abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16723806
Ik ben aan het zoeken gaan in internet land nadat ik mn verhoging van het ziekenfonds begin deze maand in handen kreeg...ik zou maar liefst 58 euro per maans gaan betalen, niet normaal meer. (Stad Rotterdam)

Nu ben ik me eens gaan verdiepen in de vergoedingen en de presies maar dat is echt de moeite waard! Ik ga mn huidige verzekering opzeggen en ga nu 32.50 betalen, dat is wel even een heel ander bedrag met bijna dezelfde vergoedingen! Kijk ik betaalde bij SR ook aan dingen waarvan ik waarschijnlijk toch nooit gebruik ging maken dus ben gaan vergelijken en kwam op Anderzorg uit. (aanvullend verzekert en tandarts)

is hier iemand die die maatschappij kent? Wie heeft er ervaringen met hun?

Ik ben heel benieuwd, je heb namelijk na een premiestijging recht om je verzekering op te zeggen binnen 60 dagen.

vrijdag 30 januari 2004 @ 20:14:18 #2
10233 Peewee
Introducing 'me'
pi_16724060
Ziekenfonds bij het VGZ
Bumperklever - nietsnut - af en toe gelukkig
Du Riechst So Gut
pi_16724129
OZ... Betaal zonder extra's 25,60
Zit overigens wel tandarts in...
Koop een taart en ga het vieren...
pi_16724413
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 20:16 schreef kapstok11 het volgende:
in de basis verzekering zit ook tandarts vergoeding, maar erg beperkt, mag ik vragen waar je verzekert bent want die prijs ben ik nog nergens tegen gekomen
  vrijdag 30 januari 2004 @ 20:29:25 #5
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_16724452
Ik ben niet ziekenfonds-verzekerd, bij Agis, om precies te zijn.

V.

Ja inderdaad, V. ja.
pi_16724853
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 20:03 schreef cikaran het volgende:
Nu ben ik me eens gaan verdiepen in de vergoedingen en de presies maar dat is echt de moeite waard! Ik ga mn huidige verzekering opzeggen en ga nu 32.50 betalen, dat is wel even een heel ander bedrag met bijna dezelfde vergoedingen! Kijk ik betaalde bij SR ook aan dingen waarvan ik waarschijnlijk toch nooit gebruik ging maken dus ben gaan vergelijken en kwam op Anderzorg uit. (aanvullend verzekert en tandarts)

is hier iemand die die maatschappij kent? Wie heeft er ervaringen met hun?

Ik ben heel benieuwd, je heb namelijk na een premiestijging recht om je verzekering op te zeggen binnen 60 dagen.

Van horen zeggen hoor, zit er niet zelf bij, maar Anderzorg heeft een hele toeloop van klanten gehad vorig jaar, en dat is te merken geweest in de kwaliteit van hun administratie. Contact met hen zou ook niet gemakkelijk te leggen zijn. Anderzorg is geen instelling die ik zou afraden, maar wel 1 waarbij ik eerst nog wat meer clienten info zou willen verzamelen. Echter heb jij die tijd nog wel? moet je niet voor 1 feb beslissen?
pi_16724944
Zilveren kruis
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  vrijdag 30 januari 2004 @ 20:47:49 #8
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_16724952
Particulier bij Aegon
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
pi_16724985
Weet je heel zeker dat je een vergelijkbare vergoeding krijgt? in 2003 lagen de ziekenfondsvergoedingen namelijk zeer dicht bij elkaar (19.95 tegen 24.95 in het voordeel van Anderzorg, volgens http://www.pultrum.nl/ziekenfonds.htm). Ik ben bang dat je appels met peren aan het vergelijken bent (kan me vergissen natuurlijk)
  vrijdag 30 januari 2004 @ 20:49:15 #10
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_16725000
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 20:16 schreef kapstok11 het volgende:
Huisarts 100% en tandarts 75%, onbeperkt fysio???

Ontopic: Agis...

"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
pi_16725003
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 20:14 schreef Peewee het volgende:
Ziekenfonds bij het VGZ
*meldt
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_16725089
ook een bericht waar je misschien eens naar moet kijken:
http://www.gic.nl/VerlengdBericht.asp?ali=15780&katern=1
pi_16725453
De problemen kunnen ondertussen opgelost zijn, maar berichten zoals http://www.dvhn.nl/Index/0,5481,,00.html?sHoofdUrl=http%3A%2F%2Fwww.dvhn.nl%2FPagina%2F0%2C7109%2C26-1-2-4147-1401133-1264--%2C00.html lijken mij toch alarmerend.

(En ik zit zelf bij Geove trouwens, het oude Regionaal ziekenfonds Groningen)

[Dit bericht is gewijzigd door frederik op 30-01-2004 21:09]

vrijdag 30 januari 2004 @ 21:09:00 #14
71074 Freeloader
Amor Omnia Vincit
pi_16725480
Collegepolis van het Geove. Inclusief Inboedel, Aansprakelijkheid en Ongevallenverzekering.

[Dit bericht is gewijzigd door Freeloader op 30-01-2004 21:15]

To be, or what?
  vrijdag 30 januari 2004 @ 21:12:28 #15
29421 The-Chosen1
take your shirt off
pi_16725559
Agis......
raise up !!
  vrijdag 30 januari 2004 @ 23:33:44 #16
136 V.
pi_16728807
...en het is 'verzekerd'

Kofschip, enzo

V.

Ja inderdaad, V. ja.
pi_16729214
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 23:33 schreef Verbal het volgende:
...en het is 'verzekerd'

Kofschip, enzo

V.

Tijdens de uitleg van het fokschaap of kofschip heb ik op school een blackout gehad, dus heb ik die truuk nooit kunnen leren, mijn excuses hiervoor....

Maar ik zie twee artikelen over anderzorg die dus best zorgwekkend zijn.
Ik heb al diverse malen gemaild met ze, want een telefoonnummer kan ik nergens vinden op de polis ...

Ik heb idd gehoort dat er een massale toeloop is geweest, maar dat ze er had aan werken het te verhelpen.
Dat was trouwens een bericht van juni 2003....

Maar van de week neem ik een beslissing, het gaat toch om veel geld, en als ik premie betaal zijn ze verplicht me te helpen heb ik eens gelezen.

Mijn benieuwen of er ook mensen hier zijn die goede ervaringen hebben met Anderzorg.

zaterdag 31 januari 2004 @ 00:06:00 #18
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_16729609
DGVP
Jawohl Herr Kaloin!
  zaterdag 31 januari 2004 @ 00:07:00 #19
69315 raistlin6
Met dank aan Olga (heldin)
pi_16729640
AGIS
Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."
pi_16729814
op http://www.fysioweb.nl/verzekeraars.htm staat een telefoonnummer van anderzorg. Alleen wel vreemd dat ze geen telefoonnummer op hun eigen site hebben staan. Kostenbesparing, om minder telefonistes aan te hoeven nemen?
  zaterdag 31 januari 2004 @ 00:15:19 #21
53495 snowwie2
Polonaise loopt uit de hand
pi_16729859
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 20:14 schreef Peewee het volgende:
Ziekenfonds bij het VGZ
ik ben daar particulier verzekerd
  zaterdag 31 januari 2004 @ 00:16:17 #22
136 V.
pi_16729890
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 23:51 schreef cikaran het volgende:

[..]

Tijdens de uitleg van het fokschaap of kofschip heb ik op school een blackout gehad, dus heb ik die truuk nooit kunnen leren, mijn excuses hiervoor....

Verkorte uitleg (:

Verzeker..., verzeker... moet daar nou een d of een t achter?
Wacht, het kofschip geeft uitkomst. Verzeker eindigt nu op een rrrr, komt de rrrr voor in 't kofschip? Eeeeh, nee. Mooi, dan komt er een d achter.

Sim-pel.

V.
( uitzonderingen buiten beschouwing gelaten.

[Dit bericht is gewijzigd door Verbal op 31-01-2004 00:16]

Ja inderdaad, V. ja.
pi_16729895
Univé (één van de betere verzekeraars)

[Dit bericht is gewijzigd door ilona-scuderia op 31-01-2004 00:17]

pi_16729922
Ben verzekerd via mijn werk en heb dus geen aparte ziektekostenverzekering, ideaal!
pi_16729950
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 23:51 schreef cikaran het volgende:

[..]

Maar van de week neem ik een beslissing, het gaat toch om veel geld, en als ik premie betaal zijn ze verplicht me te helpen heb ik eens gelezen.

Ben bang dat je dan te laat bent, volgens mij, maar dat zou ik moeten opzoeken, heb je maar 1 maand om van verzekering te veranderen. Doe je dat niet dan moet je weer een jaar. En ik denk persoonlijk niet dat je vandaag, zaterdag 31-1, die overstap nog voor elkaar krijgt
pi_16729966
zorg en zekerheid
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_16730214
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 00:18 schreef frederik het volgende:

[..]

Ben bang dat je dan te laat bent, volgens mij, maar dat zou ik moeten opzoeken, heb je maar 1 maand om van verzekering te veranderen. Doe je dat niet dan moet je weer een jaar. En ik denk persoonlijk niet dat je vandaag, zaterdag 31-1, die overstap nog voor elkaar krijgt

Volgens telefonisch overleg met SR kon ik het opzeggen tot eind februari, dus heb je recht op 60 dagen om te reageren om op te zeggen.
Alleen bij een premiestijging kan dat.
  zaterdag 31 januari 2004 @ 00:28:41 #28
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_16730235
Bij Agis moet je echt een unieke naam hebben, anders zien ze je voor een ander aan die ook toevallig dezelfde naam heeft. Staat er bij jouw tandarts en arts de naam EN adres van de ander.
En ik heb toch een zeldzame naam.
Speelt al jaren sinds het nog Axa heette en toen ben ik er al achter aan gaan zitten.

Sinds een tijdje word er geen premie meer afgeschreven van m'n rekening, dus ik vermoed dat er nu echt iets mis is (ik weet dus ook niet wat de nieuwe premie is en wat er wel en niet meer in m'n pakket zit). Nou ja, ze bellen mij maar op, even kijken hoe lang het duurt voordat ze het merken.

Ik ga hierna wel naar Zorg en Zekerheid, m'n oude verzekeraar. Die komt tenminste nog eens in de buurt met een busje.

The Internets, I needs it..
pi_16730370
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 00:13 schreef frederik het volgende:
op http://www.fysioweb.nl/verzekeraars.htm staat een telefoonnummer van anderzorg. Alleen wel vreemd dat ze geen telefoonnummer op hun eigen site hebben staan. Kostenbesparing, om minder telefonistes aan te hoeven nemen?
Ze willen meer werken via het internet, dat is tijd en kosten besparend, je kan je declaraties volgen via hun site, moet je wel dus een aansluiting hebben......t is dus niks voor de ouwe van dagen!
pi_16730539
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 00:18 schreef frederik het volgende:

[..]

Íncorrect, je hebt 60 dagen.

Verder ben ik per 1 januari overgestapt naar Anderzorg, heb mijn aanmeldingsformulier 1,5 week geleden ingezonden en ontving gisteren de polis en zorgpas.

En de premienota *happy*!!!!!!!

pi_16730844
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 00:40 schreef Tronica het volgende:

[..]

Ik kan me ook wel eens vergissen, dacht echt dat het maar 1 maand betrof.
quote:
Verder ben ik per 1 januari overgestapt naar Anderzorg, heb mijn aanmeldingsformulier 1,5 week geleden ingezonden en ontving gisteren de polis en zorgpas.

Ik hoop echt voor jou, en topic starter indien die de overstap maakt dat de problemen uit het verleden kinderziektes waren. Een hele grote toeloop van klanten reken je als bedrijf misschien ook niet op. Reclame via mediakanalen kan je een hele toestroom aan klanten opleveren, waarbij je de drukte niet kunt incalculeren. (er hoeven maar 1 of 2 programma's melding te maken over het ziekenfondspakket, en dat anderzorg de goedkooptste is, en je hebt opeens een hele toestroom van klanten zonder dat je er zelf rekening mee gehouden hebt)
pi_16730923
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 00:40 schreef Tronica het volgende:

[..]

He harstikke mooi man, dat zijn nog eens leuke bedragen he??
Ja echt veel service verlenen ze niet als de betalingen maar goed verlopen dat vindt ik het belangrijkst!
Maar anderhalve week is best een vooruitgang aangaande hun drukte...

MOest jij ook alstige vragen invullen over die annvullende verzekering?? Ik moest er meerdere met ja beantwoorden maar ze hebben besloten onlangs iedereen voor de aanvullende verzekering te accepteren ongeacht je lichamelijke toestand.

Ben hgewoon heel benieuwd of het allemaal goed gaat komen, dat ik niet een tijdje zonder zit iig.....

pi_16730966
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 00:52 schreef frederik het volgende:

[..]

Ik kan me ook wel eens vergissen, dacht echt dat het maar 1 maand betrof.
[..]

Ik hoop echt voor jou, en topic starter indien die de overstap maakt dat de problemen uit het verleden kinderziektes waren. Een hele grote toeloop van klanten reken je als bedrijf misschien ook niet op. Reclame via mediakanalen kan je een hele toestroom aan klanten opleveren, waarbij je de drukte niet kunt incalculeren. (er hoeven maar 1 of 2 programma's melding te maken over het ziekenfondspakket, en dat anderzorg de goedkooptste is, en je hebt opeens een hele toestroom van klanten zonder dat je er zelf rekening mee gehouden hebt)

Ik mail regelamtig met ze en krijg altijd binnen een dag een antwoord op mn vraag duidelijk en corraat.

Zelf in het weekend heb ik eens een mail van ze gehad, ik heb ergens gelezen dat ze heel veel mensen aan hebben moeten nemen en dat dat echt kinderziektes waren...

pi_16730984
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 00:34 schreef cikaran het volgende:

[over geen telefoonnummer op hun eigen site hebben staan..]

Ze willen meer werken via het internet, dat is tijd en kosten besparend, je kan je declaraties volgen via hun site, moet je wel dus een aansluiting hebben......t is dus niks voor de ouwe van dagen!

Je kunt zonder telefoonnummer dus geen direct contact krijgen, het is altijd wachten op een reactie op een brief danwel mail.
Kijk dat ze uit kostenbesparing de klanten de gegevens op de computer laten intikken kan ik inkomen (scheelt ze een typmiep), dat ze de mogelijkheid bieden om via internet dag en nacht je declaraties te volgen is een goed streven, maar dat ze gelijktijdig de telefoon eruitgooien vind ik persoonlijk een mindere zaak (waarom geen 0900 nummer tegen betaling?)
pi_16731114
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 00:54 schreef cikaran het volgende:

[..]

MOest jij ook alstige vragen invullen over die annvullende verzekering?? Ik moest er meerdere met ja beantwoorden maar ze hebben besloten onlangs iedereen voor de aanvullende verzekering te accepteren ongeacht je lichamelijke toestand.

Ben hgewoon heel benieuwd of het allemaal goed gaat komen, dat ik niet een tijdje zonder zit iig.....

Hou goed je offerte in de gaten, want iedereen accepteren en iedereen accepteren tegen verschillende premie zijn twee verschillende dingen. Wanneer jij je huidige verzekering opzegt, en die ja antwoorden blijken toch een verslechtering voor je offerte te zijn dan is teruggaan naar je oude ziekenfonds niet zo makkelijk (daar zul je dan ook die zelfde vragen moeten beantwoorden)
  zaterdag 31 januari 2004 @ 01:05:19 #36
35140 CosmoKramer
eenmansklooster
pi_16731177
Ik ben gelukkig niet verzekert.

pi_16731472
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 01:05 schreef CosmoKramer het volgende:
Ik ben gelukkig wel aanvullent verzekerd.

pi_16731616
Ik ben nu bij de vgz, maar stap over naar de izz, is een oonderdeel van de vgz maar dan voor mensen die in de zorg werken. Heb dan wat meer voordelen!
pi_16732409
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 00:52 schreef frederik het volgende:

Ik hoop echt voor jou, en topic starter indien die de overstap maakt dat de problemen uit het verleden kinderziektes waren.

Ik heb niet zo'n moeite met bedrijven met kinderziektes. Ik ben een heuse pittbull als het gaat om fouten die door bedrijven en instanties gemaakt worden. Kortom, alles sal reg kom

En wat kan nou het ergste zijn? Dat ik wat langer moet wachten op een betaling eventueel? Had ik bij de vorige verzekeraar ook wel eens. Daar heb ik zelfs een keer de wettelijke rente terug gekregen toen ze na 8 maanden nog steeds een nota van 300+ euro niet hadden betaald.

Als Anderzorg me niet bevalt stap ik volgend jaar gewoon wéér over

pi_16732693
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 01:58 schreef Tronica het volgende:

[..]

Ik heb niet zo'n moeite met bedrijven met kinderziektes. Ik ben een heuse pittbull als het gaat om fouten die door bedrijven en instanties gemaakt worden. Kortom, alles sal reg kom

En wat kan nou het ergste zijn? Dat ik wat langer moet wachten op een betaling eventueel? Had ik bij de vorige verzekeraar ook wel eens. Daar heb ik zelfs een keer de wettelijke rente terug gekregen toen ze na 8 maanden nog steeds een nota van 300+ euro niet hadden betaald.

Als Anderzorg me niet bevalt stap ik volgend jaar gewoon wéér over

Dat is een lekker gevoel, weten dat je niet onmiddelijk in financiele problemen komt wanneer de betaling even een tijdje stagneert, echter zo is niet iedereen, ik hoor zoveel mensen die eerst de betaling door de verzekering moeten afwachten voordat ze de nota van de zorgverstrekker kunnen betalen (dus niet willen maar echt kunnen). Gelukkig heb ik dezelfde gevoelens als jou, bij mij worden ook eerst de nota's betaald, en later komt de teruggave van het ziekenfonds wel.
Echter dat alles sal reg kom moet natuurlijk wel kloppen. Dat Anderzorg zo goedkoop is kan 3 oorzaken hebben.
1. de anderen maken gewoon teveel kosten/winst
2. de verzekerden bij Anderzorg hebben minder uitgaven op medisch gebied (ouderen komen moeilijker door internet aanmeldingen heen, en laten die net de dure groep patienten zijn)
3. niet te hopen voor jullie, inkomsten van Anderzorg zijn te laag voor de uitgaven van Anderzorg, en van een kale kip kun je niets plukken en in dat geval twijvel ik aan dat alles sal reg kom
pi_16733794
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 02:15 schreef frederik het volgende:

3. niet te hopen voor jullie, inkomsten van Anderzorg zijn te laag voor de uitgaven van Anderzorg, en van een kale kip kun je niets plukken en in dat geval twijvel ik aan dat alles sal reg kom

Dan is er altijd nog de ziekenfondsraad die ervoor moet zorgen dat wij 'onschuldige verzekeringnemers die van niets weten' gewoon hun declaraties betaalt krijgen, zelfs al laat de verzekeraar het afweten

Dus alles sal reg kom

pi_16738317
Ben ik met je eens, je betaald premie dus hun zijn wettelijk hun regeltjes na te komen, als ze niet uitbetalendan hebben ze een probleem. Zelf zit ik er ook niet zo mee als ik drie maanden op mn geld moet wachten, maar dat komt er echt wel hoor anders gaan we er gewoon werk van maken en heeft Anderzorg volgens jaar geen klanten meer....

Dit jaar was er trouwens een massale run op Anderzorg en Stadrotterdam, dus geld zullen ze wel binnen krijgen!

zondag 30 januari 2005 @ 01:39:08 #43
53720 Mik-xa
Toffe peer
pi_24827124
Ik ben ook Pissed,

krijg ik net een brief in de bus van een gerecthsdeurwaarder.. namens zilveren kruis. Dat ik binnen 5 dagen 100 euro nogwat moet betalen

"Onze cliente (Zilveren Kruis dus) stelt ter incasso in onze handen haar vordering op u uit hoofde van tot en met december 2004 vervallen, doch onbetaaald gebleven ziekenfondspreimie en/of premies aanvullende verzekering en/of schadevergoeding wegens onrechtmatige inschrijving. "

Owkee, weet ik dus nog totaal niet waarom :|

Komt erop neer dat ik al sinds mei 2003 gewoon ziekenfonds verzekerd ben, en dat ik iedere maand gewoon via automatische inscasso geld van mijn rekening zie verdwijnen. Aanvullende verzekering heb ik niet, en onrechtmatige inschrijving is dus ook niet van toepassing. Komt er op neer dat het volgens mij complete onzin is!

Moet ik binnen 5 dagen schriftelijk reageren. Ik ga dus meteen even BELLEN maandag haha.

Eikels!! ik wil ook overstappen, maar volgens mij zijn echt ALLE maatschappijen kut!!
pi_24828942
verzekert ? TT edit.
Mensen die klagen over de kosten van kennis zouden eens stil moeten staan bij de kosten van domheid.
pi_24829730
quote:
Op zondag 30 januari 2005 01:39 schreef Mik-xa het volgende:
Ik ben ook Pissed,

krijg ik net een brief in de bus van een gerecthsdeurwaarder.. namens zilveren kruis. Dat ik binnen 5 dagen 100 euro nogwat moet betalen

"Onze cliente (Zilveren Kruis dus) stelt ter incasso in onze handen haar vordering op u uit hoofde van tot en met december 2004 vervallen, doch onbetaaald gebleven ziekenfondspreimie en/of premies aanvullende verzekering en/of schadevergoeding wegens onrechtmatige inschrijving. "

Owkee, weet ik dus nog totaal niet waarom :|

Komt erop neer dat ik al sinds mei 2003 gewoon ziekenfonds verzekerd ben, en dat ik iedere maand gewoon via automatische inscasso geld van mijn rekening zie verdwijnen. Aanvullende verzekering heb ik niet, en onrechtmatige inschrijving is dus ook niet van toepassing. Komt er op neer dat het volgens mij complete onzin is!

Moet ik binnen 5 dagen schriftelijk reageren. Ik ga dus meteen even BELLEN maandag haha.

Eikels!! ik wil ook overstappen, maar volgens mij zijn echt ALLE maatschappijen kut!!
Ik zou eens contact opnmemen met Zilveren Kruis wat de oorzaak is van die incasso.
Kan van allerlei oorzaken hebben namelijk.
- Een chaos bij hun (ze hebben niet genoteerd dat jij wel betaald hebt)
- Een choas bij jou (je hebt niet doorgehad dat een bedrag niet overgemaakt is of teruggeboekt is wegens roodstand op je rekening)
- Je hebt een werkgever die je heeft afgemeld als werkende waardoor je ten onrechte verzekerde was.

Ik kijk er alleen wel van op dat je niet eerst een nota ziet voor dat bedrag, maar gelijk te maken krijgt met een incassobureau
  zondag 30 januari 2005 @ 13:18:00 #46
67478 Radjesh
Dire Straits!
pi_24831675
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 20:47 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Particulier bij Aegon
Particulier bij Amicon
pi_24846621
Ziekenfonds Zilveren Kruis met veel aanvullende zaken zoals tandarts ect.
Best wel duur geworden, maar goed daar heeft iedereen last van.
Service is altijd wel redelijk vind ik.
Maar ik wacht de ervaringen even af die anderen hebben met Anders Zorg en als dat een beetje te doen is stap ik volgend jaar wel over
Dat is eens wat anders...
pi_24846778
Achmea Zilveren kruis met Zilverpakket en zilverentandartspolis. Betaal 46,nogiets Euro per maand.

[ Bericht 34% gewijzigd door PeRi op 31-01-2005 11:59:40 ]
Whatever I want.
pi_24847847
Ik zit nu bij Agis en ik betaal 64 euro ofzo. Maar ik kies er zelf voor om uitgebreid verzekerd te zijn. Dus betaal liever wat meer, dan dat ik straks voor een kutbedrag verzekerd ben en nooit wat uitbetaald krijg.
pi_24848397
Wat een bedragen hier. Ik betaal 25 euro + 35 euro ziekenhuisverzekering per drie maanden. En die 25 krijg ik terugbetaald.
pi_24848498
Ik zit bij univé, Ziekenfonds + aanvullend voor 56 euro per maand geloof ik.
  zaterdag 5 februari 2005 @ 12:21:09 #52
64792 Mryc
play me one more song
pi_24933975
Ohra zilver
pi_24938086
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 02:15 schreef frederik het volgende:

[..]

Volgens mij is het het laatste. Anderzorg zit denk ik, niet voor niets bij de Menzis groep. De groten (Geove en Amicon) kunnen het tekort van anderzorg aanpassen.

On topic: ben niet zf verzekerd, maar particulier bij Salland. Helaas nu nog een stuk duurder dan zf, maar volgend jaar verandert dat.
pi_24938188
Agis.
pi_24938439
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 00:28 schreef Dr_Crouton het volgende:
Bij Agis moet je echt een unieke naam hebben, anders zien ze je voor een ander aan die ook toevallig dezelfde naam heeft. Staat er bij jouw tandarts en arts de naam EN adres van de ander.
En ik heb toch een zeldzame naam.
Speelt al jaren sinds het nog Axa heette en toen ben ik er al achter aan gaan zitten.
Agis heette hiervoor geen AXA maar Anova en daarvoor nog anders, maar dat ben ik ff kwijt.

OT
Anderzorg.
Sinds vorige maand. Geen problemen met ze vooralsnog, de pas is binnen en mail wordt ook goed beantwoord.
Alleen mijn zoon heeft zijn pas nog niet, hij is ook meteen met mij overgestapt.
pi_24945348
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 16:15 schreef nefertete het volgende:

[..]

Volgens mij is het het laatste. Anderzorg zit denk ik, niet voor niets bij de Menzis groep. De groten (Geove en Amicon) kunnen het tekort van anderzorg aanpassen.
Dat is een manier (waar ik niet echt blij van zou worden als geove verzekerde), alleen binnen een groep is het ook mogelijk om een dochteronderneming een stille dood te laten sterven, er hoeven geen tekorten aangezuiverd te worden elk jaar.
pi_24958391
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 16:34 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Agis heette hiervoor geen AXA maar Anova en daarvoor nog anders, maar dat ben ik ff kwijt.
Volgens mij is Agis een fusie van AXA, Anoz en Anova...(en misschien nog meer)
pi_24958436
quote:
Op zondag 6 februari 2005 19:46 schreef nefertete het volgende:

Volgens mij is Agis een fusie van AXA, Anoz en Anova...(en misschien nog meer)
Ik heb het even opgezocht op hun site, weten we dat ook weer
quote:
Over Agis

Agis Zorgverzekeringen behoort met 1,7 miljoen klanten en 2.000 medewerkers tot de topvijf van gespecialiseerde zorgverzekeraars in Nederland. Wij zijn een landelijk opererende zorgverzekeraar, ontstaan uit een fusie tussen regionale zorgverzekeraars Anova, Anoz en ZAO. Van oudsher bevinden onze kernregio’s zich in Amsterdam en omstreken, Utrecht/ Amersfoort en Apeldoorn en omstreken.
pi_24963811
Ik ben al jaren ziekenfodsverzekerd bij Agis (voorheen ZAO), en ik betaal nu 69 euro per maand ( aanvullend tandarts en nog iets aanvullend).
Vanaf volgende week ben ik niet meer ziekenfinds verzekerd ( omdat ik stop met baan), en ik blijf denk ik gewoon bij Agis, maar neem dan de particuliere studentenpolis van 70 euro per maand.

Weet iemand misschien een particuliere ziektekostenverzekeraar die studentenpolissen ( met aanvullende tandartsverzekering ) aanbiedt zónder de eigen risico van 250 euro per jaar? ( of is dat wettelijk verplicht en kan die eigen risico helemaal niet worden beperkt?)

[ Bericht 7% gewijzigd door Andoire op 07-02-2005 01:46:07 ]
Что было, то прошло..
pi_24963843
Particulier verzekerd bij De Amersfoortse
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_24964271
particulier verzekerd bij Agis, en geen student dus dat kost me 105 euro per maand inclusief dental
pi_24976569
quote:
Op maandag 7 februari 2005 01:17 schreef Andoire het volgende:
Weet iemand misschien een particuliere ziektekostenverzekeraar die studentenpolissen ( met aanvullende tandartsverzekering ) aanbiedt zónder de eigen risico van 250 euro per jaar? ( of is dat wettelijk verplicht en kan die eigen risico helemaal niet worden beperkt?)
Bij mijn weten wordt het eigen risico wettelijk bepaald. Het is gewoon inherent aan zo'n verplicht pakket wat elke mij. moet aanbieden aan studenten. En in al hun wijsheid is in Den Haag besloten om het eigen risico fors te verhogen. Als je dat niet wil, kun je of een gewone particuliere ziektenkostenverzekering nemen met een laag/geen E.R. (ben je waarschijnlijk per saldo meer kwijt), of een bijbaan zoeken waardoor je weer verplicht het ziekenfonds ingaat. Ik vind het hele ziektekostengebeuren wel beroerd geregeld, zeker als je heel wisselvallig werkt of als student.

Sinds kort ben ik er wel van af, want ik heb een vaste aanstelling bij het uitzendbureau gekregen, met een gegarandeerd aantal uren per week werk, dus ik kan (moet) het ziekenfonds in. Met aanvullend pakket ga ik bij VGZ 42,75 euro per maand betalen (ziekenfonds + jongerenpakket (aanvullend)). Ik vind het wel aan de prijzige kant, om eerlijk te zijn, maar ik heb verder wel goede ervaringen met VGZ.

[ Bericht 0% gewijzigd door RubberenRobbie op 07-02-2005 21:34:01 ]
  dinsdag 8 februari 2005 @ 09:39:16 #63
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_24983828
quote:
Op maandag 31 januari 2005 12:19 schreef Roellio het volgende:
Ik zit bij univé, Ziekenfonds + aanvullend voor 56 euro per maand geloof ik.
Ik heb ziekenfonds + aanvullend, voor 40 euro. Mijn aanvullend is basis, jij zult wel uitgebreid of top aanvulling hebben. Als je weinig medische kosten hebt, kun je dus ook nog wel een stapje lager en dus goedkoper...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_24983834
PNO
When does the hurting stop ? ...
pi_24984052
Agis, ziekenfonds en dat alleen maar omdat de baas zo vriendelijk is via een collectieve verzekering de premie te betalen. Daarvoor was ik erg tevreden over DSW (Onderdeel van Stad Rotterdam), goede dekking en niet duur, maarja, die premie lapte de baas niet
  dinsdag 8 februari 2005 @ 10:30:11 #66
17637 spooky1234
Whaazzuuuuup!!
pi_24984537
Ik heb inderdaad ook maar eens voor de grap gekeken en ik betaal 46,35 voor mijn ziekenfonds verzekering met dental pakket. Zilveren Kruis Achmea. Motherfucking rippofs!!

Zelfde pakket is bij anderzorg 31 euro! Das 15 euro per maand goedkoper en 180 euro per jaar goedkoper. Ik heb geen verschillen in dekking kunnen vinden.. idioot gewoon.

Dus ik wil nu snel overstappen voor het te laat is.. het kan tot eind februari geloof ik...

Maar hoe werkt het nou precies? Moet ik me bij de nieuwe aanmelden en die zeggen mn oude automatisch op of what?
I see dumb people! They are everywhere, walking around, not even knowing they are dumb!
pi_57868784
46 euro...31 euro? ..goeie oude tijd
  zondag 6 april 2008 @ 15:51:41 #68
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_57870395
idd grappig om dit te zien.....
Welcome Mr. President, How can we serve you,
pi_57920811
Lol, dacht al waarom betaalt iedereen zo weinig
pi_57921918
Bij Zekur betaal je nog wel 56 euro.. Maar dan heb je ook wat..
pi_57935325
Ik zit bij de Trias.

Basis + aanvullend tandarts voor 54 euro p/maand.
pi_57935627

[ Bericht 100% gewijzigd door EvL. op 09-04-2008 15:24:56 (grmbl ;)) ]
pi_57936128
Bij Agis.
  Moderator woensdag 9 april 2008 @ 15:51:13 #74
9859 crew  Karina
Woman
pi_57936220
Wat een kick
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_57939740
Ik zit bij Groeneland Achmea Collectiviteitskorting + aanvullend pakket (***) = 111 euro p/m
Vroeger ( ) zat ik via mijn ouders particulier bij IZZ, kosten p/m? Geen idee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')