Hehe, ja, heb ik ook een paar keer geprobeerd maar ik kwam nooit verder dan het brommende geluid waar ik dus weer wakker van werd.quote:Op zondag 19 februari 2006 17:26 schreef snotje het volgende:
WILD (wakker blijven terwijl je in slaap valt, d.w.z. je lichaam valt in slaap maar je geest niet. Ik had ergens een verslag gelezen over iemand die dat deed, en die hoorde een gebrom/zoem, toen hij wakker was, en zijn lichaam sliep. Hij hoorde zichzelf toen dus snurken) lijkt me echt tof, maar wel erg moeilijk.
Ik heb een paar boeken gekocht over mediteren en daar is het mee gelukt. Als het goed is staat hier ergens een topic met een online cursus hiervoor. Ik ga even zoekenquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:46 schreef snotje het volgende:
Nog tips hoe je dit voor elkaar hebt gekregen, jogy? Of gewoon geestelijk alert te blijven terwijl je lichaam in slaap valt, that's it? Want dat is erg moeilijk:D
Wat bedoel je met lucide klaarkomen? Kom je dan echt klaar, of alleen in je droom?quote:Op woensdag 28 december 2005 14:31 schreef gexxz het volgende:
Wat het met mij altijd is..ALS ik lucide droom denk ik toch maar aan 1 ding: seks, vind het zo lekker om lucide klaar te komen, dus ik stuur het daar altijd op aan.![]()
Bij mij is het ongeveer hetzelfde. Ik wilde het met een vriend gaan aanleren, maar, scepticus als hij is, vond hij het een beetje te zweverig worden. Toen ben ik er maar mee gekapt, maar ik ga het weer proberen. Het is al die tijd in mijn hoofd rond blijven spoken, het lijkt me fantastisch.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:39 schreef faberic het volgende:
Ik ontdekte dit fenomeen bij toeval op een website. Ik wilde het met een vriend gaan aanleren, maar de volgende dag dacht ik "waar ben ik in hemelsnaam mee bezig". Ik vond het een beetje te zweverig worden voor een skepticus als ik, dus toch maar niet geleerd. Leek me wel cool. Maar misschien wordt je op de lange duur wel gek als je te vaak the matrix in gaat...
Die vriend van mij vind mij maar een scepticus, en wil het nu weer gaan aanleren. Ik blijf sceptischquote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:29 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Bij mij is het ongeveer hetzelfde. Ik wilde het met een vriend gaan aanleren, maar, scepticus als hij is, vond hij het een beetje te zweverig worden. Toen ben ik er maar mee gekapt, maar ik ga het weer proberen. Het is al die tijd in mijn hoofd rond blijven spoken, het lijkt me fantastisch.
Danku dankuquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:53 schreef jogy het volgende:
Topic gevonden: Uittreden in de "etheric plane" maar de documenten zijn offline
Ik ben nu even in mijn eigen computer aan het zoeken, kijken of ik wat kan vinden.
Edit: klik en klik
ze noemen het obe maar je kan het ook zien lucide dromen natuurlijk, de pdf is het beste.
De aliens spelen ook deze reality games met onze aarde -bewoners, van in hun ufo's .quote:Op zondag 12 maart 2006 12:01 schreef Dromenvanger het volgende:
Vannacht lag ik in bed en kreeg ik de exacte beelden van ajax-psv door, en op een gegeven moment leek het alsof ik zelf mezelf kon implanteren of invoegen of tussenvoegen in het spel zodat ik mee kon gaan spelen.
Ook nog een motor gepakt, ik voelde alsof ik kon motor-racen.
Ik ga dus mijn geheugen trainen zodat ik ook films en spellen kan uploaden naar mijn brein en dan kan ik zelf interactief bezig gaan zijn ermee misschien
Die begrijp ik nietquote:Op zondag 12 maart 2006 12:05 schreef totsy het volgende:
[..]
De aliens spelen ook deze realtity games met onze aarde -bewoners, van in hun ufo's .
De aliens hebben een soort ruimtespel met een computer , waarbij ze zich elke situatie uit onze tijdperken driedimensioneel kunnen oproepen, en zich erin plaatsen, en dan kunnen ze gelijk wat met hun gedachten sturen, en deze dingen gebeuren dan ook ....is héél leuk zulk een spel ....maar verboden voor aarde-mensen .....quote:Op zondag 12 maart 2006 12:09 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Die begrijp ik niet
Ik heb op dit moment weinig met UFO's, dat komt misschien nog.
Zoals ik in ouwehoer hier schreef heb ik vannacht ook de kruisiging van Jezus gezien, ik zag beelden voor me waar Jezus aan het kruis genageld werd. En wie weet kan ik via het lucide dromen echt aanwezig zijn bij die kruisiging. Misschien kan ik voor de grap voorkomen dat hij gekruisigd wordt, dan ga ik hem redden en drink ik daarna een biertje met hem. Liever een glas Jack Daniels, bier lust ik niet meer. En voor speciale gelegenheden wil ik best een keer een alcoholistiche versnapering drinken, zeker in het virtuele.
En zo kan ik misschien ook naar de 2e wereldoorlog gaan en wie weet voor de gein Hitler ontvoeren en martelen![]()
Stop ik Hitler in een gaskamer, maar dat kan erg klinken alsof ik wraak wil. Maar ik wil wel eens al die Nazi's aanpakken van vroeger. En dat kan via het dromen gebeurenOf ik Hitler moet martelen, ik denk eerder dat ik hem een 2e kans moet gunnen, zodat iedereen mee kan spelen straks. Zelfs toetanchamon en de oudste mens op aarde mag h4 spelen.
Dat ik beelden uit het verleden terug haal in het "heden", en dan zelf ga meespelen daar.
Dan maak ik van mezelf een terminator en schiet ik dus alle Nazi's af en dan niet zoals in Wolfenstein 3D maar veel echter. Alsof je een held bent. En dan heb je oneindig veel munitie en energie.
Dan ben je in de Stealth mode binnen het spel![]()
![]()
Zulke spellen wil ik graag ontwikkelenIk zou best spel-ontwikkelaar willen zijn. Maar wie weet kunnen straks alle mensen dit vanzelf, en hoeft er helemaal geen spel ontwikkeld te worden.
Dan staat h4 gewoon voor het spel en neemt iedereen virtueel plaats op de "h", op de stoel dusEn dan is h4 vrijblijvend zonder verplichtingen, je hebt geen verplichtingen in het spel. Het spel wordt toch ontwikkeld van bovenaf dus sowieso is ieder spel okey te noemen en kan ieder spel door de beugel zoals de maker het bedoeld heeft. En ethische verantwoordelijkheden spelen dan ook niet mee. Omdat de maker alles doet volgens de nieuwe wetten.
En dan kun je overal plaats nemen op de stoel, waar je ook bent, je logt in waar je maar wilt en speelt het spel wat je wilt spelen
Fok! is aan het hikken dus een late reactie hier. Hopelijk draait het forum straks weer vlot.quote:Op zondag 12 maart 2006 12:24 schreef totsy het volgende:
[..]
De aliens hebben een soort ruimtespel met een computer , waarbij ze zich elke situatie uit onze tijdperken driedimensioneel kunnen oproepen, en zich erin plaatsen, en dan kunnen ze gelijk wat met hun gedachten sturen, en deze dingen gebeuren dan ook ....is héél leuk zulk een spel ....maar verboden voor aarde-mensen .....![]()
Als je lucide droom ben je je ervan bewust dat je droomt. Als je dus weet dat je droomt hoef je toch ook niet meer te schrikken? Je weet immers dat het nep is want je weet dat je droomt.quote:Op zondag 12 maart 2006 15:07 schreef synthesix het volgende:
Dromenvanger wat jij zegt over die vrouw, ik heb wel eens van die verhaaltje gehoord over gidsen enzo. Misschien is het wel je gids
Ik ben er zelf wel een beetje skeptisch over, maar je weet het nooit, dat het met de huidige wetenschap als bullshit klinkt bewijst natuurlijk niks. 1000 jaar geleden was de aarde ook niet plat omdat ze het niet wisten...
Anyway, ik heb ook wel eens mezelf gehypnotiseerd, maar het ging echt ineens, en 't voelde echt heel raar enzo, dus ik schrok me echt kapot, en ben toen was t ook gelijk al weer minder eigenlijk.
Volgens mij werkt het bij lucide dromen ook wel een beetje zo, als je schrikt wordt je wakker, dus je moet proberen rustig te blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |