Vorige delen:
Voetbalshirts
Voetbalshirts 2
Voetbalshirts deel 3 alweer
Voetbalshirts, deel 4
Ook een nadeel is de lopende band productie. Eén basisontwerp en daar moeten vervolgens tientallen verschillende landen in spelen met een eigen kleurtje. Zeker toplanden als Nederland verdienen hun eigen gemaakte shirt.
En wie in hemelsnaam bedenkt het om vlaggen van andere landen op het hart te zetten? Wie verzint het om nu met het nieuwe shirt een wit klein KNVB logo in het midden van de borstkast te plaatsen? De tijd van een groot zwarte leeuw op het hart is wel voorbij. Echt zonde.
Daarnaast zou Nederland met een rood-wit-blauw wapen op de rechterkant van het shirt moeten rondlopen zoals de Italianen met hun nationale vlag. Dat straalt wat identiteit uit.
En nu lopen ze weer met witte broekjes ipv oranje of zwarten. Kan er niet eens een vaste kleur worden gekozen? Bij die Duitsers wisselen ze ook niet van kleur, daar is een zwarte broek een vast onderdeel geworden van het welbekende tenue.
Een witte broek staat niet daadkrachtig genoeg. Zwart blijft nog altijd het mooiste. Het doet mij denken aan de jaren 70. Wit kan alleen mooi werken als het in het shirt verwerkt zit. Een wit uitshirt met oranje accenten zou prachtig zijn. Uiteraard weer met een grote zwarte leeuw op het hart.
Ik zou dolgraag eens een shirt willen ontwerpen waar men trots op kan zijn.
Ik hoop in ieder geval dat het uitshirt WIT is, zonder lijnen en overbodige curven. Gewoon wit en strak.
Ik vind witte broekjes daarentegen wel mooi staan bij roodachtige shirts. Zwart is op zich niet verkeerd maar het staat niet bij een oranje shirt.
Uitshirt: Wit Shirt, Oranje Broek
Enne, qua tierlantijntjes:
Zwarte Leeuw op de zijkant zoals bij het (uit)shirt van FC Twente
Nederlandse Vlag op de borst .....
quote:Tsss, racist!
Op vrijdag 6 februari 2004 01:06 schreef The_BoezelaaR het volgende:Nederlandse Vlag op de borst .....
quote:Forza Twente
Op vrijdag 6 februari 2004 01:06 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Witte broekjes bij Oranje Shirts zijn MOOIUitshirt: Wit Shirt, Oranje Broek
Enne, qua tierlantijntjes:
Zwarte Leeuw op de zijkant zoals bij het (uit)shirt van FC Twente
Nederlandse Vlag op de borst .....
quote:Juist
Op vrijdag 6 februari 2004 11:20 schreef Sloggi het volgende:
Gewoon vlag rechts, knvb leeuw links. Dat Nike teken kan altijd nog op de mouwen of iets dergelijks.
quote:Niks racist, gewoon die Duitsers laten zien waar je voor staat!
Op vrijdag 6 februari 2004 09:12 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Tsss, racist!
quote:
Feyenoord Euro Kombat shirt
UNIEK!! Deze moet je als recht geaarde Feyenoord supporter hebben. Feyenoord heeft er NOOIT in gespeeld!! Alleen maar tegenstanders geloot die ook in het geel speelden Karnten en Teplice! Maar toch het shirt met heimwee naar het gouden (gids) jaar 1983!
quote:Dit wordt wel een collectorsitem!
Op vrijdag 6 februari 2004 14:38 schreef brighton het volgende:
Whaha, wat een verkooppraatjes van 247shop.nl![]()
[afbeelding]
[..]
* FrankyMcG gaat 'm kopen voor z'n toekomstig petekind!
quote:Lekker strak toch
Op vrijdag 6 februari 2004 14:58 schreef Sloggi het volgende:
Op feyenoord.nl zijn ze 15 euro duurder maar op 247 hebben ze alleen S
quote:verzamelwaarde?
Op vrijdag 6 februari 2004 16:34 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Waarom zou je een shirt willen hebben waar Feyenoord nooit in heeft gespeeld?
quote:ze weten in arnheim toch iedere keer weer een foeilelijk shirt te ontwerpen
Op vrijdag 6 februari 2004 14:11 schreef brighton het volgende:
En met ingang van volgend seizoen het nieuwe shirt van Vitesse, met nieuwe hoofdsponsor AFAB:
quote:Dat is gek, ik vind die shirts van Twente altijd zo übersaai. Daar sta ik dan toch van te kijken.
Op vrijdag 6 februari 2004 22:57 schreef CAZZO het volgende:[..]
ze weten in arnheim toch iedere keer weer een foeilelijk shirt te ontwerpen
maar das ook een klasse
Typisch Engels:
- Naam speler heeft altijd nog een extra randje, hier witte letter, zwart randje
- Naam speler in een boogje
- Ronde rugnummers
- Luxe uiterlijk
Typisch Italiaans:
- Retro look
- Strakke shirts
- Grote cijfers
Natuurlijk zijn er tal van uitzonderingen te geven.. Maar volgens mij zit ik aardig in de richting zo
quote:saai?
Op zaterdag 7 februari 2004 01:46 schreef Quasar_de_Duif het volgende:[..]
Dat is gek, ik vind die shirts van Twente altijd zo übersaai. Daar sta ik dan toch van te kijken.
mooiste shirt van NL
met dat Twentse ros op de zijkant....beter dan saaie streepjes of irritante kleurencombinaties
quote:Al die Engelse shirts hebben toch (verplicht?) dezelfde soorten letters en rugnummers, met het Premiership logo onderin...
Op zaterdag 7 februari 2004 02:09 schreef Kluupkluup het volgende:
Typisch Engels:
[afbeelding]
- Naam speler heeft altijd nog een extra randje, hier witte letter, zwart randje
- Naam speler in een boogje
- Ronde rugnummers
- Luxe uiterlijk
quote:Ja. Verplicht weet ik niet.
Op zaterdag 7 februari 2004 12:07 schreef brighton het volgende:[..]
Al die Engelse shirts hebben toch (verplicht?) dezelfde soorten letters en rugnummers, met het Premiership logo onderin...
quote:Het merendeel heeft al geen Adidas meer (3 clubs hebben geloof ik nog Adidas) en die flappen zijn er al niet meer.
Op zaterdag 7 februari 2004 02:09 schreef Kluupkluup het volgende:
Typisch Duits shirt:
[afbeelding]
- Adidas
- Kraag met flappenNatuurlijk zijn er tal van uitzonderingen te geven.. Maar volgens mij zit ik aardig in de richting zo
quote:Nee, volgens mij hebben best veel ploegen daar ook Uhlsport. H96 bijvoorbeeld, die hebben hetzelfde uitshirt als Vitesse, alleen met een andere sponsor erop...
Op zaterdag 7 februari 2004 15:17 schreef zjroentje het volgende:[..]
Het merendeel heeft al geen Adidas meer (3 clubs hebben geloof ik nog Adidas) en die flappen zijn er al niet meer.
quote:De meeste clubs hebben gewoon Nike geloof ik.
Op zaterdag 7 februari 2004 15:41 schreef brighton het volgende:[..]
Nee, volgens mij hebben best veel ploegen daar ook Uhlsport. H96 bijvoorbeeld, die hebben hetzelfde uitshirt als Vitesse, alleen met een andere sponsor erop...
Nike
- TSV 1860 München
- Hertha BSC Berlin
- Hamburger SV
- VfL Bochum
Kappa
- 1. Kaiserslautern
- SV Werder Bremen
Saller
- 1. FC Köln
Jako
- FC Hansa Rostock
- SC Freiburg
- Eintracht Frankfurt
Goool
- Borussia Dortmund
Lotto
- Borussia M'Gladbach
Uhlsport
- Hannover 96
Puma
- VfB Stuttgart
- VfL Wolfsburg
quote:met je blindegeleidehondje
Op zaterdag 7 februari 2004 01:46 schreef Quasar_de_Duif het volgende:[..]
Dat is gek, ik vind die shirts van Twente altijd zo übersaai. Daar sta ik dan toch van te kijken.
quote:Niet geheel toevallig de mooiste tenues uit de Bundesliga (op die sokken van Bremen na dan
Op zaterdag 7 februari 2004 20:51 schreef Sloggi het volgende:
Kappa
- 1. Kaiserslautern
- SV Werder Bremen
quote:Een rood shirt is al zo uitgekauwd en duf als maar kan. Er zijn bijna geen clubs die nooit een rood shirt hebben gehad. Ook van het ontwerp val ik in slaap. Umbro
Op zaterdag 7 februari 2004 22:34 schreef CAZZO het volgende:[..]
met je blindegeleidehondje
geelzwart is al geen kleurencombinatie waar je een harde piemel van krijgt maar de sponsorkleuren bij vitesse maken het altijd nog een graadje erger
alleen nuon kwam een normaal tot uiting op het shirt voor de rest was het altijd 3x niks
Overigens waren de lelijke sponsors van Vitesse maar even te zien en stond Sunweb (vorige sponsor) weldegelijk mooi op het shirt.
quote:Juist, een mooie zwarte balk. Helaas ook op de achterkant reclame, waardoor er geen spelersnamen op het shirt staan...
Op zondag 8 februari 2004 00:31 schreef Quasar_de_Duif het volgende:[..]
Overigens waren de lelijke sponsors van Vitesse maar even te zien en stond Sunweb (vorige sponsor) weldegelijk mooi op het shirt.
quote:
Op zondag 8 februari 2004 00:31 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
quote:Oh, omdat het de clubkleuren zijn kan het shirt niet saai zijn. Een gedrocht is het.
Op zondag 8 februari 2004 01:04 schreef CAZZO het volgende:[..]
rood en wit zijn de clubkleuren vandaar dus dat we niet in het geel en zwart spelen
en met een umbroshirt trek je iig nog vollere zalen dan die shirtjes van het keeperhandschoenenmerk uhlsport,heb je dat uitshirt al eens goed bekekenpagina 105 in de VI seizoensgids daar wil zelfs een zwerver niet in rondlopen
Je kan dat shirt van jullie net zo goed aan AZ, Utrecht of Excelsior geven. Niemand die het verschil merkt.
quote:ik snap het
Op zondag 8 februari 2004 01:19 schreef Quasar_de_Duif het volgende:[..]
Oh, omdat het de clubkleuren zijn kan het shirt niet saai zijn. Een gedrocht is het.
Umbro had je vroeger aan toen Jan van Halst nog haren had en je uit onwetendheid niet wist wat je aan moest trekken.
quote:een opticien zou echt wonderen bij jou verrichten
Je kan dat shirt van jullie net zo goed aan AZ, Utrecht of Excelsior geven. Niemand die het verschil merkt.
weet je wat een gedrocht is
dit is een gedrocht
dat valt toch moeilijk te ontkennen
[Dit bericht is gewijzigd door CAZZO op 08-02-2004 01:56]
quote:Volkomen terrecht!
Op zaterdag 7 februari 2004 01:39 schreef Devano het volgende:
als ik in mijn Ajax shirt loop voel ik me altijd wat onhandig
quote:Ik moet zeggen dat dat uitshirt van Vitesse mooier is dan dat thuisshirt van Twente
Op zondag 8 februari 2004 01:40 schreef CAZZO het volgende:[..]
ik snap het
uhlsport is het tegenwoordig helemaal
[..]een opticien zou echt wonderen bij jou verrichten
weet je wat een gedrocht is
[afbeelding]
dit is een gedrocht
dat valt toch moeilijk te ontkennen
quote:kop dicht
Op zondag 8 februari 2004 20:51 schreef Sloggi het volgende:[..]
Ik moet zeggen dat dat uitshirt van Vitesse mooier is dan dat thuisshirt van Twente
Weet iemand nog waar ik het Euro Kombat shirt van Feyenoord niet al te duur kan krijgen? Bij 247 hebben ze alleen nog maar S, en op f'noord.nl is 'ie 10 euro duurder. Iemand?
quote:Deel 1 was toch echt deze: Voetbalshirts
Op donderdag 5 februari 2004 23:26 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Hier verder met deel 5 alweer.Vorige delen:
Voetbalshirts
Voetbalshirts 2
Voetbalshirts deel 3 alweer
Voetbalshirts, deel 4
verder weinig toe te voegen, alleen opmerking
quote:
Op zondag 8 februari 2004 22:19 schreef Ez3 het volgende:[..]
Deel 1 was toch echt deze: Voetbalshirts
verder weinig toe te voegen, alleen opmerking
quote:
Op maandag 9 februari 2004 01:56 schreef Kluupkluup het volgende:[..]
Schande
hierbij plaats ik een eervolle vermelding voor Ez3, die toch echt de eerste was met een voetbalshirtjestopic..
Ez3, you're the man!
Ik vind het echt geweldig, en pleit zoals gezegd voor een zwarte leeuw op de zijkant van het Oranje shirt (NIKE leest toch mee ?)
quote:Een Nederlandse met precies dezelfde collectie én goedkoper (+/- 5 euro) is 22shirts.nl ...
Op zaterdag 7 februari 2004 15:19 schreef zjroentje het volgende:
Voor mooieretroshirts
kun je ook terecht bij bundesliga.de, en dan links de bundesliga shop.
quote:Voor als ze er in de 1e ronde al uit liggen
Op dinsdag 10 februari 2004 18:31 schreef Ez3 het volgende:
Iemand al pics van nieuwe NL shirt?
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 21:55 schreef Kluupkluup het volgende:[..]
Voor als ze er in de 1e ronde al uit liggen
[afbeelding]
quote:Het oude shirt van het Nederlands elftal (2 jaar geleden ofzo) was als shirt niet lelijk maar de vorm klopte niet. Het sloot niet goed aan op het lichaam en er was van dat lelijke gaas in verwerkt waardoor het model niet meer klopte.
Op zaterdag 7 februari 2004 01:39 schreef Devano het volgende:
Als ik het te zeggen had bij Ajax zou ik overstappen naar een mooi strak shirt, hetgeen natuurlijk veeel mooier is bij het prachtige wit rood wit. Ik vind het nu absoluut een mooi shirt, maar als ik in mijn Ajax shirt loop voel ik me altijd wat onhandig omdat het zo wijd zit. En eigenlijk zou dan ook de reclame van het shirt af moeten, a la Barcelona (wie o wie noemt nog wat voorbeelden)
Dat had ook veel beter gekund (geldt trouwens voor bijna elle NL shirts).
quote:Yup. Hier is een linkje naar een site waar ie staat. Ben geen ster in foto's plaatsen, misschien dat iemand anders dat maar even moet doen:
Op dinsdag 10 februari 2004 18:31 schreef Ez3 het volgende:
Iemand al pics van nieuwe NL shirt?
Ook mooi weer witte broekjes.
Al weet ik niet of die ook echt op het NL shirt komen.
quote:Sjesus wat lelijk
Op maandag 16 februari 2004 08:32 schreef belanov het volgende:
ik mag dan toch hopen dat de nummers niet zó op het shirt komen.we gaan het zien woensdag
Trouwens die shirtjes van de Antillen zijn echt heel dope!
quote:Moet gelijk aan RTL 4 en 5 denken
ik mag dan toch hopen dat de nummers niet zó op het shirt komen.we gaan het zien woensdag
quote:Nee man! Eindelijk weer die witte broeken terug! Waarom zwart? Ik heb het nooit gesnapt... waar vind je de kleur zwart (behalve dan bij enkele spelers) terug? Had stiekem gehoopt (en hoop dat dat ooit nog komt) dat het uit shirt wit met een horizontale (of diagonale) nederlandse vlag (dunne lijnen) worden bedrukt.
Op donderdag 12 februari 2004 13:19 schreef Ez3 het volgende:
Nah, van mij mogen het gewoon zwarte broeken blijven, en een zwarte leeuw op de borst
quote:OMFG!!!!!
quote:Foto?
Op dinsdag 17 februari 2004 23:52 schreef Devano het volgende:Trouwens die shirtjes van de Antillen zijn echt heel dope!
En ik vond dat oranje-zwart, en zwarte uit tenue's een stuk mooier dan oranje in combinatoe met wit.
Laten we zeggen dat het niet iedereen even goed staat..
Maar goed.. Ik vind witte shirtjes super maar deze uitvoering is een beetje saai, doe het dan gewoon helemaal wit en zonder oranje dingetjes en strepen.. Maarja dan is ie zeker weer te anders in vergelijking met de andere landen die Nike shirtjes hebben..
quote:wil iemand mij uitleggen waarom het Nederlandse nationaal shirt zwart moet hebben (of ooit gehad heeft?)
Op woensdag 18 februari 2004 15:13 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
Waarom maken ze er bij Nike toch weer zo een puinhoop van![]()
![]()
Konden ze niet gewoon de combo Oranje shirt Zwarte Broek aanhouden![]()
rood/wit/blauw/oranje... meer keuzes zijn er voor mij echt niet hoor...
quote:hmm ja... dit helpt mij natuurlijk niet mensen te overtuigen dat wit mooie is want zo wast inderdaad wel mooi ja
Op woensdag 18 februari 2004 23:10 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
Op post boven mij
[afbeelding]
Omdat ik vind dat dit de mooiste combi is die ze hebben gehad![]()
quote:Zie je wel dat ik je van gedachten kon laten veranderen
Op woensdag 18 februari 2004 23:28 schreef Stefkuh het volgende:[..]
hmm ja... dit helpt mij natuurlijk niet mensen te overtuigen dat wit mooie is want zo wast inderdaad wel mooi ja
Maar laatste jaren vond ik het niks.
quote:Vind ik idd ook mooier, maar dat shirt wat ze nu hebben is ook gaaf. Het is alleen belachelijk duur (70 euro!), anders zou ik het wel kopen. En dat als niet echt Oranje-fan
Op woensdag 18 februari 2004 23:10 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
Op post boven mij
[afbeelding]
Omdat ik vind dat dit de mooiste combi is die ze hebben gehad![]()
Alleen welke desingjosti heeft het in z'n hoofd gehaald om die cijfers voor op het shirt nog eens een extra cirkel mee te geven, als ware het een schietschijf met aanduiding van het aantal punten? Alleen dat cijfer op die borst, okay, maar die cirkel? Waarom?
Van het EK'88. De USSR had weliswaar min of meer hetzelfde shirt, maar dan in het rood, maar toch vind ik dit een gaaf shirt, met al die kleine diamantjes erin.
Oftwel, lesson 1 du Nike: How to fuck up a nice shirt in a few simple steps
quote:Nah nog geen eens dat rondje, meer het feit dat elk Nike (landen) shirt dat nu heeft
Op donderdag 19 februari 2004 01:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Een mooi nieuw shirt letterlijk VERNEUKT EN BRUUT VERKRACHT door een kloterondje met een vaag nummer op de borstOftwel, lesson 1 du Nike: How to fuck up a nice shirt in a few simple steps
quote:Het leek gisteravond inderdaad een trainingspartijtje zo
Op donderdag 19 februari 2004 10:19 schreef Sloggi het volgende:
Waarom niet ieder land een eigen shirt Nike?
en dat rondje moet opzouten ja... jezus hoe kan je een shirt verneuken..
quote:Gewoon een tijdje wachten en ze liggen in de uitverkoop voor 10,- euro. Winkels met een Niks assortiment zijn vaak verplicht een minimale order van 12 shirts te doen, puur en alleen om dat Nike dat eist. Die shirts verkopen natuurlijk voor geen meter en dan moeten de winkels er vanaf.
Op donderdag 19 februari 2004 01:02 schreef keeper het volgende:
Vind ik idd ook mooier, maar dat shirt wat ze nu hebben is ook gaaf. Het is alleen belachelijk duur (70 euro!), anders zou ik het wel kopen. En dat als niet echt Oranje-fan.
quote:Die cirkel is inderdaad gewoon te lelijk voor woorden. En het nummer wat er in staat eigenlijk ook. Het shirt zou een stuk mooier kunnen als ze op de details zouden letten. Een zwarte outline om de rugnummers en spelersnamen bijvoorbeeld. Of in de rugnummers onderin het knvb-logo zoals Engelse PL clubs dat hebben.
Alleen welke designjosti heeft het in z'n hoofd gehaald om die cijfers voor op het shirt nog eens een extra cirkel mee te geven, als ware het een schietschijf met aanduiding van het aantal punten? Alleen dat cijfer op die borst, okay, maar die cirkel? Waarom?
quote:Die hadden ook een schietschijf, net zoals Portugal en het zag er ook daar niet uit
Op donderdag 19 februari 2004 10:51 schreef Dutch_Courage het volgende:Kijk maar eens naar de shirts van het Engelse team. Daar is over nagedacht, die zien er een stuk beter uit.
quote:Hebben die tegenwoordig ook Nike dan??? Ik vond die shirts van Engeland altijd iets moois uitstralen. Nationale trots enzo.
Op donderdag 19 februari 2004 10:56 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Die hadden ook een schietschijf, net zoals Portugal en het zag er ook daar niet uit
Nike = Niks
[Dit bericht is gewijzigd door Dutch_Courage op 19-02-2004 11:05]
quote:Om nog maar te zwijgen over Kappa.
Op donderdag 19 februari 2004 10:51 schreef Dutch_Courage het volgende:
Liever Umbro ofzo. Kijk maar eens naar de shirts van het Engelse team. Daar is over nagedacht, die zien er een stuk beter uit.
mooier dan dit bestaat gewoon niet:
quote:Al is die blauwe nog mooier.
Op donderdag 19 februari 2004 11:02 schreef pfaf het volgende:[..]
Om nog maar te zwijgen over Kappa.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mooier dan dit bestaat gewoon niet:
[afbeelding]
Jammer dat de Italianen op Puma zijn overgestapt.
quote:Onbegrijpelijk inderdaad
Op donderdag 19 februari 2004 11:08 schreef zjroentje het volgende:[..]
Al is die blauwe nog mooier.
Kan iemand hier overigens dat Nederlandse Antillen shirt posten?
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 11:10 schreef pfaf het volgende:[..]
Onbegrijpelijk inderdaad
Zonde dat Nederland niet in kappa speelt. Zou te mooi voor woorden zijn. Egaal strak oranje shirt, witte broekjes. Als de KNVB dan ook even weer terug stapt op een echte leeuw in plaats van dat speelgoed ding wat ze nu als logo hebben, winnen we met gemak elk toernooi
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 11:53 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Stuur 'm ff door naar Kappa!
quote:Waar in de fuck doel je op?
Op donderdag 19 februari 2004 10:56 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Die hadden ook een schietschijf, net zoals Portugal en het zag er ook daar niet uit
Niks mis met de 3 Lions shirts hoor. (ze zijn ook al wat langer op de markt dan die bagger van Nike)
quote:Huidige shirts van Italia vind ik ok mooi, op 1 detail na: het goud.
Op donderdag 19 februari 2004 11:08 schreef zjroentje het volgende:[..]
Al is die blauwe nog mooier.
quote:Bij sommige Nl spelers mag die schietschijf wel wat hoger geplaatst worden!
Op donderdag 19 februari 2004 10:56 schreef Tony_Montana67 het volgende:Die hadden ook een schietschijf, net zoals Portugal en het zag er ook daar niet uit
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 11:53 schreef Quasar_de_Duif het volgende:[..]
quote:Prachtig, en dan met zwarte broeken en oranje sokken.
Op donderdag 19 februari 2004 11:53 schreef Quasar_de_Duif het volgende:[..]
quote:Mooi, op 1 puntje na: dat rood van de Nederlandse vlag vloekt als een modderfokker met het oranje van het shirt.
Op donderdag 19 februari 2004 11:53 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[afbeelding]
Daarnaast ben ik niet zo fan van die strakke shirts, maar goed.
quote:Mietje!
Op donderdag 19 februari 2004 16:54 schreef keeper het volgende:Daarnaast ben ik niet zo fan van die strakke shirts, maar goed.
quote:Wie is er nou het mietje als je graag naar mannen in strakke shirts kijkt
Op donderdag 19 februari 2004 16:57 schreef FrankyMcG het volgende:
Mietje!
Daarbij, het nadeel van strakke shirts is dat niet iedereen zo'n ding kan dragen. Je moet er toch zeker een redelijk gespierd lichaam voor hebben om het te kunnen hebben, vind ik. De gedachte aan duizenden voetbalsupporters met hangbuik(je) in zo'n strak shirt, brr .
Dan heb ik liever een beetje getailleerd shirt waar nog wat ruimte in over is. Vind ik sowieso mooier staan, die strakke shirts lijken net wetsuits.
quote:Koop um dan in een winkel, een beetje Sportsworld of zo heb het shirt wel, weet je 100% zeker dat je de goeie heb.
Op donderdag 19 februari 2004 15:29 schreef Devano het volgende:
Ik heb een centrale vraag: Ik wil online het AS Roma thuisshirt bestellen, maar ik ken de maten niet zo goed. Ik heb gister mijn borst opgemeten die is 85 centimeter en in de Wehkamp gids stond dat de maat dan 42 was. Nu wil ik weten of ik dan S, M, L of XL moet hebben? Ik hoorde dat die Roma shirtjes nogal klein uitvallen omdat ze zo strak zijn. Het Ajax shirt heb ik in S en die is ongeveer goed qua grootte. Ik ben zelf niet zo groot.
quote:Of pas hem daar en koop hem dan bij Wehkamp in de goede maat, als hij daar goedkoper is
Op donderdag 19 februari 2004 17:14 schreef DIGGER het volgende:
Koop um dan in een winkel, een beetje Sportsworld of zo heb het shirt wel, weet je 100% zeker dat je de goeie heb.
lazio roma, depro la coruna, nl, engeland, santos, boca juniors, riverplate, sao poalo, fortaleze, man u, olympique marseille, flamingo
(ik spaarde ze vroeger)
quote:Of pas hem daar, doe je jas weer aan en ga naar huis, als je echt student bent
Op donderdag 19 februari 2004 17:19 schreef keeper het volgende:[..]
Of pas hem daar en koop hem dan bij Wehkamp in de goede maat, als hij daar goedkoper is
.
quote:Wie heeft het over kijken, ik bedoel meer dragen!
Op donderdag 19 februari 2004 17:14 schreef keeper het volgende:Wie is er nou het mietje als je graag naar mannen in strakke shirts kijkt
.
En ook met Bierbuik!
http://www.subsidesports.com/uk/store/product_list.jsp?id=408quote:Op vrijdag 19 maart 2004 21:35 schreef Maffioso het volgende:
Weet iemand misschien waar ze dat shirt van de Spurs verkopen?
Dat lettertype achterop die Roma-shirts is ook erg gaaf trouwens (zoals in je icoontje te zien is).quote:Op donderdag 19 februari 2004 21:15 schreef Devano het volgende:
Dat is het probleem juist, als ik hem in de winkel kon vinden zou ik hem hebben, maar ze zeggen overal dat ze het Diadora shirt van Roma niet verkopen (en die wil ik juist)
Wat een vreselijk lelijke dingen.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 13:05 schreef DIGGER het volgende:
[afbeelding]
De shirtjes van Italie op het EK.
quote:Op zondag 21 maart 2004 13:56 schreef ZIOPPA het volgende:
net even wat aan het rondneuzen hier; eerste shirt van Fiorentina is weer te koop, uit 1926:![]()
![]()
Niet kwijlen jij, je bent geen Labrador!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 13:14 schreef Dylan Dog het volgende:
Schitterend Zioppa!
In Firenze zelf heb ik hem al zien liggen, zal eens kijken of hij ook ergens op internet te bestellen is..quote:Op dinsdag 30 maart 2004 13:14 schreef Sloggi het volgende:
Waar, hoeveel?
Please, doquote:Op dinsdag 30 maart 2004 13:30 schreef Afunados het volgende:
[..]
In Firenze zelf heb ik hem al zien liggen, zal eens kijken of hij ook ergens op internet te bestellen is..
Nou.quote:Op woensdag 7 april 2004 12:14 schreef Sloggi het volgende:
De Feyenoord-shirts van volgend jaar zijn liev
quote:Op maandag 12 april 2004 11:02 schreef bassieVL het volgende:
ik heb deze voor mijn verjaardag gekregen:
St. Pauli:
[afbeelding]
[afbeelding]
Schitterendquote:Op zondag 11 april 2004 21:22 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Mijn Ned.elftal shirt op pagina 2 is niet meer te zien en ik kan ook niet meer editten dus:
[afbeelding]
Bedankt trouwens, keeper.
heb zelf het gele uitshirt met als sponsor holsten... heb je deze in nederland gekocht en zo ja waar?quote:Op zondag 4 april 2004 17:31 schreef PuLZe het volgende:
Als een Spurs-shirt
[afbeelding]
vooral die laatste vind ik erg mooi maar daarvoor was die ook wel de duurste:7
In de Fanshop hier in Venlo, die hadden zowat de hele premier league op voorraad...is sinds enkele weken failliet en opgedoektquote:Op maandag 12 april 2004 12:49 schreef superjoden het volgende:
[..]
heb zelf het gele uitshirt met als sponsor holsten... heb je deze in nederland gekocht en zo ja waar?
dat is kut... heb hem zelf uit engeland aangezien ik hem hier in NL niet kan vinden... weet jij nog adresjes waar ze evt. die verkopen.quote:Op dinsdag 13 april 2004 09:55 schreef PuLZe het volgende:
[..]
In de Fanshop hier in Venlo, die hadden zowat de hele premier league op voorraad...is sinds enkele weken failliet en opgedoekt![]()
Deze lijkt me veel moeilijker om te vindenquote:Op maandag 12 april 2004 11:02 schreef bassieVL het volgende:
St. Pauli:
[afbeelding]
[afbeelding]
op de duits fansites is deze wel te vinden. St. Pauli is toch wel een "traditionsklub" in Duitsland. Ook al spelen ze 3de bundesliga ofzo.quote:Op dinsdag 13 april 2004 14:18 schreef PuLZe het volgende:
[..]
Deze lijkt me veel moeilijker om te vinden![]()
quote:Op dinsdag 13 april 2004 16:39 schreef keeper het volgende:
Hmm, iemand dat shirtje gezien wat Special D (:X.) aanhad op de TMF-awards (:X.)?
Wit shirt, met op de rechterborst (niet hartkant dus) een zwarte Nederlandse leeuw en diagonaal vanaf die leeuw naar beneden rood-wit-blauwe strepen. Best koel.
Ik heb een gestreepte Reebok versie. Uit 2001 denk ik, met TOTAL in een rood vlak eraf, maar dat is een beetje aan t afrafelen.quote:Op dinsdag 13 april 2004 09:39 schreef MrWizzel het volgende:
In dit shirt heb ik in Nederland nog niemand zien lopen (mijzelf uitgezonderd)
[afbeelding]
Kaizer Chiefs uit Zuid Afrika![]()
Vetquote:Op maandag 12 april 2004 11:02 schreef bassieVL het volgende:
St. Pauli:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 20 april 2004 12:21 schreef bassieVL het volgende:
Weet niet of deze site al een keer voorbij is gekomen:
http://www.subsidesports.de/de/store/index.jsp
Volgens mij gewoon bij een Intersport.quote:Op dinsdag 20 april 2004 16:40 schreef Merson het volgende:
Waar kan je je shirts laten bedrukken, in Delden en Hengelo kan ik namelijk niks vinden.
En ik wil nog steeds Merson 10 op mn Portsmouth shirt.
Bij de Intersport in Hengelo niet.quote:Op woensdag 21 april 2004 10:33 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon bij een Intersport.
Wat een prijzen!! Surf eens wat rond op Engelse sites(zoals bijvoorbeeld sportingkicks.co.uk) en je vindt vaak mooiere jasjes voor zeker de helft v/d prijs!quote:Op vrijdag 23 april 2004 14:18 schreef superjoden het volgende:
sinds vandaag staan er nieuwe retrojacks op de vi-site... zoals gezegd heb ik die van italia besteld ¤ 100,-
vindt ze op die site niet echt super... jammer genoeg heb ik er van Tottenham Hotspur nog geen een kunnen vinden.quote:Op vrijdag 23 april 2004 14:36 schreef Afunados het volgende:
[..]
Wat een prijzen!! Surf eens wat rond op Engelse sites(zoals bijvoorbeeld sportingkicks.co.uk) en je vindt vaak mooiere jasjes voor zeker de helft v/d prijs!
kijk eens in het enige echte ajax topic... trouwens bij accent sport in a'dam(vlakbij leidseplein) heb je shirts (tevens retro) in overvloed.quote:Op zondag 25 april 2004 17:22 schreef Ez3 het volgende:
Iemand al pics van nieuwe Ajax uit-shirt??
wat een bout-truitje die laatste...quote:Op dinsdag 20 april 2004 16:12 schreef brighton het volgende:
[..]
Vet
Ik heb vorig jaar kerst in Keulen deze gekocht:
[afbeelding]
En een longsleeve met het clublogo erop
Om de club te redden
Deze is trouwens ook mooi
[afbeelding]
Gezien op Wetter.ch
Feyenoord-wannabeequote:Op dinsdag 30 maart 2004 13:12 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]Die is wel erg mooi!
en hij is binnen. goede kwaliteit en een mooi jack.quote:Op woensdag 21 april 2004 13:39 schreef superjoden het volgende:
zojuist bij VI het retrojack van Italie bestelt![]()
javascript:popImage('/isroot/shop247v2/producten/sport/kappa/2712502400_groot.gif','Kappa Jack eroi Italia')
hoe weet je dat of je zolang moet wachten.kreeg je die melding toen je wilde afrekenen.binnen 5 dagen had ik mijn jack namelijk in huis.quote:Op vrijdag 30 april 2004 14:39 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Wie weet waar ik het Zweeds nationale thuisshirt gelijk kan kopen? Via de VI shop moet je eerst 2 weken wachten namelijk.
Omdat ik daar eerder heb besteld.quote:Op vrijdag 30 april 2004 17:50 schreef superjoden het volgende:
[..]
hoe weet je dat of je zolang moet wachten.kreeg je die melding toen je wilde afrekenen.binnen 5 dagen had ik mijn jack namelijk in huis.
als die op voorraad is wordt die binnen 5 werkdagen bij je gebracht. kan zijn dat ze dit shirt niet op voorraad hebben.quote:Op vrijdag 30 april 2004 17:54 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Omdat ik daar eerder heb besteld.
die donkere verticale strepenquote:Op vrijdag 30 april 2004 19:55 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Hoe bedenken ze het om zo'n shirt te ontwerpen?
[afbeelding]
Goeie site! Zitten wat aardige aanbiedingen tussen. Jammer dat er uit Zuid-Amerika zo weinig op voorraad is.quote:Op dinsdag 20 april 2004 12:21 schreef bassieVL het volgende:
Weet niet of deze site al een keer voorbij is gekomen:
http://www.subsidesports.de/de/store/index.jsp
Niet??? Vind het om te janken....Het lijkt wel Circus Renz...gaan ze daarmee Europa in...quote:Op maandag 3 mei 2004 13:42 schreef keeper het volgende:
Ik vind dat nieuwe Ajax-shirt in het echt helemaal zo lelijk nog niet.
Dat is inderdaad een mooie, welke krijg je nog meer?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:55 schreef MaxPower het volgende:
Net gebeld door de jongens van Subsidesports, of ik in plaats van een leeg shirt ook een bedrukte wil, zelfde prijs. Aardige gasten, die moffen. ghehe
Deze komt (samen met nog 3 shirts) mijn kant op:
[afbeelding]
kzou gewoon persoonlijk zorgen dat ze thuis blijven, alsk jou was!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:38 schreef Guti het volgende:
[..]
Niet??? Vind het om te janken....Het lijkt wel Circus Renz...gaan ze daarmee Europa in...![]()
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 14:08 schreef BMWM3 het volgende:
Wie heeft allemaal al het nieuwe Ajax uit shirt van volgend seizoen al besteld? Ik wel
Het is alsof Koeman het shirtje van Mattheus heeft ontvangenquote:Op vrijdag 30 april 2004 19:55 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Hoe bedenken ze het om zo'n shirt te ontwerpen?
[afbeelding]
psst. www.subsidesports.dequote:Op donderdag 13 mei 2004 09:15 schreef RedGuy het volgende:
Waar kun je in godsnaam het thuisshirt van Werder Bremen kopen online?
op Ebayquote:Op donderdag 13 mei 2004 09:15 schreef RedGuy het volgende:
Waar kun je in godsnaam het thuisshirt van Werder Bremen kopen online?
Het is een mooi shirt.quote:Op donderdag 13 mei 2004 18:40 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Wat moet je in hemelsnaam met een shirt van Werder? Je kunt ze iig kopen in de binnenstad van Bremen vlakbij het stadion. Makkelijk parkeren daar trouwens.
Ook als de finale Nederland - Duitsland is en Duitsland wint?quote:Op donderdag 13 mei 2004 20:16 schreef Sloggi het volgende:
Ik ga gewoon het shirt van de Europees Kampioen halen
OK, behalve als Duitsland wintquote:Op donderdag 13 mei 2004 20:31 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Ook als de finale Nederland - Duitsland is en Duitsland wint?
Shirt van Auxerre is een mooi shirt.quote:Op donderdag 13 mei 2004 20:08 schreef Keke het volgende:
[..]
Het is een mooi shirt.
Ik zou voor www.subsidesports.co.uk gaan.quote:Op donderdag 13 mei 2004 22:12 schreef MaxPower het volgende:
nogmaals: www.subsidesports.de
heb daar de shirts hier een post of 10 boven vandaangehaald.
Engeland dusquote:Op donderdag 13 mei 2004 20:16 schreef Sloggi het volgende:
Ik ga gewoon het shirt van de Europees Kampioen halen
Waarom niet, dit is een best mooi shirtje.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:53 schreef Sloggi het volgende:
Ik hoop het niet voor jullie
Foto!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 15:58 schreef Stpan het volgende:
Bij de Beijenkorf hebben ze nu kicke Quick retro shirtjes van het NL-elftal.
Nummer 9 met daarboven FAAS. Nummer 10 met daarboven ABE. En gewoon nummer 14 zonder tekst.
Moet ik weer helemaal m'n webcam aansluiten en een fotoserver zoeken....misschien vanavond als ik tijd heb!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 16:03 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Foto!
Wij hebben zo'n Nee/Nee sticker op de bus!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 16:13 schreef Stpan het volgende:
Ze stonden in het laatste foldertje van de Bijenkorf.
Glashelderquote:Op woensdag 19 mei 2004 17:21 schreef Chr1st1aan het volgende:
[afbeelding]
Wat een prachtig model.quote:Op donderdag 20 mei 2004 13:54 schreef Rkc_waalwijk het volgende:
Ik vind die van Schalke ook heel mooi
Maar ze hebben nu inmiddels toch al nike?quote:Op donderdag 20 mei 2004 14:33 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Juve is erop vooruit gegaan sinds Lotto. Ziet er mooi uit.
Ja klopt.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 17:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar ze hebben nu inmiddels toch al nike?
http://www.subsidesports.de/de/store/index.jspquote:Op vrijdag 21 mei 2004 20:19 schreef RednaZ het volgende:
[afbeelding]
PRACHTIG!!
Weet iemand waar ik die kan bestellen?
www.juventus.com .it?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 20:19 schreef RednaZ het volgende:
[afbeelding]
PRACHTIG!!
Weet iemand waar ik die kan bestellen?
Sorry, maar die reclame op dat shirt.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:04 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Nieuw thuisshirt Vitesse:
[afbeelding]
Mooi gedaan Quasarquote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:04 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[afbeelding]
Had ik je mooi even tuk of niet?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:20 schreef popolon het volgende:
Shit, ik trap er nog in ook
Ik edit 't gewoon niet
AFAB Geldservice als sponsor van Vitesse.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:04 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[afbeelding]
Ik heb een XL van het eerste Kappa shirt van de Italiaanse ploeg. Past goed qua lengte, ik ben 1m94.quote:Op zondag 23 mei 2004 19:56 schreef Maffioso het volgende:
Ik ben van plan om de kappa shirts van de Spurs en AS Roma te bestellen, maar kan iemand mij vertellen hoe groot ze vallen. Ik weet dat die kappa shirtjes wat strakkere modellen zijn, maar hoe lang zijn ze ongeveer? Vroeger kocht ik weleens een voetbalshirt en ik kan me herinneren dat die altijd best wel groot vielen. Is dat nog steeds zo?
Ik ben ongeveer 1.90m lang, zou een XL goed zijn?
Je had veel beter die van Zweden kunnen halen.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:24 schreef JeroenV het volgende:
Ik heb het shirt van Engeland gehaald. Hij is echt gaaf, ook leuk dat je hem aan twee kanten kan dragen.
That's so 2000.quote:Op woensdag 2 juni 2004 13:22 schreef Paradepaardje het volgende:
Ik ben op zoek naar het Kappa Shirt Blauw van italie waar zij het ek mee speelden....
Iemand idee?
Idd ja.quote:Op woensdag 2 juni 2004 13:21 schreef JeroenV het volgende:
Dat is die rooie zeker?
Koel, opzich, maar zou het in het echt willen zien om te kijken hoe dat ruitjespatroon tot z'n recht komt.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:19 schreef FrankyMcG het volgende:
Wat vinden we van dit namaak EK 88 t-shirt?
[afbeelding]
Nou, die Amerikaan wist heus wel dat ie een shirt had die wat waard is...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:49 schreef Erasmusch het volgende:
Dacht ik een buitenkansje op eBay gevonden te hebben. Een Amerikaan die niet wist wat voor goudmijn ie had en een oud Feyenoord-shirt met Puma en Opel als sponsor voor 10 dollar te koop aanbood. Is het item in de laatste 24 uur gestegen van 16$ naar 316!!! Ggrr![]()
ff plaatje bij zoeken
Nee hoor, was een groothandelaar in vintage 80s wielrenshirts en daaronder stond ie ook gelist.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:24 schreef Westlife-fan het volgende:
[..]
Nou, die Amerikaan wist heus wel dat ie een shirt had die wat waard is...
Me tooquote:Op woensdag 2 juni 2004 13:22 schreef Paradepaardje het volgende:
Ik ben op zoek naar het Kappa Shirt Blauw van italie waar zij het ek mee speelden....
Iemand idee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |