Dat is btw een keten die door heel Europa zit, maar meeste zitten in Frankrijk denk ik. Ik kan zo 1 2 3 niets vinden met Google.
[Dit bericht is gewijzigd door Jig op 01-02-2004 16:53]
-edit-
http://www.hotelformule1.com
[Dit bericht is gewijzigd door Cybersailor op 01-02-2004 17:02]
quote:een camping bedoel je?
Weet iemand bijvoorbeeld iets van accomodaties waar je alleen betaalt voor de ruimte en zelf je slaapspullen mee kan nemen?
quote:bij de Seine onder de brug.
Op zondag 1 februari 2004 17:08 schreef minimax het volgende:
een kartonnen doos?
Kan het adres wel even opzoeken voor je als je wilt.
Auberge de Jeunesse Le D'Artagnan. Is op 2 minuten lopen van de metro Porte de Bagnolet en 15 minuten van Père Lachaise. Ben er heel tevreden over, nachtje met ontbijt (wel met 7 op 1 kamer) voor 20 Euro. Je kan ook een single of double kamer nemen maar dat is iets duurder. Héél internationaal publiek. Ik ga zeker terug
Ik heb ook nog een nacht in Cite des sciences gezeten. Ik betaalde toen ook 20 euro. Hieronder staan nog een aantal adressen.
Clichy, 107, rue Martre, 92110 Clichy
Metro "Mairie de Clichy" (line 13), Phone : 01.41.27.26.90,
Web page of Clichy
Cite des sciences, 24, rue des sept Arpents, 93310 Le Pre Saint Gervais
Metro "Hoche" (line 5), Phone : 01.48.43.24.11,
Web page of Cite des sciences
Jules Ferry, 8 boulevard Jules Ferry, 75011 Paris
Metro "Republique" (lines 3, 5, 8, 9 & 11), Phone : 01.43.57.55.60,
Web page of Jules Ferry
En er staan automaten in de gang waar je met je creditcard kan betalen, dus je hoeft niet eens naar de receptie! Komt er een soort pincode uit dat apparaat en hop je kan zo naar binnen.
Voordeel daarvan is dat je met z´n allen in een 2 of 3 persoonskamer kan... leg je gewoon je slaapzak op de grond en klaar ben je. Als ik het me goed herinner krijg je met een beetje proppen een man of 5 6 in een kamer daar, dus dan is het lekker goedkoop toch!
Veel plezier alvast!!
quote:Whoot?? goede reacties allemaal zeg!!
Op maandag 2 februari 2004 01:50 schreef Yakko het volgende:
Die Formule 1 Hotels vond ik wel wat... heb daar een jaar of 3 geleden gezeten met een stel vrienden, was niet echt duur!
...
Voordeel daarvan is dat je met z´n allen in een 2 of 3 persoonskamer kan... leg je gewoon je slaapzak op de grond en klaar ben je. Als ik het me goed herinner krijg je met een beetje proppen een man of 5 6 in een kamer daar, dus dan is het lekker goedkoop toch!Veel plezier alvast!!
quote:Wij zaten in die in de Rue du Docteur Babinski (Porte de St Ouen), dat is in het noorden van de stad en daar kan je met de metro of taxi makkelijk komen, ben alleen ff vergeten welk metrostation het is! Je zit dan vlak naast de Periferie, dus met de auto zo ook goed kunnen.
Op maandag 2 februari 2004 15:46 schreef Flippel het volgende:[..]
Whoot?? goede reacties allemaal zeg!!
Dat was inderdaad ook precies mijn vraag over F1 hotels of je er ook met meer kan liggen. Op de site van Formule 1 zag ik echter dat als je maar 1 kamer reserveert je max 3 ontbijten kunt bestellen. Is het dan voor die 4e persoon makkelijk om alsnog aan ontbijt te komen?? Welk Formule 1 hotel is de beste?? (zijn er stuk of 8 in Parijs)
Onbijten hebben we daar trouwens niet gedaan, daarvoor gingen we naar buiten. Vlakbij zit een supermarktje en een bakker. Als ik het me goed herinner de deur uit lopen naar links en dan de eerste straat weer links, dan zit ie daar op de hoek... (tis echter alweer 4 jaar terug ofzo, dus heel zeker weten doe ik het niet)
Ow ja deze F1 zit zo´n beetje in de hoerenbuurt, dus ´s avonds is het wel lachen rondlopen daar, haha....
De faciliteiten zijn maar zo-zo op de camping vind ik, zelfs geen jeu de boule baan of ping pong tafel, en niet te goedkoop maar daar is de locatie ook naar.
Ik vind het niet echt een voorbeeld van zo goedkoop mogelijk overnachten, maar goed.
quote:Ok, bedankt voor de info over de camping. Kun je daar 's avonds ook nog goed lopen in het park? Of is dat niet veilig? Met metro kom je niet echt in de buurt van de camping?
Op zondag 15 februari 2004 04:43 schreef Cheese het volgende:
Dat is camping Bois-du-boulogne, erg mooi gelegen aan de rand van het centrum naast de Seine, ben er vorig zomer nog geweest.
Elke dag gaan er om het half uur busjes naar de dichtsbijzijnde Porte met het metrostation, maar als je een beetje sportief bent kun je ook door het park heen lopen (wel een beetje slecht aangegeven daar, maar wel mooi). (met de auto kun je ook naar die renbaan gaan en daar de auto naast zetten om vervolgens in de metro te stappen)De faciliteiten zijn maar zo-zo op de camping vind ik, zelfs geen jeu de boule baan of ping pong tafel, en niet te goedkoop maar daar is de locatie ook naar.
Ik vind het niet echt een voorbeeld van zo goedkoop mogelijk overnachten, maar goed.
Vlak bij (ten noorden van de camping) in Bois de Boulogne is het terrein van de Rothschilds (naast de tippelbuurt). Hier staat geen afrastering en kun je redelijk slapen (gratis) in de openlucht, vlak bij een vijver.quote:Op zondag 15 februari 2004 04:43 schreef Cheese het volgende:
Dat is camping Bois-du-boulogne, erg mooi gelegen aan de rand van het centrum naast de Seine, ben er vorig zomer nog geweest.
Elke dag gaan er om het half uur busjes naar de dichtsbijzijnde Porte met het metrostation, maar als je een beetje sportief bent kun je ook door het park heen lopen (wel een beetje slecht aangegeven daar, maar wel mooi). (met de auto kun je ook naar die renbaan gaan en daar de auto naast zetten om vervolgens in de metro te stappen)
De faciliteiten zijn maar zo-zo op de camping vind ik, zelfs geen jeu de boule baan of ping pong tafel, en niet te goedkoop maar daar is de locatie ook naar.
kritiek/feedback over slotjes mag je leveren in het Centrale Kritiek-topic dat je terug kunt vinden bij de sticky topicsquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 19:19 schreef MysteryWoman het volgende:
grrr dit bedoel ik dus niet!!!!! ik wil juist de reis (erbij!!!!!) Ik wil gewoon de reis zo goedkoop mogelijk hebben, het gaat niet zozeer om het overnachten ben ik nu duidelijk genoeg?? help me... bovendien als ik in een oud topic verder ga krijg ik were te horen dat ik gene schopje mag geven?
Kijk eens in het centrale Parijs topic daarvoor.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 19:55 schreef Dizzee het volgende:
en wat zijn de wat duurdere hotels in parijs?
hoeft niet heel erg te zijn ofzo....maar gewoon iets waar je mee kan aankomen bij je vriendin.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |