Een klein FAQ:
Is het gratis?
Ja dúhh, je kan wel er voor betalen via creditcard of telefoon.
Waarom zou ik dan betalen?
Omdat je hiermee veel leukere opties krijgt en je een 2de account krijgt
Ik heb me aangemeld!
Mooizo, nu kan je een land kiezen waar je graag een team wil managen.
Je krijgt een grote pagina met allerlei landen.
Je klikt op het land waar jij wil managen dan krijg je allemaal leauge's voor je.
Je kiest er 1tje die je leuk lijkt. Dan klik je daar op en kan je vrije teams kiezen.
Verder....
Boven zie je allemaal dingen die kan je doorkijken om te zien hoe het gaat.
Betalen
Als je gaat betalen voor OSM dan krijg je meer opties en kan je meer leauge's in!
[Dit bericht is gewijzigd door Dr.Daggla op 05-02-2004 15:59]
quote:ga nou niet spammen voor een andere in dit topic
Op woensdag 4 februari 2004 16:00 schreef Kwootzak het volgende:www.itsagoal.com
Alleen jammer dat het al zo lang down is...
De eerste twee weken is het wel een erg leuk spel trouwens .
quote:Hoezo werd het minder leuk?
Op donderdag 5 februari 2004 18:07 schreef SpleeffY het volgende:
Toen ik ervoor begon te betalen werd het steeds minder leuk...De eerste twee weken is het wel een erg leuk spel trouwens
.
dankjequote:Op woensdag 31 maart 2004 18:13 schreef Nkjez het volgende:
nice kick
preciesquote:Op zondag 25 april 2004 15:50 schreef jens007 het volgende:
OSM Rulezzzzzzzzzz
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:26 schreef 9christensen het volgende:
ik deed het ook altijd, maar ben er ook gebant
donders mooi spel waquote:
das een matige tactiekquote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:08 schreef Madine het volgende:
4-3-3 zoek de vleugels...
opkomende backs, middenveld aanval laten ondersteunen, aanval alleen laten aanvallen
pressie spelen, in de zone verdedigen, niet op buitenspelval spelen en agressie afhankelijk van strengheid scheidsrechter
competitienummer?quote:Op maandag 5 september 2005 14:26 schreef Burning_Eye het volgende:
man OSM is da best ik heb gewoon uitgezocht wie de beste spits van OSm is en dat is:: ruud vann istelrooy, hij kost 52 miljoen en heeft aanval 98 en ik heb zelf competities dus wie wil in mijn competitie komen??????? ik ga volgens seizoen naar world A
start jij m?quote:Op woensdag 28 september 2005 02:39 schreef Jweetje het volgende:
Fok!-OSM ??
lekker team heb je man!!quote:Op donderdag 29 september 2005 22:45 schreef Sparco het volgende:
hm ik wil ook best mee doen
heb vroeger veel gespeeld maar had toen me account verwijderd en ben nu weer bezig met mijn 1e seizoen..
2e met chelsea met 12 gespeelde wedstrijden, 30 punten en al me trainingskampen nog (3 tegen gehad)
ff checken of ik mn teamscreenshot kan uploaden
Start nou maar gewoonquote:Op vrijdag 30 september 2005 19:29 schreef Burning_Eye het volgende:
je kan sinds kort ook met telefoonpremium siezoenskaart bestellen
maar als wij nou eens eerst kijken wie er allemaal in wil en of ze ervaring hebben
dan kunnen we kijken wie er als eerste 100 seizoendsdagen besteld
ik ben zelf net kampioen geworden emt PSV en heb sinds kort ook nieuw acount italië lijkt me wel ok ja,.. mischien dat je ff aan degene die dan in de crew komen ff kan vragen welk land hun willen en dan kun je dus gaan stemmen en als italie dan 8 stemmen heeft en bijv. spanje 7 stemmen kunnen we daarna spanje doen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:21 schreef Sparco het volgende:
Ik vind het best, wat kost dat ong.? want dan moet je zo'n duurdere seizoenskaart hebben toch?
en plaatje is printscreen en dan photoshop (of paint) dan ff kleiner maken opslaan als jpg en uploaden bij b.v. tripod van lycos. heb je een webftp functie dus je hoeft geen ftp programma te hebben ofzo.
en met welk land wil je beginnen?
Italië is wel een spannende competitie
Spanje is goed.quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:48 schreef Sparco het volgende:
ik had met me telefoon seizoenskaarten gekocht en nu heb ik spanje al aangevraagt..
is dat erg?? we kunnen in ieder geval vanavond erin al..
een vriend van me doet ook mee die is ook wel eens op fok.
ik doe voorlopig een slot op de competitie als ik hem heb dus dan moet je ff een bericht meesturen dat je van FOK! ben als je mee wilt doen dan laat ik je gelijk toe.
Als ik hem heb post ik weer!
ok geef me de naam van de competitie dan meld ik me dadelijk aanquote:Op vrijdag 30 september 2005 19:48 schreef Sparco het volgende:
ik had met me telefoon seizoenskaarten gekocht en nu heb ik spanje al aangevraagt..
is dat erg?? we kunnen in ieder geval vanavond erin al..
een vriend van me doet ook mee die is ook wel eens op fok.
ik doe voorlopig een slot op de competitie als ik hem heb dus dan moet je ff een bericht meesturen dat je van FOK! ben als je mee wilt doen dan laat ik je gelijk toe.
Als ik hem heb post ik weer!
ik zal is kijken maar met mijn sub acounts heb ik ook al een club in competities van vriendenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:43 schreef Sparco het volgende:
oke hij is binnen.
spanje: FOK!OSM, misschien kun je een sub account aanmaken, burning_eye?
Als niet betalende kun je er morgen dan pas in ofzo toch?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:43 schreef Sparco het volgende:
oke hij is binnen.
spanje: FOK!OSM, misschien kun je een sub account aanmaken, burning_eye?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |