Buiten dat het natuurlijk inderdaad de goedkoopste manier is wil ik wel iets meer zekerheid. Dat doet ie trouwens wel héél snel in 7 uur. Zeker met een vrachtwagen meegeliftquote:Op dinsdag 11 mei 2004 10:33 schreef _oxygen_ het volgende:
Ik zou gaan liften.. een vriend van mij heeft dat meerdere keren gedaan.. hij was binnen 7 uurtjes in Parijs..
En tevens dure oplossingquote:Op dinsdag 11 mei 2004 10:38 schreef Renmic het volgende:
Thalys....... snel en uiterst comfortabel!
Ow dat valt me nog mee dan, zeker als je bedenkt dat we met z'n 2-en zijn! Zou je dat ook ergens op inet kunnen nakijken?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 10:42 schreef Swetsenegger het volgende:
tol is een eurie of 20 gok ik heen en terug. Wanneer je over Lille gaat dan.
http://www.chauffeurinfo.info/tol.htm#Finland (Frankrijk staat onder Finland)quote:Op dinsdag 11 mei 2004 10:43 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Ow dat valt me nog mee dan, zeker als je bedenkt dat we met z'n 2-en zijn! Zou je dat ook ergens op inet kunnen nakijken?
Ik vertrek vanuit het gooi, en dat scheelt een slok op een borrel qua afstand alquote:Op dinsdag 11 mei 2004 10:49 schreef FHR het volgende:
[..]
http://www.chauffeurinfo.info/tol.htm#Finland (Frankrijk staat onder Finland)
BTW er gaat ook nog een nachttrein naar Parijs (of ging in ieder geval, weet niet zeker of 'ie nog bestaat) en die was goedkoper dan de Thalys meen ik me te kunnen herinneren.
Oh ja en is 2 tanks a ¤50,- niet beetje erg optimistisch vanuit Twente?
-edit: oh 't is maar 607km, dat valt wel mee. Moet je wel 1:15 rijden.
Dat zou dan 40,46 liter kosten.Kan je dat niet in 1 keer in de tank??quote:Op dinsdag 11 mei 2004 10:49 schreef FHR het volgende:
[..]
http://www.chauffeurinfo.info/tol.htm#Finland (Frankrijk staat onder Finland)
BTW er gaat ook nog een nachttrein naar Parijs (of ging in ieder geval, weet niet zeker of 'ie nog bestaat) en die was goedkoper dan de Thalys meen ik me te kunnen herinneren.
Oh ja en is 2 tanks a ¤50,- niet beetje erg optimistisch vanuit Twente?
-edit: oh 't is maar 607km, dat valt wel mee. Moet je wel 1:15 rijden.
Dat is dan wel weer een relax tarief..quote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:00 schreef marsterretje het volgende:
Als student kun je met een beetje mazzel op studententarief met de Thalys naar Parijs. Kostte mij 70 euro de man, vanuit Rotterdam, voor een retourtje
In m'n tank van 45 liter kreeg ik laatst 52 liter!!! En dat voor zo'n klein bakkiequote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:00 schreef LowJoe het volgende:
[..]
Dat zou dan 40,46 liter kosten.Kan je dat niet in 1 keer in de tank??
Dan stond het niveau zeker helemaal tot de tankdop??quote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:01 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
In m'n tank van 45 liter kreeg ik laatst 52 liter!!! En dat voor zo'n klein bakkie
Ja ik ging er vanuit dat ie vanuit Twente vertrok (in z'n profiel staat UTwente bij studie). 607km is enkele reis E'de -> Parijs, 2 tanks zou dus moeten kunnen voor heen-en-weer.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:00 schreef LowJoe het volgende:
[..]
Dat zou dan 40,46 liter kosten.Kan je dat niet in 1 keer in de tank??
(edit)O je bedoelt natuurlijk heen EN terug.........
Ah ik zie dat jij uit Hengelo komt... een lotgenoot dusquote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:06 schreef FHR het volgende:
[..]
Ja ik ging er vanuit dat ie vanuit Twente vertrok (in z'n profiel staat UTwente bij studie). 607km is enkele reis E'de -> Parijs, 2 tanks zou dus moeten kunnen voor heen-en-weer.
Niet vergeten dat ze met z'n 2en gaan, dus bus en Thalys moeten nog x2!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:14 schreef _oxygen_ het volgende:
Al dat gezeur over 2 tanks 3 tanks.. dat scheelt niet zoveel...
Je kan met de :
auto voor +- 140 euro incl tol (niet vergeten parkeerkosten in parijs)etc
bus voor +- 30 euro
Thalys voor 70 euro
Liften voor 0 euro
Da's een goede samenvattingquote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:14 schreef _oxygen_ het volgende:
Al dat gezeur over 2 tanks 3 tanks.. dat scheelt niet zoveel...
Je kan met de :
auto voor +- 140 euro incl tol (niet vergeten parkeerkosten in parijs)etc
bus voor +- 30 euro 120 euro
Thalys voor 70 euro 140 euro
Liften voor 0 euro 0 euro
Ik vind het maar eng eigenlijkquote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:42 schreef _oxygen_ het volgende:
Bij Eurolines hebben ze altijd nog wel een plekje..
Ik zou de optie liften zeker overwegen omdat er je heel makkelijk naar parijs lift...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |