quote:Door wie dan?
Op woensdag 4 februari 2004 14:49 schreef Lemmeb het volgende:[..]
Dat is niet wat ik bedoelde, ik bedoelde meer dat de mods zich wellicht af en toe op een ietwat minder gezonde manier zouden kunnen laten beïnvloeden door bepaalde users.
quote:Ik heb dat idee totaal niet.
Maar wat geeft jouw het idee dat jouw persoonlijke mening en gevoelens in dit geval sowieso van belang en beslissend zijn?
quote:Kom ik nog op terug.
Op woensdag 4 februari 2004 14:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Reageer dan eens op mijn concrete voorstel voor een centraal "boksbal/bash"-topic!
quote:Check het verloop van die discussie in "rechtse mensen" dan ook eens ff. Verders was de insteek in het dogma-topic een stuk minder basherig dan die in dat misbaksel van die politicus uit god-mag-weten-welk-hol. Ook wel grappig dat een topic in september aan andere criteria moet voldoen dan een post in een andere maand.
Op woensdag 4 februari 2004 14:48 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Ik ben niet consequent. Een discussie of post in september kan een andere beslissing opleveren dan een discussie nu. Trouwens lees die post van 14:33 nu even, daar leg ik al uit dat het verloop van een discussie ook mee kan spelen in een beslissing.
Iets anders zou het zijn als mijn beslissingen politiek gekleurd zouden zijn. OK, jij en Aahikwordgek zijn daarvan overtuigd, maar je kan dat absoluut niet hard maken.
Verder hoef ik helemaal niks hard te maken. Middels onze aanvaring in het hele Wile E gebeuren heb ik al mogen ervaren hoe inconsequent en ruggegraatloos je te werk gaat. Ik was een poos terug niet voor niks zo in mijn nopjes toen Sizzler de gelederen kwam versterken en dat Wile eindelijk van hogerhand gewipt werd.
quote:Bijvoorbeeld door jou.
Op woensdag 4 februari 2004 14:55 schreef SCH het volgende:
Door wie dan?
Of ben je je echt niet bewust van het feit dat veel-postende users nu eenmaal een bepaalde indirecte 'macht' hebben? Zo werkt het overal in de maatschappij, en ook op een forum.
Op zich vind ik het niet eens zo erg, zolang het maar niet stelselmatig ontkend wordt dat dit soort dingen gebeuren.
quote:Gelukkig maar dan, dat plaatst alles weer een beetje in perspectief
Ik heb dat idee totaal niet.
Afijn, ik vind het op zich wel moeten kunnen dat je even één (1 dus) klacht post in FB. En het verder aan de mods overlaat. Daar is het feedback-topic tenslotte voor.
Maar laat het geklaag in het topic zelf dan gewoon achterwege. Dat komt gewoon heel wat netter en onbevooroordeelder over imo.
quote:Kijk, dat belooft wat!
Op woensdag 4 februari 2004 14:57 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Kom ik nog op terug.
quote:Ik ben hier minder schrijvend aanwezig maar heb niet de indruk dat een moderator zich door een slachtofferrol laat beïnvloeden. Als gebruikers met argumenten komen vind ik het juist te prijzen als een moderator die meeweegt in de eigen beslissing.
Op woensdag 4 februari 2004 14:49 schreef Lemmeb het volgende:[..]
Dat is niet wat ik bedoelde, ik bedoelde meer dat de mods zich wellicht af en toe op een ietwat minder gezonde manier zouden kunnen laten beïnvloeden door bepaalde users. En als dat 'slachtofferig' overkomt, is dat alleen maar omdat het 'slachtofferig' is, het slachtoffer van ongelijke behandeling wel te verstaan. Overigens, dat klinkt wat dramatischer dan het is.
[..]
quote:Het lijkt me vrij logisch dat een moderator uiteindelijk een persoonlijk besluit neemt. We zitten hier op een privéforum dat door vrijwilligers in de lucht wordt gehouden. Dat betekent dat er hier geen betaalde professionals zitten die je op hun psychologische en communicatieve technieken kunt gaan afrekenen. Voor wat betreft he subforum POL ben ik zeer tevreden over de moderatie van Sizzler en Kozzmic.
Maar wat geeft jouw het idee dat jouw persoonlijke mening en gevoelens in dit geval sowieso van belang en beslissend zijn? Dat is niet lullig bedoeld, maar jij bent per slot van rekening toch geen mod/edit ff wat r-bij
Mischien kan Sidezzick zijn naam veranderen om van kroonprins tot mod te worden?
[Dit bericht is gewijzigd door hoppe op 04-02-2004 15:04]
quote:Dat was een stuk ongedierte welke ik niet als man wens te classificeren.
Op woensdag 4 februari 2004 14:54 schreef sjun het volgende:
Ik vind dat je uitstekend modereert KozzmicWellicht herinner je je een oud collega van hem nog, die was in mijn ogen iets meer subjectief in de moderatiemethodiek en erger, er viel niet met de man over te discussiëren.
quote:Gebruik van eufemismen bespaart onnozelaars een hartverzakking en werkt dodelijk direct bij goed verstaanders. Probeer het ook eens.
Op woensdag 4 februari 2004 15:03 schreef Sickie het volgende:[..]
Dat was een stuk ongedierte welke ik niet als man wens te classificeren.
quote:Da's een ander verhaal. Zo bedoelde ik deze opmerking niet. Het was alleen maar een antwoord op het 'argument' van SCH dat eea slachtofferig over zou komen (mea culpa, dat argument ben ik dus vergeten te quoten
Op woensdag 4 februari 2004 15:02 schreef hoppe het volgende:
Ik ben hier minder schrijvend aanwezig maar heb niet de indruk dat een moderator zich door een slachtofferrol laat beïnvloeden. Als gebruikers met argimenten komen vind ik het juist te prijzen als een moderator die meeweegt in de eigen beslissing.
quote:Ja dûhhh, maar sinds wanneer is SCH een moderator
Het lijkt me vrij logisch dat een moderator uiteindelijk een persoonlijk besluit neemt.
[Dit bericht is gewijzigd door Lemmeb op 04-02-2004 15:13]
quote:Ben ik met je eens. Maar ik voel me in dit geval vrijgepleit door de reacties van TS en anderen.
Op woensdag 4 februari 2004 15:02 schreef Lemmeb het volgende:
Maar laat het geklaag in het topic zelf dan gewoon achterwege. Dat komt gewoon heel wat netter en onbevooroordeelder over imo.
quote:Mee eens...
Op woensdag 4 februari 2004 15:02 schreef hoppe het volgende:Ik ben hier minder schrijvend aanwezig maar heb niet de indruk dat een moderator zich door een slachtofferrol laat beïnvloeden. Als gebruikers met argumenten komen vind ik het juist te prijzen als een moderator die meeweegt in de eigen beslissing.
Het lijkt me vrij logisch dat een moderator uiteindelijk een persoonlijk besluit neemt. We zitten hier op een privéforum dat door vrijwilligers in de lucht wordt gehouden. Dat betekent dat er hier geen betaalde professionals zitten die je op hun psychologische en communicatieve technieken kunt gaan afrekenen. Voor wat betreft he subforum POL ben ik zeer tevreden over de moderatie van Sizzler en Kozzmic.
Ik vind het handig om te kunnen kijken of iemand gemeten kan worden met de maat waarmee hij anderen meet. Nu kon die blik en hoe die ontstond vlot toegankelijk gemaakt worden voor anderen opdat die anderen zich een eigen oordeel konden vormen.
quote:Ook mee eens, we hadden het veel slechter kunnen treffen idd. En dat 'overal wat te kankeren kunnen vinden als je per se wilt', wil ik wat mij betreft graag vervangen door 'er gaat overal weleens wat mis'.
Op woensdag 4 februari 2004 15:13 schreef Bluesdude het volgende:
Mee eens...
Ik zie dat Sizzler en Kozzmic hun best doen...
Als je perse wilt, dan vind je altijd wel wat te kankeren.
Een bedankje aan de mods voor al hun inspanningen ....
Maar idd: POL-mods bedankt en .
quote:Moet ik dan maar es doen dan.
Op woensdag 4 februari 2004 15:07 schreef sjun het volgende:[..]
Gebruik van eufemismen bespaart onnozelaars een hartverzakking en werkt dodelijk direct bij goed verstaanders. Probeer het ook eens.
quote:Helemaal mee eens, en sizzler natuurlijk ook.
Op woensdag 4 februari 2004 14:54 schreef sjun het volgende:
Ik vind dat je uitstekend modereert Kozzmic
quote:Haal die
Op woensdag 4 februari 2004 17:22 schreef schatje het volgende:
Helemaal mee eens, en sizzler natuurlijk ook.
quote:Ik kan ook niet zo goed overweg met SCH hoor
Op woensdag 4 februari 2004 17:24 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Haal die
eens uit je mond, laat SCH ook eens.
Verder moet je gewoon je brutale mond dicht houden.
quote:Ja mevrouw!
Op woensdag 4 februari 2004 17:25 schreef schatje het volgende:[..]
Ik kan ook niet zo goed overweg met SCH hoor
.
Verder moet je gewoon je brutale mond dicht houden.
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 17:25 schreef schatje het volgende:Verder moet je gewoon je brutale mond dicht houden.
Da's nog eens een mod!
Zullen we dan nu weer over gaan op de orde van de dag?
Let's discuss POL!
quote:Lepel
Op woensdag 4 februari 2004 19:15 schreef sizzler het volgende:
Dank voor alle complimenten!![]()
Zullen we dan nu weer over gaan op de orde van de dag?
Let's discuss POL!
quote:Eeeejjj, we zouden elkaar niet meer uitschelden!!!
Op woensdag 4 februari 2004 20:50 schreef du_ke het volgende:[..]
Lepel
.
quote:Ik hoop dat ze aan naamveranderingen doen hier op Fok!.
Op woensdag 4 februari 2004 15:02 schreef hoppe het volgende:Mischien kan Sidezzick zijn naam veranderen om van kroonprins tot mod te worden?
quote:PvdA: verzet tegen besluit Verdonk
Op woensdag 4 februari 2004 23:41 schreef Haringvliet het volgende:[..]
Dat 80% van die lui hier op de Staat moeten teren. Of denk jij dat die bosnegers (met alle respect hoor) hier zomaar een baantje vinden. NOT !! Kost dus een paar honderd miljoenper jaar aan belastinggeld. Ik zal het nog even voor je in getalletjes typen.
¤ 300.000.000,-
Ik weet niet van wie dit een kloon is, maar wordt dit tegenwoordig ook getolereerd ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |