In De Regentes in Den Haag liep er wel iemand heel erg opzichtig rond met een te grote camera. Geen idee of hij er ook iets nuttigs mee heeft gedaan verder. Ik weet wel dat de pc waar de achtergrondbeelden opstaan daar tijdens 'Het voordeel van video' de geest gaf, dus van de opnames van dat nummer zou ik niet al te veel verwachten.quote:Op zondag 29 mei 2005 18:08 schreef QyRoZ het volgende:
Zijn er nou helemaal geen opnames van deze tour?
Damn, ik had best opnamens willen hebben van deze tour!quote:Op zondag 29 mei 2005 18:37 schreef QyRoZ het volgende:
Ik zag op Soulseek opnames staan van het optreden in Eindhoven, maar kan ze niet meer terugvinden. De wachtrij was ook idioot lang.
Ja, ik dus ook.quote:Op maandag 30 mei 2005 07:48 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Damn, ik had best opnamens willen hebben van deze tour!
Bedankt!quote:Op zondag 29 mei 2005 18:37 schreef QyRoZ het volgende:
Ik zag op Soulseek opnames staan van het optreden in Eindhoven, maar kan ze niet meer terugvinden. De wachtrij was ook idioot lang.
Houd ons op de hoogte aub!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:29 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Bedankt!
Met wat gericht zoeken heb ik hem gevonden, en hij is nu downloadende. Duurt vast nog wel een dag maar dan heeft Supereert ze ook.
Ergens in dit topic staat er al een foto van. Limited Edition (500 ex.) en wrs nu al uitverkocht. Moet hem eigenlijk nog een keer rippen maar ik heb geen MP3 speler of zo.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:34 schreef TeleluvR het volgende:
Een LP met Goochelaars en Geesten? Vertel...
Fantastisch, ik heb dat geloof ik een beetje gemistquote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:37 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ergens in dit topic staat er al een foto van. Limited Edition (500 ex.) en wrs nu al uitverkocht. Moet hem eigenlijk nog een keer rippen maar ik heb geen MP3 speler of zo.
Te bestellen op http://www.youmakemusic.com/shop/index.php?action=detailinfo&article_id=1007350quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:38 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Fantastisch, ik heb dat geloof ik een beetje gemist![]()
Leuk hoor!
Helaas heb ik nog steeds niet de beschikking over een platenspeler, anders had ik em zo aangeschaft...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:49 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Te bestellen op http://www.youmakemusic.com/shop/index.php?action=detailinfo&article_id=1007350
Maar ik krijg nog steeds een dvd (ook van spinvis) van dat bedrijf die nog niet opgestuurd is, dus tot dan wil ik ze niet aanraden.
Zijn ze goed, de opnames? Dan ga ik binnenkort ook eens op zoek!quote:Op woensdag 1 juni 2005 03:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hoera. Het optreden is binnen. Ik ga dus heel gelukkig slapen. En in ruil daarvoor heeft [betreffende eigenaar] ook wat dingen van mij gehad.
*kus me dan en biiiiiiiiiiiiiiiiiiijt mijn tong af*
Mail me als je ze wil hebben. Adres staat in mn profiel.quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:42 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Zijn ze goed, de opnames? Dan ga ik binnenkort ook eens op zoek!![]()
Inderdaad. Bovendien is een deel van het sample al gebruikt op het debuut van SpinviSquote:
Eigenlijk ben ik al toe aan het album daarna. Maar ja...quote:Op maandag 20 juni 2005 18:08 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ben inmiddels wel toe aan het nieuwe album.
idd, wanneer komt ie nou...quote:Op maandag 20 juni 2005 18:08 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ben inmiddels wel toe aan het nieuwe album.
Alsof je Spinvis te vaak kan zien...quote:Op maandag 20 juni 2005 18:16 schreef gelly het volgende:
Ik heb Spinvis 2 avonden achter elkaar gezien ! En dat was een beetje teveel van het goede...
quote:
22-12 Paard van Troje, Den Haag.quote:Op donderdag 21 juli 2005 11:51 schreef Liejannuh het volgende:
Details!!!!!
Zo snel al? Waar?quote:Op donderdag 21 juli 2005 12:22 schreef MrCrowley het volgende:
* MrCrowley gaat 28 Oktober naar Spinvis
Mooi! Nu nog uitvinden wanneer de voorverkoop begint, want dat staat natuurlijk niet op de site van het paard.quote:
Ik mail je net terug dumbo!quote:Op donderdag 21 juli 2005 12:57 schreef dwerg het volgende:
Ik mail je net, muts. Kan gewoon via ticketservice. Ik ben zeker weer geklassificeerd als spam.
Daar kun je dan weer 2 biertjes van kopen.quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:02 schreef Liejannuh het volgende:
Ik fiets wel even langs, scheelt weer reserveringskosten enzo!
Held!quote:Op donderdag 21 juli 2005 12:59 schreef dennisjv het volgende:
Over die Eindhoven-opnames: die heb ik gemaakt...
Ik heb ze gemaakt met m'n minidisc-recorder (vanaf midden rij 2) en ik heb overgezet naar CD (inclusief het voorprogramma van Solo en een stuk van de pauze-act) en ze daarna ook als mp3 gecodeerd, maar de CD klinkt absoluut wat beter. Ik heb ze vervolgens geshared op DC++ een dag of wat na het concert en ik zie dat ze zich verder verspreid hebben :-) Ze waren op DC++ in ieder geval vrij populair.
Dan ga ik al naar dEUS in Tivoliquote:Op donderdag 21 juli 2005 12:56 schreef QyRoZ het volgende:
Zo 16 oktober 2005 Haarlem
Ik heb 'm een maandje of 2 terug ook gemaild en daar op volgde de meest vreemde gesprekken everquote:Op donderdag 21 juli 2005 20:30 schreef Liejannuh het volgende:
Spinvis gemaild, nu maar hopen dat ie beter is in terugmailen dan Guy Sebastian!
Ik vind het als geheel leuk bedacht (wel jammer van die brakke verpakking..) en goed uitgevoerd. Het is absoluut een fascinerend onderwerp, maar toch is het niet iets dat ik veel gedraaid heb, misschien 2 keer of zo in z'n geheel.quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:19 schreef I.R.Baboon het volgende:
Eindelijk het hoofd van Ferdinand Cheval binnen. En het is een totaal bizar pakket. Morgen afluisteren.
Zo dat heeft dan een tijd geduurd. Ik had niet verwacht deze eerder te hebben dan I.R.Baboon.quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:19 schreef I.R.Baboon het volgende:
Eindelijk het hoofd van Ferdinand Cheval binnen. En het is een totaal bizar pakket. Morgen afluisteren.
Zullen we onze kennismaking hernieuwen bij een concert van Spinvis?quote:Op maandag 8 augustus 2005 22:48 schreef Liejannuh het volgende:
Nog steeds geen mail terug van spinvis.
Ga van de week wel kaartjes halen voor Den Haag. Nog meer liefhebbers?
Leuk!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 09:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zullen we onze kennismaking hernieuwen bij een concert van Spinvis?![]()
Vroeger...quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 09:46 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Leuk!
Ik zal eens kijken of ik nog meer #zuid-hollanders kan vinden die mee willen!
Misschien ik welquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 09:46 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Leuk!
Ik zal eens kijken of ik nog meer #zuid-hollanders kan vinden die mee willen!
Ik ga 22 december weer naar Spinvis lees ik!quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:00 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb 7 kaartjes voor het Paard 22 december!
Oh, ik ook.quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga 22 december weer naar Spinvis lees ik!![]()
![]()
Snel kaartje halen / reserveren / kopen / lenen / stelen dan...quote:
Yup, met dank aanquote:Op zondag 4 september 2005 22:55 schreef Christine het volgende:
Heb jij al kaartjes?
Als ik 't zo hoor is 't wel de moeite waard om een ban voor te krijgen...quote:Op maandag 5 september 2005 17:36 schreef QyRoZ het volgende:
Ik hou van Nietzman. Heel erg veel.. De reden is een bepaald MP3 bestand wat ik op webspace heb staan maar waar ik een ban voor krijg als ik daar de link van geef.
Hoe heb jij daar kaartjes geregeldquote:Op maandag 5 september 2005 16:02 schreef Pinjata het volgende:
28 januari 2006 in de Groene Engel in Oss
www.groene-engel.nl
Mail maarquote:Op maandag 5 september 2005 18:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik 't zo hoor is 't wel de moeite waard om een ban voor te krijgen...
Wat is 't precies?
"Na de zomer". De hele Spiv-site is ook redelijk niet-informatief, zeg maar. Ik verwacht oktober.quote:Op maandag 5 september 2005 18:21 schreef Z het volgende:
Ik ga hem zien in Haarlem.
Is de releasedatum van de nieuwe plaat al bekend? Of het het nog steeds "na de zomer" ...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |