Trouwens, TS: ik wil eigenlijk heel graag die eerste foto in iets hogere resolutie (1024x768). Da's zeker niet mogelijk?
quote:Twee dingen:
Op zaterdag 7 februari 2004 21:34 schreef ChimeraOffline het volgende:
[afbeelding]Was op Fuerteventura (Canarische Eilanden)
Het lijkt erop alsof dit Canarisch Eiland een beetje uit het lood ligt, vooral op die middelste zie je dat goed.
quote:Kun jij topictitel svp aanpassen? (of ziet niemand de fout
Op zaterdag 7 februari 2004 21:40 schreef Ouwesok het volgende:[..]
Twee dingen:
Zijn de zonsondergangen daar allemaal 1280 pixels breedff resizen bitte
Het lijkt erop alsof dit Canarisch Eiland een beetje uit het lood ligt, vooral op die middelste zie je dat goed.
quote:Nu jij erop wijst wel ja...grinnik.
Op zondag 8 februari 2004 17:42 schreef CasB het volgende:[..]
Kun jij topictitel svp aanpassen? (of ziet niemand de fout
)
De link waar de foto's staan is deze http://www.koervers.nl/coppermine/thumbnails.php?album=4&page=4 , probeer ze nog wel te uploaden naar een open dir, is alleen een beetje moeilijk als je aan het reizen bent en niet je eigen pc en snelle verbinding tot je beschikking hebt.
Je zult ff moeten bladeren aangezien de foto's niet allemaal op dezelfde pagina staan.
Hoe kun je alle info mbt de foto zien, ik zie telkens zo'n complete lijst hier op fok staan, maar weet niet waar ik die vandaan kan halen.
Even opletten hoeveel kracht de zon nog heeft. Wanneer je er zonder problemen tegenin kunt kijken kun je gewoon je automaat zijn werk laten doen. Meestal doe ik echter een lichtmetinkje op de blauwe lucht boven mequote:Op zaterdag 6 maart 2004 18:50 schreef Joostve het volgende:
wat is eigenlijk de beste manier om een foto tegen de zon in te nemen?
een hele snelle sluitertijd gebruiken? 1/1000 of hoger?
ik bedoel met de zon overdag want dan is hij nog scherp
in de avond zou het op automatisch ook goed moeten gaan
Wow die vind ik mooi. Goeie sfeer!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:30 schreef Ouwesok het volgende:
Ook maar weer eens proberen:
[afbeelding]
Canon G5
En dan stel je aan de hand van de blauwe lucht je sluitertijd en/of diafragma zo in dat je een goeie belichting krijgt? Of snap ik het verkeerd? (Ik begin pas net fotograferen dus misschien is het een stomme vraagquote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:46 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Even opletten hoeveel kracht de zon nog heeft. Wanneer je er zonder problemen tegenin kunt kijken kun je gewoon je automaat zijn werk laten doen. Meestal doe ik echter een lichtmetinkje op de blauwe lucht boven me. @#*$# , nou verraad ik het
Hijs wel leuk!quote:Op woensdag 21 april 2004 18:50 schreef Renesite het volgende:
[afbeelding]
Wel beetje groot.
Hijs best onduidelijk, maar vond de roze kleur wel grapzig
Ik had er een klein thumbje van, dus ik heb die er ff neergezetquote:Op woensdag 21 april 2004 19:32 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hijs wel leuk!
Alleen de regel was!
550 breed!!!!!!!!!!
Geld ook voor een paar anderen.
Thnxquote:Op woensdag 21 april 2004 20:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik had er een klein thumbje van, dus ik heb die er ff neergezet
Kvind em wel mooi.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:27 schreef Shai-Hulud het volgende:
[afbeelding]
(note: niet veel moeite gedaan om 'm goed te krijgen... was maar een probeerseltje à la één-hand-uit-het-raam steken en op de gok klikken.)
Thx.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:45 schreef Shogen het volgende:
Kvind em wel mooi.
Was dat gisteren?
pah, dat ziet er mooi uit!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:49 schreef vijv het volgende:
Hierbij mijn bijdrage.
De eerste serie is gemaakt in noord Denemarken.
De laatste twee zijn gemaakt op de Noordzee vanaf het Unocal Hoorn platform.
Tnx,quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:34 schreef berc het volgende:
[..]
pah, dat ziet er mooi uit!
vooral die eerste, die is echt mooi![]()
Da's wel een hele mooie foto cramus.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:55 schreef cramus het volgende:
Wijk aan Zee vorig jaar. Ik vind de kleuren in de lucht erg mooi. Alleen jammer dat de horizon ietwat scheef lijkt, en dat die mensen onderin het plaatje staan... (wat ik overigens natuurlijk even had kunnen aanpassen met Photoshop, ware het niet dat ik nu achter een PC zit waar ik geen P-shop oid op heb...)
[afbeelding]
Ik zeg dankuwel, PdeHoog!!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 17:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's wel een hele mooie foto cramus.
Wow die eerste... echt prachtig.. wow!!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:49 schreef vijv het volgende:
Hierbij mijn bijdrage.
De eerste serie is gemaakt in noord Denemarken.
De laatste twee zijn gemaakt op de Noordzee vanaf het Unocal Hoorn platform.
Ik zeg: laat maar. Als je gaat croppen dan raak je vermoedelijk die gave straling kwijt en dat is zondequote:Op vrijdag 28 mei 2004 19:36 schreef cramus het volgende:
[..]
Ik zeg dankuwel, PdeHoog!!
(zal ik nog ff croppen, of zeg je laat maar??)
Ook voor zonsondergangen geldt de 550-regel. Nou zijn het op de laatste pagina nog niet van die echte asociale slagschepen, maar toch even de oproep om de boel een beetje re te sizen .quote:Op zaterdag 31 juli 2004 04:49 schreef Bowiefan het volgende:
allemachtig, zijn die zonsondergangen uitgesloten van de 550 regel??????
Er is GEEN excuus meer: plaatjes-resizer!
ik heb op mijn werk geen superbreedbanddeluxeraceverbinding tot mijn beschiking en heb dus minuten zitten wachten.... dankbaar![]()
Ik betwijfel het.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 14:56 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg SailingAce,
Nou ben ik heel benieuwd: lees je dit topic ook?
Ik moet je quoten om de smiley te kunnen zien, dat laden gaat zooo traag.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 17:01 schreef PdeHoog het volgende:
lekker uitzicht the-O
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 17:33 schreef SailingAce het volgende:
Wat een huillies, iedereen heeft tegenwoordig wel breedband hoor.
Op mijn werk gaat ie erg langzaam....en dan moet ik erg lang wachten....denk je dat ik ondertussen dan ga werken ofzo.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 18:22 schreef Little_Angel het volgende:
omg waar mensen zich al niet druk om maken
Maargoed... hij is kleiner
Neequote:Op zaterdag 31 juli 2004 18:27 schreef Robertje het volgende:
[..]
[..]
Op mijn werk gaat ie erg langzaam....en dan moet ik erg lang wachten....denk je dat ik ondertussen dan ga werken ofzo.![]()
met name het eerste plaatje van deze: Zonsondergang deel 2 deed de handel fors vertragen / verbouwenquote:Op zaterdag 31 juli 2004 10:48 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Ook voor zonsondergangen geldt de 550-regel. Nou zijn het op de laatste pagina nog niet van die echte asociale slagschepen, maar toch even de oproep om de boel een beetje re te sizen .
bedank voor het kleiner maken, maar wat snap jij niet in de uitleg????quote:Op zaterdag 31 juli 2004 18:22 schreef Little_Angel het volgende:
Vriendelijk verzoek aan de moderator om iets aan de platen van deze persoon te doenquote:Op zaterdag 31 juli 2004 17:33 schreef SailingAce het volgende:
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 17:33 schreef SailingAce het volgende:
Heren (of dames), het gaat mij niet om de bandbreedte die dit verbruikt, maar meer om het verruineren van de layout en de toch zeer duidelijke aankondiging van de mods dat foto's gewoon max. 550 pixels breed mogen zijn ivm die layout-kwestie.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 18:22 schreef Little_Angel het volgende:
Nog niet iedereen heeft breedband en zelfs met breedband zijn de laadtijden van die slagschepen nog te lang, voor het effect is het zinloos om van die grote dingen te posten hier, groter dan 550 worden ze toch niet weergegeven, maar wel geladen. In fototopics is dat bar irritant zelfs met een tig megabitverbindingquote:Op zaterdag 31 juli 2004 17:33 schreef SailingAce het volgende:
Hoe kom je daar nou bijquote:Op zaterdag 31 juli 2004 17:33 schreef SailingAce het volgende:
*Bibber*quote:Op zondag 1 augustus 2004 03:04 schreef Takkesteeg het volgende:
Gelijk hebben ze onze 'strenge' moderators, resizen die handel!
Al ben ik er, voor mezelf, nog niet uit waarom, als ik een plaatje wil posten van een 5 megapixel plaatje, de resizer zegt: Uw plaatje heeft al de juiste afmetingen en hoeft niet geresized te worden...
Van schrik heb ik nog steeds geen plaatje 'durven' posten MAAR SCHRIK NIET! Ik ga het van de week er toch op wagen!
Zie wel wat eruit komt dan.
Dus: BEWARE!![]()
wauw, Toscane is mooi he! Mooie foto's!! Ik vind de eerste mooier dan de tweede, de tweede is wat donker. Wel mooie kleuren!quote:Op zondag 1 augustus 2004 10:06 schreef the-O het volgende:
Snel dan nog maar 2 van mij. Op z'n Italiaans:
[afbeelding]
[afbeelding]
at had ik ook inderdaad.quote:Op zondag 1 augustus 2004 03:04 schreef Takkesteeg het volgende:
Gelijk hebben ze onze 'strenge' moderators, resizen die handel!
Al ben ik er, voor mezelf, nog niet uit waarom, als ik een plaatje wil posten van een 5 megapixel plaatje, de resizer zegt: Uw plaatje heeft al de juiste afmetingen en hoeft niet geresized te worden...
quote:Op zondag 1 augustus 2004 10:37 schreef Caar2 het volgende:
[..]
Toscane is mooi he!
Ik zie nietsquote:Op zondag 1 augustus 2004 13:14 schreef Mirage het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Bij zonsondergang... de maan opkomst gefotografeerd
excuus... bericht is gewijzigdquote:Op zondag 1 augustus 2004 13:21 schreef apestartje het volgende:
[..]
Ik zie niets
Nee, daar had ik nog niet over gedachtquote:Op maandag 2 augustus 2004 23:31 schreef PdeHoog het volgende:
Netjes Yoni! Heb je er al eens over nagedacht om met PS een crop te maken? Je zou dan een verticale crop kunnen maken van het bootje met de zon bijvoorbeeld. Dan krijg je met deze groottes toch een veel interessantere foto
Gebruik je geen flitser zeker?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:14 schreef cramus het volgende:
Zonsondergang bij de Hondsbosse Zeewering en een vader en dochter die op de dijk aan het vliegeren waren, geeft een leuk effect:
[afbeelding]
Eh.... Nee. sniezomooialsjedatwelzoudoen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 11:08 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Gebruik je geen flitser zeker?
He die heb ik eerder gezien.quote:Op zondag 5 september 2004 21:53 schreef Fots het volgende:
[afbeelding]
Heb je geen foto programma op de computer waar een crop functie op zit,want dan kan je het wel mooi digitaal wegsnijden.quote:Op zondag 5 september 2004 21:30 schreef Yamyam het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
allen gemaakt met goedkoop toestelletje dat niet in kan zoomen en fixed focus heeft + ingescand, witte randen zijn van scanner
maar ha! ik heb een nieuwe GOEDE digi-camera dus dat wordt beter!
De Nederlandse Spoorwegen schijnen nog een paar van die dingen te hebbenquote:Op zondag 5 september 2004 22:39 schreef apestartje het volgende:
[..]
He die heb ik eerder gezien.
Weet je mischien ook hoeveelquote:Op zondag 5 september 2004 22:43 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
De Nederlandse Spoorwegen schijnen nog een paar van die dingen te hebben![]()
Wil het naturel houdenquote:Op dinsdag 7 september 2004 13:26 schreef knuppelhout het volgende:
idd, maar misschien nog wel mooier als je m iets opwarmt?
quote:Op zondag 17 oktober 2004 00:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Voor Bengeltje
[afbeelding]
Vrijdagavond over Utrecht
Vragen naar de bekende weg ,past niet bij jequote:Op zondag 17 oktober 2004 00:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Wie? IK?
*Gewoon overal overheen lultquote:Op zondag 17 oktober 2004 00:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vragen naar de bekende weg ,past niet bij je![]()
quote:Op zondag 17 oktober 2004 00:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
*Gewoon overal overheen lult
Ga jij ook een foto van een zonsondergang posten?
Aan de andere kant.... Als je de onderste 30% eraf cropt, heb je dat effect grotendeels bereikt, en OOK nog een panorama-fotoquote:Op zondag 17 oktober 2004 10:38 schreef knuppelhout het volgende:
mooi, beertje_. JAmmer van de scheve horizon. Ook was een lager camera-standpunt missch beter geweest, zodat de silhouetten nog beter tegen de lucht hadden afgestoken
Hij is scheef ja(zoals het meestal is, het word wat beterquote:Op zondag 17 oktober 2004 10:38 schreef knuppelhout het volgende:
mooi, beertje_. JAmmer van de scheve horizon. Ook was een lager camera-standpunt missch beter geweest, zodat de silhouetten nog beter tegen de lucht hadden afgestoken
Ik heb een statief MET waterpas, en nog presteer ik het altijd om scheve foto's te makenquote:Op zondag 17 oktober 2004 18:48 schreef beertje_ het volgende:
[..]
Hij is scheef ja(zoals het meestal is, het word wat beter), ik denk erover om een waterpas op m'n camera te plakken
![]()
En bedankt voor de tip voor een andere keer(in dit geval had ik in het water moeten staan maar had nog wel op de grond kunnen gaan liggen)
quote:Op zondag 17 oktober 2004 19:00 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik heb een statief MET waterpas, en nog presteer ik het altijd om scheve foto's te maken![]()
Prijs? Levertijd? HEBBUH!!!quote:Op zondag 17 oktober 2004 19:08 schreef Ouwesok het volgende:
Dat waterpas op je statief geeft alleen aan of het statief waterpas staat, van de camera kun je dan nog niet helemaal zeker zijn.
Als je een camera met flitsschoen hebt en veel in het landschap bezig bent is dit hieronder misschien een optie:
[afbeelding]
Daarmee zet je de camera naar wens waterpasser dan waterpas.
Tsjeemig, de dokter komt op toeren.....quote:Op zondag 17 oktober 2004 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Prijs? Levertijd? HEBBUH!!!
hm...zou ik dat zelf kunnen knutselen? er ligt hier nog wel ergens een waterpas te zwervenquote:Op zondag 17 oktober 2004 19:08 schreef Ouwesok het volgende:
Dat waterpas op je statief geeft alleen aan of het statief waterpas staat, van de camera kun je dan nog niet helemaal zeker zijn.
Als je een camera met flitsschoen hebt en veel in het landschap bezig bent is dit hieronder misschien een optie:
[afbeelding]
Daarmee zet je de camera naar wens waterpasser dan waterpas.
Is bekend verschijnselquote:Op zondag 17 oktober 2004 20:31 schreef pea4fun het volgende:
[..]
hm...zou ik dat zelf kunnen knutselen? er ligt hier nog wel ergens een waterpas te zwerven![]()
Maar eigenlijk komt het omdat ik dan zo naar mijn onderwerp aan het kijken ben dat ik helemaal vergeet op de waterpas te letten![]()
Precies, waarom moeilijk doen voor die paar tientjes?quote:Op zondag 17 oktober 2004 21:26 schreef Ouwesok het volgende:
Dit soort waterpasjes is vrij lastig zelf te knutselen, daarbij moet je een vlak hebben op je camera waar je hem op kwijt kunt, en dat ook zelf volledig waterpas is. Een flitsschoen, indien aanwezig, is altijd het beste referentievlak.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 08:53 schreef Bengeltje het volgende:
Flash, je had me hier niet op moeten wijzen
ik ben verdorie verslaafd aan zonsondergang/opkomst foto'ser staan er hier zo veel mooie
Die is echt zoo mooi !quote:
Ik was ook net iets te laat....kijk maar naar de kleine lettertjesquote:Op zondag 7 november 2004 17:27 schreef knuppelhout het volgende:
ik vind m eigenlijk niet zo super. onderbelicht en mist een onderwerp (de zon bijvoorbeeld). ik denk wel dat als je 10 min eerder was geweest, het een prachtplaat zou zijn.
OK....maar ik kom altijd te laatquote:Op zondag 7 november 2004 17:31 schreef knuppelhout het volgende:
(daarom zei ik t ook: als instemming)
quote:Op zondag 7 november 2004 17:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
Vandaag weer aan het schoten geweest.
[afbeelding]
[afbeelding]
Die 2 doen blijkbaar toch het bestequote:Op zondag 7 november 2004 18:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]mooi , vooral deze twee
Hé...die heb ik ookquote:Op dinsdag 9 november 2004 19:29 schreef pea4fun het volgende:
Voor iedereen die niet in het micromeet topic kijkt zet ik deze nog even hier![]()
[afbeelding]
Mijnes is toch mooierquote:Op dinsdag 9 november 2004 19:33 schreef Robertje het volgende:
[..]
Hé...die heb ik ook![]()
Hij is mooi peaquote:Op dinsdag 9 november 2004 19:29 schreef pea4fun het volgende:
Voor iedereen die niet in het micromeet topic kijkt zet ik deze nog even hier![]()
[afbeelding]
Heel sereen , mooi hoorquote:Op dinsdag 9 november 2004 19:29 schreef pea4fun het volgende:
[afbeelding]
Nou waar blijven die van jou dan ?quote:Op dinsdag 9 november 2004 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja het was een mooie dag voor zonsondergangfoto's
Die is fluweelzacht om te zien....quote:Op dinsdag 9 november 2004 22:57 schreef Shark.Bait het volgende:
[afbeelding]
Zonsopkomst boven de Nijl
Wat een plaatjequote:Op dinsdag 9 november 2004 22:57 schreef Shark.Bait het volgende:
[afbeelding]
Zonsopkomst boven de Nijl
Ik nietquote:Op woensdag 10 november 2004 00:18 schreef Shark.Bait het volgende:
Tx guys
Typisch geval van kiekje... juiste plek, juiste moment. En niet kunnen slapen op de feloek
Deze foto had iedereen kunnen nemen... maar alleen 3 van de 20 mensen waren wakker, waaronder ik
Jah ik blijf posten zekerquote:Op dinsdag 9 november 2004 21:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nou waar blijven die van jou dan ?
hij is weer fijn Pellequote:Op donderdag 11 november 2004 11:31 schreef Pelle_t.net het volgende:
Maasboulevard in Schiedam, vorige week:
[afbeelding]
Klopt.. ben nu alleen bezig met het kijken of het kopen van een huis realiseerbaar is; de komende weken kan ik daar niet echt een uitspraak over doen dus...quote:Op donderdag 11 november 2004 12:18 schreef PdeHoog het volgende:
jij en ik hadden nog een afspraak staan voor Satriani geloof ik
quote:Op zaterdag 13 november 2004 23:06 schreef PdeHoog het volgende:
Deze zijn een half uur voor zonsondergang in Hoek van Holland genomen:
[afbeelding]
[afbeelding]
wacht rustig af....quote:Op zondag 14 november 2004 00:53 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ben nu heel benieuwd naar mijn resultaten
maar die komen morgen
Wat is nou weer een portrait-cropquote:Op zondag 14 november 2004 11:08 schreef PdeHoog het volgende:
Mooie foto 2nosedT, maareh
a) hij is te groot
b) je horizon loopt scheef
een portrait-crop van de zon in het midden met beide boten erop zou ook best leuk kunnen zijn denk ik
het tegenovergestelde van een landscape-cropquote:Op zondag 14 november 2004 17:57 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Wat is nou weer een portrait-crop
Hij is heel mooi..Zit mooie diepte inquote:Op zondag 14 november 2004 18:49 schreef JeOma het volgende:
Ik geloof 't nog steeds niet, maar toch heb ik deze vorige week gemaakt!
[afbeelding]
Hmpf...quote:Op zondag 14 november 2004 18:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
het tegenovergestelde van een landscape-crop
quote:Op zondag 14 november 2004 19:02 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Hmpf...
oooooooooohhhhhhwwwww....weet ik veel dat dat een portraitcrop heet...weer wat geleerdquote:Op zondag 14 november 2004 19:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde is dat hij dus een crop eruit moest halen op portraitstand. Gewoon in de lengte dus ipv in de breedte
edit: zo dus
[afbeelding]
quote:Op zondag 14 november 2004 20:05 schreef Bowiefan het volgende:
vanaaf ging de zon onder in amsterdam:
[afbeelding]
Sta je daar wel met je grote mond, maar ik zie geen bewijs.....quote:Op zondag 14 november 2004 20:22 schreef Xilantof het volgende:
volgens mij zag ik hem toch echt hier in den haag onder gaan...
wel van gisteren in hoek van holland!quote:Op zondag 14 november 2004 20:26 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
Sta je daar wel met je grote mond, maar ik zie geen bewijs.....
ik vind het ook leuk, maar vooral bij dit onderwerp erg lastig om er wat moois en origineels van te maken.quote:Op woensdag 17 november 2004 21:28 schreef De_Warme_bakker het volgende:
binnenkort ook weer eens zonsondergangen schieten... is en blijft toch wel één van de favoriete onderwerpen
precies, het is 9 van de 10 keer een moment van: "daar had je bij moeten zijn"quote:Op donderdag 18 november 2004 14:43 schreef Robertje het volgende:
In echt is ie mooier
Wat een schitterende foto......quote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:30 schreef Ouwesok het volgende:
Ook maar weer eens proberen:
[afbeelding]
Canon G5
nee, te licht: de hele foto is flets door m lichter te maken.quote:Op maandag 15 november 2004 19:08 schreef kzin het volgende:
Vorige maand gemaakt in Kenia:
[afbeelding]
Is de voorgrond te donker of niet?
Prachtige kleuren combinatiequote:Op maandag 20 december 2004 20:09 schreef Shogen het volgende:
Gister koud, maar heerlijk sunsetje in Noordwijk:
[afbeelding]
Mooi plaatjequote:Op maandag 20 december 2004 20:09 schreef Shogen het volgende:
Gister koud, maar heerlijk sunsetje in Noordwijk:
[afbeelding]
Ik wilde ook meer kleuren maar opeens ging de zon onder...en toen was het donker. Volgende keer neem ik wel mijn statief mee. Maar dankquote:Op woensdag 5 januari 2005 22:13 schreef De_Warme_bakker het volgende:
laatste vind ik het best, helaas van het missen van kleuren.
maarre... mooi
Ja, dus!?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 01:37 schreef JPM01 het volgende:
shit gisteren een mooie zons ondergang gezien met wolken en een paarse lucht alleen ik zat in de bus![]()
klopt; mooi rood is niet lelijkquote:Op zaterdag 8 januari 2005 10:48 schreef Weopj het volgende:
Mijn foto doet t nu, finally...
Hij is vanaf het dak genomen.. en ja, ik woon echt ìn Eindhoven.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 12:50 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
klopt; mooi rood is niet lelijk
maaar eeeeh, het lijkt me toch iets meer 'buiten' eindhoven
en hij is te groot
ik had hem graag willen malen, maar in de bus kon dat nietquote:
Ja, dus!?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 15:23 schreef JPM01 het volgende:
[..]
ik had hem graag willen malen, maar in de bus kon dat niet![]()
[/img] om af te sluitenquote:Op maandag 17 januari 2005 00:31 schreef GrotePier het volgende:
eeeehm wat doe ik verkeerd??
Weer mooie foto's JPMquote:Op maandag 24 januari 2005 19:08 schreef JPM01 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
wat vinden jullie ervan?? volgens mij 1 van de beteren die gelukt zijn
ik weet het van die datum, hij stond nog aan , maar ondertussen is die uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |