http://www.spinvis.nl/quote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:48 schreef Plantenbak het volgende:
Komt er een nieuwe dan? Ik zie 'm tegenwoordig regelmatig bij Z@ppelin, in een kinderprogramma waar hij toffe liedjes zingt.
Anders ik wel.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:46 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Ben erg benieuwd.
Gefeliciteerd met je eerste post dan maar héquote:
Ik heb hem nog niet gezien, ben wel erg benieuwd. Ik heb op dit moment alleen de liquide middelen niet om hem aan te schaffen, helaasquote:Op woensdag 3 november 2004 12:55 schreef DaisyDuke het volgende:
Heb vandaag de dvd van "Het Hoofd van Ferdinand Cheval" besteld, ben erg benieuwd... Niet alleen naar de muziek van Spinvis, maar aangezien twee vrienden van me bij de beeldmakers behoren, ook naar de beelden... Heeft iemand 'm al gezien?
http://www.hethoofdvan.nl
* Late reactie plaatst *quote:Op zondag 19 september 2004 19:48 schreef QyRoZ het volgende:
Gorro! We gaan weer hè?
Gisteren nog even een extra kaartje gehaald voor een vriendin die ook meegaat. Heb er nu drie hier liggen dus. Ik heb ze nog. Even extra gechecked.quote:Op woensdag 2 maart 2005 17:16 schreef Gorro het volgende:
[..]
* Late reactie plaatst *
Jazeker! Ik had er al veel zin in, maar na die lovende recensie nog veel meer. Nog 13 nachtjes...
Wij gaan in Tilburg, niet in de buurt, maar dan kan ik meteen bij de halve familie langs.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 09:45 schreef Liejannuh het volgende:
Het was echt super super super leuk!
Ik ben blij dat ik nog een keer ga!
Waar ga je Yppy?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
welke plaats spelen ze dan?quote:
Twentse Schouwburg, Enschede. Mijn eerste keer was ook in het Muziekcentrum in Enschede (bedoel je vast, Conservatorium zit er bij in)quote:Op zondag 6 maart 2005 15:08 schreef omearos het volgende:
[..]
welke plaats spelen ze dan?
Ik ben een hele tijd terug naar een concert geweest, in het conservatorium in Enschede. Toen nog op sleeptouw omdat ik ze niet kende![]()
Daar wilde ik ook heen, hoe was het? En hoezo apartquote:Op zaterdag 5 maart 2005 19:11 schreef Volano het volgende:
Ik ben gister in naaldwijk geweest.. maar het was eeuh een aparte ervaring
ja, die bedoel ik idd.quote:Op zondag 6 maart 2005 15:17 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Twentse Schouwburg, Enschede. Mijn eerste keer was ook in het Muziekcentrum in Enschede (bedoel je vast, Conservatorium zit er bij in)
Ik ook, ik ook.quote:Op zondag 6 maart 2005 14:47 schreef Glacius het volgende:
Ik ben erbij, 21 maart, Amsterdam. Ben zó benieuwd....
Leuk, jezelf quoten. Na wat vermanende woorden van een kennis, moet ik het bovenstaande wellicht relativeren, aangezien ik het wellicht weer eens te bot benaderd heb. De muzikale kwaliteiten van Solo zijn meer dan in orde, de teksten raakten mij echter niet. Ik wil ze hier niet graag vergelijken met de typisch "nederlandse simpelheid" die we bij minder goede nederlandse artiesten tegenkomen als zij in het engels gaan schrijven. Ik weet mijn persoonlijke mening over hun teksten hieraan, wat natuurlijk niet terecht is. De teksten zijn duidelijk met met aandacht geschreven, ze slaan bij mij helaas alleen niet in...quote:Op zaterdag 5 maart 2005 13:35 schreef Drive-r het volgende:
Ik vond solo zelf niet echt goed. Het was muzikaal best in orde, maar die engelse teksten waren weer zo 'nederlands simpel'. Een paar goeie zinnen en vervolgens de rest laten rijmen, eindigend met liedjes vol cliches.... ik hou er niet van
it's a datequote:Op zondag 6 maart 2005 16:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ook, ik ook.
Vooral omdat ik die nieuwe nummers allemaal nog niet ken.
Volgens http://dertigers.blogspot.com/2005_02_01_dertigers_archive.html heette dat nummer Goochelaars en Geestenquote:Op woensdag 16 maart 2005 00:32 schreef QyRoZ het volgende:
Het eerste nummer vond ik geniaal (naam weet ik zo niet meer), de overgang van het beeld naar het geluid. Ik wil weer!
Ik zou maar vast een superlatievenwoordenboek kopen.quote:Op woensdag 16 maart 2005 11:39 schreef pyl het volgende:
"Extreem geweldig", "geinig", "allemaal briljant", "geniaal", "juweeltjes" - ik heb Spinvis nog nooit gezien, maar er staat me overmorgen wat te wachten, geloof ik....![]()
Voor de rest van de wereld is het fucking geniaal.quote:Op woensdag 16 maart 2005 12:17 schreef DrMarten het volgende:
Oh ja, voor mensen met migraine schijnt het niet echt aan te raden te zijn kwamen we gister achter
Hmmm.....niet nodig: gewoon een prima avond gehad.quote:Op woensdag 16 maart 2005 11:43 schreef QyRoZ het volgende:
Ik zou maar vast een superlatievenwoordenboek kopen.
Bedoel je niet Ben Ketting?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:48 schreef Plantenbak het volgende:
Komt er een nieuwe dan? Ik zie 'm tegenwoordig regelmatig bij Z@ppelin, in een kinderprogramma waar hij toffe liedjes zingt.
Was jij gisteravond in De Vereeniging, Blaatschaap? Ik vond het geluid nu en dan niet optimaal (hoewel de Grote Zaal vermaard is om zijn akoestiek).quote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:45 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik kan er eigenlijk maar één ding over zeggen: Het was het beste optreden dat ik in mijn hele leven heb gezien.
Pas je wel een beetje op jezelf?quote:En lief.
Ik heb m'n t-shirt en kaartje laten signeren.
Woei.
Ik was gister in de Vereeniging iddquote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:49 schreef pyl het volgende:
[..]
Was jij gisteravond in De Vereeniging, Blaatschaap? Ik vond het geluid nu en dan niet optimaal (hoewel de Grote Zaal vermaard is om zijn akoestiek).
[..]
Pas je wel een beetje op jezelf?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |