Een klein FAQ:
Is het gratis?
Ja dúhh, je kan wel er voor betalen via creditcard of telefoon.
Waarom zou ik dan betalen?
Omdat je hiermee veel leukere opties krijgt en je een 2de account krijgt
Ik heb me aangemeld!
Mooizo, nu kan je een land kiezen waar je graag een team wil managen.
Je krijgt een grote pagina met allerlei landen.
Je klikt op het land waar jij wil managen dan krijg je allemaal leauge's voor je.
Je kiest er 1tje die je leuk lijkt. Dan klik je daar op en kan je vrije teams kiezen.
Verder....
Boven zie je allemaal dingen die kan je doorkijken om te zien hoe het gaat.
Betalen
Als je gaat betalen voor OSM dan krijg je meer opties en kan je meer leauge's in!
[Dit bericht is gewijzigd door Dr.Daggla op 05-02-2004 15:59]
quote:ga nou niet spammen voor een andere in dit topic
Op woensdag 4 februari 2004 16:00 schreef Kwootzak het volgende:www.itsagoal.com
Alleen jammer dat het al zo lang down is...
De eerste twee weken is het wel een erg leuk spel trouwens .
quote:Hoezo werd het minder leuk?
Op donderdag 5 februari 2004 18:07 schreef SpleeffY het volgende:
Toen ik ervoor begon te betalen werd het steeds minder leuk...De eerste twee weken is het wel een erg leuk spel trouwens
.
dankjequote:Op woensdag 31 maart 2004 18:13 schreef Nkjez het volgende:
nice kick
preciesquote:Op zondag 25 april 2004 15:50 schreef jens007 het volgende:
OSM Rulezzzzzzzzzz
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:26 schreef 9christensen het volgende:
ik deed het ook altijd, maar ben er ook gebant
donders mooi spel waquote:
das een matige tactiekquote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:08 schreef Madine het volgende:
4-3-3 zoek de vleugels...
opkomende backs, middenveld aanval laten ondersteunen, aanval alleen laten aanvallen
pressie spelen, in de zone verdedigen, niet op buitenspelval spelen en agressie afhankelijk van strengheid scheidsrechter
competitienummer?quote:Op maandag 5 september 2005 14:26 schreef Burning_Eye het volgende:
man OSM is da best ik heb gewoon uitgezocht wie de beste spits van OSm is en dat is:: ruud vann istelrooy, hij kost 52 miljoen en heeft aanval 98 en ik heb zelf competities dus wie wil in mijn competitie komen??????? ik ga volgens seizoen naar world A
start jij m?quote:Op woensdag 28 september 2005 02:39 schreef Jweetje het volgende:
Fok!-OSM ??
lekker team heb je man!!quote:Op donderdag 29 september 2005 22:45 schreef Sparco het volgende:
hm ik wil ook best mee doen
heb vroeger veel gespeeld maar had toen me account verwijderd en ben nu weer bezig met mijn 1e seizoen..
2e met chelsea met 12 gespeelde wedstrijden, 30 punten en al me trainingskampen nog (3 tegen gehad)
ff checken of ik mn teamscreenshot kan uploaden
Start nou maar gewoonquote:Op vrijdag 30 september 2005 19:29 schreef Burning_Eye het volgende:
je kan sinds kort ook met telefoonpremium siezoenskaart bestellen
maar als wij nou eens eerst kijken wie er allemaal in wil en of ze ervaring hebben
dan kunnen we kijken wie er als eerste 100 seizoendsdagen besteld
ik ben zelf net kampioen geworden emt PSV en heb sinds kort ook nieuw acount italië lijkt me wel ok ja,.. mischien dat je ff aan degene die dan in de crew komen ff kan vragen welk land hun willen en dan kun je dus gaan stemmen en als italie dan 8 stemmen heeft en bijv. spanje 7 stemmen kunnen we daarna spanje doen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:21 schreef Sparco het volgende:
Ik vind het best, wat kost dat ong.? want dan moet je zo'n duurdere seizoenskaart hebben toch?
en plaatje is printscreen en dan photoshop (of paint) dan ff kleiner maken opslaan als jpg en uploaden bij b.v. tripod van lycos. heb je een webftp functie dus je hoeft geen ftp programma te hebben ofzo.
en met welk land wil je beginnen?
Italië is wel een spannende competitie
Spanje is goed.quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:48 schreef Sparco het volgende:
ik had met me telefoon seizoenskaarten gekocht en nu heb ik spanje al aangevraagt..
is dat erg?? we kunnen in ieder geval vanavond erin al..
een vriend van me doet ook mee die is ook wel eens op fok.
ik doe voorlopig een slot op de competitie als ik hem heb dus dan moet je ff een bericht meesturen dat je van FOK! ben als je mee wilt doen dan laat ik je gelijk toe.
Als ik hem heb post ik weer!
ok geef me de naam van de competitie dan meld ik me dadelijk aanquote:Op vrijdag 30 september 2005 19:48 schreef Sparco het volgende:
ik had met me telefoon seizoenskaarten gekocht en nu heb ik spanje al aangevraagt..
is dat erg?? we kunnen in ieder geval vanavond erin al..
een vriend van me doet ook mee die is ook wel eens op fok.
ik doe voorlopig een slot op de competitie als ik hem heb dus dan moet je ff een bericht meesturen dat je van FOK! ben als je mee wilt doen dan laat ik je gelijk toe.
Als ik hem heb post ik weer!
ik zal is kijken maar met mijn sub acounts heb ik ook al een club in competities van vriendenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:43 schreef Sparco het volgende:
oke hij is binnen.
spanje: FOK!OSM, misschien kun je een sub account aanmaken, burning_eye?
Als niet betalende kun je er morgen dan pas in ofzo toch?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:43 schreef Sparco het volgende:
oke hij is binnen.
spanje: FOK!OSM, misschien kun je een sub account aanmaken, burning_eye?
nee nmaar ik bedoel voor de crewquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:13 schreef Sparco het volgende:
safri, ff kijken of je erin zit ik drukte op bevestigen maar was dat klote hokje vergeten.
als je er niet inzit ff posten dan accepteer ik je opnieuw
==========================================================
38 dagen maar als me kaart op is loopt de comp door toch?
laat atletico madrid voor mij over pleasequote:Op zondag 2 oktober 2005 13:57 schreef Sparco het volgende:
toegevoegd (Y)
oops volgens mij had ik die gister genomenquote:Op maandag 3 oktober 2005 09:11 schreef Burning_Eye het volgende:
[..]
laat atletico madrid voor mij over please
gefokteOSMbezemsquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:51 schreef Burning_Eye het volgende:
heey menssen
allemaal ff goed luisteren
aangezien FOK! al een eigen copmetitie heeft en binnenkort ook miss een crew krijgt![]()
en ik wou dus een topic openen waar we alleen over onze crew en onze competitie praten en neit over andere shizzle
maar ik weet nog geen naam voor de topic dus denk ff allemaal mee voor een goede naam![]()
alvast bedankt
dit is dus mijn nieuwe acountquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:28 schreef Sparco het volgende:
is goed ik ga me presentatie voor morgen maken en ik zal tussendoor ffkijken of je je al heb aangemeld.
idd, ik snap het ook niet..quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:43 schreef jpzegthallo het volgende:
Heb je nu al zoveel geld?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:11 schreef Sparco het volgende:
kijk wat ik met chelsea had gedaan.. ik ga nu andere aanpak nemen misschien werkt dit beter maar misschien ook niet hehehe..
iig had ik nedved nog bij chelsea gekocht en me scout is vannacht totti aan het binnen halen
aankopen kun je in iedergeval goedquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:16 schreef Sparco het volgende:
nee maar met chelsea wel
Spelers aangekocht: 6
Spelers verkocht: 14
Geld ontvangen uit spelersverkopen: ¤ 139.337.966,-
Geld geïnvesteerd in spelersaankopen: ¤ 178.378.273,-
--------------------------------------------------------------------------------
Verschil: ¤ -39.040.307,-
Aangekochte spelers: ronaldinho, eto'o, lizarazu, van nistelrooy, nedved, knight(knight is keeper van 18 [3 miloen])
Hoop dat de rest het er ook mee eens is?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:27 schreef Backhander het volgende:
Ik heb ff de naam van het topic verandert omdat we geen andert topic mochten
Okee das mooi.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:35 schreef Backhander het volgende:
ja dat staat op de vorige pagina
chen die is gewoon een lintwormsnuiver hij maakt een topic en komt er nooit bij kijken dat noem ik gaan topicstarter van daar dat wij de topic even overemenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:26 schreef maniack28 het volgende:
Backhander is echt kansloos bezig en peristilius is helemaal een kansloze mod, een topictitel wijzigen omdat iemand anders al een OSM topic had gemaakt en meneertje Backhander een zielige mierenneuker is....
Je bent absoluut geen vooruitgang voor het GAM-Mod gedeelte Peristilius, als je op zulke kansloze requests ingaat...
Jongen, als Chen dat spel toch niet meer speelt (bij gebrek aan Fok! interesse) dan is dat toch geen reden om het topic te renamen naar gefokteOSMbezems, wat sowiezo al geen correcte titel is volgens de richtlijnen, omdat niet duidelijk is waar het over gaat. Dus als je een serieus topic wilt, dan zorg je maar dat het gerenamed wordt naar "OSM #2 - Fok!Competitie gaat beginnen" of iets van dien aard, want op deze manier wordt het topic sowiezo niet serieus genomen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:41 schreef Backhander het volgende:
nee dat niet chen is gewoon zo rete dom dat ie een topic begint en er nooit op komt
trouwens dit haalde ik van OSM:
Leden: 649274 | Online: 8288 | Nieuw gisteren: 1776
poeh poeh ga jij eens lekker heavy metal luisteren mislukte oerbezem, je lijkt op een harkquote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:40 schreef maniack28 het volgende:
Dus het enige wat je wilt is Chen zwart maken? Ga dan lekker een persoonlijke vete houden op msn of in ONZ ipv hier....
Alweer een beneden peil-opmerkingquote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:48 schreef Sparco het volgende:
[..]
poeh poeh ga jij eens lekker heavy metal luisteren mislukte oerbezem, je lijkt op een hark
liever beneden peil dan verdwaaldquote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:50 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Alweer een beneden peil-opmerkingWanneer gaan jullie het weer over je gefokteOSMbezems-competitie hebben?
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:59 schreef Backhander het volgende:
de fok osm competitie is al begonnen en ik had mijn eerste wedstrijd met 5-1 verloren![]()
slotje ging eraf... dus toen stroomde het volquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:05 schreef jpzegthallo het volgende:
Ik was topic kwijt. Wat is dit voor maffe topicnaam?
Volgens mij is die compo nu vol. Ging snel trouwens, hoe kwam dat?
ik heb geen personeel meer overquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:16 schreef Backhander het volgende:
9christenen ik denk dat het slim is dat je een jurist inhuurt (vanwege de schorsing van 7 weken) en dan die rode kaart aanvechten
dat doe je goedquote:Op donderdag 6 oktober 2005 07:55 schreef Sparco het volgende:
ik heb me 2e eindelijk gewonnen \o/
en met chelsea moest ik tegen nr. 1 manchester en die heb ik van nummer 1 af gestoten met 8-1
ik heb 2 spelers die een elleboog aan de tegenstander aan het geven waren.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:10 schreef Backhander het volgende:
waarom hebben jullie allemaal rode kaarten en tientallen spelers gebleseerd![]()
ik heb nu 3 gele kaarten uit 2 wedstrijden![]()
meld je maar aan bij de competitie volgens mij is er nog een club de copmetitie naam is: FOK!OSMquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:31 schreef Jweetje het volgende:
IK WIL MEEDOEN !!!
hehe thx ik had gister Totti gekocht toch, die heeft 5x gescoort LOL.quote:
Dat had je al gezegd.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:29 schreef Backhander het volgende:
Sparco mag ik Messi van jou overkopen?
en zo ja voor hoeveel dan?
Wie was dat eigenlijk die op ramos had geboden?
ten eerste hij is 92 ten 2e ik had hem pas 1 wedstrijd ten 3e je bood onder zijn waarde
lijken mij genoeg redenen om een bod af te wijzen![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:05 schreef Backhander het volgende:
weet ik maar hij reageerde niet
Op de transferlist staan er soms ook een paar.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:14 schreef OreO het volgende:
je kan alleen spelers buiten de competitie kopen doormiddel van scouts toch?
ja maar heel weinig...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:05 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Op de transferlist staan er soms ook een paar.
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:29 schreef Backhander het volgende:
Sparco mag ik Messi van jou overkopen?
en zo ja voor hoeveel dan?
quote:maar ik verkoop mn basisspelers nog niet.. ff wachten tot ik in de top 3 zit en dan verkoop ik een zooi..
maar eerst in de top 3 komen!
Op mijne heb je niet gebodenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:35 schreef Backhander het volgende:
Ik heb op alle 90 plus aanvallers geboden in de competitie dus als nou ff een iemand het bod accepteer en de rest het bod af wijst zou dat fijn zijn want als meerder mensen mijn bod accepteren sta ik heeeeeeeeeel dik in de min en dan lopen dadelijk al mijn spelers weg![]()
je vergeet wel te zeggen dat je een trainingskamp gebruiktequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 08:42 schreef Backhander het volgende:
ik heb eindelijiik weer eens gewonnen
2-1 van barça gewonnen!!!![]()
heey wil jij dan een crew aanvragen want wij willen een FOK! crew bij OSM maken en jij hebt genoeg wedstrijd dagenquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:37 schreef Nashje het volgende:
Mensen ik ben weer terug. Had OSM gemaild of mijn ban eraf mocht, en met succes. M'n hele historie staat nog allemaal in m'n profiel. Jes.
Ik ben Manager N
quote:De converteeractie waarbij je 3 seizoenskaarten die je telefonisch besteld hebt kunt omzetten naar 2 premium seizoenskaarten is op veler verzoek weer gestart!
PSK kan sinds kort ook met telefoon zonder converteren enz.quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:02 schreef Nashje het volgende:
SK zou ik anders wel doen, maar PSK is gekut met creditcard blablablabla.
jep:)quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:24 schreef Nashje het volgende:
En wat zijn de kosten daarvan? 3 euro dus.
Als je alleen een SK hebt, mag je dan in een crew?
ja dus over 24 dagen kun jij een crew voor ons aanvragen:)quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:48 schreef ILCILA het volgende:
ik heb dit staan in men profiel:
GewonnenVerloren Gelijk Totaal
21 41 14 76
houd dit nu in dat ik totaal van 76 wedstrijd dagen heb?
ik heb totti er voor terug en morgen nog een angstspelerquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:28 schreef Backhander het volgende:
[..]
jep:)
BTW sparco waarom heb je in godsnaam eto'o verkocht?![]()
En je kan ook pas in een crew met 100 dagen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:31 schreef Backhander het volgende:
maar wie heeft 100 speeldagen in zijn profiel en PSK?? dan kunnen we eindelijk onze OSM crew aanmaken want ik heb nu 50 speeldagen in mijn profiel en heb PSK dus ik kan pas een crew aanvragen over 50 dagen..
Ja, als je ook 100 ervaring hebt.quote:Als je alleen een SK hebt, mag je dan in een crew?
ik kan wel een logo en een website fixen..quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:34 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Over jullie crew, hebben jullie al 6 leden, een crew logo en een crew website?![]()
Ik heb een grote historie met 451 als ervaring.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:05 schreef Backhander het volgende:
en ik zou als eerste degene met een historie in de crew laten dus safri ik en icila in iedergeval
heej ik heb geen historie, ik ben historie!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:05 schreef Backhander het volgende:
en ik zou als eerste degene met een historie in de crew laten dus safri ik en icila in iedergeval
ik dus nietquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:05 schreef Backhander het volgende:
[...]
Jama Rulezzquote:Hey Jama Rulezz, graag opheldering gevraagt over een gedane transfer tussen liverpool en Arsenal...
opzich nog heel netjesquote:ja ik weet daar niks van man .. ik kwam en de team was zo:O door de vorige coach
Jama Rulezzzquote:ik heb hem pm gestuurd, reageert hij hier niet (of niet naar voldoening) op dan zetten we het gewoon in cheatforum
quote:JONGEN .. DE TEAM WAS AL ZO VOORDAT IK KWAM K WAS IN WEEK 3 GEKOMEN EN TOEN WAS DIE TEAM AL ZO .. DOOR DE VORIGE COACH .. IK HEB ER NIKS MEE TE MAKEN OUWE!!!!!!!!!
30 sec later
KIJK MAAR WANNEER DIE TRANSFERS ZIJN GEMAAKT.. VOOR DAT K KWAM:s
45 sec later
vertel mij .. WIE JIJ BENT? wie ben jij.. iemand die zich net heeft aangemeld bij OSM en een seizoenskaart heeft .. en gelijk denkt dat die een moderator is .. zodat hij andere mensen oordeelt... geloof mij nou maar dat JIJ NIKS BENT.. echt
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:56 schreef Takje het volgende:
Toch een wisselvallig team dat Sevilla. Telkens als ik wat meer op de aanval ga spelen dan verlies ik of speel ik amper gelijk tegen 'mindere' teams.
d8 ik gewonnen te hebben scoort ie nog in de laatste 10 minutenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:42 schreef Takje het volgende:
Was een mooie , spannende wedstrijd tegen Valencia moet ik zeggen.
angulo had je niet meer nodig?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 08:14 schreef Backhander het volgende:
check allemaal mijn team is![]()
heb de beste aanvaller van het spel gekocht![]()
Wat heerlijk dom lullnquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:44 schreef 9christensen het volgende:
[..]
angulo had je niet meer nodig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |