abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 september 2003 @ 20:43:43 #151
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_13529587
quote:
Op maandag 29 september 2003 19:45 schreef janszzen het volgende:
VVD stemmen is ASOCIAAL!

Trouwens, ik wil wel eens een bijstandsmoeder horen die VVD stemt. Liberaal zijn is altijd makkelijk als je vertrekt van een goede, solide basis.

2 onafgemaakte studies, geen echte opleiding, en toch stem ik VVD..
Stemmen doe je niet op de partij die je het meeste beloofd, maar die het dichtst bij jou denkwijze ligt, in de basis.
[KNE]-Mod
pi_13543954
Dit onderwerp is een voorbeeld van het soort dicussie dat hier op FOK nogal vaak voorkomt en waardoor ik steeds minder vaak naar FOK kom. Dat eindeloze gebash op links en rechts.. ik wordt er moe van.

Als je mij vraagt waarom nogal wat mensen zich van de politiek afkeren dan denk ik dat het door discussie's zoals bovenstaande komt. Denk je dat iemand gebaat is bij dit soort gezeur? Ik denk liever na over oplossingen voor concrete problemen. Daarbij helpt het eindeloze gezeur over links en rechts helemaal niks.

pi_13548151
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 13:50 schreef RemcoKouwenhoven het volgende:
Dit onderwerp is een voorbeeld van het soort dicussie dat hier op FOK nogal vaak voorkomt en waardoor ik steeds minder vaak naar FOK kom. Dat eindeloze gebash op links en rechts.. ik wordt er moe van.

Als je mij vraagt waarom nogal wat mensen zich van de politiek afkeren dan denk ik dat het door discussie's zoals bovenstaande komt. Denk je dat iemand gebaat is bij dit soort gezeur? Ik denk liever na over oplossingen voor concrete problemen. Daarbij helpt het eindeloze gezeur over links en rechts helemaal niks.

Laat je niet wegjagen van Fok! door de domme brallers onder de Fok!kers. Doe de volgende oefening:
-trek je schouders op en laat ze daarna direct weer zakken
-trek je mondhoeken omhoog en hou vast
-lees onderstaande quote voor de enige juiste reactie op dit soort topics:
quote:
Op maandag 29 september 2003 17:40 schreef Rechtse_Mensen het volgende:
LOL, een naamtopic En dat zie ik nu pas
Slaapt winter
en zomer
pi_13548278
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 16:32 schreef Parabola het volgende:

[..]

Laat je niet wegjagen van Fok! door de domme brallers onder de Fok!kers. Doe de volgende oefening:
-trek je schouders op en laat ze daarna direct weer zakken
-trek je mondhoeken omhoog en hou vast
[..]

. Over het algemeen lees ik dit soort topics eigenlijk ook maar nauwelijks. Ze boeien niet echt .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  dinsdag 30 september 2003 @ 16:45:10 #155
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_13548516
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 16:37 schreef du_ke het volgende:

[..]

. Over het algemeen lees ik dit soort topics eigenlijk ook maar nauwelijks. Ze boeien niet echt .

Linkse tolerantie die tot onverschilligheid leidt?

En Remco: je geeft nu precies het probleem van de getto's weer; de goede mensen laten zich wegjagen door het kleine groepje overlastveroorzakers, waardoor 'hun' invloed alleen maar groter wordt.

Hopelijk blijf je regelmatig langskomen.

A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  woensdag 1 oktober 2003 @ 11:46:34 #156
44857 Rechtse_Mensen
zijn ook mensen
pi_13567119
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 16:45 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Linkse tolerantie die tot onverschilligheid leidt?

Hey, die heb je van mij

Zo zie je maar hoe ver mijn invloed rijkt

quote:
Op dinsdag 30 september 2003 16:32 schreef Parabola het volgende:

[..]

Wie ben jij om ons cultuurgoed te verdedigen tegen vreemde smetten als je niet eens weet hoe je een werkwoord vervoegd?
pi_13567902
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 21:14 schreef Lord_Vetinari het volgende:
...Wie wordt er ook zo moe van? Continu dat gebash op mensen die wat minder in het 'ikke ikke ikke' patroon denken. Steeds weer dezelfde domme aannames over sociaal-democratie. Dezelfde domme vooroordelen over mensen die buiten hun schuld werkloos zijn of inde WW of bijstand zitten. Steeds hetzelfde domme, van alle politieke kennis gespeende geblaat, dat het allemaal de schuld van de PvdA is, want dat was de enige partij in Paars. Steeds weer dat domme geblaat dat alles de schuld is van links, terwijl het wel de Kabinetten Drees zijn geweest die Nederland na de Oorlog weer hebben opgebouwd. Het domme geblaat over Messias Pim die wel even de verkiezingen gewonnen zou hebben en dan alle problemen had opgelost, want hij had Den Bijbel van de toekomst geschreven.

Kots- en kotsmisselijk word ik ervan, dat gebash (en dan nog zonder onderbouwing) in topics over Wouter Bos of Jan Marijnissen. De minachting die er spreekt over ons democratisch stelsel, waarin deze mensen door een groot deel van hun medeburgers het vertrouwen is geschonken. Bah. het toont alleen maar aan, dat het merendeel van de mensen tegenwoordig niet verder kijkt dan hun neus lang is.

Zeur niet zo ...
Gelukkig, de eer- en schaamtecultuur is eindelijk doorgebroken in het land
  woensdag 1 oktober 2003 @ 12:37:16 #158
52589 sjun
uit solidariteit
pi_13568214
quote:
Op maandag 29 september 2003 19:50 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

--knip--
Maar het zou aardig zijn als in de discussies eens wat meer op punten gediscussieerd werd, in plaats van op de man gespeeld.
--knip--
Dat is geen discussieren, dat is uitventen van je jaloezie, van je onwetendheid en vooral van je minachting voor je medeburgers, die er toevallig een andere mening op na houden dan jijzelf.

Eindelijk een pleidooi dat Balkenende en mensen die zelf wensen na te denken recht doet. Wie had ooit verwacht dat dit nog eens uit het klavier van Lord_Vetinari gerold zou komen...
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
pi_16880107
Voor het evenwicht even een draadschop. Dan hebben we deze week zowel belichtingsdraadjes gehad van een linkse dogmaticus als van rechtse mensen en kunnen we weer over op de orde van de dag waarbij ieder weer in lethargie of in de eigen werkelijkheidsbeleving kan verzinken.

@sjun: verse koffie in de zwarte puntkan op het aanrecht

[Dit bericht is gewijzigd door hoppe op 04-02-2004 14:23]

salva cum reverentia
pi_16880333
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 14:21 schreef hoppe het volgende:
Een zwarte puntkan?
Klinkt links hoor
  woensdag 4 februari 2004 @ 14:29:37 #161
52589 sjun
uit solidariteit
pi_16880360
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 14:28 schreef SCH het volgende:

[..]

Een zwarte puntkan?
Klinkt links hoor

Er staat ook een witte voor de thee
@hoppe: Over vijf minuten verse koffie en kan er nu wat anders op dan Hail and Kill van Manowar?

[Dit bericht is gewijzigd door sjun op 04-02-2004 14:31]

Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
  woensdag 4 februari 2004 @ 14:31:26 #162
66982 Herostratos
Aanbevolen door topfokkers
pi_16880426
quote:
Voor het evenwicht even een draadschop. Dan hebben we deze week zowel belichtingsdraadjes gehad van een linkse dogmaticus als van rechtse mensen en kunnen we weer over op de orde van de dag waarbij ieder weer in lethargie of in de eigen werkelijkheidsbeleving kan verzinken.

Het olijke duo sjun & hoppe zorgt wederom voor de broodnodige relativatering.

"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
POL-winnaar Wouter Bos-Trofee 2003
pi_16880538
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 14:29 schreef sjun het volgende:

[..]

Er staat ook een witte voor de thee
@hoppe: Over vijf minuten verse koffie en kan er nu wat anders op dan Hail and Kill van Manowar?

Jij vraagt om een ouderwets nummer van Doro Pesch & Warlock

Zou dit draadje nu evenals die ander ook een slotje krijgen?

salva cum reverentia
  woensdag 4 februari 2004 @ 14:36:19 #164
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_16880592
Kunnen de modjes deze dan ook nog even versieren met een slot? Zou wel prettig zijn als Kozzmic een keer objectief handelt ook al doet ie maar alsof.
Say your prayers
pi_16880653
quote:

Wat is het nut hiervan, behalve de boel een beetje opstoken?

En @ Sickie:

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')