quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 22:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:ZANDRA: Oh, who's up? Oh, crap. Jack McFarland, get up here.
[JACK GETS ON THE STAGE.]JACK: [CLEARS THROAT] Thank you, Zandra. I've chosen a classical piece. But I believe it still speaks to us today. [WHISPERS] Hi, Karen. Hi, Will.
JACK: At first, I was afraid. I... was... petrified. Kept thinking I could never live without you by my side, but then... I spent so many nights just thinking how you did me wrong! And I grew strong!
ZANDRA: Stop! Stop! Stop! What in the hell is this, bitch?
ben benieuwd of ze daarna wel de bloopers laten zien, maar dat zal wel niet
quote:Waar heb jij ze besteld?
Op woensdag 28 januari 2004 11:49 schreef furanku het volgende:
En deze week moet mijn seizoen 1 boxset binnenkomen
Wat ik een goed stukje/ zin vond
"KAREN: Oh, Will, someone was asking about you in the elevator. Yeah, it was your youth, and it wants its shirt back."
quote:Karen rules!
Op woensdag 28 januari 2004 18:48 schreef MadGuy het volgende:
De botox grapjes van Karen waren ook super!
KAREN: "Welcome to the wax museum, honey. Where nothing ever moves, and people are always amazed at how life-like you look. Honey, what's the matter?"
quote:http://www.dvdpacific.com/item.asp?ID=122472
Op woensdag 28 januari 2004 18:52 schreef Boy_Snakeye het volgende:[..]
Waar heb jij ze besteld?
Boxset is verstuurd volgens het mailtje, dus hij zou in principe voor zaterdag binnen moeten zijn
quote:KAREN: Poodle, I am planning my entire weekend around it. Tonight I'm at your showcase, laughing and crying. Tomorrow I'm at Dermy's, pumping my face full of enough Botox to erase any sign that I ever laughed or cried. Sundays I go to worship at St. Patty's. Or the Rusty Nail, whichever has happy hour.
Op woensdag 28 januari 2004 18:59 schreef beaverhausen het volgende:[..]
Karen rules!
KAREN: "Welcome to the wax museum, honey. Where nothing ever moves, and people are always amazed at how life-like you look. Honey, what's the matter?"
Box 2 ook vast gepreordered heb...
quote:yep.. los ben je voor 18 euro p/s x 4 = 62 euro kwijt.. voor een box 23 + 5 euro aan verzendkosten. De helft dus
Op woensdag 28 januari 2004 20:32 schreef onetouch het volgende:
boxen zijn goedkoper dan alle dvd's met 4 losse afleveringen
quote:Misschien een domme vraag.
Op woensdag 28 januari 2004 23:17 schreef furanku het volgende:[..]
yep.. los ben je voor 18 euro p/s x 4 = 62 euro kwijt.. voor een box 23 + 5 euro aan verzendkosten. De helft dus
quote:Damn...heb ik die ff niet...
Op woensdag 28 januari 2004 23:21 schreef furanku het volgende:
Via creditcard.
Ik heb afgelopen dinsdag Will&Grace gekeken
Maar waarom komt het vandaag weer dan. Is het gewoon een herhaling of gaan ze weer terug naar vrijdag?
Ohja, en dit snap ik ook niet. Ik kan me niet herinneren dat de vorige aflevering een extralange was en toch staat dat hier... http://www.tvtome.com/tvtome/servlet/GuidePageServlet/showid-154/epid-205372/
[Dit bericht is gewijzigd door ArjanL op 30-01-2004 18:45]
quote:Er staat dus bij dat het een herhaling is. Die aflevering is dus afgelopen dinsdag uitgezonden.
Op vrijdag 30 januari 2004 18:40 schreef ArjanL het volgende:
hmmmmmmmmz, arjan snapt het niet...Ik heb afgelopen dinsdag Will&Grace gekeken
![]()
Maar waarom komt het vandaag weer dan. Is het gewoon een herhaling of gaan ze weer terug naar vrijdag?
quote:
Amerikaanse comedyserie
Vrijdag 30 januari
Herhaling, The Needle and Omelet's Done
Wanneer Leo verzuimt te vertellen dat de mensen die Grace tijdens de brunch ontmoet zijn ouders zijn, gedraagt Grace zich als een idioot.
quote:Will & Grace is al een aantal keren herhaald. Maar dit is volgens mij voor het eerst dat ze een aflevering later in de week herhalen.
Op vrijdag 30 januari 2004 19:32 schreef ArjanL het volgende:
hmmmm, dan is het vast een herhaling. Toch gek. Deden ze dat altijd al dat herhalen? Meestal mag dat namelijk niet omdat ze maar uitzendrechten hebben voor één keer ofzo....:?
we zullen fnaaf zien.....en al word het herhaald. De Die Hards kijken
Bij acting en jackting stond eerst "acteren en jackteren" en vandaag "acteren in mijn eigen stijl" ofzo
Of vergis ik me nou?
Deze week danmaar..
Karen tegen Leo:
"So, if you wanna break into the fag four, this symbol of gay oppression (rugbybal) has to go. Come on, Jackie. Get rid of it."
Jack tegen Leo:
"You may have Penelope Cruz-ed your way in, but you can just
as easily be Mimi Rogers out."
Karen
"Listen to me, mister. If I hear that you have hurt my Gracie in any way, I will hurt you, yeah. I have people. I'm not gonna say who. But I do."
... en vervolgens die stem van Rosario...
[Dit bericht is gewijzigd door twentemeisje op 03-02-2004 22:01]
Vanavond weer een kijken. Volgende week Elton John. Maandag is de cast (of een gedeelte) bij Oprah te gast.
quote:
Oprah Winfrey show
Amerikaanse talkshow
In deze uitzending zijn de winnaars van de Golden Globes te gast bij Oprah. Zo komen onder anderen de acteurs van de comedyserie Will and Grace praten over de alsmaar groeiende populariteit van de serie.
quote:Ik geloof het wel
Op dinsdag 10 februari 2004 19:53 schreef MadGuy het volgende:
Deze maadag? Zal Megan Mullaly er ook bij zijn?
Megan/Karen rocks
quote:En je hebt zeker al betaald?
Op dinsdag 10 februari 2004 22:43 schreef furanku het volgende:
Mijn boxset is er nog steeds nietBegin me nu erge zorgen te maken
Verder was het natuurlijk een erg leuke aflevering .
quote:Was ook een keer in het nieuws. Dat ze op moest passen dat ze niet te mager werd voor het kind dat ze verwacht. Maar ze heeft wel een leuk koppie
Op woensdag 11 februari 2004 16:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
Yuk, dat cocktailjurkje van Grace blijft eng. En d'r trouwjurk zag er ook al niet mooi uit.
Verder was het natuurlijk een erg leuke aflevering
.
quote:
KAREN: That was wild, wasn't it, Jackie? The way Grace just kind of spooked and ran off. Kind of like Rosie whenever I fire my gun in her room just as she's falling asleep.
quote:Van mij mochten ze langer blijven. En is Will in het echt geen homo? Dat wist ik niet
Op dinsdag 10 februari 2004 20:42 schreef beaverhausen het volgende:
ja dus..
quote:Dat wist ik ook niet. Sean Hayes dus wel?
Op maandag 16 februari 2004 15:35 schreef Boy_Snakeye het volgende:[..]
Van mij mochten ze langer blijven. En is Will in het echt geen homo? Dat wist ik niet
Ik wist dat Megan een redelijk normale stem had door een interview met Madonna vorig jaar, maar het is toch altijd grappig om te horen.
Leuk om te zien dat ze zo hecht zijn. Megan heeft zeker Karen-humor, LOL!
quote:Sean Hayes wil er geen uitspraken over doen, maar ik geloof dat het een publiek geheim is
Op maandag 16 februari 2004 15:37 schreef MadGuy het volgende:[..]
Dat wist ik ook niet. Sean Hayes dus wel?
Ik wist dat Megan een redelijk normale stem had door een interview met Madonna vorig jaar, maar het is toch altijd grappig om te horen.
Leuk om te zien dat ze zo hecht zijn. Megan heeft zeker Karen-humor, LOL!
Die Oprah aflevering vanavond om 0.22 is dat dezelfde als vanmiddag?
quote:En ze komen meteen aan het begin dus je hoeft niet de hele tijd te wachten.
Op maandag 16 februari 2004 17:21 schreef Kleffe_Dop het volgende:
15.00 wat is dat voor tijd?
Gemist dus...Die Oprah aflevering vanavond om 0.22 is dat dezelfde als vanmiddag?
Seizoen 1 will & grace
* furanku gaat nachtenlang niet slapen
quote:En als je wel slaapt krijg je gegarandeerd nachtmerries over het afgrijselijke kapsel van Will in seizoen 1
Op dinsdag 17 februari 2004 13:04 schreef furanku het volgende:
* furanku gaat nachtenlang niet slapen
Ik vond ze trouwens ook erg leuk gister bij Oprah. Een stuk leuker ook dan de cast van Friends toen die een tijdje terug bij Oprah waren, wat een halfzacht zooitje was dat. Wel zielig dat Debra op dat grote scherm moest, dan voel je je toch ook niet echt gemakkelijk lijkt me.
offtopic: WB Marble
Lag het aan mij of keek Debra Messing een beetje scheel?
quote:die snapte ik niet, waar ging dat over?
Op dinsdag 17 februari 2004 17:00 schreef Adelante het volgende:
"I'm not sure if I can say this on Oprah, but... ehm... I'm not much of a meat eater"offtopic: WB Marble
quote:Dat heet humor...
Op maandag 16 februari 2004 17:51 schreef ChatGirl het volgende:
Sean vond ik wel aanstellerig. Oh, my God, im on Oprah!
quote:Oprah is een keer aangeklaagd door de Texaanse vleesindustrie omdat ze daar wat dingen over had gezegd in haar show. GROTE rechtszaak geweest.
Op dinsdag 17 februari 2004 18:30 schreef ChatGirl het volgende:[..]
die snapte ik niet, waar ging dat over?
quote:En toen ze ging meezingen met Tom Jones
Op dinsdag 17 februari 2004 22:01 schreef Little_Acorn het volgende:
OMG, toen Karen ging dansen, echt hilarisch. Dit was zeker een van de betere afleveringen van W&G. En Elton John als head of the gay maffia!!! Geweldig!
stereo; It's not unusual, it's not unusual
grace; this is unusual
Karen
quote:Karen maakt altijd de leukste grappen, ze is gewoon de grappigste van het hele stel.
Op dinsdag 17 februari 2004 22:10 schreef beaverhausen het volgende:
Een van de betere aflevering!![]()
Karen
![]()
quote:
JACK: Hey, someone's got a little spring in their step. You just get a bikini wax?
KAREN: I don't know. People were moving around down there-- I assume something was getting done.
quote:
KAREN: Ah... listen, kids. I need your help. I'm in a little bit of a pickle. You know how I'm into Aerosmith, right?
[WILL AND JACK LOOK AT EACH OTHER CONFUSED.]
JACK: [SHRUGS] Yeah.
WILL: [SHRUGS] Sure, go ahead.
KAREN: I went to see 'em play at Madison Square Garden and invited 'em back to my suite at the Palace Hotel to party with me.
JACK: Aerosmith?
KAREN: No, Madison Square Garden. Anyhoo-- Some things may have... been set on fire. A bellboy may have been stripped and shaved. A young girl may have become a mother. Bottom line... They kicked me out. And no hotel in New York will have me. And I need a place to stay.
nogmaals welcome back @ Marble
we missed ya!
[Dit bericht is gewijzigd door Cybart op 18-02-2004 15:23]
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 22:17 schreef Little_Acorn het volgende:Karen maakt altijd de leukste grappen, ze is gewoon de grappigste van het hele stel.
Ja Leo moet eruit! Ik zit elke aflevering te wachten tot ze gaan scheiden... Ze gaan toch scheiden? Hoop ik? Ooit?quote:Op woensdag 25 februari 2004 00:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
En ik vind Leo nog steeds strontvervelend.
Ik vind Leo wel meevallen eigenlijk. Hij drijft ze wel een beetje uit elkaar, en dat is niet goed natuurlijk. Maar hij heeft wel humorquote:Op woensdag 25 februari 2004 00:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik lag weer in een deuk vandaag hoor. Vooral toen ze die kerstliedjes gingen zingen,
,
.
En ik vind Leo nog steeds strontvervelend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
So you can make me cum, that doesn't make you Jesus.
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
Yep.. en ik moet zeggen dat ik toch wel de regio 1 releases wil hebben, vooral omdat het een super mooie box is, omdat hij engelse subs heeft, en omdat er nog redelijk wat extra's bij zitten..quote:Op donderdag 26 februari 2004 19:30 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
season II is al vast te pre-orderen
voetbalstuk?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 22:10 schreef Fusion het volgende:
Dat voetbalstuk op het eind vandaag was echt meesterlijk![]()
![]()
Er komt vrijdag geen Will & Grace meer. Ik kwam er gelukkig op tijd achter, dus ik heb gisteren alvast gekeken. Ik keek altijd Smallville en daarna Will & Grace, maar vanaf vrijdag komt er weer Charmed.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 22:43 schreef Adelante het volgende:
niet gezien vandaag
dan vrijdag maar opnemen
http://www.tvtome.com/tvtome/servlet/PersonDetail/personid-1226quote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:11 schreef DarkElf het volgende:
Weet iemand trouwens toevallig wie Barry speelt????
Nogal.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:11 schreef DarkElf het volgende:
Ja toch een van de weinige series die ik gewoon echt heel erg leuk vind, veel om moet grinniken en zelfs echt hartelijk om moet lachen..
Weet iemand trouwens toevallig wie Barry speelt????
Ik vind hem nl. verdomd veel op Jack lijken en als je oplet zijn ze nooit samen goed in 1 shot te zien.... Maar misschien zit ik er naast...
Die scene was erg leuk, heb er heel hard om moeten lachenquote:Op donderdag 18 maart 2004 08:39 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nogal.Neem bijv die scene van afgelopen dinsdag dat ze hem in Wills apartement dansen willen leren. Staan ze naast elkaar. Jack duwt Barry geloof ik zelfs nog ff opzij.
Ik heb echt dubbel gelegen,quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat een geweldige aflevering!.
Teveel gave grappen om op te noemen..
Ik wil toch een grapje aanhalen.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik heb echt dubbel gelegen,.
Super,.
You took my steer, but you won't get my queer.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:12 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik wil toch een grapje aanhalen.
Die met Grace en Karen over dat ze sexy ondergoed moest kopen voor Will. Op de grond lag ik..
Was dat Minnie Driver?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:14 schreef beaverhausen het volgende:
Ik vind Minnie Driver als Lorraine helemaal geweldig!
Ja ze zag er verdomd sexy uit in Will & Gracequote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Was dat Minnie Driver?! Niet herkend.
Volgens IMDB komt ze hierna nog terug in 4!!! afleveringenquote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:14 schreef beaverhausen het volgende:
Ik vind Minnie Driver als Lorraine helemaal geweldig!
Wat een lieve fotoquote:Op zaterdag 20 maart 2004 11:07 schreef BlaatschaaP het volgende:
Barry wordt gespeeld door Dan Futterman ( http://www.imdb.com/name/nm0001246/ ). Een normale foto van 'm is bijvoorbeeld:
[[afbeelding].
klopt. En haar vader ook (die word gespeeld door John Cleese!)quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:46 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Volgens IMDB komt ze hierna nog terug in 4!!! afleveringen![]()
vind het sinds grace getrouwd is niet zo leuk meer als eerstquote:Op woensdag 24 maart 2004 10:32 schreef Megalomaniac het volgende:
ik vin nieuwe afleveringen nie meer zo leuk, eerder seizoenen lag ik echt hele afleveringen dubbel. Nu komen de grappen heel geforceerd over enzow/...jammer
nee, lullig voor haar, maar ze moeten maar weer apart gaan wonen, dan kan Grace terug bij Will.... maar dat Engelse wijfquote:Op woensdag 24 maart 2004 10:34 schreef Cybart het volgende:
[..]
vind het sinds grace getrouwd is niet zo leuk meer als eerst
Die heeft echt een heeeele leuke rol gespeeld in Ally McBeal, als psychiater. Dat zie ik haar in W&G ook wel doen.quote:Op woensdag 24 maart 2004 13:08 schreef beaverhausen het volgende:Tracey Ullman
In Will & Grace speelt ze de lerares van een kookclubje. Het is wat moeilijk te zien maar ze is het echt (in een van haar vele vermommingen).quote:Op woensdag 24 maart 2004 15:55 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Die heeft echt een heeeele leuke rol gespeeld in Ally McBeal, als psychiater. Dat zie ik haar in W&G ook wel doen..
Wauw, inderdaad.quote:Op woensdag 24 maart 2004 16:24 schreef beaverhausen het volgende:
In Will & Grace speelt ze de lerares van een kookclubje. Het is wat moeilijk te zien maar ze is het echt (in een van haar vele vermommingen).
[afbeelding]
Welnee joh veel later al, seizoen 5 ofzo. Is volgens mij nog niet uit op dvd dus je hebt pech (of het wordt downloaden).quote:Op zaterdag 27 maart 2004 17:23 schreef duuuuus het volgende:
Het seizoen dat dus nu wordt uitgezonden op dinsdagavond is seizoen 3?
Denk het niet , overal zijn ze nog als "import versie" te koop. Misschien later,quote:Op maandag 29 maart 2004 17:52 schreef duuuuus het volgende:
Kan je ergens alle seizoenen bestellen met nederlandse ondertiteling??
ik zeg 7 min..quote:
Wie was dat dan?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:02 schreef Adelante het volgende:
rosanna arquette ook!
Die blonde bij girl's night, Grace' buurvrouwquote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Wie was dat dan?
De schrijvers maken wel de gekste bokkesprongen om hem uit de serie te houden nu ze gemerkt hebben hoe impopulair hij is bij de kijkersquote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik mis Leo echt niet!
Oh, die zat er al eerder in. Ik dacht dat het een eenmalige bijrol was.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:05 schreef Fusion het volgende:
Die blonde bij girl's night, Grace' buurvrouw
Het was vandaag ook een rolletje van niks eigenlijk, snap niet echt waar Adelante zo lyrisch over is...quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Oh, die zat er al eerder in. Ik dacht dat het een eenmalige bijrol was.
nope, komt nog wel vaker voorbij:quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oh, die zat er al eerder in. Ik dacht dat het een eenmalige bijrol was.
lyrisch????quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:07 schreef Fusion het volgende:
Het was vandaag ook een rolletje van niks eigenlijk, snap niet echt waar Adelante zo lyrisch over is...
Maar Demi Moore was wel erg leuk ja, geniaal om zo'n stoere filmchick zo'n lief kindermeisje te laten spelen.
Meestal heb je dan in die sitcoms zo'n groot applaus als een "groot" actrice op komt. Ik miste dat echt; nou ja, het viel op.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:07 schreef Fusion het volgende:
[..]
Het was vandaag ook een rolletje van niks eigenlijk, snap niet echt waar Adelante zo lyrisch over is...
Maar Demi Moore was wel erg leuk ja, geniaal om zo'n stoere filmchick zo'n lief kindermeisje te laten spelen.
Het is wel een leuke rol. De vorige keer, toen ze wat meer tekst had, vond ik haar ook al leuk.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:07 schreef Fusion het volgende:
Juist dat idee krijg ik ook heel sterk.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:06 schreef Fusion het volgende:
[..]
De schrijvers maken wel de gekste bokkesprongen om hem uit de serie te houden nu ze gemerkt hebben hoe impopulair hij is bij de kijkers
I KNEW IT!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:52 schreef R_ON het volgende:
In de volgende aflevering gaat die baard eraf. Mark my words
Ja, en die borstjes dan.quote:Op dinsdag 6 april 2004 22:06 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Grace was wel erg mager trouwens vooral met dat jurkje.
2 meer dan Cherquote:Op dinsdag 6 april 2004 22:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, en die borstjes dan..
Hoeveel ribben had ze eigenlijk?.
quote:Op dinsdag 6 april 2004 22:33 schreef Adelante het volgende:
every woman is a lesbian when there is no good man around
Hé! Wat moet dat nou?!!quote:
Nu is Everwood nog bezigquote:Op dinsdag 6 april 2004 21:19 schreef R_ON het volgende:
OPLETTEN: dinsdagavond, W&G-time.
Nog maar 5 minuten.![]()
*deja vu heb*quote:Op dinsdag 6 april 2004 21:38 schreef R_ON het volgende:
*lange reclame*
quote:Op dinsdag 13 april 2004 21:54 schreef Adelante het volgende:
lopita en mosario
leuke aflevering weer
jaaa, ik denk wel dat leo inderdaad voor het eerst grappig is geweestquote:Op dinsdag 27 april 2004 22:37 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Vond leo ook een leuke rol hebben, zaten leuke opmerkingen bij...
Dat hoorde ik gisteren ook al iemand zeggen, maar nu valt het kwartje pasquote:Op woensdag 28 april 2004 09:04 schreef Cybart het volgende:
gaan ze dan nu weer alleen de vrijdag voor W&G gebruiken?
leuke aflevering gisteren
sinaasappelsap
en dat plan van ze om het toch een verrassing te laten zijn!!quote:Op woensdag 28 april 2004 10:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
Toen Grace werd ontvoerd door Jack en Karen!,
,
.
.
Dat komt omdat het volgende week dinsdag Dodenherdenking is, dan komt er een film met Anne Frankquote:Op woensdag 28 april 2004 10:42 schreef beaverhausen het volgende:
Op de site van Net 5 staat dat de volgende aflevering (die met Madonna dus) pas op 11 mei wordt uitgezonden.
Och, tuurlijk! Stom van mequote:Op woensdag 28 april 2004 19:32 schreef Fusion het volgende:
[..]
Dat komt omdat het volgende week dinsdag Dodenherdenking is, dan komt er een film met Anne Frank
Kunnen ze die dodenherdenking niet een dagje uitstellen dan ofzoquote:Op woensdag 28 april 2004 19:32 schreef Fusion het volgende:
[..]
Dat komt omdat het volgende week dinsdag Dodenherdenking is, dan komt er een film met Anne Frank
ja, lekker handig.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 19:48 schreef IntelliEye het volgende:
Ja, Debra Messing is al meerdere afleveringen niet te zien. Beetje jammer, leg die serie dan gewoon ff stil, alsof dat nog nooit eerder is gebeurd.
Ja het stukje met The Groove Is On van Groove Armada right?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 17:07 schreef mineo39-76 het volgende:
Is het vorige week trouwens niemand opgevallen dat Net 5 behoorlijk in de Madonna aflevering heeft zitten knippen? Er is 6 minuten uitgeknipt!!!Ik heb de episode maar gedownload; hij duurt 26 1/2 minuut en bij Net 5 ongeveer 19 3/4 minuut...
![]()
Yep, onderstaande scene is eruit geknipt...quote:Op dinsdag 18 mei 2004 20:21 schreef MadGuy het volgende:
Ja het stukje met The Groove Is On van Groove Armada right?![]()
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:52 schreef Adelante het volgende:
Hallo, m'n avatar??? wat doe je?![]()
donderdag ga ik de film zien
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:46 schreef Adelante het volgende:
Hij was weer erg leuk!
associate means friend
friend means lover
lover means prrrrrrrrrr
and prrrrrrr means filthy rich
Het einde (met de aftiteling) knippen ze er inderdaad altijd af.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:03 schreef toiletseatgirl het volgende:
Volgens mij heeft Net 5 weer heel wat weg zitten knippen, want dit was oorspronkelijk een 40 minuten durende, "Super Sized" aflevering. Ik zie in dit transcript hier ook al wat dingen die we net niet hebben gezien (het einde bijvoorbeeld is er helemaal afgeknipt).
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:10 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Het einde (met de aftiteling) knippen ze er inderdaad altijd af.
En Net 5 zendt dubbele afleveringen altijd verspreid over twee weken uit. Dus volgende week gewoon het vervolg.
quote:Gaan jullie ook het zesde seizoen van 'Will & Grace' uitzenden en zo ja, wanneer?
Op 25 mei zenden we de laatste aflevering van het vijfde seizoen van Will&Grace uit.
Toen ie dat zei moest ik echt bijna janken van het lachen gewoon (ook al ben ik het er zelf niet mee eens).quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:46 schreef toiletseatgirl het volgende:
We hate her. We hate her even more than the know-it-all daughter from the Gilmore Girls.![]()
![]()
Hoe komen ze eropquote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:50 schreef beaverhausen het volgende:
Here, go get a bikini wax, I like a clean workspace![]()
Ik denk dat ze hem uit gaan zenden als ze met seizoen 6 beginnen. Omdat de laatste aflevering en de eerste van seizoen 6 nogal op elkaar aansluiten. Iets anders kan ik me niet bedenken.quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:37 schreef toiletseatgirl het volgende:
Maar gaat Net 5 nou gewoon die hele laatste aflevering niet uitzenden?
Karen schopt kont!quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:54 schreef sir_Tachyon het volgende:
Die aflevering(een wat oudere) toen Karen zei dat ze naar een eiland op vakantie ging. Toen zei ze later nog dat ze haar kinderen gedag zei door de intercom. Ik viel bijna van de bank van het lachen, echt waar.
Of dat stukje toen ze met de trap naar de bovenste verdieping moest, omdat Karen dacht dat ze ook had vastgezeten in een lift. En dat Dennis Hopper (toch?) dreigde om de kabels op te blazen en dat later Kenau Reeves haar kwam redden. Ook toen duurde het ff voordat de tranen stopte met stromen.
Karen is echt super!!!!!!!!
Dat is volgens mij de aflevering met Macaulay Culkin. Een herhaling dus.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:24 schreef WheeleE het volgende:
Let op! Vanavond om 21.30, na Charmed op Net5, de aflevering May Divorce Be With You.
Kan zo gauw niet vinden of het nieuwe afleveringen zijn..
Die laatste aflevering wordt nog voorafgaand aan het nieuwe seizoen uitgezonden lees ik net op de site. Dus eerst zenden ze die uit en de week daarop begint dan het nieuwe seizoen, eind augustus.quote:Op maandag 5 juli 2004 09:45 schreef MadGuy het volgende:
Dat zou ik wel enorm dom vinden. Viel het jullie trouwens ook op dat ze de laatste aflevering van dit seizoen niet hebben laten zien? Of had ik iets gemist?
quote:Wanneer gaan jullie weer verder met 'Will & Grace'?
We zenden op vrijdag 6 augustus om 20.30 uur de laatste aflevering van het vijfde seizoen van Will&Grace uit. Vanaf 13 augustus zal vervolgens het zesde seizoen te zien zijn.
Is dat het hele seizoen? Want ik kan nergens een box van het complete eerste + tweede seizoen vindenquote:Op woensdag 14 juli 2004 15:40 schreef Adelante het volgende:
7 september komt seizoen III uit op dvd
[afbeelding]
ook van het eerste en tweede seizoen zijn complete boxen verkrijgbaar,quote:Op donderdag 15 juli 2004 22:24 schreef mamamiep het volgende:
Is dat het hele seizoen? Want ik kan nergens een box van het complete eerste + tweede seizoen vinden. Ze liggen overal nog per 3 (dacht ik) losse afleveringen
.
Deze afl. (van de begravenis) was gisteren weer op tv, kan iemand mij vertellen uit welk seizoen dit was??quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:46 schreef toiletseatgirl het volgende:
We hate her. We hate her even more than the know-it-all daughter from the Gilmore Girls.![]()
![]()
Seizoen 5, aflevering 23quote:Op zaterdag 17 juli 2004 15:45 schreef Aranka het volgende:
[..]
Deze afl. (van de begravenis) was gisteren weer op tv, kan iemand mij vertellen uit welk seizoen dit was??
Léés je dit topic ook?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 15:23 schreef duuuuus het volgende:
Wanneer begint will and grace weer?? Worden er nog herhalingen uitgezonden binnenkort? of misschien na de zomer??
Hoe laat morgen?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:40 schreef Little_Acorn het volgende:
jjeeeeeejjjj, morgen begint net 5 weer met het uitzenden van W & G, eindelijk! Ik kan haast niet wachten.
quote:NBC WILL CUT WILL AND GRACE EXTERIOR SHOT
NBC said that it plans to remove new exterior scenes of the Puck Building in New York City where the characters played by Debra Messing and Megan Mullally on Will and Grace work, after a Chicago Tribune reader wrote the newspaper saying that the sign on the building looked to her like it began with the letter F. NBC spokesman Jamie French told the newspaper. "I assure you it isn't really an F. But I talked to the editor, Bruce Adler, and, believe me, we won't be using that shot ever again." Earlier in the week, NBC received a barrage of complaints from viewers of NBC Nightly News who saw President Bush framed in a shot against a sign reading "TAX RELIEF for AMERICAN WORKING FAMILIES" so that only the letters "ILIE" could be seen behind him.
Strangers with Candicequote:Op vrijdag 8 oktober 2004 14:19 schreef evert het volgende:
vanavond met murphy brown (candice bergen)
Het begin was inderdaad zwak. De gastrollen van J-Lo en Janet Jackson hadden ze net goed weg kunnen laten. Episode 3 was al een stuk beter en de aflevering van gisteren (ep. 4) was echt geweldig. Ik zal er verder niks over loslaten aangezien dit een mixed topic (NL/US) is. Rosarioquote:Op zaterdag 18 september 2004 16:52 schreef Mike het volgende:
De eerste aflevering van het nieuwe seizoen is donderdag uitgezonden in de VS...helaas was 'ie onthutsend zwak. Ik hoop dat het weer wat aantrekt, want anders zitten we bijna zonder leuke komedies op dit moment.
ja, en een geweldige gastrol van 'darlene' uit roseannequote:Op zaterdag 16 oktober 2004 16:34 schreef Cybart het volgende:
damn wat ben ik blij dat ik die van gisteren getaped had...
ooooh maamie
Weet je dat ik dat ook nog heel erg vond meevallen? Ik vond ze amper wat veranderd. Leuk dat ze weer teug zijn!quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 15:03 schreef Karina het volgende:
Iedereen wat ouder uiteraard anders zou het gek zijn.
Ik zou zweren dat dit topic net 294 posts of zo hadquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 15:15 schreef Mike het volgende:
[..]
Weet je dat ik dat ook nog heel erg vond meevallen? Ik vond ze amper wat veranderd. Leuk dat ze weer teug zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |