Wat mij betreft nog het allerbeste nummer van Spinvis....heerlijk nummer!!!quote:
Als 'ie het haalt. Het gaat slecht met Han.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:17 schreef I.R.Baboon het volgende:
En Han Reiziger zegt in het Volkskrant Magazine van afgelopen zaterdag dat ie wrs in januari 2006 weer met spinvis gaat touren.
Leuk zeg...welke delen heb je ?quote:Op zaterdag 2 april 2005 11:34 schreef BlaatschaaP het volgende:
Wow.
Het was weer fucking geniaal. Vooral het eind toen ik de helft van zijn 4 blaadjes kon bemachtigen die hij gebruikte bij Lotus Europa. En natuurlijk laten signeren.
In Z'meer was het inderdaad ook meesterlijk! Blij dat ik ben gegaan.quote:Op zondag 10 april 2005 16:19 schreef TeleluvR het volgende:
Gisteravond is Leiden geweest naar SpinviS. Was werkelijk te gek! En een briljante pauze-act (dat niet iedereen wist te waarderen overigens!).
Een aanrader!
Arjen speelt gewoon zichzelf. Hij is idd een vaaghaas, hij heeft ook een dichtbundel geschreven, ook al zo vaag.quote:Op zondag 10 april 2005 17:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In Z'meer was het inderdaad ook meesterlijk! Blij dat ik ben gegaan.
Ik heb wel moeten lachen om de pauze act. Zou die vent achter die keyboards nou echt zo'n vaaghaas zijn of heeft hij dat gewoon briljant neergezet?
Het album is ook nog niet opgenomen...quote:Op zondag 10 april 2005 19:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik vermoed dat ie echt zo is. Maar hoe dan ook wel erg geestig.
En is het album nou nog steeds niet uit?.
Dat maakt niet uit, ik wil het nu!quote:Op zondag 10 april 2005 20:15 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Het album is ook nog niet opgenomen...
Van wijn moet je dromenquote:Op zondag 10 april 2005 20:23 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, ik wil het nu!
Bah, ik haat wachten.
YPPY kon de 1e keer niet met Jarno mee.quote:Op woensdag 13 april 2005 11:22 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zijn er ook fokkers die NIET twee keer zijn geweest?
Nog een HZ-(Cult)er (alhoewel jij de module taalbeheersing nog wel eens mag volgenquote:Op woensdag 2 maart 2005 12:00 schreef Razzerr het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je eerste post dan maar hé![]()
Ik was gisteravond ook in Middelburg en ik heb ook erg genoten van het optreden. Ook leuk dat solo even een opwarmertje speelt (want dat is het toch wel). Ik wil iig zeker nog een 2e keer een optreden uit deze tour zien! Een echte aanrader![]()
Wat betreft jouw negatief punt: aangezien ik een opleiding aan de Hogeschool Zeeland volg weet ik hoe dit zit. Het optreden van spinvis zat namelijk in het zoogenaamde HZ-Cult programma. HZ-Cult is een soort stichting die culturele activiteiten organiseert voor studenten van de HZ. Als je als student dan een bepaalde variatie aan voorstellingen volgt (bijvoorbeeld muziek, film, lezingen, excursies) kan je inderdaat een studiepunt verdienen. De meeste studenten (zoals ik en waarschijnlijk vele andere studenten (het waren er 85) die in de zaal zaten die zich net zo aan hun sms'ende-medestudenten ergeden als jij en ik.) volgen dit programma omdat ze het leuk en interresant vinden. Helaas zitten er ook altijd profiteurs bij die ff denken op een makkelijke manier een studiepunt te verdienen en vervolgens gaan zitten slapen, klooien, chips eten en sms jes sturen. En het was natuurlijk ongelofelijk respectloos om weg te lopen tijdens het toegift![]()
Maar mensen, het was gewoon een geslaagd optreden en vooral gaan kijken![]()
quote:Op woensdag 13 april 2005 11:22 schreef I.R.Baboon het volgende:
quote:Op woensdag 13 april 2005 11:23 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
YPPY kon de 1e keer niet met Jarno mee.
4 keer!quote:Op woensdag 13 april 2005 11:22 schreef I.R.Baboon het volgende:
Welke, Kom in de cockpit? Dat was volgens mij nogal een gimmick, want hij deed die 2 optredens waar ik was ook alsof het enorm nieuw was, en ook z'n eigen bandleden namen dat niet zo serieus.quote:Het was weer geweldig!
Leuk detail, 6 weken geleden moest ie zn nieuwe liedje nog even oefenen en nu kenden ze het al! Leuk liedje trouwens!
Klopt! Maar 6 weken geleden liepen ze te klooien en nu speelden ze het gewoon!quote:Op donderdag 14 april 2005 12:27 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Welke, Kom in de cockpit? Dat was volgens mij nogal een gimmick, want hij deed die 2 optredens waar ik was ook alsof het enorm nieuw was, en ook z'n eigen bandleden namen dat niet zo serieus.
Wat niet wegneemt dat het een enorm tof nummer is.
Wat zij zegt.quote:Op donderdag 14 april 2005 09:06 schreef Liejannuh het volgende:
Het was weer geweldig!
En hij deed smallfilm in de toegift met alleen pianobegeleiding en dat was erg mooi!
En Solo was ook erg ok!
Of eventueel zn 2e cd afmaken.quote:Op zondag 17 april 2005 09:34 schreef SingleCoil het volgende:
zo...vanavond gelukkig de laatste al weer...kan 'ie eens lekker een poosje s' avonds tv kijken enzo...
Ik was 'r ookquote:Op maandag 18 april 2005 00:07 schreef mel723 het volgende:
Het was. Ik vond het wel vaag dat het grootste deel van het publiek een beetje stil zat te staren, maarja. En ik vind dat Hoofddorp bordjes naar de snelweg moet zetten. We hebben nu zo'n beetje de binnenlanden van de randstad gezien, en zelfs met groot licht gereden
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |