quote:Ieder zijn eigen smaak, maar Hellas is veel Italiaanser geschreven. Plus Tim gaat gewoon met de bus, Mr. American alleen naar thuiswedstrijden op de eretribune, held...
Op maandag 2 februari 2004 12:50 schreef Bjoro het volgende:[..]
Nou die van Verona vind ik niet om door te komen !
Die Tim loopt alleen maar op die mooie jongens van Verona te geilen, dat zijn althans steeds zijn woorden en het gaat meer over de supportersgebeurtenissen dan over het voetbal zelf !
quote:mwoah...is ook niet helemaal waar van die eretribune, maar gelukkig heeft iedereen z'n eigen mening, anders zou niemand Harry Potter kopen !
Op maandag 2 februari 2004 13:03 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Ieder zijn eigen smaak, maar Hellas is veel Italiaanser geschreven. Plus Tim gaat gewoon met de bus, Mr. American alleen naar thuiswedstrijden op de eretribune, held...
Wat een absoluut kut weekend zeg:
- Napoli verloren van een directe concurrent en bijna alle concurrenten gewonnen dan wel gelijk gespeeld, nu slechts 3 ploegen nog onder Napoli ![]()
- Leeds weer kansloos verloren ![]()
- SCUM en Arsenal echt bij de zege van het arbitrale trio gewonnen ![]()
- Den Haag verloren van die neuzen (hoewel dat ingecalculeerd is natuurlijk)
- Roma totaal onnodig verloren ![]()
Gelukkig klonk het baby hartje vanochtend weer als een ouderwetse stoomtrein
quote:dat laatste maakt volgens mij veel goed
Op maandag 2 februari 2004 13:19 schreef DIGGER het volgende:
Goeiemiddag,Wat een absoluut kut weekend zeg:
- Napoli verloren van een directe concurrent en bijna alle concurrenten gewonnen dan wel gelijk gespeeld, nu slechts 3 ploegen nog onder Napoli
- Leeds weer kansloos verloren
- SCUM en Arsenal echt bij de zege van het arbitrale trio gewonnen
- Den Haag verloren van die neuzen (hoewel dat ingecalculeerd is natuurlijk)
- Roma totaal onnodig verlorenGelukkig klonk het baby hartje vanochtend weer als een ouderwetse stoomtrein
Wat was het toch een heerlijk weertje om in bedje te liggen ![]()
JM, lees jij VBL-boeken
Ga eens dweilen jij
quote:Meer dan goed natuurlijk, want voetbal is, voor mij, vreselijk belangrijk, maar niet belangrijker dan m'n aankomende 1e kind
Op maandag 2 februari 2004 13:21 schreef rubbereend het volgende:
dat laatste maakt volgens mij veel goed
quote:wannneer zijn jullie uitgeteld ??
Op maandag 2 februari 2004 13:27 schreef DIGGER het volgende:[..]
Meer dan goed natuurlijk, want voetbal is, voor mij, vreselijk belangrijk, maar niet belangrijker dan m'n aankomende 1e kind
quote:kan je je baas niet ff vragen of ze voor dat bellen niet iemand kunnen aannemen????
Op maandag 2 februari 2004 13:29 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Whoehoe, sommige personen denken dat een back-up maken hetzelfde is als alle bestellingen uit het bestand gooien. Kan ik verdomme iedere klant gaan opbellen en als ik aan één ding een hekel heb is het wel telefoneren
quote:Vervelend he, werken?
Op maandag 2 februari 2004 13:29 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Whoehoe, sommige personen denken dat een back-up maken hetzelfde is als alle bestellingen uit het bestand gooien. Kan ik verdomme iedere klant gaan opbellen en als ik aan één ding een hekel heb is het wel telefoneren
quote:Nope, da's mijn taak. Gelukkig zijn het zakelijke telefoontjes, dan ben je vaak binnen 2 minuten klaar
Op maandag 2 februari 2004 13:31 schreef rubbereend het volgende:kan je je baas niet ff vragen of ze voor dat bellen niet iemand kunnen aannemen????
quote:Nogal ja, ik kan niet wachten om weer te gaan studeren
Op maandag 2 februari 2004 13:31 schreef Suijk het volgende:Vervelend he, werken?
quote:Nah.. géén zin
Op maandag 2 februari 2004 13:27 schreef Bluezz het volgende:
JM, lees jij VBL-boeken![]()
Ga eens dweilen jij
quote:27 Juni, maar de baby staat gepland tijdens de finale Engeland - Italie in Lissabon.
Op maandag 2 februari 2004 13:28 schreef pfaf het volgende:[..]
wannneer zijn jullie uitgeteld ??
quote:geniet ervan
Op maandag 2 februari 2004 13:37 schreef SCH het volgende:
Ik moet poepen
quote:
Op maandag 2 februari 2004 13:37 schreef DIGGER het volgende:27 Juni, maar de baby staat gepland tijdens de finale Engeland - Italie in Lissabon.
quote:Ik word gek als het echt zo is...
Op maandag 2 februari 2004 13:39 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
quote:Done - handjes gewassen
Op maandag 2 februari 2004 13:39 schreef rubbereend het volgende:[..]
geniet ervan
quote:Jaaaaaaaaaah!! puf... puf... Jaaaaaaaaaaaah!! puf puf
Op maandag 2 februari 2004 13:37 schreef DIGGER het volgende:[..]
27 Juni, maar de baby staat gepland tijdens de finale Engeland - Italie in Lissabon.
quote:Dat wordt een golden goal man
Op maandag 2 februari 2004 13:37 schreef DIGGER het volgende:[..]
27 Juni, maar de baby staat gepland tijdens de finale Engeland - Italie in Lissabon.
quote:Dan krijgt het kindje de naam van de matchwinnaar!
Op maandag 2 februari 2004 13:44 schreef DIGGER het volgende:Ik word gek als het echt zo is...
quote:Tieme
Op maandag 2 februari 2004 13:50 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Dan krijgt het kindje de naam van de matchwinnaar!
quote:k neem aan dat wij hier bij Hools toch wel enige inspraak krijgen in de naam
Op maandag 2 februari 2004 13:51 schreef SCH het volgende:[..]
Tieme
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |