Sta je daar wel met je grote mond, maar ik zie geen bewijs.....quote:Op zondag 14 november 2004 20:22 schreef Xilantof het volgende:
volgens mij zag ik hem toch echt hier in den haag onder gaan...
wel van gisteren in hoek van holland!quote:Op zondag 14 november 2004 20:26 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
Sta je daar wel met je grote mond, maar ik zie geen bewijs.....
ik vind het ook leuk, maar vooral bij dit onderwerp erg lastig om er wat moois en origineels van te maken.quote:Op woensdag 17 november 2004 21:28 schreef De_Warme_bakker het volgende:
binnenkort ook weer eens zonsondergangen schieten... is en blijft toch wel één van de favoriete onderwerpen
precies, het is 9 van de 10 keer een moment van: "daar had je bij moeten zijn"quote:Op donderdag 18 november 2004 14:43 schreef Robertje het volgende:
In echt is ie mooier
Wat een schitterende foto......quote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:30 schreef Ouwesok het volgende:
Ook maar weer eens proberen:
[afbeelding]
Canon G5
nee, te licht: de hele foto is flets door m lichter te maken.quote:Op maandag 15 november 2004 19:08 schreef kzin het volgende:
Vorige maand gemaakt in Kenia:
[afbeelding]
Is de voorgrond te donker of niet?
Prachtige kleuren combinatiequote:Op maandag 20 december 2004 20:09 schreef Shogen het volgende:
Gister koud, maar heerlijk sunsetje in Noordwijk:
[afbeelding]
Mooi plaatjequote:Op maandag 20 december 2004 20:09 schreef Shogen het volgende:
Gister koud, maar heerlijk sunsetje in Noordwijk:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |