abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16780654
Ik ben een arme student en wil met een aantal vrienden naar Parijs. Het probleem met de meeste hotels is dat je betaalt voor luxe waar je helemaal geen prijs op stelt.
Wie weet de goedkoopste manier?
Weet iemand bijvoorbeeld iets van accomodaties waar je alleen betaalt voor de ruimte en zelf je slaapspullen mee kan nemen?
Ik zou je dankbaar zijn!!
  zondag 1 februari 2004 @ 16:48:55 #2
80536 Jig
Klere kachel!
pi_16780753
F1 hotel? Da's zo'n uber cheap ding, hoe cheap weet ik niet, lets say 10 euro pp per nacht?

Dat is btw een keten die door heel Europa zit, maar meeste zitten in Frankrijk denk ik. Ik kan zo 1 2 3 niets vinden met Google.

[Dit bericht is gewijzigd door Jig op 01-02-2004 16:53]

asd
  zondag 1 februari 2004 @ 16:50:26 #3
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_16780841
ga werken zou ik zeggen, zodat je het wel kan betalen...
en als je het niet kan betalen, gewoon niet gaan...
of bezuinigen..
  zondag 1 februari 2004 @ 16:51:26 #4
79106 mynick
Wat lach je ??
pi_16780886
Jeugdherberg, midden in het centrum betaal je ongeveer 20 euro per nacht.
Na lang nadenken tot het pakkende signature `Biertje` gekomen
pi_16780963
Ik zit meestal even buiten Parijs.
Heb al eens op een camping gezeten in een chaletje, of gewoon een Motel aan de Périferique.
  zondag 1 februari 2004 @ 16:54:24 #6
77738 buckleys
You've got Buckley's
pi_16781010
een paar jaar geleden zat ik met wat vrienden in een stacaravan iets buiten Parijs. Maar een metro op loopafstand en je zit zo in de stad. En als je met een aantal mensen de prijs deelt vallen de kosten wel mee. Alleen weet ik niet meer hoe die camping heet.
Buckley's
  zondag 1 februari 2004 @ 16:56:26 #7
52707 BunnyHunter
Sterker door strijd!!
pi_16781108
auto --> parkeerplaats --> politie .. sry we where lost and i was to tired to ride
Brand Bier het bier waar nederland trots op kan zijn!
Als je vijf meter voor een konijn schiet en vijf meter erachter, dan is dat konijn dus gemiddeld dood hé!
  zondag 1 februari 2004 @ 16:56:45 #8
45460 Pearly
Mi Na Pritpangi
pi_16781121
Ik ben het met Jig eens ... F1 hotel!!! .....
Vanishing like a thought brushing up against a sigh ....... vanishing like a cyan sunday ..........
pi_16781187
Sous le pont d'Avignon.
pi_16781231
Formule 1 hotels kosten tussen de 30 en 40 euro in Parijs, en dan heb je een 2 (of 3 als je het niet erg vindt om in een tweepersoonsbed te slapen) persoonskamer, je betaalt dus 15e pp

-edit-
http://www.hotelformule1.com

[Dit bericht is gewijzigd door Cybersailor op 01-02-2004 17:02]

It's not a beer belly, it's a fuel tank for a sex machine!
pi_16781237
quote:
Weet iemand bijvoorbeeld iets van accomodaties waar je alleen betaalt voor de ruimte en zelf je slaapspullen mee kan nemen?
een camping bedoel je?
maar zonder gekheid, als je niet zoveel geld heb ga dan niet op vakantie. En in ieder geval niet naar grote steden als Parijs, die hebben namelijk de irritante neiging duur te zijn. Want met alleen overnachting ben je er natuurlijk niet. Eten, drinken en leuke dingen doen kosten ook allemaal geld. En je verplaatsen ook.
Voer de vrede...
Fok needs you! Cybernations!
Boxxy ain't trollin'
pi_16781262
Vraag aan de clochards of er nog een goed slaaphuis is.
F1 zit meestal aan de autobaan, dus of ze IN Parijs zitten weet ik niet.
  zondag 1 februari 2004 @ 17:08:33 #13
47707 minimax
Ik ben hier
pi_16781608
een kartonnen doos?
Als je de eerste stap kan bedenken, kan je de volgende sprong maken...
pi_16781647
quote:
Op zondag 1 februari 2004 17:08 schreef minimax het volgende:
een kartonnen doos?
bij de Seine onder de brug.
pi_16783162
Ben vorige week een paar dagen naar Parijs geweest, en heb daar in een hotel geslapen net iets buiten het centrum voor 20 euro pp per nacht. Ligt precies naast een metrostation en op een loopafstand van allemaal gezellige kroegen.

Kan het adres wel even opzoeken voor je als je wilt.

pi_16783922
Ja!
Graag! Zoek zelf ook nog een leuk hotelletje in Parijs!
  zondag 1 februari 2004 @ 19:15:49 #17
18079 neok
all the way
pi_16786783
Maandje geleden overnacht in een jeugdherberg in Parijs:

Auberge de Jeunesse Le D'Artagnan. Is op 2 minuten lopen van de metro Porte de Bagnolet en 15 minuten van Père Lachaise. Ben er heel tevreden over, nachtje met ontbijt (wel met 7 op 1 kamer) voor 20 Euro. Je kan ook een single of double kamer nemen maar dat is iets duurder. Héél internationaal publiek. Ik ga zeker terug

Buenos dias Tristeza
pi_16800841
Le d'Artagnan heb ik vorig jaar ook gezeten. Mooi hotel, goed ontbijt en avondeten, discotheek en bioscoop aanwezig. Hoewel die disco is meer een bar, maar wel gezellig

Ik heb ook nog een nacht in Cite des sciences gezeten. Ik betaalde toen ook 20 euro. Hieronder staan nog een aantal adressen.

Clichy, 107, rue Martre, 92110 Clichy
Metro "Mairie de Clichy" (line 13), Phone : 01.41.27.26.90,
Web page of Clichy

Cite des sciences, 24, rue des sept Arpents, 93310 Le Pre Saint Gervais
Metro "Hoche" (line 5), Phone : 01.48.43.24.11,
Web page of Cite des sciences

Jules Ferry, 8 boulevard Jules Ferry, 75011 Paris
Metro "Republique" (lines 3, 5, 8, 9 & 11), Phone : 01.43.57.55.60,
Web page of Jules Ferry

De wereld is als een boek, als je nooit reist lees je maar 1 bladzijde
  maandag 2 februari 2004 @ 01:50:06 #19
43920 Yakko
De tal palo, tal astilla
pi_16805399
Die Formule 1 Hotels vond ik wel wat... heb daar een jaar of 3 geleden gezeten met een stel vrienden, was niet echt duur!

En er staan automaten in de gang waar je met je creditcard kan betalen, dus je hoeft niet eens naar de receptie! Komt er een soort pincode uit dat apparaat en hop je kan zo naar binnen.

Voordeel daarvan is dat je met z´n allen in een 2 of 3 persoonskamer kan... leg je gewoon je slaapzak op de grond en klaar ben je. Als ik het me goed herinner krijg je met een beetje proppen een man of 5 6 in een kamer daar, dus dan is het lekker goedkoop toch!

Veel plezier alvast!!

La mejor universidad es la de la vida...
pi_16817501
quote:
Op maandag 2 februari 2004 01:50 schreef Yakko het volgende:
Die Formule 1 Hotels vond ik wel wat... heb daar een jaar of 3 geleden gezeten met een stel vrienden, was niet echt duur!
...
Voordeel daarvan is dat je met z´n allen in een 2 of 3 persoonskamer kan... leg je gewoon je slaapzak op de grond en klaar ben je. Als ik het me goed herinner krijg je met een beetje proppen een man of 5 6 in een kamer daar, dus dan is het lekker goedkoop toch!

Veel plezier alvast!!

Whoot?? goede reacties allemaal zeg!!
Dat was inderdaad ook precies mijn vraag over F1 hotels of je er ook met meer kan liggen. Op de site van Formule 1 zag ik echter dat als je maar 1 kamer reserveert je max 3 ontbijten kunt bestellen. Is het dan voor die 4e persoon makkelijk om alsnog aan ontbijt te komen?? Welk Formule 1 hotel is de beste?? (zijn er stuk of 8 in Parijs)
  woensdag 4 februari 2004 @ 00:57:42 #21
43920 Yakko
De tal palo, tal astilla
pi_16868081
quote:
Op maandag 2 februari 2004 15:46 schreef Flippel het volgende:

[..]

Whoot?? goede reacties allemaal zeg!!
Dat was inderdaad ook precies mijn vraag over F1 hotels of je er ook met meer kan liggen. Op de site van Formule 1 zag ik echter dat als je maar 1 kamer reserveert je max 3 ontbijten kunt bestellen. Is het dan voor die 4e persoon makkelijk om alsnog aan ontbijt te komen?? Welk Formule 1 hotel is de beste?? (zijn er stuk of 8 in Parijs)

Wij zaten in die in de Rue du Docteur Babinski (Porte de St Ouen), dat is in het noorden van de stad en daar kan je met de metro of taxi makkelijk komen, ben alleen ff vergeten welk metrostation het is! Je zit dan vlak naast de Periferie, dus met de auto zo ook goed kunnen.

Onbijten hebben we daar trouwens niet gedaan, daarvoor gingen we naar buiten. Vlakbij zit een supermarktje en een bakker. Als ik het me goed herinner de deur uit lopen naar links en dan de eerste straat weer links, dan zit ie daar op de hoek... (tis echter alweer 4 jaar terug ofzo, dus heel zeker weten doe ik het niet)

Ow ja deze F1 zit zo´n beetje in de hoerenbuurt, dus ´s avonds is het wel lachen rondlopen daar, haha....

La mejor universidad es la de la vida...
pi_16883967
Nou, onze beslissing is gevallen. We gaan naar een camping met "Mobil homes". Als je interesse hebt, het internetadres is:
http://www.mobilhome-paris.com.
pi_17189502
Dat is camping Bois-du-boulogne, erg mooi gelegen aan de rand van het centrum naast de Seine, ben er vorig zomer nog geweest.
Elke dag gaan er om het half uur busjes naar de dichtsbijzijnde Porte met het metrostation, maar als je een beetje sportief bent kun je ook door het park heen lopen (wel een beetje slecht aangegeven daar, maar wel mooi). (met de auto kun je ook naar die renbaan gaan en daar de auto naast zetten om vervolgens in de metro te stappen)

De faciliteiten zijn maar zo-zo op de camping vind ik, zelfs geen jeu de boule baan of ping pong tafel, en niet te goedkoop maar daar is de locatie ook naar.

Ik vind het niet echt een voorbeeld van zo goedkoop mogelijk overnachten, maar goed.

pi_17190822
Ik ben in 2002 in Parijs geweest. Ik heb toen in een jeugdherberg overnacht. Het kostte ¤15 per nacht inclusief ontbijt. De jeugdherberg zat vlakbij metrostation Hoche.
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
pi_17291913
quote:
Op zondag 15 februari 2004 04:43 schreef Cheese het volgende:
Dat is camping Bois-du-boulogne, erg mooi gelegen aan de rand van het centrum naast de Seine, ben er vorig zomer nog geweest.
Elke dag gaan er om het half uur busjes naar de dichtsbijzijnde Porte met het metrostation, maar als je een beetje sportief bent kun je ook door het park heen lopen (wel een beetje slecht aangegeven daar, maar wel mooi). (met de auto kun je ook naar die renbaan gaan en daar de auto naast zetten om vervolgens in de metro te stappen)

De faciliteiten zijn maar zo-zo op de camping vind ik, zelfs geen jeu de boule baan of ping pong tafel, en niet te goedkoop maar daar is de locatie ook naar.

Ik vind het niet echt een voorbeeld van zo goedkoop mogelijk overnachten, maar goed.

Ok, bedankt voor de info over de camping. Kun je daar 's avonds ook nog goed lopen in het park? Of is dat niet veilig? Met metro kom je niet echt in de buurt van de camping?
Maar wat is er dan goedkoper volgens jou? Jeugdherberg iig niet. Daar betaal je minimaal 15 euro per persoon. Nu betalen we iets van 10 euro per persoon.
  maandag 9 augustus 2004 @ 17:52:34 #26
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_21159274
quote:
Op zondag 15 februari 2004 04:43 schreef Cheese het volgende:

Vlak bij (ten noorden van de camping) in Bois de Boulogne is het terrein van de Rothschilds (naast de tippelbuurt). Hier staat geen afrastering en kun je redelijk slapen (gratis) in de openlucht, vlak bij een vijver.
Ik heb het met een paar vrienden gedaan en het ging prima.
pi_21290081
nog nieuwe ontwikkelingen of tips?
pi_21343601
Ik heb net de NS gebeld.. ga van 26 tot 31 augustus naar de Lichtstad.. ben erg benieuwd..

wat kunnen we het beste doen om goedkoop te overnachten? Als openbaar vervoer makkelijk is, kan eventueel ook buiten de stad..
pi_21422138
Heeft niemand een tip voor me?
pi_21422880
Op de site van de formule1 hotels kost een kamer 29,50 per nacht (saint denis)
pi_21660655
voor de toekomst:

probeer eerst AIJ: Auberge Internationale des Jeunes.. 14 euro per nacht aan de Rue Trousseau vlakbij de Bastille.. als die vol zit sturen ze je naar de MIJ: Maison Internationale des Jeunes aan de Rue Titon, een eindje verderop. Daar is het 20 euro per nacht. Douchen en ontbijt inbegrepen. En lieve mensen..
  vrijdag 22 oktober 2004 @ 19:19:51 #33
22540 MysteryWoman
I'm watching you...
pi_22801682
grrr dit bedoel ik dus niet!!!!! ik wil juist de reis (erbij!!!!!) Ik wil gewoon de reis zo goedkoop mogelijk hebben, het gaat niet zozeer om het overnachten ben ik nu duidelijk genoeg?? help me... bovendien als ik in een oud topic verder ga krijg ik were te horen dat ik gene schopje mag geven?

[ Bericht 38% gewijzigd door MysteryWoman op 22-10-2004 19:21:37 (foutje) ]
pi_22817222
Ik ben vorige week nog in Parijs geweest geweest, met school.
We stonden ook op Bois-de-Boulogne. Je bent vanaf daar idd erg snel in het centrum met de bus.
Je moet dan eerst een stukje door het park lopen naar de dichtsbijzijnde bushalte, vandaar is het nog een minuut of 5 naar Porte-Maillot vanwaar je weer met de metro verder kunt de stad in.
's Avonds rijdt de bus zelfs vanaf Porte-Maillot helemaal naar de camping zodat je ongeveer voor de tent of caravan wordt afgezet.
Lopend zou ik niet aanraden, het is nog wel een heel eind vanaf de camping naar het centrum, maar als je er zin in hebt kun je het natuurlijk altijd doen. Ik had er sowieso geen zin in omdat je toch de hele dag al in die stad rond loopt en dan begin je je benen al wel te voelen.
  Moderator zaterdag 23 oktober 2004 @ 18:37:51 #35
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_22823660
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2004 19:19 schreef MysteryWoman het volgende:
grrr dit bedoel ik dus niet!!!!! ik wil juist de reis (erbij!!!!!) Ik wil gewoon de reis zo goedkoop mogelijk hebben, het gaat niet zozeer om het overnachten ben ik nu duidelijk genoeg?? help me... bovendien als ik in een oud topic verder ga krijg ik were te horen dat ik gene schopje mag geven?
kritiek/feedback over slotjes mag je leveren in het Centrale Kritiek-topic dat je terug kunt vinden bij de sticky topics
en een topic schoppen mag, mits ontopic
en dit topic over goedkoop naar Parijs heb ik ook nog voor je gevonden: Nederland-Parijs in één weekend: Auto, trein, vliegtuig

[ Bericht 7% gewijzigd door UIO_AMS op 23-10-2004 18:45:01 (topic gevonden) ]
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_22825608
en wat zijn de wat duurdere hotels in parijs?

hoeft niet heel erg te zijn ofzo....maar gewoon iets waar je mee kan aankomen bij je vriendin.
pi_22829291
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 19:55 schreef Dizzee het volgende:
en wat zijn de wat duurdere hotels in parijs?

hoeft niet heel erg te zijn ofzo....maar gewoon iets waar je mee kan aankomen bij je vriendin.
Kijk eens in het centrale Parijs topic daarvoor.

Ik slaap zelf tot nu toe steeds in Little Palace. Meeste kamers kijken uit over een klein parkje en hebben een balkonnetje of Frans balkon. Ligt pal naast een metrohalte. Vriendelijk personeel dat goed Engels spreekt.

Kost iets van 160 euro per nacht voor 2 personen.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 23-10-2004 22:45:41 ]
pi_24288751
Goedkoop overnachten kan je bij http://www.hotel-tolbiac.com/ !
De wijze houdt zich op de achtergrond, in werkelijkheid staat hij vooraan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')