent van de mannen met een vaste partner in een relatie vreemd is gegaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |