een beetje overhyped weer dit...
quote:Eens.
Op donderdag 5 februari 2004 13:59 schreef Harry_Sack het volgende:
Ja, inderdaad: poppetje gezien, kastje dicht, DAG Guusje
quote:Godzijdank hebben die niet allemaal een man die een liedje op single uitbrengt.
Op donderdag 5 februari 2004 13:57 schreef SAF het volgende:
Ben het 100% met jou eens, er gaan elke dag wel 10 vrouwen van 34 dood aan kanker die ook een man en kindjes achter laten!
er zijn een paar miljard mensen op deze wereld.
En elke seconde gaat er wel iemand dood.
Het is hard maar zo is het leven.
quote:En hoeveel van die mensen zijn TV sterren of getrouwd met een bekend zanger?
Op donderdag 5 februari 2004 14:02 schreef thewizzard het volgende:er zijn een paar miljard mensen op deze wereld.
Ik vind alle aandacht op zich wel goed. Laat weer eens zien hoe erg kanker is, en hoe hard er meer onderzoek naar nodig is.
quote:deels eensch....maar men moet niet gaan overdrijven.
Op donderdag 5 februari 2004 14:03 schreef OogAppeltje het volgende:
Van dat "bagger nummer" gaat anders wel de gehele opbrengst naar de kankerbestreiding dus ik vind het goed als het een beetje xtra publiciteit krijgt, zodat meer mensen het kopen
[Dit bericht is gewijzigd door Sh0ck op 05-02-2004 14:07]
quote:ja het eleven gaat door maar met dit soort acties kunnen andere levens geredt worden.
Op donderdag 5 februari 2004 14:05 schreef Famas het volgende:[..]
deels eensch....maar men moet niet gaan overdrijven.
Het is jammer dat ze dood is (ken haar alleen maar van 'Ademnood' maja)...erg zielig voor dat kindje en die man van haar...maar het leven gaat gewoon door.
quote:Voor sommige met kanker die zitten te wachten op resulaten van onderzoeken die door dit plaatje misschien bekostigd worden NIET!
Op donderdag 5 februari 2004 14:05 schreef Famas het volgende:
....maar het leven gaat gewoon door.
Maar komt gewoon omdat iedereen toendertijd op geilde enzo.. ze speelde immers de geile hoerige neuk-alles-wat-vast-en-los-zit.. studente.
Ook is ze een beetje een pioneer geweest met GTST enzo.. zang carriere ernaast enzo.. gebreurde toen gewoon niet zo heel erg vaak.
quote:En weer iemand die het niet begrepen heeft.
Op donderdag 5 februari 2004 13:57 schreef SAF het volgende:
Ben het 100% met jou eens, er gaan elke dag wel 10 vrouwen van 34 dood aan kanker die ook een man en kindjes achter laten!
quote:Je meent het ?
Op donderdag 5 februari 2004 13:56 schreef D.Rose het volgende:
Ok, ik heb niets tegen Guusje Nederhorst, ken haar niet eens persoonlijk,
Ben blij voor haar dat ze je nooit heeft gekend.
Hypocriet gedoe.
quote:Correctie:
ik vind alleen wel dat alle andere gevallen van dood door kanker wel eens wat meer aandacht mogen.
quote:Het gaat niet alleen om die single, dat was de spreekwoordelijke druppel.
Op donderdag 5 februari 2004 14:04 schreef Oblivion het volgende:
Jammer dat het over grote deel van de posters hier niet over Guusje heen kunnen kijken.
Het gaat veel verder dan Guus hoor, b.v. de opbrengst voor het kankerfonds.
Ik ga ook niet lopen zeiken over kneuterige TS-ers die zeiktopics openen. Ik tik zelf steeds url in....
quote:. . .en daar doe je zelf dus nu aan mee. ..
Overdosis Guusje
quote:Ik denk dat teveel aandacht een averechts effect zal hebben. Zoals dat ook gebeurt met beelden van hongerige kinderen in derde wereldlanden. Mensen zien en horen het zo vaak dat het alledaagse gebeurtenissen worden.
Op donderdag 5 februari 2004 14:03 schreef calvobbes het volgende:
Ik vind alle aandacht op zich wel goed. Laat weer eens zien hoe erg kanker is, en hoe hard er meer onderzoek naar nodig is.
quote:beetje respect ok, maar niet meer respect
Op donderdag 5 februari 2004 14:02 schreef BZ het volgende:
Beetje meer respect graag.
quote:Zolang dat geld naar het goede doel gaat.. lijkt mij dat geen probleem hoor..
Op donderdag 5 februari 2004 14:11 schreef D.Rose het volgende:[..]
Het gaat niet alleen om die single, dat was de spreekwoordelijke druppel.
Singles voor een goed doel zijn eigenlijk ook erg, zul je zien dat ie dadelijk zijn eerste nr1 binnen sleept 'voor het goede doel'
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 13:57 schreef TC03 het volgende:
Eensch.
quote:daar gaat het imo niet om, het gaat er, iig. wat mij betreft, om dat je werkelijk overspoeld wordt met het feit dat ze dood is. Natuurlijk is het verschrikkelijk voor Dinand en hun kind, maar alleen melden op de dag dat het gebeurd is ofzo, lijkt me eigenlijk voldoende.
Op donderdag 5 februari 2004 14:07 schreef Sh0ck het volgende:
als ik dit zo lees dan lijkt het net of de meeste posters nog nooit zoiets mee hebben gemaakt, maar dat zal wel weer aan mij liggen.
ik zou zeggen: beetje respect kan geen kwaad.
Zeker voor de mensen die dit de afgelopen tijd ook hebben meegemaakt.
En dat nr. wat hij geschreven heeft, vind ik echt supersaai. Wel goed dat de opbrengst naar de kankerbestrijding gaat.
quote:dan komt er toch voor zijn familie geen lied op de radio
Op donderdag 5 februari 2004 14:12 schreef edje34 het volgende:
Graag wel een beetje respect ja.
En als het nou Fam van je was,zat je dan ook zo te zeiken??
of elke nieuwsuitzending word erover gesproken
[Dit bericht is gewijzigd door dabadbass op 05-02-2004 14:18]
quote:Precies dat had wel iets vrolijker gekund.
Op donderdag 5 februari 2004 14:13 schreef bas-beest het volgende:En dat nr. wat hij geschreven heeft, vind ik echt supersaai.
quote:Een nieuw dieptepunt.
Op donderdag 5 februari 2004 14:12 schreef edje34 het volgende:
Graag wel een beetje respect ja.
En als het nou Fam van je was,zat je dan ook zo te zeiken??
Als het familie van hem was, dan was er geen reden om te zeiken, aangezien het toch niet op TV oid zou komen. Duh!
quote:Beetje respect mag wel! Het is geen baggernummer van Dinand.. Hij heeft zijn gevoelens erin gezet, dat is een mooi gebaar. Zou jij dus niet doen als ik het zo lees? Hoe zou jij het vinden als je een vrouw had die aan borstkanker komt te overlijden? Van mij mag het wel ... ik heb er geen problemen mee eigenlijk.
Komt Dinand ook nog met zo'n baggernummer dat bijna ieder uur te horen is.
Ik bedoel, ze was een matig actrice en een zangeres zou ik haar al helemaal niet willen noemen.
Iedereen weet het nu wel, let's move on
Tegen het weekend zal het allemaal wel een beetje getemperd zijn allemaal..
quote:Ja, het is zo'n lieve jongen he...
Op donderdag 5 februari 2004 14:16 schreef kennydies het volgende:[..]
Beetje respect mag wel! Het is geen baggernummer van Dinand.. Hij heeft zijn gevoelens erin gezet, dat is een mooi gebaar. Zou jij dus niet doen als ik het zo lees? Hoe zou jij het vinden als je een vrouw had die aan borstkanker komt te overlijden? Van mij mag het wel ... ik heb er geen problemen mee eigenlijk.
Tegen het weekend zal het allemaal wel een beetje getemperd zijn allemaal..
quote:Vind het ook jammer dat een heel redelijk deel van de media niet over Guusje heen kunnen kijken. De nadruk bij de berichtgeving ligt namelijk verreweg niet op kanker of het kankerfonds, maar vooral hoe zielig de nabestaanden wel niet zijn. Dat is uiteraard tragisch, maar a) niet iets waar ik mij persoonlijk bij betrokken voel en b) slechts een voorbeeld van de vele mensen die elk jaar aan kanker overlijden.
Op donderdag 5 februari 2004 14:04 schreef Oblivion het volgende:
Jammer dat het over grote deel van de posters hier niet over Guusje heen kunnen kijken.
Het gaat veel verder dan Guus hoor, b.v. de opbrengst voor het kankerfonds.
quote:Nou ik denk dat dat een hele troost zal zijn voor het verlies dat hij en zijn zoon nu hebben!!!!
Op donderdag 5 februari 2004 14:11 schreef D.Rose het volgende:Singles voor een goed doel zijn eigenlijk ook erg, zul je zien dat ie dadelijk zijn eerste nr1 binnen sleept 'voor het goede doel'
[Dit bericht is gewijzigd door belsen op 05-02-2004 14:25]
quote:daar werd je ook gek van hoor
Op donderdag 5 februari 2004 14:12 schreef PalmSpeciale het volgende:
eensch, het is godverdomme Pim Fortuyn niet !
quote:Welja, daar is ie weer, DE dooddoener die in elk kanker- of andere ellendetopic wel weer voorbijkomt: "wie niet meedoet aan het overdreven ach-en-weegeroep zal zelf wel nog nooit zoiets ergs hebben meegemaakt".
Op donderdag 5 februari 2004 14:07 schreef Sh0ck het volgende:
als ik dit zo lees dan lijkt het net of de meeste posters nog nooit zoiets mee hebben gemaakt, maar dat zal wel weer aan mij liggen.
ik zou zeggen: beetje respect kan geen kwaad.
Zeker voor de mensen die dit de afgelopen tijd ook hebben meegemaakt.
quote:Nee, dat zeg ik niet .. ik ben ook niet echt weg van Kane etc. maar ik vind wel dat er een beetje respect gegeven mag worden..
Op donderdag 5 februari 2004 14:18 schreef Harry_Sack het volgende:
Ja, het is zo'n lieve jongen he...
Ik zat persoonlijk net ook weer te brullen toen ik net de clip voor het eerst zag, en anderen zullen dat overdreven vinden, maar je weet niet wat er bij een ander allemaal loskomt aan emotionele bagage die door deze gebeurtenis ms getriggerd wordt. Ik vind het dan ook raar als andere mensen zonodig kenbaar moeten maken dat ze dit belachelijk vinden, aangezien niemand in het hart van een ander kan kijken.
Als je er zo aan irriteert, aan al die aandacht, snap ik uberhaupt niet dat je er extra aandacht aan gaat besteden dmv dit topic, ga lekker wat anders doen, of is het een vorm van zelfkastijding-masochisme ofzo??Dat vind ik dat pas twijfelachtig.
quote:Waarschijnlijk ben je eerder een van de weinigen die niet in de gaten had dat het al vlak na de geboorte van Dean-Maddy duidelijk was dat Guusje Nederhorst niet lang meer te leven had...
Op donderdag 5 februari 2004 15:14 schreef Krisman het volgende:
En ben ik nou de enige die het is opgevallen dat die Dinand wel ERG snel een single af had ... je zou toch denken dat ie eerst gaat rouwen enzo ...
Dat nummer is een soort van rouwverwerking die al in september gestart is.
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 15:21 schreef Vivi het volgende:
Ergo, het feit blijft dat er veel over wordt gesproken. Dat wil dus zeggen dat bepaalde mensen er behoefte aan hebben om er over te praten, anders zou nml. niemand dat doen. Dus we kunnen nou wel gaan zitten zaniken dat sommige mensen dat teveel of te weinig vinden maar laten we onze energie beter besteden, aangezien het over een week of wat heus wel weggeebt is.Ik zat persoonlijk net ook weer te brullen toen ik net de clip voor het eerst zag, en anderen zullen dat overdreven vinden, maar je weet niet wat er bij een ander allemaal loskomt aan emotionele bagage die door deze gebeurtenis ms getriggerd wordt. Ik vind het dan ook raar als andere mensen zonodig kenbaar moeten maken dat ze dit belachelijk vinden, aangezien niemand in het hart van een ander kan kijken.
Als je er zo aan irriteert, aan al die aandacht, snap ik uberhaupt niet dat je er extra aandacht aan gaat besteden dmv dit topic, ga lekker wat anders doen, of is het een vorm van zelfkastijding-masochisme ofzo??Dat vind ik dat pas twijfelachtig.
wel grappig om te lezen.
Dit is klaagbaak, dus hier klaag ik, omdat ik mij er aan stoor.
Dat jij er behoefte aanhebt zal me een zorg zijn, dat wil nog
niet zeggen dat ik ermee opgescheept wil zitten.
Aan de reacties te zien ben ik niet de enige.
alsof ze haar persoonlijk kende...... het zijn ook trouwens allemaal van die gtst kijkers...
Gelukkig krijgen we geen overdosis Guusje hier, alleen een overdosis Bush....
[..]
wel grappig om te lezen.
[/quote
En weet je wat IK nou grappig vind om te lezen?
Dat JIJ te stom bent om in te zien dat je nogal debiel overkomt om te gaan lopen zeiken en pagina´s vol loopt te typen over iets waar je niets over wil LEZEN, hork. Zeg dan gewoon dat je het leuk vind om te provoceren, dan ben je tenminste eerlijk, schijnheilig mannetje. En BTW, het zal mij ook een zorg zijn waar jij je aan ergert, en ik heb zo´n donkerbruin vermoeden dat ik daar ook niet de enige in ben. Doei, zieltje.
quote:Ze had borstkanker.
Op donderdag 5 februari 2004 15:33 schreef maartena het volgende:
Ik weet niet precies wat voor kanker soort ze is overleden, maar ze rookte echt als een ketter dus daar zal het wel iets mee te maken hebben ben ik bang.....Gelukkig krijgen we geen overdosis Guusje hier, alleen een overdosis Bush....
quote:Oei.... 1-0 voor Vivi.
Op donderdag 5 februari 2004 15:43 schreef Vivi het volgende:En weet je wat IK nou grappig vind om te lezen?
Dat JIJ te stom bent om in te zien dat je nogal debiel overkomt om te gaan lopen zeiken en pagina´s vol loopt te typen over iets waar je niets over wil LEZEN, hork. Zeg dan gewoon dat je het leuk vind om te provoceren, dan ben je tenminste eerlijk, schijnheilig mannetje. En BTW, het zal mij ook een zorg zijn waar jij je aan ergert, en ik heb zo´n donkerbruin vermoeden dat ik daar ook niet de enige in ben. Doei, zieltje.
quote:eens
quote:!!!! precies !!!!
Op donderdag 5 februari 2004 14:10 schreef Maerycke het volgende:
Ik vraag me ook best af of dit niet dezelfde mensen zijn die weigeren iets aan de kankerbestrijding te geven zodra deze aan de deur komen.Hypocriet gedoe.
quote:Ben jij nu ech zo achterlijk, of doe je gewoon zo?
Op donderdag 5 februari 2004 15:43 schreef Vivi het volgende:
[quote]Op donderdag 5 februari 2004 15:27 schreef D.Rose het volgende:[..]
wel grappig om te lezen.
[/quote
quote:1-0
Op donderdag 5 februari 2004 15:45 schreef Oblivion het volgende:[..]
Oei.... 1-0 voor Vivi.
leer tellen, ze staat al in de min
quote:niets mis met aandacht, het gaat over het teveel aan aandacht
Op donderdag 5 februari 2004 17:37 schreef Tiemie het volgende:
Guusje was een ster in Nederland,ze is veel te jong gestorven én ze laat een kind van een paar maanden achter. erg triest verhaal. logisch en volkomen terecht dat er aandacht aan wordt geschonken.
quote:Ster in Nederland
Guusje was een ster in Nederland,ze is veel te jong gestorven én ze laat een kind van een paar maanden achter. erg triest verhaal. logisch en volkomen terecht dat er aandacht aan wordt geschonken.
quote:Zeg debiel achterneefje van Mr. Ed, je kan wel blijven hinniken maar daarmee pleit je niet voor jezelf hoor.
Op donderdag 5 februari 2004 17:32 schreef D.Rose het volgende:[..]
Ben jij nu ech zo achterlijk, of doe je gewoon zo?
Goed ik zal het ff op lagere school niveau uitleggen, want kennelijk
heb je een hogere opleiding niet genoten.
Ik klaag, want dit is klaagbaak
Ik kan zo mijn frustraties kwijt en het feit dat andere het hiermee eens zijn bevestigd voormij dat ik hierin dus niet alleen sta.
Ik provoceer dus niet.
Schijnheilig mannetje?![]()
En het zal jou een zorg zijn waar ik me aan erger?
Feit dat je hier regeert en jezelf belachelijk maakt zegt genoeg
Dus pak een doos tissues, zet de videoband van GTST aan,
je lult je er toch niet uit door jezelf tegen te spreken.
Feit blijft dat je blijkbaar geen leven hebt aangezien je de moeite neemt om EN heel veel `rouwverwerking` omtrent Guusje met je botte geestje te registreren, je vervolgens de tijd neemt om dit te laten bezinken wat voor jou ongetwijfeld veel geestelijke inspanning en tijd zal kosten, EN vervolgens dit soort mekkertopics te openen..ik zou zeggen, ga je tijd nuttig besteden met het beschilderen van pingpongballen op de sociale werkplaats aangezien dit tevens een arbeidstherapeutische werking zal kunnen hebben op je gefrustreerde kleinzielige hersentjes.
O, en maak je over mijn opleiding maar geen zorgen hoor, dat zou sneu voor je zijn, ik denk nml dat jij niet eens de geestelijke capaciteit hebt om de naam van mijn universiteit uit je hoofd te leren, en dan sta je nog meer voor schut dan nu.
quote:Ik doneer het wel zonder die CD te kopen. De gozer met die rochel in zijn keel vind ik niet echt mooi zingen.
Van dat "bagger nummer" gaat anders wel de gehele opbrengst naar de kankerbestreiding dus ik vind het goed als het een beetje xtra publiciteit krijgt, zodat meer mensen het kopen
quote:Ik ben gelukkig niet enige die zo denkt.
...
quote:Volgens mij vergeet je dat gtst toen het best bekeken programma van de nederlandse televisie was...
Op donderdag 5 februari 2004 17:45 schreef Steijn het volgende:[..]
Ster in Nederland
Eerder een omhooggevallen GTST huppelkut.
quote:Ik ga er maar niet meer op in.
Op donderdag 5 februari 2004 17:50 schreef Vivi het volgende:blaaaaaat
quote:En jij denkt dat echt?
80% gaat nbaar de Buma en zo hoor. en wie zil zo'n bagger nummer met een schorre kraai nu kopen>
quote:Ik zou er idd maar niet meer op in gaan als ik in jouw schoentjes stond want je bent verbaal gezien ver mijn mindere. Qua spelling trouwens ook, maar dat kan ook door de zenuwen komen natuurlijk. om over je eq maar niet te twisten...zei je nog iets over iq ofzo ?
Op donderdag 5 februari 2004 18:32 schreef D.Rose het volgende:[..]
Ik ga er maar niet meer op in
Met verzonnen feiten gooien en jezelf zo slim vinden
Stoer, je zit op de universiteit
Je IQ zal nog niet in de buurt van het mijne komen
want er blijkt helemaal nietd tot je botte kop door te dringen
[Dit bericht is gewijzigd door Vivi op 05-02-2004 19:10]
quote:er zit een knopje waar dat mee kan hoor.
Op donderdag 5 februari 2004 14:12 schreef OutKast het volgende:
Je hebt een knop op je tv en radio.Ik ga ook niet lopen zeiken over kneuterige TS-ers die zeiktopics openen. Ik tik zelf steeds url in....
URL hoef je niet steeds in te tikken
maar idd singles maken is triest. En ze is niet beter dan andere patienten dus idd een beetje hypovriet dat deze meer aandacht krijgt, VEEL meer aandacht.
quote:Oh.
Op donderdag 5 februari 2004 15:23 schreef Copycat het volgende:[..]
Waarschijnlijk ben je eerder een van de weinigen die niet in de gaten had dat het al vlak na de geboorte van Dean-Maddy duidelijk was dat Guusje Nederhorst niet lang meer te leven had...
quote:Maar toch niet vanwege haar. Het gaat om het geheel.
Op donderdag 5 februari 2004 18:27 schreef Tiemie het volgende:[..]
Volgens mij vergeet je dat gtst toen het best bekeken programma van de nederlandse televisie was...
quote:Ster? Die doos is al 5 jaar niet in het nieuws geweest.
quote:Blijkbaar boeit het je anders zou je het topic niet openen.
Op donderdag 5 februari 2004 19:15 schreef speedfreakssj het volgende:[..]
Oh.
Boeie.
quote:En dat is is het nog steeds.
Op donderdag 5 februari 2004 18:27 schreef Tiemie het volgende:Volgens mij vergeet je dat gtst toen het best bekeken programma van de nederlandse televisie was...
Alleen het NOS journaal van 8 uur scoort nog wel eens hoger, maar er is geen ander programma wat nog dagelijks meer dan 1 miljoen kijkers trekt.
Dat zou zelfs een Jack Spijkerman niet lukken als die dagelijk Kopspijkers heeft.
quote:ja en? niet iedereen vind het leuk om kansloze shit te gaan kijken waar alleen maar problemen en zo in voorkomen.
Op donderdag 5 februari 2004 18:27 schreef Tiemie het volgende:[..]
Volgens mij vergeet je dat gtst toen het best bekeken programma van de nederlandse televisie was...
quote:Ik open geen topic, ik reageer.
Op donderdag 5 februari 2004 19:19 schreef Vivi het volgende:[..]
Blijkbaar boeit het je anders zou je het topic niet openen.
quote:Ja en? Dan kijk je niet. Boeie.
Op donderdag 5 februari 2004 19:22 schreef speedfreakssj het volgende:[..]
ja en? niet iedereen vind het leuk om kansloze shit te gaan kijken waar alleen maar problemen en zo in voorkomen.
Poging doet user in zijn eigen taal te benaderen.
quote:openen om te lezen, dooie.
Op donderdag 5 februari 2004 19:23 schreef speedfreakssj het volgende:[..]
Ik open geen topic, ik reageer.
quote:Boeiend. Boeiend. Boeiend.
Op donderdag 5 februari 2004 19:23 schreef HAL9000S het volgende:
De hele Guusje hype kan me gestolen worden idd, ik zal er geen traan om laten.
Interessant.
quote:ik kijk ook niet. Ik vind het gewoon typerend dat alle stomme huppelkutjes van 14-20 en 35+ die serie iedere dag kijken, Kheb het een paar keer gezien maar wat is DAT traag...
Op donderdag 5 februari 2004 19:24 schreef Vivi het volgende:[..]
Ja en? Dan kijk je niet. Boeie.
Poging doet user in zijn eigen taal te benaderen.
zelfs die film van Stanley Kubrick is beter, Clockwork orange.
quote:Nee jouw mening trekt volle zalen, met je pretentieuze gebullshit..
Op donderdag 5 februari 2004 19:25 schreef Vivi het volgende:[..]
Boeiend. Boeiend. Boeiend.
Interessant.
quote:Ja, dat was idd een hele slechte film.
Op donderdag 5 februari 2004 19:25 schreef speedfreakssj het volgende:[..]
Jij bent dom he?
quote:He, wil je dat meesterwerk niet vergelijken met GTST...
Op donderdag 5 februari 2004 19:25 schreef speedfreakssj het volgende:[..]
quote:Ik vraag me af of mensen ook voor de buis zitten te snotteren als "We are the world" of "Do they know it's Christmastime" weer eens langskomen. Aan de hongersnood sterven namelijk ook dagelijks vele mensen.
Op donderdag 5 februari 2004 19:23 schreef HAL9000S het volgende:
De hele Guusje hype kan me gestolen worden idd, ik zal er geen traan om laten.
quote:Prententieus? Als in: `menselijk en volwassen en niet onnodig kwetsend?`
Op donderdag 5 februari 2004 19:27 schreef HAL9000S het volgende:[..]
Nee jouw mening trekt volle zalen, met je pretentieuze gebullshit..
quote:Een ernstig gebrek aan relativeringsvermogen in onze ver van de realiteit afstaande welvaartsmaatschappij. Ach ja...luxe problemen zijn ook problemen zullen we maar zeggen...
Op donderdag 5 februari 2004 19:28 schreef Zander het volgende:[..]
Ik vraag me af of mensen ook voor de buis zitten te snotteren als "We are the world" of "Do they know it's Christmastime" weer eens langskomen. Aan de hongersnood sterven namelijk ook dagelijks vele mensen.
quote:Ik vond hem slecht ja, weinig aan en zo. maar toch vond ik hem beter dan GTST.
Op donderdag 5 februari 2004 19:27 schreef Vivi het volgende:[..]
Ja, dat was idd een hele slechte film.
Jij bent dom he?
Moeilijk hé? bedenken dat we niet allemaal doelloos naar de TV kijken naar een stel C actrices die een beetje krampachtig doen in een veel te saaie TV serie.
en dat is MIJN MENING. zo goed>
je doet echt alsof het je hartsvriendin was en je haar kende en zo.
Fanbitch heet dat geloof ik.
quote:Voor jouw leeftijdscategorie heet dan ms zo, als je volwassen bent heet dat gewoon normaal emphatisch vermogen.
Op donderdag 5 februari 2004 19:31 schreef speedfreakssj het volgende:[..]Fanbitch heet dat geloof ik.
En als je A Clockwork Orange niet goed vond, heb je hem gewoon niet begrepen.
quote:Nee meer als in: de weinig subtiele tentoonstelling van je vermeend hoge IQ.
Op donderdag 5 februari 2004 19:28 schreef Vivi het volgende:[..]
Prententieus? Als in: `menselijk en volwassen en niet onnodig kwetsend?`
quote:Als de media wat normaal empatisch vermogen zouden bezitten dan zouden ze ons niet opzadelen met dat overdreven guusje gedoe...
Op donderdag 5 februari 2004 19:33 schreef Vivi het volgende:[..]
als je volwassen bent heet dat gewoon normaal emphatisch vermogen.
quote:Ja dus?
Op donderdag 5 februari 2004 19:28 schreef Zander het volgende:Aan de hongersnood sterven namelijk ook dagelijks vele mensen.
Wat een kutexcuus om niet stil te mogen staan bij zoiets....
quote:Opbokken.
Op donderdag 5 februari 2004 19:34 schreef Hobiedobie het volgende:
Waar kan ik solliciteren voor een ban?Vertel...vertel....
quote:Sorry dat ik niet uitsluitend in BreEzaHtaal communiceer maar in gewoon ABN
Op donderdag 5 februari 2004 19:35 schreef HAL9000S het volgende:[..]
Nee meer als in: de weinig subtiele tentoonstelling van je vermeend hoge IQ.
quote:Ergens bij stil staan is een ding en ergens eindeloos nutteloos over door blijven gaan en het opdringen van rouw aan mensen die nog wel fatoenlijk kunnen relativeren is een 2e.
Op donderdag 5 februari 2004 19:37 schreef calvobbes het volgende:[..]
Ja dus?
Dan ook maar niet meer rouwen als bekenden van je zijn overleden?Wat een kutexcuus om niet stil te mogen staan bij zoiets....
quote:Ik snap de film echt wel, hij was erg intrigerend alleen te langdradig en te saai om bog een keer te zien.
Voor jouw leeftijdscategorie heet dan ms zo, als je volwassen bent heet dat gewoon normaal emphatisch vermogen.
quote:O.
Op donderdag 5 februari 2004 19:41 schreef speedfreakssj het volgende:[..]
Ik snap de film echt wel, hij was erg intrigerend alleen te langdradig en te saai om bog een keer te zien.
En toch: Guusje, rust zacht!
En dat is alles wat ik wil zeggen..
Klaar.
Stanley Kubrick is zowiezo niet toegankelijk genoeg voor 80% van de hedendaagse jeugd.
quote:Perfect verwoord Zander
Op donderdag 5 februari 2004 15:17 schreef Zander het volgende:
Ik word er eerlijk gezegd ook niet goed van, en reken maar dat we die single ook nog gaan horen tot in de lengte van jaren, net als vergelijkbare gedrochten als "Mr. Blue" of die Lady Di-versie van "Candle in the Wind". Als er maar een zielig verhaal aan vastzit, dan rent de gemiddelde Nederlander meteen naar de platenzaak, ook al is het nummer in een avondje in elkaar geprakt. Okee, ik hoop dat het tenminste nog een mooi bedrag voor de kankerstichting oplevert, want dat is wel een nobel streven.
Mr Blue, een van de ergste kutnummers ooit.
De schuld van die dikke relnicht.
quote:dan is de jeugd wel erg dom, Ik vond FMJ erg goed goor, het beginstukje dan. Ik begreep de film gewoon. Ik weet niet welke films allemaal van hem zijn maar FMJ en ACWO vond ik best goed, aleen duurt ACWO mij te lang om nog een keet te zien, ook de reden dat ik LOTR leuk vind maar niet op TV, 3 uur zitten.
Op donderdag 5 februari 2004 19:43 schreef HAL9000S het volgende:
Zullen we aub niet over A clockwork orange beginnen hier...Stanley Kubrick is zowiezo niet toegankelijk genoeg voor 80% van de hedendaagse jeugd.
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 19:28 schreef Vivi het volgende:[..]
Prententieus? Als in: `menselijk en volwassen en niet onnodig kwetsend?`
En nu weer ontopic, ok?
quote:Opdringen?!?!? Verplicht iemand jou om naar het nieuws te kijken? Die single te luisteren?
Op donderdag 5 februari 2004 19:40 schreef HAL9000S het volgende:Ergens bij stil staan is een ding en ergens eindeloos nutteloos over door blijven gaan en het opdringen van rouw aan mensen die nog wel
fatoenlijk kunnen relativeren is een 2e.
quote:Nou dan negeer je toch gewoon alles ipv je er zo druk over te maken.
Ik had niks met dat mens, ik kende haar niet dus lekker belangrijk...
quote:Ontopic graag.
Op donderdag 5 februari 2004 19:45 schreef speedfreakssj het volgende:[..]
dan is de jeugd wel erg dom, Ik vond FMJ erg goed goor, het beginstukje dan. Ik begreep de film gewoon. Ik weet niet welke films allemaal van hem zijn maar FMJ en ACWO vond ik best goed, aleen duurt ACWO mij te lang om nog een keet te zien, ook de reden dat ik LOTR leuk vind maar niet op TV, 3 uur zitten.
quote:Ja, weet je wat..ik denk dat ik me maar ga opsluiten in een hutje op de hei zonder deuren en ramen, en dan kom ik er over 3 maanden wel weer uit.
Op donderdag 5 februari 2004 19:57 schreef calvobbes het volgende:
Nou dan negeer je toch gewoon alles ipv je er zo druk over te maken.
quote:Lijkt me een heel goed plan
Op donderdag 5 februari 2004 20:05 schreef HAL9000S het volgende:Ja, weet je wat..ik denk dat ik me maar ga opsluiten in een hutje op de hei zonder deuren en ramen, en dan kom ik er over 3 maanden wel weer uit.
quote:toch jammer dat je zoiets moet doen om die walgelijke mediahype te kunnen negeren..
Op donderdag 5 februari 2004 20:06 schreef calvobbes het volgende:[..]
Lijkt me een heel goed plan
quote:Hoi, nu wil ik niet naar doen of zo maar de bovenstaande zin vind ik toch een beetje sneu, komende van iemand die zich beroept op taalvaardigheid en intellect.
Voor jouw leeftijdscategorie heet dan ms zo, als je volwassen bent heet dat gewoon normaal emphatisch vermogen.
quote:Nogmaals, een beetje sneu. Intelligente mensen horen toch te begrijpen dat een oordeel vellen over kunstvormen (ja, cinematografie is nog steeds een kunstvorm... Soms, als Hollywood er niet te veel mee te maken heeft... Vroeger dus) toch voor een groot deel van smaak afhangt.*
Maar goed, on-topic:
Ik snap het niet, ik heb er al dagen amper wat over gehoord. Ik ben doorgaans redelijk gevoelig voor media-overdosissen maar ik heb dat liedje van Kane nog niet eens gehoord.
* Dat hangt weer af van ontwikkeling en zo maar hoe dan ook, het is knap arrogant om "als je X niet goed vond, heb je X niet begrepen" te roepen
Ophoeren met die kut muziek!
quote:Hoeft helemaal niet, zoals ik al typte, ik heb er weinig last van. Alleen op Fok! kom ik Guusje regelmatig tegen en zelfs dat valt wel mee door slim fora uit mijn actieve topiclijst te gooien.
Op donderdag 5 februari 2004 20:08 schreef HAL9000S het volgende:[..]
toch jammer dat je zoiets moet doen om die walgelijke mediahype te kunnen negeren..
De kankerbestrijding krijg van mij geen eurocent, ze testen alles uit op PROEFDIEREN, miljoenen proefdieren zijn al vermoord voor het kankeronderzoek en we zijn nog geen meter opgeschoten, nog steeds gaan mensen van alle leeftijden dood aan deze ziekte. We moeten er eens mee leren leven dat het leven tijdelijk is.
RIP Guusje
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 20:21 schreef BabeWatcher het volgende:
ze testen alles uit op PROEFDIEREN, miljoenen proefdieren zijn al vermoord voor het kankeronderzoek en we zijn nog geen meter opgeschoten
Herhaal dat maar eens in het bijzijn van al die miljoenen die inmiddels gered zijn door dierenproeven.
quote:snap je zelf wel wat je hier zegt?
quote:idd wist ik veel dat dat mens kanker had ... kan me ook niet met alle wereldproblemen bezig houden he ...
Op donderdag 5 februari 2004 15:23 schreef Copycat het volgende:[..]
Waarschijnlijk ben je eerder een van de weinigen die niet in de gaten had dat het al vlak na de geboorte van Dean-Maddy duidelijk was dat Guusje Nederhorst niet lang meer te leven had...
*Krisman denkt dat Dinand volgende week alarmschijf is bij 538 ...*
quote:Ik wou alleen nog ff zeggen dat m'n vent van het kamp komt en je zo omlegt als je nou je gore tyfysbek niet houdt, nou goed.
Op donderdag 5 februari 2004 19:55 schreef D.Rose het volgende:[..]
Jij hebt echt een steekje los he
Heb medelijden met je partner, mocht je die hebben.
Of is dat ook kouwe kak?En nu weer ontopic, ok?
quote:ik heb het vermoeden dat er toen meer mensen naar keken, maar het is nog steeds een erg goed bekeken programma.
Op donderdag 5 februari 2004 19:21 schreef calvobbes het volgende:[..]
En dat is is het nog steeds.
quote:Het kamp? Wat de..
Op donderdag 5 februari 2004 23:06 schreef Vivi het volgende:[..]
Ik wou alleen nog ff zeggen dat m'n vent van het kamp komt en je zo omlegt als je nou je gore tyfysbek niet houdt, nou goed.
quote:Snap jij wel dat de gemiddelde mens nadenkt voordat ie iets het internet opkwakt en dat je er dus daarom vanuit kan gaan dat ik niet zomaar zoiets opschrijf ?
Op donderdag 5 februari 2004 20:47 schreef Stanley_Climbfall het volgende:[..]
snap je zelf wel wat je hier zegt?
quote:Idd, het getuigd van veel meer ontwikkeling om iemand voor "Fanbitch"uit te maken die toevallig wel over enig medeleven beschikt en niet in de puberale tegen-alles-aanschop-fase is blijven steken....
Op donderdag 5 februari 2004 20:12 schreef Karboenkeltje het volgende:[..]
Hoi, nu wil ik niet naar doen of zo maar de bovenstaande zin vind ik toch een beetje sneu, komende van iemand die zich beroept op taalvaardigheid en intellect.
[..]
quote:kamp?
Op donderdag 5 februari 2004 23:06 schreef Vivi het volgende:[..]
Ik wou alleen nog ff zeggen dat m'n vent van het kamp komt en je zo omlegt als je nou je gore tyfysbek niet houdt, nou goed.
quote:Nee, die bestaan alleen in sprookjes.
Op donderdag 5 februari 2004 23:19 schreef Opie het volgende:
Van het kamp.. moet ik dan denken aan zo'n spierenbundel die de gehele dag bezig is met gewichtstraining en in 40-45 style wat slaven afranselt met een zweep of een heet hoefijzer?
quote:ook ik vind het erg en ja het is veel in de media maar dat is begrijpelijk dat gebeurd nou eenmaal als je bekend bent...
Ok, ik heb niets tegen Guusje Nederhorst, ken haar niet eens persoonlijk, en erg triest dat ze dood is, maar moet dit nou echt overal bij alle programma's en journaals behandeld worden?
Begint mij nu, en ik ben niet de enige in mijn omhgeving, echt de
keel uit te hangen.
Zelfs vandaag nog op het journaal.
Ik bedoel, ze was een matig actrice en een zangeres zou ik haar al helemaal niet willen noemen.
Iedereen weet het nu wel, let's move on
als iemand bekend is worden ze in hun leven ook altijd op de voet gevolgd zeker als er nieuws is over hem/haar, dat is dus met het overlijden niet anders
voor mijn gevoel is het ook wat veel maar stoor me er niet zo aan...
quote:Jan, dat meen je niet
Op donderdag 5 februari 2004 23:05 schreef Opie het volgende:
Hebben jullie het al gehoord? Robert Jensen gaat waarschijnlijk terug naar Yorin FM
Maargoed, Guusje was imo een blonde doos met een irritante knerpstem, ik laat dan ook geen traan vanwege haar overlijden. En die plaat van Dinand is ronduit
Life goes on....
quote:Dat hoeft ook niet hoor.
Op donderdag 5 februari 2004 21:40 schreef Krisman het volgende:[..]
idd wist ik veel dat dat mens kanker had ... kan me ook niet met alle wereldproblemen bezig houden he ...
quote:Ja, dus.... van de weet ik veel 5 euro die dat schijfje kost gaat misschien 2 euro naar het KWF. Dat schiet echt lekker op. Kunnen de mensen niet gewoon geld overmaken. Nee, blijkbaar niet, heeft imho ook te maken met de ego-isering en debilisering van de liefdadigheid.
quote:Jouw posts getuigen van een zeer laag ontwikkelingsniveau. Blijkbaar heb je niet het vermogen te begrijpen dat er mensen zijn die er anders over denken dan jij. Dat blijkt ook maar weer uit de post waarin je laat blijken dat als iemand anders denkt dan jij over een film, hij of zij de film niet begrepen zal hebben.
Op donderdag 5 februari 2004 23:11 schreef Vivi het volgende:[..]
Idd, het getuigd van veel meer ontwikkeling om iemand voor "Fanbitch"uit te maken die toevallig wel over enig medeleven beschikt en niet in de puberale tegen-alles-aanschop-fase is blijven steken....
quote:Oh, ik kan zeer zeker begrijpen dat sommige mensen ergens anders over denken dan ik. Alleen in dit specifieke geval (Guusje) denk ik dat dat ms wel iets fijngevoeliger geformuleerd kan worden, omdat het anders verdacht veel lijkt op een provocatie ten opzichte van mensen die er WEL door geraakt worden.
Op vrijdag 6 februari 2004 12:50 schreef Angel_of_Dth het volgende:[..]
Jouw posts getuigen van een zeer laag ontwikkelingsniveau. Blijkbaar heb je niet het vermogen te begrijpen dat er mensen zijn die er anders over denken dan jij. Dat blijkt ook maar weer uit de post waarin je laat blijken dat als iemand anders denkt dan jij over een film, hij of zij de film niet begrepen zal hebben.
In het geval van "A Clockwork Orange"heb ik gewoon gelijk, deze film moet je begrijpen om hem goed te vinden, we hebben het niet over "Costa" oid. Ik geef toe, ook ik heb deze film ook niet als leuk vermaak zitten kijken, maar het is wel een meesterwerk wat niet te ontkennen valt.
Heb JIJ hem eigenlijk wel gezien?! Aan je oppervlakkig en vooral kortzichtig geblaat te horen weet je zelf nml. niet waar je over praat.
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 15:43 schreef Vivi het volgende:
[quote]Op donderdag 5 februari 2004 15:27 schreef D.Rose het volgende:[..]
wel grappig om te lezen.
[/quote
quote:Kap dan eens met je idiote commentaar en laat mensen lekker hun mening hebben, of je het er nou mee eens bent of niet.
Op vrijdag 6 februari 2004 14:25 schreef Vivi het volgende:[..]
Oh, ik kan zeer zeker begrijpen dat sommige mensen ergens anders over denken dan ik.
quote:Dat neemt niet weg dat mensen het een kutfilm kunnen vinden, ook al begrijpen ze de film wel. Maar het was maar een voorbeeld. Jij blijft continu je mening opdringen aan anderen, en als ze het niet me je eens zijn, dan ga je met termen gooien als:
In het geval van "A Clockwork Orange"heb ik gewoon gelijk, deze film moet je begrijpen om hem goed te vinden, we hebben het niet over "Costa" oid. Ik geef toe, ook ik heb deze film ook niet als leuk vermaak zitten kijken, maar het is wel een meesterwerk wat niet te ontkennen valt.
quote:En ja, ik heb de film gezien.
oppervlakkig en vooral kortzichtig geblaat
[Dit bericht is gewijzigd door Zander op 06-02-2004 15:37]
quote:Vergeet niet je MSN op Afwezig te zetten uit Respect voor Guusje!!!
Op vrijdag 6 februari 2004 15:32 schreef Zander het volgende:
Die fan-taaa-stische single wordt ook (wat een verrassing!) de volgende Megahit op 3FM.
quote:Ik had toch niet de indruk dat ik mijn mening meer opdring dan TS
Op vrijdag 6 februari 2004 14:42 schreef Angel_of_Dth het volgende:[..]
Kap dan eens met je idiote commentaar en laat mensen lekker hun mening hebben, of je het er nou mee eens bent of niet.
[..]Dat neemt niet weg dat mensen het een kutfilm kunnen vinden, ook al begrijpen ze de film wel. Maar het was maar een voorbeeld. Jij blijft continu je mening opdringen aan anderen, en als ze het niet me je eens zijn, dan ga je met termen gooien als:
[..]En ja, ik heb de film gezien.
quote:Ik had dan ook niet verwacht dat je dat zou inzien.
Op vrijdag 6 februari 2004 17:00 schreef Vivi het volgende:[..]
Ik had toch niet de indruk dat ik mijn mening meer opdring dan TS
quote:Ik had niet verwaht dat je wederom zo'n onnozel antwoord zou geven zonder enige onderbouwing
Op vrijdag 6 februari 2004 17:30 schreef Angel_of_Dth het volgende:[..]
Ik had dan ook niet verwacht dat je dat zou inzien.
quote:Ik zie niet in wat eraan onderbouwd zou moeten worden. Ik had het niet verwacht, dat lijkt me genoeg. Maar ja, voor sommige onnozele zieltjes is dat misschien niet te begrijpen. Ga jij maar weer lekker terug naar het wereldje waar jouw mening de enige goede is. Ik zal verder maar geen aandacht meer aan je besteden, het is onbegonnen werk.
Op vrijdag 6 februari 2004 17:35 schreef Vivi het volgende:[..]
Ik had niet verwaht dat je wederom zo'n onnozel antwoord zou geven zonder enige onderbouwing
Als één van jullie twee nu eens de wijste is en denkt:
Just an option...
quote:Wedden dat ik hem wel kan winnen
Op vrijdag 6 februari 2004 17:39 schreef Copycat het volgende:
Angel of Dth en Vivi
De (wel vermakelijke) discussie tussen jullie is er een die geen van beiden wil verliezen en geen van beiden kan winnen...Als één van jullie twee nu eens de wijste is en denkt:
Just an option...
quote:Dat blijkt ja, *aai over bolletje geeft* Ik zal het nog 1 keer uitleggen in Jip & Janneke taal:
Op vrijdag 6 februari 2004 17:39 schreef Angel_of_Dth het volgende:[..]
Ik zie niet in wat eraan onderbouwd zou moeten worden.
"Waaaaarom vind jij dat ik mijn mening meer opdring dan TS aangezien ik bij mijn weten slechts mijn eigen mening ventileer, net als hij, alleen in tegenstelling tot TS probeer IK niemand te provoceren, ehhhhh, uit te lokken (was ff je simplistische niveau vergeten, sorry) althans, niet in mijn eerste reply, waarop zo belachelijk gereageerd werdt dat ik mijzelf ook van ander taalgebruik moest gaan bedienen?
quote:Dus je geeft toe dat je geen argumenten meer hebt en zelfs een te beperkte woordenschat om op mij te reageren zonder de zelfde termen te gebruiken die duidelijk van mij afkomstig zijn?
Ik had het niet verwacht, dat lijkt me genoeg. Maar ja, voor sommige onnozele zieltjes is dat misschien niet te begrijpen. Ga jij maar weer lekker terug naar het wereldje waar jouw mening de enige goede is. Ik zal verder maar geen aandacht meer aan je besteden, het is onbegonnen werk.
[Dit bericht is gewijzigd door Vivi op 06-02-2004 18:18]
quote:Wedden van niet. Je bent gewoon te trots en te arrogant om in te zien dat je eigenlijk meteen vanaf het begin geen poot had om op te staan.
Op vrijdag 6 februari 2004 18:11 schreef Vivi het volgende:[..]
Wedden dat ik hem wel kan winnen
![]()
Dit is een klaagbaak, ergo mensen klagen ergens over. Jij irriteert je hieraan -> open een eigen topic.
quote:Ik irriteer me aan dommigheid, maar dat wil niet zeggen dat ik dat serieus neem, dus irriteer ik me niet aan de provocerende opmerkingen die hier gemaakt worden, dan blijf ik aan de gang, Ik probeer slechts positieve feedback te geven maar ik werd meteen aangevallen door TS, lees mijn eerste reactie nog maar eens.
Op vrijdag 6 februari 2004 18:18 schreef GrootmeesterFlits het volgende:[..]
Wedden van niet. Je bent gewoon te trots en te arrogant om in te zien dat je eigenlijk meteen vanaf het begin geen poot had om op te staan.
Dit is een klaagbaak, ergo mensen klagen ergens over. Jij irriteert je hieraan -> open een eigen topic.
Daarbij ben ik niet arrogant maar heb ik gewoon zelfvertrouwen, maar die nuance ontgaat je geloof ik.
En ik zou wel gek zijn om hiervoor een eigen topic te openen, het gaat hierin ook prima.
quote:Misschien dat mensen eerder geraakt worden door het besef dat ook zij heel eenvoudig en op elk moment een beminde kunnen verliezen? Ik denk dat het meer de tragiek van het verlies zelf is dat mensen emotioneel maakt.
Op donderdag 5 februari 2004 14:10 schreef Maerycke het volgende:
Eens... het verbaast me hogelijk dat er hier mensen zijn die letterlijk in tranen zijn om de dood van Guusje[..]
Uiteraard zijn er ook de mensen (net als bij Lady Di) die nog meer om een bekend, geliefd en voorbeeldig persoon rouwen dan om iemand uit de eigen familie, maar dat is waarschijnlijk een treffend voorbeeld van de ziekte van de media. De media staat immers toch voor een uiterst selectieve greep uit de mensheid die meer aandacht krijgt dan de rest en daarom belangrijker lijkt. Bovendien worden inspirerende mensen uit de media al gauw je 'vriendjes' omdat je ze vaak ziet en alles komt te weten over hun levens als ware je een bekende van ze.
quote:Eén van de weinig zinnige dingen die ik voorbij heb zien komen hier. Dit is precies hetgene waar het om gaat.
Op vrijdag 6 februari 2004 18:35 schreef Bombie het volgende:[..]
Misschien dat mensen eerder geraakt worden door het besef dat ook zij heel eenvoudig en op elk moment een beminde kunnen verliezen? Ik denk dat het meer de tragiek van het verlies zelf is dat mensen emotioneel maakt.
Uiteraard zijn er ook de mensen (net als bij Lady Di) die nog meer om een bekend, geliefd en voorbeeldig persoon rouwen dan om iemand uit de eigen familie, maar dat is waarschijnlijk een treffend voorbeeld van de ziekte van de media. De media staat immers toch voor een uiterst selectieve greep uit de mensheid die meer aandacht krijgt dan de rest en daarom belangrijker lijkt. Bovendien worden inspirerende mensen uit de media al gauw je 'vriendjes' omdat je ze vaak ziet en alles komt te weten over hun levens als ware je een bekende van ze.
quote:Hoe weet jij nou dat ze rookte?
Op donderdag 5 februari 2004 15:33 schreef maartena het volgende:
Ik weet niet precies wat voor kanker soort ze is overleden, maar ze rookte echt als een ketter dus daar zal het wel iets mee te maken hebben ben ik bang.....Gelukkig krijgen we geen overdosis Guusje hier, alleen een overdosis Bush....
quote:Iets wat ik niet begrijp is het volgende: In een Guusje topic in FTR, werd je gewoon pissed om een opmerking van AoD en hij moest maar wegblijven uit het topic. Nu is er een tegenovergesteld topic, maar zelf probeer je hier wel je gelijk te halen? Beetje vreemd.
Op vrijdag 6 februari 2004 18:21 schreef Vivi het volgende:[..]
Ik irriteer me aan dommigheid, maar dat wil niet zeggen dat ik dat serieus neem, dus irriteer ik me niet aan de provocerende opmerkingen die hier gemaakt worden, dan blijf ik aan de gang, Ik probeer slechts positieve feedback te geven maar ik werd meteen aangevallen door TS, lees mijn eerste reactie nog maar eens.
Daarbij ben ik niet arrogant maar heb ik gewoon zelfvertrouwen, maar die nuance ontgaat je geloof ik.
En ik zou wel gek zijn om hiervoor een eigen topic te openen, het gaat hierin ook prima.
Verder mag het flame-gehalte wel wat minder. Dank u.
quote:
Op zondag 8 februari 2004 12:54 schreef MikeyMo het volgende:
oh man, je kan niet langs de clipkanalen zappen of dat schijtnummer van Dinand draaien ze er op. Dat kutlied wat ie geschreven heeft voor zijn te vroeg overleden vrouw.Het spijt me zeer, maar er sterven elke dag mensen te jong en er sterven genoeg mensen aan kanker die jonger zijn dan Guusje Nederhorst. Maar ja, omdat zij een een of ander uitgerangeerd soapsterretje was met een vriendje wat een succesvolle band heeft wordt er weer een plaatje voor opgenomen.
quote:Het is een trieste zaak als iamand jaloezie toont op een kanker-patiente vanwege de aandacht.
Op zondag 8 februari 2004 12:54 schreef MikeyMo in dit topic het volgende:
oh man, je kan niet langs de clipkanalen zappen of dat schijtnummer van Dinand draaien ze er op. Dat kutlied wat ie geschreven heeft voor zijn te vroeg overleden vrouw.Het spijt me zeer, maar er sterven elke dag mensen te jong en er sterven genoeg mensen aan kanker die jonger zijn dan Guusje Nederhorst. Maar ja, omdat zij een een of ander uitgerangeerd soapsterretje was met een vriendje wat een succesvolle band heeft wordt er weer een plaatje voor opgenomen.
Ja, er sterven elke dag jonge mensen aan kanker. Is het ergens hypocriet dat er aan Guusje dan heel veel aandacht wordt besteed en aan de rest niet? Niet per se, als je bekijkt dat ze ook al die andere kanker-slachtoffers symboliseert. Het is nou eenmaal schokkender als het iemand is die je kent, maar dan sta je tenminste ook stil bij het feit dat dit soort vreselijke ziektes niet discrimineren, en iedereen kunnen overkomen.
Ik kijk zelf nooit naar soaps, maar dat betekent nog niet dat ik het niet erg vind.
quote:ah het is natuurlijk weer "jaloezie"
Op zondag 8 februari 2004 13:06 schreef motown het volgende:[..]
Het is een trieste zaak als iamand jaloezie toont op een kanker-patiente vanwege de aandacht.
Ja, er sterven elke dag jonge mensen aan kanker. Is het ergens hypocriet dat er aan Guusje dan heel veel aandacht wordt besteed en aan de rest niet? Niet per se, als je bekijkt dat ze ook al die andere kanker-slachtoffers symboliseert. Het is nou eenmaal schokkender als het iemand is die je kent, maar dan sta je tenminste ook stil bij het feit dat dit soort vreselijke ziektes niet discrimineren, en iedereen kunnen overkomen.
Ik kijk zelf nooit naar soaps, maar dat betekent nog niet dat ik het niet erg vind.
nee het is me dat haar overlijden door de strot woirdt gedouwd terwijl ik haar niet eens persoonlijk ken.
en ik zeg ook nietd at ik het niet erg vind, het doet me alleen niets omdat ik haar persoonlijk niet ken en dus de aandacht erg overdreven vindt.
quote:Mijn idee, ik zag net een stukje van dat liedje langskomen op tv. Wat zullen we Guusje missen zeg, boeie...
Op zondag 8 februari 2004 13:27 schreef MikeyMo het volgende:[..]
ah het is natuurlijk weer "jaloezie"
nee het is me dat haar overlijden door de strot woirdt gedouwd terwijl ik haar niet eens persoonlijk ken.
en ik zeg ook nietd at ik het niet erg vind, het doet me alleen niets omdat ik haar persoonlijk niet ken en dus de aandacht erg overdreven vindt.
Maar het ergens niet mee eens zijn en daarover klagen vind ik wél iets anders dan iemand volledig met de grond gelijk maken. (ik wilde hier eigenlijk "de grond instampen" schrijven, maar dat leek me bij nader inzien iets te veel koren op de molen van sommige geesten hier )
Okay, Guusje is dood en dat doet een aantal mensen helemaal niets. Daar is helemaal niets mis mee, maar is het dan echt nodig om zo respectloos over haar te praten? "Poppetje gezien, kistje dicht" las ik ergens... Dat is dus ronduit kwetsend voor mensen die haar wél kennen. En gezien het feit dat er nogal wat mensen op Fok zitten kan ik mezelf voorstellen dat hier mensen zijn die haar wél gekend hebben en door een dergelijke opmerking een behoorlijke knauw krijgen.
Klaag wat je wilt allemaal en blijf vooral bij je eigen standpunten! Maar kan het ajb met een beetje meer respect?
Mijn vader is ook overleden aan kanker. Ik ben blij met de single, extra geld voor onderzoek is nooit weg. Misschien komen ze wél ooit tot een doorbraak en wordt daarmee voorkomen dat de vader van een ander sterft.
En ik denk dat de "hype" rondom Guusje niet eens direct te maken heeft met het feit dat ze bekend was, maar meer omdat de meeste mensen zich met haar kunnen identificeren. (jong, net getrouwd, net moeder. Je moet er toch niet aan denken dat je zoiets overkomt?) Ik heb het persoonlijk ook bij minder bekende of zelfs onbekende mensen die iets dergelijks overkomt. Dat heet medeleven en dat wordt in de hedendaagse individualistische samenleving niet altijd meer geaccepteerd. Omdat iedereen Guusje kent kun je er nu eenmaal wél makkelijker over praten met z'n allen. Is toch ook niets mis mee?
Doordat ik mijn vader verloren heb aan die kloteziekte weet ik hoe de familie van Guusje zich moet voelen en voel ik zelf ook weer heel even de pijn, het verdriet en de machteloosheid, ik wil daar over praten. Dat doe ik in een forum waar anderen ook behoefte hebben om het daarover te hebben. Ben ik dan een hype in stand aan het houden. Nee, ik denk het niet....
En diegenen die Vivi zo afbraken n.a.v. haar berichtjes hier kunnen zichzelf misschien eens afvragen of er wellicht een reden is waarom ze zo fel uit de hoek komt. (al denk ik wel dat je jezelf een beetje op hebt laten fokken vivi )
Klagen is okay, moddergooien niet.....
quote:extreem gedrag roept extreme reacties op natuurlijk. Als er mensen zijn die vertellen dat ze tranen met tuiten janken omdat een soapsterretje wat ze alleen van een soapsserie kennen waarin ze al dik 3 jaar niet meer in heeft meegespeeld is overleden en dat i.c.m. de overdreven mediaandacht dan kan ik wel begrijpen dat mensen erg bot gaan reageren.
Op zondag 8 februari 2004 13:38 schreef flugeltje het volgende:
Okay, Guusje is dood en dat doet een aantal mensen helemaal niets. Daar is helemaal niets mis mee, maar is het dan echt nodig om zo respectloos over haar te praten? "Poppetje gezien, kistje dicht" las ik ergens... Dat is dus ronduit kwetsend voor mensen die haar wél kennen. En gezien het feit dat er nogal wat mensen op Fok zitten kan ik mezelf voorstellen dat hier mensen zijn die haar wél gekend hebben en door een dergelijke opmerking een behoorlijke knauw krijgen.
Ik praat het niet goed, ik keur het niet goed, maar ik begrijp weld at er mensen zijn die zo reageren.
Maar het ergens niet mee eens zijn en daarover klagen vind ik wél iets anders dan iemand volledig met de grond gelijk maken. (ik wilde hier eigenlijk "de grond instampen" schrijven, maar dat leek me bij nader inzien iets te veel koren op de molen van sommige geesten hier )
"Poppetje gezien, kistje dicht" las ik ergens...
Mee eens is, iemand moet mijn uitspraken weer verbasteren, het is poppetje gezien, kastje dicht
Dat is dus ronduit kwetsend voor mensen die haar wél kennen. En gezien het feit dat er nogal wat mensen op Fok zitten kan ik mezelf voorstellen dat hier mensen zijn die haar wél gekend hebben en door een dergelijke opmerking een behoorlijke knauw krijgen.
fok is FOK, het leven gaat gewoon door, met of zonder Guusje [i]
Klaag wat je wilt allemaal en blijf vooral bij je eigen standpunten! Maar kan het ajb met een beetje meer respect?
Mijn vader is ook overleden aan kanker. Ik ben blij met de single, extra geld voor onderzoek is nooit weg. Misschien komen ze wél ooit tot een doorbraak en wordt daarmee voorkomen dat de vader van een ander sterft.
[i] Rot voor je, ik ben blij dat je het verlies op een waardige manier weet te dragen en dat we daar niet allemaal van hoeven te rouwen, ik ken de man niet, maar het zal vast een beste vent zijn geweest
En ik denk dat de "hype" rondom Guusje niet eens direct te maken heeft met het feit dat ze bekend was, maar meer omdat de meeste mensen zich met haar kunnen identificeren. (jong, net getrouwd, net moeder. Je moet er toch niet aan denken dat je zoiets overkomt?) Ik heb het persoonlijk ook bij minder bekende of zelfs onbekende mensen die iets dergelijks overkomt. Dat heet medeleven en dat wordt in de hedendaagse individualistische samenleving niet altijd meer geaccepteerd. Omdat iedereen Guusje kent kun je er nu eenmaal wél makkelijker over praten met z'n allen. Is toch ook niets mis mee?
Asociaal ook nog, wel een kind op de wereld zetten, maar er niet voor kunnen zorgen
Guusje leek me het type meisje dat van het goede leven hield, dus het zou me niet verbazen als ze niet al te gezond met haar leven bezig is geweest, als in veel roken etc.
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 15:52 schreef Anthraxx het volgende:[..]
Vergeet niet je MSN op Afwezig te zetten uit Respect voor Guusje!!!
het wachten is op de FW: mail
quote:Mensen kunnen zowieso al erg bot zijn naar anderen toe... Ik kan er mezelf ook wel íets bij voorstellen hoor, maar ik vind het gewoon jammer dat er niet gerealiseerd wordt wat voor effect dit soort opmerkingen kunnen hebben...
Op zondag 8 februari 2004 13:44 schreef MikeyMo het volgende:[..]
extreem gedrag roept extreme reacties op natuurlijk. Als er mensen zijn die vertellen dat ze tranen met tuiten janken omdat een soapsterretje wat ze alleen van een soapsserie kennen waarin ze al dik 3 jaar niet meer in heeft meegespeeld is overleden en dat i.c.m. de overdreven mediaandacht dan kan ik wel begrijpen dat mensen erg bot gaan reageren.
Ik praat het niet goed, ik keur het niet goed, maar ik begrijp weld at er mensen zijn die zo reageren.
Mijn vader is 's ochtends overleden, ik ben 's avonds eerst het terras op en daarna de kroeg ingedoken. Ik heb mezelf laveloos gezopen en heb staan dansen, zingen en mezelf volkomen uitgeleefd..... Dat begreep ook niet iedereen. (is me door sommige mensen zelfs kwalijk genomen, hoe dúrfde ik de kroeg binnen te stappen waardoor zíj zich ongemakkelijk gingen voelen? Ze wisten nml niet goed wat ze tegen me moesten zeggen....) Voor mij was het een soort van verwerking, ik deed op dat moment gewoon waar ik het beste in was... Feesten (net zoals Dinand die ook deed waar hij zichzelf het beste in kan uiten, zingen...)
Oordeel niet over de manier waarop mensen rouwen, niemand is gelijk...
quote:Kijk, dit bedoelde ik nu in mijn vorige post over het feit dat mensen zich niet realiseren wat voor effect hun uitspraken kunnen hebben.
Op zondag 8 februari 2004 13:47 schreef Harry_Sack het volgende:Asociaal ook nog, wel een kind op de wereld zetten, maar er niet voor kunnen zorgen
![]()
Guusje leek me het type meisje dat van het goede leven hield, dus het zou me niet verbazen als ze niet al te gezond met haar leven bezig is geweest, als in veel roken etc. [/i] [/b]
(de kanker van Guusje is overigens pas ná de bevalling geconstateerd)
Mijn vader rookte.................. en is gestorven aan longkanker. Als ik jouw reactie lees is dat dus zijn verdiende loon geweest...
Ik wil je even feliciteren Harry_Sack...
Het overkomt me niet vaak, maar jij hebt me weten te kwetsen.
quote:Ik zeg niet dat je vader longkanker verdient, maar je kan je toch niet aan de indruk onttrekken dat het een niet met het ander te maken heeft, of wel? Een logisch oorzaak-gevolg conclusie kun je er wel uit opmaken. Ik hoop dat je vader een goed leven heeft geleid.
Op zondag 8 februari 2004 14:00 schreef flugeltje het volgende:[..]
Kijk, dit bedoelde ik nu in mijn vorige post over het feit dat mensen zich niet realiseren wat voor effect hun uitspraken kunnen hebben.
(de kanker van Guusje is overigens pas ná de bevalling geconstateerd)
Mijn vader rookte.................. en is gestorven aan longkanker. Als ik jouw reactie lees is dat dus zijn verdiende loon geweest...
Ik wil je even feliciteren Harry_Sack...
Het overkomt me niet vaak, maar jij hebt me weten te kwetsen.
Zwanger worden doe je niet zomaar als je het beste voor je nageslacht wilt, tenminste zo zou ik redeneren.
Ik wens je succes met je verwerkingsproces en als je hier al van gekwetst raakt, succes met de rest ook. HET IS NAMELIJK FOK, GEEN DAGELIJKS LEVEN!
Dat Guusje nu een icoon voor kankerbestrijding wordt, okay, maar ga het niet hypen, want dan krijg je als vanzelf verzet. Dit liedje en al dat mediagejammer komt op mij over als een een-zijn-dood-is-de-ander-zijn-brood.
quote:Als ik hier al gekwetst van raak zegt dat alleen maar dat ik veel van mijn vader gehouden heb en hem nog steeds mis.... Niet dat ik een emotioneel onstabiele persoonlijkheid ben.
Op zondag 8 februari 2004 14:36 schreef Harry_Sack het volgende:[..]
Ik wens je succes met je verwerkingsproces en als je hier al van gekwetst raakt, succes met de rest ook. HET IS NAMELIJK FOK, GEEN DAGELIJKS LEVEN!
En het feit dat dit FOK is wil dus zeggen dat de regels van het fatsoen niet gelden omdat je de persoon waarover je oordeeld nu eenmaal niet recht in het gelaat hoeft te zien?
Verder heb ik nog wel een aantal opmerkingen, maar ik hou niet zo van moddergooien en de gevoelens van anderen bagataliseren...
Dus laat ik dan de wijste zijn en......
quote:Je hebt gelijk
Op zondag 8 februari 2004 14:45 schreef flugeltje het volgende:[..]
Als ik hier al gekwetst van raak zegt dat alleen maar dat ik veel van mijn vader gehouden heb en hem nog steeds mis.... Niet dat ik een emotioneel onstabiele persoonlijkheid ben.
En het feit dat dit FOK is wil dus zeggen dat de regels van het fatsoen niet gelden omdat je de persoon waarover je oordeeld nu eenmaal niet recht in het gelaat hoeft te zien?
Verder heb ik nog wel een aantal opmerkingen, maar ik hou niet zo van moddergooien en de gevoelens van anderen bagataliseren...
Dus laat ik dan de wijste zijn en......
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 08:21 schreef MikeyMo het volgende:
als nou iemand in mijn omgeving overlijdt aan kanker, krijg ik dan ook zo'n aandacht of moet je daarvoor zo nu en dan toch echt voor in de story staan
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 08:35 schreef MikeyMo het volgende:
Nu is het "zucht" Over een jaar moeten mensen diep nadenken over wie Guusje ook alweer was en over 10 jaar zegt haar naam niemand meer wat.sterker, voor deze mediaexplosie was ze al behoorlijk in de vergetelheid geraakt.
Overigens is het lijkenpikken alweer begonnen: de bladen staan alweer vol met foto's van een rouwende Dinand.
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 08:47 schreef MikeyMo het volgende:
Ik heb het ook van dichtbij meegemaakt, maar moet ik daarom maar in tranen uitbarsten omdat iemand anders dat ook overkomt, enkel en alleen omdat zij ooit eens een hitje of 2 heeft gescoord in een plastic bandje en wat jaartjes geacteerd heeft in een soap en hij met zijn band wat hits heeft.Wat maakt hun beter dan ons? Omdat ze voor de camera komen, omdat hun priveleven in de Privé staat.
Dit kan ons allemaal overkomen, ik zie niet in waarom men zoveel energie steekt in mensen die ze eigenlijk niet kennen en wellicht niet eens willen kennen. Dinand tekent jouw condoleance register ook niet.
Zijn we zover dat de we nu ook gaan meerouwen met BN'rs waarvan we de illusie hebben ze te kennen enkel omdat er over ze geschreven wordt?
Waar gaat dit heen met de wereld.
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 09:19 schreef MikeyMo het volgende:
Ik zeg gewoon waar het op staat, belachelijk de manier waarop men totaal overtrokken reageert op het overlijden van een wereldburger aan een ziekte die vele anderen ook treft, in sommige gevallen voor een veel schrijnender situatie zorgende dan het overlijden van Guusje.
quote:aldus enkele van mijn reactie sin het rouw topic. Kennelijk mag je dat niet zeggen want ik kreeg dit soort reacties:
Op woensdag 11 februari 2004 09:49 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Die aandacht had ik toen mijn moeder een hersentumor en borstkanker had, daar heb ik geen b-actrice en amateur-zangeres voor nodig. Allemaal heel zielig voor Dinand maar dit moet hij zelf verwerken en de enige reden waarom jullie allemaal zoveel aandacht voor hem hebben is omdat hij en zij wel eens op tv kwamen en in de bladen stonden, niets meer, niets minder.
En de term "een beetje kennen" komt wel heel erg vreemd over. Mensen in het echte leven doe je soms jaren over om te leren kennen, niemand kent echt Guusje behalve de mensen in haar omgeving: jullie kennen voornamelijk Roos uit GTST en dat meisje wat naast katja en babette een beetje verbleekte op het podium. Dus nee, jullie kenden Guusje ook niet een beetje en ik kan jullie van harte aanraden eens wat minder voor die TV te hangen.
quote:en een Global Moderator die vervolgesn het gescheld goedkeurt maar het meedelen van mijn mening afkeurt
Op woensdag 11 februari 2004 08:59 schreef milagro het volgende:[..]
Flikker op, MM.
Men kotst jou bij leven al uit, dus maak je geen illusies over hoe men op jouw dood zal reageren.
En maar raar vinden dat Fok een grote scheldzooi is, het wordt gewoon anagemoedigd door de crew
In het geval van Guusje is de aandacht veel oprechter, zoiets leeft bij het volk, men voelt zich aangedaan omdat zo'n jong en bekend persoon óók ineens dood kan gaan. Als je je daar aan stoort, hou je gewoon afzijdig en laat mensen die wel willen rouwen, ook al kennen ze haar niet, dat vooral doen. Logischerwijs krijgt niet elk mens wat misschien wel schrijnender aan zijn of haar eind komt, dezelfde hoeveelheid aandacht. Zij was een BN'er, punt.
quote:zo kun je alles wel doodrelativeren..
Op woensdag 11 februari 2004 12:07 schreef Twisted.Nerve het volgende:
helemaal gelijk, waarom moet er nu ineens extra aandacht voor kanker zijn, omdat guusje dood gegaan eraan is. Er zijn massa's mensen die op een ergere manier aan hun dood komen en daar hoor je ook nooit iets over....
wat is er nog slecht of gigantisch klote vergeleken met hongersnood in Afrika of in een heel hoog gebouw zitten en weten dat je er nooit meer uit komt?
Guusje N. zou ik ook niet meteen in het rijtje Claus en Pim Fortuyn plaatsen, maar als gevoelens spontaan zijn.. en dat zijn ze hier.. laat het dan lekker zo.. waar zou je je druk om maken? Het positieve hieraan is dat er meer aandacht (en dus geld) komt voor de kankerbestrijding.
quote:Omdat het een cyclus is waarin nou eenmaal niet alle problematiek tegelijkertijd alle aandacht kan krijgen. Daarom wordt het vaak extra onder de aandacht gebracht door een voorval.
helemaal gelijk, waarom moet er nu ineens extra aandacht voor kanker zijn, omdat guusje dood gegaan eraan is. Er zijn massa's mensen die op een ergere manier aan hun dood komen en daar hoor je ook nooit iets over....
Wees maar gerust... De volgende keer gebeurt er vast wel weer iets waardoor die massa's andere mensen in de schijnwerpers komen te staan en dan hoor je niemand meer over Guusje of kanker.
En dan vervolgens dáár op gaan zeiken, natuurlijk...
quote:Dinand en Guusje zijn hun roep namen, Marco en Barabera zijn hun 'echte' namen.
Op woensdag 11 februari 2004 12:51 schreef Krisman het volgende:
Effe iets wat me opviel ... op het einde van dat mooooie nummerhoor je dat fragment van die bruiloft. Maar je hoort ze zeggen 'I Marco' en 'I Barbara' ... dat volk heet toch Dinand en Guusje of ben ik nu gek?
Foutje, excuz.
quote:Klopt. Zo is overhoop geschoten worden door een bende moslimfundamentalisten veel erger.
[Dit bericht is gewijzigd door Bombie op 12-02-2004 19:03]
quote:
Verder kan ik voor dat liedje van Dinand alleen maar heel veel respect hebben. Bescheiden, indrukwekkend en ook nog eens voor een heel goed doel. (ik heb verder een kotshekel aan Kane)
[Dit bericht is gewijzigd door Goodluck op 12-02-2004 18:54]
quote:Doe eens normaal man.
Op woensdag 11 februari 2004 23:56 schreef dolfg het volgende:Nee, die Guusje heeft het maar getroffen met haar kanker!
quote:Wel de originele quote erbij plaatsen hè, anders ruk je deze opmerking uit z'n verband... Ik dacht dat mijn toon wel sarcastisch genoeg was.
Op donderdag 12 februari 2004 18:53 schreef Goodluck het volgende:[..]
Doe eens normaal man.
quote:Bij sommige mensen moet je het woord sarcasme er in Las Vegas neon stijl bijzetten....
Op donderdag 12 februari 2004 20:53 schreef dolfg het volgende:Ik dacht dat mijn toon wel sarcastisch genoeg was.
Offtopic: Is het gelukt bij Dolce Vitta vandaag?
quote:Oeps! Zo komt der Affe toch nog uit de mouw!
Op donderdag 12 februari 2004 21:31 schreef calvobbes het volgende:[..]
Bij sommige mensen moet je het woord sarcasme er in Las Vegas neon stijl bijzetten....
Offtopic: Is het gelukt bij Dolce Vita vandaag?
Ja, het is gelukt. Was eigenlijk wel een lekker programma.
Jammer dat het in een villa is waar je met camera's niks kan,
jammer dat er geen hond naar kijkt... maar verder was het erg leuk!
En jij weet als geen ander dat je leuke collega's hebt.
Het was drie uur dollen en dan weer vrij.
quote:Ik kijk er wel naar, en vind het een leuk programma!!! zijn er nog vacatures?
Op vrijdag 13 februari 2004 02:42 schreef dolfg het volgende:[..]
Oeps! Zo komt der Affe toch nog uit de mouw!
Hoe wist jij trouwens van deze kortstondige invalbeurt?Ja, het is gelukt. Was eigenlijk wel een lekker programma.
Jammer dat het in een villa is waar je met camera's niks kan,
jammer dat er geen hond naar kijkt... maar verder was het erg leuk!
En jij weet als geen ander dat je leuke collega's hebt.Het was drie uur dollen en dan weer vrij.
quote:Ik heb het vorige week vrijdag geschakeld. En toen kwam ter sprake dat jij het gister zou gaan doen
Op vrijdag 13 februari 2004 02:42 schreef dolfg het volgende:Oeps! Zo komt der Affe toch nog uit de mouw!
Hoe wist jij trouwens van deze kortstondige invalbeurt?
quote:Precies
Zo kunnen ze voor iedreen die doodgaat wel een zeiknummer maken
Zielig kind. En iedereen zal 't weten ook.
quote:Rustig nou
Op vrijdag 13 februari 2004 19:57 schreef Rider_on_the_storm het volgende:
Gut, ik zie dat de vier-letterige-attention-whore ook weer in een Guusje topic is neergestreken.Zielig kind. En iedereen zal 't weten ook.
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 19:59 schreef schatje het volgende:[..]
Rustig nou
.
Omdat jij 't zegt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |