quote:Heb je onderbouwing dat het niet zo is dan?
Op vrijdag 6 februari 2004 23:24 schreef SCH het volgende:
Ik hoef niet veel moeite te doen om mijn stelling kracht bij te zetten: binnen 2 uurtjes uit 1 topic: Verdonks terugkeerbeleid: op naar het debatVolgens de manipulatieve media is 2000 man, vrouw en kind massaal.
alweer volgende de subjectieve en selectieve media
door het vernederende interview door een nep-journalist van 2Vandaag sloeg.
na de d-a-g-e-nlange tranentrekker-jankverhaal-terreur van de publieke omroepen te herstellen.
De in samenwerking met links georchestreerde media campagne van de publieke omroepen
Te absurd voor woorden, en het onderstreept de perverse macht van de subjectieve en manipulerende media.
Nu afwachten of de selectieve publieke media _dat_ uitzend
Nergens onderbouwd, alleen maar holle kreten. Kan me niet voorstellen dat iemand dat opbouwend debatteren kan noemen.
quote:Je eigen (subjectieve) mening presenteren als feiten
Op zondag 8 februari 2004 13:20 schreef UnderWorld_ het volgende:
Ik vindt de meeste programma's wel objectief, alleen Netwerk en NOVA zitten duidelijk niet in dat rijtje. Wat bedoel je met er boven staan? De programma's en met name bepaalde presentatoren zijn gewoon erg links. Gewoon feiten. Erg jammer, dat wel.
quote:Als je het woord gewoon gebruikt, zegt dat al heel wat. Het gaat er niet om of die mensen links zijn, wat nog maar de vraag is - ik denk dat je dat helemaal niet weet, het gaat er om hoe ze als journalist zijn.
Op zondag 8 februari 2004 13:20 schreef UnderWorld_ het volgende:
Ik vindt de meeste programma's wel objectief, alleen Netwerk en NOVA zitten duidelijk niet in dat rijtje. Wat bedoel je met er boven staan? De programma's en met name bepaalde presentatoren zijn gewoon erg links. Gewoon feiten. Erg jammer, dat wel.
quote:Ik ben de minister de afgelopen week in heel veel media tegen gekomen waar ze omstandig haar beleid heeft kunnen uitleggen, onder andere in NOVA. Verder heb ik diverse politici gezien over het onderwerp, zowel voor als tegenstanders.
Om een voorbeeld te noemen: Ik heb eigenlijk nog enkel programma op de publieke omroep gezien (commerciele zou ik niet weten) dat de situatie van de minister belicht. Waarom heeft netwerk geen item over de moeilijke keuze die minister Verdonk moet maken? Geen één item.
quote:Dat is dus gewoon niet waar.
Nou wil dat niet zeggen dat ik het met Verdonk eens ben, maar alle kanten moeten goed belicht worden, waarom is er dan nog geen een keer de kant van Verdonk belicht?
quote:
En ja, het is typisch links om de slachtoffer rol te steunen, dus wat de publieke omroep nu brengt is het linkse standpunt
quote:Ik maak niemand monddood, ik vraag je je aan de regels van de discussie te maken en niet voortdurend te roepen dat de Nederlandse media een linkse propagandamachine zijn. Het slaat nergens op, het is slecht voor jouw geloofwaardigheid en het is slecht voor de discussie. Is het zo veel gevraagd om fair te discussieren?
Op zondag 8 februari 2004 16:21 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Staat niet in faq. Zonder mening geen discussie en zonder discussie geen mening. Nogal simpel. Laat het modereren over aan de echte mods en hou op met het vragen van monddood maken.
Belachelijk dat deze gesloten is. Waarom mag je wel een pro-topic openen en geen anti-topic? Echt zwaar belachelijk!
quote:Dat is inderdaad vreemd, maar wel begrijpelijk.
Op zondag 8 februari 2004 17:27 schreef pberends het volgende:
Wie is jouw minst-favo [POL]-user?Belachelijk dat deze gesloten is. Waarom mag je wel een pro-topic openen en geen anti-topic? Echt zwaar belachelijk!
quote:Ga's ergens anders de heikneuter uithangen joh
Op zondag 8 februari 2004 17:27 schreef pberends het volgende:
Wie is jouw minst-favo [POL]-user?Belachelijk dat deze gesloten is. Waarom mag je wel een pro-topic openen en geen anti-topic? Echt zwaar belachelijk!
quote:In POL is het gebruikelijk om een toelichting te geven Robh.
Op zondag 8 februari 2004 17:29 schreef robh het volgende:[..]
Ga's ergens anders de heikneuter uithangen joh
quote:Ach mens, ga toch koken!
Op zondag 8 februari 2004 17:29 schreef robh het volgende:[..]
Ga's ergens anders de heikneuter uithangen joh
toelichting: robh houdt van koken.
[Dit bericht is gewijzigd door pberends op 08-02-2004 17:47]
quote:In POL is het gebruikelijk om over de sluitpost heen te lezen?
Op zondag 8 februari 2004 17:41 schreef SCH het volgende:
In POL is het gebruikelijk om een toelichting te geven Robh.
quote:Je reageert in FB op een vreemde manier, daar had ik het over.
Op zondag 8 februari 2004 17:51 schreef robh het volgende:[..]
In POL is het gebruikelijk om over de sluitpost heen te lezen?
quote:Het gaat er om hoe ze het brengen. En of dat over het algemeen neutraal te noemen is. Als dit over het algemeen meer dan licht afwijkt van neutraal dan is de media links of rechts. In dit geval links.
Op zondag 8 februari 2004 16:07 schreef SCH het volgende:[..]
Als je het woord gewoon gebruikt, zegt dat al heel wat. Het gaat er niet om of die mensen links zijn, wat nog maar de vraag is - ik denk dat je dat helemaal niet weet, het gaat er om hoe ze als journalist zijn.
quote:Natuurlijk heeft ze in verschillende programma's haar standpunt kunnen uitleggen, maar de media namen telkens het stanpunt van 'links' in. Bijvoorbeeld een reportage over een uitzetting van een gezin, daar werden helemaal geen vragen gesteld als: is het nou eigenlijk terecht dat jullie worden uitgezet??
[..]Ik ben de minister de afgelopen week in heel veel media tegen gekomen waar ze omstandig haar beleid heeft kunnen uitleggen, onder andere in NOVA. Verder heb ik diverse politici gezien over het onderwerp, zowel voor als tegenstanders.
quote:Jawel hoor, ik heb er veel meer moeite mee dat een rechts kabinet wordt aangevallen, dan dat het om dit specifieke issue gaat. Van mij mogen deze mensen best blijven als ze een baan hebben en Nederlands spreken, dat draagt zelfs bij aan Nederland. Over het algemeen vind ik zelfs dat economische vluchtelingen welkom zijn, mits Nederland daar economische voordeel van verkrijgt.
[..]Dat is dus gewoon niet waar.
quote:Jaja, ik weet het, domme vragen bestaan niet..
Op zondag 8 februari 2004 17:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Robh, luisteren naar SCH, mannetje!!!
Anders kun je je biezen pakken!!!![]()
quote:Domme antwoorden wel...............Robh
Op zondag 8 februari 2004 19:12 schreef robh het volgende:[..]
Jaja, ik weet het, domme vragen bestaan niet..
quote:Als pberends nou in was gegaan op de sluitreden ipv hier roepen dat het belachelijk is had hij een inhoudelijk antwoord gekregen. Denk je niet?
Op zondag 8 februari 2004 19:57 schreef SCH het volgende:[..]
Domme antwoorden wel...............Robh
quote:Ik denk dat jij Robh nog niet goed genoeg kent duh....
Op zondag 8 februari 2004 22:06 schreef sizzler het volgende:[..]
Als pberends nou in was gegaan op de sluitreden ipv hier roepen dat het belachelijk is had hij een inhoudelijk antwoord gekregen. Denk je niet?
Kan daar helemaal niet in, flapdrol.
Zoveel reacties zegt genoeg over de nieuwswaarde.
quote:Vaag inderdaad, ik heb het programma ook gezien. Konden alle "linkse" rakkers hier op fok maar zo discussie voeren als die twee interviewers op tv. Erg leuk. Wouter Bos was in dat programma verbijsterend eerlijk. Hij gaf zowat toe dat de PvdA wel strenger had willen zijn, maar dat ze dan kiezers hadden verloren. dan zakt je broek toch af? Open dat topic a.u.b. weer, want het was zeer ontluisterend en het onderwerp ging specifiek over de (deels) mislukte integratie, niet over PvdA in het algemeen.
Op zondag 8 februari 2004 23:20 schreef pberends het volgende:
Wouter Bos noemt PvdA hoofdschuldige...Kan daar helemaal niet in, flapdrol.
Zoveel reacties zegt genoeg over de nieuwswaarde.
ps: Kan die eikel van een SCH eens ophouden met het roepen van "slotje" etc.? Die idioot loopt overal rond te schreeuwen en doet alsof die de voorzitter van alle discussies is en gedraagt zich als een mislukte moderator. ![]()
Hij noemt het topic waar die over klaagt een flametopic, maar doet zelf hard zijn best om gebashed te worden met zijn gedrag.
quote:Hey Castro wil jij je mond zelf eens houden zonder degelijke onderbouwing. Je kan er zelf ook wat van.
Op zondag 8 februari 2004 23:28 schreef SCH het volgende:
Maatschappelijk verzet uitzettingsbeleid gegrond ?Is louter een flametopic zonder onderbouwing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |